[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Heeft iemand een goed idee voor een one-man-mining-op :D. Ik zelf mijn met een cruiser 2 Giant secure cans vol en switch naar mijn badger en dan haul ik het weg.

Hoe doen jullie dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een corp gaan ;)

Zelf dingen minen is niet erg efficiënt, tenzij je beschikt over twee accounts natuurlijk. Als ik zelf iets moet minen, dan doe ik het zonder secure containers.

Je loopt natuurlijk wel een risico met ore thieves, maar er past een hoop meer in. Daarnaast als het low-end ores zijn ben je geen aantrekkelijk doel en kan je ze zo weer vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik zit ook in een corp en maandag is mine-dag :). Maar niet altijd als ik online ben is iemand online en wil ik toch minen. Tevens heb ik een meer combat gericht char maar minen is toch wel handig voor een zakcentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
wanneer ik mine gebruik ik ook gewoon jetcans; werkt veel efficienter. Als ik geen zin heb om mn alt te laten runnen, dan mine ik er 4 of 5 vol en dan ga ik es wat haulen. Let er alleen op dat na 2 uur en ~15 minuten zo'n jetcan ploft met alles wat erin zit ;). Je kan natuurlijk wel de ore overhevelen in een nieuwe can als het bijna zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
potverdrie, mn account nog steeds disabled. Geen reactie van de support en mn petition is ook nog steeds open :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik heb een reply: Once you have sent your transfer, it will probably take 3-4 *business* days for the wire to reach our bank and for us to be notified of that receipt. Upon notification we've received your payment, your account will be processed and you will be sent a confirmation email. If You have not received confirmation of payment within 4 business days, we will be happy to take a copy of the receipt and track this payment for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:08:
Ik heb een reply: Once you have sent your transfer, it will probably take 3-4 *business* days for the wire to reach our bank and for us to be notified of that receipt. Upon notification we've received your payment, your account will be processed and you will be sent a confirmation email. If You have not received confirmation of payment within 4 business days, we will be happy to take a copy of the receipt and track this payment for you.
Ik kreeg deze:

Hi,

When PayByCash recieves your payment and sends us the payment confirmation your account will be activated. Please note that this transaction can take 2-7 working days. For more information on your order status, it is best if you contact PayByCash's customer support here: http://www.paybycash.com/service/ as we don't have any access to their logs or files.

Best regards,
Senior GM Q
EVE Online Customer Support Team

[edit] Ben het zat, ik heb een 6 maanden CC transactie gedaan om hem te reactivaten. Mail gestuurd dat ze die 1 maand transactie maar nog niet bevestigt maar moeten toevoegen aan die 6 maanden als hij bevestigt is door PBC..

[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 03-03-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:33:
[...]

Ik kreeg deze:

Hi,

When PayByCash recieves your payment and sends us the payment confirmation your account will be activated. Please note that this transaction can take 2-7 working days. For more information on your order status, it is best if you contact PayByCash's customer support here: http://www.paybycash.com/service/ as we don't have any access to their logs or files.

Best regards,
Senior GM Q
EVE Online Customer Support Team

[edit] Ben het zat, ik heb een 6 maanden CC transactie gedaan om hem te reactivaten. Mail gestuurd dat ze die 1 maand transactie maar nog niet bevestigt maar moeten toevoegen aan die 6 maanden als hij bevestigt is door PBC..
Ik dacht dat je iDEAL had gedaan. In het geval van PayByCash duurt het idd een week ongeveer om je account weer active te krijgen. (bankrekening is iets sneller dan een giro rekening in dit geval en ABNamro is de snelste doorgaans).

Of mis ik nu iets en is iDEAL een versie van PBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 00:36:
[...]

Ik dacht dat je iDEAL had gedaan. In het geval van PayByCash duurt het idd een week ongeveer om je account weer active te krijgen. (bankrekening is iets sneller dan een giro rekening in dit geval en ABNamro is de snelste doorgaans).

Of mis ik nu iets en is iDEAL een versie van PBC?
Ja ik heb het via iDEAL gedaan.. toch duurt dat nog 2 tot 7 werkdagen. En ook heb ik ABN AMRO. Maar idd volgens mij is iDEAL een onderdeel van PBC, of ik heb een fout gemaakt met de keuze..

Naja ik kan iig 6 maanden spelen en hoop dat ze er een maand extra bij doen als hij confirmed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
current server problems
reported by GM Retrofire | 2007.03.04 20:22:42 | NEW
At 19:00 GMT we noticed there were some problems with transactions, this affected players doing missions amongst other things. What exactly happened is yet to be located but the server had to be taken down immediately to avoid further problems that would affect the whole playerbase.
Further news on this will be added but it seems we need to be down until this has been fixed. How long we may need to be down is unfortunately yet unknown but we hope we'll be up and running again as soon as possible.

UPDATE: Valar has been contacted and he has looked into this and has found the problem. He is fixing it right now but when the server will be restarted we do not quite know yet. Once the server is started it will be in VIP mode. meaning only we can connect. We will be doing a basic check to make sure all is well, then it will be opened. i will try to get you the information as soon as i can but I'm not pushing Valar for the info yet as he is understandably quite busy.
The GM Team
Bleh :( Net als ik ff lekker wil spelen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo lekker spellen, jij doet alleen nog maar missies carebear!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:58:
Hoezo lekker spellen, jij doet alleen nog maar missies carebear!! :P
Ik leest tussen de regels dat je me wel even een paar billion kan sponsoren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh.. nee :P Heb nog wel een rattlesnake die ik niet verkocht krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Patser praat hier ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, dat kan ik toch niet winnen, denk dat ik zo voor 3-4b aan spul heb liggen en 500m in m'n wallet, zijn spelers hier die vele malen dat hebben dus zal maar niet beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:21:
Nah, dat kan ik toch niet winnen, denk dat ik zo voor 3-4b aan spul heb liggen en 500m in m'n wallet, zijn spelers hier die vele malen dat hebben dus zal maar niet beginnen :)
Ik win :x

[edit]
james, check je eve mail please.. hoe zit dat nu met de app stop?

[ Voor 13% gewijzigd door Tristan op 05-03-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 00:21:
uhuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:01:
[...]

Ik win :x

[edit]
james, check je eve mail please.. hoe zit dat nu met de app stop?
Apstop is alleen voor nieuwe apps, alle mensen die een app daarvoor hebben gedaan worden nog afgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgewerkt?

Knippen en scheren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Als je een beetje isk nodig heb dan is missie runnen nog steeds de beste optie he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
Pixxa schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:03:
Als je een beetje isk nodig heb dan is missie runnen nog steeds de beste optie he?
Of je moet toegang tot 0.0 hebben :P Maar lvl4 missies leveren momenteel voor empire nog steeds het meeste op.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik heb een vraag, mss een beetje noobie maar waar kun je precies zien hoeveel standing je nodig hebt voor een agent. Ik doe momenteel missies vanuit Osmeden en in een station daar zit een lvl 1 en lvl 2 surveillance. Met de lvl 1 heb ik een standing van 8 maar ik kan nog steeds niet met de lvl 2 praten.
Ligt dat aan mijn standig met de faction ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Pirate-Bozz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:47:
Ik heb een vraag, mss een beetje noobie maar waar kun je precies zien hoeveel standing je nodig hebt voor een agent. Ik doe momenteel missies vanuit Osmeden en in een station daar zit een lvl 1 en lvl 2 surveillance. Met de lvl 1 heb ik een standing van 8 maar ik kan nog steeds niet met de lvl 2 praten.
Je standing is dan te laag. Trainen van de skills Social en Connections helpt een hoop en is sneller om de level 2 te bereiken dan allemaal lv1 missies doen. Wees wel voorzichtig, level 2 missies zijn een tikje zwaarder.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standing die je nodig hebt voor je volgende agent kun je zien als je in de station op het info tekentje van de corporation (bijv. Caldari Navy) klikt (helemaal rechts bovenin).

Je krijgt dan de info van de corp te zien. Vervolgens ga je naar de agents tab en zoekt in de desbetreffende sectie naar je agent (surveillance, security enz.). je ziet dan welke agent je tot je beschikking hebt, en welke niet. Als je de info opvraagt van een agent die je niet kan gebruiken, en je kijkt bij standings, dan zie je daar welke standing je minimaal nodig hebt om de agent te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Jeej, heb een time card code binnen. Nu nog wachten op die ene betaling :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, maar zijn er ook retail copies ergens in Nederland te koop? Ik zou graag een fysiek iets van dit spel thuis willen hebben maar kan het tot dusver nergens hier in de stad vinden. Een online shop die eve-online retail boxes verkoopt zou dus erg welkom zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:31
DJMurtz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:18:
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd, maar zijn er ook retail copies ergens in Nederland te koop? Ik zou graag een fysiek iets van dit spel thuis willen hebben maar kan het tot dusver nergens hier in de stad vinden. Een online shop die eve-online retail boxes verkoopt zou dus erg welkom zijn :Y
Retail versies van EVE worden al heel lang niet meer verkocht. Je kan de client gratis downloaden van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:31
oeps overbodig..

[ Voor 95% gewijzigd door nicolai op 06-03-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/agent.PNG
Het onderste regeltje geeft aan welke standing je exact nodig hebt bij de agent om missies voor hem te kunnen doen.
In het 4e tabblad kan je zien welke standings je op dit moment met die agent hebt.
Als je missies doet gaat er een aantal standings omhoog;
* Standing met de agent; dit gaat het snelst van alle standings, hogere standing betekend betere missies/rewards.
* Standing met de CORP van de agent; Dit gaat langzamer dat de standing met de agent, maar is veel bruikbaarder. Als je een standing van bijvoorbeeld 4.0 hebt met een corp kan je ALLE agents van die corp gebruiken die een standing van 4.0 of minder vereisen.
* Standing met de FACTION van de agent; Dit gaat langzamer dat de standing met de corp, maar is nog veel bruikbaarder. Als je een standing van bijvoorbeeld 4.0 hebt met een faction kan je ALLE agents van die faction gebruiken die een standing van 4.0 of minder vereisen. Het kost erg veel tijd om deze standings omhoog te krijgen, maar als je bijvoorbeeld een standing van 8.0 met Caldari hebt, kan je *alle* caldari agents gebruiken. [volgens mij was 8.0 het hoogste wat je nodig hebt].

Vergeet niet om je agent skills te trainen [er zijn er aardig wat] zodat je direct een hogere standing krijgt, betere rewards krijgt etc.
Als je nog meer wil weten [hoe het systeem exact werkt en wat alle skills doen] lees dan de topics/guides van deze pagina eens door. Met name de official guide en de social skills thread zullen veel duidelijk maken.

[ Voor 7% gewijzigd door StarLite op 06-03-2007 13:01 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeert scherm

dat is de agent scherm
je hebt je eigen scherm nodig ( waar je onderandere je skill kan wijziging)

dan ga je naar standings en zoe je de " insert agent's corpation " op
daar kan je de correcte standing zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:43:
verkeert scherm

dat is de agent scherm

het is gewoon he goeDe scherm hoor die hij heeft gescreenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
[
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:43:
verkeert scherm

dat is de agent scherm

Is het goede scherm, onder de standings-tab staan de relevante standings voor deze agent. Het blad dat jij bedoelt kan ook, maar daar staan alle standings in die je hebt naar corps/agents/factions.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je nog interesse hebben in een 'hardcopy' van Eve.
Heb er eentje 2e hands gescoord. Als je het perse wilt verzamelen mag je hem overkopen.
Wel een heeeeele oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:49:
Mocht je nog interesse hebben in een 'hardcopy' van Eve.
Heb er eentje 2e hands gescoord. Als je het perse wilt verzamelen mag je hem overkopen.
Wel een heeeeele oude versie.
2nd Genesis zeker? :) die heb ik ook hier liggen nog :)

By the weg ;), check dit out, van de GDC in SF: http://www.tentonhammer.c...ess&func=display&ceid=485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinteresseerd in het helpen van een nieuwe corp van een week of 2 oud? Wij hebben zojuist een war declaratie ontvangen van een merc corp. Mogelijk ingehuurd door een concurrentie mining corp maar verder hebben we geen idee, wij minen op het moment om een goede financiele basis te creeëren.

De corp die ons aan gaat vallen heeft 19 members, en bestaat sinds eind 2006. The Sell Swords.

Bedankt, en laat het me weten ingame;
Danti Shidomu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wassasin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03-2024

Wassasin

Hippe kip

DJMurtz schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:18:
Wellicht is de EVE Online: Gallery CD wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:48:
Geinteresseerd in het helpen van een nieuwe corp van een week of 2 oud? Wij hebben zojuist een war declaratie ontvangen van een merc corp. Mogelijk ingehuurd door een concurrentie mining corp maar verder hebben we geen idee, wij minen op het moment om een goede financiele basis te creeëren.

De corp die ons aan gaat vallen heeft 19 members, en bestaat sinds eind 2006. The Sell Swords.

Bedankt, en laat het me weten ingame;
Danti Shidomu
Info? Ships, location, Corpname, member skills..

Mss wel handig als je wilt dat mensen je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Dellie nu een Thanatos (carrier) kwijt?

Hmmm....

Dat walking in station vid is egt wel vet zeg.
Toch maar eens zo'n DX10 kaart scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:55:
Is Dellie nu een Thanatos (carrier) kwijt?

Hmmm....

Dat walking in station vid is egt wel vet zeg.
Toch maar eens zo'n DX10 kaart scoren.
En Vista

Maar het ziet er erg vet uit.( zal wel geen 2 EVE clients meer op me laptop spelen zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet blijven ze ook nog DX9 clients maken.
Wie weet werkt een DX10 en een DX9 client dan ook nog wel. ;)

Maar dat walking in stations is nog een vaag verhaal. Alsof ze nog niet weten wat je er eigenlijk mee moet als speler. Want in een bar rondhangen is wel leuk maar échte toegevoegde waarde is het nou ook weer niet.
Wat ik wel denk is dat ook al zeggen ze (eind) 2007 dat ze het nu al niet gaan halen. Niet dat ik de planning ken maar programmeurs overschatten altijd de tijd nodig om het goed af te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:52:
Maar dat walking in stations is nog een vaag verhaal. Alsof ze nog niet weten wat je er eigenlijk mee moet als speler. Want in een bar rondhangen is wel leuk maar échte toegevoegde waarde is het nou ook weer niet.
Maar aan de andere kant lijkt het me wel de beste manier om hiermee te beginnen. Als ze eerst zorgen dat de engine goed draait kunnen ze daarna altijd nog nuttige dingen erbij gaan maken. Op die manier heb je ten minste geen last van de bugs die er toch in zullen zitten.
Wat ik wel denk is dat ook al zeggen ze (eind) 2007 dat ze het nu al niet gaan halen. Niet dat ik de planning ken maar programmeurs overschatten altijd de tijd nodig om het goed af te krijgen. ;)
onderschatten neem ik aan dat je bedoelt :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:52:
[...]

Info? Ships, location, Corpname, member skills..

Mss wel handig als je wilt dat mensen je helpen.
Locatie Arnon IX. (0.6)
Corpname New Career Move.
Voornamelijk mining based, dus we hebben vrijwel geen echte battle ships. Maximaal cruisers (waarvan 1 of 2 members deze kunnen vliegen). Het is een corp die niet lang bestaat, en waarvan de members ook vrij nieuw zijn. Zelfs niet iedereen heeft frigate skills vanwege focus op mining.

Oorlog begint om 18.37 onze tijd.

Alle hulp is zeer welkom, misschien zijn er bloedlustige corps hiero die een vrij noob corp willen helpen. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Locatie Arnon IX. (0.6)
Corpname New Career Move.
Voornamelijk mining based, dus we hebben vrijwel geen echte battle ships. Maximaal cruisers (waarvan 1 of 2 members deze kunnen vliegen). Het is een corp die niet lang bestaat, en waarvan de members ook vrij nieuw zijn. Zelfs niet iedereen heeft frigate skills vanwege focus op mining.

Oorlog begint om 18.37 onze tijd.

Alle hulp is zeer welkom, misschien zijn er bloedlustige corps hiero die een vrij noob corp willen helpen. :).
In welke region zitten jullie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:11:
[...]

In welke region zitten jullie? >:)
Oh god, moet ik even wachten tot na downtime.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Oh god, moet ik even wachten tot na downtime.. :P
Essence Region

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Dan zit ik redelijk in buurt. Opereer vanuit Osmeden (placid). Dat is 1 jump van Orvolle als je Ombey's Pdf map hebt. Maar ik denk niet dat mijn Corp zin heeft in een war. Heb je btw nog wat info over de vijandige corp (schepen mss zelfs combafitting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste 'scout achtige attacks' gehad.

Ze vlogen met één destroyer, battlecruiser en een t2 frigate (Maller). Ook waren alle members niet langer dan 3 maanden actief, althans degene die meededen. We hadden een covert ops mannetje die voor ons recon deed en hij bestempelde hun tactieken als vreselijk slecht.

mail me ingame voor de details van de members die ik heb kunnen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:34:

Ze vlogen met één destroyer, battlecruiser en een t2 frigate (Maller). Ook waren alle members niet langer dan 3 maanden actief, althans degene die meededen. We hadden een covert ops mannetje die voor ons recon deed en hij bestempelde hun tactieken als vreselijk slecht.

mail me ingame voor de details van de members die ik heb kunnen verzamelen.
Haha, toch grappig zown war :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

krijg zin om weer een account te bouwen en die gasten te gaan bashen :P

Jammer dat ik men eigen account niet meer terug kan krijgen, die zit ondertussen ergens in de 40(?)M skillpoints...

toches met die gast gaan praten :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel is toch zo vreselijk vet :D. Er zijn mensen die op EVE fora hierover zo snel zeuren, die mensen snappen EVE niet naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:43:

Jammer dat ik men eigen account niet meer terug kan krijgen, die zit ondertussen ergens in de 40(?)M skillpoints...

gewoon opnieuw beginnen Chiel, net als pixxa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TepelStreeltje schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:43:

Jep ik ben blij dat ik wel weer speel :) tis imo een van de beste spellen! Jammer dat ik 1,5 jaar gestopt ben maar ach opnieuw beginnen heeft ook wel wat.

Ik zie je wel verschijnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Heb een paar weken terug een mail gehad van CCP dat ik met mijn oude account 2 weken gratis kan spelen, toch maar eens doen. Even weer kijken hoe het ookal weer was ...

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:34:
Wat moet ik me daar bij voor stellen? Twee padvindertjes die achter een hopman aanvliegen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Hey mensen, hier een nieuwe Eve verslaafde.
Ben nu nog bezig met mijn trail. Zit nu bij de Red Dwarf Mining corp.
Probeer een beetje rond te komen van het mijnen en het afknallen van serpentis.

Ingame naam: den enjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
chiel als je tijd en zin heb join weer gaan we samen GutTerIchI helpen :) Jij in een frig met webber ik in mn intie.

ps. je kan nu een basechar maken met een charisma van 3, kunnen die punten voor de pvp skills gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar is niet meer nodig. Er is heeeeel veel gebeurt maar ik heb al zoveel afgetypt, ben nu ff te moe :P.

Hoe dan ook war dec is morgen afgelopen, vandaag is deze geretracted.

Bedankt anyway. Op de EVE online boards op subforum COAD, kun je mijn topics onder naam; Danti Shidomu.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Pixxa schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:07:
chiel als je tijd en zin heb join weer gaan we samen GutTerIchI helpen :) Jij in een frig met webber ik in mn intie.

ps. je kan nu een basechar maken met een charisma van 3, kunnen die punten voor de pvp skills gebruikt worden!
heb maar ff trial accountje gebouwt, nick is zelfde als men WOW nick (zie sig)
iemand nog corp met bekenden die ik mag joinen? Al die noob vragen in corpchat... :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32
TepelStreeltje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:10:
[...]

heb maar ff trial accountje gebouwt, nick is zelfde als men WOW nick (zie sig)
iemand nog corp met bekenden die ik mag joinen? Al die noob vragen in corpchat... :S
Je kunt bij ons komen (Under the wings of fury), veel nederlanders waaronder een paar mensen die hier geregeld posten. Heb je meteen 0.0 access tot de nieuwe gebieden met drones, een outpost om in te kamperen en geen geldzorgen meer _/-\o_ Mijn ingame nick is dezelfde als hier.

[ Voor 5% gewijzigd door CopyCatz op 12-03-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

weet alleen niet of dat de beste plek is om als een trial te starten :D
je hebt dan echt vers in 0.0 geen basis kennis van de rest van eve en je zal dan ook in het empire gebied niet echt kunnen functioneren. of teminste zo zie ik het dan.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Shunt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:02:
je hebt dan echt vers in 0.0 geen basis kennis van de rest van eve en je zal dan ook in het empire gebied niet echt kunnen functioneren. of teminste zo zie ik het dan.
GoonSwarm brengt al zijn nieuwe recruten direct naar 0.0, het enige dat wordt aangeraden is om de tutorial te doen en de guides goed door te lezen. Dat werkt perfect.

Verder hebben RA en AAA zojuist 10 BoB dreads naar de andere wereld geholpen, zelf verloren ze maar 2 dreads. RA en AAA beiden 1.
Aangezien het zonder pics nooit gebeurd is bij deze:
http://dl.eve-files.com/media/0703/2007.03.12.15.12.34.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Shunt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:02:
Zoek voor de gein men ouwe char es op, ChernoChiel.
toen ik em verkocht hadtie 25m SP, waarvan ruim 8 in gunnery en ook ruim 8 in Spaceship command :)
Heb zelfs nog 2 delen van het EVE topic gemaakt :P

Is niet zo heel veel veranderd heb ik al gemerkt, is alleen weer ff wennen :)

Vind het alleen erg irritant dat ik al die klote skills weer moet gaan leren...
Had al men learning, alle belangrijke skills in electronix en engineering op 5, alles van gunnery op 5 en 3 rassen battleships op 5...

Wil ik dit weer halen ben ik ZEKER een jaar aant skillen :/

Een ding wat nieuw is zie ik, Salvagen?? en schepen laten geen cans meer achter, maar wrecks??
iemand een korte uitleg voor me? :)

[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-03-2007 17:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

TepelStreeltje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:39:
[...]

toen ik em verkocht hadtie 25m SP, waarvan ruim 8 in gunnery en ook ruim 8 in Spaceship command :)

Had al men learning, alle belangrijke skills in electronix en engineering op 5, alles van gunnery op 5 en 3 rassen battleships op 5...

Een ding wat nieuw is zie ik, Salvagen?? en schepen laten geen cans meer achter, maar wrecks??
ik dacht al die naam komt me wel heel bekend voor. die gast zit in me corp :P
is onze diplo :D waneer had je dat char verkocht ?
btw dat char gaat goed hoor hij steekt zijn kont binnen kort in een Mothership ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Shunt op 12-03-2007 19:37 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:39:
[...]

Tegenwoordig begin je al met 800k SP eh, dus dat scheelt echt enorm; bovendien hoef je die learning skills nu nog maar naar lvl4 te trainen om advanced learning skills te kunnen trainen, dat scheelt ook veel tijd.

Wrecks zijn eigenlijk gewoon improved lootcans. Loot zit er nog gewoon in net als in cans vroeger, maar nu kan je als je het wreck leeg gehaald hebt ook het wreck salvagen. Daarvoor heb je een aparte skill nodig, en een aparte module, maar das opzich zo getraind. Wat je extra krijgt als je het wreck salvaged zijn salvage components, en daar kan je rigs mee maken. Rigs zijn een soort van implants voor schepen; elk schip heeft nu rigslots naast low/mid en highslots en calibration (cb) naast cpu en pg. Rigs zijn opzich nog wel lekker duur atm, maar zeker voor duurdere schepen is het het zeker waard om die dingen erop te zetten, ze geven namelijk wel aardige bonussen (en er staat ook wel een penalty tegenover tho, maar hoe hoger je de rigskills hebt hoe minder die penalty is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
kom ingame nick 'yriz' en ik leg het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Shunt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:35:
[...]

ik dacht al die naam komt me wel heel bekend voor. die gast zit in me corp :P
is onze diplo :D waneer had je dat char verkocht ?
btw dat char gaat goed hoor hij steekt zijn kont binnen kort in een Mothership ;)
Zeg maar tegen richard (die gast die men account nu heeft) dat ik em terug wil :P mothership hoef ik er dan nog niet eens bij ;)
wanneer verkocht? anderhalf jaar geleden denk ik, toen ik (te) veel met wow bezig ging.

en pixx, zat vanavond wow te spelen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

TepelStreeltje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:17:
[...]

Zeg maar tegen richard (die gast die men account nu heeft) dat ik em terug wil :P mothership hoef ik er dan nog niet eens bij ;)
wanneer verkocht? anderhalf jaar geleden denk ik, toen ik (te) veel met wow bezig ging.

en pixx, zat vanavond wow te spelen :P
lol denk niet dat hij hem terug wil geven :P hij heeft er veel te veel plezier mee :D alhoewel hij het atm ook heel druk heeft met real life :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan die nou plezier hebben met Chiel z'n char, veel te veel carebear stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:50:
Hoe kan die nou plezier hebben met Chiel z'n char, veel te veel carebear stats ;)
Idd die gast is bijna net zo'n noob als ik, hij heeft 3 BS lvl5... pff enige wat tie nog mist is mining barge lvl5 voor ultimate noobness pvp char :)

j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

carebear stats!?

ik ga er maar niet op in :P

Khad wel willen minen met een dreadnought, stond nog op men toodoo lijstje (kan vast niet omdat miners niet in die slots passen, maar toch ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel Chiel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32
TepelStreeltje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:25:
Khad wel willen minen met een dreadnought, stond nog op men toodoo lijstje (kan vast niet omdat miners niet in die slots passen, maar toch ;) )
Tis erg saai. Ik heb 't geprobeerd, 12 (carrier) of 4/5 (dread) mining drones is het enige wat ik kon gebruiken, maar het verveelt vrij snel. Helemaal omdat je per rat spawn ongeveer 10 mil kunt verdienen waar wij zitten, dan is zelfs high end ore minen nutteloos...

We zijn trouwens op zoek naar nieuwe corporations voor onze alliance (Ethereal Dawn), dus heb je zin in 0.0 access in de drone gebieden, een outpost en snel rijk worden; laat het ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 22:05
hmm kan iemand mij helpen aan een trial account ( is dit nog mogelijk ? )
Zit een beetje in een dip met WoW

Edit>>
NVM ik had ook gewoon ff /google Eve trial kunnen doen ( beetje lui sry :P )

[ Voor 28% gewijzigd door sbmuc op 14-03-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Wat dacht je van de postwaarschuwing, net boven de reply textbox?
Waarschuwing:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zr40 op 14-03-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ons weten wat je ingame naam is.

Ik ben Danti Shidomu, als je hulp nodig hebt, laat het dan maar weten ^^. Veel plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
jaaaaa het is bijna zover, ik verwacht nu redelijk snel op zown niveau te zijn met mn skills dat ik zonder problemen mn mwd en scramble kan laten draaien in mn inty :)

Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Ben gister begonnen, heb nu iets van 100k ISK en ik wil beter maar vooral meer kunnen minen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meer kan minen en / of zelf refinen ?
Ik zit te kijken in de market maar je hebt echt veel te veel van alles :P wat heb ik nou nodig om zo efficient mogelijk te minen ? drone's ? mobile refinery ?
Van tutorials etc word ik ook niet echt veel wijzer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Je zou kunnen beginnen door Mining en Refining (verder) te trainen. Om sneller te minen, zou je meer mining lasers kunnen fitten, of trainen voor een Mining Barge.

Voor efficientere refines zou je (bijvoorbeeld) Veldspar Processing kunnen trainen. Een hogere standing zorgt ook voor betere refines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
sbmuc schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:55:
Ben gister begonnen, heb nu iets van 100k ISK en ik wil beter maar vooral meer kunnen minen.
Ik zit te kijken in de market maar je hebt echt veel te veel van alles :P wat heb ik nou nodig om zo efficient mogelijk te minen ? drone's ? mobile refinery ?
Idd, train voor de mining barge :) helpt al stukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sbmuc schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:55:
Als je caldari bent: dit topic al gelezen? :)
Andere factions werkt hetzelfde, maar heten de agents en missies wat anders :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
StarLite schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Als je caldari bent: dit topic al gelezen? :)
Andere factions werkt hetzelfde, maar heten de agents en missies wat anders :)
Hmm nee thx deze had ik idd niet gevonden.
Persoonlijk ben ik niet zo'n missie persoon maar ik bekijk het nog wel ff ^^
Ben meer een grind persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verkijk je niet op mining barges. Let in je ras goed op schepen met mining bonussen. Als je net begonnen bent kan je bijvoorbeeld voor Amarr met een Tormentor(frigate) redelijk veel minen(mining+cargo bonus per level skill). En als je bijvoorbeeld Caldari hebt kan je met de Osprey(cruiser) ook hard doorminen(mining bonus per level skill). Je hebt naast de gewone Miner I's ook named versie die iets schelen, maar vooral de Miner II's gaat het hard mee. Hebben wel zwaardere skill level nodig, en hogere cpu/powergrid en capacity om ze te draaien. Naast de schepen en modules heb je ook nog mining drones, en later zelfs nog Implants en Gangskills om het minen te verbeteren!

Succes en veel plezier iig!

* cooolkast heeft vorige week weer eventjes 7-dagen gespeeld via CCP oude account actie.

Dat kriebelt toch wel weer heel erg...ben er zeker van dalijk in de juli nog even een maandje te spelen, en wellicht nog wel langer. Eve _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:31
CopyCatz schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:15:
[...]

Tis erg saai. Ik heb 't geprobeerd, 12 (carrier) of 4/5 (dread) mining drones is het enige wat ik kon gebruiken, maar het verveelt vrij snel. Helemaal omdat je per rat spawn ongeveer 10 mil kunt verdienen waar wij zitten, dan is zelfs high end ore minen nutteloos...

We zijn trouwens op zoek naar nieuwe corporations voor onze alliance (Ethereal Dawn), dus heb je zin in 0.0 access in de drone gebieden, een outpost en snel rijk worden; laat het ff weten.
Ey alliance uit de buurt :) Die rat spawns verdienen idd wel lekker, alleen daar houdt het helaas ook mee op. Raad aan om vooral wat te posten op het EVE-forum over die crappy roids spawns.

DMC'er btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ha, eindelijk zijn die domme Nano-battleships generfed http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=491976

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten paar goede verandering in de patch naar mijn idee :)

Oh dacht dat je linkte naar de patch ;)

Hier de patch:
http://myeve.eve-online.c...hnotes.asp?patchlogID=125

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 06:36:
Zitten paar goede verandering in de patch naar mijn idee :)
Zoals?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
nano domi en nano phoon nerf, eindelijk geen battleships die sneller vliegen dan interceptors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
ik ben de 14 day trial aan t downen maar welk ras zal ik nemen, heb al eens 2 maanden gespeelt en ben toen gestopt ivm tijdgebrek, toen als caldari, ben nu aan twijfelen, iemand een suggeste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
libero schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:00:
ik ben de 14 day trial aan t downen maar welk ras zal ik nemen, heb al eens 2 maanden gespeelt en ben toen gestopt ivm tijdgebrek, toen als caldari, ben nu aan twijfelen, iemand een suggeste ?
ik zou caldari nemen.
je jab daar hele lagen cha hebben.daarom zijn de meeste mensen caldari.(gaat trainen een stuk sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
gallente kan ook wel, is ook vrij goed als race. Attributes moet je gewoon zorgen dat ze zo gelijk mogelijk zijn, imo inclusief charisma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:41:
[...]
gallente kan ook wel, is ook vrij goed als race. Attributes moet je gewoon zorgen dat ze zo gelijk mogelijk zijn, imo inclusief charisma :)
In dat geval kan je beter een minmatar char (sebiestor) kiezen, daarmee kan je imho de beste stats halen voor een combat/allround char.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Wat je ook kiest, let er wel goed op dat het vooral om je attributes gaat en dat de skills die je krijgt alleen leuk meegenomen zijn. Je attributes bepalen nl. hoe snel je skillt. Wat schepen betreft kun je zonder problemen als caldari karakter met gallente (of een van de andere rassen) schepen vliegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk gaan ze T3 schepen meer rasgebonden maken zodat je bonus voor je eigen ras krijgt.
Klopt voor geen meter dat je als Amarr in Minmatar schepen zit te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:53:
Hopelijk gaan ze T3 schepen meer rasgebonden maken zodat je bonus voor je eigen ras krijgt.
Klopt voor geen meter dat je als Amarr in Minmatar schepen zit te vliegen.
Dat zou een hoop stennis geven, voor velen is EVE juist zo prettig omdat je na het maken van je character zo vrij bent te doen wat je wil. Er zijn wel wat role-players zoals CVA en Ushra'Khan maar het kan de grote meerderheid geen biet schelen wie er welk schip vlieft.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet? Alle rassen in het spel zijn menselijk. Ik rij als Europeaan toch ook in Japanse auto's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:59:
[...]

Dat zou een hoop stennis geven, voor velen is EVE juist zo prettig omdat je na het maken van je character zo vrij bent te doen wat je wil. Er zijn wel wat role-players zoals CVA en Ushra'Khan maar het kan de grote meerderheid geen biet schelen wie er welk schip vlieft.
CVA zijn geen roleplayers. Er zijn bijna geen roleplayers in EVE en zeker niet in de grootte van een alliance. Dat komt puur door het feit dat Roleplay alleen werkt als je het respect krijgt als roleplayers en niet roekeloos aangevallen word en daarna NAP-ed met eerdere vijanden. Roleplay kun je proberen door alleen je eigen ras schepen te vliegen maarja wat zou jij doen als je corpmate hulp nodig heeft en er zijn alleen maar minmatar schepen te koop en je bent gallente. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praat mij alsjeblieft niet over Roleplayers. We hebben een corp in onze alliance zitten die aan roleplay doen. De eerste keer dat ik door hun stukje space vloog met mijn main en mijn alt (main = Caldari alt = Gallante) kreeg mijn alt gelijk een waarschuwing.

Het eerste wat ik deed was mijn alt kenbaar maken aan hun. Kreeg ik commentaar!!!! Heb ze gelijk de huid volgescholden, dat als ze ook maar een keertje op mijn alt zouden schieten, ik ze vervolgens voor altijd!!!! het leven zuur zou maken in EvE. Hehehehe.

Ik heb echt schijt aan die gasten. Je schrikt je namelijk de eerste keer de pest als je alt zo'n waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zei ik dat het niet mocht?

Wat ik zei is dat je als je een schip van je eigen ras vloog je een bonus kreeg.
Net zoiets als je als een klein opdondertje in een japanner meer comfort hebt want japanners zelf zijn ook kleine opdonders.

En jammer dat je als RP'er zo lam behandeld wordt door de meerderheid die Eve als een CS:Source in space zien. Alleen PvP'en telt en de rest is toch maar suf en voor geeks.
Niet dat ik zelf zo'n hardcore RP'er ben maar af en toe kan het best wel grappig zijn om mee te doen met anderen en zo toch nog lol te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:03:
Zei ik dat het niet mocht?

Wat ik zei is dat je als je een schip van je eigen ras vloog je een bonus kreeg.
Net zoiets als je als een klein opdondertje in een japanner meer comfort hebt want japanners zelf zijn ook kleine opdonders.
Maar effectief komt dat er toch weer op neer dat je dan niet een schip van een ander klas kan vliegen. Die bonnussen zijn nu juist heel belangrijk omdat het een schip goed of slecht maakt. Naar mijn idee moeten ze iig niet aan dat soort dingen beginnen. Hooguit dat je zoiets op standing baseert (b.v. als je als caldari een hoge galente standing hebt dat je dan een extra bonus krijgt voor galente schepen), maar dan wordt het wel heel ingewikkeld.
En jammer dat je als RP'er zo lam behandeld wordt door de meerderheid die Eve als een CS:Source in space zien. Alleen PvP'en telt en de rest is toch maar suf en voor geeks.
Niet dat ik zelf zo'n hardcore RP'er ben maar af en toe kan het best wel grappig zijn om mee te doen met anderen en zo toch nog lol te hebben.
Probleem is dat het vaak niet werkt. Zoals bij bovenstaande kunnen RP'ers gewoon niet gaan bepalen dat jij niet in andere schepen mag vliegen. RP op zich is best leuk, maar werkt in Eve op zo'n manier iig niet :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RP is wel leuk op 1 manier, riddle gasten opblazen in hed-gp voordat burn eden ze gevonden had via de echte riddle manier in plaats van proben :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.