[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93910

Anoniem: 174067 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:16:
[...]

Waar ergens zijn jullie gesitueerd? Ik ben nl. op zoek naar een goede corp om de militair uit te hangen (er van uitgaande dat jullie er nodig zouden hebben) ;)
Heb momenteel 3 mil SP en beschik over mn eigen Ferox.
Jazeker, Op het moment zijn wij bezig met de formatie van een eerste elite basic squad, om het principe te testen. Daar is nu alles voor gereed, voor verdere squads zijn ook mensen nodig.

Ook zijn wij erachter gekomen dat betere ships niet betere warfare is, dus op het moment zijn grotere ships leuk, maar wij hebben zojuist een 23M (Military gefocussed) SP speler weg zien gaan (uit eigen wil) omdat hij een cruciale fout maakte in warfare (trots ding denk ik). Dus mijn respect is enigszins gedaald in dat opzicht voor SP en goede schepen, en mijn vertrouwen gestegen in tactieken, tegenover brute kracht.

Dus voorlopig zijn alle test runs met frigs, goedkoop voor meeste mensen. Dit is geen ´quick fix´ proces, maar we willen grondig echt een kwaliteit squad opzetten, werkt dit principe dan gooien we meerdere squads in de corp.

Wij zitten in; Arnon IX - Moon 3 -, onze naam is: New Career Move . Ik kan je niet meteen garanderen dat je een bevelhebbende functie krijgt, eerst even t een en t ander uitwisselen :).

Cheers!
Danti / Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174067

Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:28:
[...]

Wij zitten in; Arnon IX - Moon 3 -, onze naam is: New Career Move . Ik kan je niet meteen garanderen dat je een bevelhebbende functie krijgt, eerst even t een en t ander uitwisselen :).

Cheers!
Danti / Mark
Vanzelfsprekend!
Ik zal zeker eens een kijkje komen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
dus skill training duurde korter als verwacht.. evemon zegt opeens dat mn lvl 3 frigate klaar is met trainen.. sigh..weer een uur en 15 minuten naar de maan :(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Altijd good het nieuws aan de rechterkant controleren of er niet iets van een patch aangekondigd is. Patches zijn altijd irri en het kan nog best wat later dan 16.00 worden :P
Dus mijn respect is enigszins gedaald in dat opzicht voor SP en goede schepen, en mijn vertrouwen gestegen in tactieken, tegenover brute kracht.
Tactieken zijn idd belangrijker dan SP en schepen maar een kleine groep met goede SP en goede schepen kan toch zeker wel een veel grote kracht aan :) Maar ik wens je in iedergeval heel veel succes en plezier aangezien er niks leuker is dan PVP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08
angel00008 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:41:
dus skill training duurde korter als verwacht.. evemon zegt opeens dat mn lvl 3 frigate klaar is met trainen.. sigh..weer een uur en 15 minuten naar de maan :(
Ik maak ook wel eens fouten met tijd wanneer iets klaar is. Daarom hbeik altijd de tijd er in wanneer het klaar is. het is zonde als ik 1/2 of 1 dag niet getrain wordt.
Werk in zuid afrika en kan alleen op me werk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:41:
EveMon zegt hiero niks, server is down, dus kan het geen info daar vandaan halen. Hij is zelfs zowaar uitgelogd (evemon). oeps laat maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:48:
[...]

EveMon zegt hiero niks, server is down, dus kan het geen info daar vandaan halen. Hij is zelfs zowaar uitgelogd (evemon). oeps laat maar!
i kan gewoon alles zien hoor..

hmm ze moeten wel on komen om 4 want ik moet om 5 uur werken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174067

Voor zover ik kan zien is het weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174067 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:50:
Voor zover ik kan zien is het weer online!
Rejoyce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 174067 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:35:
[...]

Vanzelfsprekend!
Ik zal zeker eens een kijkje komen nemen.
ik kom vanavond ook even langs om jullie ingame te spreken en me eventueel te signen voor de corp (als jullie me willen tenminste) :P

Ik spreek jullie nog ingame
Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:00:
[...]

2 uur maarliefst ;)> Wij zitten 2 uur verder dan GMT. :(
correctie we zitten 1 uur verder :P

CET = GMT + 1
(Central European Time) = (Greenwich Median Time) + 1

Let niet op spelling aub

[ Voor 32% gewijzigd door Proqzor op 03-04-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

isgoed ^^, ik zal er zijn.
correctie we zitten 1 uur verder :P

CET = GMT + 1
(Central European Time) = (Greenwich Median Time) + 1

Let niet op spelling aub
Kijk maar naar ingame EVE time, die staat op GMT, en die staat 2 uur achter onze tijd. Heb er een post over gemaakt op EVE-forums en schijnt dat GMT niet meegaat met zomertijd ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40
Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:24:
[...]

isgoed ^^, ik zal er zijn.

[...]

Kijk maar naar ingame EVE time, die staat op GMT, en die staat 2 uur achter onze tijd. Heb er een post over gemaakt op EVE-forums en schijnt dat GMT niet meegaat met zomertijd ofso.
Nope GMT is vaste tijd, dus in de zomer hebben we 2 uur verschil en in de winter maar 1 :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 15:00
Yesssss, ik ben goed!!!! :P

In iedere geval, de rede waarom ik dat zei is, dat ik maar een halfe dag speel, en nu al een Merlin heb (H). Ben met een nogal gelijke charracter begonnen met iets sterker aan de *fighter* attributen. En dat is niet al te slecht. Ben van de rookie ship, gelijk naar de merlin gegaan :). Nu nog wat missiles erop zetten, zo veel mogelijk utility (extra shield, snelheid, extra cpu noem maar op...genoeg plekken). En het leukste is: ik heb voor geen cent moeten mijnen (w00t).

Zo, dit moest ik even kwijtraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Szaby schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:03:
Yesssss, ik ben goed!!!! :P

In iedere geval, de rede waarom ik dat zei is, dat ik maar een halfe dag speel, en nu al een Merlin heb (H). Ben met een nogal gelijke charracter begonnen met iets sterker aan de *fighter* attributen. En dat is niet al te slecht. Ben van de rookie ship, gelijk naar de merlin gegaan :). Nu nog wat missiles erop zetten, zo veel mogelijk utility (extra shield, snelheid, extra cpu noem maar op...genoeg plekken). En het leukste is: ik heb voor geen cent moeten mijnen (w00t).

Zo, dit moest ik even kwijtraken :P
dat is opzich niet zo speciaal.. ik heb al gemerkt dat als je maar zegt dat je net begonnen bent het geld letterlijk binnenstroomt..

en als je bij een grotere corp komt je zelfs veel spullen kan krijgen..

ik zit atm met een incursus fully righed for mission :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
en ik heb gemerkt dat je fittings geen ruk schelen en dat je skills vooral belangrijk zijn. Daarom ben ik ook 3 cruisers kwijtgeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:16:
en ik heb gemerkt dat je fittings geen ruk schelen en dat je skills vooral belangrijk zijn. Daarom ben ik ook 3 cruisers kwijtgeraakt :P
Hohoho, voordat je gaat schreeuwen, het is een combinatie van. Er zijn genoeg pilots van 2 jaar oud die nog steeds niet fatsoendelijk een schip kunnen fitten en daardoor gewoon verliezen van pilots van minder dan een half jaar oud. Het is een combinatie van skills, fittings en ook niet onbelangrijk: combatstrategy terplaatsen - orbitsnelheid, afstand op de juiste momenten de juiste mods aan/uit zetten etc etc.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:16:
Daar is helemaal niks van waar. Probeer maar es 1 vs 1 in een Raven met de een allemaal tech1 shit en de andere vol met T2/named zooi. Drie keer raden wie er wint :D
Skills zijn inderdaad niet onbelangrijk maar fitting speelt wel degelijk een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 01:28
Nog even reclame maken tussendoor voor een gezellig nederlandstalig corp'ke met zowel nederlanders als belgen:

klikken op onderstaande link:

www.golm.nl

[ Voor 17% gewijzigd door horad op 04-04-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skills, Tactics, en Fittings.

Tactics en Fittings horen een beetje bij elkaar, maar zijn vreselijk belangrijk in combat, hoewel tactics net ietsjes minder in PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja, ik vroeg me af of het nut had om drones te gebruiken op een caracal. Of maak ik het me dan alleen maar moeilijker doordat die drones een hele deadspace room kunnen agroen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:57:
mja, ik vroeg me af of het nut had om drones te gebruiken op een caracal. Of maak ik het me dan alleen maar moeilijker doordat die drones een hele deadspace room kunnen agroen?
Drones FTW! Voor mij althans, hoe dan ook, ik zou gewoon drones gebruiken, hoewel ik niet weet hoeveel M3 een caracal heeft. Kom gerust eens ingame langs :P. Ben straks weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja wordt beetje moeilijk deze week ivm met andere activiteiten :P maar een caracal heeft 10 m3 dus kan 2 scout drones kwijt. Welke zou ik gaan nemen als ik toch besluit drones te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:28:
mja wordt beetje moeilijk deze week ivm met andere activiteiten :P maar een caracal heeft 10 m3 dus kan 2 scout drones kwijt. Welke zou ik gaan nemen als ik toch besluit drones te gebruiken?
Gallente ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ik doelde meer op de naam van de drones :P

Medium Drones die in mn caracal passen

Ik kan dus 1 medium of 2 light nemen. Ik denk dat 1 medium beter gaat. Maar welke zou ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:44:
[...]

ik doelde meer op de naam van de drones :P

Medium Drones die in mn caracal passen

Ik kan dus 1 medium of 2 light nemen. Ik denk dat 1 medium beter gaat. Maar welke zou ik nemen?
Twee Light Drones doen meer schade dan een Medium.Van de Lights zijn Warriors het snelst, Hobgoblins doen de meeste schade. Als je veel doelen hebt zullen Warriors handiger zijn omdat ze minder lang onderweg zijn van het ene doel naar het andere.

De Acolyte en Hornet hangen er een beetje tussenin en zijn alleen beter als je van tevoren al weet wat voor vijanden je tegenkomt en of ze tegen een bepaald type schade zwakker zijn.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
IJzerlijm schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:16:
[...]

Twee Light Drones doen meer schade dan een Medium.Van de Lights zijn Warriors het snelst, Hobgoblins doen de meeste schade. Als je veel doelen hebt zullen Warriors handiger zijn omdat ze minder lang onderweg zijn van het ene doel naar het andere.

De Acolyte en Hornet hangen er een beetje tussenin en zijn alleen beter als je van tevoren al weet wat voor vijanden je tegenkomt en of ze tegen een bepaald type schade zwakker zijn.
ik denk dat ik dan voor 2 warriors ga. Omdat mn schip een "sniper" wordt met 5 heavy missile launchers komt er veel afstand tussen mij en de targets en dus zullen die drones ook langer werk hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
je moet ook niet vergeten dat drones ook een range hebben waarbuiten je ze geen commando's meer kunt geven. Dus als er teveel afstand tussen jou en de rat zit dan heb je vrij weinig aan drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Drones zijn interessant, maar niet als primary attacking. Drones kun je namelijk vrij makkelijk neer schieten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudios schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:48:
Drones zijn interessant, maar niet als primary attacking. Drones kun je namelijk vrij makkelijk neer schieten.
En zijn goedkoop weer aan te vullen. T2 Ogres vind niemand leuk, tezamen met Heavy Drone lvl 5 en Drone Interfacing lvl 5.

Wie doen dat? Drone Liefhebbers!! :D. Gooi daarbij een fijne MicroWarpDrive, wat close range Heavy blasters bij, en jij bent de sjaak, hoe dan ook ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Tsja, voor elke faction en elke setup is weer een anti setup (buiten de pre-update nano domi's wellicht). Die nossing domi tank je redelijk makkelijk met een fully passive drake. Neerhalen zal de drake je niet tenzij je uit capboosters loopt.

[ Voor 77% gewijzigd door FreeMen op 04-04-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
FreeMen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:50:
Tsja, voor elke faction en elke setup is weer een anti setup (buiten de pre-update nano domi's wellicht). Die nossing domi tank je redelijk makkelijk met een fully passive drake. Neerhalen zal de drake je niet tenzij je uit capboosters loopt.
Als ie alleen maar NOS gebruikt wel ja, Als ie een combi met wat blasters erbij heeft ga je het toch lastig als drake krijgen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

redwing schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:37:
[...]

Als ie alleen maar NOS gebruikt wel ja, Als ie een combi met wat blasters erbij heeft ga je het toch lastig als drake krijgen.
Nanosetups hebben geen guns, het is nos en missiles omdat guns niet kunnen tracking op hoge snelheid. Nanodomi was zoveel mogenlijk nos in de highs en speed in low :)

Om dat te counteren had je een nano huginn of rapier nodig btw als je 1v1 wilde winnen van een nanodomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:25

bl33d

I love the smell of Napalm..

Hai mensen, kan iemand mij vertellen hoe veilig Evemon werkelijk is?
Wat ik uit het programma opmaak is dat ze je logingegevens nodig hebben (username+password).
Een ander methode is om je skills te importeren dmv. een xml uitdraai.

Positieve ervaringen met evemon? Zoja, veilig genoeg om je user account daar in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 87253 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:12:
[...]

Nanosetups hebben geen guns, het is nos en missiles omdat guns niet kunnen tracking op hoge snelheid. Nanodomi was zoveel mogenlijk nos in de highs en speed in low :)

Om dat te counteren had je een nano huginn of rapier nodig btw als je 1v1 wilde winnen van een nanodomi.
Klopt, maar ben er ook verschillende tegengekomen die eerst full speed in orbit gingen en dan afremden om te kunnen schieten met blasters. Op het moment dat ze dan teveel geraakt werden gingen ze weer naar full speed. Met een Drake heb je dan dus een probleem omdat ie jouw tank kan breken terwijl je weinig terug kunt doen.
bl33d schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:52:
Wat ik uit het programma opmaak is dat ze je logingegevens nodig hebben (username+password).

Positieve ervaringen met evemon? Zoja, veilig genoeg om je user account daar in te vullen?
Heb nog nooit gehoord dat er problemen mee waren, maar ikzelf doe het altijd op de veilige manier, dus eerst xml ophalen en dan importeren.
Ik gebruik zelf trouwens meestal de Eve character manager, vind die zelf wat makkelijker werken.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 05-04-2007 19:51 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

EVEMon heeft je logingegevens nodig om automatisch de XML gegevens te kunnen downloaden. Je kan namelijk zelf ook niet bij je character gegevens zonder in te loggen.
Natuurlijk kan je handmatig de XML gegevens downloaden en importeren in EVEMon, maar dan mis je toch wel wat flexibiliteit.

Overigens is EVEMon open source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Laatst online: 20:08
redwing schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:50:
[...]

Klopt, maar ben er ook verschillende tegengekomen die eerst full speed in orbit gingen en dan afremden om te kunnen schieten met blasters. Op het moment dat ze dan teveel geraakt werden gingen ze weer naar full speed. Met een Drake heb je dan dus een probleem omdat ie jouw tank kan breken terwijl je weinig terug kunt doen.
:

hmm, blaster domi. Even corpmate vragen om een testje ;) .

[ Voor 36% gewijzigd door FreeMen op 05-04-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor

Er zijn heel wat mensen die het gebruiken. Uit mij corp en oude corpen.

Of het veilig is : Je kan de souce code downloaden en door kijken. En zelf compileren.
In het vorige topic is het ook al aan bod gekomen en de mensen die het gemonitor hebben hebben niks gevonden.
Als je het nog niet vertouw kan je met een firewall zorgen dat hij alleen maar het aderss van eve-online kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evemon is een tijdje terug slachtoffer geweest van een keylogger van een of andere fansite.
Wat ik aanraad is zelf je xml bestand downloaden van de site en die inladen als dat kan. Wel wat irritanter maar iig veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 87253 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:55:
evemon is een tijdje terug slachtoffer geweest van een keylogger van een of andere fansite.
Wat ik aanraad is zelf je xml bestand downloaden van de site en die inladen als dat kan. Wel wat irritanter maar iig veilig.
Een site kan uiteraard een keylogger in de sourcecode bouwen, compilen en die versie aanbieden op hun site. Ik gebruik zelf altijd de XML import in evemon, maar zolang je evemon maar van de originele site download is het veilig om je gegevens in te vullen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
Zeg, ik ben al een aardig weekje bezig met eve-online.

Ik ben caldari, en daar is niks miss mee. Alleen ik ben wat onzeker over de skills die ik heb. Want ik ben op het punt een cruiser te kopen. Caracal. Alleen ik weet niet welke skills ik *moet* hebben om deze cruiser redelijk goed to kunnen vliegen. de missile skills heb ik wel. Maar hebben jullie enig idee welke skills ik nog moet hebben om goed te kunnen vliegen met dat ding?

Szaby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:12:

Ik ben caldari, en daar is niks miss mee. Alleen ik ben wat onzeker over de skills die ik heb. Want ik ben op het punt een cruiser te kopen. Caracal. Alleen ik weet niet welke skills ik *moet* hebben om deze cruiser redelijk goed to kunnen vliegen. de missile skills heb ik wel. Maar hebben jullie enig idee welke skills ik nog moet hebben om goed te kunnen vliegen met dat ding?

Szaby
heavy missiles, hoe hoger hoe beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:12:

Szaby
Dat hangt er van af wat je er mee wil gaan doen. Een veelgemaakte fout (ook door mij) is zodra je Cruiser 1 hebt gelijk in een Cruiser te springen en er op uit gaan. En dan gaat opeens 90% van je bezit in rook op omdat je nog allerlei skills mist om er goed mee te vliegen.

De Caracal heeft met 5 midslots een hoop mogelijkheden voor dikke schilden (tegen NPC's) of EW (tegen spelers). Wat aan te raden is voordat je op pad gaat buiten de Missile skills:

-Cruiser III of beter voor de bonus
-Weapon Upgrades I (voor de Ballistic Control System)
-Shield Upgrades I (voor de Medium Shield Extender)
-Tactical Shield Manipulation (voor de Shield Hardeners)
-Drones II en Scout Drone Operations (voor 2 lichte drones)
-Shield Management en Shield Operation.

Die laaste 2 zijn erg nuttig omdat ze elkaar aanvullen. Een schild van 1000 met 100 seconden recharge betekent 10 punten per seconde. Als je beiden naar 2 traint ga je naar 1100 in 90 seconden, een verbetering van bijna een kwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
aha....die fout heb ik ook *bijna* gemaakt:P
Thanks for the head's up :)

Zelf heb ik veel in missile's skills maar ik heb *nog* geen heavy missile skills op men sheet staan. DIe komen er zo ook bij. IK heb tog een beste tijd te gaan totdat ik die caracal kan kopen, sinds ik nog all deze skills moet leren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:00:
aha....die fout heb ik ook *bijna* gemaakt:P
Thanks for the head's up :)

Zelf heb ik veel in missile's skills maar ik heb *nog* geen heavy missile skills op men sheet staan. DIe komen er zo ook bij. IK heb tog een beste tijd te gaan totdat ik die caracal kan kopen, sinds ik nog all deze skills moet leren:P
deze moet je ook kopen he..

ikzelf zit all een week te ploeteren maar cruiser is er nog lang niet (verkeerde settings met het maken van de char)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
wie weet trouwens hoe het het makkelijkst is om een subscribe account te nemen (zonder cc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 08:16
angel00008 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:32:
wie weet trouwens hoe het het makkelijkst is om een subscribe account te nemen (zonder cc)
Gewoon betalen via: Direct Debit.
Het word alleen niet elke maand automatisch van je bankrekening gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:42
Je kunt ook timecards kopen via PayPal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Wat doet meer damage met drones : 5xmed of 2xheavy,2x med en 1 light?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ligt eraan hoe groot je doel is, zoals met andere wapens. Heavy drones hebben moeite met kleine doelen, maar doen flinke schade op grote schepen. Kwestie van aanpassen aan de situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:09:
Wat doet meer damage met drones : 5xmed of 2xheavy,2x med en 1 light?
Als het voor NPC's is is het altijd 5 med en voor PvP prefer ikzelf ook 5x med over een mix van small tot large aangezien die arge erg traag zijn en dus ook alleen effectief zijn tegen grote targets die dichtbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 87253 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:21:
[...]

Als het voor NPC's is is het altijd 5 med en voor PvP prefer ikzelf ook 5x med over een mix van small tot large aangezien die arge erg traag zijn en dus ook alleen effectief zijn tegen grote targets die dichtbij zitten.
5x med is vaak genoeg, zeker tegen NPCs. Wat ik meestal doe met NPCing, is dat ik 5x lights en 5x meds meeneem, zodat ik voor frigs en cruisers lights kan gebruiken en voor cruisers en BS meds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dus gisteren zijn we gescammed door een 6 maand lid..

gozer kwam een nieuwe member tegen die hem in een grijs verleden eens had gekilled..

omdat onze ceo zei dat hij de nieuweling niet mocht killen heeft hij de volgende ochtend all onze resources gejat (ong 1 bill aan spullen geld en ore)

en nu hebben we ook een war van friendly hostility hoe klote is dit :(

zijn atm terug getrokken op een secundary plek maar hoe lang dit gaat duren geen idee..

ben nu net full member en vind dit opzich hoe raar het klinkt wel gaaf om mee te maken ookal loop ik nu een verhoogd risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
angel00008 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:37:

gozer kwam een nieuwe member tegen die hem in een grijs verleden eens had gekilled..

omdat onze ceo zei dat hij de nieuweling niet mocht killen heeft hij de volgende ochtend all onze resources gejat (ong 1 bill aan spullen geld en ore)

zijn atm terug getrokken op een secundary plek maar hoe lang dit gaat duren geen idee..

ben nu net full member en vind dit opzich hoe raar het klinkt wel gaaf om mee te maken ookal loop ik nu een verhoogd risico :)
In welke corp zit je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
leap corp..

hebben nu letterlijk niets meer :( moeten nu opnieuw opbouwen (ceo enz hebben nog wel maar kwa corp opzich)

dus als iemand nog niets te doen heeft en evt wilt helpen :) jullie zijn welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:37:

Het woord scammen word onderhand gebruikt als vervanging van bakje koffie... word er ziek van en niet van de koffie :)

Ik vat ff niet waarom zo iemand als hij acces had tot de corpwallet en alle spullen. Lijkt me een gevalletje van je members niet goed kennen en teveel acces geven. Is erg irritant maar kan gebeuren. Hoop dat je corp er wat van geleerd heeft want vertrouwen is erg belangrijk in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Mja idd, ik was vroeger een jaar lang CEO van een NL corp, maar we hadden wel vrij strikte rules wat dat aangaat; hadden we overigens overgenomen van de corp waar we van afgesplitst waren. Basicly had niemand access tot de waardevolle spullen behalve ik en de directors, de rest van de corp had slechts access tot tech I mods en ammo, zelfs niet tot named stuff (wat vroeger nog vrij duur was in vergelijking tot nu)

[ Voor 11% gewijzigd door ravenger op 11-04-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:46:
Mja idd, ik was vroeger een jaar lang CEO van een NL corp, maar we hadden wel vrij strikte rules wat dat aangaat; hadden we overigens overgenomen van de corp waar we van afgesplitst waren. Basicly had niemand access tot de waardevolle spullen behalve ik en de directors, de rest van de corp had slechts access tot tech I mods en ammo, zelfs niet tot named stuff (wat vroeger nog vrij duur was in vergelijking tot nu)
Hadden Antonius, ik en Phasma goed geregeld ;)
Had het al vaker gehoord, en kende ook paar corp thieves, dus wij waren er op voorbereid :)

Blijven kut geintjes, maar vind het wel mooi, het hoort gewoon bij het spel :)

PS, een scam is dat je genaaid word, bijv escrows met niets er in.
dit is gewoon een corp thief :) Vind trouwens 1B ook nou niet echt een hele vette pot na 6 maanden, maar thats just me.
Blijft kloten, absoluut hoor!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Laatst online: 03-01 20:45
Hmm toch maar eens kijken wat ik ga doen, ik heb een char uit 2005 met maar 2.1M SP en geen perfecte attributes ( opt moment
14 intelligence
9 perception
11 charisma
11 willpower
16 memory
)
Iemand hier enig idee of het redelijk te doen is om een nieuwe char te starten of gewoon hiermee verder te gaan?
Zon oud char met zo weinig SP is af en toe toch wel een nadeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Eerder een voordeel, de meeste low-sec piraten denken dan dat je een gevaarlijke tegenstander bent en gaan die 3-maanden newbie twee belts verderop aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
Het word alleen lamer gevonden als ik als pirate iemand kill ;) (dat is het plan dat ik met dat char heb namelijk).
Met learning vallen er wel punten bij te sprokkelen en dat heb ik ook al wel gedaan, maar de balans blijft dan toch nog scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
icemancool schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:51:
Het word alleen lamer gevonden als ik als pirate iemand kill ;) (dat is het plan dat ik met dat char heb namelijk).
Met learning vallen er wel punten bij te sprokkelen en dat heb ik ook al wel gedaan, maar de balans blijft dan toch nog scheef.
mja het ligt er vooral aan wat de verhouding is in je attributes wanneer je alle learnings op het zelfde niveau hebt. Als dat zo is zoals het nu is, dan heb je wel lage perc/willpower tov intel/mem vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
ravenger schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:33:
[...]

mja het ligt er vooral aan wat de verhouding is in je attributes wanneer je alle learnings op het zelfde niveau hebt. Als dat zo is zoals het nu is, dan heb je wel lage perc/willpower tov intel/mem vind ik.
Tis inderdaad wel een scheve verhouding, maar ik denk dat ik toch doorga met dit char, 1.2m SP weggooien is ook weer zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

icemancool schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:59:
[...]

Tis inderdaad wel een scheve verhouding, maar ik denk dat ik toch doorga met dit char, 1.2m SP weggooien is ook weer zoiets
Vergeet niet dat als je de skills goed kiest gelijk kan beginnen met een char met bijna 1mil sp. Die 300k heb je dan zo ingehaald als je betere attributes hebt voor jou doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 14:22
Als ik 2m SP zou hebben en die attributes zou ik zeker overnieuw beginnen. Hoge charisma heb je geen ruk aan imo. Zet em niet heel laag maar geef er niet teveel aan.
Als je in de toekomst toch veel combat wil gaan doen kan je het beste iets meer perception en willpower doen.
Ook hier, don't overdo it. Je heb namelijk ook wel wat tijd nodig om alle shield/armor, electronics en engineering skills te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

* Anoniem: 164299 sluit zich aan bij de andere posters.
Met die attributes en maar 1,2mil SP zou ik opnieuw beginnen. Stel dat je nieuwe char met 800k sp start en beter gespecced is, dan is die 400k sp echt een heel goede investeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
Om even wat dingen recht te zetten: ik gooi 1,2m sp weg nadat die 900K eraf is, ik heb op het moment dus 2,1m SP.
Toch heb ik besloten een nieuwe char uit te maken, de verschillen in trainingstijden die door de attributes komen zijn me gewoon te groot.
Ook heb ik nu een goede basis om naar een doel te werken, met een char van 3 jaar oud waar ik 5 maand mee gespeeld heb in totaal raak ik een beetje de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dus net even mn broertje van 13 achter eve gezet (eigen trial account op zn pc) maar dam hij pakt het snel op :)

hij loopt alleen 2 weken achter mij maar ik heb mn skills in het begin verneukt (maar zit nu wel op 1.2 mil sp)

morgen ochtend om 9 uur heb ik een operatie dus dan ben ik weg tot maandag dus hij neemt voor mij het skillen over :) (net ff +- 30 skills gekocht om te skillen) dus hij heeft het weekend wat te doen met zijn account en de mijne)

voorlopig laat ik hem nog niet in de corp gaan vanwege de war die we hebben maar laat hem lekker beetje minen en klooien met zn account zodat ie een beetje in het spel kan komen.

even voor de duidelijke orde mn broertje gamed zo goed als even veel als mij (zelfs meer) en hij kan beter engels als ik menig jochie van 13 heb horen doen dus ik heb alle vertrouwen dat hij er in zal komen

zit me alleen nog af te vragen hoe ik straks zn account ga betalen (hij betaald mij dan en ik eve maarja 2 accounts op 1 rekening mag dit ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
angel00008 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:32:
zit me alleen nog af te vragen hoe ik straks zn account ga betalen (hij betaald mij dan en ik eve maarja 2 accounts op 1 rekening mag dit ?)
Waarom niet? :) Er zijn meer mensen met 2 accounts hoor :) (* ravenger inbegrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
3 accounts ftw !!!!

Volgens mij heeft met CEO er nog meer....

[ Voor 56% gewijzigd door Brainwaste op 12-04-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er 4, en ik heb voor een paar corpmates ook dingen via mijn CC betaald, dus bij CCP geven ze er weinig om hoor meerdere accounts op 1 rekening/CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 15-05 09:13
Okay, ik ben vandaag ook weer begonnen met Eve. Vorig jaar een 4 maanden gespeeld maar toen was WoW ook nog echt leuk.

Nu ik steeds minder WoW toch maar mijn account weer geactiveerd.

Maar ik was vanochtend toch een beetje lost in eve. Ik weet dat ik vroeger in een corp zat dat aan mining ops deed, maar de personen die ik daar kende zijn gestopt of naar een andere corp.
Dus ik zoek eigenlijk een leuke corp die mij weer een beetje het eve gevoel kan geven en aan mining ops doet.

Ik geloof dat ik zelf een mining barge2 ergens heb rondslingeren. Ik ben nu aan het trainen voor mining barge naar lvl 4. Dus kan meteen beginnen om het zo te zeggen

Waar ik ook een paar skils in hem zitten is Industry voor het verwerken van blueprints. Maar wat ik begreep is dat corps daar alleen de "trouwe" leden mee laten spelen.

Ingame heet ik Hostpale.

// edit
Okay ik had wat meer moeten zoeken in dit forum. Zo ben ik Horizo.inc al tegen gekomen :) Maar moet dan nog 1mil SP er bij trainen om te een apply te doen.

Maar alsnog hallo allemaal ik ben een herintreder

[ Voor 11% gewijzigd door WoKo op 13-04-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:56:
Okay, ik ben vandaag ook weer begonnen met Eve. Vorig jaar een 4 maanden gespeeld maar toen was WoW ook nog echt leuk.

Maar ik was vanochtend toch een beetje lost in eve. Ik weet dat ik vroeger in een corp zat dat aan mining ops deed, maar de personen die ik daar kende zijn gestopt of naar een andere corp.
Dus ik zoek eigenlijk een leuke corp die mij weer een beetje het eve gevoel kan geven en aan mining ops doet.

Ik geloof dat ik zelf een mining barge2 ergens heb rondslingeren. Ik ben nu aan het trainen voor mining barge naar lvl 4. Dus kan meteen beginnen om het zo te zeggen

Waar ik ook een paar skils in hem zitten is Industry voor het verwerken van blueprints. Maar wat ik begreep is dat corps daar alleen de "trouwe" leden mee laten spelen.

Ingame heet ik Hostpale.

// edit
Okay ik had wat meer moeten zoeken in dit forum. Zo ben ik Horizo.inc al tegen gekomen :) Maar moet dan nog 1mil SP er bij trainen om te een apply te doen.

Zoek je een NL only corp of een corp engels corp met veen NL sprekende mensen.
De oude corp waar ik in zad is opgeheven. Dat was een NL only sprekende corp.
Wij doen ook veel aan minen en zitten in de buurt van Tor en Jita.
We zitten nog in 0.0 maar BoB is nu ook aan het uitbeiden naar het noorde dus het is nu wel wat meer opassen.

De webstie is : www.eve-darklite.com.

Maar als je de co-ceo Species8472 aanspreek (is NL) of mij (Calamor) dan kan ik nog wel andere mensen aanspreken om te joinen.

Als je tog een NL corp wilt kan je proberen om de ceo can Horizo.inc praten misschien wordt er dan wel een uitzondering gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Calamor schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:01:
[...]

Zoek je een NL only corp of een corp engels corp met veen NL sprekende mensen.
De oude corp waar ik in zad is opgeheven. Dat was een NL only sprekende corp.
Wij doen ook veel aan minen en zitten in de buurt van Tor en Jita.
We zitten nog in 0.0 maar BoB is nu ook aan het uitbeiden naar het noorde dus het is nu wel wat meer opassen.

De webstie is : www.eve-darklite.com.

Maar als je de co-ceo Species8472 aanspreek (is NL) of mij (Calamor) dan kan ik nog wel andere mensen aanspreken om te joinen.

Als je tog een NL corp wilt kan je proberen om de ceo can Horizo.inc praten misschien wordt er dan wel een uitzondering gemaakt.
Nee ik zoek niet speciaal een NL corp. Ik wil vooral een corp joinen die al veel ervaring heeft in Eve en mij kan helpen om dingen uit te leggen enzo. Ik zoek ook geen hardcore corp omdat ik b.v. in het weekeind weinig tijd heb. Maar vooral zoek ik gezelligheid en om dingen samen te doen en naar een "groter" doel te werken.

Ik train nu naar een covertor toe. Dus dan kan ik ook echt wat gaan betekenen want een retriever is het net niet in mijn ogen. Ik heb de mining guide van halada gelezen maar er zijn toch wel een aantal dingen veranderd in het afgelopen jaar.

Ik ga vanavond eens kijken naar beide corperaties en wat rondvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:48:
[...]

Nee ik zoek niet speciaal een NL corp. Ik wil vooral een corp joinen die al veel ervaring heeft in Eve en mij kan helpen om dingen uit te leggen enzo. Ik zoek ook geen hardcore corp omdat ik b.v. in het weekeind weinig tijd heb. Maar vooral zoek ik gezelligheid en om dingen samen te doen en naar een "groter" doel te werken.

Ik train nu naar een covertor toe. Dus dan kan ik ook echt wat gaan betekenen want een retriever is het net niet in mijn ogen. Ik heb de mining guide van halada gelezen maar er zijn toch wel een aantal dingen veranderd in het afgelopen jaar.

Ik ga vanavond eens kijken naar beide corperaties en wat rondvragen :)
Ik zelf speel niet zo active in EVE. Zit in zuid afrika en kan alleen op werk spelen. Nu ook niet meer minen onder werk tijd :(.
De corp is zo 60 of 80 man groot en groten deels NL. Er wordt ook vaak NL gesproken overdag. Dan zijn er alleen maar NL aanwezig. Als er dan iemand ide geen NL spreek gaat het wel weer over naar engels natuurlijk.

Mining ope van de corp is in 0.0 maar er zijn genoeg mensen die in 0.0 minen.
Nu BoB erg dicht komen weet ik nog niet zo of in in 0.0 ga trekken. Dus ik mij zal je in de buurt van tor of jita zien minen. Meestal in tor.
Speel samen met me broertje en dan minnen we met een paar corp genoten in een missie waar omber en kernite is. Heb je geen last van andere.
We gaan ook wel eens minen in tor als je daar in de buurt bent dan kan je wel meeminen.
Ik heb wel wat leadershipskills en krijg je wat extra bij het minen.

[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 13-04-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Calamor schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:26:
[...]

Ik zelf speel niet zo active in EVE. Zit in zuid afrika en kan alleen op werk spelen. Nu ook niet meer minen onder werk tijd :(.
De corp is zo 60 of 80 man groot en groten deels NL. Er wordt ook vaak NL gesproken overdag. Dan zijn er alleen maar NL aanwezig. Als er dan iemand ide geen NL spreek gaat het wel weer over naar engels natuurlijk.

Mining ope van de corp is in 0.0 maar er zijn genoeg mensen die in 0.0 minen.
Nu BoB erg dicht komen weet ik nog niet zo of in in 0.0 ga trekken. Dus ik mij zal je in de buurt van tor of jita zien minen. Meestal in tor.
Speel samen met me broertje en dan minnen we met een paar corp genoten in een missie waar omber en kernite is. Heb je geen last van andere.
We gaan ook wel eens minen in tor als je daar in de buurt bent dan kan je wel meeminen.
Ik heb wel wat leadershipskills en krijg je wat extra bij het minen.
Nou ik zou graag een keer mee willen. Ik heb vanochtend mijn account weer geactiveerd, vlak voor het naar werk gaan. Ik weet alleen niet waar ik mijn spullen heb staan. Ik ga dat vanavond uitzoeken. Ik zal er een ingame mail over sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:56:

Ingame heet ik Hostpale.

// edit

je kan wel applyen bij mij we zijn op het moment op zoek naar miners vanwege een war waar we inzitten (Dus resources nodig) mensen die blueprints kunnen maken/hebben zijn ook zeer welkom aangezien we alles kwijt waren geraakt

ingame name is : albert jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-04 09:15

tazitiz

dbprutser

WoKo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:20:
[...]

Nou ik zou graag een keer mee willen. Ik heb vanochtend mijn account weer geactiveerd, vlak voor het naar werk gaan. Ik weet alleen niet waar ik mijn spullen heb staan. Ik ga dat vanavond uitzoeken. Ik zal er een ingame mail over sturen
nou ben ik ook nog een serieuze newbie, minen in 0.0 is dat niet erg gevaarlijk?
ik ben net trotse bezitter van 4 implants die ik vooral met missions heb verdiend. die wil ik voorlopig nog niet kwijtraken eerlijk gezegd. Hoe gaat dit in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:42
Makkelijkste is om deze niet te gebruiken. Implants zijn (nog) niet te verzekeren.
Of, als je een risico missie gaat doen of ergens naar toe moet waar het gevaarlijk kan zijn kun je ze dan niet verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis_k schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Makkelijkste is om deze niet te gebruiken. Implants zijn (nog) niet te verzekeren.
Of, als je een risico missie gaat doen of ergens naar toe moet waar het gevaarlijk kan zijn kun je ze dan niet verwijderen?
Implants gaan kapot bij het verwijderen ervan en gaan kapot bij het gepod worden verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-05 14:53
Dennis_k schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Dat kan je toch oplossen door een jump clone te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Ik heb mijn inplants meteen gebruikt. zo gaan je skils trainen toch een beetje sneller. Handig voor een skill naar lvl 5 te trainen. Zeker als het een hoger rank heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zijn er hier nog gallante spelers of zitten we allenmaal ergens anders (eve is weer up dus ik zit er weer mooi in aangezien ik de komende weken thuis moet zitten vanwege een kaak operatie kan ik een heleboel dingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
SiErRa schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:40:
[...]

Dat kan je toch oplossen door een jump clone te nemen?
klopt ;)
ikzelf heb verschillende clones met implants; eentje voor mission running met een full +4 set en een full 3% missile hardwires set, en een andere met een +3 set en hardwires voor HAC stuff, (5% medium hybrid turret oa en speed etc). Het is wel handig om verschillende clones te hebben, je kan wanneer je gaat pvpen swappen naar een clone zonder implants en als je wilt missionrunnen ofzo dan swap je naar je implant clone. Point alleen is dat je 1x per 24h kan clonejumpen, maar dat is opzich wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Ik heb ook een bulk aan clones overal. Scheelt toch weer 40 jumps zo af en toe als we iemand moeten irriteren!
Verder heb ik 1 empire learning clone die ik gebruik als ik een weekje niet kan spelen. Uiteraard met implants enz. Daar undock ik bijna nooit mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216191

Het punt van 0.0 is onder andere samenspelen.
Dat geld zeker voor het minen, tenzij je een alt hebt en een hulk vliegt.
Maar dat is dan toch ook de charme van 0.0 of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
iemand die voor mij een full set implants +3/+4 kan regelen..

heb het isk ervoor maar ik zou echt niet weten waar ik die krengen moet halen en ik hoor iedereen zeggen dat ik een full set moet halen maarja..

had ookal op het eve forum gepost maar mischien zijn er hier nog wat nederlanders wakker :)

ben momenteel bezig met researchen van lvl 2 cybernetics dat duurt nog 1 h en 32 m dus ik heb nog even.

wil voor de +3 set 90 mill geven (beetje de kosten van het verzamelen dekken) en de +4 set 150 ? 160 mill ?

let wel ik wil maar 1 set dus of de +3 of de +4..

als iemand wat heeft kan diegen mij mailen of ingame benaderen : albert jan

hoop hiermee mn skills weer een tikkie sneller te kunnen skillen word er echt moe van nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heeft iemand al in zijn planning staan om naar Fan fest 2007 tegaan?
http://www.eve-online.com/fanfest/2007/
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:

heb het isk ervoor maar ik zou echt niet weten waar ik die krengen moet halen en ik hoor iedereen zeggen dat ik een full set moet halen maarja..

had ookal op het eve forum gepost maar mischien zijn er hier nog wat nederlanders wakker :)

ben momenteel bezig met researchen van lvl 2 cybernetics dat duurt nog 1 h en 32 m dus ik heb nog even.

wil voor de +3 set 90 mill geven (beetje de kosten van het verzamelen dekken) en de +4 set 150 ? 160 mill ?

hoop hiermee mn skills weer een tikkie sneller te kunnen skillen word er echt moe van nu
Je kan ze gewoon op zoeken per stuk in de marked
En je kan kijken naar contracten. ( vaak zijn ze duurder ).

[ Voor 81% gewijzigd door Calamor op 17-04-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Calamor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:46:
Heeft iemand al in zijn planning staan om naar Fan fest 2007 tegaan?
http://www.eve-online.com/fanfest/2007/

[...]

Je kan ze gewoon op zoeken per stuk in de marked
En je kan kijken naar contracten. ( vaak zijn ze duurder ).
ik heb ze inderdaad gevonden :)

scheeld me zeker wel meerdere uren bij elke skills

over dat fanfest als er nu een prijs zou staan voor nederland dan zou ik het kunnen bedenken lijkt me wel leuk.

overgens heb ik sinds een een dag of 3 problemen met mijn thuis pc deze chrashd zodra ik gelockt word door een npc speel nu gewoon via mn laptop maar toch een vreemd probleem video drivers heb ik geupdate en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:

huh? jij speelt toch nog maar een weekje of 2/3? hoe kom je in hemelsnaam aan 90 mil voor implants? o.O ik mag al blij zijn als ik straks mn BC kan financieren ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moe van het skillen :D Mijn huidige skills is 51d tot hij klaar is das pas waar je moe van wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:37:
[...]

huh? jij speelt toch nog maar een weekje of 2/3? hoe kom je in hemelsnaam aan 90 mil voor implants? o.O ik mag al blij zijn als ik straks mn BC kan financieren ;p
opt moment heb ik nog 100 mill over.

ik heb wat klusjes voor de corp gedaan met mn mark 3 hauler met 2x cargo's 2 extenders.. veel getrade enzo :)

kan als ik beetje moeite doe zo 10/30 mill per dag verdienen nu
als ik serieus bezig ben zit ik binnen no time op 500 mill

ook maak ik nu voor meerdere corp members spullen (missiles/tractor beams/ammo) materials mine ik zelf of word door members geleverd (of ik gebruik de corp materials)
best wel lucratieve dingen allenmaal.
Anoniem: 6441 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:46:
Moe van het skillen :D Mijn huidige skills is 51d tot hij klaar is das pas waar je moe van wordt :P
dat geloof ik graag maar jij kan waarschijnlijk all lekker in je bc en in je mining barge geld verdienen ik moet nog echt goed hard werken om een beetje geld te krijgen..

kan niet wachten tot ik in mn mining barge kan zitten en minen..

overgens heb ik net een kaak operatie gehad dus ik slaap amper en zit nu 6 weken thuis :) vandaar dat ik nu redelijk snel overall doorheen vlieg en zoveel ore enz heb.. ik zit feitelijk 24/7 op eve.. afgelopen 4 dagen maar uurtje of 9 slaap gehad :( (en nee ben er zelf niet blij mee)

[ Voor 32% gewijzigd door AjDuLion op 17-04-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:48:
[...]

overgens heb ik net een kaak operatie gehad dus ik slaap amper en zit nu 6 weken thuis :) vandaar dat ik nu redelijk snel overall doorheen vlieg en zoveel ore enz heb.. ik zit feitelijk 24/7 op eve.. afgelopen 4 dagen maar uurtje of 9 slaap gehad :( (en nee ben er zelf niet blij mee)
HA! ik dus hetzelfde, alleen dan met mn neus :P. Het heeft zn voordelen, ook nadelen *denkt aan studie en werk*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Beiden beterschap gewenst dan maar.

9 uur slaap in 4 dagen is wel erg weinig.
Pas maar op dat je niet gaat halucineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:17:
[...]

HA! ik dus hetzelfde, alleen dan met mn neus :P. Het heeft zn voordelen, ook nadelen *denkt aan studie en werk*.
thanks daar had ik er ook een paar van naast me liggen die hadden het ook zeer moeilijk..
Anoniem: 14038 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:15:
Beiden beterschap gewenst dan maar.

9 uur slaap in 4 dagen is wel erg weinig.
Pas maar op dat je niet gaat halucineren.
gelukkig is de pijn nu een stuk minder net weer ff een uurtje kunnen slapen

zie net dat de downtime extended is tot 1300 uur (dat is een uurtje of 3 nl tijd of ?

overgens ligt het forum ook plat daar ben ik wat minder blij mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hmm 10-30 mil das best veel, daar moet ik toch al snel 100 lvl 2 missies voor doen o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:
hmm 10-30 mil das best veel, daar moet ik toch al snel 100 lvl 2 missies voor doen o.O
handelen is de manier..

zit wel tijd in en is minder spannend maar brengt wel geld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:38:

zie net dat de downtime extended is tot 1300 uur (dat is een uurtje of 3 nl tijd of ?

overgens ligt het forum ook plat daar ben ik wat minder blij mee..
Network Maintenace dan ligt alles er uit, voordeel is wel dat het meestal goed blijft werken als het weer up is, wat niet altijd het geval is bij een patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Bijna tijd voor een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

DrProctor schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:
Het is een leuk uurloon inderdaad maar verder niet.

Lvl2's schiet nog niet op, pas vanaf lvl3/4 wordt het interssant. Daarnaast is 0.0 mining in een hulk en ratten in 0.0 allebei ook interessant (zo'n 20-30M per uur kan je dan maken zonder teveel risico te hoeven nemen).

Mijn inkomstenbron is nu voornamelijk ratten in 0.0, mijn alt vliegt over een maandje hulk dan kan die in de tussentijd mooi gaan minen :)

edit: en hij's vol! op naar deel 10! [PC][MMORPG] EVE-Online deel 10

[ Voor 7% gewijzigd door MM op 17-04-2007 18:53 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 29-04 23:48

dusty

Y! Celebrate Life!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.