Jazeker, Op het moment zijn wij bezig met de formatie van een eerste elite basic squad, om het principe te testen. Daar is nu alles voor gereed, voor verdere squads zijn ook mensen nodig.Anoniem: 174067 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:16:
[...]
Waar ergens zijn jullie gesitueerd? Ik ben nl. op zoek naar een goede corp om de militair uit te hangen (er van uitgaande dat jullie er nodig zouden hebben)
Heb momenteel 3 mil SP en beschik over mn eigen Ferox.
Ook zijn wij erachter gekomen dat betere ships niet betere warfare is, dus op het moment zijn grotere ships leuk, maar wij hebben zojuist een 23M (Military gefocussed) SP speler weg zien gaan (uit eigen wil) omdat hij een cruciale fout maakte in warfare (trots ding denk ik). Dus mijn respect is enigszins gedaald in dat opzicht voor SP en goede schepen, en mijn vertrouwen gestegen in tactieken, tegenover brute kracht.
Dus voorlopig zijn alle test runs met frigs, goedkoop voor meeste mensen. Dit is geen ´quick fix´ proces, maar we willen grondig echt een kwaliteit squad opzetten, werkt dit principe dan gooien we meerdere squads in de corp.
Wij zitten in; Arnon IX - Moon 3 -, onze naam is: New Career Move . Ik kan je niet meteen garanderen dat je een bevelhebbende functie krijgt, eerst even t een en t ander uitwisselen
Cheers!
Danti / Mark