[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hadden ze zelfs met support van BOB niet gered, puur vanwege de aantallen pilots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

En dat is nog een titan minder in EvE...
Zou D2 al een nieuwe aan het bouwen zijn? ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
StarLite schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:09:
En dat is nog een titan minder in EvE...
Zou D2 al een nieuwe aan het bouwen zijn? ;)
Ik hoorde het net dat de TITAN van D2 *pop* ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/titandown.jpg
&
http://suprfile.com/get.php?id=5ydezgr&get=1
^^

[ Voor 33% gewijzigd door StarLite op 16-02-2007 19:32 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand onder welke omstandigheden de Titan neer is gehaald? Was het echt tijdens combat, of meer een CYVOK-achtige kill?

Diep van binnen haat ik BOB, maar dit is wel even een prestatie van formaat. Even tussendoor terwijl de helft van de galaxy bij BOB en LV aan de voordeur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
IJzerlijm schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:06:
[...]

De kans dat ze de Shipyard + Titan vervangen is nul. CCP zal voorlopig hun handen niet branden aan acties die grote impact hebben op de machtsverhoudingen binnen de allianties. De vijanden van LV wouden die Titan gewoon veel harder dood dan LV 'm wou redden. Nadat de node-crash ellende voorbij was waren alle LV'ers gefrustreerd afgelogd terwijl GS/RA/IAC/CA/SMASH/TCF nog klaar waren om te doen wat moest gebeuren.
Ten eerste kon je schijnbaar iets makkelijker vanuit een ander systeem binnen komen dan in het systeem zelf inloggen. Daarnaast is het primetime voor RA en consorten en niet middenin de nacht op een doordeweekse dag zoals voor het grootste gedeelte van LV.

Verder moest LV het hebben van de taktiek om ze te stoppen bij de gate of iig de vloot een stuk kleiner te maken. Na de node crash was het gelijk duidelijk dat ze ruim in de minderheid waren, konden ze niemand meer bij de gate stoppen en hadden ze dus zowiezo al verloren.

Ik vraag me wel af of die D2 Titan kill het geflame op de forums een beetje op laat houden :+
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:33:
Weet iemand onder welke omstandigheden de Titan neer is gehaald? Was het echt tijdens combat, of meer een CYVOK-achtige kill?
Voor zover ik het op de forums zie was het een Cyvok-kill

[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 16-02-2007 19:39 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Buddy trail aangevraagt, alleen mailtje nog niet binnen, EVE heb ik al wel geinstalleerd dus ik wacht geduldig af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wauw, die explosie. Leuk voor de programmeur die dagen bezig is geweest de Titan wrakken te maken, zo ziet iemand z'n werk nog.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:24:
Overigens heb ik het vermoeden dat het gangsysteem bugged is, wanneer je zonder gang in dat soort `rampgebieden` vliegt, is de lag stukken minder. Waarschijnlijk zijn de berekeningen voor gangbonusses erg zwaar/inefficient geprogrammeerd.
Het is juist goed geprogrammeerd. Het was eerst veel slechter, met name in grotere gangs, maar nu de gangsize max 50 is, en er geen bonussen meer voor gangs worden berekend valt dat juist mee. Ook in een fleet zijn er nu alleen de head of the fleets en de wings waar naar gekeken hoeft te worden wat betreft bonussen, in plaats van iedereen in de fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:26:
[...]

Het is juist goed geprogrammeerd. Het was eerst veel slechter, met name in grotere gangs, maar nu de gangsize max 50 is, en er geen bonussen meer voor gangs worden berekend valt dat juist mee. Ook in een fleet zijn er nu alleen de head of the fleets en de wings waar naar gekeken hoeft te worden wat betreft bonussen, in plaats van iedereen in de fleet.
Toch merk je nog steeds dat een fleet heel veel resources vreet. Heb al een paar keer gehad dat ik zonder fleet haast geen lag had, maar zodra ik in de fleet zat ik continue bij elke verandering (docken/undocken/iemand die systeem verlaat/etc) een paar seconden moet wachten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het is ook niet voor niets dat je na het joinen van een fleet 30 sec. moet wachten totdat je kunt jumpen etc.. Ik heb de indruk dat er erg veel berekend moet worden binnen fleets.

*edit*
Statement Dusk and Dawn

Today D² lost an Erebus class Titan.

Because there are still a lot of questions about these recent events, here are some points from our persepective.

The Erebus pilot had planned to log out as he had things to attend to out of game, in order to do this he jumped back from the front line to a more secure system. He had not been involved in any fights or attacks for the three hours prior to this.

It seems that the Erebus was being scouted by a internal Spy who has since been identified. This character was flying a cloaked Anathema Covert Ops frigate. Shortly before the Pilot was going to log off, he uncloaked and used a Passive Targeter to lock the Erebus and fired a single shot on him. Seconds after this, the Titan pilot logged.

So the aggro timer was increased without our pilot noticing.

Minutes after this it was reported that the Titan had not disappeared, so the pilot attempted to log back in.
Unfortunately there was no chance for him to save the Titan, due to a well executed plan by BoB who had jumped in their Capital Fleet and Support.

We always knew it was going to be a dirty war, but once again, Band of Brother prooves, it can always get more dirty.
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=477394

Nogal triest om eerlijk te zijn :/

Als BOB de Titan nou echt aangevallen had, hadden ze nog op een beetje waardering kunnen rekenen, maar dit bewijst weer wat voor een tumor die alliance is binnen EVE. Het is een beetje een deja-vu met de situatie in 0OY ten tijde van ASCN - daar werd ook een spy gebruikt die op het kritieke moment alle strontium uit de POS haalde zodat BOB het systeem kon claimen (zoiets was het iirc.) :N

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 23:25 . Reden: Toevoegen posting D² ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 10:18

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:44:
Inderdaad, het is ook niet voor niets dat je na het joinen van een fleet 30 sec. moet wachten totdat je kunt jumpen etc.. Ik heb de indruk dat er erg veel berekend moet worden binnen fleets.

*edit*

[...]
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=477394

Nogal triest om eerlijk te zijn :/

Als BOB de Titan nou echt aangevallen had, hadden ze nog op een beetje waardering kunnen rekenen, maar dit bewijst weer wat voor een tumor die alliance is binnen EVE. Het is een beetje een deja-vu met de situatie in 0OY ten tijde van ASCN - daar werd ook een spy gebruikt die op het kritieke moment alle strontium uit de POS haalde zodat BOB het systeem kon claimen (zoiets was het iirc.) :N
he ba nu ben ik alleen nog meer pissed @ bob
jeeeeej let the wars begin ik bedoel denk je nu echt dat dit de enige D2 titan zou zijn ? :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het een erg onprettige sfeer geeft binnen D2, aangezien maar weer blijkt hoe belangrijk vertrouwen (of het ontbreken ervan) is binnen EVE.

*offtopic* EVE spelende NID`ers - ik kom ze overal tegen, zelfs binnen mn eigen corporation :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:50:
Vast niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het een erg onprettige sfeer geeft binnen D2, aangezien maar weer blijkt hoe belangrijk vertrouwen (of het ontbreken ervan) is binnen EVE.

*offtopic* EVE spelende NID`ers - ik kom ze overal tegen, zelfs binnen mn eigen corporation :D
sorrie heb je het tegen mij ? :P ik ook NIDer (btweeduizend)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook (Trypho ingame) :*) Je zit in hetzelfde blok als ik trouwens, *hint - NID-forum* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:44:
Als BOB de Titan nou echt aangevallen had, hadden ze nog op een beetje waardering kunnen rekenen, maar dit bewijst weer wat voor een tumor die alliance is binnen EVE.
Dat je een hekel aan BoB hebt OK maar om nou met termen als tumor te smijten is zwaar fout en smaakloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:27:
[...]

Dat je een hekel aan BoB hebt OK maar om nou met termen als tumor te smijten is zwaar fout en smaakloos.
geen nette verwoording maar jammergenoeg niet meer dan de waarheid.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses als ik er iemand mee beledig (ongelukkige woordkeuze...), maar het is wel een alliance die sinds jaar en dag het spelletje niet netjes speelt, tot ergernis van veel spelers.

Ik dacht dat het dieptepunt vorige week wel was bereikt met t20 (aangezien CCP geprobeerd heeft het verhaal buiten het daglicht te houden, acht ik de kans vrij groot dat er meer aan de hand was dan een aantal illegale `simpele` BPO`s), maar ze overtreffen zichzelf alweer qua spelbederving voor anderen.

De datum dat die alliance verdwijnt uit EVE zal de opeenvolgende jaren uitbundig gevierd worden, ik weet het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo moet reageren op een spelletje dan mis je toch iets.
En dat zie je steeds meer in het spel en op de forums gebeuren dat mensen er teveel in op gaan en voor het gemak vergeten dat aan de andere kant ook een mens zit.

Ooit zal er een keer de stekker uitgaan en als je dan iedere keer zo op het laten fokken heb je niet echt veel lol in die tijd gehad.

Gaan mekkeren dat er gecheat wordt om je eigen politieke agenda te verdedigen is te makkelijk. BoB heeft een lang verleden met dubieuze gebeurtenissen. Maar RA ook. Goons ook. LV ook. CA ook.
Als je hier een probleem mee hebt kun je bij GM terecht en als je een hekel aan een groep hebt kun in het spel hier wat aan doen.
Maar goed het gros van de pubers kan zich niet inhouden en gaat lopen zieken wat gewoon jammer is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de titanloss wil ik een paar dingen zeggen. Mooi dat het die van D2 was want die waren veel te cocky en enige middel wat ze hebben is 'DeBlob'.
Hoe BoB het gedaan heeft vind ik persoonlijk niet echt subtiel en vooral ook niet echt een manier waaruit respect naar voren komt.
Ze hebben volledig legaal en volgens de regels gehandelt. Iedere alliance heeft spies in andere alliance zitten die fleetmovement en andere activiteiten bijhouden. Meestal interferen ze niet met de gang van zaken. Deze keer ging het om een Titan wat ongeveer 80B kost aan productie met wat ertegenaangesmeten gear. Daardoor hebben ze die spy wel gebruikt als attack middel om de titan te agressen voordat tie logde.
Wat ik niet begrijp is dat de titan blijkbaar bij de POS is uitgelogd en buiten het shield hing, uncloaked, voordat tie uitlogde.
Verder is het ook vrij gestoord dat een normale gangmember weet wanneer een titan/MS uit gaat loggen. Dat soort tijden/zaken moeten alleen high command weten imo.

Het valt precies in het rijtje van POSen saboteren en gangcontrollen en in hostile POS warpen in mijn mening.

Het is een vorm van social engineering om spies in alliances te krijgen (tenzij er corps heel dom recruiten waar ik niet echt van op zou kijken). Het is nog steeds een vorm van het spel, oorlog is nooit fair. Respect verkrijgen van je vijanden doe je er zeker niet mee en daarom zal ik persoonlijk denk niet meewerken aan zoiets maarja de fleetcommander kan ook zeggen: 'the titan just crashed with agro were probing him be ready' En dan ben je een mooie als je dan niet meeshiet natuurlijk.

Er zijn mensen die dit lopen te vervloeken van BoB tegen D2 maar zijn zelf mensen die als er een hostile in hun NPC systeem komt meteen ctrl-q doen. In mijn mening is er niets zo erg als loggen om je schip te redden. Ingecamped worden door 25 man in een systeem is anders maar dan log je nog niet 5 minuten nadat ze in local zijn. De laatste keer dat ik gelogt ben door ingecamped worden was tegen d2 paar weken geleden. 40 vs 250 van D2 waaronder ook de titan. Was een uur of half 3 toen ik logde geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De D² Titan pilot logde trouwens direct weer in nadat hij werd aangevallen, het was dus geen "Cyvok kill", de Titan pilot was absoluut online toen hij doodging.

Waar ze die passive targetter nou vandaan halen, als je iemand aggroed helpt een passive targetter niks dus dat is gewoon een zwakke smoes om een excuus te maken dat de titan er niks aan kon doen. Ik vind het wel jammer dat ze direct weer met "SPY! LAME! HACKS!" roepen, het is niet zo de pilot er niks aan kon doen, aangezien hij gewoon ingame was met de kill.

Ik geef toe dat wat er gebeurd is met een spy in D2, aggro geven vlak voor/na uitloggen niet een nette tactiek is. Ik weet niet exact wat er gebeurd is, ik was er zelf niet bij. Ik heb ook geen idee of het vantevoren uitgedacht is door een paar personen, of dat het een actie van 1 persoon was en die terplekke BoB Fleet Command heeft ingelicht. Als het het 1e is, vind ik het zelf ook wel een beetje een laffe actie hoor, maar ik gok dat de spy het plan zelf heeft bedacht en alleen door heeft gegeven dat hij de Titan heeft geprobed.

Ik ben niet echt trots op de kill, maar een kill is een kill. Ik vind het wel jammer dat iedereen direct op de forums met modder begint te smijten. Zeker met de niet al te goede naam die BoB op het moment heeft zal die er door deze kill niet veel beter op worden.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Waarom is het verkeerd om met meer schepen een gevecht in te gaan ? Als ik 200 spelers online heb om ergens een aanval te doen waar 40 verdedigers zitten zou het wel stom zijn ze niet allemaal mee te nemen. EVE is geen Counterstrike met autobalance aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Sorry hoor, maar iedereen kan zo'n excuus gebruiken. Nu zeg ik niet dat het niet waar is, die statement van D2. Maar het is een gedram van niks.

Opmerkingen als BoB is een tumor, ik haat BoB zijn achterlijk. Het is een spel, en op het moment voert BoB het als alliance het beste binnen de gamerules uit. (De GM violation is immers berouwd door 1 persoon, daar kan je BoB de schuld niet van geven). Mensen die niks te maken hebben met de hele affaire roepen dat ze BoB haten, terwijl ze nog nooit met ze in aanraking zijn geweest.

En ook al zou de D2 statement waar zijn, het is oorlog. BoB is van huis, D2 en de rest is laf en nappen elkaar terwijl ze eerst nog elkaar kapot maakten. Zo'n "coalitie" is gedoemd om kapot te gaan omdat er niet het vertrouwen is als het erop aan komt. Oorlog zorgt voor rare tactics, en deze is weer goed uitgevoerd door BoB.

3x hooray voor BoB

(PS. Ik zit NIET in BoB.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb een account aangemaakt, alleen alle leuke nicknames zijn al bezet maarja. Is de server op dit moment down? Of heb ik bepaalde patches niet?

Ik heb ook een hele wazige versie van EVE, die staat bij patches op de site er helemaal niet bij namelijk: 3.13.29893

en als ik wil connecte naar de server staat er: "incompatible (protocol)"

Hij doet het weer, heb hem opnieuw geinstalleerd. Is er een manier om die training over te slaan, ik word er moe van want ik ken het al best wel en ik heb geen zin om het voor een 3de of 4de keer te doen.

[ Voor 63% gewijzigd door darkdesign op 17-02-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 08:42:
Waarom is het verkeerd om met meer schepen een gevecht in te gaan ? Als ik 200 spelers online heb om ergens een aanval te doen waar 40 verdedigers zitten zou het wel stom zijn ze niet allemaal mee te nemen. EVE is geen Counterstrike met autobalance aan.
Je denkt niet eens na over wat je zelf zegt. Er is geen enkele entiteit die vecht met 40 tegen 200. EVE gaat om combat, is het dan NPC of PvP, en daarom is een fair fight ook beter voor beide kanten. Ik vind het niet erg als ze met full force komen om een systeem te claimen voor een station of POS takedown maar ik vind het wel laf als je het doet om mensen uit een NPC station systeem te proberen te verjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het weer, heb hem opnieuw geinstalleerd. Is er een manier om die training over te slaan, ik word er moe van want ik ken het al best wel en ik heb geen zin om het voor een 3de of 4de keer te doen.
je kan de training afbreken door in de options (escape) en ergens daarin te selecteren dat je de tutorial niet wilt, ook even het bestaande venster afvinken.
Ik zou overigens wel de laatste missie doen (die ook in het beginstation begint bij een van die agents), want daar krijg je een hoop faction van voor je eigen factie, wat heel aardig is. Ook krijg je van de missie (erna of diezelfde, weet ik niet meer) een implant dat je kan verkopen om je eerste goede frigate te kopen (meestal kan je er wel meer dan 500K ISK voor krijgen).

Ik speel al een tijdje geen EvE meer, dus je moet mijn mening maar met een korreltje zout nemen;
EvE is altijd en aparte game geweest in dat de developers nauwelijks (nooit?) ingrijpen in dit soort dingen (heb het nu over de Titan kill). Het maakt EvE speciaal, maar je moet echt wel weten of dit je ding is (ook de reden waarom ik ben gestopt...) Ik vond het zelf jammer dat de developers niet ingrepen met dit soort 'manipulaties' van de game mechanics (ik bedoel; dat zo'n spy met een simpel iets de Titan ingame kan houden is niet echt wat ze in gedachten hadden denk ik), maar als je het van de andere kant bekijkt; als ze eenmaal een keer iets vergoeden en excuus aanbieden zijn de floodgates open en zal iedereen met zelfs maar een Tristan loss een petitie tot vervanging doen, en dan gaat het hele spel naar de maan (pun intended :p).
Dus ik zie dat niet snel gebeuren. Dus al dat vragen aan dev's voor vergoeding en het whinen heeft niet echt zin. Ook dat BoB laf is geweest, tsja, je kan niet verwachten dat alle mensen in heel EvE poeslief en honorable zijn. Beter goed voorbereid zijn op laffe acties dan doen alsof je neus bloed en van de daken schreeuwen als er een keer iets lafs gebeurd (zal toch een keer gebeuren).

Hmm reply is toch iets langer geworden dan ik dacht :p. Anyway, zoals ik al zei, ik ben gestopt (had het niet eens zo lang gespeeld), dus zoveel verstand heb ik er ook weer niet van, ik denk ik toss mijn mening er even tussendoor.
/salute alle piloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:11:
[...]

Je denkt niet eens na over wat je zelf zegt. Er is geen enkele entiteit die vecht met 40 tegen 200. EVE gaat om combat, is het dan NPC of PvP, en daarom is een fair fight ook beter voor beide kanten. Ik vind het niet erg als ze met full force komen om een systeem te claimen voor een station of POS takedown maar ik vind het wel laf als je het doet om mensen uit een NPC station systeem te proberen te verjagen.
Ik denk vanuit de kant die 200 heeft. Als er ergens 40 vijanden zitten is 200 een mooi aantal, zeker als ze gemiddeld drie keer zoveel SP hebben. Waarom moeten 160 van die 200 achterblijven en de strijd missen omdat die 40 vinden dat ze een eerlijk gevecht verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
IJzerlijm schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:46:
[...]

Ik denk vanuit de kant die 200 heeft. Als er ergens 40 vijanden zitten is 200 een mooi aantal, zeker als ze gemiddeld drie keer zoveel SP hebben. Waarom moeten 160 van die 200 achterblijven en de strijd missen omdat die 40 vinden dat ze een eerlijk gevecht verdienen ?
Als die 40 vinden dat ze een eerlijk gevecht verdienen moeten ze maar meer mensen op de been brengen. Nergens is het zo dat het aan de aanvaller is om een balans in de strijdkrachten te brengen, saddam en george hebben voor het begin van de golf oorlog ook niet aan de lijn gehangen over hoeveel tanks en vliegtuigen beiden mee zouden brengen.
Qua eerlijkheid moet ik ook stellen dat LV ongeveer 10 large bubbles om de enige gate in het systeem gegooid hadden, hierdoor was het voor ons moeilijk een redelijk gevecht te starten zonder een overwicht in aantallen. Om uberhaupt uit de warp disruption velden te komen moesten wij al 60km vliegen. Dan krijg je D-Day achtige spectakels waar veel doden en veel schepen nodig zijn om een gat te slaan in de verdediging.

Dat CCP zich niet bemoeit met dingen die niet buiten de game mechanics vallen is logisch. Zouden ze dat wel doen dan zouden de heren compleet overspoeld worden met allehande petitions die verschrikkelijk moeilijk te verwerken zijn. Aan de hand van de battle van gisteren werden ze ook overspoeld met petitions, naar het schijnt had LV haar leden opgeroepen alles te petitioneren. Vanuit de kant van GS is ons gevraagd niets te petitioneren, een van de directors zal een petitie insturen namens onze alliance alhoewel ik geen idee heb waar om gevraagd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

begrijp me niet verkeerd. ik heb zeer zeker wel wat respect voor bob al is het alleen al voor hun toewijding aan de game. het is alleen jammer dat er zo veel vergaarde kennis over game mecanics (tegen exploids aan) (ge/mis)bruikt worden in zo'n war. wij zijn de titan kwijt tja jammer thats eve. wij waren confident dat niemand van de logoff wist dus moest de spy wel hoog zitten. (is trouwens ook verwijderd uit de aliance) en ja de titan pilot logde meteen weer in toen hij hoorde dat de titan under atack was maar toen was het al te laat. neem aan dat als je er van de eerste seconde bij was had je dan ook gezien dat er niemand in de titan zat. maar genoeg over de titan. laten we het er op houden dat we er nu 2 van bob moeten slopen ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het is natuurlijk wel een beetje dom dat de D2 titan pilot uitlogt met aggression BUITEN een pos shield. Als ie slim was geweest was ie gewoon binnen de pos field uitgelogd en was er niks aan de hand geweest.

En er gaat vast ooit wel een BoB Titan dood hoor, Shrike heeft er 1 keer aardig dichtbij gezeten. Als hij niet snel en kalm had gereageerd was de titan misschien wel pop gegaan.Wat lag en een foute beslissing en je mooie titan is dood tegen een paar dreads in siegemode :)

[ Voor 39% gewijzigd door StarLite op 17-02-2007 14:42 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:46:
[...]

Je snapt mijn punt niet. Deze game gaat om fun, waarin het meeste in PvP zit naar mijn mening.
Als groep A met 40 man aangevallen word door groep B met 200 man dan zijn er een paar dingen iig al zeker. Groep B komt niet om te vechten, Groep A zal alleen maar hit & run kunnen doen ALS er uberhaupt al gevochten word, Groep B komt voor attack op home systeem van groep A en campt alles dicht en claimed de space van groep A na een paar dagen/weken.

In ons geval met D2 waren bovenstaande punten maar voor de helft geldig.
- Ze wilden WEL vechten volgens de fleetcommander van ze.
- Ze kwamen NIET voor attack op onze space
- Hit&run was niet mogenlijk aangezien ze met 200man in een POS shield hingen met een titan erbij.

Geef mij dan de reden waarom die 200 man dan die 40 uberhaupt nog gaan opzoeken want er komt geen gevecht als je blobbed met 200 tegen 40 en nog steeds bij een POS gaat hangen. Ze waren na 3 uur allemaal zelf geloggd en dag erna allemaal weer weggerent zonder gevecht.

Het verhaal van meer SP is bullshit, Er zijn maar een paar skills die fleet fights beinvloeden waarvan hooguit een kwart ingame skillpoints is. Skills van de spelers opzich is belangrijker, fleetcommand en scouten enzo ook.
En mochten de echte skillpoints al meer te maken hebben met de fleetfight dan kan ik je vertellen dat alleen de gunnery skilltree en de spaceship command tree echt verschil maakt op het battlefield. En dan dult ik niet op mining laser upgrade lvl5 en barge lvl5 maar op harde hitting BS lvl5's en large gun lvl5 met bijbehorende spec skill zodat je t2 guns kan gebruiken met t2 ammo.
Verwacht geen fleetfights te winnen met 5-10 ravens en nano domi's in je vloot btw want dat hebben veel alliances tegenwoordig. En mocht je het nog steeds onrechtvaardig vinden dat ik blobben geen middel vind om te vechten zou ik maar zeggen: Laat de mensen wat meer PvP skills trainen zodat ze dichterbij komen aan de zogenoemde 3x zoveel SP spelers. (In 2 maanden vanaf t1 lvl4 en bs lvl3 kun je een decent t2 hardhitting BS hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Met wat voor schip kun je het beste gaan PvP'en ? Ik heb nu een cruiser (Moa) en heb wel zin in een beetje PvP. Is er nergens een index van niet al te ruwe low sex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Pirate-Bozz schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:21:
Met wat voor schip kun je het beste gaan PvP'en ? Ik heb nu een cruiser (Moa) en heb wel zin in een beetje PvP. Is er nergens een index van niet al te ruwe low sex?
tja voor niet al te ruwe sex raad ik gewoon standaard durex aan. en anders als je wat ruwer zou willen gaan zou ik extra strong pakken van durex.

mare laten we even er van uit gaan dat je lowsec bedoelt :P niet zo ruwe lowsec bestaat niet echt piraatjes zitten overal.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:40:
Het is natuurlijk wel een beetje dom dat de D2 titan pilot uitlogt met aggression BUITEN een pos shield. Als ie slim was geweest was ie gewoon binnen de pos field uitgelogd en was er niks aan de hand geweest.

En er gaat vast ooit wel een BoB Titan dood hoor, Shrike heeft er 1 keer aardig dichtbij gezeten. Als hij niet snel en kalm had gereageerd was de titan misschien wel pop gegaan.Wat lag en een foute beslissing en je mooie titan is dood tegen een paar dreads in siegemode :)
Zodra je aggressed bent hebt je een probleem aangezien je automatisch 1 mil km wordt weggewarpt als je logt, dus ook als je binnen een POS hangt. Als je daarna snel geprobed wordt en goed gescrambled zit je dus buiten het POS-shield en kan je gewoon worden aangevallen.

Verder is het natuurlijk lame hoe ie nu is neergehaald, maar kijk eens naar het verleden van vooral RA. Als je ergens lui hebt die alle mogelijke exploits gebruiken zijn zij het wel, maar daar hoor je haast niemand over. Ik vind het iig een nogal overtrokken reaktie tegen BoB, zeker als je bedenkt dat dit voor het grootste gedeelte nog steeds het gevolg is van een cheatende dev die toevallig bij BoB zat.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:13:
[...]

Je snapt mijn punt niet. Deze game gaat om fun, waarin het meeste in PvP zit naar mijn mening.
Als groep A met 40 man aangevallen word door groep B met 200 man dan zijn er een paar dingen iig al zeker. Groep B komt niet om te vechten, Groep A zal alleen maar hit & run kunnen doen ALS er uberhaupt al gevochten word, Groep B komt voor attack op home systeem van groep A en campt alles dicht en claimed de space van groep A na een paar dagen/weken.
Enige vraag, waarom zou je met 40-40 gaan vechten als je ook met 200 man kunt komen ? Ik snap wel dat ze dit keer schijnbaar weinig doelen voor ogen hadden, maar je komt toch om te winnen en voorlopig werkt daarbij blobben nog steeds als beste taktiek. Jammer dat het zo is, maar zo werkt Eve momenteel gewoon. 40-40 is veel meer fun, maar met 200-40 weet je toch een stuk zekerder dat je gaat winnen.

[ Voor 27% gewijzigd door redwing op 18-02-2007 09:46 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op zondag 18 februari 2007 @ 09:42:Enige vraag, waarom zou je met 40-40 gaan vechten als je ook met 200 man kunt komen ? Ik snap wel dat ze dit keer schijnbaar weinig doelen voor ogen hadden, maar je komt toch om te winnen en voorlopig werkt daarbij blobben nog steeds als beste taktiek. Jammer dat het zo is, maar zo werkt Eve momenteel gewoon. 40-40 is veel meer fun, maar met 200-40 weet je toch een stuk zekerder dat je gaat winnen.
Sinds wanneer kun je van iemand winnen als er geen space is om te claimen en er niet gevohten word? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:34:
[...]

Sinds wanneer kun je van iemand winnen als er geen space is om te claimen en er niet gevohten word? :D
Tja, zit ook wat in :P Maar ik krijg het idee van jouw verhaal dat ze alleen maar bezig waren om te laten zien dat ze met meer man waren en niet echt wat kwamen doen. Ach, af en toe zijn sommige groepen niet echt te volgen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat idee kregen wij ook van D2 toen ze bij ons langs waren gekomen Redwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Als jullie zo doorgaan met het vergelijken van BoB met een tumor dan is het hier geen haar beter dan op het eve-o forum. De reden waarom BoB in de meeste gevechten als winnaar uit de bus komt is voor 99% toe te schrijven aan toewijding en voor 1% aan intelligentie.
Ik kan niet spreken voor de meeste andere alliances maar de FC's binnen BoB zijn gewoon briljant en hebben gruwelijk veel ervaring. De meeste zitten al in eve sinds de eerste beta's.
Vooral de verwijzingen van BoB --> BoD (Devs) is een beetje lame. Er zitten wel meer devs en gasten van ISD in corps in eve. Het is ook bekend dat Oveur en Kieron gewoon ingame zijn (mits ze tijd hebben) Het is wel zo dat ze niet meer in een van de major alliances zitten omdat ze het hele t20 verhaal willen voorkomen.
Maar iedereen die denkt dat BoB zo ver gekomen is dankzij 1 dev weet niet waar hij/zij over praat. Een paar BPO's laten je geen war winnen. Kijk maar naar ASCN.
ASCN had 95% van alle T2 BPO's volgens mij en nog was het binnen 4 maanden gebeurd met ze.
BoB is zoals de naam al zegt een band of brothers. Iedereen vecht, iedereen zet zich in en niemand loopt te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB is zoals de naam al zegt een band of brothers. Iedereen vecht, iedereen zet zich in en niemand loopt te zeiken.
Derb... Lees eve-o ook maar eens dan. BoB loopt altijd op alles te kankeren en uit te hangen dat ze de beste zijn.
Beetje zelfvertrouwen is goed maar als je ego groter word dat jezelf gaat er iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Zou iemand me kunnen uitleggen wat BoB is?

En dan had ik nog een vraag. Hoe werkt merchiandizing in EVE, dus hoe zou ik geld kunnen verdienen met dingen kopen en vervolgens verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
darkdesign schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:55:

En dan had ik nog een vraag. Hoe werkt merchiandizing in EVE, dus hoe zou ik geld kunnen verdienen met dingen kopen en vervolgens verkopen?
BoB is een alliance in het spel, deze alliance was en is momenteel het onderwerp van een hoop controversie.

Geld verdienen als in euros. twijfel achting. Het is verboden om ingame items of accounts te verkopen voor echt geld. Je kan wel echt geld in het spel brengen, het is namelijk toegestaan om Game Time Cards te verkopen voor ingame credits.

Maar ingame kan je items haast overal kopen en verkopen via het markt systeem dat beschikbaar is via elk station waar je kan docken. Verschillende skills hebben invloed op hoeveel verschillende sell orders je mag hebben, sommige andere skills hebben nog verdere invloed. Handel is een redelijke maniet om inkomen te verzorgen, alleen het kost wel wat werk om de vraag en aanbod in de verschillende regionen in de gaten te houden en er goed gebruik van te kunnen maken.
Brainwaste schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:44:
Ik kan hier natuurlijk behoorlijk over gaan lopen trollen, maar dat is flauw en kinderachtig. Ik moet wel zeggen dat BoB hier en daar wel kinderachtig gedrag te vertoont. Dat zich vooral kenbaar maakt in de vorm van een ego waar sommige dictators behoorlijk jaloers op kunnen zijn. Dat stuit een hoop mensen tegen de borst en heeft BoB weinig vrienden gemaakt over de loop van de tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door brainball op 19-02-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Brainwaste schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:44:
Dat laatste kan ik het toch niet echt mee eens zijn, lees de eve-o forums van de laatste tijd maar eens na (de laatste weken is het wel iets rustiger geworden), dan kom je heel veel smack-talking BoB'ers tegen. Wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn, maar het zet wel de publieke opinie tegen je op.
darkdesign schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:55:

BoB is een van de grote alliances die goed kunnen vechten en daarbij al veel veroverd hebben. Momenteel liggen ze echter nogal onder vuur vanwege een paar dubieuze kills die dicht tegen exploits aanliggen. Daarnaast is er pas geleden een cheatende DEV bekend geworden die toevallig ook bij BoB zat. Een combinatie van die punten maakt dat half Eve momenteel BoB aan wil vallen :P

Hopelijk kan BoB het een beetje aan aangezien het natuurlijk onzin is dat vooral die cheatende DEV zo'n hype tegen BoB op gang brengt.

En traden is een kwestie van goedkoop kopen en ergens anders duur verkopen, al dan niet bij players. Verder kan dit via contracts (oppassen voor scammers) of via de markt. Verder heb je allerlei skills waarmee je goedkoper kunt traden, meer orders uit kunt hebben staan, orders over een groter gebied uit kunt zetten etc,.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
redwing schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:39:
[...]

Dat laatste kan ik het toch niet echt mee eens zijn, lees de eve-o forums van de laatste tijd maar eens na (de laatste weken is het wel iets rustiger geworden), dan kom je heel veel smack-talking BoB'ers tegen. Wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn, maar het zet wel de publieke opinie tegen je op.

[...]
Op elkaar bedoelde ik eigelijk te zeggen. Dat enemies "in het zonnetje" worden gezet, tja, daar moeten ze maar tegen kunnen. Als dat niet zo is, come bring it.....
Zo lang het personen niet aangevallen worden op RL aspecten is hier niks mis mee volgens mij.
Helaas zitten er ook in BoB mensen die zich soms niet kunnen controleren, maar die zal je altijd en over hebben.

De hedendaagse wars worden al lang niet meer alleen ingame uitgevochten. Het breken van de wil om te vechten is ook een manier om te winnen.
Wat ik absoluut fout vind is het hacken van de forums/website van de tegenpartij. Dat valt gewoon onder criminaliteit. Maar het infiltreren in de organisatie van de tegenpartij is volgens mij wel geoorloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen horen niet in het topic zelf uitgevochten te worden.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Welk gebied bezit BoB eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:01:
[mbr]Dit soort dingen horen niet in het topic zelf uitgevochten te worden.[/]
Laat ik het anders zeggen dan terr: Het is niet de bedoeling dat je op andere fora een link geeft naar GoT met daarbij de RL en ingame informatie linkt. Ik hoop dat de rest begrijpt dat dat best wel vervelend is. Ik ben gister meerdere malen gebeld door gasten uit EVE met bedreigingen erin.

Ik heb altijd mijn eigen naam en adres gebruikt voor GoT maar sinds gister heb ik het aangepast voor veiligheids redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Wow, gaat wel iets verder dan een game voor die gasten dan :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sommige mensen snappen echt niet dat het hier gewoon om een spel gaat. :'(

Nu is het natuurlijk wel zo dat Eve een van de weinige spellen is waarbij territory echt veroverd/verloren kan worden en waarbij je ook echt iets verliest als je een battle verliest, maar dan nog blijft het gewoon een spelletje.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainwaste schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:44:Maar iedereen die denkt dat BoB zo ver gekomen is dankzij 1 dev weet niet waar hij/zij over praat. Een paar BPO's laten je geen war winnen. Kijk maar naar ASCN.
ASCN had 95% van alle T2 BPO's volgens mij en nog was het binnen 4 maanden gebeurd met ze.
Ik denk dat BOB zo goed functioneert mede door het selectiebeleid dat gevoerd wordt. ASCN bestond tegen het einde uit voornamelijk `profiteurs` die niet naar het front durfden maar alleen bezig waren met NPCing en mining. We hadden meestal ~300 mensen online, en slechts 15 aan het front... BOB heeft op een avond misschien max. 300 online, maar ze stonden wel in en rond AZN met 200 man ;)

Voornamelijk door discipline en toewijding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eve is niet zomaar een spelletje , het vraagt veel van je RL, en sommige mensen gaan er heel diep in het spel ,je kan het geen verslaving noemen eigenlijk, eve heeft iets aparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:30:
[...]
Ik denk dat BOB zo goed functioneert mede door het selectiebeleid dat gevoerd wordt. ASCN bestond tegen het einde uit voornamelijk `profiteurs` die niet naar het front durfden maar alleen bezig waren met NPCing en mining. We hadden meestal ~300 mensen online, en slechts 15 aan het front... BOB heeft op een avond misschien max. 300 online, maar ze stonden wel in en rond AZN met 200 man ;)

Voornamelijk door discipline en toewijding.
ja zeker en dat moeten wij bij D2 er ook nog even in hameren.
ik ben gister weer een T2 fitted Brutix kwijt geraakt omdat de noeps waar ik mee vloog te bang waren voor een paar snypers en support ik ben rustig aan het tanken en support aan het af knallen 3 down 1 (moest een aliance mate redden die was gewebd scrammed en alles) toen in eens 1 nano domie langs kwam en 2 snypers we hadden een 15 man gang welke allemaal rond die station hingen in 0.0 maar is er ook maar een persoon dapper genoeg om mij te helpen nee hoor iedereen aligned of gaat terug het station in. en daar hang ik dan :D wel ik zit nu weer lekker in mijn learning clone en ik kom er niet meer uit tot ik cruiser op 5 heb tot die tijd mag D2 het even zonder mij stellen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit inderdaad in bijna elke alliance voorkomt, behalve wanneer er echte successen plaatsvinden (zoals meestal het geval is binnen BOB).

Overigens was D2 tegen CA best toffe fleetcombat (toen CA pas weer 3 dagen bestond en jullie met 70 pilots langskwamen) - wanneer komen jullie weer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:31:
eve is niet zomaar een spelletje , het vraagt veel van je RL, en sommige mensen gaan er heel diep in het spel ,je kan het geen verslaving noemen eigenlijk, eve heeft iets aparts.
Ben ik niet mee eens, ligt toch echt aan jezelf hoeveel tijd je erin steekt. Het vraagt bij mij iig nul-komma-nul van mijn RL, alleen soms wat kloktijd ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg ook "sommige"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:31:
Je gebruikt hier toch echt een statement ;) Maargoed, ik snap wel wat je bedoelt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:43:
Ik denk dat dit inderdaad in bijna elke alliance voorkomt, behalve wanneer er echte successen plaatsvinden (zoals meestal het geval is binnen BOB).

Overigens was D2 tegen CA best toffe fleetcombat (toen CA pas weer 3 dagen bestond en jullie met 70 pilots langskwamen) - wanneer komen jullie weer? :P
na bob ? mare lets make love not war ik bedoel je aliance zal ongeveer even veel van BOB houden als wij van hun. ik bedoel bob mag nu onderhand wel eens weg dus gezellig met zijn alle bob van alle bezoeken moet leuk zijn dan kunnen we daar na weer gezellig komen buurten :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:25:
[...]

Laat ik het anders zeggen dan terr: Het is niet de bedoeling dat je op andere fora een link geeft naar GoT met daarbij de RL en ingame informatie linkt. Ik hoop dat de rest begrijpt dat dat best wel vervelend is. Ik ben gister meerdere malen gebeld door gasten uit EVE met bedreigingen erin.

Ik heb altijd mijn eigen naam en adres gebruikt voor GoT maar sinds gister heb ik het aangepast voor veiligheids redenen.
in wow kan je iemand reporten voor verbal/phiysical harrasment, als je dit soort dingen erbij zet kunnen ze zeker op een ban rekenen, gok dat de GM's in eve niet veel anders over dit soort zaken zullen denken.

verdere dingetjes laat ik ff achterwege, iig succes donny

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TepelStreeltje schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:52:
[...]

in wow kan je iemand reporten voor verbal/phiysical harrasment, als je dit soort dingen erbij zet kunnen ze zeker op een ban rekenen, gok dat de GM's in eve niet veel anders over dit soort zaken zullen denken.

Dat vind ik dus een van de nadelen van Eve, ze laten sommige dingen gewoon te vrij en durven te weinig aktie te ondernemen. (oftewel ik schat dat de Eve-GM's hier weinig mee zullen doen tenzij je 100% bewijs hebt dat een bep. speler dit heeft gedaan)

Veel teveel dingen die gewoon exploits zijn worden toegestaan terwijl er gewoon tegen op moet worden getreden. b.v. iemand vragen je te helpen met een missie in high-sec, altje die wars heeft erbij halen en daarna degene die je kwam helpen neerknallen omdat ie nu ook een war heeft. Of bij een POS met je covops wachten totdat iemand in de POS uitlogt, hem daarna snel proben en neerhalen. En zo zijn er tig van dat soort dingen te verzinnen waarbij ze mensen gewoon eens moeten bannen en een fatsoenlijke statement neer moeten zetten.

Naar mijn idee durven ze gewoon te weinig op te treden en laten ze de mensen te vrij (kijk b.v. naar high-sec, dit moet niet 100% safe zijn, maar dat je als suicide-alt geen risico loopt is weer wat anders. Begin b.v. eens met cargo/ship-scannen een hostile act te maken)

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 21-02-2007 10:38 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:52:
[...]

Daar is eve heel makkelijk in.. licht de locale politie in. Dat is het enige wat ze zeggen. Zelfs als ze ingame je een doodsbedreiging sturen dat ze je irl weten te wonen is dat het enige wat ze zeggen.

Nadeel is dat de wet in nederland zo is dat alles wat in een game gezegd of gedaan word niet als bewijs gerekend mag worden als ze al uberhaupt iets meer doen dan 'een notitie maken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gm zijn heel strikt in regels.

Ga aub EVE niet met dat noob spelletje WOW vergelijken.

Gaan mensen te ver krijgt men een Ban, schelt/bedreig je iemand en dit report je aan de gm dan zal hij zijn mond gesnoerd krijgt. Dit gebeurd doormiddel van een pop up bij iedere zin die je praat in local corp gang chat.

Eve niet een verslaving noemen is fout want het is een super verslaffend spelletje.
En het kost je super veel RL time wil je er veel in bereiken.

Veel teveel dingen die gewoon exploits zijn worden toegestaan terwijl er gewoon tegen op moet worden getreden. b.v. iemand vragen je te helpen met een missie in high-sec, altje die wars heeft erbij halen en daarna degene die je kwam helpen neerknallen omdat ie nu ook een war heeft. Of bij een POS met je covops wachten totdat iemand in de POS uitlogt, hem daarna snel proben en neerhalen. En zo zijn er tig van dat soort dingen te verzinnen waarbij ze mensen gewoon eens moeten bannen en een fatsoenlijke statement neer moeten zetten.

Jij moet nog veel leren! EVE is niet zo zwart wit dit zijn dingen die EVE aantrekkelijk maken.
Alles wat ingame kan mag je gebruiken en dat maakt EVE heel speciale.

Echter gaat het te ver en er komt een GM bij kijken dan zal hier opgetreden worden voorbeeld:

Corp m8 zette een POS op in een 0,4 systeem naast een druk knooppunt. Daarna deed hij de pos vol met guns hangen en launched een cyno met een bepaalde name en wachten tot mensen erheen warpte.
Zo kreeg hij dus 100derde kills met veel loot. Daarna kwam er een GM langs en die verzocht hem vriendelijk de POS weg te halen.

Sommige Alliance warfare gaat heel erg ver in EVE van hacken forums tot teamspeak servers onbereikbaar maken. Mensen zullen dit niet toegeven maar het gebeurd.. En hier moet je mee leren leven dat is EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:04:
Ga aub EVE niet met dat noob spelletje WOW vergelijken.
Doe zelf dan niet neerhalend over WoW. de pot verwijt de ketel dat tie zwart ziet.
Gaan mensen te ver krijgt men een Ban, schelt/bedreig je iemand en dit report je aan de gm dan zal hij zijn mond gesnoerd krijgt. Dit gebeurd doormiddel van een pop up bij iedere zin die je praat in local corp gang chat.
nog nooit gehoord of gezien
Eve niet een verslaving noemen is fout want het is een super verslaffend spelletje.
En het kost je super veel RL time wil je er veel in bereiken.
Hoeft niet perse, wil je alles meemaken daarentegen dan wel uiteraard.
Dat is toch logisch als iemand met PvP timer uitlogt bij een POS dat je hem dan probed en sloopt? Loggen is metagaming en dus iemand proben die uitgelogt is om zijn schip te saven is niet meer dan terecht. Logt tie uit zonder PvP timer dan is het alsnog onmogenlijk iemand te slopen. waarom zou je zeggen: Emergency warp = 30 sec voordat de cov ops kan gaan scannen, snelste scan is ongeveer 30 seconden, dan zit je al op een minuut, naar result warpen nog es 10seconden... dan heb je exact 20 seconden om hem te slopen solo in je cov ops want een vloot erheen warpen kost weer es minimaal 20 seconden en dan is tie al weg. Uitoggen zonder agression/pvptimer kan je nooit pvp flagged krijgen meer ook al prben ze je. je schip verdwijnt gewoon.
Jij moet nog veel leren! EVE is niet zo zwart wit dit zijn dingen die EVE aantrekkelijk maken.
Dat is idd het hele mooie aan eve.
Echter gaat het te ver en er komt een GM bij kijken dan zal hier opgetreden worden voorbeeld:

Corp m8 zette een POS op in een 0,4 systeem naast een druk knooppunt. Daarna deed hij de pos vol met guns hangen en launched een cyno met een bepaalde name en wachten tot mensen erheen warpte.
Zo kreeg hij dus 100derde kills met veel loot. Daarna kwam er een GM langs en die verzocht hem vriendelijk de POS weg te halen.
Ik wist niet dat je een cyno een naam kon geven. Maar als je dat eerst wel kon dan snap ik dat hij zijn POS eg moest halen totdat de bug gefixxt is zodat het gewoon als cynofield named is.
Sommige Alliance warfare gaat heel erg ver in EVE van hacken forums tot teamspeak servers onbereikbaar maken. Mensen zullen dit niet toegeven maar het gebeurd.. En hier moet je mee leren leven dat is EVE.
Dit is heel erg jammer dat dit idd gebeurd maar dat is niet alleen zo bij eve. Er werden talloze servers platgegooid in de CS tijd om een match onmogenlijk te maken voor je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:25:
Ik ben gister meerdere malen gebeld door gasten uit EVE met bedreigingen erin.
Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
Als ik een tegenstander in de kroeg tegen kom krijgt die gewoon een biertje van me hoor. Kunnen wel lekker op CCP schelden. ;)

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:13:

Dat is toch logisch als iemand met PvP timer uitlogt bij een POS dat je hem dan probed en sloopt? Loggen is metagaming en dus iemand proben die uitgelogt is om zijn schip te saven is niet meer dan terecht. Logt tie uit zonder PvP timer dan is het alsnog onmogenlijk iemand te slopen. waarom zou je zeggen: Emergency warp = 30 sec voordat de cov ops kan gaan scannen, snelste scan is ongeveer 30 seconden, dan zit je al op een minuut, naar result warpen nog es 10seconden... dan heb je exact 20 seconden om hem te slopen solo in je cov ops want een vloot erheen warpen kost weer es minimaal 20 seconden en dan is tie al weg. Uitoggen zonder agression/pvptimer kan je nooit pvp flagged krijgen meer ook al prben ze je. je schip verdwijnt gewoon.
dit is hopelijk het laatste over de titan en gedoe want wat gebeurd is is gebeurd ik bedoel maar er word meer stampij om gemaakt door NIET D2 players als door D2 zelf :D
als je een player net schiet (of het nu een corpy of aliance mate is of niet) maakt het niet uit je hebt een PVP timer. dit gebeurde dus bij de Titan een BOB spy in D2 schoot op de titan (die gast zag zijn kans gewoon schoon ;) ) en zorgde voor een PVP timer van 15 min een gealemeerde BOB player met probes heeft toen de titan geprobed. op het moment dat het naarbuiten kwam dat de titan under fire was logde de Pilot meteen in terugkomende bij een titan die under full atack was de charge time was te lang om nog iets zinnigs te doen en jammer genoeg niet genoeg tijd om naar een cyno te jumpen. alle respect voor de organisatie van bob echt petje af. maar het is niet zo dat de Titan pilot gewoon argeloos met 15 min agro timer af was gelogd ofzo. mare D2 gaat er nu nog voor een extra 100% tegen aan. en btw het moment dat LV kapot is (en ja dat gaat gebeuren gok ik zo) dan zit heel de rest van EVE (grote aliances dus) midden in BOB teretory en dan gaat bob in eens een heel interesante periode tegemoet. ik kan alleen zeggen dat dit een heel leuke tijd gaat worden wie er ook de winnaar zal zijn.

Game PC

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Logt tie uit zonder PvP timer dan is het alsnog onmogenlijk iemand te slopen. waarom zou je zeggen: Emergency warp = 30 sec voordat de cov ops kan gaan scannen, snelste scan is ongeveer 30 seconden, dan zit je al op een minuut, naar result warpen nog es 10seconden... dan heb je exact 20 seconden om hem te slopen solo in je cov ops want een vloot erheen warpen kost weer es minimaal 20 seconden en dan is tie al weg. Uitoggen zonder agression/pvptimer kan je nooit pvp flagged krijgen meer ook al prben ze je. je schip verdwijnt gewoon.
Je kan iemand nog wel te pakken krijgen die zonder agressie uitlogt. Je scan probe zal alles rapporten op het moment dat de scan klaar is, in plaats van de 30 seconden scan wordt je misschien al 5 seconden nadat je op je emergency warp plekje zit gevonden. De covops kan de gang meteen naar het resultaat warpen en je opblazen.

Een Dread of Titan zal je niet lukken binnen de minuut maar alles kleiner dan een battleship is echt wel weg in 45 seconden met serieuze vuurkracht.

Verwijderd

Shunt schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:58:
en btw het moment dat LV kapot is (en ja dat gaat gebeuren gok ik zo) dan zit heel de rest van EVE (grote aliances dus) midden in BOB teretory en dan gaat bob in eens een heel interesante periode tegemoet.
Ik vraag me dus echt af of dit wel gaat gebeuren. Ik zie LV het ook niet zo lang meer uithouden, al zullen die echt niet zomaar uit Tenerifis verdreven worden. Maar laten we er van uitgaan dat dit lukt, zullen al die alliances dan echt direct richting Delve gaan? Ik kan het me niet voorstellen. Ze hebben dan zelf ook heel veel space te verdedigen en ik denk dat een aantal alliances eerst even flink van hun overwining zal willen genieten. En als ze zelf opeens Outposts en rijke gebieden in hun bezit hebben wordt rellen bij BoB toch een stukje onaantrekkelijker. In iedere geval niet op de manier zoals ze nu tegen LV vechten.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:34:
[...]

Ik vraag me dus echt af of dit wel gaat gebeuren. Ik zie LV het ook niet zo lang meer uithouden, al zullen die echt niet zomaar uit Tenerifis verdreven worden. Maar laten we er van uitgaan dat dit lukt, zullen al die alliances dan echt direct richting Delve gaan? Ik kan het me niet voorstellen. Ze hebben dan zelf ook heel veel space te verdedigen en ik denk dat een aantal alliances eerst even flink van hun overwining zal willen genieten. En als ze zelf opeens Outposts en rijke gebieden in hun bezit hebben wordt rellen bij BoB toch een stukje onaantrekkelijker. In iedere geval niet op de manier zoals ze nu tegen LV vechten.
ze zullen wel moeten aangezien dat het eerste wat bob zou doen is de nieuwkomers aanvallen. om zo zelf LV space in handen te krijgen. plus LV is nu SAMEN met bob aan hun zijde aan het vechten voor hun space. en deze aanval is juist bedoeld om rustig alle andere vijanden van BOB delve in te laten ;)

Game PC

• redwing
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:04:
Ik hoef niet zo veel meer te leren (speel Eve al 3 jaar), maar sommige dingen kloppen gewoon niet. Dat je alles mag gebruiken ok, maar het is gewoon lame dat er niets tegen bovenstaande dingen wordt gedaan. Je kunt het metagaming noemen om iemand die zonder agro gecloaked is bij een POS en daar uitlogd toch neer te kunnen knallen, maar naar mijn idee is dat gewoon fout en valt dat compleet buiten het normale spelen.

Het is inderdaad schitterend aan Eve dat er zoveel kan, maar naar mijn idee mogen de echte grievers gewoon aangepakt worden. Game-mechanics gebuiken op een manier waarvan je gewoon weet dat het niet zo bedoelt is lijkt me zelfs in Eve niet de bedoeling (en dan heb ik het niet over empire gankers e.d., en met b.v. die D2 titan is het ook een grensgeval)

Net als met LV momenteel, een baby titan verliezen door een node-crash, nu weer een station kwijt zijn door een POS-bug (zowiezo is de voornaamste reden dat iedereen tegen BoB/LV is een of andere cheatende DEV). Momenteel (en dan neem ik ook de ASCN war mee) worden gewoon veel te veel battles verloren en gewonnen door problemen buiten het spel om.
Het probleem is juist dat je dus iemand kunt scannen terwijl ie uit logt zonder agro-timer. Ik heb een CNR verloren in 0.0 waarbij ik geen agro-timer had. Ik was cloaked op een SS gates aan het scannen voor info, kreeg een CTD. Toen ik zo snel mogelijk weer inlogde was zowel mijn SS als de plek waar mijn emergency warp me heenvloog al gevonden. Enige manier waarop dit kan is als de covops dus al aan het scannen was en ik CTD op het eind van zijn scan -> 1e plek is dus gevonden binnen 5 sec. Daarna volgende scan -> emergency warp ook gevonden binnen 40sec. (waarschijnlijk had ik dit overleefd door niet opnieuw in te loggen, maar ik speel Eve om te spelen niet om uitgelogt te blijven na een CTD ;) )

Maar het komt er dus op neer dat je in hostile gebied niet meer uit kunt loggen in alles kleiner dan een BS want als ze je door een scan die al bezig is binnen 5 seconden kunnen vinden (scan starten net nadat ie uit local verdwijnt zorgt hiervoor) dan hebben ze dus 1 1/2 minuut om je neer te halen. Slechte groep als ze dat niet lukt.

[removed]

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik begrijp niet helemaal hoe dat zit met dat scannen, krijg je je results on the fly of moet je je hele scan afwachten? als dat zo is hoe krijg je dan een result binnen 5 sec?

• Shunt

Shunt

Boe

Pixxa schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:33:
Ik begrijp niet helemaal hoe dat zit met dat scannen, krijg je je results on the fly of moet je je hele scan afwachten? als dat zo is hoe krijg je dan een result binnen 5 sec?
je moet heel de scan af wachten. maar als er toevallig een nieuwe player binnen de probe range vliegt aan het einde van de scan dan heb je die waarschijnlijk ook. ;)

Game PC

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Pixxa schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:33:
Zoals zoveel is het niet goed gedocumenteerd maar alles wijst erop dat er een snapshot wordt genomen op het moment dat de probe timer op 0 komt. Je ziet dan soms ook schepen die in warp zijn of iemand die uitgelogd heeft tussen het moment dat de scan begon en dat die klaar was.

• brainball
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:49:
[...]

Dit is toch gewoon te zielig voor woorden?
Als ik een tegenstander in de kroeg tegen kom krijgt die gewoon een biertje van me hoor. Kunnen wel lekker op CCP schelden. ;)
Tja dat is helaas de realiteit met EVE, afgelopen fanfest wouden de mensen van MC, BoB en anderen ons niet eens de hand schudden omdat we van GoonFleet waren.

Een hoop mensen nemen dit spelletje veel te serieus, maar het is en blijft gewoon een spelletje.

[ Voor 9% gewijzigd door brainball op 22-02-2007 14:50 ]

• Shunt

Shunt

Boe

brainball schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:
[...]

Tja dat is helaas de realiteit met EVE, afgelopen fanfest wouden de mensen van MC, BoB en anderen ons niet eens de hand schudden omdat we van GoonFleet waren.

Een hoop mensen nemen dit spelletje veel te serieus, maar het is en blijft gewoon een spelletje.
hehe denk dat D2 daar minder moeite mee heeft op het moment :P
maar idd soms gaat het te ver. maar vergis je niet dit is bij IEDERE MMO dit is zo bij WOW bij everquest je hebt daar net zo goed mensen die elkaar niet uit kunnen staan. het enige wat eve net wat erger er in maakt is dat als je een schip verliest je echt iets kwijt bent dat ooit van jou was. bij wow ga je gewoon weer leuk naar een spirit healer en je bent weer beter. zelfde idee als bij bvb everquest.

Game PC

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
brainball schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:
[...]

Dat vind ik echt triest gewoon :/

Ok, als je iemand tegenkomt die je echt niet kan uitstaan ingame, dan OK, maar dat is een enkele persoon, niet een complete alliance :/

Check mijn knowledge base!

• redwing
IJzerlijm schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:56:
[...]

Zoals zoveel is het niet goed gedocumenteerd maar alles wijst erop dat er een snapshot wordt genomen op het moment dat de probe timer op 0 komt. Je ziet dan soms ook schepen die in warp zijn of iemand die uitgelogd heeft tussen het moment dat de scan begon en dat die klaar was.
Ik heb hier zelf wat testen mee uitgevoerd, en je krijgt de plek te zien waar iedereen zit op het moment dat de probe timer op 0 gaat. Als je het dus een beetje timed (met max skills beginnen te scannen zodra je ziet dat iemand uit local verdwijnt) krijg je de emergency warp-out plek van diegene binnen een paar seconden nadat ie er aankomt al te zien. Aangezien de log out timer ongeveer anderhalve tot twee minuten duurt heb je dan dus tijd genoeg om een gang ernaartoe te warpen en diegene te killen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

proest.

ok bob is dus niet de enigste die met Titans kan kutten.
63 confermed kills door de ANDERE D2 titan.
he hehehe he he he

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Shunt schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:33:
proest.

ok bob is dus niet de enigste die met Titans kan kutten.
63 confermed kills door de ANDERE D2 titan.
he hehehe he he he
Wel jammer dat het weer een Erebus is, zo krijgen we nooit een Titan Kwartet op de killboards :)
Het maakt de fights wel weer spannender, je moet toch extra opletten of er niet opeens een cyno naast je fleet opent..

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

StarLite schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:46:
[...]

Wel jammer dat het weer een Erebus is, zo krijgen we nooit een Titan Kwartet op de killboards :)
Het maakt de fights wel weer spannender, je moet toch extra opletten of er niet opeens een cyno naast je fleet opent..
idd vind de erebus wel een van de coolere titans alhoewel die van bob er ook wel cool uit ziet.
welk zinnig persoon een Minnie titan zou willen hebben is totaal gek :D
btw hang jij nu ook in het system onze posjes af te schieten ? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Shunt op 24-02-2007 00:18 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eerlijk zeggen 4x 7,5% minder sig radius (das toch de minmatar bonus) klinkt mij niet slecht in m'n oren, okee, de avatar en erebus en zelfs de leviathan hebben wel betere bonus, maar als je 1 van elk in de gang hebt, toch lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Als iemand nog geinteresseerd is in de toestand van RedSwarm vs LV.... hier zijn wat interessante chatlogs.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Count schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:29:
Als iemand nog geinteresseerd is in de toestand van RedSwarm vs LV.... hier zijn wat interessante chatlogs.
Wel met een korreltje zou nemen, aangezien het op het goon forum staat natuurlijk :)
LV schijnt het inderdaad wel aardig zwaar te hebben, ik hoor dat ze al flink wat posses en systems zijn verloren. We zullen zien of ze het uithouden of dat ze net als ASCN het niet meer aankunnen en ermee stoppen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
StarLite schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:37:
[...]

Wel met een korreltje zou nemen, aangezien het op het goon forum staat natuurlijk :)
LV schijnt het inderdaad wel aardig zwaar te hebben, ik hoor dat ze al flink wat posses en systems zijn verloren. We zullen zien of ze het uithouden of dat ze net als ASCN het niet meer aankunnen en ermee stoppen.
Mittani (de poster van dat verhaal, althans zijn ingame naam) staat er niet om bekend dat hij rotzooi vrijgeeft. Tot nu toe is alles wat hij vrijgegeven heeft waar geweest, dus ik zie geen reden om dit met een korreltje zout te nemen, het zijn immers directe woorden van de personen in kwestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brainball schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:15:
[...]

Mittani (de poster van dat verhaal, althans zijn ingame naam) staat er niet om bekend dat hij rotzooi vrijgeeft. Tot nu toe is alles wat hij vrijgegeven heeft waar geweest, dus ik zie geen reden om dit met een korreltje zout te nemen, het zijn immers directe woorden van de personen in kwestie
Ik stond er ook net om bekend om onzin te posten maar toch is het uitgelopen op ee hele avond eve-o fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen hebben echt te veel tijd :P

http://88.198.54.112/pub/svens_stuff/badgerbadgerbadger.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Het lijk wel of als je geen salving EQ op je ship heb dat je drops hoger liggen dan met salving EQ er op.
Ik weet niet of het echt zo is.

Zag nu wat leuks op de EVE-online site.
Je kan nu heel makkelijk timecards ruilen voor ISK en velig.
https://secure.eve-online.com/SecSellEtc.aspx
Heb je geen kans dat je opgelicht wordt.

Heeft iemand dit algebruikt?
Kan je die timecard als je die krijgt ook weer ruilen met iemand die er weer meer voor betaalt?
Of wordt het gelijk bij je account toegevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Calamor schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:41:
Het lijk wel of als je geen salving EQ op je ship heb dat je drops hoger liggen dan met salving EQ er op.
Dat zou wel bizar zijn, maar het is de moeite waard te checken. De laatste tijd valt het zwaar tegen wat er allemaal uit de wrakken tevoorschijn komt.
Zag nu wat leuks op de EVE-online site.
Je kan nu heel makkelijk timecards ruilen voor ISK en velig.
https://secure.eve-online.com/SecSellEtc.aspx
Heb je geen kans dat je opgelicht wordt.

Kan je die timecard als je die krijgt ook weer ruilen met iemand die er weer meer voor betaalt?
Je kan nog steeds als vanouds codes kopen en gemailed krijgen om door te verkopen maar als je dan de code 1234-LOL-SCAMMED krijgt wordt is het jammer voor je. Alleen de verkoop-en-activeer methode wordt door CCP ondersteund ze en zo te zien kan je daarbij niet getild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Calamor schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:41:
Is me nooit opgevallen en ik doe missies in zowel een Raven met salvaging als eentje zonder, maar zal het eens wat beter in de gaten gaan houden.
Deze heb ik al gebruikt en het werkt perfect. Je tijd wordt automatisch bijgeschreven (en je isk afgeschreven)
Reden waarom CCP deze optie heeft toegevoegd is juist om het resellen van GTC's tegen te gaan, en daarnaast waarschijnlijk om te kunnen monitoren wie wat verkoopt.

[ Voor 7% gewijzigd door redwing op 26-02-2007 12:33 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik al gebruikt en het werkt perfect. Je tijd wordt automatisch bijgeschreven (en je isk afgeschreven)
Reden waarom CCP deze optie heeft toegevoegd is juist om het resellen van GTC's tegen te gaan, en daarnaast waarschijnlijk om te kunnen monitoren wie wat verkoopt.
Ik gok dat er teveel scammers zijn en het ze teveel tijd kost qua fixxen van deze scams. Ik vind het een goed ding dat ze zoiets hebben geimplementeerd, meer veiligheid.

Kun je btw met account A een card kopen voor account B en kan de verkoper zien aan wie de GTC is verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Hoe/waar koop je die GTC's eigenlijk?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:51:
[...]

Ik gok dat er teveel scammers zijn en het ze teveel tijd kost qua fixxen van deze scams. Ik vind het een goed ding dat ze zoiets hebben geimplementeerd, meer veiligheid.

Kun je btw met account A een card kopen voor account B en kan de verkoper zien aan wie de GTC is verkocht?
Momenteel is het zo dat de verkoper de GTC te koop zet voor een specifieke spelersnaam. Dus je spreekt eerst via het eve-o forum een prijs af, daarna zet de verkoper deze voor jouw naam te koop. en van die naam wordt het isk af- en de tijd bijgeschreven.

Je kunt dus niet met account A voor account B een GTC kopen aangezien die tijd automatisch bij het account wordt bijgeschreven waarmee je de GTC koopt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Worden de GTC ook gelijk gecontroleert dat ze echt zijn. Zodat je geen gebruikte of minder dagen koop van isk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Neppe en gebruikte GTCs kunnen niet ingevoerd worden. Als je via het nieuwe systeem een GTC koopt dan is die geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zr40 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:57:
Neppe en gebruikte GTCs kunnen niet ingevoerd worden. Als je via het nieuwe systeem een GTC koopt dan is die geldig.
Inderdaad, de GTC code wordt gelijk gecontoleerd bij CCP en als je de aanbieding dus aanneemt weet je ook 100% zeker dat de tijd bij je account erbij wordt gezet (en zo is de verkoper ook 100% zeker dat ie zijn isk krijgt. Als je niet genoeg isk hebt kun je de deal nl. gewoonweg niet accepteren.)

Naar mijn idee zou dit dus scamvrij moeten zijn aangezien alle checks al door CCP vantevoren worden gedaan. Enige waar ik de verkoper nog over hoorde klagen was dat de interface nog niet echt intuitief was.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
hm damn, mn account disabled. mogelijk te laat betaald? Gister overgemaakt met ideal. vandaag was de laatste dag. Ik kan bij mn bankafschriften zien dat het er gister af is gehaald.

Ik dacht dat iDeal instant transfer was? Niet dus... Enig idee hoe lang ik moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:50:
hm damn, mn account disabled. mogelijk te laat betaald? Gister overgemaakt met ideal. vandaag was de laatste dag. Ik kan bij mn bankafschriften zien dat het er gister af is gehaald.

Ik dacht dat iDeal instant transfer was? Niet dus... Enig idee hoe lang ik moet wachten?
Waarschijnlijk is het 'instant' binnen aangesloten banken, nu zijn dat nog (en misschien ook in de toekomst) alleen Nederlandse banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik heb hetzelfde, had eerst betaald met Direct Debit, dat is instant. Nu met iDeal omdat Direct Debit een heel vage foutmelding gaf :?. Gister om 14:00 uur afgeschreven nu nog niks :(. Heb al 2 boze mails gestuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Pirate-Bozz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:02:
Ik heb hetzelfde, had eerst betaald met Direct Debit, dat is instant. Nu met iDeal omdat Direct Debit een heel vage foutmelding gaf :?. Gister om 14:00 uur afgeschreven nu nog niks :(. Heb al 2 boze mails gestuurd :D
:| Hoe kan dat? Jij kan ook niet meer inloggen?? Mn petition is ook nog niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Pixxa schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:44:
[...]

:| Hoe kan dat? Jij kan ook niet meer inloggen?? Mn petition is ook nog niet beantwoord.
Ik kan wel nog op de site inloggen bij My Account maar voor de rest niks meer. Ik had ook een petiton ingestuurd maar die zie ik nergens terug bij my petitions :?.

Btw, deze error kreeg ik als ik een maand wilde verlengen:

ERROR:
User not allowed to Direct debit at this time,

There are several reasons that may apply

* You are not a resident of the Direct Debit enabled countries
(Germany,Austria,Spain and The Netherlands) woon in Nederland :|

* You already have a Direct Debit transaction in proccess False

* CCP has not yet recieved payment confirmation of your last Direct Debit transaction Dan zou ik nooit al een maand gespeeld kunnen hebben

* Previous transaction timed out before payment was recieved Heb betaald, heb gespeeld, not true dus

Beetje kut geregeld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mja ik snap het ook niet, toen ik mn account reactiveerde via iDeal kon ik instant spelen... ik maak nu het geld over en wordt een dag later geblokkeerd terwijl het wel is afschreven.. nu kan het natuurlijk nog onderweg zijn maar verbaas me er toch over.

Ik kan alleen in my account inloggen en op de petition page (wat gister niet ging)
Mn petition staat nog op status open en heb nog geen mail van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit gezeik gehad met m'n CC qua betaling.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.