[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Haha ik zat net weer even met Hedzer te praten (ingame nick Pixje)*
Ik zou best weer eve willen spelen maar om nu weer een char te beginnen vind ik zonde.
Ik heb er toen 1,5 jaar in gestopt en ben nu al zolang gestopt dat het niet leuk meer is.
Ben wel trots om te zien dan mijn character die ik tot leven heb gebracht nu nog steeds leeft :D

*Pixje is mijn old character, skillpoints nu 39.9m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abkoomen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2018
Dat is waarom ik nooit mijn char zou verkopen, ook niet als ik zou stoppen. Opnieuw beginnen zou ik ook geen zin in hebben.

abko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Heb ik ook nooit gedaan. van maart 2005 tot augustus 2006 WoW gespeeld, wat helaas een game bleek te zijn voor kleine kinderen. Terug kerend naar Eve had ik nog steeds 24M sp staan op account 1, en 11M op m'n research-bitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
NitroX infinity schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:53:
Archetta; als je de code van de alliance map ff in het volgende verandert, dan blijft de thumb ook up-to-date;

[url=http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg][img=512]http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg[/img][/url]
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:55:
Haha ik zat net weer even met Hedzer te praten (ingame nick Pixje)*
Ik zou best weer eve willen spelen maar om nu weer een char te beginnen vind ik zonde.
Ik heb er toen 1,5 jaar in gestopt en ben nu al zolang gestopt dat het niet leuk meer is.
Ben wel trots om te zien dan mijn character die ik tot leven heb gebracht nu nog steeds leeft :D

*Pixje is mijn old character, skillpoints nu 39.9m.
Pixje nieuw is goed bezig, mooie carrier onder z'n kont, Dread capable Nighthawk piloot (alhoewel hij die laatst verloren is, primary zijn zuigt :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Mailman.

Wat ik niet snap dat al die nieuwe alliances in die nieuwe gebieden gaan fuseren tot een nieuwe grote alliance. Want op het moment dat er outposts zijn dan wordt het voor anderen interessant om die in te gaan pikken. Want bijv RA die samenwerkt met Ka-tet is krachtig genoeg om menig alliance daar om zeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
och zelfs een goede PVP corporation zal er vrij weinig moeite mee hebben om zulke kleine alliances te verjagen wanneer ze niet allemaal samenwerken en bereid zijn om voor elkaar te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:25:
och zelfs een goede PVP corporation zal er vrij weinig moeite mee hebben om zulke kleine alliances te verjagen wanneer ze niet allemaal samenwerken en bereid zijn om voor elkaar te vechten.
Jij hebt ervaring Rai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
yep, aan beide kanten overigens ;) back in -V- kwam op een gegeven moment CELES buurten in GW, en toen was de order meteen om terug te vallen naar SP ipv om te vechten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een groepje PVP'ers kan wel iemand verjagen. Maar als ze dat territorium niet industraliseren dan heeft het puur een symbolische waarde.

0.0 bezet houden heeft alleen zin als je er ook wat mee doet qua resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:37:
Een groepje PVP'ers kan wel iemand verjagen. Maar als ze dat territorium niet industraliseren dan heeft het puur een symbolische waarde.

Je vergeet wat, de 'vijand' kan er namelijk ook niets mee. Lijkt me extreem belangrijk in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's meer een remise dan. Als een 'vijand' jouw van industralisatie kan weerhouden schieten beiden er net zoveel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:37:

0.0 Bezet houden is voor onze corp ook totaal niet interesant, maar wij gaan wel gebieden in om te kijken of de mensen die er zitten het wel kunnen en tot nu toe hebben ze de druk nog niet echt kunnen weerstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
iemand nog een 30m char te koop :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ken iemand die wat chars te koop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was leuke avond, 2 dikke fleetfights in 3 uur tijd, was machtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:15:
Gisteren was leuke avond, 2 dikke fleetfights in 3 uur tijd, was machtig :)
mag ik vragen welke aliance / corp je zit ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Shunt schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:21:
[...]

mag ik vragen welke aliance / corp je zit ?
0utbreak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was idd insane die fights gister. Gewoon midden in onze eigen bubble warpen terwijl we 2:1 outnumbered waren :D zo vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer kunnen we de nieuwe film van Outbreak verwachten dan? Zijn wel über gaaf elke keer.

Ben nu zelf ook een beetje aan het expirimenteren dmv Fraps/Windows Movie Maker, maar heb al veel meer problemen met andere dingen. Het maken van een logo bijvoorbeeld.

Damn wat valt mij dat vies tegen. Moet mij toch eens wat meerr zien te verdiepen in Photoshop/Windows Movie Maker/Max3ds/Adobe Premiere Aaaaaaarrrrgggghhhhh!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Calamor schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Ik zag het ook en dat boven BoB niks meer is.
Maar BoB is echt groot nu.
Starks is er alleen maar BoB.
Onzin als het aan ons ligt gaan ze eraan, als het aan onze allies ligt ook. We zijn deze week al begonnen een vrije weg te breken naar ze toe. Eerst LV uit de wereld helpen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

brainball schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:12:
[...]

Onzin als het aan ons ligt gaan ze eraan, als het aan onze allies ligt ook. We zijn deze week al begonnen een vrije weg te breken naar ze toe. Eerst LV uit de wereld helpen. >:)
Dromen mag ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik zit eraan te denken om een account te nemen. Wellicht overkopen.
Idee daarachter is dat ik hem als spy char wil gebruiken en movies schieten in een covert ops schip.
Maar zoals ik al eerder aangaf, ik wil niet opnieuw beginnen met een char:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

-Goons/Red Alliance/Curse Alliance/Enz. openen een aanval op LV
-BoB beweegt richting het Noorden (en 0utbreak helpt ze WTF ?????)
-Mercenary Coalition verklaart oorlog aan D2 en IRON

Nu is zo'n beetje heel EVE in een oorlog verwikkeld. Het wordt een mooi jaar.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:50:
-BoB beweegt richting het Noorden (en 0utbreak helpt ze WTF ?????)

Nu is zo'n beetje heel EVE in een oorlog verwikkeld. Het wordt een mooi jaar.
Heb je het nog niet gehoord 0utbreak zijn de BoB shocktroops, wij gaan eerst een gebied in om ze lekker makkelijk te maken zodat BoB er overheen kan rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Enkel DICE heeft een combat op in het noorden, niet heel BoB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik zie toch anders ook genoeg evol voorbij komen :+ maar serieus 0utbreak en bob joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Is dit eigenlijk een spel waar je op dit moment bijvoorbeeld kan mee beginnen zonder platgewalsd te worden door de veteranen? Ik kan me momenteel niet veroorloven om dit spel te spelen wegens het maandelijks betalen maar ik schik het ooit zeker eens uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:44
Ja, want je begint in Empire space. Dat heeft een security rating van 1.0 t/m 0.5.
Als je daarin iemand anders (menselijke speler) aanvalt krijg je beveiliging op je dak (CONCORD) welke je meteen afknalt :P

Je kunt later uitwijken naar lowsec space (0.4 t/m 0.0)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
En heb je er dan ook nog wat aan, kan je gemakkelijk nog aansluiten bij bestaande allianties enzoverder, of blijf je op een lager niveau hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dat beslis je helemaal zelf. Je kunt zelfs je eigen corp en alliance stichten.

Maar denk niet dat je binnen een maand al in 0.0 aan het vechten bent, dat duurt wel wat langer.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Het is eventueel wel mogelijk om na een maand of zelfs eerder al in .0 te zitten..je moet alleen zorgen dat je in de juiste corp/alliance wordt aangenomen en dan wordt je meestal ingezet als tackler ( je zit dan in een frig en zorgt er middels warpjammers en webbers voor dat de vijand niet weg kan komen) of scout (jij bent dus point en geeft vijandelijke bewegingen aan/aantal/schepen enz. voordat de hoofdtroepen het systeem in komen).

hierdoor leer je wel het meest zou ik zeggen maar om ff een maandje in empire te zitten en wat skills te trainen is zeker niet verkeerd hoor...meestal zijn de grotere spelers op de markt er ook niet zo heel erg happig op om nieuwe spelers aan te nemen ivm eventuele alt spionnen e.d....

gewoon rustig aan doen en een beetje een feeling voor het spel krijgen en verschillende corps proberen om je eigen speelstijl te ontdekken is zeker aan te raden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft in totaal iets meer dan 8 maanden geduurt voordat de erste het door hebben.

Ik zal even wat history uitleggen van 0utbreak/BOB: FIX word aangevallen maar niet verwoest door BOB, een aantal corps waren net vantevoren de hele rompslomp verlaten om solo te gaan. Die kozen ervoor om 'vrijwillig' SA aan te gaan vallen en de suply chain te stoppen van de volgende target van BOB. (ASCN/SA/SE toendertijd). Daarna moesten we natuurlijk veranderen kwa gedaante omdat het anders op ging vallen. We hebben toen 0utbreak gevormd om verder te gaan.
BOB word aangevallen door goonies, Outbreak valt Fountain aan (tussenliggende gebied tussen NOL en goonies space in die tijd). Wij knallen lading hostiles maar ook friendlies af voor BOB omdat het natuurlijk niet al te duidelijk mocht worden.
Daarna nog wat fun fights met BOB gehad samen met CELES alvorens we door zijn gemoved ricthing d2. Rara die daar ook ineens op komt duiken nadat we het grotendeels secured hebben kwa infrastructuur. :)

Ik hoop dat jullie niet minder over ons gaan denken omdat we dit allemaal doen en gedaan hebben in het verleden. We blijven uiteraard wel 1 van de beste pvp corps in EVE ook al maken we onderdeel van BOB uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

rofl wtf?? 8)7

mooi man.... :o

hahahaha >:)

hmmm. :|

mijn respect blijft 0utbreak houden iig _/-\o_

ik zit nou ook bijna op de 12 mil sp dus wie weet O-) misschien valt er wel een aanvraag in de bus tezijnertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hey, zolang je MC maar niet als Bobs pet gaat zien dan vind ik alles goed :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:20:
Dat heeft in totaal iets meer dan 8 maanden geduurt voordat de erste het door hebben.

Ik zal even wat history uitleggen van 0utbreak/BOB: FIX word aangevallen maar niet verwoest door BOB, een aantal corps waren net vantevoren de hele rompslomp verlaten om solo te gaan. Die kozen ervoor om 'vrijwillig' SA aan te gaan vallen en de suply chain te stoppen van de volgende target van BOB. (ASCN/SA/SE toendertijd). Daarna moesten we natuurlijk veranderen kwa gedaante omdat het anders op ging vallen. We hebben toen 0utbreak gevormd om verder te gaan.
BOB word aangevallen door goonies, Outbreak valt Fountain aan (tussenliggende gebied tussen NOL en goonies space in die tijd). Wij knallen lading hostiles maar ook friendlies af voor BOB omdat het natuurlijk niet al te duidelijk mocht worden.
Daarna nog wat fun fights met BOB gehad samen met CELES alvorens we door zijn gemoved ricthing d2. Rara die daar ook ineens op komt duiken nadat we het grotendeels secured hebben kwa infrastructuur. :)

Ik hoop dat jullie niet minder over ons gaan denken omdat we dit allemaal doen en gedaan hebben in het verleden. We blijven uiteraard wel 1 van de beste pvp corps in EVE ook al maken we onderdeel van BOB uit.
tja jullie gangs zijn impresive of teminste hulks krijgen jullie snel dood :P
mare persoonlijk zou ik niets met bob temaken willen hebben. ik vind het al half half om in D2 te zitten persoonlijk ben ik liever in een kleinere corp jij tegen de wereld weet je wel. maar ach ipv dat wij naar bob komen om te vechten brengt bob het gevecht naar ons vind ik helemaal niet erg. alleen jammer dat we nu weer weg moeten uit het zuiden daar voor ik had daar net zo veel plezier :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

hmm shunt misschien is onze corp dan wel wat voor je als je "klein" zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dromen van 15 dode LV dreads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:11:
Hey, zolang je MC maar niet als Bobs pet gaat zien dan vind ik alles goed :P
Zijn geen bob pets, zijn bob en fix alts ;) TINFOIL HATS FOR ALL \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
dus....tinfoil hats ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
wtb korreltjes zout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Doe mij maar een hele zak >:)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
is het tegen de regels als ik vraag of iemand een account (25m+sp in pvp) over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
IJzerlijm schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:47:
[...]

Dromen van 15 dode LV dreads.
Een klein feestje was idd op zn plaats. :D

Ikzelf was toevallig voor downtime meegelift met de RA cyno gang, die een weg DG- in zochten. RA moet wel een van de meest gedisciplineerde Alliances in het spel zijn. Enige nadeel aan die gasten is dat overleggen in gang vrij moeilijk is door de taal barriere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op Dinsdag 30 Januari van 08:00 tot 12:00 GMT wordt Revelations 1.3 geïnstalleerd!

Patch notes: http://myeve.eve-online.c...hnotes.asp?patchlogID=111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Pixxa schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 02:39:
is het tegen de regels als ik vraag of iemand een account (25m+sp in pvp) over heeft?
Het verkopen van characters voor isk is toegestaan door CCP. Het verkopen van accounts niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
archetta schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Het verkopen van characters voor isk is toegestaan door CCP. Het verkopen van accounts niet.
Dat weet ik :) ging me meer om de regels van GoT of ik hier zoiets mocht vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een 31m+ char puur pvp allemaal minmatar bs 5 bc 5 hac recon.
14 mill sp gunnery iets meer of minder..

350 eurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:30:
Hoi,

Ik heb een 31m+ char puur pvp allemaal minmatar bs 5 bc 5 hac recon.
14 mill sp gunnery iets meer of minder..

350 eurie
En dat mag dus niet.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

En de verkoper kan claimen dat de koper zijn account heeft gekaapt waarna CCP deze teruggeeft en de koper bant. Je Euro's ben je natuurlijk nog wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb iig 14 euro betaald en mn 2 jaar oude account weer reactivated ... back to business :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Pixxa schreef op zondag 28 januari 2007 @ 00:44:
Ik heb iig 14 euro betaald en mn 2 jaar oude account we reactivated ... back to business :D
Dat is natuurlijk de beste oplossing :P
Ik zit nu weer eens met een klein isk probleempje. Ik kan nu een carrier vliegen maar gezien de prijzen van die skills ben ik nu dus blut en zo'n carrier incl. fitting zal ook nog wel 1.5-2 bil kosten. Maar ja, maar weer eens wat weekjes gaan ratten in 0.0 :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Over 7 uur is mn char terminated, beginnen we opnieuw :x
James, loop jij hier ook nog rond? Ik heb je toegevoegd op msn..

[ Voor 37% gewijzigd door Tristan op 28-01-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop hier idd ook nog rond, ben alleen op het moment op werk, wel internet maar MSN is geblocked :| Ben pas rond 21.00 afgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
En na 1,5 jaar afwezigheid ook weer terug... eens kijken of Eve mij weer net zo kan bekoren als destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:08:
Ik loop hier idd ook nog rond, ben alleen op het moment op werk, wel internet maar MSN is geblocked :| Ben pas rond 21.00 afgewerkt
Ah toch :) check 2de pm es please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zooo, zit weer ingame met nieuwe char. Skills gekocht en nu is het trainen geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2 vindt ons niet aardig geloof ik :| Wij hebben 50 man hun hebben samen met Morus Mihi 250 man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ppff vanochtend eens even berekend hoe lang het duurt voordat ik weer een beetje op niveau ben. Gaat minimaal 5 maanden trainen worden. haha ik heb voor het eerst spijt dat ik ben gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Waarom dan je oude char terminaten?? 8)7 Daarmee had je al een aardige mooie basis gehad!

[ Voor 37% gewijzigd door Rudios op 29-01-2007 11:19 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:39:
D2 vindt ons niet aardig geloof ik :| Wij hebben 50 man hun hebben samen met Morus Mihi 250 man :D
tja het is dat we op 2 fronten bezig zijn anders hadden we wel 300 350 kunnen halen gok ik :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Rudios schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:18:
Waarom dan je oude char terminaten?? 8)7 Daarmee had je al een aardige mooie basis gehad!
nee mn echte oude char is nu onder beheer van een goede vriend van me ('Pixje', maar dat is al anderhalf jaar zo sinds ik er mee gestopt bent)
Mn alt char 'Pixxa' had 800k sp en brakke attributes. Kan ik beter opnieuw beginnen met goede attributes en 807k sp.. Dat heb ik nu ook gedaan

Attributes:
c 3
i 9
m 7
p 13
w 13

Wel ok toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Laat me raden, jij houd van vechten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

NitroX infinity schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:48:
Laat me raden, jij houd van vechten? :P
hehe daar draait toch het hele spel om of niet :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:40:
[...]

tja het is dat we op 2 fronten bezig zijn anders hadden we wel 300 350 kunnen halen gok ik :P
Handige van 350 man is dat je dan meer mensen in 1 channel hebt om meer in local te chatten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Shunt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:01:
[...]

hehe daar draait toch het hele spel om of niet :P
Focus idd op pure pvp. en het liefste stealth (covert ops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Pixxa schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:41:
[...]

nee mn echte oude char is nu onder beheer van een goede vriend van me ('Pixje', maar dat is al anderhalf jaar zo sinds ik er mee gestopt bent)
Mn alt char 'Pixxa' had 800k sp en brakke attributes. Kan ik beter opnieuw beginnen met goede attributes en 807k sp.. Dat heb ik nu ook gedaan
Ah op die manier, dan is het vrij logisch idd.
Attributes:
c 3
i 9
m 7
p 13
w 13

Wel ok toch?
Yup, voor een fighter is dat top of the notch.

GL & HF! 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:40:
[...]

Moet wel zeggen ben er trots op dat wij de Titan verdiende ipv BoB 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
brr, ik zou echt niet zoveel verschil laten tussen mem/intel en perc/willpower, daar ga je echt last van krijgen met supportskills, waar je absoluut niet onderuit kan komen . Bovendien vind ik je char veel te laag, als je straks eens richting leadershipskills wilt gaan en evt command ships (al ben je dan al een jaartje verder), dan baal je er wel enorm van denk ik dat je char zo laag is als ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Woot, Pixje die terugkomt :)

Ik ben vorig jaar rond deze tijd ook gestopt...zit nog altijd te twijfelen of ik terugkom

* cooolkast was Ponty ingame

Weet je nog die ene keer, dat we met een klein groepje 0.0 ingingen bij PF/FD ...bubble camp en boom alles weg :D good old days in Band of Freelancers :)

Mijn char is nu trouwens ook van iemand anders mocht je hem nog tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ravenger schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:22:
brr, ik zou echt niet zoveel verschil laten tussen mem/intel en perc/willpower, daar ga je echt last van krijgen met supportskills, waar je absoluut niet onderuit kan komen . Bovendien vind ik je char veel te laag, als je straks eens richting leadershipskills wilt gaan en evt command ships (al ben je dan al een jaartje verder), dan baal je er wel enorm van denk ik dat je char zo laag is als ie is.
Leadership skills, nee dank je command ships not my kind of thing :) Supportskills ... ach dan maar iets minder. Komt goed :)
cooolkast schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:32:
Woot, Pixje die terugkomt :)

Ik ben vorig jaar rond deze tijd ook gestopt...zit nog altijd te twijfelen of ik terugkom

* cooolkast was Ponty ingame

Weet je nog die ene keer, dat we met een klein groepje 0.0 ingingen bij PF/FD ...bubble camp en boom alles weg :D good old days in Band of Freelancers :)

Mijn char is nu trouwens ook van iemand anders mocht je hem nog tegenkomen :P
jaaa, ik geef toe. eve is het leukste spel wat ik ooit gespeeld heb haha.. ook na 1 jaar afwezigheid.
Mjah BAN zijn idd good old days, ik zag dat PT weer voor 4maanden in BAN zat ... hehe het leeft nog.

Mocht je terug komen let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Attributes:
c 3
i 9
m 7
p 13
w 13

Wel ok toch?
Ik zou zelf iets meer I&M hebben gekozen, Perception en Willpower zijn handig voor spaceship command en Gunnery, maar Drones, Electronics, Engineering, Mechanic, Navigation etc hebben juist weer baat bij I&M.
Van mijn 41 mil skillpoints zijn er 'maar' 25 mil Spaceship Command [14] en Gunnery [11]. Je zult toch veel supporting skills tot 4/5 moeten trainen om effectief te kunnen zijn.

Aangezien er [opeen paar leadership skills na] zo goed als geen skills willpower als primary attribute hebben heb ik er enorm spijt van dat ik nu met 25 willpower rondloop op mijn main char, ik had makkelijk 10-15 mil skillpoints meer kunnen hebben als ik mijn int en mem 3-4 punten hoger had gezet ipv willpower...
c 7
i 19
m 16
p 18
w 25

Met mijn 2e char heb ik express een zo balanced mogelijke verdeling gekozen.
c 7
i 19
m 17
p 20
w 17
(alle advanced learning skills op 4, behalve charisma)

Dit traint merkbaar sneller en ik haal met deze char veel meer skillpoints per maand binnen...
Ik zou er veel isk voor over hebben om mijn attributes opnieuw te mogen indelen op mijn main...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:03:
[...]

Moet wel zeggen ben er trots op dat wij de Titan verdiende ipv BoB 8)
moet zeggen ik kijk erg uit naar de komende war(s) wij als mom hopen wat los gelaten te worden om wat roaming te kunnen gaan doen. en tja ik zit zelf nog vast rond prov maar ik hoop snel weer naar boven te kunnen (als daar een nieuw implant setje klaar staat voor me)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb wat liggen schuiven met eve-mon en kon daaruit op maken dat het me minimaal een maand kost om mn training skills op orde te hebben. na 125 dagen vanaf nu zou ik dan zown beetje covert ops moeten kunnen vliegen.. en zit dan geloof ik op 5m sp. maar ik moet me daar nog een beetje in verdiepen.

Klinkt goed in ieder geval!

Buzzard is al gekocht, met 2x 2+ implants en 65 skills ... kestrel gekocht + launchers, ik moet maar eens gaan beginnen met de missies :)

Btw, ik vind het erg leuk om alle oude luitjes van 1,5 jaar terug weer te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Heb em voor een maandje gekocht, vind het wel leuk om te doen. Zitten hier nog meer beginners of een Corporation die nog members zoekt? Wil wel samen wat missie doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Heeft iemand de nieuwe +5 attribute implantaten al te koop gezien? Zo ja, voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Zo nieuw zijn ze niet hoor :)

Enige verschil is dat ze nu ook op de gewone markt komen.
Ga uit van zo'n 250m per stuk

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Oef, da's nogal een verschil met de 50 miljoen van +4 implantaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook weer sinds twee weken begonnen, na 8 maanden pauze

De hoeveel vrije tijd die ik heb schommelt nog steeds behoorlijk, maar de drang was gewoon te groot. Het blijft een machtig mooi spel.

Omdat ik niet verwacht dat er veel corps zullen zijn die iets hebben aan iemand die heel wisselend online kan zijn, ben ik een beetje aan het solo'en.

Missions runnen heb ik nooit echt gedaan, dus het is wel een aardige afwisseling. Het probleem is wel dat level 3 missies veels te makkelijk zijn, maar ik te weinig Tech 2 heb (denk ik) om level 4 missies aan te durven in m'n Apoc. Is er toevallig iemand in de buurt van Chamemi / Danera met een NPC fitting met wie ik een level 4 missie kan uittesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:00:
/me is ook weer sinds twee weken begonnen, na 8 maanden pauze

De hoeveel vrije tijd die ik heb schommelt nog steeds behoorlijk, maar de drang was gewoon te groot. Het blijft een machtig mooi spel.

Omdat ik niet verwacht dat er veel corps zullen zijn die iets hebben aan iemand die heel wisselend online kan zijn, ben ik een beetje aan het solo'en.

Missions runnen heb ik nooit echt gedaan, dus het is wel een aardige afwisseling. Het probleem is wel dat level 3 missies veels te makkelijk zijn, maar ik te weinig Tech 2 heb (denk ik) om level 4 missies aan te durven in m'n Apoc. Is er toevallig iemand in de buurt van Chamemi / Danera met een NPC fitting met wie ik een level 4 missie kan uittesten?
Ruik ik een tjidperk van herintreders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar lijkt het wel op. Ik zit nu in de Deep Core Mining Inc. NPC-corp en er zijn een hoop mensen die de afgelopen tijd weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik heb zelf ook onregelmatig tijd over voor EVE en draai nu een dikke 4 maanden mee in Freelancing Corp: wel de lusten, maar niet teveel lasten zullen we maar zeggen. Ik kan doen en laten wat ik wil, chatten en bij een war of mining op kun je gewoon aanschuiven als je wilt mee pvpen. Voor mij de ideale mix.

Terr: voor lvl 4 missies: ik heb destijds mn skills tbv een raven opgebouwd, hoewel ik sec typhoon en domi pilot ben. Het loont al snel als je dit langere tijd wilt runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Heb nu een griffin-class frigate gekocht. :) Wou eerst voor Kestrel gaan maar die kon geen miners fitten.

@ The_Cook

Freelancing Corp recruiting ?, groepwork ligt me wel maar ben nog newbie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-06 23:21
Hey hallo, ik overweeg dit spel in de loop van de tijd te gaan kopen, het lijkt mij een waanzinnig gaaf spel, uitgebreid goeie looks, SPACE sim!! alleen ja... het kost nogal wat om het te spelen...

Wat zullen overwegingen zijn om dit spel te kopen? Kunnen jullie mij die geven?

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
zou zeggen, neem een trail account voor 14 dagen and find out ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle her-intreders, die interesse hebben om een leuke corp te joinen, zijn jullie (afhankelijk van mijn CEO) welkom bij Under The Wings Of Fury.

Binnenkort zullen wij ons eigen stukje 0.0 hebben (Ja met een outpost). En kunnen best wat nieuwe en trouwe spelers gebruiken.

Eisen? In principe niet, alleen dat je geregeld (lees minimaal 1 keer per week) toch aandachtig aanwezig bent en niet alleen inlogged om ff je skill te veranderen.

Oh ja, we zijn piraatjes, dus we verwachten wel wat inzet.

Als je interesse hebt, contact ingame dan ff Phelaen en vermeld dan dat je door Dark Sinister doorverwezen bent.

Tot ziens in UWOF???? 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-06 23:21
dit klinkt allemaal echt fantastisch :)
zal zeker een trial account gebruiken, maar waar kan ik het spel downloaden.. de website van eve is zo uitgebreid maar iets simpels van het spel downloaden heb ik niet gevonden... any help ??

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
hier kun je de laatste game client vinden

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hier kan je je 14 dagen trial ophalen
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:39:
Voor alle her-intreders, die interesse hebben om een leuke corp te joinen, zijn jullie (afhankelijk van mijn CEO) welkom bij Under The Wings Of Fury.

Binnenkort zullen wij ons eigen stukje 0.0 hebben (Ja met een outpost). En kunnen best wat nieuwe en trouwe spelers gebruiken.

Eisen? In principe niet, alleen dat je geregeld (lees minimaal 1 keer per week) toch aandachtig aanwezig bent en niet alleen inlogged om ff je skill te veranderen.

Oh ja, we zijn piraatjes, dus we verwachten wel wat inzet.

Als je interesse hebt, contact ingame dan ff Phelaen en vermeld dan dat je door Dark Sinister doorverwezen bent.

Tot ziens in UWOF???? 8) 8)
Wie zijn jullie directe enemy's?

[ Voor 56% gewijzigd door Tristan op 31-01-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:39:
Ik heb zelf ook onregelmatig tijd over voor EVE en draai nu een dikke 4 maanden mee in Freelancing Corp: wel de lusten, maar niet teveel lasten zullen we maar zeggen. Ik kan doen en laten wat ik wil, chatten en bij een war of mining op kun je gewoon aanschuiven als je wilt mee pvpen. Voor mij de ideale mix.

Terr: voor lvl 4 missies: ik heb destijds mn skills tbv een raven opgebouwd, hoewel ik sec typhoon en domi pilot ben. Het loont al snel als je dit langere tijd wilt runnen.
Ik heb al aan een Raven zitten denken, maar mijn budget werkt daar even niet aan mee. Het is ook niet het plan om me langere tijd te focussen op runnen, maar ik wil een startkapitaal opbouwen om iets richting industry / trading te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pixxa,

Op dit moment heb ik daar geen idee van wie dat zouden kunnen zijn. We zijn op dit moment nog bezig om alles af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

PsychoHellDude schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:15:
Hey hallo, ik overweeg dit spel in de loop van de tijd te gaan kopen, het lijkt mij een waanzinnig gaaf spel, uitgebreid goeie looks, SPACE sim!! alleen ja... het kost nogal wat om het te spelen...

Wat zullen overwegingen zijn om dit spel te kopen? Kunnen jullie mij die geven?
Wat ik er mooi aan vind, is dat je het ook gewoon casual kan spelen, je hoeft niet perse uren per dag te spelen om wat te bereiken. Verder is het heel erg breed en de community is over het algemeen leuk.

Btw, speelde jij toevallig ook AoT? Nickname klinkt bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
het gevoel om eve te spelen komt steeds naar boven en ik zit er aan te denken om weer te beginnen :) maar ik heb gehoord dat je nu ook via de bank kan ebtalen bij eve of toch niet? en zo ja, hoe is het? kan je gelijk inloggen en spelen na in het invoeren van je bank info (zoals global collect bij sony games) of moet je een dag of 2 wachten? ook vroeg ik me af of er nederlandse corporations zijn of corporations met veel nederlanders er zijn die me op willen nemen en me even weer in de game willen integreren :p want ik zie dat er veel verandert is de laatste anderhalve jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

www.enrave.com je bent welkom bij deze gezellige 20+ corp :D

Verder kan je inderdaad per bank betalen, de betalingsbevestiging kan wel enkele dagen duren.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
20+ als in 20 jaar en ouder? of 20 en meer members oid? nouja ik ben 18 if that matters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
[quote]Pixxa schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:03:
[...]

Hier kan je je 14 dagen trial ophalen

[mierenneukmodus]
hij vroeg waar hij het spel kon downloaden, niet waar hij de trial versie kon ophalen :P
[\mierenneukmodus]

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... de trial version is precies dezelfde als de volledige versie :P Als je al een trial hebt en je wilt upgrade naar een full moet je naar character gaan op de eve-o site bij account full acount krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verder staat die link ook in de topicwaarschuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Het niveau bij Enrave komt op sommige avonden niet veel hoger dan dat van een doorsnee 14-jarige. Ik kan niet ontkennen dat ik daar af en toe (veel) toe bijdraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Hurtebise schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:44:
Het niveau bij Enrave komt op sommige avonden niet veel hoger dan dat van een doorsnee 14-jarige. Ik kan niet ontkennen dat ik daar af en toe (veel) toe bijdraag.
Met Hurtebise voorop :D Yup, we maken veel gein, ook op TS. Plezier in EVE heeft bij ons een hoge prioriteit. Daarbij zijn we ook een serieus goed gestructureerde corp en staat teambuilding voorop en streven we altijd naar beter en meer. 8) 20+ als leeftijd idd, maar 18 jaar past daar ook nog prima bij ;) Ennuh Hurtebise, leer een quoten, zit je in de wilde weg te replyen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rudios op 31-01-2007 17:54 ]

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.