Hey,
Voor de 400D heb ik al gekozen, ik wacht alleen nog even met het kopen. Tegenwoordig is het kwaliteitsniveau tussen body's niet zo groot meer geloof ik (natuurlijk is het er wel, maar anders dan vroeger) en scheelt het vooral welk glas je gebruikt (?) (wat ik bedoel, glas eigenlijk belangrijker dan body, voordat iedereen weer begint te roepen dat bodys wel verschillen).
Ik ben van plan te beginnen met de gewone kitens, de 18-55 F 3.5 - 5.6. Later kan ik altijd nog uitbreiden met bijvoorbeeld een macro lens, fisheye of een lens die een groter zoombereik heeft.
Maar omdat dus de body alleen niet zoveel zegt, ben ik benieuwd of er ook sites zijn met mooie foto's van de 400D met die kitlens, want je kan wel een prachtige foto zien gemaakt door een 400D, maar als die bijv. met L glas is gemaakt wil dat niet zeggen dat ik dat met m'n kitlens zo maar ook kan doen.
Zoals bijv. hier:
http://flickr.com/cameras/canon/eos_digital_rebel_xti/
Prachtige foto's (de meeste) maar over de lenzen wordt vaak niets verteld. Die foto's bij de reviews zijn vaak wel met dei 18-55 gemaakt maar die zijn niet echt mooi, meer ter vergelijking.
Oja, nog iets. Ik kan toch op die 400D gewoon weer m'n DCR-250 van Raynox gebruiken, zoals ik hem nu op de Finepix S5600 gebruik?
Siparti.