Het PlayStation Portable topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik heb een vraag: gaat het snel om via je psp een webadres in te toetsen? Moet ik denken aan een soort sms-invoer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
CC12: De eerste keer wel, daarna heb je hem in je favourites/history staan

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Een t9 functie @ PSP zou geweldig zijn.
Ook een flash/java support.
Momenteel draai ik FW3.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

@CC12: Ik weet niet of je bekend bent met de invoer op PlayStation, je ziet een heel toetsenbord voor je (in het geval van de PSP is dit standaard alphabetisch en niet Qwerty) en dan moet je met de pijltjes gewoon weg van letter naar letter navigeren en klikken als je die letter wil gebruiken. Onhandig dus, maja het is een Console geen PC

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Na het bricken van mijn PSP.. (TA-082! . Jajaja ik weet het.) een nieuwe in huis gehaald, en ja je raad het al.. Weer een TA-082. Het downgraden zal ik nu achterwege laten, maar ik las net dit dus.
http://www.psp-media.nl/tutorials/7203-ta-082-a.html

Heeft iemand dit werkend en zo ja draait het redelijk?

Net ook dit gevonden. Dit is dus wat die gast niet wilt linken denk ik.

http://forums.qj.net/f-ps...r-ta-82-owners-59297.html

[ Voor 22% gewijzigd door plapz0r op 12-12-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Nee. Ik kan hem dus niet downgraden omdat ik een TA-082 moederbord heb. Maar er is dus wel een manier om 1.5 te emuleren. Alleen heb je daar dus een dump van de 1.5fw van nodig. Ik heb veel gevonden maar niets gaf me een zeker gevoel. Het is me inmiddels al gelukt met een AIO pakket die net uit is. (Denk niet dat ik dat mag linken). Heb nu dus een TA-082 FW2.71 die 1.5 emuleert o.a.

En met alle respect ik heb echt wel gegoocheld.

[ Voor 20% gewijzigd door plapz0r op 13-12-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Ook daar mag het niet.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Zouden we het wat even algemener kunnen hebben over de PSP en wat minder of downgraden, dank u wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Voor warezhulp kan men ergens anders naartoe

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 20:20 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't think so :|

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 14-12-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Ik zei toch dat je die moest maken in de root dir? Je kan misschien ook de code eens zeggen :)
Maar meestal is zo een code geen goed teken (fw niet compatible of corrupte cso)

Iemand die Metal Gear Solid Portable Ops al gespeeld heeft?
Zit nu in de level waar ik een "ijs"kerel moet omleggen. Vrij vervelend level moet ik zeggen :(
De level hangt vol mist, thermogoggles werken niet omdat die kerel dus van ijs is ofzo, dus ik zie hem pas als hij bijna voor mijn neus staat.
Qua wapens is het ook fun, dacht eerst om TNT of claymores te leggen en te detonate als hij me achtervolgt ... maarja ... om de een of andere reden mag ik ineens die dingen niet meer gebruiken.
Dus blijft enkel het domme pistool over en een M16 die ik dan in het crappy FP mode moet gebruiken waardoor ik de iceman constant mis en die gast heeft ook nog eens mega veel health :(

Iemand een tip hoe ik daar voorbij geraak?

Btw, kan iemand me ook eens uitleggen waarom je in dat spel meer acties dan knoppen hebt? :)
Je hebt altijd 2 acties die opdezelfde knop gemapt zijn, klinkt mij niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
ik denk dat idd de firmware dan niet compatible is. Was killzone liberations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het ziet er naar uit dat dit topic voor bijna niets anders als hulp bij warez gebruikt wordt, want het excuus 'het is voor homebrew' houdt niet meer stand als er continue over ISOs die niet normaal starten gesproken wordt.

Vragen over downgraden, upgraden, *graden, starten van welke onofficiële software dan ook (ook homebrew) zijn vanaf nu niet meer toegestaan. Het is mooi geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mooi, heeft lang genoeg geduurt...

Iemand al de nieuwe Loco Roco Demo gespeeld? Lekker vrolijk kerst demo. Begin echt steeds harder te denken dat ik dat spel toch maar een keer moet aanschaffen, vind alle 4 de demo's erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Brantje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:39:
Een t9 functie @ PSP zou geweldig zijn.
Ook een flash/java support.
Momenteel draai ik FW3.01.
Weet iemand of dit er in komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
majoh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:39:
Mooi, heeft lang genoeg geduurt...

Iemand al de nieuwe Loco Roco Demo gespeeld? Lekker vrolijk kerst demo. Begin echt steeds harder te denken dat ik dat spel toch maar een keer moet aanschaffen, vind alle 4 de demo's erg leuk.
Die Halloween demo deed dat juist teniet. Vond de eerste demo echt geweldig, staat er nu nog steeds op btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Doe dat met deze hele mededeling, aangezien dit op deze manier offtopic is.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 23:18 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Brantje schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:43:
[...]

Weet iemand of dit er in komt?
Staat niet op de planning dacht ik... Waar ik vooral naar benieuwd ben, is wanneer we nu games kunnen downloaden rechtstreeks of via pc.

Denk zelf namelijk dat dat pas na de release van de PS3 in Europa gaat worden, om deze console een extra boost te geven (al denk ik niet dat die hierdoor beter gaat verkopen...)

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Hallo,

Ik krijg de laatste tijd een beetje kramp in me poten van het PSPen, en ik wil graag een oplossing daarvoor.
Wat ik graag zou willen is dit:
http://www.trust.nl/produ...spx?id=216898&artnr=14778
ongeveer zoiets dus:
http://www.consoleshop.nl...-%2B-4-gb-microdrive.html
Maar dan zonder die extra dingen, want 200 euro is me te duur, en 50euro voor dat pakket van Trust ook (al zie ik dat vrijwel niet tekoop ook niet).

Ik kon echt geen goede handgrip/grip/gamepadcase/handgreep vinden om los te kopen. Op ebay kwam ik wel dit tegen:
http://stores.ebay.co.uk/...P-Extras_W0QQfsubZ1328846
Maar dat is van dat harde plastic, dat speelt niet fijn, en het moet vanuit engeland komen.

Heeft iemand hier voor mij een tip om aan een goede/fijne handgrip te komen?

Ctrl+k

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb dat probleem ook, ik heb als ik in mn nest lig te spelen altijd last als ik de analog controller moet gebruiken omdat ie zo onhandig zit. Dan heb ik liever een soort van grote gamecontroller in mn hand met handvaten zodat ik er makkelijker bijkan. Maar kan niet echt iets goedkoops vinden.

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Zie Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 11:46 ]

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
ik heb wel op ebay een shop gevonden die voor 2 dollar oid een plastic ding met accu erin opstuurt.

Ik vertrouw het echter voor geen meter, aangezien 2 dollar voor een (lelijk hard plastic) gamepad vorm en accu gewoon niet kan. En verscheping vanuit Hong Kong schiet ook niet op, dat ik moet betalen aan een website die geen goed nederlands kan helpt ook niet :P

Ik vind gewoon geen fetsoenlijk ding, alleen die in 14 pakket van Trust lijkt me fijn. Maar ik ga niet 50euro uitgeven aan een pakket dat ik al bijna heb (behalve de grip).

edit:

Bol.com prijs: €44,99 link
kijkshop op voorraad: €29.99 link

Dus ik denk dat Kijkshop goedkoopste en makkelijkste (support) oplossing is.

[ Voor 28% gewijzigd door Sibylle op 14-12-2006 13:15 ]

Ctrl+k

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Modbreak:Check jij je PM straks :{

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 14-12-2006 12:52 ]

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
DaRKie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:03:
Ik zei toch dat je die moest maken in de root dir? Je kan misschien ook de code eens zeggen :)
Maar meestal is zo een code geen goed teken (fw niet compatible of corrupte cso)

Iemand die Metal Gear Solid Portable Ops al gespeeld heeft?
Zit nu in de level waar ik een "ijs"kerel moet omleggen. Vrij vervelend level moet ik zeggen :(
De level hangt vol mist, thermogoggles werken niet omdat die kerel dus van ijs is ofzo, dus ik zie hem pas als hij bijna voor mijn neus staat.
Qua wapens is het ook fun, dacht eerst om TNT of claymores te leggen en te detonate als hij me achtervolgt ... maarja ... om de een of andere reden mag ik ineens die dingen niet meer gebruiken.
Dus blijft enkel het domme pistool over en een M16 die ik dan in het crappy FP mode moet gebruiken waardoor ik de iceman constant mis en die gast heeft ook nog eens mega veel health :(

Iemand een tip hoe ik daar voorbij geraak?

Btw, kan iemand me ook eens uitleggen waarom je in dat spel meer acties dan knoppen hebt? :)
Je hebt altijd 2 acties die opdezelfde knop gemapt zijn, klinkt mij niet logisch.
Zover ben ik nog niet. Eigenlijk ben ik nog maar net begonnen. Supergaaf MGS op je PSP. Wel worstel ik nog wel met de camera en besturing. Hoe zit het trouwens met saven? Kun je op elk willekeurig moment saven of zijn er vaste save punten?

En ik moet toch weer eens mijn MSX2 afstoffen om Metal Gear te spelen en daarna verder met MGS op de PS2...

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

mca2 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:47:
[...]

Zover ben ik nog niet. Eigenlijk ben ik nog maar net begonnen. Supergaaf MGS op je PSP. Wel worstel ik nog wel met de camera en besturing. Hoe zit het trouwens met saven? Kun je op elk willekeurig moment saven of zijn er vaste save punten?

En ik moet toch weer eens mijn MSX2 afstoffen om Metal Gear te spelen en daarna verder met MGS op de PS2...
of je koopt de nieuwe versie van metal gear 3, daar zitten beide metal gear versies van de MSX ook bij :)

psn-id: Jacman

• JunkieXP

JunkieXP

Sibylle schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:02:
Ik krijg de laatste tijd een beetje kramp in me poten van het PSPen, en ik wil graag een oplossing daarvoor.
Wat ik graag zou willen is dit:
http://www.trust.nl/produ...spx?id=216898&artnr=14778
Ik heb ooit een 16-in-1 Accesoire kit gehad van mijn ouders van JNC en kan dit negrens terugvinden op internet.

Zal wellis vragen waar ze die hadden want die van Thrust zit daar namelijk (precies dezelfde) in. Wel moet ik er bij vermelden dat ik het persoonlijk niks vind, het voelt heerlijk aan en alle knopen zijn wel oke te bereiken echter de shoulder buttons worden hier zo onhandig van dat ik het ding nooit gebruik.

Laat vanavond even weten waar die vandaan komt (en misschien de prijs maar was sinterklaas cado dus is lullig om te vragen :P)

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:04:
[...]

Ik heb ooit een 16-in-1 Accesoire kit gehad van mijn ouders van JNC en kan dit negrens terugvinden op internet.

Zal wellis vragen waar ze die hadden want die van Thrust zit daar namelijk (precies dezelfde) in. Wel moet ik er bij vermelden dat ik het persoonlijk niks vind, het voelt heerlijk aan en alle knopen zijn wel oke te bereiken echter de shoulder buttons worden hier zo onhandig van dat ik het ding nooit gebruik.

Laat vanavond even weten waar die vandaan komt (en misschien de prijs maar was sinterklaas cado dus is lullig om te vragen :P)
Deze sets zijn vaak gewoon te koop bij de intertoys, heb echter geen idee wat de prijs ervan is.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ligt nu ook bij de Lidl zo'n set.

PSN: Shiver23

• DaRKie
mca2 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:47:
[...]

Ben er zelf voorbij geraakt, was achteraf gezien heel simpel. Heb probleem zat hem bij mij ook in de besturing :)
Zoals ik me al eerder afvroeg, waarom meer functies dan knoppen?

Het saven gebeurt na elke missie, als je een leve boss tegen komt, kan je die missie wel herstarten vanaf de moment dat je de level boss tegenkomt, maar saven niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Ik denk dat ik de enige persoon op deze aardkloot ben die MGS niets aan vind. Ik heb het eerder op de PS2 gespeeld waar ik hem wel op uitgespeeld heb maar het me geen tevereden gevoel gaf. En nu op de PSP zijn de controls imho echt slecht. Het sturen met de analoog en dan de 3dview erbij met je D-pad.. Niet te doen imho..

Btw.. Weet iemand of er uberhaupt een RTS te vinden is op de PSP? En zo nee gaan deze nog uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Sibylle schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:47:
Bol.com prijs: €44,99 link
kijkshop op voorraad: €29.99 link

Dus ik denk dat Kijkshop goedkoopste en makkelijkste (support) oplossing is.
Lidl €15,- volgens mein eltern.

- Autolader
- Grip, Zo te zien zelfde als Trust
- 5 inschuif hard cover (UMD)
- USB Kabel
- USB Laadkabel
- Hard Covered Screen protector
- Silicon Case
- Docking Station
- 3 joysticks

[ Voor 15% gewijzigd door JunkieXP op 15-12-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Field Commander is het enige wat bij een RTS in de buurt komt... Ondanks dat het Turnbased is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
JunkieXP schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:47:
[...]

Lidl €15,- volgens mein eltern.

- Autolader
- Grip, Zo te zien zelfde als Trust
- 5 inschuif hard cover (UMD)
- USB Kabel
- USB Laadkabel
- Hard Covered Screen protector
- Silicon Case
- Docking Station
- 3 joysticks
Ik zie m niet op de site staan...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Mijn ouders zeiden dat een een hele S-Load aan Accessoire kits ligt, ik kan hier bij de plaatselijke Lidl voor je kijken, maja wat heb je er dan voor over (weet de prijs ook niet zeker namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:28:
[...]

Ik zie m niet op de site staan...
Is oude aanbieding die niet hard loopt. Grote kans dat ze er nog steeds liggen.
Mocht je niets met de extra analoge stickjes willen doen, dan houd ik me aanbevolen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
ik wil een psp gaan aanschaffen
maar als ik nu een nieuwe psp in de winkel koop, welke firmware heeft deze dan?
Altijd hoger dan 2.0?
merci alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Volgens mij zit er tegenwoordig wel al 2.6 of hoger op
Shiver23 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:21:
[...]

Is oude aanbieding die niet hard loopt. Grote kans dat ze er nog steeds liggen.
Mocht je niets met de extra analoge stickjes willen doen, dan houd ik me aanbevolen.
Ik ben zaterdag wezen kijken en er lag niks :(

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 12-09 11:47
Weet iemand nederlandse webwinkels die minder goed verkrijgbare psp spellen in hun collectie hebben zoals die van activision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

probeer:

consoleshop
dimplus
nedgame
game247

hier hebben ze meeste spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
cc12 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:45:
Weet iemand nederlandse webwinkels die minder goed verkrijgbare psp spellen in hun collectie hebben zoals die van activision?
Je kunt ook www.budgetgaming.nl proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nieuwe firmware is uit 3.03:

- Meer titels speelbaar in de PS1 emulator

Niet veel spanneds dus, want je hebt nog steeds een PS3 nodig hiervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Jacman schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:44:
[...]
of je koopt de nieuwe versie van metal gear 3, daar zitten beide metal gear versies van de MSX ook bij :)
Helemaal gaaf, een msx2 emulator op je PSP! Ben nu bezig met Metal Gear, wat een nostalgie. Ik zit alleen muurvast bij de Bulltank, ik krijg daar met geen mogelijkheid 8 granaten in voordat hij over me heen rolt... ideeen?

En hierna Metal Gear 2! En kunnen ps1 games al op je psp aan de praat? MGS lijkt me ook wel weer leuk. En een psp neemt toch wat makkelijker mee dan een ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps0one emulator van sony werkt ook goed. Wel grappig om crash bandicoot weer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

majoh schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:34:
Nieuwe firmware is uit 3.03:

- Meer titels speelbaar in de PS1 emulator

Niet veel spanneds dus, want je hebt nog steeds een PS3 nodig hiervoor :(
Is na gisteren (of was het eergisteren) al niet helemaal waar meer.
Valt me ook op dat het momenteel erg rustig is op de release front, weinig spellen voor de kerst?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem aan de lader doe gebeurde er dus niks, ging ook geen lampje ofzo branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het zijn dat ik hem te lang niet aan heb gehad ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Het kan zijn dat je batterij te ver ontladen is, en dan wil hij niet meer opladen

Er zijn wel trucjes om het dan toch nog te laden, maar dat weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.konamistyle.jp/sp/mgs/imgs/img_limited.jpg

Deze limited edition is onderweg naar ari3 _/-\o_ Check die camouflage PSP (Klik hier en kies de camouflage kleur).

Er is zelfs nog een betere versie van de bovenstaande set, de Konami Style versie, met een slangenhuid beschermhoes. Mischien wel echt slangenleder want hij kost 10.000 yen (60 euro) meer dan de "normale" limited edition. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.konamistyle.jp/sp/mgs/imgs/img_style_limited.jpg

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met kopen van memory sticks uit hong kong via ebay?
Ik zie staan dat de verzendkosten 27,50 zijn. Zal dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ari3 schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:57:
Deze limited edition is onderweg naar ari3 _/-\o_ Check die camouflage PSP (Klik hier en kies de camouflage kleur).
Mooi dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:32:
Iemand ervaringen met kopen van memory sticks uit hong kong via ebay?
Ik zie staan dat de verzendkosten 27,50 zijn. Zal dat kloppen?
Ze zijn allemaal fake uit Hong Kong. Ik heb er een 2GB gekocht voor 38 euro inc. shipping. Sommige sticks zijn heel goedkoop met dure shipping, en anderen zijn weer wat duurder met goedkope shipping. Maar het totaalbedrag komt meestal 'toevallig' wel hetzelfde uit.

Op zich werkt het stickje wel, maar is wat trager dan de echte.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de 4gb Sandisks? Zijn die ook allemaal fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
ik heb een 2gb besteld via ebay,
verkoper in NLD in 2 dagen in huis.

ik vermoedde dat hij nep was ivm de verpakking,
en de capaciteit maar er zit een Samsung chip in.

zouden ze zelfs de chips vervalsen ???

of is het wel een echte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn fake 2GB memorystick met samsung NAND erin is stuk gegaan, ik heb daarom maar een originele sandisk gekocht, schrijft ruim 3x zo snel is veel fijner ook :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Heeft iemand nou ervaring met Prica-attack.nl. Want 165 euro voor een PSP is toch wel zeer verleidelijk...

Belachelijk dat ik 8 maanden geleden voor een nieuwe Value Pack 180 euro betaalde met spel, en nu wil ik gewoon een base pack, met alleen de PSP, en dan FW die te downgrade is.., en is ie nergens te vinden voor minder dan 183,00 euro zonder spel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:21
SpX schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:12:
Heeft iemand nou ervaring met Prica-attack.nl. Want 165 euro voor een PSP is toch wel zeer verleidelijk...

Belachelijk dat ik 8 maanden geleden voor een nieuwe Value Pack 180 euro betaalde met spel, en nu wil ik gewoon een base pack, met alleen de PSP, en dan FW die te downgrade is.., en is ie nergens te vinden voor minder dan 199,00 euro zonder spel ..
Heb je misschien een linkje naar die site, want ik kan hem namenlijk niet vinden ;)
Vraag anders ff naar een kvk nummer en/of je kan betalen met paypal :)

weet iemand btw wat er aan de hand is met die brakke server van psp-media :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nieuwe custom firmware: speel al je psx games op de officieele emulator :)

http://pspupdates.qj.net/...released-/pg/49/aid/77278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup Jup , eindelijk al mijn psx spellen weer uit de kast gehaald , en werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
er zijn dus fake kaartjes met samsung nand ???
weet iemand btw wat er aan de hand is met die brakke server van psp-media :?

Downtime 24-12-'06 en gedeelte 25-12-'06
Deze downtime was veroorzaakt doordat de server waar PSP-Media opstaat spammails verstuurde, dit is als het goed is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het beste kun je gewoon memorysticks kopen bij www.one2remember.nl
Echt een zeer goed webwinkeltje. De goedkoopste van NL.

Laatst hadden ze een 1gb Sandisk (Sansdisks zijn sneller dan Sony's) voor 29,95. Nu zijn die weer 32,95.

2gb kost er nog maar 53,50. Dat is bijna dezelfde prijs als dat je voor een fake kaartje op marktplaats betaald.

Tenminste, wie wil er nou een fake kaartje als je voor 53,50 een echte kan halen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

niet veel voor een 2gb kaartje nee. Maar waar krijg je nou het goedkoopst een ( nieuwe) psp, base pack, zonder onnodige accesoires, die ook nog een te down-grade FW heeft ? :> O-)

199. euro vind ik een beetje te gortig. 150/160 kaal heb ik ervoor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

ronwiel schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:58:
Nieuwe custom firmware: speel al je psx games op de officieele emulator :)

http://pspupdates.qj.net/...released-/pg/49/aid/77278
Hele dag Gran Turismo 1 en 2 gespeeld op mn PSP echt teh pwn gewoon 8) Eindelijk heb ik weer wat aan mn PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaWaN schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:51:
[...]

Hele dag Gran Turismo 1 en 2 gespeeld op mn PSP echt teh pwn gewoon 8) Eindelijk heb ik weer wat aan mn PSP :)
Koop dan een psone met lcd scherm, is volgens mij nog goedkoper ook.
addictive schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:05:
[...]

ja, want daarmee kun je ook in de trein ed spelen :z
Nee, want hij gebruikte zijn psp daarvoor ook al zoveel. :+

[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-12-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:03:
[...]

ja, want daarmee kun je ook in de trein ed spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:03:
[...]

Is 10x groter
zit geen accu in
kan geen filmpjes afspelen
kan ik niet zo makkelijk meenemen
ik had al een PSP liggen
het was swieso een nutteloze post van jouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
En firmware 2.8 is gekraakt door Dark_Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allang toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 18:31
Modbreak:Dit soort materie behandelen we niet op GoT ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 27-12-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 14:51
Zie ^^^ ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 27-12-2006 22:14 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Laatst online: 18:31
Ah geweldig, dat /update map heb ik iig nergens kunnen vinden maar het werkt :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Sterker nog: we willen het helemaal niet zien in dit topic ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 27-12-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn, echt..die Dark_Alex joh... dat die gast nog geen baan aangeboden heeft gekregen bij Sony of whatever.. maargoed ook eigenlijk, anders hadden we al die mooie downgrader en custom firmwares niet :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Slug collectie zou morgen in Japan uitkomen maar uitgesteld tot eind januari. Even wachten dus.

• ari3
  • Niet online
Is er een manier waarop je kunt zien of een SanDisk of Sony memory stick fake is? serienummer ofzo of iets uitlezen? Wil wel graag kunnen zien dat ik een echte kwaliteitskaart krijg voor m'n geld.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Werkt dat nu makkelijk, ps1 games op je psp spelen?
Voor zover ik begrijp is het dus gewoon je PSP upgraden naar nieuwste versie en dan gewoon de PS1 game op je mem stick pleuren.

Er komt toch geen warez of homebrew aan te pas?

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
jawel, je moet je firmware flashen naar 3.02 OE-A of OE-B
en dan kan je ps1 spellen spelen.

Ook is er een (legale) manier om via je PS3 een PSX game te downloaden en vervolgens op je PSP te zetten. Hoe dit werkt weet ik verder niet daar heb ik geen ervaring mee.

• me_mrtn
Dit gaat alweer te ver richting up/downgrade hulp

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 15:42 ]

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
SpX schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:43:
niet veel voor een 2gb kaartje nee. Maar waar krijg je nou het goedkoopst een ( nieuwe) psp, base pack, zonder onnodige accesoires, die ook nog een te down-grade FW heeft ? :> O-)

199. euro vind ik een beetje te gortig. 150/160 kaal heb ik ervoor over.
Ik heb m bij de Media Markt voor 179 gekocht..

• SpX

SpX

Dat is misschien nog wel te doen ja. Bedankt voor de tip ! :*)

Welke FW had die van jou eigelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Is het mogelijk een film vanaf PC middels Location Free TV naar de PSP te streamen? Zover ik kon vinden heeft Sony een aantal hardware oplossingen om videobeelden te streamen naar de PSP, maar mij lijkt dat dit ook gewoon met een PC + WiFi kaartje moet kunnen? Er zal toch wel een open source implementatie van het location free protocol zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Heb ik ook naar gezocht, maar heb helaas niets kunnen vinden. Het leek mij de enige mogelijkheid om te streamen naar m'n psp zonder te downgraden, want, helaas, vlak voordat ik zag dat ik mijn psp had kunnen downgraden, installeerde ik de upgrade naar 3.03.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Pimpstreamer kan dat.

Maareh, best wel muk dat Irshell ermee opgehouden is, die shell is echt geweldig.
Helaas draait hij niet goed op de 3.02 kernel. Dus je moet hem nu op de 1.5 kernel draaien wat niet echt fijn is.

Daarnaast zit ik nog met het probleem dat als je Devhook op 3.02 OE-B wil gebruiken, je ook nog de 3.x firmware files op je psp stick moet kopieeren, dat is weer 18 mb :s
Jammer dat er geen flash fix is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ik zocht eigenlijk iets wat je kunt gebruiken zonder firmware hack. Er zit gewoon een streaming player standaard in de PSP firmware vanaf 2.70. Ik zoek dus een programma wat op de PC draait dat bijvoorbeeld media speler output afvangt, schaalt naar PSP-resolutie en dan streamt naar PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Bij mijn weten kan je dat enkel gebruiken via een Sony basestation die nog niet verkrijgbaar is in Europa en in de US al 300$ kost.

Terwijl je nu al gratis hetzelfde kunt via pimpstreamer.

edit: de ps3 zou ook als basestation kunnen dienen lees ik ergens(?)

[ Voor 15% gewijzigd door DaRKie op 30-12-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

DaRKie schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:18:
Bij mijn weten kan je dat enkel gebruiken via een Sony basestation die nog niet verkrijgbaar is in Europa en in de US al 300$ kost.

Terwijl je nu al gratis hetzelfde kunt via pimpstreamer.

edit: de ps3 zou ook als basestation kunnen dienen lees ik ergens(?)
Dan mag jij me uitleggen hoe ik dat aan de praat krijg met mijn net naar 3.03 geupdate PSP ;)

Ik zoek dus hetzelfde... maar homebrew is voor mij simpelweg geen optie, omdat ik niet kan downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
DizzyWeb schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:17:
[...]

Dan mag jij me uitleggen hoe ik dat aan de praat krijg met mijn net naar 3.03 geupdate PSP ;)

Ik zoek dus hetzelfde... maar homebrew is voor mij simpelweg geen optie, omdat ik niet kan downgraden.
Wat uitleggen? Ik heb toch al alles gezegd wat er te zeggen valt?
Zonder homebrew: dokken voor een basestation of ps3 (de +300euro oplossing)
Met homebrew: pimpstreamer software op pc en psp installeren (de gratis oplossing)

Veel keuze is er niet meer voor jou denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt een ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Nu er dan eindelijk PSX games gespeeld kunnen worden is het voor mij een reden hem weer onder het stof vandaan te halen :P Alleen nu moet ik wel een groter Mem kaartje hebben.

Nu heb ik wel het een en ander gezocht en het verschil tussen de "normale" en "ultra" zit hem vooral in de snelheid. Is dit ook te merken als je aan het spelen bent? 20 euro verschil tussen de 2 4GB varianten is niet echt denderend, maar als je het aan de snelheid merkt tijdens het spelen dan is het al gelijk een reden voor mij iig om die ultra te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je merkt er niets van. Je merkt het alleen met psx games op je memory stick zetten, maar niet tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Jaguar645 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:35:
Nu er dan eindelijk PSX games gespeeld kunnen worden is het voor mij een reden hem weer onder het stof vandaan te halen :P Alleen nu moet ik wel een groter Mem kaartje hebben.

Nu heb ik wel het een en ander gezocht en het verschil tussen de "normale" en "ultra" zit hem vooral in de snelheid. Is dit ook te merken als je aan het spelen bent? 20 euro verschil tussen de 2 4GB varianten is niet echt denderend, maar als je het aan de snelheid merkt tijdens het spelen dan is het al gelijk een reden voor mij iig om die ultra te pakken :)
Die van SanDisk schijnen sneller te zijn als de Sony sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Dat Sandisks sneller zijn lees ik idd ook overal... dus die zou het sowieso worden :P Zat dus alleen tussen de Ultra of gewone zegmaar. Maar begrijp dus dat dat tijdens het spelen ook geen donder uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De psx emu is echt een musthave voor mensen die de oude psx games als final fantasy 7.8.9 enz nog eens willen spelen, ik vind de psx games nu eigenlijk al beter dan de meeste psp games.

Vind trouwens dat bij veel psp games echt niet wordt gelet op 3d detaill, meeste psp games zien er dus erg slecht uit vind ik.. uiteraard zitten er ook games bij die gewoon mooi zijn en goed spelen als ridge racer 2 enz.

Maarjah ik raad die emu dus iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:22:
De psx emu is echt een musthave voor mensen die de oude psx games als final fantasy 7.8.9 enz nog eens willen spelen, ik vind de psx games nu eigenlijk al beter dan de meeste psp games.

Vind trouwens dat bij veel psp games echt niet wordt gelet op 3d detaill, meeste psp games zien er dus erg slecht uit vind ik.. uiteraard zitten er ook games bij die gewoon mooi zijn en goed spelen als ridge racer 2 enz.

FF IX had ik super graag nog eens op mn PSP willen spelen, zat ik ook echt op te wachten. Helaas heb ik firmware 3.01 en die is nog niet te downgraden naar die homebrew toch?
* addictive heeft zn PSP al een hele tijd niet meer aangeraakt wegens het gebrek aan leuke games die er op de markt zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ff geduld hebt dan zal er voor jouw firmware versie ook leuke speeltjes komen :) zal allemaal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Jaguar645 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:35:

Je zult er tijdens het spelen niet zoveel van merken maar wss wel bij het op de memorystick zetten wel :) Ik had zelf altijd een fake memorystick die schreef zo enorm langzaam.... Als je dus niet kan wachten bij het eropzetten zou ik die ultra pakken, qua leessnelheid zitten ze swieso al wel dichtbij elkaar en van de leessnelheid tijdens het spelen zul je weinig / geen verschil merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:22:

Het is zeker een aanrader! :D
Ik zit nu al alsmaar Destruction Derby te spelen.
Wel jammer trouwens dat Tomb Raider 1 niet om te zetten is (krijg alsmaar een zwart scherm) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet NTSC versies hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb een programma waarbij ie automatisch de PAL versie omzet naar NTSC, maar dat helpt ook niet...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 02-01-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:46:
als je ff geduld hebt dan zal er voor jouw firmware versie ook leuke speeltjes komen :) zal allemaal niet lang meer duren.
Dat HOOP je, maar wat ik van het irckanaal ps2dev heb begrepen, en daar zitten toch een aantal grote devs, duurt het ZEKER nog een half jaar voordat user-mode homebrew op 2.81+ er is.

DAT is de sleutel. Als je dat hebt, dan heb je ook binnen een mum van tijd kernel access, een downgrader, EN als klap op de vuurpijl, een TA-086 downgrader.

Maar aangezien er in 2.81+ geen tiff exploit meer zit, wordt het HEEL erg lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar iedereen,

Ik heb sinds kort een PsP en ik ben aan het expirimenteren met het omzetten van DVD naar de PSP. Ik doe dit eerste via AutoGK (deze zet de dvd om naar avi met permanente subs) en daarna zet ik het om naar MP4 met Psp Video 9.

Nu heb ik het probleem dat de audio en video niet sync lopen, ik heb al andere alternatieven geprobeerd zoals omzetten naar MPEG en ook dit ging niet goed. Hiervoor heb ik guides van internet gevolgd.

Als ik de VOB file met Psp Video 9 direct omzet naar Mp4 is er niks aan de hand en loopt het gewoon gelijk. Alleen is de kwaliteit dan wat minder in verhouding, maar het vooral jammer dat er dan geen subtitels meer onder kunnen als het eenmaal Mp4 is (naar mijn weten iig).

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd CloneDVDmobile maar dat gaf bij mijn test zeer slecht leesbare subtitels. Wie o wie helpt mij uit de brand en kan mij wijzen of een goed alternatief. Het gaat om de dvd Tokio Drift die ik heb geript van het originele exemplaar.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.