Ik heb een tip voor jullie, als jullie willen weten hoe je met gratis programmaatjes een film op je psp kan zetten met ondertiteling!
http://www.filmsopjepspzetten.nl/
http://www.filmsopjepspzetten.nl/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 87302
Daar mogen we niets meer over zeggen hier op GoT. Althans niet meer over de Custom firmware's waar overigens niets mis mee is, maar het wordt hier aangezien als illigaal dus.Anoniem: 87302 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:16:
Kan iemand mij in simpele bewoording uitleggen hoe het zit met die nieuwe downgraders?
Ik had een 2.71 gedowngrade naar 1.5 (waarbij je het 20 keer moest proberen met kans op een brick).
Hoe zit het nu met de nieuwste handigste down/upgrader?
werkt die inmiddels al? ik wil graag mario64 en zelda spelenCreativeMind schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:44:
[...]
ik zit eigelijk alleen te w88 totdat die N64 emulator goed werkt met Zelda OOT
PSN id: NL_SToRM
Ik heb een fake 2gb,..maar werkt echt nog altijd perfect! Ik heb hem nou bijna een jaar. T schijnt alleen dat de schrijfsnelheid naar die kaartjes minder snel is,..maar ik merk er niet veel van. Gaat snel genoeg in iedere geval.Chiii schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:39:
Op marktplaats zie ik veel goedkopere pro duo sticks van 1/2/4gb..heeft iemand daar ervaring mee?
check http://www.psp-media.nl & http://www.pspnieuws.nl ......Anoniem: 87302 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:16:
Kan iemand mij in simpele bewoording uitleggen hoe het zit met die nieuwe downgraders?
Ik had een 2.71 gedowngrade naar 1.5 (waarbij je het 20 keer moest proberen met kans op een brick).
Hoe zit het nu met de nieuwste handigste down/upgrader?
Anoniem: 210181
Maakt geen fuck uit,...SanDisk is van zichzelf al een van de snelste kaartjes die er is. En dan nog,..ik zelf heb een fake 2GB kaartje die, in verhouding met anderen, erg traag is. Maar ik heb er geen last van. Ik moet gewoon een paar seconden langer wachten met kopieren van bestanden naar mijn kaartje. De leessnelheden zijn over het algemeen allemaal wel redelijk gelijk,..SiHiDa schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:07:
Ik ben op zoek naar een 2GB Pro Duo kaartje. Nu twijfel ik tussen de Sandisk "gewone" en Gaming-editie. Ik lees tegenstrijdige berichten: er wordt vaak gezegd dat er, behalve de kleurtjes, geen verschil is, maar soms lees ik dat er wel een miniem snelheidsverschil is. Maakt het niets uit welke ik nou kies?
kijk eens in de TSAnoniem: 210181 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:40:
Ik zoek een programma waarmee ik het filmformaat kan verkleinen, het nieuwe filmformaat moet 176x144 worden. Dus zoek ik een programma die een MP4 film kan omzetten naar een filmformaat van 176x144, met nog steeds een goede kwaliteit.
Ik heb het al geprobeerd met het programma xviD4PSP, maar daar begreep ik niet veel van.![]()
Heeft iemand een goed en makkelijk programma voor mij?![]()
Mja je laad-tijden zullen wat langer zijnSiHiDa schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:07:
Ik ben op zoek naar een 2GB Pro Duo kaartje. Nu twijfel ik tussen de Sandisk "gewone" en Gaming-editie. Ik lees tegenstrijdige berichten: er wordt vaak gezegd dat er, behalve de kleurtjes, geen verschil is, maar soms lees ik dat er wel een miniem snelheidsverschil is. Maakt het niets uit welke ik nou kies?
[ Voor 27% gewijzigd door HammerT op 25-02-2007 10:35 ]
Anoniem: 210181
Bedankt voor de zinloze moeiteHammerT schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:34:
[...]
kijk eens in de TS
[...]
Mja je laad-tijden zullen wat langer zijn
1.50 ondersteunt maar tot maximaal 4gbwhatzert schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:26:
Inmiddels is de Sony Memory Stick Pro Duo van 8GB leverbaar bij MP3shop.nl voor 232 euro. Zijn mensen van plan deze te gaan halen?
KLIK
[ Voor 18% gewijzigd door Vyo op 27-02-2007 09:33 . Reden: topicwaarschuwing niet goed gelezen ]
Anoniem: 59321
Anoniem: 198824
Je zal even moeten googelen naar RaPIZ PSP Software en/of MediaCoderAnoniem: 210181 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:40:
Ik zoek een programma waarmee ik het filmformaat kan verkleinen, het nieuwe filmformaat moet 176x144 worden. Dus zoek ik een programma die een MP4 film kan omzetten naar een filmformaat van 176x144, met nog steeds een goede kwaliteit.
Ik heb het al geprobeerd met het programma xviD4PSP, maar daar begreep ik niet veel van.![]()
Heeft iemand een goed en makkelijk programma voor mij?![]()
Ga voor de goedkoopste SanDisk, het enige "nadeel" is dat het iets langer duurt om data op je stick te kopiëren maar dat is alleen meetbaar met een programmmaatje zal je zelf niets van merken. Het grote verschil zit hem in de originele Sony MS en Sandisk. De standaard Sony is echt supertraag en laat ik die nou net hebben (1e generatie, origineel, geen fake)SiHiDa schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:07:
Yup, ik zelf heb het ook op mijn PSP. Je hebt dan deze twee bestanden nodig: "tightvnc-1.2.9-setup" en deze "pspvnc-v1[1].2.2" (moet je ff googlen of mij ff een pm sturen)Anoniem: 59321 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:53:
Ik zag deze afbeelding en ik vroeg me af hoe ik dit kan fixen op mijn psp.Ik vind het reuze handig als je kunt zien hoever je pc is met renderen of iets anders. Het is dus een remote desktop als het ware.
http://mostyle.blogg.de/eintrag.php?id=20
Heeft iemand meer informatie over dit gebeuren, of over een remote desktop verbinding met je pc?
Wat wil je er voor uitgeven?DarkChylde schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:49:
waar kan je op dit moment het beste een 2de hands psp kopen?
(niet marktplaats ;-))
V&A vond ik nog relatief duur, dus stond niets...me_mrtn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:04:
Kijk eens in het VA hier op Tweakers?
Trouwens, heb Vista geïnstalleerd, maar nu heb ik problemen met het converteren van filmpjes via Xvid4PSP. Ik heb de aller-aller-allerlaatste versie van Winnydows.com (de auteur van het programma), incluisief de benodigde extra progammatuur. Nu wil ik de laatste aflevering van Top Gear (duur exact een uur) converteren. Ongeacht welke settings ik ook probeer, na een tijdje kapt Xvid4PSP er mee, dit doet ie na de Last Pass Video. Ik heb al gekeken naar het Energiebeheer, maar was niets mee aan de hand. Iemand een idee? Heb'm trouwens ook al in Windows XP SP2-modus laten lopen.
max 200 euro, liefst met een paar leuke spellen en 1-2 gig stick
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Nee, heb ook Family Guy geprobeerd, werkt ook niet. Beide bestanden zijn prima via VLC (die bokt ook een beetje in VistaDarkChylde schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:18:
[...]
V&A vond ik nog relatief duur, dus stond niets...
heb je het al geprobeerd met een andere bestand. misschien dat je net een corrupt bestand te pakken hebt?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik zou gewoon even bellen naar de klantenservice, die hebben het voor mij tot 2x toe goed geregeld.l0c4lh0st schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:42:
Ik heb mijn PSP nu 2 weken, maar toen ik vanmiddag wireless probeerde kwam ik erachter dat dat niet werkt op de mijne --> wifi kapot. Overigens ook 2 dode pixels.
Nu ben ik opzoek naar het e-mail adres van Sony, of in ieder geval een manier om de RMA afdeling te bereiken... Maar ik kan het niet vinden?
Ja voor 13 euro. Ga hem wel even halen. De meeste crap die erbij zit boeit me niet, maar ik ben gewoon op zoek naar een nieuw pookje voor op de analoge stick. Alleen zijn die dingen niet los te krijgen (of het kost net zoveel als een heel pakket waar ze bijin zitten)DarkChylde schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:34:
er is nu trouwens bij de lidl weer een accesoireset voor de psp
PSN: Shiver23
Anoniem: 131051
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Volgens mij was dat nogal hoax-achtig.CSB schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:56:
Valt me tegen dat er nog niets bekend is over de PSP 2. Of PSoneP, of PSP Lite, of weet ik veel hoe hij gaat heten.
Vond wel deze link.
Ja, dat had ik dus ook uiteindelijk uitgevonden... Na een paar keer bellen met die mensen hebben ze me uiteindelijk maar de directe URL gegeven (ik moest naar playstation.nl en dan ergens op klikken ofzo, maar die hele site is brak).Dutch-Hane schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:58:
[...]
Ik zou gewoon even bellen naar de klantenservice, die hebben het voor mij tot 2x toe goed geregeld.
Op de site van psp staat gewoon een nummer hoor, maar ik zet 'm hier wel even neer:0495574817
Aangezien jij hem pas 2 weken hebt, moet het geen probleem zijn. Als je je niet laat beinvloeden met praatjes van "ja die pixels, dat trekt bij na een tijd" moet het goedkomen
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Sony is bezig met een verbeterde versie van de PSP, dus niet een nieuwe. Hij zou kleiner moeten worden, minder zwaar en ook de UMD zou sneller werken.DarkChylde schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:27:
aargh...
nieuws: Retailers: 'PSP moet goedkoper of vliegt eruit'
word ie nou goedkoper, of komt er een nieuwe?
Ik neem aan dat je dat formulier wat je moet invullen (zaken als serial number enzo) bedoelt?l0c4lh0st schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:04:
[...]
Ja, dat had ik dus ook uiteindelijk uitgevonden... Na een paar keer bellen met die mensen hebben ze me uiteindelijk maar de directe URL gegeven (ik moest naar playstation.nl en dan ergens op klikken ofzo, maar die hele site is brak).
Van die pixels is trouwens niet meer van toepassing, Sony accepteert zelfs PSP's met slechts 1 "luie" pixel (hebben ze veranderd sinds ze het erover hebben gehad bij Kassa, op Nederland 3).Da's wel netjes dus.
RMA aangemaakt dus, vandaag of morgen even opsturen. Met die zegel die je krijgt he (PDF), gewoon uitprinten en op de doos tapen ofzo?
Ik hoop wel dat ik gewoon binnen 2 weken een nieuwe heb, ik heb namelijk wel andere verhalen gelezen van mensen die gewoon 2 maanden hebben moeten wachten..
Ik denk dat de psp binnenkort nog wel in prijs zal dalen en dat de vernieuwde versie nog wel even op zich zal laten wachten (op het moment dat die er is gaat de normale eruit lijkt me.DarkChylde schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:27:
aargh...
nieuws: Retailers: 'PSP moet goedkoper of vliegt eruit'
word ie nou goedkoper, of komt er een nieuwe?
[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 16-03-2007 13:07 ]
In europa is het nog niet uitgebracht, en ik baal er eigelijk ook wel van dat het zo lang op zich laat wachten. Er iets genaamd map this maar dit is niet van sony, of dit programma ook voor nederland te gebruiken is weet ik eigelijk niet. Maar als het goed is zit het er dus nog aan te komenAngelevo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:09:
Pff, wat veel informatie beschikbaar over die PSP.... Ik was eens aan het rondkijken omdat mijn vriendin graag zo'n ding wilde gaan kopen. Ik heb veel van de psp topics hier op GoT gelezen en wat review sites en zooi, maar kan nog niet echt een uitsluitend antwoord vinden op de vraag of de PSP ook als navigatiesysteem kan functioneren.
Ik heb gezien dat het mogelijk is een GPS-module aan te schaffen en bovenop het apparaatje aan te sluiten, maar is er werkende kaart-software? Weet iemand hier iets van? Ik heb de GoT search geprobeerd, maar krijg geen duidelijk antwoord. Vast bedankt!
Helemaal mee eens, heb er vrijdag ook een gehaaldPat-Skim schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:58:
deze zal waarschijnlijk nog wel een paar jaar op zich laten wachten, hooguit soort van "PSP Lite" maar ga er maar niet vanuit.
Als je een PSP wilt kan je deze net zo goed nu halen.
Sony maakt zelf ook nep-tomtom's, ik hoop dat ze ooit nog eens op het idee komen om voor de PSP een routeplanner in Europa uit te brengen. De communicatie tussen de verschillende afdelingen van Sony schijnt niet zo top te zijn, dus ik geef het niet zo veel kans... Je kan trouwens ook een gewone GPS ontvanger aansluiten op je PSP. Dan heb je nog steeds geen routeplanner, maar goed.Dutch-Hane schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:36:
[...]
In europa is het nog niet uitgebracht, en ik baal er eigelijk ook wel van dat het zo lang op zich laat wachten. Er iets genaamd map this maar dit is niet van sony, of dit programma ook voor nederland te gebruiken is weet ik eigelijk niet. Maar als het goed is zit het er dus nog aan te komen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Anoniem: 19137
denk dat ze nep zijnDarkChylde schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:07:
ken iemand deze shop: http://www.wimaxshop.de/i...c2908b1dfd9a6d230773847d4
staat ook op ebay
die heeft de 4gb duo's voor 50 euro!
pssst geld kopen?
http://www.gamersource.nl...com_virtuemart/Itemid,26/Shiver23 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:36:
[...]
Ja voor 13 euro. Ga hem wel even halen. De meeste crap die erbij zit boeit me niet, maar ik ben gewoon op zoek naar een nieuw pookje voor op de analoge stick. Alleen zijn die dingen niet los te krijgen (of het kost net zoveel als een heel pakket waar ze bijin zitten)
pssst geld kopen?
tja, ik was ook aan het twijfelen, laagste pricewatch prijs is rond de 72 euro
hoe lang duurde het voor jij je stick binnen had?avkooi schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:14:
Voor mensen die een officiële Sony Memory Stick willen kopen, kan ik deze verkoper op ebay aanraden. Ik heb er geen voordeel van om hem te promoten, maar ik ben gewoon zeer tevreden over de prijs en de snelle verzending!
Ik heb vorige week mijn 4Gb exemplaar ontvangen voor net geen € 80,-. En dan dus wel een echt Sony exemplaar.
Kijk trouwens hier maar eens hoe je gemakkelijk echt van nep kan onderscheiden. Zeker de foto's van de verpakkingen laten duidelijk zien waar de verschillen in zitten.
Dag of 10l0c4lh0st schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:19:
Heeft iemand overigens enig idee hoe lang ik moet wachten tot ik een nieuwe PSP krijg van Sony? Ik heb de mijne teruggestuurd en via Track & Trace heb ik gezien dat deze gisteren is aangekomen bij de heren van Sony...
Even ruiken wat er kapot is.... snif snif...DarkChylde schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:56:
crap. mijn umd klepje sluit niet meer goed. de latch blijft in de open positie staan.
en dat net voor mijn vakantie
kan 'm onder garantie opsturen (denk ik), maar dan is ie nooit op tijd terug..
weet iemand een quick fix
* DarkChylde heeft gezocht op umd latch
Ik ben zeer ervaren in het draaien van GPS op mijn PSP. Het werkt overal ter wereld goed, de gebruikte kaarten komen van Google/Nasa/Windows/Yahoo/AskAngelevo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:09:
Pff, wat veel informatie beschikbaar over die PSP.... Ik was eens aan het rondkijken omdat mijn vriendin graag zo'n ding wilde gaan kopen. Ik heb veel van de psp topics hier op GoT gelezen en wat review sites en zooi, maar kan nog niet echt een uitsluitend antwoord vinden op de vraag of de PSP ook als navigatiesysteem kan functioneren.
Ik heb gezien dat het mogelijk is een GPS-module aan te schaffen en bovenop het apparaatje aan te sluiten, maar is er werkende kaart-software? Weet iemand hier iets van? Ik heb de GoT search geprobeerd, maar krijg geen duidelijk antwoord. Vast bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 21-03-2007 14:25 ]
Hee, interessant, dank!W00fer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:21:toon volledige bericht
[...]
Ik ben zeer ervaren in het draaien van GPS op mijn PSP. Het werkt overal ter wereld goed, de gebruikte kaarten komen van Google/Nasa/Windows/Yahoo/Ask
Het kan op 2 manieren:
Met een holux GPS muis of met de officieele Sony GPS (psp-290) zelf. Allebij werken ze. Holux beter dan de psp-290 muis van Sony zelf (snellere fix op sattelieten). Maar let op:
De holux apparaten zijn erg prijzig. Je betaald tussen de 80 en 100 euro voor een Holux type 236 of 240. Terwijl je voor de officieele Sony (psp-290) via Ebay maar 50 euro kwijt bent (incl alle verzendkosten en douane etc etc).
Daarnaast:
De psp-290 kan DIRECT aangesloten worden op de usb poort van de psp, een groot voordeel.
De Holux apparaten moet je door middel van een GPS kabel op je remote aansluiting van je psp aansluiten. Die kabel moet je zelf maken of kopen. Dit vind ik een groot nadeel.
De kabel voor naar je GPS muis kopen doe je hier: http://groups.google.com/group/pspgps/web/psp-gps
De software komt van Deniska, genaamd Mapthis: http://deniska.dcemu.co.uk
Als je nog vragen hebt moet je maar eens rondneuzen op het forum van hem:
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/forumdisplay.php?f=169
Is dit programma dan ook echt GPS voor over de hele wereld, en waar houdt ie rekening mee, voetganger, auto etc.? Ben zeer geinteresseerd geraakt!W00fer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:21:toon volledige bericht
[...]
Ik ben zeer ervaren in het draaien van GPS op mijn PSP. Het werkt overal ter wereld goed, de gebruikte kaarten komen van Google/Nasa/Windows/Yahoo/Ask
Het kan op 2 manieren:
Met een holux GPS muis of met de officieele Sony GPS (psp-290) zelf. Allebij werken ze. Holux beter dan de psp-290 muis van Sony zelf (snellere fix op sattelieten). Maar let op:
De holux apparaten zijn erg prijzig. Je betaald tussen de 80 en 100 euro voor een Holux type 236 of 240. Terwijl je voor de officieele Sony (psp-290) via Ebay maar 50 euro kwijt bent (incl alle verzendkosten en douane etc etc).
Daarnaast:
De psp-290 kan DIRECT aangesloten worden op de usb poort van de psp, een groot voordeel.
De Holux apparaten moet je door middel van een GPS kabel op je remote aansluiting van je psp aansluiten. Die kabel moet je zelf maken of kopen. Dit vind ik een groot nadeel.
De kabel voor naar je GPS muis kopen doe je hier: http://groups.google.com/group/pspgps/web/psp-gps
[ Voor 46% gewijzigd door W00fer op 27-03-2007 20:52 ]
Damn, wtf, waardeloze GPS danW00fer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:49:toon volledige bericht
Hij werkt gewoon als map viewer bijvoorbeeld:
http://maps.google.nl/map...8058&spn=0.01442,0.048151
Als je dan over de weg rijdt, zie je een driehoekje met in welke richting je over de weg rijd.
Kijk ook even hier voor een demo videootje:
http://www.youtube.com/watch?v=_pMsK9a6kvE
Als je een wandeling maakt werkt het uiteraard ook. Officieel mag je namelijk niet met GPS rijden omdat je dan niet meer op de weg letMaja bij een wandeling kan je ook tegen een boom oplopen als je op het schermpje aan het turen bent
Nadeel, de PSP GPS heeft GEEN stemmen ! Dus niet sla rechtsaf of volg prins alexanderstraat ofzo.
Daar moet je zelf op letten.
Straatnamen kent hij ook niet want die zijn niet openbaar gemaakt in de Benelux. Daar moet je een licentie op kopen bij de overheid. Blijkbaar heeft TomTom die Geodata wel (misschien kan iemand die rippen ?)
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
DevhookRenegade! schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:14:
Heb nu ook een psp en firmware gedowngrade naar versie 1.5 via deze tutorial. Nu kan je bv wel geen Liberty City stories meer spelen, is dat te omzeilen of gaat het gewoon niet
This space is occupied
Anoniem: 207027
Updaten naar 3.10 OE (Dark Alex' Open Edition!).. Alle functies van fw 3.10 zoals: webbrowser, flash etc. maar met de functies van 1.5 als homebrew, iso's.. kijk op psp-media voor meer infoRenegade! schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:14:
Heb nu ook een psp en firmware gedowngrade naar versie 1.5 via deze tutorial. Nu kan je bv wel geen Liberty City stories meer spelen, is dat te omzeilen of gaat het gewoon niet
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 207027 op 31-03-2007 18:29 ]
Het is meer een vraag omtrent het spelAnoniem: 207027 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:28:
[...]
Updaten naar 3.10 OE (Dark Alex' Open Edition!).. Alle functies van fw 3.10 zoals: webbrowser, flash etc. maar met de functies van 1.5 als homebrew, iso's.. kijk op psp-media voor meer infoPSP-Media
Ik zie dat vragen over firmware niet zijn toegstaan, antwoorden wel??
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
je heb toch wel de savegame, die gebruikt hebt voor GTA:LCS verwijderdRenegade! schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:14:
Ik was nog niet eens begonnen dus dat is geen probleemDarkChylde schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:41:
[...]
je heb toch wel de savegame, die gebruikt hebt voor GTA:LCS verwijderd
57696520646974206c65657374206973206e657264
Dan kan je beter een mooi tweedehandsje op de kop tikken. Daar zijn er op dit moment nog steeds genoeg van.Sluuut schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:34:
Wat is een beetje normale prijs voor een PSP " in de stad " ? Dus zegmaar bij winkels zoals Dixons/Mediamarkt/Gameshop/etc...
Ik zit eraan te denken om er eentje te kopen voor de vakantie, maar dat is maar 1 week naar Rome dus echt nodig is het zeker niet.. eigelijk een beetje overbodig dan want voor de rest zou ik er denk ik geen gebruik van maken.
Welke firmware heb je?W00fer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:21:toon volledige bericht
[...]
Het kan op 2 manieren:
Daarnaast:
Anoniem: 27846
Multipliers krijg je door als je boost-bar vol zit en dus blauw wordt te gaan boosten, door tijdens het boosten bijvoorbeeld takedowns te maken of te gaan driften zie je dat je boostbar weer wordt opgevult (terwijl je aan het boosten bent). Als je balk dan vol is geraakt en je huidige boost balk is leeg, wordt hij weer opnieuw aangevult en heb je een multiplier.Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:04:
Ik heb een vraag over Burnout Dominator.
Hoe krijg ik meerdere multipliers?
Ik kan het echt nergens vinden op internet
Anoniem: 27846
Hij blijft dan gewoon doorgaan en kan je zelfs tot 12x of verder krijgen.Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:00:
Dus als de boost is afgelopen dan moet je nog een keer boosten?
of gaat hij als maar door en krijg je aan het einde 1x of 2x multiplier
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Werkt met iedere custom firmware. Dus alle SE-s en OE-s. Niet met 3.01 nee want dat is een officiele firmware. Als ik jou was zou ik upgraden naar 3.03, dan downgraden en een custom firmware erop zetten (op dit moment 3.40OE-A).
En waarom is gewoon plezier beleven met wat je hebt niet meer mogelijk? Ipv zo worked up te doen over een 'mogelijke' redesign. En dan nog, het platform blijft altijd hetzelfde, dus meer of minder ga je er niet mee kunnen. Als het ding nu voldoet, waar dan niet? Je kan blijven wachten. Of gewoon kopen niet meer omkijken naar wat er eventueel verandert als het zoveel pijn doet?ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:
Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.
De restyle is imho nog een gerucht.. Maar het wordt wel steeds hardnekkiger..ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:
Hallo,
Ik wil nu oook eigenlijk een PSP, zeker nu a.s begin mei een prijsdaling komt.
Hoewel ik ergens in eind 2006 las dat sony een redisign voor de psp zal komen, dus meer ontwikkeling.
Moet ik nu een PSP kopen, of wachten tot de misschien komende PSP in een andere jasje?
Nu wil ik niet naast de bak pissen (om het zo maar te zeggen)
Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
PSP-Media was altijd m'n dagelijkse bron van al het PSP nieuws en vaste hulp bij vragen en problemen m.b.t. de PSP. Maar ze liggen idd al langer dan een week eruit. Wat ik weet is dat ze problemen hadden met de bekostiging van de server, dit was tijdelijk verholpen door donaties van members maar misschien is de stekker er toch uitgetrokken? Ik hoop dat ze snel weer online komen!Nhaixatael schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:53:
wat is er trouwens met psp-media.nl gebeurd? kan de site al een week ofzo niet meer bereiken en kan er verder ook niks over vinden.
Anoniem: 203716
Anoniem: 136640
mag er nog niet te veel overzeggen maar...me_mrtn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:01:
Vanmiddag zal ik even een nieuw deel aanmaken.Vertel trouwens eens verder Pat-Skim over R&C.
Anoniem: 136640
Hoezo mag je er niet veel over zeggenPat-Skim schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
[...]
mag er nog niet te veel overzeggen maar...
De Graphics zijn top, Controls ook (zelfs voor een platform loser als ik zelf).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq