Ik heb vandaag op een demo-pod de demo kunnen spelen van killzone liberation. En ik moet zeggen dat ik het een vrij indrukwekkende game vind. Grafisch in orde, en vrij goede en entertainende gameplay. (alhoewel ik niet lang heb kunnen gamen). De cutscenes brengen meteen de juiste sfeer aan. (alhoewel het meteen overduidelijk is dat die niet ingame gerenderd zijn

).
Ik wil nog steeds heel graag een psp, maar zit als student vaak krap bij kas, en het is er nog nooit van gekomen. Ik blijf het ook een prachtig apparaat vinden (zwart) maar dus nog iets te duur.
Het zou toch ook wel stilaan tijd worden dat er een prijsdaling inzit, naar bvb 150 euro. Ik denk dat ze in eerste instantie en in een eerste ronde iedereen die er 200 voor overhad wel gehad hebben. Nu is het tijd om uit te breiden en een volgende doelgroep aan te spreken om de verkoop niet te laten stagneren.
Het klopt toch dat het apparaat al ongeveer een jaar uit is? Voor 150 ga ik er eens goed over nadenken, nu is het spijtig genoeg nog geen optie.
Kan je trouwens met de ingebouwde browser niet een standaard VNC app op je pc benaderen? (zonder homebrew te moeten gebruiken)