ja klopt;)Neobender schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:38:
Is dat niet dezelfde kabel als bij Canon-camera's zit?
Verwijderd
Toevallig in gesprek met een collega die heel enthousiast werd toen ze hoorde dat ik alle Zelda's erop kon spelen, behalve dan dat ik geen CDI emulator kan ontdekken (behalve voor de PC) zodat er toch nog 2 ontbreken aan de collectie 
Iemand meer info ?
Iemand meer info ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 14:44 ]
die is er niet voor de psp helaasVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:42:
Toevallig in gesprek met een collega die heel enthousiast werd toen ze hoorde dat ik alle Zelda's erop kon spelen, behalve dan dat ik geen CDI emulator kan ontdekken (behalve voor de PC) zodat er toch nog 2 ontbreken aan de collectie
Iemand meer info ?
Ik heb destijds mijn memorycard ook bij Ebay besteld. 2GB de originele van Sony voor 50 euro (waarvan iets van 20 eu verzendskosten zijn) vanuit Hongkong. Wel ff geduld, duurd ongeveer 2 weken voordat je het in huis hebt. Maar hij werkt perfect!!Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:06:
oooh chips, dat was ik vergeten. Nou ja, 2007 nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen...
Die site van die sticks zou ik even moeten opzoeken, maar volgens mij was het eBay. Via HongKong verstuurd en ze werken prima. Gewoon originele Sony Memory Sticks Pro Duo. Let wel even op de verzendkosten.
Heeft iemand Dungeon Siege al gespeeld ? Is het wat ?
Wil niet zeggen dat je dat ding niet meer vergoed krijgt van Sony. Jij verwacht nl. dat je langer als een jaar met zoon oplader kan doen voor dat geld (250eu voor een psp-pack,...t is wat anders als een psp maar een tientje koste). Als ie het dan net na de garantieperiode kapot gaat, heb je evengoed recht op vergoeding:D Gwoon ff met Sony contact opnemenMoning2 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:58:
sinds enkele dagen is mijn ac adapter naar de koleren, en de garantieperiode is ook net een halve maand voorbij dus wil ik graag een nieuwe kopenmaar ik kan dat ding nergens vinden
weet iemand een zaak ?
[ Voor 10% gewijzigd door NilsPils op 22-01-2007 18:56 ]
Ik wil niet vervelend zijn maar dat is een mega ripoff. Ik heb er al 2 besteld via Speurders vanuit dit soort advertenties. Volgende dag in huis en 2EUR verzendkostenNilsPils schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:46:
[...]
Ik heb destijds mijn memorycard ook bij Ebay besteld. 2GB de originele van Sony voor 50 euro (waarvan iets van 20 eu verzendskosten zijn) vanuit Hongkong. Wel ff geduld, duurd ongeveer 2 weken voordat je het in huis hebt. Maar hij werkt perfect!!

Er zijn ook veel namaak memory sticks in omloop
Ja ok, maar daar treur ik niet om. Die dingen worden altijd alsmaar goedkoper, dus blijf je toch behouden. Die van mij heb ik al een jaar ofzo. Toen was dat echt goedkoop, want hier koste toen zoon kaartje 180eu als ik me niet vergis?
Ohhh ik las t verkeerd, ik las destijds niet
Ja dan is t n goeie deal natuurlijk

Ja dan is t n goeie deal natuurlijk
Heb dat progje Xvid4PSP geprobeerd om 480 films in XMB te krijgen (ik heb 3.03 OE-B). Op de computer kan ik em wel afspelen met media player classic, maar op de PSP krijg ik de melding: "Incompatibele data". Bij informatie op de PSP staat er wel alles qua informatie, behalve de videocodec. De resolutie staat er wel gewoon goed nl 480x272.
Waar ligt dit aan? De instellingen in Xvid4PSP staan gewoon op MP4 PSP 480, video encoding codec staat op x264 (kan ik toch niet veranderen). Enige wat ik zelf heb veranderd aan de instellingen is de videobitrate (1024) en die dingen die met aspect ratio te maken hebben (borders toevoegen).
Wat doe ik fout?
Edit:
De film heeft een framerate van 23.976 en met de nieuwste versie van Xvid4PSP kun je em ook op die framerate laten.
Waar ligt dit aan? De instellingen in Xvid4PSP staan gewoon op MP4 PSP 480, video encoding codec staat op x264 (kan ik toch niet veranderen). Enige wat ik zelf heb veranderd aan de instellingen is de videobitrate (1024) en die dingen die met aspect ratio te maken hebben (borders toevoegen).
Wat doe ik fout?
Edit:
De film heeft een framerate van 23.976 en met de nieuwste versie van Xvid4PSP kun je em ook op die framerate laten.
[ Voor 8% gewijzigd door Amiet01 op 22-01-2007 21:46 ]
Master_A
Bitrate mag volgens mij maar 800 kpbs zijn, je kan beter proberen of PMP player het doet (ik kijk alles af via PMP AVC)Amiet01 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:43:
Heb dat progje Xvid4PSP geprobeerd om 480 films in XMB te krijgen (ik heb 3.03 OE-B). Op de computer kan ik em wel afspelen met media player classic, maar op de PSP krijg ik de melding: "Incompatibele data". Bij informatie op de PSP staat er wel alles qua informatie, behalve de videocodec. De resolutie staat er wel gewoon goed nl 480x272.
Wat doe ik fout?
Edit:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb geen ervaring met homebrew enzo. Maar die melding heb ik ook al eens gehad met video's die geschikt zouden moeten zijn voor mn psp. Bij mij hielp het om ze te verplaatsen naar een andere folder. Van VIDEO naar MP_ROOT/xxxx of andersom. Of heb je dat al geprobeerd?Amiet01 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:43:
Wat doe ik fout?
Edit:
Ík gebruikte PMP Mod ook, maar ik d8 nu die hack uit is kan ik liever dat doen gewoon vanuit XMB. Ik zal de twee bovenstaande dingen ff proberen vanmiddag.
Ciao
Ciao
Master_A
met Xvid4PSP heb ik altijd problemen, je zou misschien AVItoPMP kunnen proberen...
Verwijderd
Deze heb ik na meerdere crashes van Xvid4PSP ook maar eens geprobeert, maar bij elke filmpje dat ik converteer is de video/audio delay vaak een seconde of meer, wat meteen erg irritant is. Diverse fora vonden dat dit een 'standard issue' was, had jij geen problemen met delay?falcon4ever schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:13:
met Xvid4PSP heb ik altijd problemen, je zou misschien AVItoPMP kunnen proberen...
Verwijderd
universal remote
heeft iemand ervaring met deze homebrew? ik heb mijn tv type geselecteerd en ik stuur die infarood stralingen(denk ik) wel maar de tv doet geen ene f*ck. volgens mij doe ik iets verkeerd want als ik command selector selecteer (r) en dan op o druk, verandert de frequency van 30000 naar 38000 en dan 56000 maar dit zou toch het zelfde moeten blijven? bij codec staat wel gewoon nog steeds de goede type.
heeft iemand ervaring met deze homebrew? ik heb mijn tv type geselecteerd en ik stuur die infarood stralingen(denk ik) wel maar de tv doet geen ene f*ck. volgens mij doe ik iets verkeerd want als ik command selector selecteer (r) en dan op o druk, verandert de frequency van 30000 naar 38000 en dan 56000 maar dit zou toch het zelfde moeten blijven? bij codec staat wel gewoon nog steeds de goede type.
kijk eens bij de infrarood poort of je een rood licht ziet knipperen (met een digitale camera kan je het beter zien) als je een commando verstuurdVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:19:
universal remote
probeer anders eens IRShell
Ik gebruik AVItoPMP al bijna vanaf het begin dat ik een PSP heb en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Heel simpel in gebruik en perfecte kwaliteit (op het geluid na want je hoort een soort achtergrond hiss maar na een tijdje hoor je dat niet meer). De reden dat ik MP4 PSP 480 wil gebruiken is, omdat het handig is om in XMB hoge kwaliteit films te kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:11:
[...]
Deze heb ik na meerdere crashes van Xvid4PSP ook maar eens geprobeert, maar bij elke filmpje dat ik converteer is de video/audio delay vaak een seconde of meer, wat meteen erg irritant is. Diverse fora vonden dat dit een 'standard issue' was, had jij geen problemen met delay?
Is de kwaliteit in Xvid4PSP trouwens hoger dan bij Avi2PMP op dezelfde instellingen qua bitrate en bij Xvid4PSP de setting op quality?
Edit:
Wat zijn de mooiste instellingen in Xvid4PSP?
[ Voor 3% gewijzigd door Amiet01 op 24-01-2007 08:38 ]
Master_A
Hoej ik heb m 
Alleen met 1 dode pixel (of half dood, dat weet ik nog niet)
Alleen met 1 dode pixel (of half dood, dat weet ik nog niet)
Als je de nieuwe fw303c installeerd mag je tot 16384 Kbps gaanMeNTaL_TO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:24:
[...]
Bitrate mag volgens mij maar 800 kpbs zijn, je kan beter proberen of PMP player het doet (ik kijk alles af via PMP AVC)
Hij zal het alleen niet zo vlot afspelen als je zo ver gaat
Probeerde vandaag de nieuwste aflevering van Prison Break om te zetten met Xvid4PSP op de instelling Quality 3D DS (of zoiets) en wat was dat traag man. Het duurde voor de eerste pass alleen al 3 uur!!!! Normaal duurt het allemaal bij elkaar ongeveer even lang als de aflevering denk ik en met AvitoPMP zelfs 20-30 min. Hoort dit nou zo op die instelling of ligt het aan mij? Ik heb een AMD64 3200+.
Wat zijn nou de beste instellingen voor Xvid2PSP met redelijke snelheid?
Master_A
ik heb een keer lost en 24 geconvert binnen 30 a 40 minuten, 1 pass xvid 768 kbps, mp3 112 kbps en PMP 2.01 en nog quality limited profile, verder niks veranderd en de kwaliteit is retegoed dus ik hou em mooi zo, bestanden zijn zon 250 MBAmiet01 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:36:
Probeerde vandaag de nieuwste aflevering van Prison Break om te zetten met Xvid4PSP op de instelling Quality 3D DS (of zoiets) en wat was dat traag man. Het duurde voor de eerste pass alleen al 3 uur!!!! Normaal duurt het allemaal bij elkaar ongeveer even lang als de aflevering denk ik en met AvitoPMP zelfs 20-30 min. Hoort dit nou zo op die instelling of ligt het aan mij? Ik heb een AMD64 3200+.
heb een amd64 3500+
En we hebben weer een 3.03 exploit incl kernel access
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Werken die 4Gig memory Pro stick duo dingen ook in een PSP ? Ik las op de Alternate.nl wel dat ze iets kleiner waren dan de 2gig variant?
4GB werkt uitstekend in PSP, ook met Firmware 1.5 / 3.03 OE-CVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:42:
Werken die 4Gig memory Pro stick duo dingen ook in een PSP ? Ik las op de Alternate.nl wel dat ze iets kleiner waren dan de 2gig variant?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Zijn er trouwens ook nog sites als wiigamer.nl en dsgamer.nl voor de psp ? Het enige wat ik tegen kom op google zijn sites hoe ik mijn psp kan downgraden en weet al die dingen op het illegale gebied.
Google is hiermee dus niet mijn vriend
Ik ken er ook eentje:
http://www.psponly.nl
http://www.psponly.nl
Heb je m net 2 dagen, is ie al een brick. Downgraden ging helemaal goed enzo, totdat ik een game probeerde te draaien. data corrupt -> psp dood (ook geen recovery mode, alleen het groene lampje brand nog).
Morgen/maandag ff sony bellen
. Hij deed al raar toen ik die demo disc bekeek toen ik m nog niet gedowngrade had trouwens. 2x vastgelopen en 2x BSOD. Geef Sony gewoon de schuld (al doet Sony sowieso niet moeilijk over een nieuwe op sturen las ik op verschillende fora omdat ze niet kunnen zien welke firmware de psp heeft gesloopt en het dus ook met Sony's eigen firmware verkeerd kan zijn gegaan).
Morgen/maandag ff sony bellen
Verwijderd
Ik heb mijn memory sticks eindelijk eens kunnen testen, en wat blijkt 1 is er ongelooflijk traag, nog trager dan de standaard 32 mb stick en de andere is iets sneller, maar ook niet echt om over naar huis te schrijven. De 1e heeft me meer dan 200 euro gekost, een van de eerste die toen te koop waren, via een gezamenlijke inkoop internetsite besteld, kwam rechtstreeks uit China
De iets snellere bij Dixons, was wel goedkoper.
De test vergelijkt de snelheid met die van de standaard bijgeleverde 32 mb ms.
Vergelijkingswaarde is 1,0.
mijn 1e en duurste: Sony 2 gb ms pro duo 0,29
de andere: Sony 2 gb ms pro duo 1,65 (schijnt de normale waarde te zijn voor de standaard sony ms)
Overigens blijkt uit de resultaten van de tests dat sandisk over het algemeen de snelste is. De sandisk extreme III gaf tot nu toe de hoogst gemeten snelheid nl. 11,12
Wat ook uit de test blijkt is dat de fake memorysticks wel een goede snelheid hebben vaak rond de 7,0
de andere: Sony 2 gb ms pro duo 1,65 (schijnt de normale waarde te zijn voor de standaard sony ms)
Overigens blijkt uit de resultaten van de tests dat sandisk over het algemeen de snelste is. De sandisk extreme III gaf tot nu toe de hoogst gemeten snelheid nl. 11,12
Wat ook uit de test blijkt is dat de fake memorysticks wel een goede snelheid hebben vaak rond de 7,0
Verwijderd
Probeer 3GP converter 0.34 met de transcode.ini voor de psp in 3.03 OE-CAmiet01 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:43:
Heb dat progje Xvid4PSP geprobeerd om 480 films in XMB te krijgen (ik heb 3.03 OE-B).
Iemand nog een unpatched GTA in de regio Wierden / Almelo.
Verwijderd
Kwestie van een "-" voor het niet gewenste woord plaatsen, bv -downgradenTaenadar schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:10:
Zijn er trouwens ook nog sites als wiigamer.nl en dsgamer.nl voor de psp ? Het enige wat ik tegen kom op google zijn sites hoe ik mijn psp kan downgraden en weet al die dingen op het illegale gebied.
Ontopic:
Het wordt tijd dat die geheugen sticks in prijs zakken, ze vragen er IMO nog steeds een hoop geld voor
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 09:43 ]
Enschede. Dichterbij kom ik nietme_mrtn schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:53:
Iemand nog een unpatched GTA in de regio Wierden / Almelo.
PSN: Shiver23
Ik kan je zeggen dat het een verrot eind is op de fiets. Anders maar eens in de plaatselijke shops kijken.
En volgende week heb ik weer een nieuweNeobender schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 02:53:
Heb je m net 2 dagen, is ie al een brick. Downgraden ging helemaal goed enzo, totdat ik een game probeerde te draaien. data corrupt -> psp dood (ook geen recovery mode, alleen het groene lampje brand nog).
Morgen/maandag ff sony bellen. Hij deed al raar toen ik die demo disc bekeek toen ik m nog niet gedowngrade had trouwens. 2x vastgelopen en 2x BSOD. Geef Sony gewoon de schuld (al doet Sony sowieso niet moeilijk over een nieuwe op sturen las ik op verschillende fora omdat ze niet kunnen zien welke firmware de psp heeft gesloopt en het dus ook met Sony's eigen firmware verkeerd kan zijn gegaan).
Wat is een goede beschermfolie, zijn die dingen van E-bay goed? 5 euro voor 10 stuk.
Of is er nog wat beters? Had een hele goede uit Japan. Kon je goed doorheen kijken en bleef lang plakken. Hij is er na een tijd toch af gekomen en nu zie ik al lichte krasjes op mn scherm waar ik erg van baal. Wat is nou de beste oplossing / methode?
Of is er nog wat beters? Had een hele goede uit Japan. Kon je goed doorheen kijken en bleef lang plakken. Hij is er na een tijd toch af gekomen en nu zie ik al lichte krasjes op mn scherm waar ik erg van baal. Wat is nou de beste oplossing / methode?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
ik had ook via Ebay goedkoop folie en antikras pasta ofzo gekocht. was in totaal 10euro kwijt ofzo.
Die paste werkt voor gene flikker
op mijn oude telefoon zit 1 krasje extra nu...
Die folie is wel in orde, maar is moeilijk aan te brengen vind ik.
Ik heb hem nu weer eraf gehaald omdat er een belletje lucht onder zat dat ik niet gezien had (denk door de warmte). Ik speel gewoon met krasjes en als het irritant wordt koop ik een nieuwe buitenkant, en plak ik daar goede folie op helemaal int begin.
Die paste werkt voor gene flikker
Die folie is wel in orde, maar is moeilijk aan te brengen vind ik.
Ik heb hem nu weer eraf gehaald omdat er een belletje lucht onder zat dat ik niet gezien had (denk door de warmte). Ik speel gewoon met krasjes en als het irritant wordt koop ik een nieuwe buitenkant, en plak ik daar goede folie op helemaal int begin.
Ctrl+k
Maar of je nou een goede screenprotector koopt van 7 euro of na een tijdje een nieuwe buitenkant van ca. 35 euro. Das nogal een prijs verschil.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Sja, alternatief is dat je de hele tijd tegen een minder mooie PSP moet aankijken. Ik heb mijn PSP al vanaf het begin, en die is nog steeds krasloos. Gewoon telkens netjes in dat meegeleverde zachte hoesje stoppen!H3llsing schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:54:
Maar of je nou een goede screenprotector koopt van 7 euro of na een tijdje een nieuwe buitenkant van ca. 35 euro. Das nogal een prijs verschil.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Op www.pspnieuws.nl is net een downgrader toegevoegd voor firmwares 2.81 tot en met 3.03!!! Je kunt dan downgraden naar 1.50. Er is wel een spel voor nodig. Namelijk GTA: Liberty City Stories unpatched (weet trouwens iemand wat ze met unpatched bedoelen bij dit spel).
Ik quote de mods nog maar es:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
-
Verwijderd
...en door dit niet toe te staan hebben ze meteen het bestaansrecht van dit hele topic om zeep geholpen.chrisboers schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:52:
Ik quote de mods nog maar es:
Ik bedoel: wat is er nou voor interessants te bediscussieren aan de PSP als je het niet over homebrew mag hebben? Het enige wat je hier nu nog ziet is vragen over screenprotectors, vervangende voedingen en grotere memorysticks (goh, ik vraag me af waarvoor...)

Ik weet ook wel dat firmware discussies veelal ontaarden in ISO-gerelateerde discussies, maar modereer dan daarop en niet meteen de hele super-interessante homebrew-scene. Dit is toch tweakers of niet?
Ja, homebrew (in de goede zin van het woord) is dus niet het kwebbelen over firmwares of 'onofficiële software' zoals de Topic Warning netjes omschrijft. Einde discussie lijkt me, anders stuur je een DM naar een van de modjes?
3.03 is nu ook downgradebaar.
Maar ik weet niet hoe homebrew enzo werken, lijkt me wel mooi.
Als je wilt ff een DM sturen wat je er mee kan
Maar ik weet niet hoe homebrew enzo werken, lijkt me wel mooi.
Als je wilt ff een DM sturen wat je er mee kan
En al die praat over video's die ze in hogere resoluties willen bekijken,... Ik durf er goud op te zetten dat het geen "officiele" video's betreft,...
Precies, niets mis met praten over de apps zelf. MAar hoe je ze moet draaien zoek je zelf maar uitme_mrtn schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:07:
Ja, homebrew (in de goede zin van het woord) is dus niet het kwebbelen over firmwares of 'onofficiële software' zoals de Topic Warning netjes omschrijft. Einde discussie lijkt me, anders stuur je een DM naar een van de modjes?
[...]
Hallo jongens,
vraagje, wat is nu eigenlijk de betere custom firmware? De 2.71 SE-C of de 3.03 OE-C?
Is er een verschil of is de OE gewoon een verder versie met PS1 support?
Alvast bedankt!
vraagje, wat is nu eigenlijk de betere custom firmware? De 2.71 SE-C of de 3.03 OE-C?
Is er een verschil of is de OE gewoon een verder versie met PS1 support?
Alvast bedankt!
Bedoel je daarmee, dat ik niet mag praten hierover, want ik kan het niet vinden. Daarnaast wordt daar ook genoeg besproken dus ik zie je punt niet helemaalNeobender schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:32:
Lees eens wat posts boven je...
omdat de firmware waar je het over hebt geen officiele firmware van sony isFab1Man schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:37:
[...]
Bedoel je daarmee, dat ik niet mag praten hierover, want ik kan het niet vinden. Daarnaast wordt daar ook genoeg besproken dus ik zie je punt niet helemaal
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Probeer hem eens te formateren als Fat16, schijnt wat sneller te zijnVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 03:41:
Ik heb mijn memory sticks eindelijk eens kunnen testen, en wat blijkt 1 is er ongelooflijk traag, nog trager dan de standaard 32 mb stick en de andere is iets sneller, maar ook niet echt om over naar huis te schrijven. De 1e heeft me meer dan 200 euro gekost, een van de eerste die toen te koop waren, via een gezamenlijke inkoop internetsite besteld, kwam rechtstreeks uit ChinaDe iets snellere bij Dixons, was wel goedkoper.
Verwijderd
Er een nieuwe firmware uit, nummertje 3.10. Niet veel interessante features als je hem vergelijkt met m'n 3.03 OE-C, maar ok:P. Deze is trouwens na een halve dag al gedecrypt en dus kunnen we ook weer een nieuwe custom firmware binnenkort verwachten:)
Sony moet beter leren coderen.
het decrypten stelt dan ook geen zak voor, voor zover ik weet danVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:02:
Er een nieuwe firmware uit, nummertje 3.10. Niet veel interessante features als je hem vergelijkt met m'n 3.03 OE-C, maar ok:P. Deze is trouwens na een halve dag al gedecrypt en dus kunnen we ook weer een nieuwe custom firmware binnenkort verwachten:)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Weet iemand misschien of er in Nederland een bedrijf zit die met de UP modchip, gebrickte PSP's repareren?
Ik heb hier al een half jaar een kapotte PSP liggen, en wilde hem laten repareren bij het duitse bedrijf Xtrem-Tuner, maar die doen het niet meer. (voor 50 euro hingen ze een UP aan je PSP en flashten ze hem opnieuw waardoor hij het dus weer zou meoten doen)
Nu ben ik dus op zoek naar een ander bedrijf (of een persoon
) die dit doet, want anders gaat m'n PSP de prullenbak in...
Ik heb hier al een half jaar een kapotte PSP liggen, en wilde hem laten repareren bij het duitse bedrijf Xtrem-Tuner, maar die doen het niet meer. (voor 50 euro hingen ze een UP aan je PSP en flashten ze hem opnieuw waardoor hij het dus weer zou meoten doen)
Nu ben ik dus op zoek naar een ander bedrijf (of een persoon
Wassup tweakaz, ik ben sinds kort ook eigenaar van een PSP'tje
. Een "logitech" hoesje (zo'n hard plastic doorzichtig ding er bij, 2 GB Memory stick. Prachtig dingetje. Overigens heb ik hiervoor nog een DS Lite gehad, prachtig ding (touchscreen, mario kart etc. etc.). Na lange tijd Nintendo (gba,cube,wii,nds) wou ik ff rustig x GTA kunnen spelen op een console
. Echt een mooi scherm en ik merk echt de verschillen tegenover de NDS.
Een tijdje terug heb ik dit getest op een (originele) SANDISK 4gb memstick:Dubbel Fristie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 01:08:
[...]
Probeer hem eens te formateren als Fat16, schijnt wat sneller te zijn
In beide situaties is de memstick eerst geformateerd.
FAT32 (standaard)

FAT (via windows cmd)

De schrijfsnelheid lijkt een lagere piek snelheid te hebben (zie bij 20mb). Voornamelijk bij de kleine bestanden lijkt het een positief verschil op te leveren. Hoewel bij 64kb het gemiddelde wel een groot bereik heeft...
Ik heb in paintshop pro even de resultaten overelkaar heen gezet:
rood - fat32 - write
groen - fat32 - read
blauw - fat - write
geel - fat - read

conclusie: alleen de schrijfsnelheid is wat toegenomen, de leessnelheid qua verschil is verwaarloosbaar klein.
[ Voor 5% gewijzigd door falcon4ever op 01-02-2007 21:21 ]
Verwijderd
kijk hier eens, zit in AmsterdamTangLeFuzZ schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:26:
Weet iemand misschien of er in Nederland een bedrijf zit die met de UP modchip, gebrickte PSP's repareren?
Nu ben ik dus op zoek naar een ander bedrijf (of een persoon) die dit doet, want anders gaat m'n PSP de prullenbak in...
Je kan ook gewoon contact opnemen met Sony en hem daar laten unbricken, is vaak nog goedkoper ook.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als ie nog binnen de garantie is -> RMA-sturen
Eindelijk een zeer goede reden om een PSP te kopen: Castlevania: The Dracula X Chronicles. Konami komt met een Castlevania verzameldisc! Met een conversie van Symphony of the Night (PS1/Saturn) én een remake van Rondo of Blood (PC Engine).
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
En binnenkort is Metal Slug uit op de PSP! Eindelijk! De mensen die ik ken die hem al hebben gepreviewd zijn enthousiast!
Metal Slug is gewoon te koop @ FRS
Verwijderd
Hoera! Sony heeft wat bugs in firmware 3.10 zitten en als het goed is komt volgende week versie 3.11 alweer uit. Lijkt me niet geheel toevallig gezien 3.10 nu ook al geëmuleerd kan worden. Het enigste spel wat last heeft van de bugs is R-Types en kan door een verkeerde handeling de PSP laten crashen. Niet onherstelbaar maar toch wel vervelend voor de mensen die dit spel gekocht hebben.
Kerel, 3.10 kan niet geëmuleerd worden op dit moment, want er is geen Devhook voor.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:31:
Hoera! Sony heeft wat bugs in firmware 3.10 zitten en als het goed is komt volgende week versie 3.11 alweer uit. Lijkt me niet geheel toevallig gezien 3.10 nu ook al geëmuleerd kan worden. Het enigste spel wat last heeft van de bugs is R-Types en kan door een verkeerde handeling de PSP laten crashen. Niet onherstelbaar maar toch wel vervelend voor de mensen die dit spel gekocht hebben.
vraag ik me af hoe ik al die iso's draai zonder dev hook danW00fer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:13:
[...]
Kerel, 3.10 kan niet geëmuleerd worden op dit moment, want er is geen Devhook voor.
En of daar al een devhook voor is,...nog geen dag na de release van de officiele 3.10 was de gekraakte versie er al,..W00fer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:13:
[...]
Kerel, 3.10 kan niet geëmuleerd worden op dit moment, want er is geen Devhook voor.
Wel ff bij de les blijven he
Verwijderd
Klopt, emulatie is niet het goede woord hiervoor. Open Firmware is een betere benaming hiervoor en er is alweer een nieuwe versie uit want Metal Slug Anthology liep onder deze firmware niet helemaal goed. Is nu weer gefixt. Die Dark Alex repareert de bugs in zijn firmware in ieder geval sneller dan Sony.W00fer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:13:
[...]
3.10 (Origineel OE-A of OE-A') heeft bovendien nóg een extra fijne toevoeging.
Tijdens het emuleren van de PSX kun je selecteren welke controllerpoort je gebruikt (wat bv. handig is voor mensen die MGS spelen en niet langs Psycho Mantis komen)
én hij heeft een 4de schermmodus. Deze modus zorgt ervoor het 4:3 beeld niet uitgerekt wordt over het 16:9 scherm, maar dat ze gewoon opgeschaald worden, en de bovenste en onderste balken eraf geknipt worden. Je mist zo wellicht iets van informatie, maar je hebt tenminste geen vertekende aspect ratio's.... (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik voorlopig nog altijd op 'Normaal' speel
)
Tijdens het emuleren van de PSX kun je selecteren welke controllerpoort je gebruikt (wat bv. handig is voor mensen die MGS spelen en niet langs Psycho Mantis komen)
én hij heeft een 4de schermmodus. Deze modus zorgt ervoor het 4:3 beeld niet uitgerekt wordt over het 16:9 scherm, maar dat ze gewoon opgeschaald worden, en de bovenste en onderste balken eraf geknipt worden. Je mist zo wellicht iets van informatie, maar je hebt tenminste geen vertekende aspect ratio's.... (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik voorlopig nog altijd op 'Normaal' speel
Wanna play?
Weet iemand of er een CWcheat is voor pursuit force? Dit spel is zo onvoorstelbaar moeilijk op sommige punten vanwege de controls. Je kunt in het spel wel cheats vrijspelen, maar ik heb het nodig in CWcheat.
Hoe maak je eigenlijk zelf zo'n cheat in CWcheat?
Hoe maak je eigenlijk zelf zo'n cheat in CWcheat?
Master_A
Leuk metal gear solid op de PSP, de Playstation versie bedoel ik. Die nieuwe vind ik maar niks. De besturing werkt gewoon niet en de camera werkt ook niet echt mee.
Ben ik bij psycho mantis. Plug the controller in port 2. Shit! Dat kan niet... Naja dan maar telkens neer meppen. Had ik hem tot dat ie alleen nog maar die ballen afvuurd ga ik dood. Zo ist ook niet meer leuk
Ben ik bij psycho mantis. Plug the controller in port 2. Shit! Dat kan niet... Naja dan maar telkens neer meppen. Had ik hem tot dat ie alleen nog maar die ballen afvuurd ga ik dood. Zo ist ook niet meer leuk
Je kan met die nieuwe OE-firmware wel een controller portkiezen geloof ik
Hoe heb je dit aangepakt, de mijne is zojuist ook gebrickt.Neobender schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:27:
[...]
En volgende week heb ik weer een nieuweSony
Geen inspiratie
op playstation.nl kan je een RMA-formulier invullen (mits ie nog in de garantie is). Je moet dan als probleem aangeven dat ie stuk is gegaan tijdens een software-update.
Je kan overal moederbordjes kopen voor je PSP of in je PSP laten zetten deze zijn vaak rond de 60 a 70 euro.. Mocht je geen vertrouwen ermee in hebben wil ik de kapotte psp wel van je overkopen..TangLeFuzZ schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:26:
Nu ben ik dus op zoek naar een ander bedrijf (of een persoon) die dit doet, want anders gaat m'n PSP de prullenbak in...
En vandaag kwam ie binnen, Sony had me een valuepack opgestuurd (terwijl ik een basepack had gekocht!)Neobender schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:35:
op playstation.nl kan je een RMA-formulier invullen (mits ie nog in de garantie is). Je moet dan als probleem aangeven dat ie stuk is gegaan tijdens een software-update.
Waarom ben ik een beetje minder blij met mijn PSP?
Begrijp me niet verkeerd.... ik vind het een super apparaat, maar ik krijg nog niet hetzelfde magische gevoel wat ik krijg bij m'n PS2. Er zijn nog niet echt veel spellen uitgekomen die mij uren aan een stuk hebben weten te boeien. Natuurlijk wel een paar á GTA Vice City Stories. Maar ik had in de tijd dat de PSP nu uit is toch wel op wat meer van dit soort sterke games gehoopt. Terwijl de line-up games die uitkwamen bij de launch van de PS2 volgens mij meer te bieden hadden (ik noem een Final Fantasy X). Dat moment was voor veel Sony fans een glorieus moment. Zoiets hadden we nog nooit gezien in een spel.
Nu we de PSP hebben, komen er "tot nu toe" nog steeds niet van die momenten waar ik helemaal van ondersteboven sta. En dat terwijl Sony met 1 simpele zet een gigantisch grote doelgroep terug krijgt. Laat ons op een legale officiele manier onze oude Playstation 1 spellen spelen. Maar daarvoor moeten we wachten op de PS3........
Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven, bij lange na niet. Ik hoop er nog steeds heilig op dat er snel nog een heleboel meer sterke games aan zitten te komen die vernieuwing geven.
Of warmt sony ons (nog steeds) op voor iets revolutionairs?
Hebben jullie dit idee ook en zo ja......Waar hopen jullie op?
Begrijp me niet verkeerd.... ik vind het een super apparaat, maar ik krijg nog niet hetzelfde magische gevoel wat ik krijg bij m'n PS2. Er zijn nog niet echt veel spellen uitgekomen die mij uren aan een stuk hebben weten te boeien. Natuurlijk wel een paar á GTA Vice City Stories. Maar ik had in de tijd dat de PSP nu uit is toch wel op wat meer van dit soort sterke games gehoopt. Terwijl de line-up games die uitkwamen bij de launch van de PS2 volgens mij meer te bieden hadden (ik noem een Final Fantasy X). Dat moment was voor veel Sony fans een glorieus moment. Zoiets hadden we nog nooit gezien in een spel.
Nu we de PSP hebben, komen er "tot nu toe" nog steeds niet van die momenten waar ik helemaal van ondersteboven sta. En dat terwijl Sony met 1 simpele zet een gigantisch grote doelgroep terug krijgt. Laat ons op een legale officiele manier onze oude Playstation 1 spellen spelen. Maar daarvoor moeten we wachten op de PS3........
Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven, bij lange na niet. Ik hoop er nog steeds heilig op dat er snel nog een heleboel meer sterke games aan zitten te komen die vernieuwing geven.
Of warmt sony ons (nog steeds) op voor iets revolutionairs?
In de laatste firmware die gedecrypt is, is er een mogelijke aanwijzing naar Skype gevonden. Er zat namelijk een "skype_plugin" verborgen. Op die manier wist men bijv. ook al van tevoren van de GPS Module en de Camera, terwijl die pas te gebruiken zijn vanaf versie 3.0.Duupjuh schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:
Waarom ben ik een beetje minder blij met mijn PSP?
Nu we de PSP hebben, komen er "tot nu toe" nog steeds niet van die momenten waar ik helemaal van ondersteboven sta. En dat terwijl Sony met 1 simpele zet een gigantisch grote doelgroep terug krijgt. Laat ons op een legale officiele manier onze oude Playstation 1 spellen spelen. Maar daarvoor moeten we wachten op de PS3........![]()
Of warmt sony ons (nog steeds) op voor iets revolutionairs?![]()
Skype plugin ? Lekker bellen met je psp ? Compleet nutteloos...
De vorm is wel al goed
de iPhone gaat het moeilijk krijgen..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Niet alleen wachten, je moet hem ook nog kopen. Dat vind ik het grootste bezwaar.Duupjuh schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:
. Laat ons op een legale officiele manier onze oude Playstation 1 spellen spelen. Maar daarvoor moeten we wachten op de PS3........
Ik zou graag zien dat Sony de mogelijkheid gaat bieden om via downloads ps1 games te spelen op de psp zonder een ps3 te moeten bezitten.
Verwijderd
klopt het dat er een nieuwe outrun uit is op de psp? of alleen ps2? waren ze al niet vorig jaar uitgekomen?
Volgens mij bedoel je Outrun 2006 Coast to Coast. Die is vorig jaar op de psp, ps2 en PC uitgebracht.
Wel leuk voor even, maar geen topper.
psp versie werd wel als de beste beschouwd. Vond ik ook wel. Lekker driften, alleen het geluid is erg monotoon en de framerate wil nogal eens droppen.
Wel leuk voor even, maar geen topper.
psp versie werd wel als de beste beschouwd. Vond ik ook wel. Lekker driften, alleen het geluid is erg monotoon en de framerate wil nogal eens droppen.
Maar wat is nou het probleem als Sony ons op een legale manier de mogelijkheid geeft om onze originele playstation spellen over te zetten om ze op de psp te spelen. ik heb nou niet bepaald zin om mijn Final Fantasy serie opnieuw te moeten aanschaffenMarcoM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:26:
[...]
Niet alleen wachten, je moet hem ook nog kopen. Dat vind ik het grootste bezwaar.
Ik zou graag zien dat Sony de mogelijkheid gaat bieden om via downloads ps1 games te spelen op de psp zonder een ps3 te moeten bezitten.
Ik zou graag zien dat ze de ps1 games ter download aanbieden, voor de psp, zonder dat je daarvoor een dure ps3 moet kopen.
Niet iedereen wil of heeft geld over voor een ps3.
Niet iedereen wil of heeft geld over voor een ps3.
Kreeg net een mailtje van de voorraadstatus van de 8gb Memory Stick Pro Duo. De status was veranderd naar "binnenkort leverbaar" en de prijs 232 eurootjes
Ja ze mogen inderdaad wel eens wat doen aan het spellen aanbod. Ik heb mijn PSP dan ook niet echt gekocht voor spelletjes maar meer voor de homebrew sceneDuupjuh schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:
*knip*
Of warmt sony ons (nog steeds) op voor iets revolutionairs?![]()
Waar ik op wacht:
- Burnout Dominator, hopelijk kan de PSP versie nu wel net zoveel als de normale, legends vond ik wat eentonig (weinig crash events, geen crashbreaker tijdens race, geen auto's beuken etc.
)
- Test Drive Unlimited, schijnt erg goed te zijn. Promo is hier en daar al via de 'minder legale' wegen te krijgen maar van wat ik hoor zit die nog vol bugs

Er zit inderdaad een groot verschil tussen PS2 en PSP.
edit:
conclusie vergeten:
Eigenlijk is PSP meer fun, multiplayer is het echt lachen. Ik ga regelmatig na school bij vrienden uit logeren (lees: de hele nacht pspen) en dan is eigenlijk elk spel wel koel (maar pas 4 of meer personen dan)
Het is verder ook een geweldig ding om ff beneden op de bank tweakers/mail te checken
[ Voor 12% gewijzigd door Larsie op 14-02-2007 20:47 ]
Test Drive Unlimited is inderdaad buggy, ik heb de promo versie en hij zit echt vol met bugs, maar desondanks zeer leuk! ik heb er zeker al 16-17 uur opzitten en nog steeds vermakelijkLarsie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:42:
[...]
[color=yellow] Knipjes[/color]
• Test Drive Unlimited, schijnt erg goed te zijn. Promo is hier en daar al via de 'minder legale' wegen te krijgen maar van wat ik hoor zit die nog vol bugs![]()
[/list]
kan ook niet wachten op de final versie.
De bugs die de game tot nu toe bevat:
Wegdek verdwijnt soms en daardoor van je in het water of in een eindeloos zwart gat(heel debiel om te zien
Het geluid van mede-weggebruikers klinkt soms alsof er een dikke Dodge Viper langs komt terwijl het net een mini is
en vast nog wel meer...maar daar let ik niet op
Wel jammer dat niet alle merken er inzitten zoals Ferarri enzo
maar kun je wel het hele eiland beracen?
Lijkt me wel een tof spel worden.
Driver 76 voor de psp kan ook wel wat worden. Ik heb van mijn vriendin Driver Parallel lines voor de ps2 gekregen. Toch heel wat beter dan het buggy Driv3r. Misschien wordt 76 ook wel cool.
Driver 76 voor de psp kan ook wel wat worden. Ik heb van mijn vriendin Driver Parallel lines voor de ps2 gekregen. Toch heel wat beter dan het buggy Driv3r. Misschien wordt 76 ook wel cool.
jaja hier vanaf mn psp! ik wil gewoon eens een lekkere rpg die me lang weet te boeien á ffx. met andere woorden....waar blijft final fantasy voor de psp?!

[ Voor 3% gewijzigd door Duupjuh op 15-02-2007 12:16 ]
ja je kan het hele eiland beracen of cruisen, maar ben je wel even zoet mee hoor!MarcoM schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:29:
maar kun je wel het hele eiland beracen?
het eiland is behoorlijk groot voor een PSP game
[ Voor 15% gewijzigd door Cubic X op 15-02-2007 07:31 ]
Ik heb die versie ook, wel een leuk spel voor zover ik heb gezienCubic X schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:03:
[...]
Test Drive Unlimited is inderdaad buggy, ik heb de promo versie en hij zit echt vol met bugs, maar desondanks zeer leuk! ik heb er zeker al 16-17 uur opzitten en nog steeds vermakelijk![]()
kan ook niet wachten op de final versie.
[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 15-02-2007 22:10 ]
PSN id: NL_SToRM
De enige reden waarom ik m'n PSP ooit kocht is vanwege GTA en de verwachting dat Gran Turismo er voor uit zou komen. Nou laatstgenoemde klinkt mij nu een beetje als Duke Nukem Forever. Gelukkig heb ik Loco Roco ontdekt en speel ik tegenwoordig Gran Turismo 2 op m'n PSP
Mijn joystick is stuk, het is zo erg dat hij niet meer te gebruiken is. Hij springt uit de kom om het zo te zeggen, met wat wringen krijg ik hem er wel terug in, maar nooit voor lang. Mijn garantie is voorbij, dus binnenbrengen gaat ook al niet.
Heeft er iemand een handleiding hoe ik de psp uit elkaar kan halen, dan begin ik er zelf aan. Ik heb al eens rondgekeken maar kan niks vinden. En weet iemand waar ik misschien zo een joystick kan kopen?
Heeft er iemand een handleiding hoe ik de psp uit elkaar kan halen, dan begin ik er zelf aan. Ik heb al eens rondgekeken maar kan niks vinden. En weet iemand waar ik misschien zo een joystick kan kopen?
[ Voor 7% gewijzigd door chundo op 18-02-2007 19:24 ]
Je kan ook tot 23 maart wachten op Test Drive Unlimited:Dirk J schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:36:
De enige reden waarom ik m'n PSP ooit kocht is vanwege GTA en de verwachting dat Gran Turismo er voor uit zou komen. Nou laatstgenoemde klinkt mij nu een beetje als Duke Nukem Forever. Gelukkig heb ik Loco Roco ontdekt en speel ik tegenwoordig Gran Turismo 2 op m'n PSP
alle 67 auto's
En kijk op Youtube voor wat "amateur" beelden van de gelekte Beta...
Ik ga deze iig halen!
deze zijn o.a. te vinden op pspupdates.qj.netchundo schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:03:
Mijn joystick is stuk, het is zo erg dat hij niet meer te gebruiken is. Hij springt uit de kom om het zo te zeggen, met wat wringen krijg ik hem er wel terug in, maar nooit voor lang. Mijn garantie is voorbij, dus binnenbrengen gaat ook al niet.
Die beta beelden van TDU psp zien er nog aardig smooth uit ook. Zeker een titel om nog een maand naar uit te kijken. hMzzz nog meer dan een maand...
Via Play-Asia heb je al een setje voor iets meer dan 3 euro: klikPat-Skim schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:09:
deze zijn o.a. te vinden op pspupdates.qj.net... je kan een vervangings stickie voor ik dacht 20 euro ergens kopen...
PSN id: NL_SToRM
Play-asia verstuurd geen psp spullen naar NederlandSToRM666 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:55:
[...]
Via Play-Asia heb je al een setje voor iets meer dan 3 euro: klik
ik moet ook het volledige joystick gedeelte hebben, inwendig is hij stuk, hij moet echt open gedraaid en een nieuw binnenste erin
Divineo.com misschien is dit wat voor je ze hebben nieuwe sticks gemaakt die beter schijnen te zijn dan de originele.chundo schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:17:
ik moet ook het volledige joystick gedeelte hebben, inwendig is hij stuk, hij moet echt open gedraaid en een nieuw binnenste erin
Dit topic is gesloten.
Let op: