Het PlayStation Portable topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een zware naab vraag :P : als ik me niet vergis kun je bij de psp firmware v1.50 de achtergrond kleur en dergelijke niet aan passen? Maar afgelopen week toen ik mn psp aanzetten was ineens de achtergrond kleur van de standaard rood veranderd naar lichtgrijs :? (niet dat het erg is).
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per maand veranderd de achtergrondkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:53

Bob Popcorn

Plop!

Ik ben weer back in tha house! Ooit was ik hier een actieve poster met een van de eerste PSP's van Nederland, maar ik had hem verkocht.

Vandaag kon ik het niet laten en heb ik een PSP white value pack met Loco Roco en Wipeout gekocht :)

Mgoed, ik heb hem geupdate naar 3.3, omdat ik toch geld zat heb voor games, maar nu lees ik dus die meuk over de PSX emu :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ongelovelijk, wat een "uitvinding" 3.02 OE-B. Gewoon mn eigen PSX CD-tje rippen, omzetten, plaatjes erbij zetten en hadsikidee werkt als een tierelier.

Iemand nog tips voor must-haves PSX games?

Ik heb zelf hier thuis liggen stof happen:
Crash Bandicoot Compilation
Destruction Derby 1/2
Gran Turismo 1/2
Metal Slug X

Wat een top apparaat is de PSP toch dat hij alles in volle glorie kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je PMP neemt, dan kan je een dvd in VEEL betere kwaliteit (Mp4 gaat maar tot 320x240) omzetten met een veel betere compressie (files van 120 mb voor een heel uur film !) dan MP4 AVC.

Zoek maar eens op Xvid4PSP.

Deze zet films om in full resolution voor je psp: 480x272.

Als je dan de file op je psp wil afspelen, moet je wel een gemodde psp hebben, met daarop het programmatje: pmpmodAVC.

Werkt zeer goed en is legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:44:
Ongelovelijk, wat een "uitvinding" 3.02 OE-B. Gewoon mn eigen PSX CD-tje rippen, omzetten, plaatjes erbij zetten en hadsikidee werkt als een tierelier.

Destruction Derby 1/2
Gran Turismo 1/2
Metal Slug X

Wat een top apparaat is de PSP toch dat hij alles in volle glorie kan laten zien.
Ja prachtig, heb nu ook weer mijn PSP uit de kast getrokken speciaal voor Gran Turismo 2. Echt fantastisch dat de PSP dat allemaal kan, en zonder problemen. Controls werken nog steeds hetzelfde en de graphics zijn weer ouderwets hoekig, heerlijk 8) (alhoewel ik moet toegeven dat het er niet eens zo slecht uitziet, na al die jaren) Ik ga denk ook weer Final Fantasy VII/VIII en Resident Evil 3 regelen, lijkt me echt tof om dat weer eens te spelen. Als dit er niet was had ik waarschijnlijk alsnog een PSx gekocht, het blijft imo een fantastisch apparaat voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58

Destruction Derby 1/2
Gran Turismo 1/2
Metal Slug X

Vagrant Story (weinig over gesproken maar erg goed) _/-\o_
Appocalypse (oid. met Bruce Willis in he hoofdrol :) )
Tekken
Warhawk
Streetfighter Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:21
Mutatie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:28:
[...]

Vagrant Story (weinig over gesproken maar erg goed) _/-\o_
Appocalypse (oid. met Bruce Willis in he hoofdrol :) )
Tekken
Warhawk
Streetfighter Alpha
Dan is er ook nog een spel dat hete iets in de richting: America's most worst police chases :D
Dat was echt een geweldige game _/-\o_

Als iemand de goeie titel weet please call it :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dubbel Fristie op 04-01-2007 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 03:50:
[...]

Dan is er ook nog een spel dat hete iets in de richting: America's most worst police chases :D
Dat was echt een geweldige game _/-\o_

Als iemand de goeie titel weet please call it :)
World's Scariest Police Chases? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:16:
[...]

Als je PMP neemt, dan kan je een dvd in VEEL betere kwaliteit (Mp4 gaat maar tot 320x240) omzetten met een veel betere compressie (files van 120 mb voor een heel uur film !) dan MP4 AVC.

Zoek maar eens op Xvid4PSP.

Deze zet films om in full resolution voor je psp: 480x272.

Als je dan de file op je psp wil afspelen, moet je wel een gemodde psp hebben, met daarop het programmatje: pmpmodAVC.

Werkt zeer goed en is legaal.
Ik ben nog niet zo'n ster in het omzetten, staat er ergens een handleiding van Xvid4Psp want het heeft echt superveel opties...alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Destruction Derby 1/2
Gran Turismo 1/2
Metal Slug X

Destruction Derby is echt een leuk spel voor op de PSP.
Ik heb zelf eens Tomb Raider proberen om te zetten, maar het spel komt niet verder dan het hoofdmenu. Ik krijg daarna een zwart scherm :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Is er geen manier om de classic psx games gewoon op een legale psp fw 3.03 te zetten?
Ik vermoed toch dat deze dan op de memory stick van de psp staan of worden ze gestreamed van de ps3.

Of zit ik helemaal fout? :X

* hevling wil zo graag destruction derby spelen

[ Voor 11% gewijzigd door hevling op 04-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

shello schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:24:
Is er geen manier om de classic psx games gewoon op een legale psp fw 3.03 te zetten?
Ik vermoed toch dat deze dan op de memory stick van de psp staan of worden ze gestreamed van de ps3.

Of zit ik helemaal fout? :X

* MeNTaL_TO wil zo graag destruction derby spelen
Je moet een licentiefile hebben om de psx spellen te kunnen spelen en daar zit het probleem.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
met welke FW worden de PSP's van tegenwoordig geleverd?

3.01?

of 2,81?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MexxT schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:06:

3.01?

of 2,81?
Volgens mij tegenwordig vooral 2.81, maar er zijn er nog wel te vinden met 2.71. Volgende batch zal denk ik wel 3.03 hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:21
MexxT schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:06:

3.01?

of 2,81?
Verschilt heel erg. Als het goed is kan nog steeds aan de buitenkant van de verpakking dmv een Letter zien welke FW je hebt ;)

De downgradeble PSP's moeten nog genoeg in de winkel liggen (daar wil je naar toe neem ik aan ;) )
Kijk gewoon bij winkels waar ze niet zo veel worden verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Destruction Derby 1/2
Gran Turismo 1/2
Metal Slug X

Chrono Cross, ik denk dat het wel de beste rpg is ooit gemaakt. in iedergeval in de top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe custom firmware 3.03 OE-A, hiermee kan je nu je psx iso's comprimeren, dus geen grote bestanden meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
Deze heeft ook een aantal kleine nadelen.

3.03 OE-A Nadelen
-Sommige Savegames van 1.50 Devhook werken niet
-NoUMD Mode Compatibiliteit Problemen voor sommige games
-Bijna Flash 0 volledig opgebruikt (Niet veel plaats meer voor Gameboot.pmf's etc.)
-Location Free Player is niet aanwezig (Er was te weinig plaats maar niemand gebruikt het)
-Grote Koreaanse Font Files zijn uit Flash 0 gehaald

Wat ik wil weten is over dat bijna flash 0 opgebruikt. wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die problemen waren er ook al met 3.02 OE-A en B.
Dat de flash 0 geheugen bijna vol is, wilt zeggen dat er niet veel extra programmaatjes in de firmware kan worden gezet. Daar is gewoon geen ruimte voor. Sony zelf had ook moeite om alles in de 3.0 te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Persoonlijk zie ik niet veel problemen daarin, doordat je nu plugins vanaf de ms kunt loaden hoef je niet alles in de flash te zetten om er autom gebruik van te maken.

Heb sinds vandaag eindelijk pmpmod player ontdekt. Een filmpje op full resolution is echt toch wel een inmens groot kwaliteit verschil met de basic resolution die je mag gebruiken van sony. Had niet gedacht dat het zo scherp zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé thx dat je die naam zegt. Ik had dat programma vroeger ook maar had me pc geformatteerd. Was het programma kwijt. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Wat zijn nou precies PSX games?? Hoe werkt dat allemaal? :? O+

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Johantjuuh schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:29:
Wat zijn nou precies PSX games?? Hoe werkt dat allemaal? :? O+
Oude playstation 1 spellen kun je nu ook op de psp spelen, via de ps3 gekocht en via de custom firmware op andere manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Playstation 1 spellen.
Gran Tourismo doet het prima :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:14:
Hé thx dat je die naam zegt. Ik had dat programma vroeger ook maar had me pc geformatteerd. Was het programma kwijt. :P :P
Misschien ben je dan ook geintereseerd in AVItoPMP. Super easy programma om avi's om te zetten naar avc pmp's.

Of fontgen06, kan je zelf je font maken die gebruikt worden om de .srt subtitles te tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:43:
[...]

Misschien ben je dan ook geintereseerd in AVItoPMP. Super easy programma om avi's om te zetten naar avc pmp's.

Of fontgen06, kan je zelf je font maken die gebruikt worden om de .srt subtitles te tonen :)
xvid4psp is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:41

UMD

You don't say

heej mensen,

jullie kenne allemaal vast wel de geruchten die gaande zijn over de opvolger van de PSP ( PSP2 o.i.d.)

Nu gaan er ook geruchten dat de nieuwe PSP een HDD zou krijgen. Dit zou erg fijn zijn denk ik, maar nu zijn er mensen die denken dat de PSP i.p.v. een HDD flash memory zal krijgen.

wat denken jullie?

Samsung heeft deze discussie weer doen oplaaien. zie link voor verdere infor hierover.

http://www.atraclife.com/forums/index.php?showtopic=3067

btw: UMD = DSP ;)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMD schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:01:
heej mensen,

jullie kenne allemaal vast wel de geruchten die gaande zijn over de opvolger van de PSP ( PSP2 o.i.d.)

Nu gaan er ook geruchten dat de nieuwe PSP een HDD zou krijgen. Dit zou erg fijn zijn denk ik, maar nu zijn er mensen die denken dat de PSP i.p.v. een HDD flash memory zal krijgen.

wat denken jullie?

Samsung heeft deze discussie weer doen oplaaien. zie link voor verdere infor hierover.

http://www.atraclife.com/forums/index.php?showtopic=3067

btw: UMD = DSP ;)

greetz
Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren. Meer opslagruimte sowieso, maar zo zijn ze ook voorbereid als de UMD uiteindelijk een flop wordt. Ik vraag me dan wel af of je de Memorystick Pro Duo's dan nog kan laden; aangezien de PSP kleiner moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen :), ik heb er ook 1 gekocht afgelopen weekend met Vice city stories..
Leuk ding is het. snel even een memory kaart kopen en oordopjes en dan ben ik eerst compleet..
Dan maar eens naar die software versies kijken.. moet je eerst terug naar 1.5 om naar die custom 3.03 OE-A/B te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:05:
[...]

Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren. Meer opslagruimte sowieso, maar zo zijn ze ook voorbereid als de UMD uiteindelijk een flop wordt. Ik vraag me dan wel af of je de Memorystick Pro Duo's dan nog kan laden; aangezien de PSP kleiner moet worden.
Doet me er aan denken, is er eigenlijk al wat meer nieuws omtrend die 8Gb Memorysticks?
Ondertussen zijn er al 32Gb sticks aangekondigd. (Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:04:
.. moet je eerst terug naar 1.5 om naar die custom 3.03 OE-A/B te installeren?
je kan steeds updaten zonder terug te gaan naar 1.50 aangezien flash0 steeds wor leeggemaakt bij elke firmware install ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Echt geweldig die ps1 emulator! Spyro the dragon, eerste spel op een console ooit voor mij.. wat een nostalgie _/-\o_. Ik kan niet wachten tot driver en gta 2 erop staan :*)
edit:
camara is niet altijd even goed helaas :z

@Mutatie: je bedoelt een fysieke winkel, geen webwinkel neem ik aan? Zaken als bcc enzo bieden het allemaal tegen adviesprijzen aan helaas. Ik denk als je goedkoop een memorystick wilt hebben, dat je het best kan bestellen bij een webwinkel :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rooster op 07-01-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 17:58
Weet iemand mischien een winkel in Enschede die tegen een fatsoenlijke prijs 1Gb mem sticks verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:18:
Weet iemand mischien een winkel in Enschede die tegen een fatsoenlijke prijs 1Gb mem sticks verkoopt?
In Enschede zit op de Markstraat 4 een Dixons waar ze 1GB sticks voor 44.99 verkopen. Ik weet niet wat je er precies mee gaat doen, maar met de laatste ontwikkelingen is het zeker geen overbodige luxe om een 2GB memstick te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 12-09 11:47
Weet iemand waar de volgende spellen vekrijgbaar zijn in NL:
- activision hits remixed
- capcom puzzle world

Ik zie alleen maar reviews op internet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft een vraagje over Ridger Racer van de PSX op de PSP....

Hoe ziet RR1 en RRR eruit op de PSP (via de PSX emu). Ik vond ze grafisch zwaar tegenvallen op de PS2 omdat ik eenmaal een hoge resolutie gewend bent en deze spellen nog in 320x200(?) mode spelen. Veel pixels enzo. Maar op zo een klein PSP scherm moet het allemaal weer mooier zijn denk ik. RR4 zal sowieso er wel goed uitzien want die was in hogere (640x400?) resolutie.

Ridge Racer 1 was zo super goed destijds op de PS1. Echt een geweldig spel. En RR4 ook, by the way. Daarna en tussentijds was het alleen maar downhill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel speel ik final fantasy 8 op de psp. Geweldige uitvinding die psx emulator! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de Killzone:Liberation demo downloaden! :*)
http://www.killzone.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mutatie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:18:
Pefect Systems bij de Klomp is ook een aanrader (mits ze op voorraad hebben).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:55:
[...]

In Enschede zit op de Markstraat 4 een Dixons waar ze 1GB sticks voor 44.99 verkopen. Ik weet niet wat je er precies mee gaat doen, maar met de laatste ontwikkelingen is het zeker geen overbodige luxe om een 2GB memstick te hebben. :)
Ik heb nu ook een 2gig stick en zelfs die vind ik nog maar net groot genoeg.
Het staat toch altijd sneller vol dan je vantevoren gedacht had :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het grote voordeel van de grotere memory sticks die eraan komen (32GB etc) het verlagen van de prijzen van 4GB en 8GB is. Had je nou eigenlijk een bepaalde firmware nodig voor die 8GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Volgende maand zijn de 8GB Memory Stick Pro Duo's beschikbaar, zo heeft Sony bevestigd tijdens de CES in Las Vegas. Ze gaan $300.- kosten en worden verkocht bij Sony Style en geautoriseerde dealers. Geen woord over Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:59:
Ik denk dat het grote voordeel van de grotere memory sticks die eraan komen (32GB etc) het verlagen van de prijzen van 4GB en 8GB is. Had je nou eigenlijk een bepaalde firmware nodig voor die 8GB ?
Als ik me niet vergis: +2.8fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Heb Every Extend Extra, Lumines II, Sonic Rivals en Thrillville binnen. EEE kan ik echt niet aan wennen, Lumines is leuk (!), Sonic Rivals nog niet genoeg tijd mee doorgebracht en Thrillville is aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
DaRKie schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:43:
[...]

Yep ik gebruik ook sinds pas AVItoPMP om me bestanden naar pmp (avc) om te zetten. En ik speel ze af met PMP Mod AVC 1.02M subtitle mod. Ik ben zeer tevreden met deze combinatie. Je kan gewoon films afspelen met srt ondertitels. Alleen ik ben nog niet helemaal uit welke setting het beste is voor kwaliteit/grote verhouding. Momenteel heb ik de codec op AVC staan en de bitrate op 400 en de rest gewoon standaard gelaten. Het zou mooi zijn als iemand nog tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Metal Slug op Gamekings. Zag er goed uit. Ik heb hem op de Wii en hij is excellent. Wanneer komt ie uit in Japan/USA/Europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik vind die PSX emulator echt top, alleen het gemis van de R2 en L2 knop is wat jammer. Hoe lossen julle dat nou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de home button drukt kan je je controls instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:34:
Ik vind die PSX emulator echt top, alleen het gemis van de R2 en L2 knop is wat jammer. Hoe lossen julle dat nou op?
Bij Gran Turismo 1 en 2 zijn er geen problemen, ik mis ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2007/01/champagnegoldpsp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/01/goldpsp.jpg

coming soon

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk... een goud kleurige PSP 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:28:
[...]

Leuk... een goud kleurige PSP 8)7
Ja, vanaf feburari in Japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik vind hem eigenlijk nog niet eens zo gek? Is die blauwe PSP al hier te vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwe is er nog niet, maar ik vind die Champagne Gold wel wat hebben. Lekker rustig kleurtje, past wel bij de PSP en zo.

Nieuwe custom firmware 3.03 OE-B is trouwens uit. Er is ondersteuning voor fullscreen video in het officiële video menu van je XMB toegevoegd, 480x272 pixels en dus UMD video kwaliteit. Ook is er een 3GP Converter uitgebracht met een aangepast .ini waardoor je nu je 480x272 AVC kan converten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn gevoel zijn vooral de functionaliteit, prestaties, technisch vermogen en dergelijke belangrijk van de PSP. Dus ik snap niet zo goed waarom ze steeds om de zoveel tijd een "nieuwe" PSP uitbrengen waarbij ze alleen de kleur veranderd hebben.

Weet trouwens iemand nog een ernstig goeie RPG game voor de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Probeer Firearms eens. Schijnt erg goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:26:
Blauwe is er nog niet, maar ik vind die Champagne Gold wel wat hebben. Lekker rustig kleurtje, past wel bij de PSP en zo.

Nieuwe custom firmware 3.03 OE-B is trouwens uit. Er is ondersteuning voor fullscreen video in het officiële video menu van je XMB toegevoegd, 480x272 pixels en dus UMD video kwaliteit. Ook is er een 3GP Converter uitgebracht met een aangepast .ini waardoor je nu je 480x272 AVC kan converten.
Ach, zo speciaal is dat ook weer niet, met het PMP formaat kon dit al tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 18:43
Sinds vandaag ook een psp. Combinatiepack gekocht met daxter, en ik moet zeggen, het bevalt me heel goed :). Firmware 2,6 nog btw, een redelijk oude als ik het topic zo doorlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:32:
Voor mijn gevoel zijn vooral de functionaliteit, prestaties, technisch vermogen en dergelijke belangrijk van de PSP. Dus ik snap niet zo goed waarom ze steeds om de zoveel tijd een "nieuwe" PSP uitbrengen waarbij ze alleen de kleur veranderd hebben.
Dat noem je marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 3 weken nu een heuse PSP; wel 2 x terug geweest vanwege dode pixels (4+) maar nu is hij helemaal goed !!

Wat een geweldig ding, Killzone zat er bij en inmiddels heb ik hem op FW 3.03 OE-A zodat je ook thuiskopieen kan spelen. Loco Roco is bruut en Lemmings 'takes you back to the old days' !!!

Bij de weg: memory sticks via het web: even googlen en ik betaalde € 50,- voor 2 x 2Gb.

Gebruikt iemand de Sony Media Manager ? (ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:00:
Sinds 3 weken nu een heuse PSP; wel 2 x terug geweest vanwege dode pixels (4+) maar nu is hij helemaal goed !!

Wat een geweldig ding, Killzone zat er bij en inmiddels heb ik hem op FW 3.03 OE-A zodat je ook thuiskopieen kan spelen. Loco Roco is bruut en Lemmings 'takes you back to the old days' !!!

Bij de weg: memory sticks via het web: even googlen en ik betaalde € 50,- voor 2 x 2Gb.

Gebruikt iemand de Sony Media Manager ? (ik wel)
Ooooh over stoute zaken praten met firmwares enzo mogen hier niet ;).

Maar waar heb je dan die memorysticks gekocht? Nl. een zeer aantrekkelijke prijs, zelf te aantrekkelijk. Weet zeker dat het geen nep sticks uit bv. China zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooh chips, dat was ik vergeten. Nou ja, 2007 nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen...

Die site van die sticks zou ik even moeten opzoeken, maar volgens mij was het eBay. Via HongKong verstuurd en ze werken prima. Gewoon originele Sony Memory Sticks Pro Duo. Let wel even op de verzendkosten.

Heeft iemand Dungeon Siege al gespeeld ? Is het wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Dit is niet de bedoeling

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 16:01 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Check je mail

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb trouwens net het spel LocoRoco gekocht... Lachen!

Dit spel kan je delen, maar hoe the fock werkt dat??? In het menu van de psp heb ik gekozen voor game delen... Collega heeft er ook 1 gekregen... Probeer nu connectie te krijgen met zijn psp. We hebben allebei het kanaal op automatisch staan.

Op de één of andere manier lukt het niet om te connecten! De wireless lang knop staat ook naar boven (dus aan)....

Irritant als het niet lukt! Wat doe ik verkeerd? Heeft het met de firmware te maken? (2.6????)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:06:
Ja gaar spel, niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 17:01
Voor de geïntereseerden van de nieuwe tv reeks EMMA op één:

http://www.een.be/televis...as/e_emma_psp/index.shtml

je kan de filmpjes ook je computer bekijken met vlc mediaplayer:

http://www.videolan.org/

Kwaliteit is in vergelijking met de bestandsgroote fenomenaal.
Zelfs op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:08:
[...]
Ach, zo speciaal is dat ook weer niet, met het PMP formaat kon dit al tijden.
Klopt, maar nu is gewoon in het Video menu. Scheelt weer wat tijd en ruimte, want PMP was best groot en dit is gewoon AVC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:45:
[...]

Klopt, maar nu is gewoon in het Video menu. Scheelt weer wat tijd en ruimte, want PMP was best groot en dit is gewoon AVC.
Eens, één gemis is dat je er geen subtitels "over" kan zetten.. ze moeten echt zijn ingebakken. Dat was wel lekker aan PMP. Gister even Lucky Number Slevin op de volledige resolutie gekeken, echt sweet dat beeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:45:
[...]

Ik encode mijn pmptjes nochtans ook met AVC hoor :)
En ze zijn dus praktisch even groot als dat ik vroeger MP4's maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Mja wat is nu beter ? PMP of de nieuwe MP4 AVC voor 3.03 OE-B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Volgens mij is er geen verschil in kwaliteit of file grootte(ze gebruiken immers dezelfde codex). Het verschil zit hem vooral in de speler en het bestandsformaat. Mp4 kan je op andere apparaten afspelen zoals je pc, iPod, gsm, ...
Met pmp zit je natuurlijk vast aan je psp.

Persoonlijk zal ik nu nog altijd voor pmp kiezen, waarom?
- je kan dus ook avc gebruiken
- je kan subtitles gebruiken, niet in de film maar dmv .srt files (belangrijkste voordeel vind ik)
- pmp draait standaard op 120mhz, onlangs een episode gezien van 45mins, batterij was van 94 naar 86% gegaan (en voorlopig kan je de cpu nog niet aanpassen in de shell van de psp dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 16-09 13:51
Dè oplossing: het spel gewoon kopen.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:06:
oooh chips, dat was ik vergeten. Nou ja, 2007 nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen...

Die site van die sticks zou ik even moeten opzoeken, maar volgens mij was het eBay. Via HongKong verstuurd en ze werken prima. Gewoon originele Sony Memory Sticks Pro Duo. Let wel even op de verzendkosten.

Niet dat dat per sé een probleem vormt, maar die sticks zijn vrijwel zeker fake.
Dat zijn namelijk nagenoeg alle Memory Sticks die via ebay worden verkocht en al zeker deze uit HongKong aan verdacht lage prijzen.
Echter, behalve dat ze trager zijn, wat niet echt stoort bij de PSP, werken de meeste onder hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Hmm ik heb een luie of dode pixel en ook nog versie 2.81.. ik hoop maar dat Vroom & Dreesman mijn geld terug geven, ik heb hem gisteren gekocht... zouden ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zillion01 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 06:55:
Hmm ik heb een luie of dode pixel en ook nog versie 2.81.. ik hoop maar dat Vroom & Dreesman mijn geld terug geven, ik heb hem gisteren gekocht... zouden ze dat doen?
ja, je mag bij de V&D alles binnen een of twee weken retour brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09
SurfHenk schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:39:
[...]

Niet dat dat per sé een probleem vormt, maar die sticks zijn vrijwel zeker fake.
Dat zijn namelijk nagenoeg alle Memory Sticks die via ebay worden verkocht en al zeker deze uit HongKong aan verdacht lage prijzen.
Echter, behalve dat ze trager zijn, wat niet echt stoort bij de PSP, werken de meeste onder hen.
Check ook de guides die Ebay hierover heeft geschreven.

Overigens is niet alles fake. Ik heb er 4 gekocht via Ebay en deze zijn gewoon echt. Tis vooral snel te zien aan een zichtbare printplaat bij de contactjes, en een niet voelbaar serienummer op de achterkant (origineel is laser gegraveerd)

Heb er inmiddels 1 verkocht aan een medetweaker (Staat in vraag en Aanbod) en deze is er zeer tevreden over.

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Waneer is die cam in NL te verkrijgen?
Welke demo's vinden jullie erg goed?
Momenteel heb ik alle demo's die ik kan krijgen

[ Voor 69% gewijzigd door Brantje op 13-01-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:15
ik wil een betere accu kopen maar waar en welke zou ik moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Chiii schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:29:
ik wil een betere accu kopen maar waar en welke zou ik moeten nemen?
Enige inzet wordt gewenst maar vooruit: als er inmiddels geen betere batterijen zijn voor je psp, is een 3600 mAh geen verkeerde keus. Even googlen leverde dit bijvoorbeeld op.
Of dit een goed prijsje is weet ik niet, maar google 3600 mah psp levert voldoende op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Ik had wel gezocht maar was benieuwd of op het forum mensen met een andere accu hadden. Ik heb een external power station met zo'n kabeltje in daar kan 4 x aaa in voor 16.90 euro heb ik 4 x aaa batterijen van 1000 mah dus totaal 4000 mah. Ik heb even die test bijgehaald:

Datel X2 Battery (3.6 volts @ 3600mAh):
Trial 1: 9 Hours, 30 Minutes
Trial 2: 9 Hours, 21 Minutes
Trial 3: 9 Hours, 33 Minutes
Average: 9 Hours, 28 Minutes

Power Station External 3800mAh Battery Pack (3.6 volts @ 3800mAh):
Trial 1: 10 Hours, 11 Minutes
Trial 2: 10 Hours, 15 Minutes
Trial 3: 10 Hours, 07 Minutes
Average: 10 Hours, 11 Minutes

met die power station kan ik iets langer mee maar het voordeel is dat ik het makkelijk kan loskoppelen. en het is goedkoper..mss ook veiliger maar de X2 accu is ook best wel bekend ik heb daar verder geen verhalen op internet gelezen over geexplodeerde exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Brantje schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:54:
Waneer is die cam in NL te verkrijgen?
Welke demo's vinden jullie erg goed?
Momenteel heb ik alle demo's die ik kan krijgen
Ik heb gehoord dat binnen enkele maanden deze cam naar ons land toe komt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
wanneer komt crisis core eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 09:08
sinds enkele dagen is mijn ac adapter naar de koleren, en de garantieperiode is ook net een halve maand voorbij dus wil ik graag een nieuwe kopen :) maar ik kan dat ding nergens vinden :| weet iemand een zaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Eerst hit google met keyword: adapter psp
Klik
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:56
Trust verkoopt die dingen ook

Predator setje is ook er handig trouwens.... _/-\o_

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
ik bedoel dan de originele sony adapter, slechte ervaring met 3rd party namaak spul :)

nou ik heb maar een trust besteld, ben benieuwd :)

[ Voor 23% gewijzigd door Moning2 op 17-01-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
waar kan je die bestellen? Dat trust ding..

ik heb gemerkt
dat je niet het 'opladen' kan gebruiken en wifi tegelijkertijd.

Dus als je veel gebruik maakt van wifi dan raad ik je aan om een interne battery pack te kopen.

[ Voor 69% gewijzigd door Chiii op 17-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Volgende week ga ik er ook een aanschaffen voor de wintersport :D
Welke games zijn buiten Loco Roco en GTA Liberty City Stories nog meer aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Chiii schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:25:
waar kan je die bestellen? Dat trust ding..

ik heb gemerkt
dat je niet het 'opladen' kan gebruiken en wifi tegelijkertijd.

Dus als je veel gebruik maakt van wifi dan raad ik je aan om een interne battery pack te kopen.
ik heb em niet constant in gebruik dus laden kan ook wel eens tussendoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Nu online
Neobender schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:35:
Volgende week ga ik er ook een aanschaffen voor de wintersport :D
Welke games zijn buiten Loco Roco en GTA Liberty City Stories nog meer aanraders?
Als je GTA Vice City Stories nog niet hebt, zou ik eerder dat nemen dan GTA Liberty City Stories.
Tevens is Pro Evolution Soccer 6 (PES 6) een plezant game vind ik als je van voetbal houdt tenminste.

Je kan mss vertellen wat je favoriete game genres zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Tja vanalles eigenlijk wel, zolang de gameplay gewoon goed is. Sport games boeien me minder dan platform/actieshooter.

Is er een Spyro The Dragon versie voor op de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Nu online
Nee bij mijn weten van niet.
Er is wel een psone versie beschikbaar als je de PS3 hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
shello schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:00:
Nee bij mijn weten van niet.
Er is wel een psone versie beschikbaar als je de PS3 hebt :9
Of je zet je ps1 cd van dat spel om naar een iso om die dan af te spelen op je custom fw psp :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie aan om te gebruiken bij je PSP ivm overzetten van data naar het beestje?

Een USB kabel? Of een cardreader?

En is een cardreader deze dan voldoende?

Is maar 12euro ook. En heb geen idee hoe duur zon USB kabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Nu online
Dit is de kabel die je dan nodig hebt: klik.
Is wat goedkoper , maar het blijft hetzelfde enkel wat makkelijker in gebruik.

[ Voor 25% gewijzigd door hevling op 19-01-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat is zon USB naar mini-USB kabeltje. Die heb ik nog wel liggen hier. Thx =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Is dat niet dezelfde kabel als bij Canon-camera's zit?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.