Ik heb een vraag over Burnout Dominator.
Hoe krijg ik meerdere multipliers?
Ik kan het echt nergens vinden op internet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 27846
Multipliers krijg je door als je boost-bar vol zit en dus blauw wordt te gaan boosten, door tijdens het boosten bijvoorbeeld takedowns te maken of te gaan driften zie je dat je boostbar weer wordt opgevult (terwijl je aan het boosten bent). Als je balk dan vol is geraakt en je huidige boost balk is leeg, wordt hij weer opnieuw aangevult en heb je een multiplier.Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:04:
Ik heb een vraag over Burnout Dominator.
Anoniem: 27846
Hij blijft dan gewoon doorgaan en kan je zelfs tot 12x of verder krijgen.Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:00:
Dus als de boost is afgelopen dan moet je nog een keer boosten?
of gaat hij als maar door en krijg je aan het einde 1x of 2x multiplier
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Werkt met iedere custom firmware. Dus alle SE-s en OE-s. Niet met 3.01 nee want dat is een officiele firmware. Als ik jou was zou ik upgraden naar 3.03, dan downgraden en een custom firmware erop zetten (op dit moment 3.40OE-A).
Anoniem: 131051
En waarom is gewoon plezier beleven met wat je hebt niet meer mogelijk? Ipv zo worked up te doen over een 'mogelijke' redesign. En dan nog, het platform blijft altijd hetzelfde, dus meer of minder ga je er niet mee kunnen. Als het ding nu voldoet, waar dan niet? Je kan blijven wachten. Of gewoon kopen niet meer omkijken naar wat er eventueel verandert als het zoveel pijn doet?ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:
Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.
Anoniem: 207027
De restyle is imho nog een gerucht.. Maar het wordt wel steeds hardnekkiger..ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:
Hallo,
Ik wil nu oook eigenlijk een PSP, zeker nu a.s begin mei een prijsdaling komt.
Hoewel ik ergens in eind 2006 las dat sony een redisign voor de psp zal komen, dus meer ontwikkeling.
Moet ik nu een PSP kopen, of wachten tot de misschien komende PSP in een andere jasje?
Nu wil ik niet naast de bak pissen (om het zo maar te zeggen)
Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Anoniem: 207027
PSP-Media was altijd m'n dagelijkse bron van al het PSP nieuws en vaste hulp bij vragen en problemen m.b.t. de PSP. Maar ze liggen idd al langer dan een week eruit. Wat ik weet is dat ze problemen hadden met de bekostiging van de server, dit was tijdelijk verholpen door donaties van members maar misschien is de stekker er toch uitgetrokken? Ik hoop dat ze snel weer online komen!Nhaixatael schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:53:
wat is er trouwens met psp-media.nl gebeurd? kan de site al een week ofzo niet meer bereiken en kan er verder ook niks over vinden.
Anoniem: 203716
Anoniem: 136640
mag er nog niet te veel overzeggen maar...me_mrtn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:01:
Vanmiddag zal ik even een nieuw deel aanmaken.Vertel trouwens eens verder Pat-Skim over R&C.
Anoniem: 136640
Hoezo mag je er niet veel over zeggenPat-Skim schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
[...]
mag er nog niet te veel overzeggen maar...
De Graphics zijn top, Controls ook (zelfs voor een platform loser als ik zelf).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq