Het PlayStation Portable topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27846

Ik heb een vraag over Burnout Dominator.

Hoe krijg ik meerdere multipliers?
Ik kan het echt nergens vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:04:
Ik heb een vraag over Burnout Dominator.

Hoe krijg ik meerdere multipliers?
Ik kan het echt nergens vinden op internet
Multipliers krijg je door als je boost-bar vol zit en dus blauw wordt te gaan boosten, door tijdens het boosten bijvoorbeeld takedowns te maken of te gaan driften zie je dat je boostbar weer wordt opgevult (terwijl je aan het boosten bent). Als je balk dan vol is geraakt en je huidige boost balk is leeg, wordt hij weer opnieuw aangevult en heb je een multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27846

Dus als de boost is afgelopen dan moet je nog een keer boosten?
of gaat hij als maar door en krijg je aan het einde 1x of 2x multiplier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 08:04
Anoniem: 27846 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:00:
Dus als de boost is afgelopen dan moet je nog een keer boosten?
of gaat hij als maar door en krijg je aan het einde 1x of 2x multiplier
Hij blijft dan gewoon doorgaan en kan je zelfs tot 12x of verder krijgen.
Het is mij gelukt om een keer een geheel rondje in een race te boosten.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Brantje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:12:
[...]

Welke firmware heb je?
Gewoon 3.01?
Werkt met iedere custom firmware. Dus alle SE-s en OE-s. Niet met 3.01 nee want dat is een officiele firmware. Als ik jou was zou ik upgraden naar 3.03, dan downgraden en een custom firmware erop zetten (op dit moment 3.40OE-A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 20:26
Hallo,
Ik wil nu oook eigenlijk een PSP, zeker nu a.s begin mei een prijsdaling komt.
Hoewel ik ergens in eind 2006 las dat sony een redisign voor de psp zal komen, dus meer ontwikkeling.
Moet ik nu een PSP kopen, of wachten tot de misschien komende PSP in een andere jasje?
Nu wil ik niet naast de bak pissen (om het zo maar te zeggen :+ )
Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:

Anders koop ik nu een psp en krijg ik later spijt als er een nieuwe versie uit is.
alvast bedankt.
En waarom is gewoon plezier beleven met wat je hebt niet meer mogelijk? Ipv zo worked up te doen over een 'mogelijke' redesign. En dan nog, het platform blijft altijd hetzelfde, dus meer of minder ga je er niet mee kunnen. Als het ding nu voldoet, waar dan niet? Je kan blijven wachten. Of gewoon kopen niet meer omkijken naar wat er eventueel verandert als het zoveel pijn doet?

Idem voor die mensen die wachten op de redesign van de 360, alsof wat je koopt ineens nutteloos is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207027

ethrellik schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:52:
Hallo,
Ik wil nu oook eigenlijk een PSP, zeker nu a.s begin mei een prijsdaling komt.
Hoewel ik ergens in eind 2006 las dat sony een redisign voor de psp zal komen, dus meer ontwikkeling.
Moet ik nu een PSP kopen, of wachten tot de misschien komende PSP in een andere jasje?
Nu wil ik niet naast de bak pissen (om het zo maar te zeggen :+ )
alvast bedankt.
De restyle is imho nog een gerucht.. Maar het wordt wel steeds hardnekkiger..
Het gaat denk ik om de vraag of je nog een paar maanden wilt wachten en meer wilt betalen voor de PSP Lite of dat je op korte termijn een apparaatje wil voor de verlaagde prijs. Bovendien geloof ik niet dat je spijt krijgt van de aankoop. Vooral ook omdat electronica heel snel veroudert en snel goedkoper wordt kan je daar echt niet aan beginnen.. .
'Had ik maar gewacht tot de prijsverlaging..' of 'Deze telefoon heeft weer nieuwe functies'. Daar heb je allemaal niets aan... Van mijn import PSP heb ik ook nog steeds geen spijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 12:09
wat is er trouwens met psp-media.nl gebeurd? kan de site al een week ofzo niet meer bereiken en kan er verder ook niks over vinden.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207027

Nhaixatael schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:53:
wat is er trouwens met psp-media.nl gebeurd? kan de site al een week ofzo niet meer bereiken en kan er verder ook niks over vinden.
PSP-Media was altijd m'n dagelijkse bron van al het PSP nieuws en vaste hulp bij vragen en problemen m.b.t. de PSP. Maar ze liggen idd al langer dan een week eruit. Wat ik weet is dat ze problemen hadden met de bekostiging van de server, dit was tijdelijk verholpen door donaties van members maar misschien is de stekker er toch uitgetrokken? Ik hoop dat ze snel weer online komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

PSP-Media heeft er al vaker uitgelegen, imo (teveel) serverproblemen. Ik kijk er verder nooit, PSPUpdates.com, PSPParty.nl en MaxConsole.net (goede vervanger, zo niet beter, van PSP-Media) zijn meer dan voldoende om op de hoogte te blijven. Dark_Alex released trouwens al zijn firmwares op de forums van MaxConsole.net, reden genoeg om daar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Ik heb vorige week een psp gekocht en een geheugen kaartje van 4gb Sandisk Gaming edition. Ik vind de psp echt een heel erg mooi apparaatje, echt super mooie graphics!

Ik ben alleen op zoek naar een goede nieuws site voor homebrew en dergelijke interessante psp nieuwtjes. Zelf heb ik http://psp-news.dcemu.co.uk/ al gevonden, maar ik vind dit niet echt een fijne site, en niet alles komt hier op.. Ik moet nu een aantal sites tegelijk in de gaten houden.

Kunnen er mensen maybe hun sources delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03 14:14

Pat-Juh

Patrick

PSPupdates.qj.net voor homebrew. Heeft ook een hoop ander game nieuws.

Ratched & Clank: Size Matters is trouwens een erg sicke game... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
Vanmiddag zal ik even een nieuw deel aanmaken. :) Vertel trouwens eens verder Pat-Skim over R&C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03 14:14

Pat-Juh

Patrick

me_mrtn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:01:
Vanmiddag zal ik even een nieuw deel aanmaken. :) Vertel trouwens eens verder Pat-Skim over R&C.
mag er nog niet te veel overzeggen maar...

De Graphics zijn top, Controls ook (zelfs voor een platform loser als ik zelf :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Pat-Skim schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
[...]

mag er nog niet te veel overzeggen maar...

De Graphics zijn top, Controls ook (zelfs voor een platform loser als ik zelf :P).
Hoezo mag je er niet veel over zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.