Het PlayStation Portable topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.631 views sinds 30-01-2008

• NilsPils
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 09:34
Zou het mogelijk zijn om een extern bureaublad te starten via een een website? Zodat ik dus met de psp naar die site kan gaan, en op die manier mijn pc kan overnemen?
Omdat mijn psp geen homebrew aan kan, kan ik dus geen VNC erop zetten.

Alvast bedankt voor de tips!! _/-\o_

• NilsPils
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:25:
Ik heb een 2GB Sony Memorystick Pro Duo High Speed(de 2gb versie van deze dus)..maar kan ik deze nou in mijn psp gebruiken? Zo ja..Mooi! Zo nee, waarom niet en is dit dan eventueel toch mogelijk? Ik kan er niet echt uit komen met google..
Ja hoor, ik heb hem ook. Werkt perfect:D

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:13
NilsPils schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:31:
Zou het mogelijk zijn om een extern bureaublad te starten via een een website? Zodat ik dus met de psp naar die site kan gaan, en op die manier mijn pc kan overnemen?
Omdat mijn psp geen homebrew aan kan, kan ik dus geen VNC erop zetten.

Alvast bedankt voor de tips!! _/-\o_
VNC heeft ook een webbrowse mogelijkheid met java. Doe maar eens http://jouwdesktopnaam_of_ip-adres:5800

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:42
Alleen ondersteunt de PSP geen Java, als ik me niet vergis.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Maar dat zit er wel aan te komen: http://pimpware.pspstart.de/

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Ik heb PES6 net gespeeld.

*De gameplay is er op vooruitgegaan; het speelt ongeveer als pes6 op de ps2 maar dan sneller (ligt waarschijnlijkt aan LCD ipv gewone tv?)

*Nog steeds heb ik geen commentaar. Alleen als je een goal maakt? Maar naar het schijnt ligt het aan de dumps die nu rondgaan (ben hier niet zeker van).

*Nog steeds geen verschillende stadions. Je kan alleen kiezen uit 2 veschillende grassoorten.

*De passen komen naar mijn gevoel beter aan als op de ps2 versie waar de bal te snel vertraagt en niet altijd goed aankomt vind ik.

*De graphics zijn er ietsje op vooruitgegaan maar niet echt veel.

*Waar ik af en toe last van heb is van ghosting tijdens de filmpjes tussenin (viering van een goal enzo.) Maar tijdens de match gaat alles vlot.

*Ook is er een optie die je moet kopen in de PES-shop genaamd "double speed match" . Ik ga er vanuit dat dit de snelheid (vd gameplay) verdubbelt. Als antwoord op de vele klachten over de trage gameplay van PES5.

* De moeilijkheidsgraad die werd aangegeven met een aantal sterren is er niet meer. Nu kun je kiezen uit beginner/amateur/regular/professional/top player. Waar ik mij aan erger is dat de overgang tussen amateur en regular te groot is (net als voorien tussen 2 en 3 sterren de overgan te groot was). Speel ik op amateur dan is het te makkelijk. Sppel ik op regular dan geraak ik praktisch de verdedigers niet voorbij en lopen de verdedigers sneller dan al mij spitsen.

* Ook kan je nu bij de psp-versie kiezen voor "wide" bij camera type.

* "Accumulated fatigue" kan je niet meer aan of uit zetten en staat standaard altijd aan!

Voor de rest is het vrijwel een port van de ps2 (master league, gewone league, cup...).

Buiten de minpunten zijn er natuurlijk ook veel pluspunten. De gameplay is in mijn ogen nog beter geworden en de bewegingen van de speles zijn veel vloeiender en natuurlijker waar bij pes5 de bewegingen meer stram en houterig waren.

Verwijderd

Als ik deze game wil bestellen(via amazon) omdat hij in nederland nog niet te koop is. Kan ik hem dan gewoon op mijn NL psp spelen?(dit spel is waarschijnlijk een USA versie..)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:03:
Als ik deze game wil bestellen(via amazon) omdat hij in nederland nog niet te koop is. Kan ik hem dan gewoon op mijn NL psp spelen?(dit spel is waarschijnlijk een USA versie..)
PSP Games zijn Region Free, UMD Movies niet....
Dat is algemeen al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

ook voor firmware v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:38:
Ik heb PES6 net gespeeld.

*De gameplay is er op vooruitgegaan; het speelt ongeveer als pes6 op de ps2 maar dan sneller (ligt waarschijnlijkt aan LCD ipv gewone tv?)

*Nog steeds heb ik geen commentaar. Alleen als je een goal maakt? Maar naar het schijnt ligt het aan de dumps die nu rondgaan (ben hier niet zeker van).

*Nog steeds geen verschillende stadions. Je kan alleen kiezen uit 2 veschillende grassoorten.

*De passen komen naar mijn gevoel beter aan als op de ps2 versie waar de bal te snel vertraagt en niet altijd goed aankomt vind ik.

*De graphics zijn er ietsje op vooruitgegaan maar niet echt veel.

*Waar ik af en toe last van heb is van ghosting tijdens de filmpjes tussenin (viering van een goal enzo.) Maar tijdens de match gaat alles vlot.

*Ook is er een optie die je moet kopen in de PES-shop genaamd "double speed match" . Ik ga er vanuit dat dit de snelheid (vd gameplay) verdubbelt. Als antwoord op de vele klachten over de trage gameplay van PES5.

* De moeilijkheidsgraad die werd aangegeven met een aantal sterren is er niet meer. Nu kun je kiezen uit beginner/amateur/regular/professional/top player. Waar ik mij aan erger is dat de overgang tussen amateur en regular te groot is (net als voorien tussen 2 en 3 sterren de overgan te groot was). Speel ik op amateur dan is het te makkelijk. Sppel ik op regular dan geraak ik praktisch de verdedigers niet voorbij en lopen de verdedigers sneller dan al mij spitsen.

* Ook kan je nu bij de psp-versie kiezen voor "wide" bij camera type.

* "Accumulated fatigue" kan je niet meer aan of uit zetten en staat standaard altijd aan!

Voor de rest is het vrijwel een port van de ps2 (master league, gewone league, cup...).

Buiten de minpunten zijn er natuurlijk ook veel pluspunten. De gameplay is in mijn ogen nog beter geworden en de bewegingen van de speles zijn veel vloeiender en natuurlijker waar bij pes5 de bewegingen meer stram en houterig waren.
Denk dat commentaar teveel vraagt, of het moet met een truukje aan te zetten zijn, ik heb het ook niet en dit is een fulldump van de UMD.

Graphics zijn imo wel erg toegenomen tov pes5, ik heb alleen wat last van ghosting (voornamelijk van de zwarte handschoentjes).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:51:
[...]

Denk dat commentaar teveel vraagt..
En al die andere voetbalgames voor de psp die dit wel hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vragen misschien minder voor graphics, AI, SFX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:56:
Die vragen misschien minder voor graphics, AI, SFX?
Minder wat? Ruimte?

De full dump van pes6 is 1.2GB en op een umd kan je 1.8GB kwijt. Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermogen van je psp (lees cpu tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Moeten ze de CPU maar standaard op 333MHz zetten bij Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de maximale leessnelheid van de UMD is bereikt, kan vanalles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand of het mogenlijk is een versie van 2.71SE te draaien via Devhook? Ik heb 1.5 nodig voor een aantal dingen (bijvoorbeeld om UMD films te kijken via UMD Emulator) en iig 1 originele spel deed het niet onder SE. Maar onder SE kan ik wel weer PSPradio gebruiken (1.5 geeft geen wpa wifi).
Waarschijnlijk ben ik wel de enige in de wereld die dit zou willen, maar misschien heb ik geluk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kan niet. Wacht totdat Pspradio geport word naar SE.
Of hij moet werken met HEND geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

voor welke firmware is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Brantje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:25:
Ik heb firmware 3.01 alleen als ik naar mypsp ga dan krijg ik een spaanse of italiaanse site voor me neus.
Hoe komt dit.
Verder zag ik dat japanse psp's meerdere dingen konden aka een writer en een soort van paint.
Komt dit ook in de Nederlandse firmware?
Nee, ook de Japanse versie heeft deze extra's niet. Dit ging om een HOAX.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Kan iemand uitleggen hoe ik PSPRadio aan de gang krijg op deze PSP:

PSP 1.50
DevHook 0.46 Gui Mod met 2.71 emulatie.

Dus hoe krijg ik PSPRadio aan de gang onder ge-emuleerde 2.71. Ik wil namelijk gebruik maken van WPA wat 1.50 niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren, vraagje.
Ik heb zo'n schitterende Witte PSP maar ik ben op zoek naar een soort van bureau standaard (eventueel met boxen, hoeft/liever niet) waar ik mn witte psp in kan zetten zodat ie automatisch wordt opgeladen en het liefst ook met USB aansluiting, maar aangezien die aan de bovenkant is is dat niet zo praktisch. Ik vind er veel via google maar ik weet niet welke de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Iemand tips? Het liefst in het wit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij waren er een paar docks van Logitech in het wit en zwart. Kzal het ff opzoeken, ik edit wel deze post.

Sorry, het was alleen een zwarte. http://www.logitech.com/i...CRID=2362,CONTENTID=10183

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja als die in t wit was had ik m genomen :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
whatzert schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:08:
Kan iemand uitleggen hoe ik PSPRadio aan de gang krijg op deze PSP:

PSP 1.50
DevHook 0.46 Gui Mod met 2.71 emulatie.

Dus hoe krijg ik PSPRadio aan de gang onder ge-emuleerde 2.71. Ik wil namelijk gebruik maken van WPA wat 1.50 niet ondersteunt.
Kan misschien, moet je even zoeken op HEND+pspradio. Zelf wil ik dat ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

MeNTaL_TO schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:46:
Weet iemand of het mogenlijk is een versie van 2.71SE te draaien via Devhook? Ik heb 1.5 nodig voor een aantal dingen (bijvoorbeeld om UMD films te kijken via UMD Emulator) en iig 1 originele spel deed het niet onder SE. Maar onder SE kan ik wel weer PSPradio gebruiken (1.5 geeft geen wpa wifi).
Waarschijnlijk ben ik wel de enige in de wereld die dit zou willen, maar misschien heb ik geluk.
Welke versie van SE draai je ? Ik heb met SE-B en SE-C geen enkele last dat originele spellen niet werkten, SE-A had wel problemen

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje over de nieuwe Firmware 3.01
Kan ik b.v hierop geen SNES9XTYL op afspelen ?? Want ik weet het niet zeker of de security updates van 3.01 dat voorkomt, maar ik ben bang van wel. Of is het al onmogelijk vanaf 2.80 ??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:38:
Ik had een vraagje over de nieuwe Firmware 3.01
Kan ik b.v hierop geen SNES9XTYL op afspelen ?? Want ik weet het niet zeker of de security updates van 3.01 dat voorkomt, maar ik ben bang van wel. Of is het al onmogelijk vanaf 2.80 ??
Waar jij op doelt is al vanaf 1.51 (zo niet, dan vanaf 2.0) onmogelijk dacht ik.

Ik begin bijna medelijden te hebben met Sony, zojuist is fw 3.0 te emuleren met devhook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaWaN schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:39:
[...]

Welke versie van SE draai je ? Ik heb met SE-B en SE-C geen enkele last dat originele spellen niet werkten, SE-A had wel problemen
Niet, met SE kan ik de geen umd emulator draaien en doet MLB 2006 the show het niet. Ik draai nog gewoon 1.5 met devhook 2.71. Ik had SE-B''.
Hier is de howto (gemaakt door StefMan):
Ja het is zo ver ik zal even snel uitleggen wat tedoen

-Download Devhook 0.51

-Download PSARDumper

-Download 3.01 update

-Download 3.01 Update en extract deze eboot met PBPUnpacker en zet de DATA.PSAR in je root.

-Start PSARDumper en druk op X.

-Herstart je PSP en zet de USB Modus weer aan

-Delete je DATA.PSAR en knip de F0 folder plak de F0 Folder in DH301.

-Start devhook en selecteer de 3.01 firmware. Ga dan naar Flash rom en flash de Devhook files in je Flash 1

- en klaar ben je
Nu nog even de berichten of het echt werkt en stabiel is.

[ Voor 45% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-12-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net dh0.51 met FW3.01 uitgeprobeerd. En het werkt :*)

Gelijk ff de visualisaties uitgeprobeerd. Zag er mooi uit
Tot nu toe geen glitches of iets dergelijks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Klopt het dat je met DevHook 0.51 alleen naar flash0 of flash1 kan installeren?

[ Voor 6% gewijzigd door whatzert op 05-12-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
nee flash1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ik heb net ook de nieuwe devhook met 3.01 geïnstalleerd op een SE-C PSP. Ik had eerst de config files van 0.50 voor 2.82 geïnstalleerd in flash1 en had daarna devhook 0.51 met 3.01 erop geknalt. Startte 3.01 op zonder eerst te flashen en het leek te werken op het eerste gezicht, maar toen kreeg ik zo'n blauw scherm met corrupted ofzo en dat ik rondje moest drukken om te herstellen. Nu heb ik dat gedaan en het werkte nog niet. Heb daarna de nieuwe config files erin geflasht en toen werkte het wel. Echter terug gekeert in SE-C waren mijn instellingen gewist en moest ik alles opnieuw invoeren. Dat werkt nu ook weer, maar wanneer ik een achtergrond zet slaat hij em niet op. Zodra de PSP herstart wordt is de achtergrond weer weg. Dit is echt heel vaag.
Wat kan ik hier nou tegen doen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Blijft me verbazen hoe snel en gemakkelijk alle firmwares gecracked worden. Ik draai nu 2.82 SE-C volgens mij, iig die laatste gecrackte firmware, en het werkt als een zonnetje, unglaublich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:39:
Kheb net dh0.51 met FW3.01 uitgeprobeerd. En het werkt :*)

Gelijk ff de visualisaties uitgeprobeerd. Zag er mooi uit
Tot nu toe geen glitches of iets dergelijks gehad.
Ik gisteren al, valt me alleen op dat pes6 vaak vastloopt en dat mijn option file opeens corrupt geraakt is. Maar goed, het is ook een devhook beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:42:
Ik heb net ook de nieuwe devhook met 3.01 geïnstalleerd op een SE-C PSP. Ik had eerst de config files van 0.50 voor 2.82 geïnstalleerd in flash1 en had daarna devhook 0.51 met 3.01 erop geknalt. Startte 3.01 op zonder eerst te flashen en het leek te werken op het eerste gezicht, maar toen kreeg ik zo'n blauw scherm met corrupted ofzo en dat ik rondje moest drukken om te herstellen. Nu heb ik dat gedaan en het werkte nog niet. Heb daarna de nieuwe config files erin geflasht en toen werkte het wel. Echter terug gekeert in SE-C waren mijn instellingen gewist en moest ik alles opnieuw invoeren. Dat werkt nu ook weer, maar wanneer ik een achtergrond zet slaat hij em niet op. Zodra de PSP herstart wordt is de achtergrond weer weg. Dit is echt heel vaag.
Wat kan ik hier nou tegen doen?
Haal is eerst je 2.82 files uit je flashgeheugen. Mensen hadden wat problemen met de configfiles van 2.82 en 3.01 in flash geheugen.
(Uninstall optie in je devhook)
Kijk of je dan nog steeds die vage error krijgt met alleen de 3.01 config files in je flash1.

Ik draai zelf 2.71SE-C, maar elke keer als ik weer in devhook FW3.01 ga moet ik elke keer mijn alias enz instellen.
Kheb pas alleen ff gta:vc nog via 3.01 paar min gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:54:
[...]

Haal is eerst je 2.82 files uit je flashgeheugen. Mensen hadden wat problemen met de configfiles van 2.82 en 3.01 in flash geheugen.
(Uninstall optie in je devhook)
Kijk of je dan nog steeds die vage error krijgt met alleen de 3.01 config files in je flash1.

Ik draai zelf 2.71SE-C, maar elke keer als ik weer in devhook FW3.01 ga moet ik elke keer mijn alias enz instellen.
Kheb pas alleen ff gta:vc nog via 3.01 paar min gespeeld.
Weet iemand of er in versie 3 en hoger een check zit op savegames? Ik had een optionfile van iemand gekregen voor pes6, maar deze wil de psp niet meer laden omdat ie corrupt is, onder 2.71 heeft ie het altijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vooralsnog kan ik er nergens iets over vinden, dus vandaar deze post:

Ik ga binnenkort op vakantie naar Zuid-Korea (!) en ik ben van plan om daar een PSP te gaan kopen. Heeft iemand daar ervaring mee ? Kan ik deze gebruiken in NL (europa) en werken alle spellen ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Spellen zijn niet regiogebonden nee, dus dat gaat gewoon werken. UMD Films is een ander verhaal, maar dat is een grote flop dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Als je 100% save wilt doen moet je de verpakking niet meenemen zodat het niet zo snel hard te maken is dat je hem daar hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Nou ik heb dat probleem met SE-C dus gefict nu, maar nu heb ik weer een nieuw probleem. Nu slaat hij de instellingen niet op als ik in 3.01 emulated zit. Moet elke keer opnieuw tijd, datum etc. instellen. Ligt dit nu aan mij of is het een bug in devhook 0.51. Ik heb trouwens wel de 3.01 devhook files in flash 1 gezet. Devhook geeft ook aan dat die settings erin zitten. Kun je die instellingen niet meer gewoon op de memstick laten opslaan, aangezien ik zoveel problemen met dat flash 1 heb. Iemand die me kan helpen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:37:
UMD Films is een ander verhaal, maar dat is een grote flop dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Ben ook van plan om een psp aan te schaffen, maar wou er voornamelijk films op kijken, is het nou wel of niet goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:50:
[...]

Weet iemand of er in versie 3 en hoger een check zit op savegames? Ik had een optionfile van iemand gekregen voor pes6, maar deze wil de psp niet meer laden omdat ie corrupt is, onder 2.71 heeft ie het altijd gedaan.
die savegame probleem heb je dat ook als je gewoon 1.5 gebruikt en dan 3.01 emuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:17:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Zuid-Korea (!) en ik ben van plan om daar een PSP te gaan kopen. Heeft iemand daar ervaring mee ? Kan ik deze gebruiken in NL (europa) en werken alle spellen ?
Ja, de Koreaanse PSP heeft gewoon een schakelende netadapter (100-240V). Verder is een Koreaanse PSP UMD regio 3. In Europa hebben we UMD regio 2. Europese en Amerikaanse films kun je dus niet op een Koreaanse PSP afspelen. Spellen zijn tot nu toe altijd regio-vrij geweest. Let op met officiële Koreaanse PSP spellen. Deze zijn soms gelokaliseerd in het Koreaans, maar veelal zijn het gewoon de Japanse of Engelse versies. Helaas is men niet altijd even consequent met het correct weergeven van de taalopties op de verpakking. Op een indruk te krijgen van Koreaanse uitgaven kun je alvast Koreaanse titels bekijken bij Play-Asia. Naast de officiële releases kun je ook veel Japanse import vinden voor de PSP in Korea.

Tip: altijd afdingen in Korea anders betaal je teveel. Neem een "echte" Koreaan mee om te onderhandelen als je de taal niet spreekt.

edit:
Waarschijnlijk kun je gewoon een Japanse verise PSP in Korea kopen. Dan heb je UMD regio 2 en kun je ook hier films kopen mocht dat belangrijk voor je zijn. Als je alleen wilt gamen maakt het niet uit welke versie je koopt.

[ Voor 13% gewijzigd door ari3 op 06-12-2006 10:51 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

jaaoie17 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:36:
[...]

die savegame probleem heb je dat ook als je gewoon 1.5 gebruikt en dan 3.01 emuleerd?
Yep, ik heb zelfs de file er in 1.5 erop gezet om te kijken of ik dan het probleem ook had, maakt geen verschil, ik ga zo mijn oude 2.71 devhook (.46) er weer opzetten om te kijken of ik het dan ook hou). Ik heb er namelijk last van sinds ik er 3.01 op heb staan en dat lijkt me niet toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:21:
Nou ik heb dat probleem met SE-C dus gefict nu, maar nu heb ik weer een nieuw probleem. Nu slaat hij de instellingen niet op als ik in 3.01 emulated zit. Moet elke keer opnieuw tijd, datum etc. instellen. Ligt dit nu aan mij of is het een bug in devhook 0.51. Ik heb trouwens wel de 3.01 devhook files in flash 1 gezet. Devhook geeft ook aan dat die settings erin zitten. Kun je die instellingen niet meer gewoon op de memstick laten opslaan, aangezien ik zoveel problemen met dat flash 1 heb. Iemand die me kan helpen?
Denk dat het misschien een bug is. Precies hetzelfde heb ik namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:14:
[...]

Ben ook van plan om een psp aan te schaffen, maar wou er voornamelijk films op kijken, is het nou wel of niet goed te doen?
Ik heb eigenlijk vrij weinig toe te voegen aan ari3.
Eventueel kan je wel gewoon je divx films converteren zodat ze op je psp af te spelen zijn, dan gaat dat regio verhaal niet meer op natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Jammer dat er nog wat bugs zijn omtrent de nieuwe Devhook 0.51.
Ietwat te snel gereleased misschien, of het moet een leak zijn.

Maar het is wel zooo gruwelijk fijn he. AAC podcasts eindelijk, vodcasts die nu relaxed zijn.
Visualiser :) En nog veel meer fijns.

Dat de buttons X en O omgedraaid zijn is overigens te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog wel een beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Een echte MGS voor de psp! Nouja, in de VS dan. Maar bij dimensionplus.nl kun je de import ook bestellen. Hier de officiele site van konami, met een leuk preview filmpje. En hier de ign review.

Ik ben wel benieuwd naar de online mogelijkheden, wie weet er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

mca2 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:10:
Een echte MGS voor de psp! Nouja, in de VS dan. Maar bij dimensionplus.nl kun je de import ook bestellen. Hier de officiele site van konami, met een leuk preview filmpje. En hier de ign review.

Geen turnbased meer? Maar realtime?

Oo

Ik zou zo graag MGS 1 terug willen spelen op PSP, zou prachtig zijn :)

Edit: blijkbaar is het zo ya.

PRACHTIG, die haal ik toch een van dees daag!

[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 06-12-2006 23:28 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn, nice :). Toch mijn PSP dan maar binnenkort onder het stof vandaan halen. Paar maanden niet aangeraakt :/ , achteraf gezien is PSP niet echt mijn ding, ben graphicsgeil :P, en die ghosting... soms wel ff irri.

Nu nog Final Fantasy voor de PSP en ik kan mijn PSP weer een tijdje gebruiken

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:06
Vandaag mijn psp gedownfirmatized naar 1.5 en daarna gelijk door naar 2.71 SE-C. Oke leuk maar wat kan ik nu meer dan anders. Heb namelijk die SNES emu waarop ik weer eens mario wil spelen maar die start dus niet. moetik nu alsnog Devhook nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dutch-Hane schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
[...]
Ik heb eigenlijk vrij weinig toe te voegen aan ari3.
Eventueel kan je wel gewoon je divx films converteren zodat ze op je psp af te spelen zijn, dan gaat dat regio verhaal niet meer op natuurlijk :)
Ik zou dan wel avc doen ipv divx, divx kan alleen met homebrew. AVC helaas (net als mp4) niet in de gehele resolutie van de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

CreativeMind schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:26:
Vandaag mijn psp gedownfirmatized naar 1.5 en daarna gelijk door naar 2.71 SE-C. Oke leuk maar wat kan ik nu meer dan anders. Heb namelijk die SNES emu waarop ik weer eens mario wil spelen maar die start dus niet. moetik nu alsnog Devhook nemen??
Heb je die wel in game150 gezet? Er is een aardige boel homebrew die het niet of niet lekker doet onder SE. Ik blijf ook gewoon op 1.50 zodat ik zeker weet dat alles het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:06
Mja die snes zit onder de map game150 en doet het. Ga binnekort ook de GBA testen.

Voor ISO's moet je wel devhook hebben? Zoja dan sla ik die maar eens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

CreativeMind schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:20:
Mja die snes zit onder de map game150 en doet het. Ga binnekort ook de GBA testen.

Als ik mij niet vergis, kan je die ook vanuit SE starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
CreativeMind schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:20:

Nee hoor hoeft niet.
Als je de ISO map maar in de root van je PSP heb staan en de game kernel op 2.71 anders gaat het niet werken.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze komt toch na een tijd ook normaal in Nederland uit toch, hoop ik? :P

Verder had ik gehoord dat er een gps-module wordt meegeleverd. Had iets te doen met de missies in het spel oid. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:50:
[...]

Deze komt toch na een tijd ook normaal in Nederland uit toch, hoop ik? :P

Verder had ik gehoord dat er een gps-module wordt meegeleverd. Had iets te doen met de missies in het spel oid. :?
Ja, zag dat in de review op IGN. Maar er werd volgens mij niet gezegd dat deze erbij werd geleverd, alleen dat er een GPS functie zat ingebouwd. De GPS module zoekt dan een bepaald gebied af naar Soldiers van andere spelers, die je in je spel kunt gebruiken of zoiets :P!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
MeNTaL_TO schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:40:
[...]

Ik zou dan wel avc doen ipv divx, divx kan alleen met homebrew. AVC helaas (net als mp4) niet in de gehele resolutie van de psp.
Ja dat bedoelde ik ook :) Maar ik had het over divx omdat dat makkelijker om te zetten is (naar een ondersteund formaat) dan bijvoorbeeld een dvd die je uit je kast pakt.
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:50:Verder had ik gehoord dat er een gps-module wordt meegeleverd. Had iets te doen met de missies in het spel oid. :?
Bron? Op playasia.com verkopen ze ze nu namelijk wel, 45 euro omgerekend voor een gps module. Acceptabel bedrag al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mijn fout :P

Las net dat zo een gps-module gewoon los te verkrijgen was. Denk dat als je van de gps functies gebruik wilt maken zelf een gps module moet kopen.

http://www.pspwereld.nl/m...ews&file=article&sid=1055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Mijn PSP is in twee dagen al compleet vast gelopen in de webbrowser. Ook doet ie steeds langer om pagina's te ladne en is de interface 'traag'. Heb alle cookie's, verficatie, enzovoort allang gedelete, geformateerde 32MB MS gebruikt, maar helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit verhaal op een site staan. Heeft iemand iets dergelijks die in NL verkrijgbaar is ?

Shipping to NL : 1.5 Kg(s) $39.98

Het gaat dus om dit verhaal.

edit:
gevonden

hier :p ,helaas iets te prijzig zodat ik toch voor een "simpele" externe HD ga tzt.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
nudie schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:46:
Heren, vraagje.
Ik heb zo'n schitterende Witte PSP maar ik ben op zoek naar een soort van bureau standaard (eventueel met boxen, hoeft/liever niet) waar ik mn witte psp in kan zetten zodat ie automatisch wordt opgeladen en het liefst ook met USB aansluiting, maar aangezien die aan de bovenkant is is dat niet zo praktisch. Ik vind er veel via google maar ik weet niet welke de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Iemand tips? Het liefst in het wit natuurlijk :)
Ik heb hier een zo goed als nieuwe witte liggen. Heb hem destijds uit amerika gehaald via eBay maar gebruik hem eigenlijk niet.. Als je interesse hebt moet je me maar even Pm'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Heeft iemand ervaring met deze batterij voor de psp? Gaat ie snel kapot? Kan het schadelijk zijn voor je PSP? Want het lijkt me wel handig om langer films te kunnen kijken en langer te kunnen gamen! :) En het is helemaal niet duur! Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Bedankt voor de link :)
Binnenkort toch maar eens een 2gig kaartje halen...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hansvd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:22:
Heeft iemand ervaring met deze batterij voor de psp? Gaat ie snel kapot? Kan het schadelijk zijn voor je PSP? Want het lijkt me wel handig om langer films te kunnen kijken en langer te kunnen gamen! :) En het is helemaal niet duur! Iemand ervaring?
Die prijs is inderdaad vrij laag zeg :) Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat ik wel weet is dat er ook 3600 mAh batterijen bestaan. Het lijkt me onschadelijk verder hoor, het voltage is hetzelfde.

Edit:
Mooi, keep us updated! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Dutch-Hane schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:41:
[...]
Die prijs is inderdaad vrij laag zeg :) Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat ik wel weet is dat er ook 3600 mAh batterijen bestaan. Het lijkt me onschadelijk verder hoor, het voltage is hetzelfde.
Oké dan ga ik hem denk ik maar proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hansvd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:22:
Ik heb de sterkere 2300 (dacht ik) mAH accu van Sony bij Brando gekocht, wil eigenlijk alleen orginele accu's erin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Sinds een uur of twee ook trots bezitter van een witte PSP (fw2.71). Ik heb een aantal ISO's die ik wil afspelen, moet ik hiervoor downgraden of kan het gewoon door de nieuwste Devhook te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:08:
Sinds een uur of twee ook trots bezitter van een witte PSP (fw2.71). Ik heb een aantal ISO's die ik wil afspelen, moet ik hiervoor downgraden of kan het gewoon door de nieuwste Devhook te installeren?
Je moet downgraden :)

Anders start Devhook niet

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Ah thanks.. Downgraden naar 1.5 dus, dan Devhook installeren? Kan Devhook alle functies die ik nu heb emuleren?

[ Voor 41% gewijzigd door plapz0r op 09-12-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
SToRM666 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:11:
[...]

Bedankt voor de link :)
Binnenkort toch maar eens een 2gig kaartje halen...
Ik heb de 2gig kaart zojuist maar al gehaald :P
Weet iemand een goede tutorial om devhook te installeren of wijst alles zichzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Hmm ik heb dus een brick. :)

Hoe krijg ik het voor elkaar. Scherm blijft zwart en power knopje groen. Verder niets.
Heb dus een gewoon een tutorial gevolgd en nu dus kapoet. Lees nu iets van een mobo type wat niet gedowngrade kan worden. Hoe kan ik zien of ik die heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:15:
Ah thanks.. Downgraden naar 1.5 dus, dan Devhook installeren? Kan Devhook alle functies die ik nu heb emuleren?
Dit zijn toch wel een beetje standaard vragen die al aardig wat keertjes gevraagt zijn inmiddels.

Misschien de TS maar eens aanpassen met een stukje over devhook?

Ontopic, ja dat kan. Zelfs nog meer, je kan alle firmwares gebruiken (tot 3.02).
xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:13:

Hoe krijg ik het voor elkaar. Scherm blijft zwart en power knopje groen. Verder niets.
Heb dus een gewoon een tutorial gevolgd en nu dus kapoet. Lees nu iets van een mobo type wat niet gedowngrade kan worden. Hoe kan ik zien of ik die heb?
Tutorials beter lezen.
TA-82 is net uit in Europa, kan me nog niet echt voorstellen dat je die al hebt gekregen.
Ik dacht dat downgraden vanaf 2.71 redelijk failsafe was, waar heb je je firmware vandaan? (en welke runbook heb je gevolgd?)

Ik neem aan dat je de accu er ook al even uit hebt gehad?
xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:17:
Bah.. Wat een pannekoek ben ik ook!

Heb dus idd die IC1003.. :(

Terugsturen dus. Heb hem bij een online warenhuis gehaald. Krijg ik een nieuwe?
Nee, contact opnemen met Sony Badhoevedorp, die kunnen hem weer laten unbricken tegen een kleine betaling (dacht 40 a 50 euro), ze stellen geen vragen en een vriend van me kreeg hem terug met 2.60 (maar zou ook kunnen dat je tegenwordig gewoon 2.82 erop terug krijgt).
In jouw geval kan je hem niet downgraden (geen idee of 2.71SE dan wel kan).

[ Voor 62% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-12-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

@hierboven.. Mja je hebt helemaal gelijk. Had beter moeten lezen.. Maar was misschien iets te excited.
Wil namelijk al een hele tijd een PSP. Kan hem wel laten unbricken maar dan kan ik nog niet downgraden dus daar heb ik ook niets aan. Kan ik hem niet gewoon terugsturen?

Accu ligt er nu kwartier naast. Ik wacht nog een kwartier.

Heb deze tut gevolgd. http://www.psp-media.nl/tutorials/6721-2-71-a.html

[ Voor 61% gewijzigd door plapz0r op 09-12-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:17:

@hierboven.. Mja je hebt helemaal gelijk. Had beter moeten lezen.. Maar was misschien iets te excited.
Wil namelijk al een hele tijd een PSP. Kan hem wel laten unbricken maar dan kan ik nog niet downgraden dus daar heb ik ook niets aan. Kan ik hem niet gewoon terugsturen?

Accu ligt er nu kwartier naast. Ik wacht nog een kwartier.

Heb deze tut gevolgd. http://www.psp-media.nl/tutorials/6721-2-71-a.html
Je kan het altijd proberen om deze terug te brengen, maar geef je weinig kans en zou het ook oneerlijk vinden naar de winkel toe, maar goed, het is jouw geweten.
Je kan hem beter bij Bart Smit ofzo halen, kan je gelijk de printplaat controleren (of 2de hands halen, heb ik ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:13:

TA-082 moederborden kunnen inderdaad niet / nauwelijks gedowngrade worden. Je moet het umd klepje open maken en kijken of er tekst staat in de hoek op het mainboard volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol vandaag mijn psp binnengekregen, mobo: ta82 :(
Ik las ook op psp media dat je fw 1.5 kunt emuleren, maar draait dat wel snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pfff....devhook staat erop, kan spel kiezen en al. Maar als ik dan op 'start devhook' druk, dan zegt ie 'reboot system' en dan gaat ie telkens uit :(

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Net fw3.02 met devhook 0.51.100 geinstalleerd, blijf het probleem houden dat savegame's van andere psp's als corrupt worden gezien en zolang alles het blijft doen met 2.71 op 2.xx tot 2.00 blijf ik die gebruiken. (het gaat om de option file van PES6) nu kan ik die ook importeren van mijn ps2, dus niet echt een mega probleem, het grote probleem blijft in de beta status van devhook 0.51.
SToRM666 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:11:
Pfff....devhook staat erop, kan spel kiezen en al. Maar als ik dan op 'start devhook' druk, dan zegt ie 'reboot system' en dan gaat ie telkens uit :(
Mijn glazenbol is stuk vandaag, welke versie, welke bios, hoe heb je die geinstalleerd?

[ Voor 31% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-12-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Volgens mij is het 0.51, degene met firmware 3.01 ondersteuning.
Ik heb eerst alle files op mn psp gezet, toen de PSAR Dumper en daarna 1 of andere .bat file die tussen mn files kwam te staan laten runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ff mazzel met mijn psp.
ik kreeg hem nieuwe met 2.01 erop 2 weken terug. nu draai ik 2.71 sec met devhook 5.1@3.02 fw.
net 4 gb kaartje binnen want 2 gb vond ik te weinig. gta vcs en das al 1.6 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

SToRM666 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:50:
Volgens mij is het 0.51, degene met firmware 3.01 ondersteuning.
Ik heb eerst alle files op mn psp gezet, toen de PSAR Dumper en daarna 1 of andere .bat file die tussen mn files kwam te staan laten runnen.
Deze methode ken ik dus niet.
Waarom niet gewoon met de hand doen, veel simpeler kan niet, je moet alleen 1 map verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
MeNTaL_TO schreef op zondag 10 december 2006 @ 02:19:
[...]

Deze methode ken ik dus niet.
Waarom niet gewoon met de hand doen, veel simpeler kan niet, je moet alleen 1 map verplaatsen.
Het is ondertussen al gelukt :)
Ik moest gewoon de map F0 kopieëren naar de goeie plek. Ik heb daarna ook nog even zitten puzzelen met waarom ie geen game wilde starten, maar het blijkt dus dat er een UMD in de drive moet zitten...Kan ik om dit te omzeilen dan UMDemulator o.i.d. gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

SToRM666 schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:10:
[...]

Het is ondertussen al gelukt :)
Ik moest gewoon de map F0 kopieëren naar de goeie plek. Ik heb daarna ook nog even zitten puzzelen met waarom ie geen game wilde starten, maar het blijkt dus dat er een UMD in de drive moet zitten...Kan ik om dit te omzeilen dan UMDemulator o.i.d. gebruiken?
Nope, maar kan iedere UMD zijn, ook de demo umd die je bij je psp krijgt.
Anders gewoon even een filmumd halen bij de Bart Smit voor een tientje.

[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-12-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NilsPils
MeNTaL_TO schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:34:
[...]
Nope, maar kan iedere UMD zijn, ook de demo umd die je bij je psp krijgt.
Anders gewoon even een filmumd halen bij de Bart Smit voor een tientje.
8 euro:D Ze zijn weer afgeprijst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
NilsPils schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:24:
Zozo, dat is niet duur. Maar ik heb meer dan genoeg originele UMD's hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

NilsPils schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:24:
[...]

Hmm...dan toch maar eens een paar films kopen die ik nog graag wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:21:
Had ik ff mazzel met mijn psp.
ik kreeg hem nieuwe met 2.01 erop 2 weken terug. nu draai ik 2.71 sec met devhook 5.1@3.02 fw.
net 4 gb kaartje binnen want 2 gb vond ik te weinig. gta vcs en das al 1.6 gb.
Wordt er uberhaupt nog over iets anders gepraat hier als ISOz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand hier ervaring met http://pspupdates.qj.net/...od-1-65c3/pg/49/aid/72824

Ik krijg hem keurig opgestart, kan alles kiezen, ziet mijn 271 firmware ook keurig in de lijst staan, alleen als ik een spel start loopt mijn psp vast. Ik kan totaal niet vinden wat er nu precies verkeerd zou kunnen gaan.
nudie schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:20:
[...]

Wordt er uberhaupt nog over iets anders gepraat hier als ISOz?
Ja zat volgens mij.
majoh schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:29:
De laatste tijd helemaal niets anders meer dan warez hiero... Wel jammer.

Maar ja, zelf ook niet veel meer bezig dan een beetje Daxter spelen, dus echt veel heb ik ook niet te melden...
Ik denk niet dat het over warez gaat, dat mag immers niet.

Ik denk dat jij een hele andere definitie van warez hebt.
Aan devhook en mods is niets illegaals.

[ Voor 54% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-12-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Maar ja, zelf ook niet veel meer bezig dan een beetje Daxter spelen, dus echt veel heb ik ook niet te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online

Hoe kom je langs Hyve Queen 1 want ik kom daar ECHT niet verder. Al met de FAQS erbij 100x geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

W00fer schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:03:
[...]

Hoe kom je langs Hyve Queen 1 want ik kom daar ECHT niet verder. Al met de FAQS erbij 100x geprobeerd.
Op het moment dat hij zijn chemische stof gaat uitblazen moet je hem hard tegen zijn koppie slaan...dan naar zijn achterwerk rennen en hier zovaak opslaan, dan rondjes gaan renne...even stil staan dan vliegt ie naar jou toe en willie op jou landen.maar zorg dat je dan weer wegrend zodat ie je niet raakt en dan weer terug naar het begin.

PS. Heeft iemand bij HiveQueen 2 ook dat wanneer zij de lucht in wilmet al die blauwe gloed eromheen dat de PSP zo traag reageerd, de CPU kan het dan duidelijk niet aan (is op 60% van de game ongeveer).

Wil dit eigenlijk nog even testen met 2.71 en 3.0 want hier schijnt de CPU speed omhoog gezet te zijn. Of heeft iemand dit al getest.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een beetje mee over HomeBrew zou je wel verwachten. Ik heb hem nog niet geflashed omdat ik nog een beetje terughoudend ben maar zal dit één dezer dagen zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nu we het toch over Daxter hebben :)
Ik heb in de zomervakantie (het orgineel ja) uitgespeeld, en omdat ik naast lumines en burnout legends toch ook nog wel met Daxter aan de gang wilde, ben ik "even" die eggs gaan verzamelen.

Opzich redelijk succesvol, op 1 &#^$* ei na. Wel grappig detail is dat je er 1001 kan verzamelen, ik heb ze allemaal (+ 1 die je volgens mij bij indiana jones minigame krijgt), op 1 ei bij die houtzagerij na.
Beetje lastig om nu al die locaties op te gaan noemen hier, maar is er mischien een tut van alle locaties? Staat wel mooi natuurlijk 1001/1000 eggs :)

Zeer leuk spel om te spelen overigens _/-\o_ ... behalve die bonus filmpjes die je krijgt vielen me in de meeste gevallen wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ja, ik zat ook vast bij Hive Queen 2, de PSP heeft daar echt problemen mee. Op het moment ben ik nog bezig met GTA: Vice City Stories, moet nog een missie en dan nog 40 balloons, 3 boten, en 2 side-missie's. Genoeg te doen nog. :) Daarna nog maar eens Daxter herproberen, was wel leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51
me_mrtn schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:03:
Ja, ik zat ook vast bij Hive Queen 2, de PSP heeft daar echt problemen mee. Op het moment ben ik nog bezig met GTA: Vice City Stories, moet nog een missie en dan nog 40 balloons, 3 boten, en 2 side-missie's. Genoeg te doen nog. :) Daarna nog maar eens Daxter herproberen, was wel leuk moet ik zeggen.
Ben ook bezig met ViceCity Stories, sjees wat een meesterlijk goed spel zeg! Lekkr op de bank met je handheld GTA spelen, helemaal te gEk! _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
hey mensen,
ik ben ff nieuw in dit topic, dus bij deze hallo :)
maar ik ben hier niet voor niks ;) ik heb een vraagje, ik vroeg me af waar ik deze dingen kan kopen in nederland http://www.gamestop.com/p...Ftest=1&product_id=802105 (een psp analog ofzo) mijn broertje is de zijne kwijt en nu vroeg hij dus een nieuwe voor kerst alleen ik kon ze nergens vinden. als iemand dit weet zou ik dit graag willen weten! thanks!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.