Dit zijn toch wel een beetje standaard vragen die al aardig wat keertjes gevraagt zijn inmiddels.
Misschien de TS maar eens aanpassen met een stukje over devhook?
Ontopic, ja dat kan. Zelfs nog meer, je kan alle firmwares gebruiken (tot 3.02).
xXPLAPXx schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:13:
Hmm ik heb dus een brick.
Hoe krijg ik het voor elkaar. Scherm blijft zwart en power knopje groen. Verder niets.
Heb dus een gewoon een tutorial gevolgd en nu dus kapoet. Lees nu iets van een mobo type wat niet gedowngrade kan worden. Hoe kan ik zien of ik die heb?
Tutorials beter lezen.
TA-82 is net uit in Europa, kan me nog niet echt voorstellen dat je die al hebt gekregen.
Ik dacht dat downgraden vanaf 2.71 redelijk failsafe was, waar heb je je firmware vandaan? (en welke runbook heb je gevolgd?)
Ik neem aan dat je de accu er ook al even uit hebt gehad?
Nee, contact opnemen met Sony Badhoevedorp, die kunnen hem weer laten unbricken tegen een kleine betaling (dacht 40 a 50 euro), ze stellen geen vragen en een vriend van me kreeg hem terug met 2.60 (maar zou ook kunnen dat je tegenwordig gewoon 2.82 erop terug krijgt).
In jouw geval kan je hem niet downgraden (geen idee of 2.71SE dan wel kan).
[
Voor 62% gewijzigd door
MeNTaL_TO op 09-12-2006 18:21
]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me