Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Echter word deze alleen Full Covered geleverd.
Dit vind ik niet nodig en het uiterlijk word er dan ook niet mooier op lijkt mij, maar dat terzijde.
Om een of andere vreemde reden is mijn Protector van de nodige krassen voorzien na 1 keer met een bepaalde folder in mijn zak te hebben gezeten, met bijvoorbeeld sleutels eroverheen krassen heeft geen extra krassen veroorzaakt.
Echter vroeg ik me af of iemand deze protector ook heeft gehad en na in het bezit te zijn geweest van deze toch naar een andere is Geswiched (Martin Fields, Hori?). Ik hoor zo nu en dan een ander merk opkomen maar zie nooit echt vergelijkingen tussen de verschillende Protectors.
Iemand die mij dus kan vertellen hoe erg de Uitstraling van je PSP word verminderd ICM full body UC cover van Brando, en mensen die een andere hebben geprobeerd en hier laaiend enthousiast over zijn?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
wie koopt er nu ook music/movie umd'sDuuvel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:54:
[...]
Spellen zijn regio vrij, video- en muziek umd's niet.
Het is trouwens ook niet mogelijk om tegen elkaar te spelen met spellen uit verschillende regio's (je kunt bijvoorbeeld met een amerikaanse GTA niet tegen iemand spelen die een europese GTA heeft)
En dat was met de SE-B3 versie?MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:23:
[...]
Ik heb gisteren 2.71SE geflashed en ben na een paar uur weer terug gegaan.
MLB 2006 the show liep vast (van UMD), ik kan geen umd emulator meer draaien voor mijn umd films. Twee zeer grote nadelen en draai nu dus weer 1.5.
Meer nadelen dan voordelen in mijn ogen.
Heb je geprobeerd je UMD emulator te fixen zodat hij onder CFW werkt? (is een tool voor om homebrew CFW compatible te maken)
Nogmaals, voor mij is het een wereld van verschil werken met de SE, daarom niet voor jou
[ Voor 24% gewijzigd door DaRKie op 15-11-2006 12:58 ]
Dan werkt mijn game nog steeds niet en is die FW dus gewoon waardeloos voor mij. En ja was met de SE-b3 versie.DaRKie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:56:
[...]
wie koopt er nu ook music/movie umd's
[...]
En dat was met de SE-B3 versie?
Heb je geprobeerd je UMD emulator te fixen zodat hij onder CFW werkt? (is een tool voor om homebrew CFW compatible te maken)
Nogmaals, voor mij is het een wereld van verschil werken met de SE, daarom niet voor jou
@JunkieXP: Ik heb juist wel die brando gekocht, juist omdat ie meer beschermd, hij werkt prima, is niet lelijk en zit niet in de weg.
[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-11-2006 18:00 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 4% gewijzigd door DaRKie op 15-11-2006 23:14 . Reden: 222 dus ipv 22 :) ]
[ Voor 100% gewijzigd door DR161 op 15-11-2006 19:42 ]
pssst geld kopen?
-
Volgens mij maakt de snelheid niet veel uit in de psp zelf.xileS schreef op donderdag 16 november 2006 @ 02:22:
Ik heb zelf pas een psp en ik ga denk ik een 2 of een 4 gb stick halen. Ik zie dat de topicstart een tijdje niet is geupdate, ik zie daar 3 verschillende soorten sticks (Sandisk Gaming Edition, Sandisk Mobile Edition en die van Sony). Ik had ooit geloof ik gehoord dat die van Sandisk sneller was, maar ik kan waarschijnlijk dan beter voor de Gaming Edition gaan? Wat is eigenlijk het verschil? En weet iemand een shop waar ze goedkoop zijn?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
dus het value pack waar 2 gb bij zit inplaats van giga pack.
zoja welke firmware werd er op die unit geleverd?
aaah, dat was nog een van de easy missies. Later moet je 2 satelietantennes van de 3 politiebureaus gaan afschieten met een bazooka. Gelukkig dat je dan de heli kunt nemen om van het ene naar het andere eiland te vliegen. Alleen was het probleem daarna dat de missie pas gedaan was als je niet meer "wanted" was. Met 5 wanted-sterren erin slagen om met een wagen naar een paintshop te rijden ...me_mrtn schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:16:
Whaah, heb vandaag GTA VIce City Stories binnengekregen, echt wel leuk so far. Zat wel ff te kutten met die missie in het warehouse met al die drank.
Heb die missie zeker 8x moeten spelen ofzo, telkens als ik in een wagen stapte, knalde de fbi met hun m-16 mijn wagen af voordat ik ook maar 10m gereden had
En dan nog maar te zwijgen van de kamikaza swat busjes die je altijd fullspeed proberen te rammen.
Inderdaad dat is so far de moeilijkste die ik gehad heb. Damn als je ze alle 3 neerhebt ben je zo hard de sjaak. Zelfs met een swatbusje ben je niet veilig voor de fbi, ik had hem echt met mazzel gehaald de 3e poging.DaRKie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:22:
[...]
aaah, dat was nog een van de easy missies. Later moet je 2 satelietantennes van de 3 politiebureaus gaan afschieten met een bazooka. Gelukkig dat je dan de heli kunt nemen om van het ene naar het andere eiland te vliegen. Alleen was het probleem daarna dat de missie pas gedaan was als je niet meer "wanted" was. Met 5 wanted-sterren erin slagen om met een wagen naar een paintshop te rijden ...
Heb die missie zeker 8x moeten spelen ofzo, telkens als ik in een wagen stapte, knalde de fbi met hun m-16 mijn wagen af voordat ik ook maar 10m gereden had
En dan nog maar te zwijgen van de kamikaza swat busjes die je altijd fullspeed proberen te rammen.
Maar wat zijn nou allemaal de voordelen. Werken bv. sommige spellen juist alleen met de custom firware versies?
Ja heb ik al gedaan, maar er zijn misschien nog wel winkels die er niet bij staan. En de 4 gb staat niet in de topicstart.chrisboers schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:27:
Heb je al eens op een van die kaartjes geklikt? kom je in de pricewatch, inclusief webwinkels
Je bedoelt deze? Weet iemand misschien nog een webwinkel waar hij nu goedkoop is of een winkel hier in Amsterdam? Of is hij nog niet goedkoper te krijgen dan wat er op de pricewatch staat?Dutch-Hane schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:29:
Ik heb de niet-gaming versie van de Sandisk 4gb en ik ben er alleen maar lovend over. Totaal geen problemen wat betreft snelheid of iets dergelijks. Als ik jou was zou ik niet de gaming nemen want je merkt het verschil in snelheid niet.
dat had ik ook. De eerste keer was ik aan het proberen de verkeerde kisten te pakken en ik dacht dat het een bug was dat de kisten niet op de vorklift kondenme_mrtn schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:24:
Naja, zal wel lukken, maar dat stukje had een rottige camera en ik zag die drank niet staan. De tweede keer keek ik op de radar () en toen ging het wel goed. Maar ik had ook geen LCS, dus moest nogal wennen aan de besturing, helemaal na Gangs of London, die kwalitatief wat slechter is, maar wel leuk.
Als je dit topic ff doorloopt zul je wel vanalles tegenkomen over de voordelen van de custom fwTweak-Freak schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:26:
Zijn er hier al veel mensen die naar frimware 2.71SE hebben of een andere custom firmware. Ik zet nu nog altijd 1.5 op PSP's omdat ik nog wel eens hoor van mensen dat niet alles werkt.
Maar wat zijn nou allemaal de voordelen. Werken bv. sommige spellen juist alleen met de custom firware versies?
[ Voor 30% gewijzigd door DaRKie op 16-11-2006 22:31 ]
Wat is de winst die je ongeveer boekt met deze nieuwe adapters van 4 tot 6 uur game tijd naar?
PS. Zijn er hier meer mensen met een Shoulder Button die harder klikt dan de andere.
Steekt deze ook uit je psp zoals bij eerdere bats van andere merken? of zijn ze dezelfde maat?JunkieXP schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 00:10:
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe 2200mAh van Sony (of een hogere capaciteit van een ander merk deze vertrouw ik alleen minder)
Wat is de winst die je ongeveer boekt met deze nieuwe adapters van 4 tot 6 uur game tijd naar?
ps: kwam sonic rivals vandaag niet uit?
Inderdaad ja, zo hij is al weer bijna 20 euro in prijs gezakt zie ik!xileS schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:26:Je bedoelt deze? Weet iemand misschien nog een webwinkel waar hij nu goedkoop is of een winkel hier in Amsterdam? Of is hij nog niet goedkoper te krijgen dan wat er op de pricewatch staat?

dafz0r schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:49:
gister alRelease Date: Nov 16, 2006
Nog even over vcs:
Zo, ik ben nu bij een lastige missie aanbeland joh niet normaal meer (of ik doe iets fout natuurlijk
De missie heet Light My Pyre en is te krijgen bij Lance. Waarom hij best lastig is:
*Opzich zijn die auto's die lance onder vuur nemen best snel kapot te krijgen maar die *#&#&^ lLance rijdt zo in je kogelregen als je niet uitkijkt. Voor je het weet staat er Lance has died en kan je overnieuw gebinnen.Oplossing: goed oppassen óf de auto's van opzij raken met je gun.
*Eenmaal bij Mendez z'n stulpje aangekomen schiet je wat mannekes dood, en vervolgens komen er nieuwe vanuit het niets die vrolijk 1 m van je vandaan staan. Het fijne restulaat is dat je vaarwel tegen je bodyarmor kan zeggen. (Evt kan jeopladen bij de mall nog niet geprobeerd)
*Na wat gastjes neergeknald te hebben, loop ik het terrein op en daar heb ik echt totaal geen kans ondanks m'n minigun.. damn ik doe iets fout of het is de bedoeling om er 10x over te doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 17-11-2006 16:24 ]
Nu snap ik alleen nog niet waarom mensen hun psp moeten gebruiken op 333mhz.
Dat is toch helemaal niet nodig ?
Ja dat kan, je moet alleen je films converteren met bijv pspvideo9.Bert schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:13:
Kan een psp out of the box ook filmps afspelen (in het mp4 formaat uit de fp) ?
[ Voor 40% gewijzigd door Rooster op 17-11-2006 21:23 ]
Nee mijn 2200 mA steekt niet uit, komt bij Brando vandaan en kan er een dag langer mee spelen dan met de standaard accu (maar die is ook weer wat ouder).dafz0r schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:49:
[...]
Steekt deze ook uit je psp zoals bij eerdere bats van andere merken? of zijn ze dezelfde maat?
Het te horen gekregen dat ie is uitgesteld naar 1 december.
In NL dan? Ik heb nog eens gekeken en bij Amazon.com staat hij op de 21ste?me_mrtn schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:47:
[...]
Het te horen gekregen dat ie is uitgesteld naar 1 december.
Voor mensen die vast zitten bij Light my Pyre, gewoon als je best dood bent jezelf weer een armour en health aanmeten... die lui op het terrein waren op weg naar mij toen ik dat aan het halen was... en toen ik terug kwam bij Mendez's huis waren er nog maar een paar over, eitje zoAvailability: This item will be released on November 21, 2006. Pre-order now!
Oke, maarja even afwachten dan
[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 18-11-2006 12:51 ]
Er is nog genoeg te doen, het empire is inmiddels 100% in mijn bezit maar er zijn nog ballonen, boten die ik moet verzamelen, taxi, firedepartment, police, ambulance .. ga zo maar door
Overigens is Sonic Rivals te "verkrijgen" inmiddels. Niet echt een game voor mij helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 18-11-2006 22:01 ]
Een 1gb kaartje kan je al halen voor 29,95 in de winkel, maar 2gb kaartjes kosten nog steeds 60-70 euro.
Ik heb 'm ook net uitgespeeld. Damn, die "Light my Pyre" missie was irritant! Vooral het stuk naar het huis toe.. die irritante Lance zit je continue in de weg!Dutch-Hane schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:51:
VCS Storyline is klaarVrij makkelijk einde, die missie waarbij je de antennes van het dak moest knallen had ik niet in 1x klaargespeeld, deze wel dus.
Er is nog genoeg te doen, het empire is inmiddels 100% in mijn bezit maar er zijn nog ballonen, boten die ik moet verzamelen, taxi, firedepartment, police, ambulance .. ga zo maar door![]()
Overigens is Sonic Rivals te "verkrijgen" inmiddels. Niet echt een game voor mij helaas.
Die missie heeft me bijna m'n psp gekost
I mentioned it once, but I think I got away with it.
De naam Sony, daarbij Sandisk kaartjes zijn sneller.RvO_6 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:24:
Wat is precies het verschil tussen de Sandisk kaartjes en die van Sony? Het prijsverschil is behoorlijk groot.
Voor sinterklaas krijg ik een 2gb kaartje.
Net ook 2.71 gedowngrade naar 1.5, zometeen 2.71 SE-B3 erop !
[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 19-11-2006 21:34 ]
Alsof het wat uitmaakt als je je psp aansluit via USB, het maakt alleen wat uit via een cardreader en als je er wat op zet, de psp gaat de data echt niet sneller lezen.W00fer schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:34:
[...]
De naam Sony, daarbij Sandisk kaartjes zijn sneller.
Voor sinterklaas krijg ik een 2gb kaartje.
Net ook 2.71 gedowngrade naar 1.5, zometeen 2.71 SE-B3 erop !
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2006 23:41 ]
En hoeveel Uur speel je ongeveer per dafg, want neem niet aan dattie nu ineens 24 uur langer meegaatMeNTaL_TO schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:25:
[...]
Nee mijn 2200 mA steekt niet uit, komt bij Brando vandaan en kan er een dag langer mee spelen dan met de standaard accu (maar die is ook weer wat ouder).
De graphics zijn echt wel top (3D sidescroller à la pandemonium). Spijtig genoeg is het niet zoals ik graag mijn platformspellen speel, maar tis zo een race tegen knuckles en company heel de tijd.
Basicly moet je dus om ter snelst een level completen en dat vond ik niet zo leuk dacht ik. Maar eerlijk gezegd, het is wel adrenaline pompen als je zo hard tegen hard het einde van de level naderd. Je moet bliksemsnel reageren (op sommige plaatsen wordt je ff opgehouden terwijl er dan 1 van de 4 knoppen ff in beeld flitst en als je die dan op tijd duwt dan 'win' je tijd)
Wat mij betreft één van de leukere psp titels van het moment.
Ik kijk al uit naar een 'gewone' platform sonic
Volgens de PSP gaat ie bijna 6,5 a 7 uur mee als ie vol is en ik speel ongeveer 2 a 3 uur per dag (en de rest staat ie op StandBy).JunkieXP schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:58:
[...]
En hoeveel Uur speel je ongeveer per dafg, want neem niet aan dattie nu ineens 24 uur langer meegaat
sonic rivals, psp, Verwacht: 01.12.2006
Terwijl het op voorraad ligt bij de groothandel
Een legale tweaker die hem al heeft geprobeerd ?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik vind het in ieder geval totaal de moeite niet en ze roepen hem dan uit tot fw 3.0
Deze firmware is hoogstens een 2.9 waard voor mij.
PS one games kunnen erop gespeeld worden mits je een PS3 hebt. Je moet ze via de PS3 aanschaffen om ze dan op je psp te kunnen spelen.
Ik update in ieder geval nog niet
Mja je hebt ook Visualisaties voor muziek, en je kunt de auto execution van de UMD uitzettenshello schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:20:
Is nog niet in europa beschikbaar bij mij weten
Ik vind het in ieder geval totaal de moeite niet en ze roepen hem dan uit tot fw 3.0
Deze firmware is hoogstens een 2.9 waard voor mij.
PS one games kunnen erop gespeeld worden mits je een PS3 hebt. Je moet ze via de PS3 aanschaffen om ze dan op je psp te kunnen spelen.
Ik update in ieder geval nog niet
En het maakt geen reet uit welke Eboot je gebruikt om je PSP te updaten.....
de laatste is indd wel easy, zeker in vergelijking met "light my pyre" zoals jij al aangaf. Als ik dan zo beetje een systeem had om Lance levend aan de brug te krijgen, geraakte ik eerst ook niet in de mansion zelf. Mijn "geniale" ingave was om gewoon een helicopter te nemen, te vliegen tot achteraan de mansion, recht naar beneden gaan en de heli zo positioneren dat als ik uitstap, ik meteen op de entry pijl terecht kwamDutch-Hane schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:51:
VCS Storyline is klaarVrij makkelijk einde, die missie waarbij je de antennes van het dak moest knallen had ik niet in 1x klaargespeeld, deze wel dus.
Er is nog genoeg te doen, het empire is inmiddels 100% in mijn bezit maar er zijn nog ballonen, boten die ik moet verzamelen, taxi, firedepartment, police, ambulance .. ga zo maar door![]()
Mijn eerste poging zo mislukte wel super hard omdat ik de bazooka had geselecteerd en je krijgt dan binnen een isometric view te zien waarbij ik niet manueel kon richten
Daar sta je dan ... met je bazooka ... in brand dankzij Mendez zijn flamethrower :-)

Verwijderd
Dan kan ik mijn umdtjes netjes laten...
Ja, mij is hetn u ook gelukt, heel vreemd, maar door de L-trigger in te houden ga je sneller, ook na een sprint?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:42:
Mij lukte het in 2 keer. Maar ik moest in het begin echt wennen aan de besturing van het spel. Op de ps2 ging het veel makkelijker. ( ik speel op normal )
Valt me wel tegen, paar nieuwe icoontjes voor camera en certificate iets voor games (PS1 dingen denk ik)
Visualisation bij MP3 is leuke gadget, maar meer ook niet.
PS1 games alleen nog via PS3, valt me ook weer tegen.
Al met al niet veel soeps dus.
Btw, vandaag alweer 3.01 las ik, dus misschien is 3.00 wel heel snel te kraken
Ik heb nu tweakers.net in me feeds staan.
Alleen als ik wil kijken staat er Er is geen item.
Hoe komt dit en hoe is het te fixen?
En welke feeds gebruiken jullie?
Greetz brantje
Die feed tracker is bedoeld als audio rss tracker.. daarom vind je dus niks.Brantje schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:50:
Hey,
Ik heb nu tweakers.net in me feeds staan.
Alleen als ik wil kijken staat er Er is geen item.
Hoe komt dit en hoe is het te fixen?
En welke feeds gebruiken jullie?
Greetz brantje
This space is occupied
En is er zo'n camera voor de psp te verkrijgen in Nederland?
Verwijderd
automatisch updaten via wifi?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:30:
Iemand enig idee waar ik de Japanse/Amerikaanse FirmWare 3.00 kan krijgen ?? Kheb namelijk een Japanse PSP.
hierzo: http://www.jp.playstation.com/psp/update/ud_03.htmlVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:30:
Iemand enig idee waar ik de Japanse/Amerikaanse FirmWare 3.00 kan krijgen ?? Kheb namelijk een Japanse PSP.
Maakt geen drol uit welke firmware je pakt...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:30:
Volgens mij enkel nog in Japan.Brantje schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:23:
Ah oke.
En is er zo'n camera voor de psp te verkrijgen in Nederland?
Ja ik wil ook weten hoe ik PSPRadio aan de praat krijg onder ge-emuleerde 2.71 firmware via DevHook 0.46.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:19:
Iemand enig idee hoe je zonder GTA pspradio aan de praat krijgt onder 2.71 (devhook).
Nog een vraag, weet iemand wanneer Sony nu de 8gb Memory Stick Pro Duo's gaat uitbrengen want over lees ik 2006. Bol.com zegt levering in 5-7 werkdagen ( Bron ) en ik neem aan dat deze niet zal werken op 1.50 PSP's? Of zal deze dan de eerste helft van 4gb wel herkennen en na de start van de 2.71 emulatie zie je de volle 8gb?
//Edit: Hmm op Amazon zeggen ze 15 februari 2007

[ Voor 11% gewijzigd door whatzert op 22-11-2006 19:52 ]
graag gedaan, ben nu mijn PSP aan het opladen, en ga hem zo ook op mij EU PSP installeren
Sony heeft aan de MS gewerkt vanaf 2.70. Maar of dat nu bugs waren of ondersteuning van 4GB, ik weet het niet.whatzert schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:48:
[...]
Ja ik wil ook weten hoe ik PSPRadio aan de praat krijg onder ge-emuleerde 2.71 firmware via DevHook 0.46.
Nog een vraag, weet iemand wanneer Sony nu de 8gb Memory Stick Pro Duo's gaat uitbrengen want over lees ik 2006. Bol.com zegt levering in 5-7 werkdagen ( Bron ) en ik neem aan dat deze niet zal werken op 1.50 PSP's? Of zal deze dan de eerste helft van 4gb wel herkennen en na de start van de 2.71 emulatie zie je de volle 8gb?
//Edit: Hmm op Amazon zeggen ze 15 februari 2007( Bron )
Pas vanaf firmware 2.81 worden er memorysticks groter dan 4gb ondersteund. Bronme_mrtn schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:15:
[...]
Sony heeft aan de MS gewerkt vanaf 2.70. Maar of dat nu bugs waren of ondersteuning van 4GB, ik weet het niet.
Verwijderd
Ik heb zelf nog geen PSP maar zou er misschien voor willen gaan. Ik zag ook dat sommige spellen beter liepen als je de snelheid van de processort van standaard 220 mhz naar 330 zet. Hoe doe je dit en gaat de psp hier niet kapot van? Iemand een tuturiol? Ik hoef geen homebrew shit en update graag kan ik dan ook de snelheid van de processor omhoog schroeven?
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 17:50 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:46:
Komt er ook nog een toetsenbord voor de PSP uit? Is wel zo handig. Hoop ook dat er een (echt) msn programma voor komt. Lijkt me echt leuk.
Voorlopig zal er in ieder geval geen toetsenbord komen voor de psp heeft Sony eerder gezegd, ik kan je helaas geen bron geven hiervan. Msn is er wel, maar dit is homebrew.
Ik heb zelf nog geen PSP maar zou er misschien voor willen gaan. Ik zag ook dat sommige spellen beter liepen als je de snelheid van de processort van standaard 220 mhz naar 330 zet. Hoe doe je dit en gaat de psp hier niet kapot van? Iemand een tuturiol? Ik hoef geen homebrew shit en update graag kan ik dan ook de snelheid van de processor omhoog schroeven?
Er zijn verschillende homebrew programma's dit dit mogelijk maken en voor zover ik weet kan je psp hier niet kapot aan gaan (alleen icm wifi ofzo kunnen er problemen optreden had ik ooit gelezen). Maarja zoals ik al zei, zijn dit homebrew programma's (bijv. CW cheat) die deze optie aanbieden. Op het moment dat je je psp upgrade zul je dit niet kunnen gebruiken.
quote: http://www.psponly.nlNieuws: Meer Mhz met firmware 3.0?
Geschreven door Jesper Petit
Bron: PSP Updates -
English translation
Zondag 26 november 2006 - De meeste van jullie zullen wel weten dat de PSP een processor bevat. Standaard draait deze op een snelheid van 222 Mhz. En hoe hoger je Mhz, hoe sneller je games kan laden en spelen. Dit kost natuurlijk alleen ook meer vermogen van je batterij.
Nu hebben een paar gamers opgemerkt dat de games "Metal Gear Acid" en "Metal Gear Acid 2" heel wat sneller speelden sinds ze ge-upgrade hadden naar firmware 3.0 . Ze hebben beide games op de oude firmware en de nieuwe 3.0 gespeeld, en volgens hun was er echt duidelijk een versnelling merkbaar. Natuurlijk zijn het hun bevindingen en het is niet door Sony bekend gemaakt. Het kan dus gewoon een foute impressie zijn. We kunnen er dus eventueel vanuit gaan dat je PSP op firmware 3.0 iets sneller draait, waarschijnlijk op 266MHZ.
We houden je op de hoogte.
Heeft er iemand goede Feeds ?Collaborator schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:52:
[...]
Die feed tracker is bedoeld als audio rss tracker.. daarom vind je dus niks.
Want ik kan er eigenlijk geen leuke vinden...
Weet iemand welke firmware versie momenteel wordt verkocht? En zijn de PSP tegenwoordig TA-082 versies?
Jamesbond007uk
Verwijderd
Iemand enige ervaringen?
Verwijderd
Hoe heb jij, je firmware 2.6 gedowngrade naar 1.5Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:14:
Ik heb(had) mijn psp nu al 8 maanden, totdat ik merkte dat mijn wifi niet meer werkte. Ik heb dan maar besloten om mijn psp binnen te brengen voor reparatie. Nu zou ik graag willen weten of ze daar ook je firmware zouden updaten. Ik heb namelijk een 2.6 factory succesvol gedownload naar 1.5.
Iemand enige ervaringen?
Ik heb sinds eergisteren namelijk ook een PSP met firmware versie 2.6 en wil ook wel terug naar 1.5.
Is het nog wel mogelijk als je hem hebt gedowngrade naar 1.5 dat je in de toekomst bijvoorbeeld weer naar de legale 3.0 gaat
Verwijderd
Voor het aanbrengen heb ik "Deze Tutorial" aangehouden.
Uiteindelijk de PSP nog eens grondig opgepoest met het Doekje van mijn PSP en toen de Stikker maar aanbrengen, maar in tegenstelling tot een "Screen Protector" is dit dus echt geen pretje, ik moest hem wel 10 keer losmaken en weer erop laten glijden (dit ging gelukkig vrij gemakkelijk) uiteindelijk heb ik hem er "redelijk" opgekregen hij zit een beetje scheef (tegen de O-button en dus laat hij rechts soms los) en met een paar bubbeltjes en een beetje stof. Gelukkig heb ik er tijdens het Gamen totaal geen last van.
Al met al toch zeer tevreden met deze Protector, en als ik deze beu ben trek ik hem eraf en plak ik de meegeleverde "Screen Protector" erop, verwachtend dat dit een stuk gemakkelijker is.
PS. het kan toeval zijn, maar zover het er nu naar uitziet is een Screen protector minder zichtbaar op een Witte PSP, wel moet hierbij vermeld worden dat we deze aanbrachten voordat ik hem op de witte aanbracht.
[ Voor 7% gewijzigd door JunkieXP op 27-11-2006 09:40 ]
Nu vroeg ik me 1 ding af. Stel als ik nu een wachtwoord erop instel, en ik verlies hem..
wat dan ???
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik vind het echt jammer dat veel games maar als extratje zijn uitgebracht en niet echt aanvoelen als nieuwe games waar echt goed over nagedacht is en goed getest is. Ik heb dat gevoel bij de DS ook al heel sterk gehad en die heb ik toch ook maar verkocht (geen spijt van gehad overigens). Maar aangezien ik toch niet zoveel mensen zie met zo'n ding heeft Multiplayeren ook al geen zin. Bovendien kijk ik films toch liever op mn laptop.
Als er nog iemand interesse heeft in mijn psp (2.71 SE-B)+ 22 games + extra's, hier is ie!
Nou echt veel topspellen zijn er niet en de release lijst voor volgend jaar is ook niet echt om naar huis te schrijven.majoh schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:27:
Wtf? Toppers die uitblijven, PSP begint juist eindelijk een beetje op stoom te komen...
Ik heb nu btw 2 PSP's, 1tje met SE-C en eentje met 3.00
Ik vind de visulisaties wel grappig op 3.00
Maar goed. Kan het geld goed gebruiken. Alleen nog niet veel animo (op zich niet zo heel raar, maar toch, leek me wel een goede deal?)
Verwijderd
Wat doet Sony met je gegevens als je, je PSP registreert en wat zijn voor ons de voordelen naast het hoesje wat je krijgt voor 5 UMD´s
Ik vind het volume via de oordopjes nogal erg laag. Van mij zou dit best wat harder mogen als ik bijvoorbeeld veel ruis van buiten af heb als ik met het OV reis. Komt dit omdat ik de oordopjes van het valuepack gebruik
Verwijderd
Edit: ik lees net dat de game is uitgesteld tot 1 december
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 17:17 ]
1 december als het goed is, maar zal waarschijnlijk later worden omdat ik hem nog niet illegaal zie verschijnen (toch meestal wel een indicatie dat ie in de winkel ligt)Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:13:
Wanneer verschijnt Pro Evolution Soccer 6 voor de PSP eigenlijk? Ik wacht al lange tijd op deze game. Ik weet dat de releasedate al enkele malen uitgesteld is geweest. Het laatste wat ik had gelezen is dat ie 23november zou uitkomen maar nog steeds niets. Weet er iemand hier meer over?
Edit: ik lees net dat de game is uitgesteld tot 1 december
Nee hij is uitgesteld tot 1 december en het verbaast me dat als ie dan uit moet komen hij nog niet al illegaal verkrijgbaar is omdat ie dan nu al in de magazijnen moet liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:56:
Dus omdatie nu niet op warezsites te vinden is ga jij er vanuit dat ie later wordt gereleased? Ik kan niet volgen. Hoe kan ie nu al te downen zijn als ie pas de vrijdag gereleased wordt?
Zie bijvoorbeeld Vista, paar dagen zij gold geworden te zijn was ie al te downen.
[ Voor 30% gewijzigd door MeNTaL_TO op 28-11-2006 18:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zo lang het een Memory Stick Duo Pro is zit je altijd goed.
Alleen krijg ik cwcheat niet aan de praat
Via recovery mode kan ik het wel activeren maar als ik een game start, doet hij het niet. Ik start wel een game zonder via devhook te gaan.
En DevHook 0.50 is uit met 2.82 firmware emulatie, Booster (de ontwikkelaar) is nu bezig met 3.01 emulatie.
Bron
Volgens mij is de devhook wel uit, alleen de firmware toch nog niet? (wel uit, maar nog niet werkbaar, of vergis ik me nu daarin?)whatzert schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:26:
PES6 is net uit via andere wegen
En DevHook 0.50 is uit met 2.82 firmware emulatie, Booster (de ontwikkelaar) is nu bezig met 3.01 emulatie.
Bron
Hoe komt dit.
Verder zag ik dat japanse psp's meerdere dingen konden aka een writer en een soort van paint.
Komt dit ook in de Nederlandse firmware?
Dit topic is gesloten.
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.