Het PlayStation Portable topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:55
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:35:
[...]

Ik koop genoeg spellen, maar zolang een iso beter speelt dan de UMD versie klopt er gewoon iets niet. In MLB 2006 the show zit ik me gewoon te ergeren aan de laadtijden zodat ik maar weer de iso pak om te spelen.
Geen idee. Ik heb genoeg spellen en ik vind de laadtijd niet heel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106743

Loona35 schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:22:
zou je wat namen kunnen noemen zo? of een overzicht site? want ik had op qj.net gekeken (dl.qj.net) maar daar wordt het me niet duidelijk welke emulator ik nou moet kiezen (aangezien er alleen namen staan)
Hier staat een overzichtje van de beste NDS emulators met lijstjes met compitable ROMs
http://www.ndsemulator.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Nogmaals mijn vraag (24 uur zijn ruim voorbij en wil het toch erg graag weten)
addictive schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:03:
En nog een vraagje, wat draadloos internet betreft ben ik echt een noob. We hebben geen draadloze router, kan ik nu met bijvoorbeeld een USB stickje mijn huidige internet verbinding op mijn pc delen met de PSP? Net zoals dat officiële ding van nintendo dat dat voor de DS doet? En zoja, hoe heet zo'n ding? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een Datel WifiMax for PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
super! dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

ECiftci schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:18:
[...]

Geen idee. Ik heb genoeg spellen en ik vind de laadtijd niet heel irritant...
Maak er dan maar eens een iso van en speel het spel dan, dan merk je gewoon hoe traag de UMD eigenlijk is.

Ik merk het dagelijks, zowel in PES5 als in MLB 2006, gewoon erg lang wachten voor een wedstrijd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
PSP uit Hong Kong. Zijn die goed?

[ Voor 86% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:41 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03 07:38

shag-me

-n0n3-

als ze de controle douane/veiligheid combineren ben je geheid de lul, misschienn nog als tax free, anders moet je alsnog import kosten betalen.

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

shag-me schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:52:
als ze de controle douane/veiligheid combineren ben je geheid de lul, misschienn nog als tax free, anders moet je alsnog import kosten betalen.
Valt wel mee, gewoon de doos enz weggooien en accu even opladen, desnoods een spel erin doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 23-04 17:49
je wordt toch niet makkelijk gecontroleerd, ben zelf van de zomer naar hk geweest. Als je voor pc hardware/ consoles wilt gaan kijken moet je naar Golden Plaza in mongkok gaan. PSP's kostten toen ik er was 130/150 .. voor een normale valuepack en dan heb je ook nog koopjes van 80/100 voor een PSP (normal. maar dan moet je goed opletten of het geen refurbished of 2dehands is. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
hebben ze daar 1.5?

[ Voor 71% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me

shag-me

-n0n3-

Ik heb die geautomatiseerde installer van SE-B gedownload, moet ik dan, om 1.5 backups te kunnen spelen, de optie: 2.71 SE-B With DevHook (1.50) GUI Mod + 2.71 Firmware kiezen? of de 2.71 SE-B With DevHook 2.71 (recommended) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
In principe hoef je geen van beiden te kiezen, zonder devhook werkt het als een zonnetje. Die GUI mod is imo mooier maar het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.

Voorbeeldje:
Geen GUI mod
Afbeeldingslocatie: http://www.ecetia.com/wp-content/uploads/2006/06/devhook.jpg

Een GUI mod (één van de vele)
Afbeeldingslocatie: http://shijimi-blast.cocolog-nifty.com/blog/images/devhook045_neiuwe_menu_5.jpg

Maar eigenlijk snap ik je vraag niet helemaal: je wilt 1.5 backups kunnen spelen. Gaat dat om ISO's of homebrew? Anyway wat het ook is, het antwoord staat hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me

shag-me

-n0n3-

iso's ;)

edit: Ik krijg die SE-2.71B nog niet echt aan de gang, heb de Full versie, de "n00b frriendly".exe van dl.qj.net... Op firmware 1.5 krijg ik de flash op de psp niet gestart, net even via de officiele weg naar 2.71 terug geflashed, krijg ik de bekende beschadigde data icoontjes, en het ook niet opgestart... moet dit vanaf een bepaalde firmware (staat er niet bij nml) ?

[ Voor 95% gewijzigd door shag-me op 07-11-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

shag-me schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:09:
iso's ;)

edit: Ik krijg die SE-2.71B nog niet echt aan de gang, heb de Full versie, de "n00b frriendly".exe van dl.qj.net... Op firmware 1.5 krijg ik de flash op de psp niet gestart, net even via de officiele weg naar 2.71 terug geflashed, krijg ik de bekende beschadigde data icoontjes, en het ook niet opgestart... moet dit vanaf een bepaalde firmware (staat er niet bij nml) ?
Je kan je psp alleen flashen met firmware 1.50, dus je zal eerst moeten downgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
shag-me schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:09:Ik krijg die SE-2.71B nog niet echt aan de gang, heb de Full versie, de "n00b frriendly".exe van dl.qj.net... Op firmware 1.5 krijg ik de flash op de psp niet gestart, net even via de officiele weg naar 2.71 terug geflashed, krijg ik de bekende beschadigde data icoontjes, en het ook niet opgestart... moet dit vanaf een bepaalde firmware (staat er niet bij nml) ?
^^
En als je hem op 1.50 hebt moet je de exe openen zodat hij het op je psp zet, vervolgens de 'game' starten vanaf memstick. Er zijn diverse tuts te vinden zoals deze.
Er is inmiddels ook een versie B' en zelfs B". Let erop dat je ze in de goede volgorde installeert, dus niet na SE-A gelijk B" erop maar eerst B, vervolgens B' en als laatst B". Succes :)

Ik heb overigens maar gelijk een echte 4gb gehaald voor mezelf 8) De 1 gb is voor 40 euro de deur uit :) Machtig veel ruimte straks >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 08-11-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de dikte van de plug van de adapter van de psp op te meten? :P
Ik zoek namelijk een adapter die volgens mij perfect kan vervangen worden door een psp adapter. Het aantal volt en de polen kloppen in iedergeval, alleen de plug moet ik dus nog even weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:31
Windkracht13 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:34:
[...]

Je kan je psp alleen flashen met firmware 1.50, dus je zal eerst moeten downgraden...
Flashen van 1.50 naar 2.71 SE-B werkte bij mij eerst ook niet echt. Wat ik heb gedaan is als je de psp root moet selecteren gewoon ff een mapje (leeg uiteraard) kiezen op je pc zelf en daar alles in gooien. Vervolgens mem stick formatteren en dan alles in het mapje naar je psp kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
hebben ze daar 1.5 te kooP?

[ Voor 80% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42832

1.5 nieuw in de winkel... no way... 2.71 of als je pech hebt en een nieuwe batch 2.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
-DG- schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:31:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de dikte van de plug van de adapter van de psp op te meten? :P
Ik zoek namelijk een adapter die volgens mij perfect kan vervangen worden door een psp adapter. Het aantal volt en de polen kloppen in iedergeval, alleen de plug moet ik dus nog even weten. :)
Ik weet precies waarmee het moet, zo'n schuifmaat als ik de naam goed weet, en het ligt hier ook ergens maar ik kan het niet vinden sorry. Voor zover m'n oog van de geo kan aflezen is de buitenmaat ~ 4 mm. Binnenmaat ~1,5 mm. Nogmaals dit is niet exact.
Johantjuuh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:01:
zo'n 150 euro voor een PSP. in Hong Kong is wel redelijk. Mn ouders zijn er toch!! :D
Allleen.. welke firmware versies hebben ze daar? Want ik wel graag 1.5 hebben.. of een versie die te downgraden is!!

?? :D
Dit is nou al de 3e keer dat je het vraagt. Wij zijn geen alwetenden hoor ;) . Al sla je me dood ik kan niet voorspellen welke firmware versie er op de psp's zit die in Honkong in de winkel liggen. Vraag anders aan je ouders of ze het vragen aan de verkoper daar. FW hoger dan 2.71, dan mogen ze hem laten liggen.
Johantjuuh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:30:
[...]
Hong Kong he... maar op een marktje daar? wel dan?

Zijn dat in de winkel dan TA-082 moederborden? Of zijn ze te downgraden?????
Johantjuuh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:08:
ik heb het over een PSP uit hong kong!! ;)
Zucht :|

[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 08-11-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Dutch-Hane schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:15:
[...]

Ik weet precies waarmee het moet, zo'n schuifmaat als ik de naam goed weet, en het ligt hier ook ergens maar ik kan het niet vinden sorry. Voor zover m'n oog van de geo kan aflezen is de buitenmaat ~ 4 mm. Binnenmaat ~1,5 mm. Nogmaals dit is niet exact.
[...]
Ja inderdaad, een schuifmaat heet zo'n ding.
Heeft iemand toevallig wel zo'n ding in de buurt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
bedankt he!

[ Voor 95% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hou eens op met om elke post te vragen of een psp al dan niet te downgraden is. Als je het nu nog niet zelf kunt uitvogelen, heb je gewoon pech.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
het gaat lukken. Wil een PSP uit Hong Kong! :D

[ Voor 38% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoe moeten wij weten wat ze in HK verkopen? 8)7

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 23-04 17:49
bij de normale winkels gewoon de batch die net als in NL is. Als je pech hebt is het een ta-082. Maar in mongkok kun je voor 150 wel een 1.5 psp scoren ;)(moet je wel even opletten). Daar hebben ze werkelijk vanalles ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me

shag-me

-n0n3-

Wat is een goeie configuratie om met die Devhook 0.44 van de se-b Backups (iso's/dax/CSO) te starten ? heb zo'n idee dat ik alle mogelijke combi's al gehad heb, van de firmware / load opties (direct load, copy load, MPHGL load blablabla...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:11
weet iemand hoe je het geluid van je PSP harder krijgt? hij stopt bij mij op 2/3e .. lijkt begrenst dus.. er komt momenteel nauwelijks geluid uit als ik koptelefoontje erin duw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 03-05 15:40
Is er nog iets bekend over die mod chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 20-05 13:43
shag-me schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:08:
Wat is een goeie configuratie om met die Devhook 0.44 van de se-b Backups (iso's/dax/CSO) te starten ? heb zo'n idee dat ik alle mogelijke combi's al gehad heb, van de firmware / load opties (direct load, copy load, MPHGL load blablabla...)
Wat devhook? SE-B draait die dingen zonder?
cc12 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:56:
Is er nog iets bekend over die mod chip?
Heb er niet veel meer over gehoord, meby dat je ook zonder alles kan, zal er vast wel wat mee te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 21-05 14:13
Loona35 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:16:
weet iemand hoe je het geluid van je PSP harder krijgt? hij stopt bij mij op 2/3e .. lijkt begrenst dus.. er komt momenteel nauwelijks geluid uit als ik koptelefoontje erin duw
Hoe begrenst? Wil dat volume balkje niet verder dan 2/3de van het scherm? Hij wil niet helemaal tot het einde, zeg maar zo'n 1.5cm.

Wie is het verder opgevallen dat soms de D-pad bij de browser uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
!!

[ Voor 98% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
me_mrtn schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:21:
[...]

Hoe begrenst? Wil dat volume balkje niet verder dan 2/3de van het scherm? Hij wil niet helemaal tot het einde, zeg maar zo'n 1.5cm.

Wie is het verder opgevallen dat soms de D-pad bij de browser uitvalt?
volgens mij niet helemaal wat ik bedoel.. je ziet witte puntjes als je op het geluid + of - drukt. en als je geluid harder zet verdwijnen de punten en komen er verticale balkjes bij .. dus bijv:

code:
1
2
3
4
bij geluid uit:
.............................
bij geluid half open:
||||||||||||..........

bij mij wil ie dus niet verder dan 2/3 van die puntjes vullen met balkjes .. (zoals bij een TV het geluid werkt zegmaar)

als ik blijf drukken dan gaat ie niet verder en staan er zeker nog 10 puntjes.. en dan komt er de text AVLS te staan (knipperend)

iemand oplossen ?

[ Voor 19% gewijzigd door Loona35 op 08-11-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
AVLS uitzetten in het system menu, bij geluids opties... Pas wel op je oren ;)

* W00fer heeft nu ook een NIEUWE PSP TA-081 met firmware 2.01 :)
Echt MOOI dat ding zeg, eindelijk.
Wel helaas een dode sub-pixel, en die krijg ik niet gemaakt met Stuck Pixel Fixer. Opsturen naar Sony zie ik niet zo zitten eigenlijk. De pixel is maar minimaal en niet echt te zien.

Wat is Pursuit Force een moeilijk spel zeg ! Zelfs met een guide erbij...

Voor de mensen die wallpapers willen voor hun PSP: www.perooz.com, en dan PSP magasines (FHM :9 :9~ downloaden), precies op maat en zeer scherp.

Maar nog een vraag die ik nog niet heb kunnen vinden: Ik heb thuis een WPA AES beveiliging op mijn router. Nu vraag ik me af als ik van mijn huidige 2.01 downgrade naar een 1.5, en dan via Devhook 2.71 emuleer, kan je dan TOCH die WPA AES security aan of werkt dat niet op een geemuleerde firmware ?? Anders upgrade ik gewoon naar 2.71 legal. Homebrew heb ik voorlopig toch nog niet nodig, eerst wil ik internet werkend hebben.

Eigenlijk zit ik eraan te denken namelijk om geen SE-B erop te zetten aangezien sommige homebrew daarop niet ondersteund wordt (ivm kernel access/flash mode).

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 08-11-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
^^ thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
W00fer schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:00:
Eigenlijk zit ik eraan te denken namelijk om geen SE-B erop te zetten aangezien sommige homebrew daarop niet ondersteund wordt (ivm kernel access/flash mode).
Welke homebrew werkt er niet op? Dacht dat praktisch alles werkte ondertussen (eventueel dmv een speciale fixer die iemand uitgebracht had)

In ieder geval, als je 2.71 emuleert, dan draai je gewoon de legale 2.71, dus je kan alles wat je normaal zou kunnen als je je psp update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb gehoord dat de internet browser in geemuleerde staat (dus met devhook emuleren van 2.71) niet erg stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Johantjuuh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:40:
(weet ook niet of jullie het weten) Maar vast wel IEMAND :P die het weet! (A)
Kan je daar in hongkong dan gewoon zeggen: ik wil er een met 1.5... en die hebben ze dan?? :) (krijg je er dan ook demo umd's bij? :P)

En: als ik dan 1.5 heb, en ik koop GTA VCS!! :D Kan ik deze dan afspelen? Want ik lees overal dat deze werkt op 2.81. Maar lukt het dit met 1.5 en devhook ofsoo??

Bedankt!!
Tja, ligt er aan hoe goed je Chinees is natuurlijk. Serieus, zeker op de meer dodgy plekken waar jij van plan bent je ouders een PSP te laten kopen (ivm de prijs) kan je inderdaad wel vragen om een 1.5, maar dan moet je 1] goed weten waar je het over hebt 2] zelf kunnen controleren of het daadwerkelijk een fw1.5 is.
Ik heb het idee dat je je ouders daar een opdracht wil geven zo'n ding te kopen, in de dodgy straatjes, met een vrij lastig te controleren vereiste, nl hij moet te downgraden zijn.
Zeer onverstandig, als je ziet wat je er mee wint (50 euro?) Wil je echt voor die 50 euro het risico lopen een PSP te krijgen die het misschien zelfs helemaal niet doet? Bovendien kom je met je garantie/adapter ed te zitten. Sony is nou niet echt fan van parallel inkoop, dus zal niet graag garantie verlenen op een in HK gekocht toestel. Bovendien doet de adapter het hier niet eens, in Hong Kong gebruiken ze engelse adapters, dus dat levert je ook extra kosten.

Ofwel, vergeet dat leuke ideetje van je nu gewoon, en koop er gewoon een hier braaf in Nederland.

Als je echt goedkoper uit wil zijn, kijk dan naar een tweedehands op marktplaats oid. Kan je meteen controleren of hij het doet, geen dooie pixels heeft, keurig fw 1.5 is enzovoorts.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Modbreak:Heren en dames,
Dit topic begint langzaam aan te veel naar een grijs of zelfs zwart gebied af te glijden, gezien het vele gepraat over het downgraden van firmware versies, het aan de gang krijgen van gedownloade meuk en andere zaken die hier niet thuis horen. Bij deze dus het vriendelijke edoch dringende verzoek om dergelijke onderwerpen hier te staken, omdat ze hier simpelweg niet thuishoren en de aard van dit topic verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Modbreak:Dat staat gelijk aan een verzoek om warez en is dus ook OW waardig |:(

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 09-11-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
Heeft iemand nog aanraders voor umd-opberg-mapjes of iets dergelijks? Ik zoek iets om mn spellen een beetje compact en makkelijk in mee te nemen, maar zie eigenlijk alleen maar kleine mapjes waar er 3 of 4 in kunnen. Iemand ervaring met wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rudi schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:03:
Heeft iemand nog aanraders voor umd-opberg-mapjes of iets dergelijks? Ik zoek iets om mn spellen een beetje compact en makkelijk in mee te nemen, maar zie eigenlijk alleen maar kleine mapjes waar er 3 of 4 in kunnen. Iemand ervaring met wat anders?
in de tijd dat ik nog webmaster van pspparty.nl was heb ik deze review ooit eens geschreven:*klik* wat mij betreft de mooiste en veiligste manier om je UMD's op te bergen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Thanks, dat ziet er inderdaad wel erg handig uit, met zo'n stackbaar systeem. Jammer alleen dat Lik-Sang er niet meer is :'(
Maar ik ga eens even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rudi schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:32:
Thanks, dat ziet er inderdaad wel erg handig uit, met zo'n stackbaar systeem. Jammer alleen dat Lik-Sang er niet meer is :'(
Maar ik ga eens even zoeken.
Play-Asia verkoopt ze nog *klik* O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rudi schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:03:
Ik kreeg toen ik mijn psp registreerde een hoesje voor 5 umd's en 2 memorysticks thuisgestuurd. Moet je je registreren op www.psp.com :)
Ik heb even snel 2 foto's gemaakt met m'n telefoon.
Afbeeldingslocatie: http://i121.photobucket.com/albums/o228/JoostdeHaan/DSC00203.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i121.photobucket.com/albums/o228/JoostdeHaan/DSC00202.jpg
Ik heb er dus ook 2 van die doekjes inzitten, en ja ik heb meer legale spellen :P . Je krijgt er ook nog een hip cord bij, en ja het is gratis.. ben je nou Nederlander of niet!
*knip

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 09-11-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Laatst online: 03-05 15:40
Als je met je psp draadloos wilt internetten, hoe toets je de webadres in? Of staat er een virtueel toetsenbord op je scherm?

Kan je ook makkelijk op een 'open' draadloos wifi verbinding van iemand anders gebruik maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
cc12 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:16:
Als je met je psp draadloos wilt internetten, hoe toets je de webadres in? Of staat er een virtueel toetsenbord op je scherm?

Kan je ook makkelijk op een 'open' draadloos wifi verbinding van iemand anders gebruik maken? :P
Je klikt eerst op driehoekje, dan pijltje naar boven, dan kruisje. Nu kan je dmv een interface die ietswat lijkt op die van je gsm een internetadres intikken :)
En ja je kan elke draadloze verbinding gebruiken, maar als het niet je eigen accespoint is wel even toestemming vragen natuurlijk ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Dankje voor de moeite maar helaas :
This item is not available for shipping to

European Union
-----

Dutch-Hane : ik ga eens kijken, ziet er ook wel goed uit. Thanks! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rudi op 09-11-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rudi schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:15:
[...]

Dankje voor de moeite maar helaas :
This item is not available for shipping to

European Union
ah helaas :(

Je zou altijd Capdase zelf nog kunnen mailen, en ze verkopen ze zelf ook op de site.
Heb ik toendertijd ook gedaan, gezegd dat ik dus webmaster van pspparty was, en gevraagd of ze soms accesoires hadden die ik kon reviewen. Daarna een grote doos thuis gekregen, met allemaal coole dingetjes :)
Ze hebben ook een hele handife psp case, had van Brando toen deze toegestuurd gekregen. Maar die van capdase vind ik zelf een stuk mooier en handiger (zie hier)

Maargoed, er zullen nog wel meer opbergsystemen zijn lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik lees net een nieuwsbericht dat Sony waarschijnlijk functies die nu in de firmware zitten uit versie 3.0 moet halen om de conectiviteit met de PS3 te kunnen doorzetten. 32MB is ook niet bepaald veel om alles op kwijt te kunnen. Er was een enquete waarin mensen opties als muziek luisteren, foto's bekijken etc konden kiezen als optie om te verwijderen. Niet dat ik deze opties vaak gebruik maar toch jammer als het zo ver moet komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:01:
Ik lees net een nieuwsbericht dat Sony waarschijnlijk functies die nu in de firmware zitten uit versie 3.0 moet halen om de conectiviteit met de PS3 te kunnen doorzetten. 32MB is ook niet bepaald veel om alles op kwijt te kunnen. Er was een enquete waarin mensen opties als muziek luisteren, foto's bekijken etc konden kiezen als optie om te verwijderen. Niet dat ik deze opties vaak gebruik maar toch jammer als het zo ver moet komen :'(
zou een hele slechte zet zijn als ze dat zouden doen. Niet iedereen gaat namelijk een ps3 kopen, en de muziek/video/foto functie is gewoon iets dat de psp 'meer' maakt dan een andere handheld.

Maar wat is je bron hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
kan iemand toevallig zeggen in welke map je precies films op je stick moet plaatsen? ik krijg het maar niet gefixed

MP_ROOT
en dan
100MNV01

dus.. maar dat wil nog niet lukken somehow :( (lees: hij wil het bestand niet zien)

[ Voor 33% gewijzigd door Loona35 op 10-11-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Amerika doet haar naam weer alle eer aan:
http://www.youtube.com/watch?v=4l7ng-U_fks&eurl=

de psp pornable :)

Ze noemen het gebruik van de PSP het openen van Pandora's box. Als voorbeeld hadden ze een 10jarige jongen die via zijn PSP porno liet zien aan zijn vrienden. Dit via de onbeveiligde wifi ap van de school(maar daar deden ze niet moelijk over 8)7 ) wel dat de PSP pron kon laten zien met zijn ingebouwde browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kinderen van 10 horen wat mij betreft niet met een PSP te spelen van €200,- met een game er meestal in, een Memory Stick van €40,-. En wat was het porno-stukje in het verhaal, plaatjes van naakte vrouwen. Hoe hypocriet die Amerikanen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195581

me_mrtn schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:53:
Kinderen van 10 horen wat mij betreft niet met een PSP te spelen van €200,- met een game er meestal in, een Memory Stick van €40,-. En wat was het porno-stukje in het verhaal, plaatjes van naakte vrouwen. Hoe hypocriet die Amerikanen :')
Maar dat zijn de Amerikanen toch altijd, er hoeft maar 1 vrouw in bikini voor te komen en ze vinden het al een hoge rating waard.

Ben het helemaal met je eens dat kinderen van 10 niet met een PSP behoren te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105208

Loona35 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:16:
kan iemand toevallig zeggen in welke map je precies films op je stick moet plaatsen? ik krijg het maar niet gefixed

MP_ROOT
en dan
100MNV01

dus.. maar dat wil nog niet lukken somehow :( (lees: hij wil het bestand niet zien)
zie pagina 11...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

me_mrtn schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:53:
Ach het is Fox he, kan je daar anders verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
pagina 11 waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Van dit topic.. volgends zijn 'post-per-pagina' telling gok ik. Standaard is dat 25 p.p.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:55
Ik heb sinds gister Prince of Persia Revelations. Maar hij laad best vaak, niet lang ofzo maar wel vaak. Is dat normaal bij PoP, of is er iets mis met mijn PSP?

edit: Volgens IGN ligt het iig aan het spel: http://psp.ign.com/articles/677/677737p2.html

Wel jammer overigens wat PoP verdient beter als dit....

[ Voor 31% gewijzigd door Limbeckx op 11-11-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Collaborator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 03:03:
[...]

Van dit topic.. volgends zijn 'post-per-pagina' telling gok ik. Standaard is dat 25 p.p.
ff zoeken dan want ik sta op 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Loona35 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:14:
[...]

ff zoeken dan want ik sta op 8 :D
kijk maar eens op pagina 5 of 6 dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb vanmiddag Vice City Stories gekocht, en dat is wel weer een geweldig spel. Het is misschien niet zo verrassend als Liberty City Stories (ik zie weinig verschil tussen beide spellen, al zullen er best verschillen zijn) maar de vrije wereld van Vice City en het nieuwe verhaal zullen me vast wel weer een tijdje boeien! :)

Ter vergelijking: ik vind de graphics van Killzone: Liberation beter dan die van Vice City Stories, maar dat wil niet zeggen dat de graphics in VCS slecht zijn: integendeel! VCS heeft qua graphics gewoon weinig vooruitgang geboekt ten opzichte van LCS.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Vond je Liberation aardig? Die vond ik nogal tegenvallen, op de explosie's en psychics na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
[BoSS] schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:09:
Ik heb vanmiddag Vice City Stories gekocht, en dat is wel weer een geweldig spel. Het is misschien niet zo verrassend als Liberty City Stories (ik zie weinig verschil tussen beide spellen, al zullen er best verschillen zijn) maar de vrije wereld van Vice City en het nieuwe verhaal zullen me vast wel weer een tijdje boeien! :)

Ter vergelijking: ik vind de graphics van Killzone: Liberation beter dan die van Vice City Stories, maar dat wil niet zeggen dat de graphics in VCS slecht zijn: integendeel! VCS heeft qua graphics gewoon weinig vooruitgang geboekt ten opzichte van LCS.
Qua detail misschien niet, maar veel speleigenschappen zijn wel weer ietsje fijner. Ik vind hem zelfs beter dan de pc-versie destijds. En mn vandaag aangeschafte originele UMD doet het perfect op 2.71 se-b" :P

Gelijk ook Need for Speed Carbon gehaald. Voor de PC viel hij me tegen maar voor de PSP issie erg fijn. Free Roam, eindelijk ook op de PSP, leveldetail erg netjes, autodetail stuk minder, jep, bevalt me ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Gta vcs is indd wel leuk. Ik merk ook een aantal san andreas invloeden zoals de gebouwen die je moet gaan overnemen (zoals de gebieden in SA) enzo. Ook leuk is dat je per gebouw type een 6-tal levels hebt om je reputatie voor dat type te verhogen. Moet je quests doen zoals een security wagen overmeesteren.

Alleen jammer dat er wat bugs inzitten :(
Het stoort me gelukkig nog niet maar het is toch soms vervelend. Zo moest ik gisteren met Lance een van mijn gebouwen beschermen, op een bepaald moment zie ik dat Lance zijn health meter leeg is maar de missie was nog niet gedaan,dus ik ging hem opzoeken, zat hij half vast in de muur te lopen. Dus ik ging maar alleen verder de aanvallers af te maken, er waren er nog 3, alle 3 zaten ze vast :)
2 zaten tegen een muur te lopen en eentje ... wel... die zat in de muur van mijn gebouw, kon hem nog net zien door de rode pijl boven hem die nog half uit de muur stak en soms een stukje voet. Gelukkig dat ik nog een granaat had want erop schieten hielp niet :(

En natuurlijk het garage probleem en dat je wagen verdwijnt bij het aangaan van een missie (ik heb wel gemerkt dat het enkel gebeurt als je dicht bij de roze marker parkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37
Ik wil GTA Vice City Stories ook wel kopen maar ik heb de Liberty City Stories nog niet uitgespeeld :p.
Dan gaat dat game weer in de kast belanden en mis ik het verhaal.
Wacht ik maar eventjes, wie weet ligt het straks wel onder de kerstboom :)

Ik heb ook al gezien bij een paar maten dat de graphics bijna dezelfde zijn als in Liberty City Stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ze zouden Metal gear solid van de playstation 1 op de psp uit moeten brengen, dat lijkt mij geweldig :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Fietsbel schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:02:
Ze zouden Metal gear solid van de playstation 1 op de psp uit moeten brengen, dat lijkt mij geweldig :)
ja helemaal mee eens. Van MGS en FF IX zou ik graag een remake willen zien voor de PSP. Top games! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 15:52
Fietsbel schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:02:
Of een goede psx emulator :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
maar dan krijg je het originele beeld formaat op je PSP scherm, dus liever een remake aangepast voor het PSP scherm O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Sorry hoor , maar heb gezocht en veel gelezen. en toch kom ik er niet uit om een veilige omgekeerde upgrade te downloaden.

[EDIT:]

toch een redelijke nl site gevonden.
ff kijken of het gaat lukken :)

[ Voor 25% gewijzigd door iNSANiTi op 13-11-2006 17:34 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Hey,

Denken jullie dat ik als ik mijn Creative zen Micro (6gb) aansluit op mijn psp en er filmpjes op zet in de removable disk ding, dat ik als ik hem met een usb draadje aansluit op mn psp, kan ik dan die filmpjes kijken op mijn psp? Het is maar een wild idee, maar het zou misschien wel kunnen want hoe werkt die 4gb harde schijf van Datel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:31
Hansvd schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:05:
Hey,

Denken jullie dat ik als ik mijn Creative zen Micro (6gb) aansluit op mijn psp en er filmpjes op zet in de removable disk ding, dat ik als ik hem met een usb draadje aansluit op mn psp, kan ik dan die filmpjes kijken op mijn psp? Het is maar een wild idee, maar het zou misschien wel kunnen want hoe werkt die 4gb harde schijf van Datel dan?
Die werkt via het memory stick slot, en niet via de USB aansluiting ;)

Edit: Eventueel zou je kunnen zoeken naar een USB -> Memory Stick adapter, maar ik ben bang dat het zelfs dán nog neit gaat werken....

[ Voor 11% gewijzigd door F-Tim op 13-11-2006 20:41 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Gaat niet werken, die 4GB Datel werkt via de MS poort.

[ Voor 0% gewijzigd door CrashOne op 13-11-2006 20:42 . Reden: /me snelle henkie.... ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hansvd schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:05:
Hey,

Die 4gb werkt voor zover ik weet als memorystick en is niet aangesloten op de usb poort. Dit is een wezenlijk verschil. Mischien dat het je lukt met een homebrew programma, maar anders lijkt het met niet dat dit 'wilde idee' gaat werken helaas.
edit:
woops ik had moeten refreshen.. excuses!
Om m'n post dan nog maar een beetje nuttig te maken:
De ps1 emulator komt dan toch in firmware 3.0. Hoeveel denken jullie dat ze per game gaan vragen?
Ik zou er niet van opkijken als ze zo 20 euro per spel gaan vragen, wat ik er dus echt niet voor over heb. De jarenoude games in de bakken liggen er voor 5 euro of minder. Ok er zal best wel iets aan gesleuteld zijn om ze lekker te laten draaien op de psp, maar zoveel tijd hoeft daar niet in te zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 13-11-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:46
Ik had ff een vraagje:
Iemand kan voor mij binnenkort een muziek-umd die ik graag wil hebben vanuit amerika voor me meenemen, maar mijn psp is wel gewoon in nederland gekocht, is die umd regiovrij of heb ik er straks niet veel aan? :P

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
is umd regio vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Hier een uitleg over UMD regiocodes. En ja: die regiocodes gelden ook voor Music UMD's, want dat zijn gewoon video UMD's met muziekvideo's erop.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ok, ik zit met een probleem met Vice City Stories

Zeer fijn verslavend spel.

Maar, als ik een auto in de garage zet, save, spel laad, missie doe ( just the random stuff ), dan is mio car gone? :(

Hoe komt dit? Bug?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Laatst online: 23:26

CerandoX.nl

Vides

He gasten, zijn er nog meer mensen die last hebben van het niet kunnen inloggen op een Wirelessmodem?????

Ik vul alles goed in, maar kan er al een tijdje niet meer op...... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108510

Ik heb mijn psp ook gedowngrade van 2.71 naar 1.50. Om 2.71 te emuleren gebruik ik devhook. Kan ik nu nog online (in infrastructure mode) games spelen die ik zelf op umd heb? Is dat dan gewoon legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:29

OMX2000

By any means necessary...

Anoniem: 108510 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:24:
Ik heb mijn psp ook gedowngrade van 2.71 naar 1.50. Om 2.71 te emuleren gebruik ik devhook. Kan ik nu nog online (in infrastructure mode) games spelen die ik zelf op umd heb? Is dat dan gewoon legaal?
Waarom draai je niet gewoon de gemodificeerde 2.71 firmware. Heb je best of both worlds.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow daar ben ik nog niet bekend mee. Waar kan ik hier ergens info over vinden?

Maar dat staat eigelijk los van mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 108510 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:24:
Tuurlijk. Al zou het illegaal zijn, hoe komt Sony daar achter als je lokaal via Wifi speelt?
OMX2000 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:28:
[...]

Waarom draai je niet gewoon de gemodificeerde 2.71 firmware. Heb je best of both worlds.
Omdat 1.5 met devhook zeker werkt?
Zolang de kans bestaat dat ik mijn PSP brick begin ik er niet aan. Zie het voordeel t.o.v. de Dark Alex 2.71 nog steeds niet echt.

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-11-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

OMX2000 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:28:
[...]

is deze versie al ''veilig'' ?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]MeNTaL_TO schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:35:
[...]

Tuurlijk. Al zou het illegaal zijn, hoe komt Sony daar achter als je lokaal via Wifi speelt?

[...]

Nou om via infrastructure mode (dus op het world wide web) te kunnen spelen moet je, je volgens mij eerst registreren op www.yourgamingname.com. Daar moet je dan ook je contactgegevens achterlaten. Deze zijn weer gekoppeld aan je serienr. van je psp.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 108510 op 14-11-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op zondag 05 november 2006 @ 04:12:
[...]

Ik ben ook van plan een psp te gaan halen. Ik zag ook net op de site van bart smit die aanbieding, maar ze hebben geloof ik alleen nog die witte. Iemand misschien die al weet welke firmware die is? Of weet iemand nog een shop waar die in de aanbieding is?
Ik heb hem afgelopen vrijdag toch maar besteld. En vandaag kreeg ik hem binnen, het is gelukkig een 2.6 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
MeNTaL_TO schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:35:
[...]Omdat 1.5 met devhook zeker werkt?
Zolang de kans bestaat dat ik mijn PSP brick begin ik er niet aan. Zie het voordeel t.o.v. de Dark Alex 2.71 nog steeds niet echt.
het is maar hoe je het bekijkt:
ik start mijn psp op zonder opstart logo, zonder umd-autostart en kan games meteen starten zonder devhook/fw te emuleren/...
Of ik ga meteen surfen via de browser

Genoeg voordelen in mijn ogen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:31
DaRKie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:35:
[...]

ik start mijn psp op zonder opstart logo, zonder umd-autostart en kan games meteen starten zonder devhook/fw te emuleren/...

Als je "a long time ago" geflashed had met een andere customfirmware, die devhook ook automatisch start vanaf de stick, zonder UMD autostart en zonder die wavy lines, dan kun je ook gewoon je games starten zonder extra emulatie (enige verschil is dan dat je alsnog met Home + L/R moet wisselen tussen de games, tegenover dat ze in het Games menu staan). Dan kun je ook gewoon browsen aangezien 2.71 "normaal" opstart. Mocht je ooit terug willen naar 1.50, Home + Start.

En jah, ik vind Dark Alex zijn firmware ook beter, maar ik ben nog altijd te lui geweest om ermee te flashen. Maar de "oldschool" manier werkt nog altijd precies hetzelfde :) (Tot SE-C uitkomt tenminste, dan is zelfs een UMD in het slot niet meer noodzakelijk).

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
F-Tim schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:38:
[...]

Als je "a long time ago" geflashed had met een andere customfirmware, die devhook ook automatisch start vanaf de stick, zonder UMD autostart en zonder die wavy lines, dan kun je ook gewoon je games starten zonder extra emulatie (enige verschil is dan dat je alsnog met Home + L/R moet wisselen tussen de games, tegenover dat ze in het Games menu staan). Dan kun je ook gewoon browsen aangezien 2.71 "normaal" opstart. Mocht je ooit terug willen naar 1.50, Home + Start.

En jah, ik vind Dark Alex zijn firmware ook beter, maar ik ben nog altijd te lui geweest om ermee te flashen. Maar de "oldschool" manier werkt nog altijd precies hetzelfde :) (Tot SE-C uitkomt tenminste, dan is zelfs een UMD in het slot niet meer noodzakelijk).
Mja, je 2.71 emulatie werd misschien automatisch gestart, hij werd nog steeds geemuleerd volgens mij?
En dat vind ik net het leuke aan de custom fw, geen emulatie meer en dus geen lag meer op key input.

Maar van mij mag iedereen draaien wat hij wilt hoor, kwou ff zeggen waarom andere mensen toch het "risico" nemen en upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

-

[ Voor 113% gewijzigd door DR161 op 14-11-2006 20:46 . Reden: eigenlijk vrij zinloos ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Ik zie 19 topics vol info en heb toch vragen...
Kan ik zonder zorgen elke psp kopen zonder in te zitten over het kunnen spelen van iso's op een geheugenkaartje?? En ik weet niet of ik er 1 op internet wil kopen (een 2e handsje ofzo) of beter 1 nieuw uit te winkel...Ik raak erg in de wat van al die software versies die ik voorbij zie flitsen...
Ik wil optimaal probleemloos het psp-avontuur inrollen namelijk.. (andere tips zijn ook welkom)

over 3 weken een half jaar gestopt met roken, en het is dan sinterklaas dus trakteer mezelf op een psp (of een ds maar dat lijkt me sterk),

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nou, je kaart het zelf al aan, 19 delen tsjokvol informatie. Doe je ding. Wat heb je zelf al gedaan om aan wat informatie te komen? En we gaan het hier niet hebben over games afspelen vanaf een Memory Stick. Dat is niet conform de regels van GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:35:
[...]

Ik heb gisteren 2.71SE geflashed en ben na een paar uur weer terug gegaan.
MLB 2006 the show liep vast (van UMD), ik kan geen umd emulator meer draaien voor mijn umd films. Twee zeer grote nadelen en draai nu dus weer 1.5.

Meer nadelen dan voordelen in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 13:04
is er ergens een site met lijst van alle uitgebrachte spellen voor de PSP ??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Fox-Racing schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:42:
is er ergens een site met lijst van alle uitgebrachte spellen voor de PSP ??
Jazeker is die er! :)
Kijk bijvoorbeeld hier maar eens. Er zitten op dit moment bijna 600 spellen in die database.
Bij gamespot hebben ze ook een overzicht van de beste games (in hun ogen dan) of all times of van een bepaalde periode. Bijvoorbeeld van de laatste 6 maanden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.