Jawel, heb hem vanmiddag nog gespeeld op FW 2.71SE-B. Werkt primame_mrtn schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:41:
Hij maakt gebruik van firmware versie 2.81, dus volgens mij is ie niet op homebrew te spelen.
Edit:
[...]
Laatste vraag :9:
De graphics zien er toch nogal slecht uit vind ik... als je kijkt naar ingame screenshots:
http://www.psponly.nl/screenshot.php?image=cod5_846630.jpg
Zijn dit de echte ingame graphics??
De graphics zien er toch nogal slecht uit vind ik... als je kijkt naar ingame screenshots:
http://www.psponly.nl/screenshot.php?image=cod5_846630.jpg
Zijn dit de echte ingame graphics??
Ik vind die grafix er redelijk nice uitzien voor een portable thingy 
goed om te horen, ben hem dus ook aan het downloaden omdat ik die geruchten die ik lees niet zomaar vertrouw om zomaar ff 55euro neer te gaan leggen voor een spel zonder zeker te zijn dat het werkt.CyberTijn schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:55:
[...]
Jawel, heb hem vanmiddag nog gespeeld op FW 2.71SE-B. Werkt prima
[ Voor 73% gewijzigd door DaRKie op 31-10-2006 23:25 ]
Is er al iets, of is er een manier dat je je iso's kunt laden vanaf USB stick ? Het moet toch kunnen dat software op de psp toegang krijgt tot die stick en daar kijkt voor iso's ???
Zo'n usb stickie zou namelijk stuk voordeliger zijn ipv een memory stick
[ Voor 4% gewijzigd door Razr op 31-10-2006 23:33 ]
Ik wil toch ook nog even confirmeren, gtavcs werkt perfect op de 2.71SE-B.
Dus als je het wilt kopen maar twijfelt! ...
Dus als je het wilt kopen maar twijfelt! ...
Nee, die is er niet. Is ook logisch, het Memory Stick formaat is van Sony en ze een eigen product niet uit de markt halen.Razr schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:33:
Is er al iets, of is er een manier dat je je iso's kunt laden vanaf USB stick ? Het moet toch kunnen dat software op de psp toegang krijgt tot die stick en daar kijkt voor iso's ???
Maar is het dan mogelijk om de UMD te spelen via SE-B'? Dat zou wel tof zijn, want dan kan ik em gewoon kopen.
Master_A
Dan koop je die toch niet? Je weet als je een psp "mod" voor homebrew dat je dat nodig hebt. Nu gooi je in mijn ogen gewoon geld weg.W00fer schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:22:
Tja maar mensen we hebben niet allemaal ff 70 of 90 euro aan de bomen hangen voor een MemoryStick.
De UMDAmiet01 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:01:
Maar is het dan mogelijk om de UMD te spelen via SE-B'? Dat zou wel tof zijn, want dan kan ik em gewoon kopen.
Bedoel je dan een film of een spel?
[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-11-2006 09:09 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hm, hier is de nep-sony memorystick misschien in het nadeel. Ik heb er eerst een ISO opgezet, en dat met SE-B' gespeeld. Takketraag! Elke keer als je de memstick ziet laden, is het spel niet vooruit te branden. Dan met devhook voor 2.71 op 333Mhz. Al beter, maar nog steeds veel vertraging.
Vervolgens er een CSO van gemaakt, die paste op mijn echte Sandisk 1GB stickje. Op 222Mhz niet speelbaar, op 333Mhz redelijk speelbaar. Maar nog steeds niet echt vloeiend.
Wat is jullie ervaring daarmee?
Vervolgens er een CSO van gemaakt, die paste op mijn echte Sandisk 1GB stickje. Op 222Mhz niet speelbaar, op 333Mhz redelijk speelbaar. Maar nog steeds niet echt vloeiend.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ow ik bedoelde de GTA Vice City Stories UMD. Die heeft namelijk 2.81 nodig, maar aangezien de ISO werkt, werkt de UMD dan ook?
Master_A
Ja, het blijkt nu dat 2.81 niet nodig is en dat de game op 2.71 ook wil lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 01-11-2006 09:20 . Reden: typo ]
Anoniem: 87302
Ik zit met een probleem. Ik heb de gewonen neogeo emulator met de ROMS gedownload and die werkt prima. Hij is alleen te traag omdat de roms te groot zijn en de psp te weinig geheugen heeft. Ok.
Maar er was ook een neogeo cd emulator van yoyofr, versie 0.5. Deze speelde ik op mijn PSP 1.0 met de roms die ik had allemaal in een aparte directory met als naam van de directory de titel van het spel, dus de mapjes heetten MAGICIAN LORD, NAM75, etc.
In dat mapje zat het spel +apart een directory met de MP's die ook apart genoemd waren.
Nu heb ik een 1.5 en kan ik de emulator wel opstarten maar de spellen doen het niet en hij kan de neogeo firmware niet vinden.
Wat doe ik fout?
Wat is een neocd% mapje? Wat is een kpexploit? waarom verschijnen er error corrupted data mapjes op de 1.5 en niet op de 1.0? Heeft iemand de 0.5 versie van Yoyofr of een later update van de NeogeoCD emu wel correct werken? Hoe moet ik de spellen dan op het schijfje plaatsen? Ik heb de tutorial al 6 keer doorgenomen en doe alles goed denk ik, anyone?
Maar er was ook een neogeo cd emulator van yoyofr, versie 0.5. Deze speelde ik op mijn PSP 1.0 met de roms die ik had allemaal in een aparte directory met als naam van de directory de titel van het spel, dus de mapjes heetten MAGICIAN LORD, NAM75, etc.
In dat mapje zat het spel +apart een directory met de MP's die ook apart genoemd waren.
Nu heb ik een 1.5 en kan ik de emulator wel opstarten maar de spellen doen het niet en hij kan de neogeo firmware niet vinden.
Wat doe ik fout?
Wat is een neocd% mapje? Wat is een kpexploit? waarom verschijnen er error corrupted data mapjes op de 1.5 en niet op de 1.0? Heeft iemand de 0.5 versie van Yoyofr of een later update van de NeogeoCD emu wel correct werken? Hoe moet ik de spellen dan op het schijfje plaatsen? Ik heb de tutorial al 6 keer doorgenomen en doe alles goed denk ik, anyone?
Nergens last van, ik draai de ISO uncompressed op een 2GB memory stick van Sony zelf. Geen enkel probleem, loopt zelfs nog beter als GTA LCS vanaf de originele UMD.brama schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:10:
Hm, hier is de nep-sony memorystick misschien in het nadeel. Ik heb er eerst een ISO opgezet, en dat met SE-B' gespeeld. Takketraag! Elke keer als je de memstick ziet laden, is het spel niet vooruit te branden. Dan met devhook voor 2.71 op 333Mhz. Al beter, maar nog steeds veel vertraging.
Bij mij schokt hij ook als CSO op een namaak MS.
Question: ik zet mijn CPU op 333 en de bus op 166, is dit goed zo of is het beste dat je enkel de CPU verhoogt?
EDIT:
heb net de ISO op mijn MS gezet, cpu op normale speed settings en het draait gewoon perfect. Ik zal geluk hebben met mijn fake MS. Als cso schokt het echt verschrikkelijk veel.
Question: ik zet mijn CPU op 333 en de bus op 166, is dit goed zo of is het beste dat je enkel de CPU verhoogt?
EDIT:
heb net de ISO op mijn MS gezet, cpu op normale speed settings en het draait gewoon perfect. Ik zal geluk hebben met mijn fake MS. Als cso schokt het echt verschrikkelijk veel.
[ Voor 36% gewijzigd door DaRKie op 01-11-2006 11:24 ]
Is aan een kant ook logisch. een CSO is compressed, dus de PSP heeft processorkracht nodig om alle gegevens uit te pakken voordat het geladen kan worden. Bij een ISO is dat niet het geval en kan het direct van de memory stick in het intern geheugen van de PSP gepompt worden.DaRKie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:18:
Bij mij schokt hij ook als CSO op een namaak MS.
EDIT:
Aan de andere kant hoeft 'ie bij een CSO minder data te lezen, wat ook relatief traag is.
Vanavond nog eens wat experimenteren, en anders wordt het toch zoeken naar een echte stick dan maar.
Vanavond nog eens wat experimenteren, en anders wordt het toch zoeken naar een echte stick dan maar.
is er een iso -> cso converter voor de Mac?brama schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:35:
Aan de andere kant hoeft 'ie bij een CSO minder data te lezen, wat ook relatief traag is.
De nieuwe GTA loopt als CSO ook traag vanaf mijn originele Sony 1 GB memorystick (van de Dixons) Had wel de compressie op 9 gegooid, misschien nog eens wat experimenteren.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Als CSO liep LCS ook al niet, dus dan is het toch niet zo vreemd dat VCS dat ook niet doet?
net geupgrade na 2.71 en daarna gedowngrade naar 1.50 .. kreeg het wel ff warm toen ie het na 4x proberen nog niet deed.. maar uiteindelijk gelukt. (wist niet dat je het zovaak moest proberen...)
Geen idee LCS heb ik origineelRudi schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:26:
Als CSO liep LCS ook al niet, dus dan is het toch niet zo vreemd dat VCS dat ook niet doet?
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ben wel benieuwd of 'ie het als ISO wel doet op je fake stickbrama schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:35:
I've got a feeling...
Dat weet ik ook. Maar het ging om het feit dat Bramma zelfs met de ISO probs heeft op zijn namaak MS en ik even wou aangeven dat de ISO bij mij wel vlot draait (ook op een fake MS)CyberTijn schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:29:
[...]
Is aan een kant ook logisch. een CSO is compressed, dus de PSP heeft processorkracht nodig om alle gegevens uit te pakken voordat het geladen kan worden. Bij een ISO is dat niet het geval en kan het direct van de memory stick in het intern geheugen van de PSP gepompt worden.
Nep stick? ISO? en in het game topic mij een beetje (onterecht, heb import gekocht) gaan lopen zwartmaken omdat ik alleen maar vroeg wat mensen van de nieuwe GTA vinden...brama schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:10:
LOL... Held, ben blij dat jij tenminste zo integer bent.brama schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:00:
Nee, elayz loopt opzichtig te patsen met het feit dat hij zo 1337 is dat 'ie al een iso heeft gedownload.
Iedereen even allemaal knielen voor deze bijzonder knappe prestatie dan maar?
Kga er maar niet eens verder op in, veel plezier met GTA!
[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 01-11-2006 18:39 ]
Nee, zelfs op 333Mhz loopt het slechter dan een CSO op een echte sandisk 1GB. Grommel.Wekkie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:15:
[...]
Ben wel benieuwd of 'ie het als ISO wel doet op je fake stick
Geen PHony sticks kopen dus!
Pff, ik liep er tenminste niet zo mee te patsen.LOL... Held, ben blij dat jij tenminste zo integer bent.
Kga er maar niet eens verder op in, veel plezier met GTA!
Maar ik kan natuurlijk ook niet wachten tot de UMD er morgen of overmorgen is
als ik nu een psp koop, is ie dan met 2.71 firmware te leveren die gewoon te downgraden is voor homebrew etc? Of worden er al psp's met 2.8 verkocht...
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Als mensen eerst een een topic lezen voor ze veelgevraagde vragen stellen, het staat ergens in de vorige 9 pagina's.
Nu zit ik met het volgende. Ik had in de winkel (Intertoys en Mediamarkt) een doos van een Value Pack met Logoroco erbij in mijn handen.
Nu staat daar aan de buitenkant van de doos helemaal geen letter voor de firmware versie.
Hoe weet ik nu of het geen 2.8 firmware is ?
Nu staat daar aan de buitenkant van de doos helemaal geen letter voor de firmware versie.
Hoe weet ik nu of het geen 2.8 firmware is ?
Wederom, in de productcode kun je zien wat voor'n firmware het is. Staat er een 'L' in, dan kun je een 2.8 firmware verwachten.
Hoe zit het bij VCS nou met de customtracks? De map van GTA:LCS werkt niet en opnieuw via het progje van Rockstar rippen doet ie het ook niet. Iemand die mij kan vertellen hoe je het te werk krijgt?
Master_A
Ok bedankt. Kan je Vice City Stories nu ook al door een Dax Ziso creator halen, want ik neem aan dat dat veel ruimte scheelt.
Ik was even bij de mediamarkt, en daar zag ik een combipack van de PSP Value Pack met 2gb liggen. Anyway, ik kijken naar de 'L', zie ik er een K staan. Kan ik aannemen dat dat een psp is die geen fw 2.81 heeft?
kijk ook hiervoor uit:Falch schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:41:
Ik was even bij de mediamarkt, en daar zag ik een combipack van de PSP Value Pack met 2gb liggen. Anyway, ik kijken naar de 'L', zie ik er een K staan. Kan ik aannemen dat dat een psp is die geen fw 2.81 heeft?

een TA-082 moederboard kan je je niet downgraden
Thx HammerT, weer wat meer om op te letten. 
Trouwens, hoe is de batterylife van de PSP? Ik lees dat het rond de 5 uur wel gedaan is, geldt dat ook bij 't draaien van roms/iso's, en is het erg afhankelijk van de game?
Trouwens, hoe is de batterylife van de PSP? Ik lees dat het rond de 5 uur wel gedaan is, geldt dat ook bij 't draaien van roms/iso's, en is het erg afhankelijk van de game?
Zo 't gaat hard met Dark AleX, er is net versie SE-B" uitgebracht met enkele bugfixes.
(Zo ook dat vcs speelbaar zou zijn.. ehm op B' werkt hij ook maar oke
)
(Zo ook dat vcs speelbaar zou zijn.. ehm op B' werkt hij ook maar oke
http://wattks.uw.hu/Anoniem: 87302 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:51:
[...]
is er een iso -> cso converter voor de Mac?
onder MacOS X -> PSP
Ha, maar nu werkt ook de UMD rechtstreeks, zonder swap tricks. Ben daar zeer blij mee, want de iso loopt voor geen meter op mijn phony stickje.Dutch-Hane schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:46:
Zo 't gaat hard met Dark AleX, er is net versie SE-B" uitgebracht met enkele bugfixes.
(Zo ook dat vcs speelbaar zou zijn.. ehm op B' werkt hij ook maar oke)
Mooi, dat wordt dus dit weekend de UMD scoren én lekker bij 2.71seb" blijvenbrama schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:03:
Ha, maar nu werkt ook de UMD rechtstreeks, zonder swap tricks. Ben daar zeer blij mee, want de iso loopt voor geen meter op mijn phony stickje.
Ik heb hier een zwarte base pack en een witte loco roco pack. Allebei SS259, allebei geen TA-082 en ze draaien allebei gewoon FW1.50.HammerT schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:22:
[...]
kijk ook hiervoor uit:
[afbeelding]
een TA-082 moederboard kan je je niet downgraden
Denk dus niet dat het klopt. Misschien moet het andersom zijn?
Zijn er misschien nog andere die het ook kunnen checken?
Misschien geldt het wel voor SS259 in combinatie met PSP-1006. Ik heb namelijk PSP-1004.
[ Voor 7% gewijzigd door FireFly3k op 02-11-2006 21:40 . Reden: PSP-1006 ]
Ik kwam zojuist deze pagina tegen die vertelt dat ze Firmware 3 hebben uitgetest.
Sony heeft nog niks gezegd over de release van versie 3.
Zou dit nou echt of fake zijn?
http://www.pspwereld.be/m...=News&file=article&sid=27
Sony heeft nog niks gezegd over de release van versie 3.
Zou dit nou echt of fake zijn?
http://www.pspwereld.be/m...=News&file=article&sid=27
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik heb het hier vandaanFireFly3k schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:36:
[...]
Ik heb hier een zwarte base pack en een witte loco roco pack. Allebei SS259, allebei geen TA-082 en ze draaien allebei gewoon FW1.50.
Denk dus niet dat het klopt. Misschien moet het andersom zijn?
Zijn er misschien nog andere die het ook kunnen checken?
Misschien geldt het wel voor SS259 in combinatie met PSP-1006. Ik heb namelijk PSP-1004.
Ja inderdaad. Dat topic is alleen een beetje een chaos, ik zie nog niet echt een verband ertussen.
Het beste is gewoon om op het mobo te kijken of je een TA-082 hebt of niet. PSP-1006 zal er ook niet veel mee te maken hebben denk ik...
Ziet er wel leuk uit als dat FW 3.0 zou zijn.
Het beste is gewoon om op het mobo te kijken of je een TA-082 hebt of niet. PSP-1006 zal er ook niet veel mee te maken hebben denk ik...
Ziet er wel leuk uit als dat FW 3.0 zou zijn.
Nou heb ik vanmiddag overal zitten turen op die doos van Logoroco en het Daxterpack maar dacht je dat ik ergens een HIJK of L zag staan, nergens. Ook zie ik geen productcode op de Logoroco oranje doos staan.
Nee, viel mij ook op, ik zag geen specifieke letter staan op de Loco Roco of Pink PSP packs.W00fer schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:40:
Nou heb ik vanmiddag overal zitten turen op die doos van Logoroco en het Daxterpack maar dacht je dat ik ergens een HIJK of L zag staan, nergens. Ook zie ik geen productcode op de Logoroco oranje doos staan.
thnx. Hoeveel % bespaar je ongeveer op een cso? en laadt ie dan veel trager?Millionaire schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:56:
[...]
http://wattks.uw.hu/
onder MacOS X -> PSP
edit: ik krijg een hongaarse 404 error.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 03-11-2006 00:36 ]
@davidgilmour: net als met ZIP ligt dat heel erg aan de originele ISO. Ik heb compressies van 10 tot 70% gezien. Als ze een beetje ongecomprimeerde filmpjes er in hebben zitten, wil het wel hard gaan.
-
In het Loco Roco pack zit nog een doos waarin de PSP zit. Daarop staan de letters die de firmware aangeven. En om te checken of het een TA-082 is kan je nog altijd het beste op de PSP zelf kijken.Falch schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:20:
[...]
Nee, viel mij ook op, ik zag geen specifieke letter staan op de Loco Roco of Pink PSP packs.
Bij Dynabyte mochten we de PSP even bekijken (werd zelfs aangeboden door de verkoper
Tuurlijk wel, je vraagt gewoon of je even die PSP mag checken ivm dode pixels?W00fer schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:29:
Hmm jammer, dan kan ik dus niet kijken of ik een goede heb. Naja nog bedankt voor de info.
En dan de umd-klep open maken om te kijken of je geen TA-082 hebt 
Maar heeft er iemand hier ervaring met Vice City Stories via iRshell ?

Maar heeft er iemand hier ervaring met Vice City Stories via iRshell ?
[ Voor 33% gewijzigd door W00fer op 03-11-2006 19:37 ]
Heeft iemand al een UMD kunnen kopen van GTA VCS? Zo ja, waar?
Ik ben vanmiddag bij de lokale Bart Smit geweest en die hadden m nog niet. Terwijl ze in 't gidsje aangeven m vanaf vandaag verwachten binnen te hebben
edit: En nu net maar even naar MediaMarkt gebeld... "Hij is uitgesteld... een week"
Ik ben vanmiddag bij de lokale Bart Smit geweest en die hadden m nog niet. Terwijl ze in 't gidsje aangeven m vanaf vandaag verwachten binnen te hebben
edit: En nu net maar even naar MediaMarkt gebeld... "Hij is uitgesteld... een week"
[ Voor 17% gewijzigd door Fl4sh3r op 03-11-2006 19:47 ]
Jammer, wou GTA Vice City Stories morgen ook gaan shoppen.
Eigenlijk zou ik eerst nog de Liberty City Stories moeten uitspelen
.
Dus nog een weekje tijd, lukt me wel dan.
Eigenlijk zou ik eerst nog de Liberty City Stories moeten uitspelen
Dus nog een weekje tijd, lukt me wel dan.
Nog geen enkele van deze winkels heeft hem:
Replay Videogames - www.replay.nl
Gcshop - www.gcshop.nl
DimensionPlus - www.dimensionplus.nl
Replay Videogames - www.replay.nl
Gcshop - www.gcshop.nl
DimensionPlus - www.dimensionplus.nl
Free Record Shop http://www.frs.nl
Heeft m ook nog niet
Op Bart Smit http://www.bartsmit.nl staat ie al wel "verw. 3 nov." (http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=133292)
Ikzelf koop m liever dan dat ik m online bestel. Beetje de lokale kleine Bart Smit hier sponsoren kan ook geen kwaad. MediaMarkt verdient genoeg.
Heeft m ook nog niet
Op Bart Smit http://www.bartsmit.nl staat ie al wel "verw. 3 nov." (http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=133292)
Ikzelf koop m liever dan dat ik m online bestel. Beetje de lokale kleine Bart Smit hier sponsoren kan ook geen kwaad. MediaMarkt verdient genoeg.
Hallo,
Ik wil denk ik ook een PSP gaan kopen. Het lijkt me een erg fijn ding. Maar... is het beeld een beetje mooi? Ik bedoel, ik heb hier thuis alleen een PC, en de PSP is toch een stuk kleiner!!?
En... m'n ouders gaan volg. week naar Hong Kong. Zijn ze daar goedkoper?? En zijn ze een beetje goed daar?
Bedankttttt
Ik wil denk ik ook een PSP gaan kopen. Het lijkt me een erg fijn ding. Maar... is het beeld een beetje mooi? Ik bedoel, ik heb hier thuis alleen een PC, en de PSP is toch een stuk kleiner!!?
En... m'n ouders gaan volg. week naar Hong Kong. Zijn ze daar goedkoper?? En zijn ze een beetje goed daar?
Bedankttttt
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
[waarschuwingsmodus]
Ik heb gisteren MotoGP gekocht naar aanleiding van de demo. Demo zag er goed uit, speelt lekker en ik dacht dus dat het een goed idee was om het volledige spel te kopen. Niet dus
Het spel is erg beperkt (maar 8 tracks, alle motoren lijken hetzelfde te reageren, etc) en erg eentonig (als je de demo kent, ken je het hele spel ook) en je bent er dus snel op uitgekeken. Jammer, ik had er meer van verwacht. Vandaag maar omruilen voor Killzone
[/waarschuwingsmodus]
...zo...net een uurtje terug van het omruilen en wat een opluchting. Killzone: Liberation boeit me na een uur al stukken meer dan MotoGP na een hele avond! Het spel ziet er erg goed uit, draait super en is erg verslavend! Killzone kan ik iedereen aanraden en MotoGP...niet kopen!
Ik heb gisteren MotoGP gekocht naar aanleiding van de demo. Demo zag er goed uit, speelt lekker en ik dacht dus dat het een goed idee was om het volledige spel te kopen. Niet dus
Het spel is erg beperkt (maar 8 tracks, alle motoren lijken hetzelfde te reageren, etc) en erg eentonig (als je de demo kent, ken je het hele spel ook) en je bent er dus snel op uitgekeken. Jammer, ik had er meer van verwacht. Vandaag maar omruilen voor Killzone
[/waarschuwingsmodus]
...zo...net een uurtje terug van het omruilen en wat een opluchting. Killzone: Liberation boeit me na een uur al stukken meer dan MotoGP na een hele avond! Het spel ziet er erg goed uit, draait super en is erg verslavend! Killzone kan ik iedereen aanraden en MotoGP...niet kopen!
[ Voor 22% gewijzigd door [BoSS] op 04-11-2006 16:40 . Reden: MotoGP omgeruild voor Killzone! ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Het beeldscherm van de PSP is, als je het vergelijkt met andere portables, erg mooi en de beeldkwaliteit van de games is vaak ook erg goed voor een handheld. Maar het is niet te vergelijken met een moderne PC of console, dat is alleen ook niet het doel van de PSP.Johantjuuh schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:24:
Het doel van de PSP is om nu ook grafisch goede games onderweg te kunnen spelen, niet om de grafisch beste games onderweg te kunnen spelen. Ook is de beeldkwaliteit niet alleen belangrijk bij een portable console: de spelervaring is veel belangrijker, en dat mist nog bij veel PSP games. Het zijn vaak conversies van console games en niet aangepast voor "mobiel gebruik", en dat is jammer...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
..
[ Voor 97% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:39 ]

[ Voor 97% gewijzigd door me_mrtn op 04-11-2006 17:11 ]
Ik ben het eigenlijk wel met me_mrtn eens dat je zelf ook wel wat inzet kunt tonen maar om je even op weg te helpen hier een link.Johantjuuh schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:37:
Als je nu een nieuwe PSP koopt.. welke firmware versie zit er dan meestal op???
En hoe kan je gedownloade games via je PC erop zetten? Als dit kan?
thnX
Deze is bijgewerkt tot 7 september maar hiermee kun je iig zien dat het firmware t/m 2.60 betreft.
Wat ik gewoon zou doen is vragen of er dode pixels in het scherm zitten en terwijl hij/jij het ding in z'n handen heeft terwijl het aan staat gelijk vragen of je de firmware mag checken.
Hoe zet je gedownloade games via je PC erop? Vrij eenvoudig: met een usb-kabel. Om ze werkend te krijgen is een ander verhaal kuch devhook kuch SE-B kuch.
edit:
Ik zie dat je je vraag ook al op psp-hacks.nl hebt gesteld
Ik zie dat je je vraag ook al op psp-hacks.nl hebt gesteld
[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 04-11-2006 18:19 ]
Toch jammer dat dit meestal de meest voorkomende vraag is en dat de PSP een warez portable geworden is.Johantjuuh schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:37:
Als je nu een nieuwe PSP koopt.. welke firmware versie zit er dan meestal op???
En hoe kan je gedownloade games via je PC erop zetten? Als dit kan?
thnX
Volgens mij valt dat wel mee. Ik denk dat een klein percentage van de gebruikers hem als warez portable gebruiken. Vooral omdat je steeds bij moet blijven over de nieuwste ontwikkelingen in de psp scene. Ouders van kinderen willen gewoon makkelijk hun kinderen laten gamen. Dan koop je gewoon legaal je games.wes- schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:05:
[...]
Toch jammer dat dit meestal de meest voorkomende vraag is en dat de PSP een warez portable geworden is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Anoniem: 131051
Akkoord, maar het maakt dit topic bijzonder onaangenaam om te lezen. (ik heb zelf geen psp, maar volg de nieuwtjes graag om op de hoogte te blijven)OMX2000 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:10:
[...]
Volgens mij valt dat wel mee. Ik denk dat een klein percentage van de gebruikers hem als warez portable gebruiken.
Uiteindelijk gaat dit alleen nog over hoe je geripte games (!!) en zelda speelt op psp met firmware blablabla en devhook blaaat enz
of "hoe moet ik downgraden", "hoe maak ik een iso", .. *zucht*
Persoonlijk vind ik het wel sterk dat dit topic open blijft, of dat er geen aanmaningen gepost worden. Zo goed als 80% van wat je hier leest is in strijd met de policy op GoT, illegaal of mag gewoon niet volgens de gebruiksvoorwaarden van sony. Ik ben ook geen heilig boontje, maar als je in het ps2 topic ook niet mag praten over gemodde consoles, of over hoe je een gebrande game moet spelen, of gekopieerde games spelen in het xbox topic, dan hier ook niet. Eerlijk is eerlijk.
Maar goed, ga gerust verder
MotoGP zuigt op de PSP helaas wel[BoSS] schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:03:
[waarschuwingsmodus]
Ik heb gisteren MotoGP gekocht naar aanleiding van de demo. Demo zag er goed uit, speelt lekker en ik dacht dus dat het een goed idee was om het volledige spel te kopen. Niet dus![]()
Het spel is erg beperkt (maar 8 tracks, alle motoren lijken hetzelfde te reageren, etc) en erg eentonig (als je de demo kent, ken je het hele spel ook) en je bent er dus snel op uitgekeken. Jammer, ik had er meer van verwacht. Vandaag maar omruilen voor Killzone![]()
[/waarschuwingsmodus]

Daarnaast gaat het sturen wel errrug moeilijk vind ik.
Ik vond de demo al helemaal niets. Dat sturen, of je ligt op je ene kant, of op de andere. Daarnaast vond ik Valencia wel wat kaal, maar, er waren wel behoorlijk wat motoren op de track.
Ik ben ook van plan een psp te gaan halen. Ik zag ook net op de site van bart smit die aanbieding, maar ze hebben geloof ik alleen nog die witte. Iemand misschien die al weet welke firmware die is? Of weet iemand nog een shop waar die in de aanbieding is?Falch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:36:
Op de bart smit webwinkel hebben ze nu deze aanbieding, een PSP value pack (Zwart of Wit) met Daxter voor 199 Euro. Lijkt me een puike aanbieding, maar nu heb ik een vraag (je voelt hem waarschijnlijk al aankomen):
Is toevallig bekend welk firmware deze combipack heeft? Toevallig iemand die hem ook gekocht heeft? Ik lees nu namelijk dat er sinds een tijde ook fw 2.81 in de winkels ligt, en dat moeten we niet hebben.
Anders wordt het toch bij de mediamarkt ff kijken of ik nog een PSP kan vinden met fw 2.71 of lager.
Anoniem: 51543
Ik heb gisteren een PSP gehaald, en het is helemaal fantastisch! Tekken is kwa moves etc. precies het zelfde als zijn ps2 voortganger(bijna dan), dus ik ben er ontzetten tevreden mee. Enige probleem is dat ik heb geprobeert MP4 bestandjes op mijn Memorystick te zetten, maar dan ziet mijn psp ze niet.. ze zijn gecodeert via PSP video 9 dus het zijn wel de goede bestandjes... ik heb ook hetzelfde met muziek... waar moet ik dat op de memorystick neerzetten???
Thanks!
Thanks!
Anoniem: 105208
Je moet in de hoofdmap een map MP_ROOT aanmaken, daarin een map 100MNV01 en vervolgens in die map je videos plaatsen. Je video's moeten de volgende naam hebben: M4Vxxxxx.mp4, waarin xxxxx en rij getallen voorstelt (het mag willekeurig, maar het moeten er wel 5 zijn).
Anoniem: 51543
voor Mac users heb ik een leuk proggie gevonden, handig als je via je mac makkelijk stuff op je PSP wilt overzetten.
http://www.nullriver.com/index/products/pspware
http://www.nullriver.com/index/products/pspware
Dit soort zaken bespreken we hier niet
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 23:00 ]
Dude serieus, lees het topic door. Als je zo doorgaat kan het topic dalijk dicht en dat schiet echt niet op.
[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 23:01 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
..
[ Voor 98% gewijzigd door Johantjuuh op 13-11-2006 15:40 ]
En wat heb jij nu precies gedaan om zelf wat informatie op te doen. Doe eens zelf wat, wij zijn geen antwoordapparaten.
offtopic:
Mcafee geeft aan dat dat een phishing site is, ook al lijkt het adres goed
Mcafee geeft aan dat dat een phishing site is, ook al lijkt het adres goed
Tekken is echt een aanrader, zeker als je het pakket neemt.. ouderwets goed!
[ Voor 74% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 23:01 ]
Als ie vastzit in een spel. Waar kan ik dat dan vragen?
Ik speel Daxter en moet in de mijn 8 gems verzamelen waar ik er maar 6 van kan vinden
Ik speel Daxter en moet in de mijn 8 gems verzamelen waar ik er maar 6 van kan vinden
www.gamefaqs.comECiftci schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:34:
Als ie vastzit in een spel. Waar kan ik dat dan vragen?
staan allemaal guides van bijna alle spellen, daxter zal er ongetwijfeld bij staan.
Ik heb een probleempje met het downgraden, het hele henC verhaal lukt prima, groen schermpje etc, nou, ik die 1.50 erop volgens de readme, maar als ik die uitvoer krijg ik de melding dat ik 2.71 heb, en niet hoef te upgraden?
http://www.qj.net/index.p...68395&page=4#commentstart
Heb ik gebruikt, ook voor de firmware etc...
http://www.qj.net/index.p...68395&page=4#commentstart
Heb ik gebruikt, ook voor de firmware etc...
Gebruik je de volgende downgrader:
http://home.casema.nl/voltage/271Downgrader.htm
zoniet probeer dees dan eens.
http://home.casema.nl/voltage/271Downgrader.htm
zoniet probeer dees dan eens.
Bah waarom kunnen ze nu niet iets maken dat je je firmware kunt flashen ZONDER een usb kabel. Dus met een programmatje op je stick. Als je die gehackte foto of programma bekijkt in je hoofdmenu dat hij dan teruggaat naar 1.5
Dat kan, als je alles eerst op je stick kopieert, en je een cardreader gebruikt.W00fer schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:29:
Bah waarom kunnen ze nu niet iets maken dat je je firmware kunt flashen ZONDER een usb kabel. Dus met een programmatje op je stick. Als je die gehackte foto of programma bekijkt in je hoofdmenu dat hij dan teruggaat naar 1.5
* addictive meldt zich hier ook weer 
Heb eergister weer een PSP gekocht (na de JAP import die ik met de launch gekocht had te verkopen omdat ik er niets meer mee deed). Toch wel mooie games nu
Had het killzone liberation pack gekocht, en uiteraard Lumines erbij
Straks nog LocoRoco halen, maar nu ben ik ook nog opzoek naar een mooie, en vooral leuke, RPG. Iemand aanraders hiervoor?
En nog een vraagje, wat draadloos internet betreft ben ik echt een noob. We hebben geen draadloze router, kan ik nu met bijvoorbeeld een USB stickje mijn huidige internet verbinding op mijn pc delen met de PSP? Net zoals dat officiële ding van nintendo dat dat voor de DS doet? En zoja, hoe heet zo'n ding?
Heb eergister weer een PSP gekocht (na de JAP import die ik met de launch gekocht had te verkopen omdat ik er niets meer mee deed). Toch wel mooie games nu
Straks nog LocoRoco halen, maar nu ben ik ook nog opzoek naar een mooie, en vooral leuke, RPG. Iemand aanraders hiervoor?
En nog een vraagje, wat draadloos internet betreft ben ik echt een noob. We hebben geen draadloze router, kan ik nu met bijvoorbeeld een USB stickje mijn huidige internet verbinding op mijn pc delen met de PSP? Net zoals dat officiële ding van nintendo dat dat voor de DS doet? En zoja, hoe heet zo'n ding?
addictive : Er zijn niet zo heel veel rpg's te vinden (nog) op de PSP, maar je zou eens kunnen kijken naar Valkyrie : http://www.gamerankings.com/htmlpages2/931113.asp
Ik heb Untold Legends Brotherhood of the Blade gekocht vandaag. Dat is een RPG. ik zal je laten weten wat ik ervan vindaddictive schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:03:
* addictive meldt zich hier ook weer
Kan je met de PSP versie 1.5, ook op internet? (wij hebben hier een draadloos netwerk thuis)
Ja, maar wel beperkter dan hogere versies. Geen browser e.d. (en ook geen WPA beveiliging)
PSN: Shiver23
Spellen gewoon kopen. Dat is ook leuker, als je spellen kunt downloaden ga je ze gemakkelijker niet meer spelen.... En je kunt volledig gebruik maken van alle functionaliteiten.
oh my 
zojuist LocoRoco gekocht, en zit hier met een grote grijns op mn gezicht dat spel te spelen, echt helemaal geweldig!
De omgevingen zijn super leuk, die muziekjes en geluidjes zijn ook zo aanstekelijk.
Lumines heeft er voor mij een concurent bij!
zojuist LocoRoco gekocht, en zit hier met een grote grijns op mn gezicht dat spel te spelen, echt helemaal geweldig!
De omgevingen zijn super leuk, die muziekjes en geluidjes zijn ook zo aanstekelijk.
Lumines heeft er voor mij een concurent bij!
Ik heb vanmiddag dus Untold Legends: Brotherhood of the Blade gekocht.
Impressie na uurtje spelen: Leuk, veel verschillende wapens voor het oprapen. Quests zijn leuk dankzij de verhaallijn!
Geen miskoop dus; Bij eplaza en bartsmit voor 20,-
Impressie na uurtje spelen: Leuk, veel verschillende wapens voor het oprapen. Quests zijn leuk dankzij de verhaallijn!
Geen miskoop dus; Bij eplaza en bartsmit voor 20,-
2 vragen 
1) is er een emulator voor de Nintendo DS?
2) is er een andere emulator voor de PC dan ScummVM?
1) is er een emulator voor de Nintendo DS?
2) is er een andere emulator voor de PC dan ScummVM?
zou je wat namen kunnen noemen zo? of een overzicht site? want ik had op qj.net gekeken (dl.qj.net) maar daar wordt het me niet duidelijk welke emulator ik nou moet kiezen (aangezien er alleen namen staan)
Kan het nadelig zijn als bijv. je Netwerk Update Icon uitschakeld in 2.71 SE REV-B''. En dan nadelig als in, je hebt nu meer kans op een brick wanneer je flashed naar een nieuwere SE firmware. Of maakt dit niets uit ?
Is het mogelijk om met die se-27b software de devhook te draaien waarmee je zowel backups als orginele umd's (voor software 2.71) kan gebruiken?
Je heb Devhook niet meer nodig als je de cutom firmware gebruikt, Je speeld hier alles mee...shag-me schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:34:
Is het mogelijk om met die se-27b software de devhook te draaien waarmee je zowel backups als orginele umd's (voor software 2.71) kan gebruiken?
Bricken is onmogelijk, mocht er toch wat zijn fout gegeaan tijdens flashen, gebruik je de recoverymode om je psp terug te flashen naar standaart firmware 1.50.
Hierna kan je het opnieuw proberen.
MZL
Ik koop genoeg spellen, maar zolang een iso beter speelt dan de UMD versie klopt er gewoon iets niet. In MLB 2006 the show zit ik me gewoon te ergeren aan de laadtijden zodat ik maar weer de iso pak om te spelen.ECiftci schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:37:
Spellen gewoon kopen. Dat is ook leuker, als je spellen kunt downloaden ga je ze gemakkelijker niet meer spelen.... En je kunt volledig gebruik maken van alle functionaliteiten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.