Sta op het punt om ook een PSP aan te schaffen. Welke firmware kan ik verwachten bij een nieuw geleverde (witte) PSP?
2.71 of 2.80JLS schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:02:
Sta op het punt om ook een PSP aan te schaffen. Welke firmware kan ik verwachten bij een nieuw geleverde (witte) PSP?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik heb zojuist een PSP gekocht. Deze heeft firmware versie 2.60. Nou had ik gelezen dat het beter is om van 2.71 te downgraden. Ook heb je voor 2.60 GTA LCS nodig en die heb ik niet.
Ben nu al zo'n twee uur aan het zoeken maar heb helaas alleen een Japanse en Amerikaanse firmware 2.71 gevonden.
Via de officiele Sony site is 2.71 ook niet te downloaden (alleen 2.80). Weet iemand misschien waar deze te krijgen is? Of is het ook mogelijk om de USA firmware op een EU PSP te instaleren en daarna te downgraden?
Ben nu al zo'n twee uur aan het zoeken maar heb helaas alleen een Japanse en Amerikaanse firmware 2.71 gevonden.
Via de officiele Sony site is 2.71 ook niet te downloaden (alleen 2.80). Weet iemand misschien waar deze te krijgen is? Of is het ook mogelijk om de USA firmware op een EU PSP te instaleren en daarna te downgraden?
Verwijderd
Ik had laatst hetzelfde probleem, hebgewoon de Us gepakt en daarmee gedowngrade, werkt perfect.
Iemand vroeg om een site met achtergronden voor je homebrew e.d. Kan de post niet meer zo snel vinden. KLIK
Woei!, die pink edidtion ziet er echt zooo moooi uit (ook al ben ik een jongen
)
[ Voor 4% gewijzigd door Speeddragon op 21-10-2006 21:33 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Verwijderd
zit een beetje te twijfelen of ik een psp zou kopen mijne is net kapot homebrew lijkt me ook wel vet dat had ik niet ik had 2.8.
..is er eigelijk ook al wat bekend over de psp 2 daar had ik wat van gelezen op een site
?
edit: ik zoek die site ff op
edit2: http://games.blogo.nl/?comments/385/12878 was een andere site die ik bedoelde maar hier staat ook wat
edit 3: google maar wat op psp2
edit4: http://www.powerweb.nl/ni...rubriek=423263&id=1240969 volgens de PU zou het nog wel 3 jaar kunnen duren
..is er eigelijk ook al wat bekend over de psp 2 daar had ik wat van gelezen op een site
edit: ik zoek die site ff op
edit2: http://games.blogo.nl/?comments/385/12878 was een andere site die ik bedoelde maar hier staat ook wat
edit 3: google maar wat op psp2
edit4: http://www.powerweb.nl/ni...rubriek=423263&id=1240969 volgens de PU zou het nog wel 3 jaar kunnen duren
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 21:49 ]
welke siteVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:39:
zit een beetje te twijfelen of ik een psp zou kopen mijne is net kapot homebrew lijkt me ook wel vet dat had ik niet ik had 2.8.
..is er eigelijk ook al wat bekend over de psp 2 daar had ik wat van gelezen op een site?
[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 23-10-2006 16:27 ]
Hij werkte inderdaad perfect! Heb nu ook 1.50 draaien met devhook 0.46Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:46:
Ik had laatst hetzelfde probleem, hebgewoon de Us gepakt en daarmee gedowngrade, werkt perfect.
Ik heb nu al een tijdje firmware 2.71SE-A en het werkt perfect. Alleen heb je tegenwoordig voor de allernieuwste spellen de geëmuleerde 2.71 nodig (vanwege een bepaalde check ofzo). Nu lukt het mij nou maar niet om via de "Devhook for 2.71SE" een geëmuleerde 2.71 op te starten. De PSP loopt dan gewoon vast en gaat uit. Ik gebruik de 2.71 dump files die bij de nieuwste installer 0.3.2 wordt geleverd (ook de ultimate installer 1.1.1 ofzo geprobeerd). Daarna kopieer ik de hele 2.71 map naar de dh map op de memstick. Wil alleen niet werken. Het werkt wel wanneer ik gewoon de 0.46 launcher gebruik, maar dan werkt via geen enkele launcher de 2.71F meer.
Ik wil dus gewoon via de launcher van "Devhook for 2.71SE" de flash firmware kunnen benaderen, maar ook de firmware op de memstick. Als je dan 2.71 kiest in de launcher zo hij gewoon moeten werken. Weet alleen niet wat er mis is.
Misschien iemand de me kan helpen of iemand die de goeie firmware dump heeft voor devhook voor 2.71SE.
Ik wil dus gewoon via de launcher van "Devhook for 2.71SE" de flash firmware kunnen benaderen, maar ook de firmware op de memstick. Als je dan 2.71 kiest in de launcher zo hij gewoon moeten werken. Weet alleen niet wat er mis is.
Misschien iemand de me kan helpen of iemand die de goeie firmware dump heeft voor devhook voor 2.71SE.
Master_A
Verwijderd
Iemand weleens gehad dat zijn backlight het niet meer deed?
Sinds vandaag doet hij het namelijk niet meer bij mij, ook niet na een herstart of als ik de accu eruit haal. Het is een van de eerste versies die uit is gebracht, helaas kan ik er ook niet meer mee terug aangezien ik hem in Thailand heb gekocht.
Sinds vandaag doet hij het namelijk niet meer bij mij, ook niet na een herstart of als ik de accu eruit haal. Het is een van de eerste versies die uit is gebracht, helaas kan ik er ook niet meer mee terug aangezien ik hem in Thailand heb gekocht.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 13:27 ]
Schijnbaar kan je voorlopig geen 2.71 emuleren via de SE-A (volgens iemand op dcemuforum)? Kan iemand dit bevestigen?Amiet01 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
Ik heb nu al een tijdje firmware 2.71SE-A en het werkt perfect. Alleen heb je tegenwoordig voor de allernieuwste spellen de geëmuleerde 2.71 nodig (vanwege een bepaalde check ofzo). Nu lukt het mij nou maar niet om via de "Devhook for 2.71SE" een geëmuleerde 2.71 op te starten. De PSP loopt dan gewoon vast en gaat uit. Ik gebruik de 2.71 dump files die bij de nieuwste installer 0.3.2 wordt geleverd (ook de ultimate installer 1.1.1 ofzo geprobeerd). Daarna kopieer ik de hele 2.71 map naar de dh map op de memstick. Wil alleen niet werken. Het werkt wel wanneer ik gewoon de 0.46 launcher gebruik, maar dan werkt via geen enkele launcher de 2.71F meer.
Verwijderd
Als ik binnekort meschien een nieuwe psp wil kopen dan kan je toch niet zien welke frimware er opzit
want je ziet de doos niet als je hem koopt

Eerst: ik weet niet of dit topic bedoelt is voor deze vraag, maar toch..
Ik heb vandaag een psp gekocht en alles netjes geinstalled. maar ik stop de stekker in het stopcontact, en dan zou de powerled oranje moeten weergeven. maar dat doet ie niet. ook opstarten van de psp werkt niet. Is deze psp stuk of ben ik te ongeduldig en moet ik nog langer wachten?
Edit: hij doet het nu wel in 1 keer.... vaag
Ik heb vandaag een psp gekocht en alles netjes geinstalled. maar ik stop de stekker in het stopcontact, en dan zou de powerled oranje moeten weergeven. maar dat doet ie niet. ook opstarten van de psp werkt niet. Is deze psp stuk of ben ik te ongeduldig en moet ik nog langer wachten?
Edit: hij doet het nu wel in 1 keer.... vaag
[ Voor 6% gewijzigd door rickhansen op 23-10-2006 17:44 ]
Je kan versie 2.81 wel herkennen zie, http://www.pspwereld.be/m...676&mode=&order=0&thold=0Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:42:
Als ik binnekort meschien een nieuwe psp wil kopen dan kan je toch niet zien welke frimware er opzit
![]()
Is het eigenlijk mogelijk om het updaten op de een of andere manier te blokkeren? Ik ben namelijk erg bang dat ik een keer per ongeluk er toch op druk...

De C64, SNES en ScummVM draaien onder 1.50 en daar krijg ik steeds te zien dat ik moet updaten.
[ Voor 0% gewijzigd door FireFly3k op 23-10-2006 20:33 . Reden: foutje... ]
Je kan 2.71 wel emuleren, je hebt alleen geen dump nodig van de 2.71 firmware.DaRKie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:52:
[...]
Schijnbaar kan je voorlopig geen 2.71 emuleren via de SE-A (volgens iemand op dcemuforum)? Kan iemand dit bevestigen?
De devhook voor 2.71se gebruikt gewoon de flash firmware + wat bestanden om ISO loading enz mogelijk te maken.
Gebruik gewoon de 2.71SE firmware installer en kies install only devhook for 2.71, dan moet hij het gewoon doen.
Link: http://www.psp-hacks.com/...71-se-firmware-installer/
Als je goed had gelezen... er zijn bepaalde games die niet op de se-a werken maar de echte 2.71 nodig hebben. En 2.71 wordt niet geemuleerd, dat is net het leuke aan de se-a, je draait alles in dezelfde fw. Maar zoals gezegd, sommige games vereisen schijnbaar een aantal files die verander zijn in de se-a en dus niet werken.etwasietsmet schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:23:
[...]
Je kan 2.71 wel emuleren, je hebt alleen geen dump nodig van de 2.71 firmware.
De devhook voor 2.71se gebruikt gewoon de flash firmware + wat bestanden om ISO loading enz mogelijk te maken.
Gebruik gewoon de 2.71SE firmware installer en kies install only devhook for 2.71, dan moet hij het gewoon doen.
Link: http://www.psp-hacks.com/...71-se-firmware-installer/
Je zit redelijk safe hoor. Zelfs als je per ongeluk de update procedure start, moet je nog 2 keer ofzo confirmeren dat je wilt updaten.FireFly3k schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:31:
[...]...Is het eigenlijk mogelijk om het updaten op de een of andere manier te blokkeren? Ik ben namelijk erg bang dat ik een keer per ongeluk er toch op druk......
[ Voor 20% gewijzigd door DaRKie op 24-10-2006 07:21 ]
Hoi, ik heb mijn psp geupdate naar 2.71 en wil hem nu downgraden naar 1.5 .... alleen kom ik er niet helemaal uit. ik heb de de bestanden van updateflasher (de map psp) in de root gezet van mijn memorystick. en dan vraagt ie op ik het bestand wil overschrijven dus ik druk op ja op alles. maar dan staat er in die map updateflasher nog een map SRC ... daar staat verder niks over in de readme.... maar moet ik daar wel wat mee doen..
Dit is de handleiding:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Dit is de handleiding:
Dan staat er ook iets van hen c .. maar dat heb ik toch niet nodig om te downgraden. Ik zie al wel de update staan bij games maar ik durf er nog niet op te klikken..Update Flasher for 2.71 by Dark_AleX
------------------------------------
WARNING: this program writes to the flash. The author is not responsable of any damage that
happens to your psp, since this software is free and unlicensed.
This tool enables a 2.71 running HEN C to downgrade to any version from 1.50-2.70 or to
reflash the own 2.71.
Theoretically, TA-082 users could downgrade to 2.70/2.60/2.50.
Ta-082 users: DO NOT TEST anything below 2.50.
This downgrader is safer, faster, and a lot easier to use than the previous downgraders.
It also makes a clean firmware install, since this time there is a format of flash0
(just like sce updaters do).
Instructions:
------------
- Copy the contents inside MS_ROOT to the root of your memstick.
- Get the EBOOT.PBP of the update you want to install, and copy it with the name of "UPDATE.PBP" to
/PSP/GAME/UPDATE
- Run the program.
And done.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Er is een easydowngrader voor de 2.71, zoek die even. Die zet alles op je memstick dat je nodig hebt enzo en geeft instructies wat je moet doen. Denk dat dat de gemakkelijkste en safeste oplossing is.
Je moet dan wel de full versie hebben van de downgrader anders moet je de firmware 1.50 er zelf nog opzetten geloof ik.DaRKie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:05:
Er is een easydowngrader voor de 2.71, zoek die even. Die zet alles op je memstick dat je nodig hebt enzo en geeft instructies wat je moet doen. Denk dat dat de gemakkelijkste en safeste oplossing is.
Ik was hetwhatzert schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:31:
Iemand vroeg om een site met achtergronden voor je homebrew e.d. Kan de post niet meer zo snel vinden. KLIK
Verwijderd
ik heb even in de mediamarkt gekeken en ze hadden nog een psp zonder L er op voor 195 dus ik denk dat ik die wel wil kopen maar als je je psp downgrade is er dan een kans dat je psp brickt als je downgrade van 2.71 naar 1.5
EDIT: kan je downgraden met alle moederborden van de psp? het was zo dat je niet een TA-082 moest hebben is dat nu ook nog zo, en welke downgrader kan je het best gebruiken en waar vind je die
heb al aardig wat gegoogeld en vorige deel van dit topic wat bekeken :?\
EDIT: kan je downgraden met alle moederborden van de psp? het was zo dat je niet een TA-082 moest hebben is dat nu ook nog zo, en welke downgrader kan je het best gebruiken en waar vind je die
heb al aardig wat gegoogeld en vorige deel van dit topic wat bekeken :?\
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 21:03 ]
De kans bestaat altijd, als je batterij leeg is als je downgrade, en heel toevallig stroomstoring optreedt halverwege het downgradenVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:00:
ik heb even in de mediamarkt gekeken en ze hadden nog een psp zonder L er op voor 195 dus ik denk dat ik die wel wil kopen maar als je je psp downgrade is er dan een kans dat je psp brickt als je downgrade van 2.71 naar 1.5
Wanna play?
Ik ben van plan om Vice City stories te gaan kopen wanneer die uit is, maar ik vraag me nu af. Kan ik het wel spelen met 2.71SE en geëmuleerde 2.71 via devhook via de UMD of moet ik er dan een dump van gaan maken, de iso aanpassen en dan via de ISO op de memstick spelen?
Met andere woorden is het op dit moment mogelijk om 2.81 UMD games via UMD te spelen via Devhook?
Met andere woorden is het op dit moment mogelijk om 2.81 UMD games via UMD te spelen via Devhook?
Master_A
Weten we nog niet. Er is een pbx hack ofzo die kan werken(maar niet altijd), maar zolang er niet meer games uitkomen die effectief 2.81 nodig hebben, is het voorlopig giswerk. Ik zou persoonlijk toch even wahten met gta te kopen zolang je niet zeker bent dat het gaat werken. Tenzij je wilt upgraden ervoorAmiet01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:40:
Ik ben van plan om Vice City stories te gaan kopen wanneer die uit is, maar ik vraag me nu af. Kan ik het wel spelen met 2.71SE en geëmuleerde 2.71 via devhook via de UMD of moet ik er dan een dump van gaan maken, de iso aanpassen en dan via de ISO op de memstick spelen?
Dark Alex is weer lekker bezig:
Demonstratie op YouTube
BronOk, at zeus's request I am posting here a thread of all the 2.71 SE-B features:
- built-in iso/cso support (dax to be added in 2.71 SE-C (or later)) The iso/cso int he ms0:/ISO/ folder display in the game menu. At this time an UMD has to be in the drive (that wont be needed in the future releases)
- Ability to set the ms0:/PSP/GAME/ folder for 1.50 kernel homebrews and ms0:/PSP/GAME271/ for 2.71 homebrew (this is optional)
- Ability to run an eboot at startup
- Some game compatibilty issues were fixed
- Ability to force the use of boot.bin in umds.
- Ability to enable/disable the noplainmodulecheck patch in umds/isos (for advanced users)
- All previous features from SE-A
The firmware is currently beeing tested (by Dark_Alex, myself, harleyg) and will be released very soon once we are sure there are no bugs/issues remaining.
Of course the 2.71 SE-B has been coded by Dark_Alex.
Cheers
Demonstratie op YouTube
Mmm, je kan precies isos draaien zonder naar devhook te gaan eerst? Neat
Nu hopen dat ze snel met een 2.81 SE-A komen ofzo
Nu hopen dat ze snel met een 2.81 SE-A komen ofzo
Dat kan morgen zijn, volgende maand ofwel nooit. Het zal afwachten wordenAmiet01 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:40:

Heb ook een psp 2.81 dat ik wil downgraden dusja ..
Geduld is een mooi zaak!
Lik Sang is dood...
Dat zullen de meeste hier wel weten inmiddels, maar heeft iemand een tip waar ik nu evt een nieuwe faceplate zou kunnen bestellen? Want de mijne heeft na een jaar ofzo al best wel wat krassen helaas.
ik kan een PSP uit de UK kopen misschien..
iemand die toevallig weet of hier minpunten aan zitten ? (afgezien van de verkeerde stekker
)
iemand die toevallig weet of hier minpunten aan zitten ? (afgezien van de verkeerde stekker
Wat valt er nog meer te kraken zegwhatzert schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:45:
Dark Alex is weer lekker bezig:
[...]
Bron
Demonstratie op YouTube
Alleen idd nog geen 2.81 maarja jammer dan, die gast is echt lekker bezig!
Voor de mensen met SE-A, er zit een update in de nieuwe SE-B package, 1 PBP van 180kb die je SE-A in 5seconden upgrade naar SE-B
En je kan dus indd meteen isos laden zonder devhook, nice nice
Met de nieuwe 2.71 SE-B kan er niet op 333MHz worden gedraaid! Alle games die dus native worden geladen uit het Game -> Memory Stick menu draaien dus op 222MHz.
Daar heb je indd een punt, maar ik draai men games toch allemaal op 222 dus ik vind het minder erg. En je kan nog altijd via devhook werken als je wilt.whatzert schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:54:
Met de nieuwe 2.71 SE-B kan er niet op 333MHz worden gedraaid! Alle games die dus native worden geladen uit het Game -> Memory Stick menu draaien dus op 222MHz.
nou.. ik heb er zojuist een aangeschaft..
eentje uit de UK.. die nog nieuw in de verpakking zat .. value pack voor 140€
met fireware 2.50
eentje uit de UK.. die nog nieuw in de verpakking zat .. value pack voor 140€
met fireware 2.50
Idd daar kwam ik ook net achter. Ik wilde al wachten op een installer net als dat bij A het geval was.DaRKie schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:34:
Voor de mensen met SE-A, er zit een update in de nieuwe SE-B package, 1 PBP van 180kb die je SE-A in 5seconden upgrade naar SE-B
Bij pspupdates stond dat het erg lastig was. Bij psphacks stond ook de installatie voor als je al A had, ik zit inmiddels ook met B
Heeft iemand ervaring met dit apparaat. Het lijkt me wel leuk om te gebruiken. maar ik vraag mij af hoe goed het er uit ziet in het echt. En wat ik ook niet helemaal begrijp is dat er hier het volgende gezegt word
Maar op hun eigen website staat er dat de garantie helemaal niet vervalt.Omdat bij het plaatsen van de adapter wat schroefwerk komt kijkt, vervalt de garantie op dit product.
Misschien het apparaat zelf i.p.v. de PSP?masmas schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:55:
Heeft iemand ervaring met dit apparaat. Het lijkt me wel leuk om te gebruiken. maar ik vraag mij af hoe goed het er uit ziet in het echt. En wat ik ook niet helemaal begrijp is dat er hier het volgende gezegt word
[...]
Maar op hun eigen website staat er dat de garantie helemaal niet vervalt.
Ik kijk trouwens nog even de kat uit de boom wat betreft updaten naar 2.71SE. Ik heb zoiets van: why fix things when they're not broken? Ten tweede: FW3.00 zit er ook aan te komen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
weet iemand te vertellen hoe je ziet of je een TA-082 motherboard hebt in je PSP? (evt. zonder op te starten van de psp?)
/edit
gevaarlijk gemakzucht van mij oko soms
/edit
gevaarlijk gemakzucht van mij oko soms

[ Voor 34% gewijzigd door Loona35 op 26-10-2006 17:39 ]
Ben nog nieuw op het gebied van de psp, dus daarom een vraagje:
De nieuwe firmware 2.82 is uitgekomen. Kun je deze dmv Devhook emuleren ?
Ik vind het super dat de keyinput niet meer laggy is zoals vroeger met emu 2.71CSB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:39:
[...]Ik kijk trouwens nog even de kat uit de boom wat betreft updaten naar 2.71SE. Ik heb zoiets van: why fix things when they're not broken? Ten tweede: FW3.00 zit er ook aan te komen.
Maar buiten dat en dat het iets sneller werken is, geeft het voorlopig niet zo een meerwaarde(buiten dan autoumd stuff enzo). Maar het is wel duidelijk dat dark alex serieus werk lijkt te maken van zijn custom firmware, dus in de loop van de tijd zal het beter en beter worden.
Wat probeer je duidelijk te maken met het feit dat fw3.0 eraan komt? Als het niet met de custom firmware kan geemuleerd worden, zal het ook niet onder 1.50 gedaan kunnen worden
Nope, dat is nog afwachten, als het er ooit van komt.W00fer schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:02:
Ben nog nieuw op het gebied van de psp, dus daarom een vraagje:
Vandaag een exemplaar van Medal of Honour Heroes in m'n bezit gekregen.
Man wat is dat een goede game!! Als je van even een lekker potje online schieten houdt, de perfecte handheld fps
. De besturing is even wennen maar ik ben heel erg te spreken hierover.
SE-B trouwens ook
Ik las dat die 2.82 alleen maar security fixes als "extraatje" heeft. Voor degenen die op 2.80 zitten en in de nabije toekomst willen downgraden kunnen dus beter niet naar 2.82
. Enige waar je hem evt voor kan upgraden is 1 jawel 1 nieuw level van Locoroco
@W00fer: Ja SE-A/B werkt perfect voor het afspelen van homebrew. Zo'n UMD emulator is volgens mij ongeveer hetzelfde als Devhook, wat na de komst van SE-B ook redelijk nutteloos is omdat je je spellen niet meer hoeft te mounten.
Man wat is dat een goede game!! Als je van even een lekker potje online schieten houdt, de perfecte handheld fps
SE-B trouwens ook
Ik las dat die 2.82 alleen maar security fixes als "extraatje" heeft. Voor degenen die op 2.80 zitten en in de nabije toekomst willen downgraden kunnen dus beter niet naar 2.82
@W00fer: Ja SE-A/B werkt perfect voor het afspelen van homebrew. Zo'n UMD emulator is volgens mij ongeveer hetzelfde als Devhook, wat na de komst van SE-B ook redelijk nutteloos is omdat je je spellen niet meer hoeft te mounten.
[ Voor 47% gewijzigd door Rooster op 26-10-2006 23:23 ]
Ik dacht dat 2.82 nog veel meer kon maar helaas.
Jammer dat 2.81 nog niet te emuleren is. Nog een n00b question die ik op verschillende forums niet kon vinden:
Moet je perse een fastloader of een umd emulator of fanjita loader hebben voor het spelen van homebrew ? Want volgens mij kan 2.71 SE-B dat gewoon ook toch ?
Jammer dat 2.81 nog niet te emuleren is. Nog een n00b question die ik op verschillende forums niet kon vinden:
Moet je perse een fastloader of een umd emulator of fanjita loader hebben voor het spelen van homebrew ? Want volgens mij kan 2.71 SE-B dat gewoon ook toch ?
Het enige dat ik mis is dat ik cwcheat niet kan gebruiken (niet voor de cheats om te kijken hoeveel batterij er nog over is, cwcheat geeft gedetaileerdere info dan de standaard 3 balkjes die je krijgtDutch-Hane schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:39:
Vandaag een exemplaar van Medal of Honour Heroes in m'n bezit gekregen.
Man wat is dat een goede game!! Als je van even een lekker potje online schieten houdt, de perfecte handheld fps. De besturing is even wennen maar ik ben heel erg te spreken hierover.
SE-B trouwens ook
Ik las dat die 2.82 alleen maar security fixes als "extraatje" heeft. Voor degenen die op 2.80 zitten en in de nabije toekomst willen downgraden kunnen dus beter niet naar 2.82. Enige waar je hem evt voor kan upgraden is 1 jawel 1 nieuw level van Locoroco
En dat je niet kan oc'en, alhoewel dat in mindere mate belangrijk is, maar dat zou vooral bij gta een nodige boost geven.
Maar dark alex vindt er wel iets op denk ik, in de tussentijd kan ik nog altijd devhook gebruiken
Het voordeel van SE is dat je devhook simpelweg niet meer nodig hebt eigenlijk, je kunt zo alles starten vanuit het psp xmb. En dat er de 3.0 aan zit te komen maakt helemaal niet uit, want stel dat je dan toch wilt updaten, je kunt heel makkelijk weer terug naar 1.50 met de recoverymode en vervolgens updaten naar 3.0.CSB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:39:
[...]
Ik kijk trouwens nog even de kat uit de boom wat betreft updaten naar 2.71SE. Ik heb zoiets van: why fix things when they're not broken? Ten tweede: FW3.00 zit er ook aan te komen.
Ik bedoel dat ik denk dat met firmware 3.00 meer nieuwe features etc. zal ondersteunen. Anders zou je niet een hele nieuwe firmware-build hebben. 2.82 t/m 2.99 voor mijn part zal niet meer zijn dan bugfixes + security patches + hier en daar iets extra. build 3.0 zal (logischerwijs) een heel nieuw iets zijn.DaRKie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:57:
Wat probeer je duidelijk te maken met het feit dat fw3.0 eraan komt? Als het niet met de custom firmware kan geemuleerd worden, zal het ook niet onder 1.50 gedaan kunnen worden
Ik kan het ook helemaal mishebben hoor.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik weet niet of iemand het al heeft gezien, maar Sony heeft een drietal nieuwe demo's uitgebracht:
- LocoRoco Halloween demo
- MotoGP demo
- Ridge Racer 2 demo
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Voor de laatste is officieel 2.81 nodig. Maar alle drie zijn te 'hacken' naar 2.8 d.m.v. tekst aanpassen via hexeditor. Ergens met je 2.82 of 2.81 veranderen in 2.8.[BoSS] schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:28:
Ik weet niet of iemand het al heeft gezien, maar Sony heeft een drietal nieuwe demo's uitgebracht:Voor de eerste 2 is firmware 2.82 (sinds gisteren te downloaden) in ieder geval nodig. Voor de derde weet ik het niet zeker.
- LocoRoco Halloween demo
- MotoGP demo
- Ridge Racer 2 demo
Hoe precies is wel te vinden, of gewoon de al 'gehackte' ergens downloaden.
Hoe groot is de kans dat je een 2.81 Psp nu koopt hier bij de Bartsmit/Intertoys/Media Markt ?
Want meestal liggen bij de Intertoys de dozen in het magazijn dus ik kan niet zeggen van ow nee er staat een L op de doos dus doe maar niet.
Want meestal liggen bij de Intertoys de dozen in het magazijn dus ik kan niet zeggen van ow nee er staat een L op de doos dus doe maar niet.
Volgens mij klein, heb nog niet gehoord van 2.81 out-of-the-box. Maar je kan altijd de eerste zijn
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Hier hebben we Vraag en Aanbod op de frontpage voor
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 28-10-2006 10:15 ]
Verwijderd
Ik wil een PSP aan gaan schaffen. Om wat meer mogelijkheden te hebben wil ik gaan letten op de firmware. Maar hoe herken ik in de winkel welke firmware hij heeft? En verschilt dat nog voor de losse versies en de packs?
En is er ook ergens een duidelijke handleiding voor de extra mogelijkheden te vinden?
En is er ook ergens een duidelijke handleiding voor de extra mogelijkheden te vinden?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 22:06 ]
Lees de topics door zuo ik zeggen, het is allemaal zovaak gesteld en beantwoord. Als er een 'L' in de productcode op de doos van de PSP staat (elke) is het firmware 2.8
Verwijderd
Welke neogeo cd en neogeo cart emus zijn het beste at this moment?
ik had neogeocd psp emu die draaide perfect op de 1.0.
Ik heb nu een 1.5 psp.
Ik heb nu een 1.5 psp.
Kijk eens op de download sectie van qj.netVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:21:
Welke neogeo cd en neogeo cart emus zijn het beste at this moment?
Ik heb nu een 1.5 psp.
Wat je natuurlijk ook kan doen is SE erop zetten, die kan ook 1.0 eboots aan
@HammerT
Je moet inderdaad 1.5 draaien. Aangezien jij nu op 2.01 zit zul je moeten upgraden naar 2.6 of 2.71 om hem vervolgens te downgraden.
[ Voor 11% gewijzigd door Rooster op 29-10-2006 13:13 ]
Even een vraagje
Moet ik nu 1.50 draaien om SE-B2 te kunnen installeren? Of mag dat ook vanaf 2.01, deze draai ik nu namelijk

Moet ik nu 1.50 draaien om SE-B2 te kunnen installeren? Of mag dat ook vanaf 2.01, deze draai ik nu namelijk

Verwijderd
Ik heb de versie 1.5 van yoyofr's site gevonden ik gebruikte. Op mijn psp 1.0 werkte die perfect. Maar nu kan ik em niet opstarten. 2 problemen.Dutch-Hane schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:03:
[...]
Kijk eens op de download sectie van qj.netIk heb ze gesorteerd op downloads, dus de beste emu's staan zo'n beetje bovenaan.
Wat je natuurlijk ook kan doen is SE erop zetten, die kan ook 1.0 eboots aan
1. hij ziet mijn ROM directories niet. Ik heb dus alle spellen in een aparte directory met eigen naam (dus MAGICIAN LORD) met daarin de losse onderdelen en een directory met alle muziek apart. Ik weet het zeker dat ik ze ook zo destijds op mijn 1.0 had en het werkte. Nu dus niet.
2. Als ik dan maar een .zip file ervan maak (even geprobeerd) dan zegt ie dat ie hem wel kan laden maar dat ie die neogeo bios niet kan laden neocd.bin terwijl ik die in de directory neocd heb staan.
waar moet ik neocd.bin in plaatsen en hoe kan ik UNZIPPED bestanden spelen?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 16:22 ]
moet vanaf 1.50HammerT schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:57:
Even een vraagje![]()
Zojuist vanaf 2.00 --> 1.50 --> 2.71SE-B2 gegaan. Nog nooit eerder gedown-/upgrade maar het ging perfect. Nu eens kijken wat de homebrew allemaal te bieden heeft. (en hopen dat Vice City Stories op deze firmware draait, wil hem graag origineel kopen als hij uit komt)
Als hij 2.82 vereist en het hetzelfde werkt als met die demo's ben ik bang dat je een iso nodig hebt...hmm al werken die natuurlijk ook anders. Blijft afwachtenphYzar schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:59:
[...]
moet vanaf 1.50![]()
Zojuist vanaf 2.00 --> 1.50 --> 2.71SE-B2 gegaan. Nog nooit eerder gedown-/upgrade maar het ging perfect. Nu eens kijken wat de homebrew allemaal te bieden heeft. (en hopen dat Vice City Stories op deze firmware draait, wil hem graag origineel kopen als hij uit komt)
Op de bart smit webwinkel hebben ze nu deze aanbieding, een PSP value pack (Zwart of Wit) met Daxter voor 199 Euro. Lijkt me een puike aanbieding, maar nu heb ik een vraag (je voelt hem waarschijnlijk al aankomen
):
Is toevallig bekend welk firmware deze combipack heeft? Toevallig iemand die hem ook gekocht heeft? Ik lees nu namelijk dat er sinds een tijde ook fw 2.81 in de winkels ligt, en dat moeten we niet hebben.
Anders wordt het toch bij de mediamarkt ff kijken of ik nog een PSP kan vinden met fw 2.71 of lager.
Is toevallig bekend welk firmware deze combipack heeft? Toevallig iemand die hem ook gekocht heeft? Ik lees nu namelijk dat er sinds een tijde ook fw 2.81 in de winkels ligt, en dat moeten we niet hebben.
Anders wordt het toch bij de mediamarkt ff kijken of ik nog een PSP kan vinden met fw 2.71 of lager.
Hoe groot is eigenlijk het gros van de "homebrew" ? Want heb ik aan een 512 mb kaartje genoeg ?
Of weet iemand een adres in de buurt van Eindhoven waar ze geen fake 1gb kaartjes verkopen voor weinig ? Want ik heb geen OV en via internet kopen komt er weer genoeg verzendkosten bij !
Zou trouwens ook wel willen weten welke firmware er op die psps staat bij de Bartsmit.
Het zou mooi zijn als ze die actie ook gewoon in de winkels hadden.
Of weet iemand een adres in de buurt van Eindhoven waar ze geen fake 1gb kaartjes verkopen voor weinig ? Want ik heb geen OV en via internet kopen komt er weer genoeg verzendkosten bij !
Zou trouwens ook wel willen weten welke firmware er op die psps staat bij de Bartsmit.
Het zou mooi zijn als ze die actie ook gewoon in de winkels hadden.
[ Voor 36% gewijzigd door W00fer op 29-10-2006 22:18 ]
De grootste zijn zo'n 1,2 Gb, maar dat komt niet zo vaak voor. Ik zou toch voor een 1 Gb kaartje gaan 
Het is gelukt om hem te downgraden hoor, maar ik gebruik nu gewoon 1.50 versie i.c.m devhook. Ik had namelijk gelezen dat er mensen problemen hadden met de SE firmware namelijk dat de icoontjes er niet meer goed uitzagen. Heb jij hier geen last van?phYzar schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:59:
[...]
moet vanaf 1.50![]()
Hmm lastig, de witte met daxter die een tijdje terug voor 250 in de winkels lag was dacht ik versie 2.6 (iig geen 2.8). Maarja aangezien ze ze ook in het zwart verkopen wordt het lastig om zo door te redeneren.Falch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:36:
Op de bart smit webwinkel hebben ze nu deze aanbieding, een PSP value pack (Zwart of Wit) met Daxter voor 199 Euro. Lijkt me een puike aanbieding, maar nu heb ik een vraag (je voelt hem waarschijnlijk al aankomen):
Homebrew zelf is niet zo groot, wil je echter volledige game iso's erop zetten... tja dan zit ik met m'n 1gb zelfs nog krap vind ik.W00fer schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:16:
Hoe groot is eigenlijk het gros van de "homebrew" ? Want heb ik aan een 512 mb kaartje genoeg ?
Je bedoelt corrupted icons? Daar had ik eerst wel last van, maar er zijn op pspupdates inmiddels verschillende programma's voor verschenen. Bovendien kwam het bij mij omdat ik m'n eerder gerenamede mappen over had gezet. Tot nu toe bij alles wat ik heb gedownload (oke dat is niet veel) hoef je juist niet meer te renamenHammerT schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:37:
Ik had namelijk gelezen dat er mensen problemen hadden met de SE firmware namelijk dat de icoontjes er niet meer goed uitzagen. Heb jij hier geen last van?
Nope, zoals gezegd zijn daar de nodige oplossingen voor beschikbaar. Tot nu toe werkt het helemaal perfect, gelijk die umd-autorun optie uitgezet bij opstarten, nu gelijk bij aanzetten zonder sony logo in hoofdmenu ipv eerst logo en dan umd ladenHammerT schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:37:
Het is gelukt om hem te downgraden hoor, maar ik gebruik nu gewoon 1.50 versie i.c.m devhook. Ik had namelijk gelezen dat er mensen problemen hadden met de SE firmware namelijk dat de icoontjes er niet meer goed uitzagen. Heb jij hier geen last van?
Ik koop hem origineel, als hij minstens zo goed is als LCS verdienen de makers elke cent van het aankoopbedrag, het blijft alleen afwachten of het met een homebrew-geschikte firmware kan of dat ik zal moeten upgraden. (technisch is 2.8x niet veel anders, dus misschien is een versionchanger al genoeg)Dutch-Hane schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:08:
[...]
Als hij 2.82 vereist en het hetzelfde werkt als met die demo's ben ik bang dat je een iso nodig hebt...hmm al werken die natuurlijk ook anders. Blijft afwachten
Damn, 2gb kaartjes zijn wel duur zeg ! De meesten gaan over de toonbank voor dik 70 euro.
Het liefst zou ik een imitatie kaartje willen die toch goed werkt in de psp. Heb die al gezien voor 55 euro maarja als hij niet werkt ben je de sigaar.
Het liefst zou ik een imitatie kaartje willen die toch goed werkt in de psp. Heb die al gezien voor 55 euro maarja als hij niet werkt ben je de sigaar.
Hier nog een! Ik wil opzich de gok wel nemen van zo'n immitatieexemplaar maar heeft iemand mischien ervaringen met een goede verkoper? Ik kan het toch niet helemaal 100% vertrouwen wat op ebay staat.
(ondanks die feedback)
(ondanks die feedback)
4gb vind ik teveel, zoveel homebrew en onzin ga ik toch niet draaien. 1gb of misschien dan 2 is beter.
Zoals Dutch-Hane zegt, ik zoek gewoon een goede verkoper.
Als het van de vrachtwagen gevallen is maakt mij niet uit, als het maar goede kaartjes zijn.
Als het van de vrachtwagen gevallen is maakt mij niet uit, als het maar goede kaartjes zijn.
Heb ik weer.
Donderdagmiddag, ik in een gekke bui en ik naar de Dynabyte.
PSP Giga Pack (value pack + 1gb kaartje er in gestouwd met een stickertje er op
), NFS Most Wanted, Da Vinci Code UMD video en een 6in1 starters kit voor €299,-
Blijkt allemaal heel leuk te werken maar er was iets vreemd met de besturing in NFS...
Na veel kloten blijkt dat het analoge controllertje soort van 'gekalibreerd' moet worden, aangezien hij continue naar links blijft sturen. Met veel geluk beland hij wel in neutraal als je hem een paar keer naar rechts haalt en laat schieten maar het is niet bepaald bevorderlijk voor je rondetijden
.
Dus vandaag maar weer terug en omruilen die hap, voor zover ik weet kan hij niet handmatig gekalibreerd worden toch?
* IJsrace blij dat ie nog geen firmware 'upgrade' heeft gedaan
Donderdagmiddag, ik in een gekke bui en ik naar de Dynabyte.
PSP Giga Pack (value pack + 1gb kaartje er in gestouwd met een stickertje er op
Blijkt allemaal heel leuk te werken maar er was iets vreemd met de besturing in NFS...
Na veel kloten blijkt dat het analoge controllertje soort van 'gekalibreerd' moet worden, aangezien hij continue naar links blijft sturen. Met veel geluk beland hij wel in neutraal als je hem een paar keer naar rechts haalt en laat schieten maar het is niet bepaald bevorderlijk voor je rondetijden
Dus vandaag maar weer terug en omruilen die hap, voor zover ik weet kan hij niet handmatig gekalibreerd worden toch?
* IJsrace blij dat ie nog geen firmware 'upgrade' heeft gedaan
Als Sony het niet opnieuw aangevuld heeft is het inderdaad 2.6Falch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:36:
Op de bart smit webwinkel hebben ze nu deze aanbieding, een PSP value pack (Zwart of Wit) met Daxter voor 199 Euro. Lijkt me een puike aanbieding, maar nu heb ik een vraag (je voelt hem waarschijnlijk al aankomen):
mooi, dan ga ik vanavond de 2.71SE-B2 firmware proberen 
misschien heb je hier wat aanFalch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:36:
Zoek in dit topic op mijn username, dan heb je een verkoper. Let wel op..deze gast verkoopt nep-sony memorysticks. Maar *alle* duidelijk veel te goedkope stickjes zijn nep. Stickje werkt wel prima, en is ook echt 2GB. De transactie verliep i.i.g. prima, en had het na 1 week ook daadwerkelijk thuis.W00fer schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:28:
4gb vind ik teveel, zoveel homebrew en onzin ga ik toch niet draaien. 1gb of misschien dan 2 is beter.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Bij die gast had ik die van mij ook gekocht. Het grappige was dat na een dag ik een mail kreeg van eBay omdat ze vermoedde dat die account gehacked was en dat ik opgelicht was en daarom hadden ze mijn transactie gedelete in het systeem.
3 Dagen later kwam het pakje toe
3 Dagen later kwam het pakje toe
heeft er iemand ervaring met het schrijven van DVD-RW's van 8cm?
dat zijn toch die schijfjes die ook in zowel een camcorder gaan als een PSP...
ik dacht eraan om dingen te branden op 8cm dvd's en die vervolgens af te spelen op mijn PSP... iemand ervaring? of enig idee of dit wel of niet mogelijk is?
PS:
heb trouwens 2x 2GB kaartjes gekocht in China via Ebay international.. á 19,95$ per stuk. Als je toch van die nep kaartjes koopt kun je ze volgens mij beter via Ebay international kopen inplaats ebayNL of Marktplaats, daar zijn ze namelijk nog stukken duurder. (verzendkosten china zijn 13€)
dat zijn toch die schijfjes die ook in zowel een camcorder gaan als een PSP...
ik dacht eraan om dingen te branden op 8cm dvd's en die vervolgens af te spelen op mijn PSP... iemand ervaring? of enig idee of dit wel of niet mogelijk is?
PS:
heb trouwens 2x 2GB kaartjes gekocht in China via Ebay international.. á 19,95$ per stuk. Als je toch van die nep kaartjes koopt kun je ze volgens mij beter via Ebay international kopen inplaats ebayNL of Marktplaats, daar zijn ze namelijk nog stukken duurder. (verzendkosten china zijn 13€)
[ Voor 33% gewijzigd door Loona35 op 30-10-2006 13:28 ]
@Loona: Nee, je kunt geen mini-dvd's in een UMD-lezer afspelen. Het formaat is volledig anders.
En inderdaad, de el-cheapo kaartjes komen allemaal uit HongKong e.o.
En inderdaad, de el-cheapo kaartjes komen allemaal uit HongKong e.o.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
De stickjes uit China zijn gewoon allemaal fake. Als je geluk hebt werken ze nog wel, maar zullen binnen een veel kortere periode dan normale MS het leven laten. Als je pech hebt doen ze het gewoon helemaal niet / krijg je allemaal errors. Slechte ervaring mee in ieder geval.... Overigens WEL mn geld terug gehaald via Paypal, gewoon klacht ingediend wegens verkoop namaak-artikelen.
Zie ook http://reviews.ebay.com/F...0QQugidZ10000000001236041 voor een uitleg over de fake stickjes.
Zie ook http://reviews.ebay.com/F...0QQugidZ10000000001236041 voor een uitleg over de fake stickjes.
Ik zoek de 2.71 firmware voor een Nederlandse PSP. Ik heb op google gezocht mara dan kom ik alleen bij EBOOTS ofzo terecht en dat werkt niet. Ik gebruik dus een USB kabel om te upgraden.
heb je je geld terug gekregen van die verkoper? of van paypal en toen bewezen dat het fraude was?Rudi schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:01:
De stickjes uit China zijn gewoon allemaal fake. Als je geluk hebt werken ze nog wel, maar zullen binnen een veel kortere periode dan normale MS het leven laten. Als je pech hebt doen ze het gewoon helemaal niet / krijg je allemaal errors. Slechte ervaring mee in ieder geval.... Overigens WEL mn geld terug gehaald via Paypal, gewoon klacht ingediend wegens verkoop namaak-artikelen.
Ik heb nu een paar dagen een PSP. Met 5 spellen. Maar totaal geen behoefte aan homebrew eerlijk gezegd. Wel aan een grotere memorystick voor mijn saved games. Maar dat moet ik nog even kopen
Kijk bij de download sectie van QJ.netCreativeMind schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:50:
Ik zoek de 2.71 firmware voor een Nederlandse PSP. Ik heb op google gezocht mara dan kom ik alleen bij EBOOTS ofzo terecht en dat werkt niet. Ik gebruik dus een USB kabel om te upgraden.
die heb ik die firmware 2.71 maar dat is ee bestand genaamd ebook.bpt ofzo waar moet ik dat neerzetten?
X:\PSP\GAME\UPDATECreativeMind schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
die heb ik die firmware 2.71 maar dat is ee bestand genaamd ebook.bpt ofzo waar moet ik dat neerzetten?
I've got a feeling...
Jammer dat hij er op dit moment geen te koop heeft aangeboden. De prijs was ook best te doen zo'n 36 euro! Ik zoek nog wel naar een alternatief van rond dezelfde prijsbrama schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:58:Zoek in dit topic op mijn username, dan heb je een verkoper. Let wel op..deze gast verkoopt nep-sony memorysticks. Maar *alle* duidelijk veel te goedkope stickjes zijn nep. Stickje werkt wel prima, en is ook echt 2GB. De transactie verliep i.i.g. prima, en had het na 1 week ook daadwerkelijk thuis.
[ Voor 24% gewijzigd door Rooster op 30-10-2006 20:42 ]
Dat zijn die halfgare brakke kaartjesDutch-Hane schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:22:
[...]
Jammer dat hij er op dit moment geen te koop heeft aangeboden. De prijs was ook best te doen zo'n 36 euro! Ik zoek nog wel naar een alternatief van rond dezelfde prijs
Er is nog 1 ding dat me niet geheel duidelijk is.
Kan je met de PSP (origineel, zonder downgraden ofzo) op de laatste nieuwe versie online gamen? Ik bedoel dus zoals met de Nintendo DS via WiFi tegen andere spelers over de hele wereld? En wat is Ad-Hoc?
Bedankt
Kan je met de PSP (origineel, zonder downgraden ofzo) op de laatste nieuwe versie online gamen? Ik bedoel dus zoals met de Nintendo DS via WiFi tegen andere spelers over de hele wereld? En wat is Ad-Hoc?
Bedankt
Ad-Hoc is direct tegen een ander, Infrastructure mode is via een router/accesspoint.
Een antwoord op je andere vraag moet ik je schuldig blijven.
Een antwoord op je andere vraag moet ik je schuldig blijven.
OK, bedankt.
Nog een vraagje: Is het mogelijk om bv. als je op vakantie gaat, films op een USB-stickje van 4gb zetten en 1 film op je PSP. Als je die dan hebt gekeken, hem van je PSP afgooien en via de USB stick rechtstreeks een andere op de PSP zetten? Is dit mogelijk zonder computer?
Nog een vraagje: Is het mogelijk om bv. als je op vakantie gaat, films op een USB-stickje van 4gb zetten en 1 film op je PSP. Als je die dan hebt gekeken, hem van je PSP afgooien en via de USB stick rechtstreeks een andere op de PSP zetten? Is dit mogelijk zonder computer?
Nee, een PSP slikt alleen content vanaf een Memory Stick Pro Duo, niet via een USB Stick. Enkel over USB naar een PC.
Dat kan ja, ligt eraan aan welk spel je speelt natuurlijk. (Overigens kan dat met de meeste ISO's ook gewoon.) Spellen die het ondersteunen zijn onder andere MoH:Heroes en Socom: Navy Seals.Pap3rclip schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:41:
Er is nog 1 ding dat me niet geheel duidelijk is.
Kan je met de PSP (origineel, zonder downgraden ofzo) op de laatste nieuwe versie online gamen? Ik bedoel dus zoals met de Nintendo DS via WiFi tegen andere spelers over de hele wereld?
Bedankt
Dat wist ik al. Om mezelf maar even te quoten:CreativeMind schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:52:
[...]
Dat zijn die halfgare brakke kaartjes
Ik wil opzich de gok wel nemen van zo'n immitatieexemplaar maar heeft iemand mischien ervaringen met een goede verkoper?
Waarom zou je die troep willen hebben?? Omdat het zo goedkoop is?? Goedkoop is in dit geval zelfs duurkoop als je het mij vraagt.Dutch-Hane schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:26:
Dat wist ik al. Om mezelf maar even te quoten:
[...]
Homebrew heb ik eerlijk gezegd ook niets mee.ECiftci schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:
Ik heb nu een paar dagen een PSP. Met 5 spellen. Maar totaal geen behoefte aan homebrew eerlijk gezegd. Wel aan een grotere memorystick voor mijn saved games. Maar dat moet ik nog even kopen
Er komen wel grappige dingen voor uit, maar om nou te zeggen dat ik niet zonder kan. Mwoah.
Bovendien gebruikt 90% van de homebrew gebruikers volgens mij alleen devhook en niets anders.
ik zit eigelijk alleen te w88 totdat die N64 emulator goed werkt met Zelda OOTdjmantri schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:26:
[...]
Homebrew heb ik eerlijk gezegd ook niets mee.
Er komen wel grappige dingen voor uit, maar om nou te zeggen dat ik niet zonder kan. Mwoah.
Bovendien gebruikt 90% van de homebrew gebruikers volgens mij alleen devhook en niets anders.
Ze zouden het minder lang uithouden dan de orignele. Minder dan een jaar zelfs. Naja no big deal vind ik, tegen de tijd dat dat ding (als het al kapot gaat) kapot is, is de prijs alweer enorm gekelderd. Dus troep zou ik het niet noemenCreativeMind schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
Waarom zou je die troep willen hebben?? Omdat het zo goedkoop is?? Goedkoop is in dit geval zelfs duurkoop als je het mij vraagt.
Voor de geintereseerde, er is een cwcheat versie uitgebracht die autom geladen wordt als je een iso/umd laad via SE-B. Dus zonder via devhook te gaan. Kan je terug heel snel en simpel je bat stat lezen en de cpu océn.
Gevonden op qj.net met wederom een installertje erbij, duurde 5 seconden om te installeren
btw. gta vcs is vindbaar op inet, ben hem aan het downloaden, er zijn geruchten dat je hem kan spelen op een SE-B. Ben benieuwd, want heb mijn PSP toch voor de eerste gta, nu hopelijk ook om de 2de te kunnen kopen
Gevonden op qj.net met wederom een installertje erbij, duurde 5 seconden om te installeren
btw. gta vcs is vindbaar op inet, ben hem aan het downloaden, er zijn geruchten dat je hem kan spelen op een SE-B. Ben benieuwd, want heb mijn PSP toch voor de eerste gta, nu hopelijk ook om de 2de te kunnen kopen
[ Voor 25% gewijzigd door DaRKie op 31-10-2006 21:02 ]
Hij maakt gebruik van firmware versie 2.81, dus volgens mij is ie niet op homebrew te spelen.
Edit:
Edit:
A lot of us here are waiting anxiously for Rockstar Leeds' Grand Theft Auto: Vice City Stories. And by the time you're reading this, it's already out there on the shelves. But a lot of you might start to wonder if it's going to be worth it because... [cue lightning in the background] it will require you to run firmware 2.81 on your PSP. Oh yes. (Oh noes.)
It has been confirmed by GTAPSP.com, and they've posted a list of little knick-knacks that you might want to know about the game. The other tidbits of info are pretty minor, especially compared to that first bullet-point which is nagging at our brains:
* The game requires PSP firmware version 2.81 to play. An update is included on the game disc.
* The city appears to be VERY similar to the original Vice City in terms of layout.
* There is a pedal bicycle in the game and controls are said to be initial to San Andreas.
* You'll start out on the "second island" from Vice City with access to areas like the airport, army base and downtown.
* Vic can swim for over one minute before drowning.
[ Voor 85% gewijzigd door me_mrtn op 31-10-2006 22:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.