@aramdin: Sorry, maar ondanks de lichtere streep rechts blijft hij wat saai. Leuk als bureaublad achtergrond, en technisch netjes uitgevoerd, maar verder doet hij me weinig.
@Wilko: Het meeste is wel gezegd, denk ik, vooral een "eyecatcher" zoals je die zelf noemt zou veel toevoegen. Ben benieuwd naar een nieuwe versie!
@ben15243: Compositie en houding is dik in orde, vind ik, maar het uitgebeten wit aan de linkerkant is echt zonde.
@Melkbus: Super! Het verschil tussen rood onder en zwart boven vind ik ook erg goed passen. Iets meer verscherping zou mogen van mij, maar da's misschien ook persoonlijk.
@RedXraD: Ook hier is het meeste wel gezegd; (ook) ik vind hem te blauw en rommelig. Doe iets met de suggesties van Silent Thunder, zou ik zeggen

@Wilko: Dat schuine vind ik een goede keuze, strakke plaat geworden zo. Ik vind hem zwart/wit ook wel errug lekker, alleen dan valt de wel erg lege linkerbovenhoek wat meer op, terwijl die in de kleurenversie juist wat rust geeft. Mooi!!
@Skin: Mooi kleuren, maar verder vind ik 'm wat saai, helaas, ondanks de goed gevonden elektriciteitskabel.
@RBH: Kleurtjes zijn sowieso lekker, maar ik zou idd wel de zwarte bovenkant eraf croppen, daar is momenteel gewoon echt te weinig te zien. De kabels vind ik nog niet zo erg

Over de horizon: Het kan goed zijn dat hij recht staat, maar de foto lijkt om te vallen; misschien dat je hem een beetje scheef de andere kant op wil zetten om dat gevoel weg te nemen?
@Dennisderoo: De foto zonder bewerking vind ik ook al erg mooi, de eerste texture die je maakt wint het wat mij betreft van de tweede. De tweede is wat te veel, wat mij betreft. De versie van djengizz is mooi, imho. Goed bezig!