thnx, de dingen die je aandraagt ben ik het ook mee eens.
Mooie foto hoor! Maar dat bovenste stuk is inderdaad wat jammer. Is het niet wat als je het bovenste stuk er helemaal afsnijdt, net boven de bladerberg zeg maar, zodat er een vierkante foto overblijft? Dan ben je jammergenoeg wel een groot deel van de waterval kwijt, maar wordt je oog wat meer getrokken naar het onderste stuk, wat ik het mooiste deel vind. Maar ook zo zeker een mooie fotoSilent Thunder schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:17:
M'n oude ideetje nog es dunnetjes overgedaan; ben een beetje inspiratieloos deze week
[afbeelding]
Ik ben niet zo tevreden over de bovenkant en de lichtval in het algemeen, verder vond ik 'em wel aardig
Deze foto heb ik vanmiddag gemaakt op school. Heb een wat extreme nabewerking gedaan, wat ik normaal eigenlijk nooit doe, maar vind het wel bij het "groene" Saxion passen. Commentaar is natuurlijk welkom!

@ajhaverkamp: zie de foto nu wel. Fraaie hagedis, maar ik had liever wat meer centraal gezien. Het eerste waar m'n oog nu op valt is de boomstam. Die springt er gewoon meer uit. Verder is de DOF erg dun. Waarschijnlijk had je niet veel keuze, maar toch
@De_Bastaard: ik vind het zo op zichzelf niet direct een hele spannende foto. Wellicht meer iets voor een serie over locomotieven. Dan is het een fraai detail. Hetgene wat overigens direct de aandacht trekt is het ronde witte vlak bovenin.
@qtee: ik vind het niet direct geweldig. Het gebouw is zo te zien wel mooi, maar ik kijk eerst tegen een onscherp pianoscharnier aan en daarna tegen een tap met lege glazen. Van zo'n gebouw is vast meer te maken. Het weerspiegelende van de pianodeksel voegt wel wat toe. Als het je daar om te doen was, dan had ik denk ik naar een andere manier gezocht om het vast te leggen.
@MIJ: ik zou linksonderin proberen de lucht een beetje door te drukken zodat het fletse er een beetje uit gaat.Verder een erg fraaie plaat. Zal het goed doen op spirituele kaarten en kalenders.
da's positief
@Martijn-Tuup: een lege pan. Niet echt smakelijk en imo ook niet bijzonder. De DOF ligt ergens midden op de lepel dus het is imo een beetje point&shoot geweest. Kan best leuke foto's opleveren, maar wat mij betreft in dit geval niet.
@Silent Thunder: je weet dat ik wel van het stromendwaterlangesluitertijd hou, maar het redt deze foto imo niet. Het eerste waar je tegenaankijkt is een berg dode bladeren (met een plastic zak eronder). Ik vond de vorige vele malen sterker.
@Laukui: beetje te donker naar mijn smaak, maar wel een aardige kleurstelling. Wel een fraai gebouw om foto's van te nemen, zo lijkt me.
@De_Bastaard: ik vind het zo op zichzelf niet direct een hele spannende foto. Wellicht meer iets voor een serie over locomotieven. Dan is het een fraai detail. Hetgene wat overigens direct de aandacht trekt is het ronde witte vlak bovenin.
@qtee: ik vind het niet direct geweldig. Het gebouw is zo te zien wel mooi, maar ik kijk eerst tegen een onscherp pianoscharnier aan en daarna tegen een tap met lege glazen. Van zo'n gebouw is vast meer te maken. Het weerspiegelende van de pianodeksel voegt wel wat toe. Als het je daar om te doen was, dan had ik denk ik naar een andere manier gezocht om het vast te leggen.
@MIJ: ik zou linksonderin proberen de lucht een beetje door te drukken zodat het fletse er een beetje uit gaat.Verder een erg fraaie plaat. Zal het goed doen op spirituele kaarten en kalenders.
da's positief
@Martijn-Tuup: een lege pan. Niet echt smakelijk en imo ook niet bijzonder. De DOF ligt ergens midden op de lepel dus het is imo een beetje point&shoot geweest. Kan best leuke foto's opleveren, maar wat mij betreft in dit geval niet.
@Silent Thunder: je weet dat ik wel van het stromendwaterlangesluitertijd hou, maar het redt deze foto imo niet. Het eerste waar je tegenaankijkt is een berg dode bladeren (met een plastic zak eronder). Ik vond de vorige vele malen sterker.
@Laukui: beetje te donker naar mijn smaak, maar wel een aardige kleurstelling. Wel een fraai gebouw om foto's van te nemen, zo lijkt me.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
@ Laukui: Mooie foto!
Ik vind het een leuke foto, mooie kleuren, ik vind de bewerking wel wat.
Die lampen doen het ook goed, en de roltrap staat er ook goed bij,
Ik vind het een goeie foto
.
Ik vind het een leuke foto, mooie kleuren, ik vind de bewerking wel wat.
Die lampen doen het ook goed, en de roltrap staat er ook goed bij,
Ik vind het een goeie foto
Verwijderd
Eergisteren een stuk wezen fietsen en de camera maar eens meegenomen. Na even uit de roulatie te zijn geweest mocht dat wel weer eens dacht ik 
Deze foto heb ik geschoten bij kralingen en ik heb geprobeerd te letten op de diagonalen en verticalen in deze compositie, wat volgens mij wel aardig gelukt is. De sepia nabewerking is later gedaan om een nostalgisch tintje te geven aan het geheel

Ik hoop dat jullie het wat vinden zo...
Deze foto heb ik geschoten bij kralingen en ik heb geprobeerd te letten op de diagonalen en verticalen in deze compositie, wat volgens mij wel aardig gelukt is. De sepia nabewerking is later gedaan om een nostalgisch tintje te geven aan het geheel

Ik hoop dat jullie het wat vinden zo...
Verwijderd
Eergisteren een stuk wezen fietsen en de camera maar eens meegenomen. Na even uit de roulatie te zijn geweest mocht dat wel weer eens dacht ik 
µ
mooie foto ,kun je ook de originele laten zien
µ
offtopic:
@delukke: je kunt met de
knop iemand quoten. Daar wordt je post wat duidelijker van.
@delukke: je kunt met de

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Het was weer lang geleden sinds ik heb kunnen fotograferen dus toen het weer vandaag mooi was even een kort uitstapje gemaakt. De foto is denk ik toch net wat te rommelig voor in het solo showcase topic...
Ik wil toch écht een macrolens.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Al een tijdje geleden gemaakt, maar leek me toch wel testcasewaardig.
Afgezien van de onscherpte dan .. kan em spijtig genoeg niet overdoen
je kunt 'm heus wel overdoen.
Ga naar de supermartk en koop een stuk of 10 flesjes fanta.
Zet de gave flesjes een beetje vooraan en niet de beschadigde. Maak ze ook netjes schoon, zodat er geen vlekken op zitten.
Daarna neem je een lichtbron die wat meer diffuus is (dus wat minder fel en een die het licht beter verspreid). Zo voorkom je overbelichting op het voorste flesje.
Bepaal verder goed waar je op scherpstelt. Niet zoals nu op een flesje wat verscholen staat achter andere flesjes.
Verder mag er best wat meer op de foto. Nu staat namelijk geen van de flesjes of het het Fanta log er helemaal op.
succes en vooral veel plezier
Ga naar de supermartk en koop een stuk of 10 flesjes fanta.
Zet de gave flesjes een beetje vooraan en niet de beschadigde. Maak ze ook netjes schoon, zodat er geen vlekken op zitten.
Daarna neem je een lichtbron die wat meer diffuus is (dus wat minder fel en een die het licht beter verspreid). Zo voorkom je overbelichting op het voorste flesje.
Bepaal verder goed waar je op scherpstelt. Niet zoals nu op een flesje wat verscholen staat achter andere flesjes.
Verder mag er best wat meer op de foto. Nu staat namelijk geen van de flesjes of het het Fanta log er helemaal op.
succes en vooral veel plezier
[ Voor 9% gewijzigd door YellowCube op 26-11-2006 19:22 ]
Verwijderd
ok zal er aan denkenYellowCube schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:20:
offtopic:
@delukke: je kunt met de [afbeelding] knop iemand quoten. Daar wordt je post wat duidelijker van.
Alweer een hele tijd geleden genomen met m'n oude A40.

Dacht, ik zal hem toch maar eens een keer posten en om commentaar vragen
Heb ik er misschien wat aan bij volgende macro foto's

Dacht, ik zal hem toch maar eens een keer posten en om commentaar vragen
Heb ik er misschien wat aan bij volgende macro foto's
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
bedoel je uit de cam of de sepia in het groot?Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:05:
µ
Bedanktaramdin schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:59:
@White Tiger
Op zich geslaagd, maar denk dat de foto beter uitkomt met veel contrast. Dan wordt het nostalgisch tintje nog wat extra benadrukt.
Zal eens verder met contrast of curves spelen om te zien wat voor resultaat dat gaat geven
Verwijderd
ik bedoel uit de cam,of is hij niet omgezet naar sepiaVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:53:
[...]
bedoel je uit de cam of de sepia in het groot?
[...]
Bedankt
Zal eens verder met contrast of curves spelen om te zien wat voor resultaat dat gaat geven
Schreeuw om hulp, wacht todat iemand de touwen om je handen lossnijdt en kruip weer voor je PC om het eens te proberen........ Als je zelf al denkt dat je foto op een andere manier bewerkt mooier wordt, dan probeer je dat toch eerst voordat je gaat posten?clevy schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:56:
misschien dat het mooier is om met croppen het onderwerp wat minder in het midden te laten staan?
Ik denk zelf dat een (veel) lager perspectief veel mooier was geweest, maar dat hangt dan ook van de achtergrond af. Die moet dan wel mooi rustig/egaal zijn
This footer is intentionally left blank
de opmerking onder foto was meer een overpeinzing dan echt een vraag. ik heb al wat zitten croppen maar het resultaat werd er niet mooier op, zodra de bladeren deels van de foto afvallen mist er wat.
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Afgelopen zomer gemaakt in Praag. Vond het zelf een erg geslaagde foto.
Verwijderd
Best aardige plaat...maar jammer dat die paal niet in het midden van de foto staat...directjohan schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:34:
[afbeelding]
Afgelopen zomer gemaakt in Praag. Vond het zelf een erg geslaagde foto.
Ook vindt ik de weerspiegeling in de paal een beetje storent..
Volgende keer ook een beetje een bewerking op los laten zodat de lucht een beetje blauwer wordt?
Mooie plaat.Rudedadude schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:25:
Ooit op de foto gezien deze brug?
[afbeelding]
Klikbaar voor een andere versie.
Aleen de grotere versie wordt verkeerd gelinkt
Verwijderd
Jij Yoda zijn?Rudedadude schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:25:
Ooit op de foto gezien deze brug?
[afbeelding]
Klikbaar voor een andere versie.

Mooi shot op zich, alleen weinig spannend door gebrek aan detail in de lucht. Helaas, je kunt geen wolken toveren

Tja, weet niet goed wat ik hier mee aan moet

Set up: donkere kamer, witte achtergrond, één lichtbron (de maglite 4D waar het flesje op staat...)
U vraagt, wij draaien
[ Voor 16% gewijzigd door LoneGunman op 28-11-2006 00:13 ]
Verwijderd
Ik vind het erg leuk gedaan: zelf zou ik de maglite er nog even uit soepen en de volgende keer zou ik niet zo ver onder het flesje gaan staan
Ik heb ongeveer dezelfde foto gemaakt van het weekend, alleen bij mij zaten de bladeren er nog aan..
(Foto komt direct uit m'n Canon 350d)
(Foto komt direct uit m'n Canon 350d)

Met deze 2 foto's achter elkaar is het toch wel goed te zien dat een lucht met wat wolken erin de foto toch een stuk interessanter maakt
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Dat van die weerspiegeling was juist de bedoeling. Ik vind het zelf alleen een beetje jammer dat je deel van een naburig gebouw er ook in terug ziet. Je hebt gelijk dat die obelisk beter in het midden kon. Dat dacht ik zelf in eerste instantie ook. Toch hmm ik weet niet of die foto zo goed gelukt was, als de obelisk in het midden stond. Ik zal eens wat proberen te shoppen aan die blauw lucht.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:01:
[...]
Best aardige plaat...maar jammer dat die paal niet in het midden van de foto staat...
Ook vindt ik de weerspiegeling in de paal een beetje storent..
Volgende keer ook een beetje een bewerking op los laten zodat de lucht een beetje blauwer wordt?

Gemaakt in in Krakow Polen deze zomer.
Ik vind 'em wel wat hebben; ik vind het minimale kleurgebruik ook erg treffend. Jammer dat je niet iets meer uitdrukking van de persoon ziet.
Ik ben wel benieuwd wat we hier van vinden. 's Avonds gemaakt onder een brug hier in de buurt. Ik vond het licht wel erg interessant op deze plek.

Wat vind ik er zelf van:
* het blauwe licht op de achtergrond is me wel opgevallen, het stoort me niet zo maar jullie misschien wel?
* m'n "model" past niet echt bij de omgeving. Iemand met een onverzorgd uiterlijk had hier beter gepast, maar zo iemand had ik zo snel even niet voor de hand
* het photoshopwerk vond ik wel OK zo. Lekker veel contrast erin.
* Wat vind je van de kleuren? Typsch gevalletje "slaat nergens op" of wel okay?

Wat vind ik er zelf van:
* het blauwe licht op de achtergrond is me wel opgevallen, het stoort me niet zo maar jullie misschien wel?
* m'n "model" past niet echt bij de omgeving. Iemand met een onverzorgd uiterlijk had hier beter gepast, maar zo iemand had ik zo snel even niet voor de hand
Frankrijk in Augustus.
[ Voor 109% gewijzigd door DoubleJ op 28-11-2006 15:35 . Reden: flickr ipv imageshack ]
Het idee is erg goed, tis alleen een beetje half/half uitgevoerd. Ik denk dat ik liever iets meer van het model had gezien; nu heeft het niet echt een onderwerp of iets wat trekt.Wilko schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:54:
Ik ben wel benieuwd wat we hier van vinden. 's Avonds gemaakt onder een brug hier in de buurt. Ik vond het licht wel erg interessant op deze plek.
[afbeelding]
Wat vind ik er zelf van:
Het licht en de toning vind ik mooi; lekker duistere setting, zeker potentie.
@directjohan
Mooie plaat met potentie. Ik stoor me aan de poster linksboven in beeld. Denk dat een totale BW conversie (shirt mag rood blijven) met meer contrast de plaat afmaakt.
@Wilko
Ik sluit me aan bij Silent Thunder. Als aanvulling; verander van positie en ga meer naar links staan, zodat je die achtergrond ontwijkt. Daarnaast wil ik ook meer van het model zien
@DoubleJ
Goed gezien en goed vastgelegd. Op zich niets op aan te merken, gewoon een lekkere plaat. Het hek lijkt wel getekend zo recht dat de foto is genomen
Mooie plaat met potentie. Ik stoor me aan de poster linksboven in beeld. Denk dat een totale BW conversie (shirt mag rood blijven) met meer contrast de plaat afmaakt.
@Wilko
Ik sluit me aan bij Silent Thunder. Als aanvulling; verander van positie en ga meer naar links staan, zodat je die achtergrond ontwijkt. Daarnaast wil ik ook meer van het model zien
@DoubleJ
Goed gezien en goed vastgelegd. Op zich niets op aan te merken, gewoon een lekkere plaat. Het hek lijkt wel getekend zo recht dat de foto is genomen
Wow
Klein minicommentaarje zou zijn dat er in de schaduw boven het rechter raam wat ruis aanwezig is, maar nu ben ik wel erg kritisch. Kan je overigens altijd nog wegwerken.
Thanks, ruis is slordigheidje van mezelf veroorzaakt tijdens de nabewerking maar vergeten om 't weer te fixen.

Beetje semi abstracte foto die ik vandaag aan het einde van de middag heb gemaakt hier in Groningen. Het onderwerp is trouwens een fontein met verlichting eronder.
Ben wel redelijk tevreden zelf, ik heb wel het abstracte naar voren kunnen halen wat ik graag wilde.
Minpuntjes:
- Is de foto te donker?
- Is de foto te saai?
- Had ik misschien het onderwerp (de 3 lichten) wat dichterbij moeten halen?
Exif: 70mm / f4.5 / 1/200sec / ISO400
[ Voor 3% gewijzigd door RobertJ op 28-11-2006 22:59 ]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
@Hierboven. Erg mooi! Heel goed uitgewerkt. Maar is het geen idee om hem wat meer te croppen?
Nog eentje dan maar
Klik voor flickr page met grotere varianten.
Nog eentje dan maar
Klik voor flickr page met grotere varianten.
[ Voor 64% gewijzigd door DoubleJ op 29-11-2006 14:38 ]

Ik heb de foto nog wat bijgewerkt. Is ie zo goed? Ik heb het rode in de rest van de foto wegehaald en het contrast iets verhoogd.
Wow...directjohan schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:23:
[...]
[afbeelding]
Gemaakt in in Krakow Polen deze zomer.
Dit is echt een mooie foto, althans dat vind ik. Wat zo opvalt is dat deze foto direct een verhaal (lijkt) vertelt. Zeker met die motion blur van de voetgangers, en de rode kleur...
* Wild_Snake wilt ook zulke foto's kunnen maken....
edit:
Doet me denken aan de Film Schintlers list. Daarin is ook zo'n scene waar een klein meisje over straat loopt tijdens een razia. Dit meisje heeft dat een rode jas aan, terwijl de rest van de film in grijstinten is...
Doet me denken aan de Film Schintlers list. Daarin is ook zo'n scene waar een klein meisje over straat loopt tijdens een razia. Dit meisje heeft dat een rode jas aan, terwijl de rest van de film in grijstinten is...
Ik vind hem net iets te donker, het zou mooi geweest zijn als er net een beetje van het water te zien is. Dat maakt het meer een foto. Nu lijkt het net alsof het juist vier gebroken spots zijn.RobertJ schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:57:
[afbeelding]
Beetje semi abstracte foto die ik vandaag aan het einde van de middag heb gemaakt hier in Groningen. Het onderwerp is trouwens een fontein met verlichting eronder.
Ben wel redelijk tevreden zelf, ik heb wel het abstracte naar voren kunnen halen wat ik graag wilde.
Minpuntjes:
- Is de foto te donker?
- Is de foto te saai?
- Had ik misschien het onderwerp (de 3 lichten) wat dichterbij moeten halen?
Exif: 70mm / f4.5 / 1/200sec / ISO400
[ Voor 53% gewijzigd door Wild_Snake op 29-11-2006 19:42 ]
Zo eerst maar even een foto plaatsen. En dan langzaam aan wat commentaar op mijn voorgangers geven
Zo. Het harde werk is weer gedaan.

@lakui: volgens mij een hele locatie voor een photoshoot, maar het komt er niet helemaal lekker uit. Ik vind de kleur niet echt fijn (natuurlijk persoonlijk) en hij is wat aan de donkere kant.
@whitetiger: de foto vind ik qua beeld wel fijn om naar te kijken, maar ik vind de sepia omzetting wat aan de vlakke kant.
@oxi: de kleuren zijn ok, maar ik vind het een wat rommelige plaat. Het onderwerp is hier wat aan de kleine kant en doordat je nog veel details in de achtergrond ziet wordt hij wat onrustig.
@arrigi: hij is wat krap gekaderd en voor het overige zie het commentaar van yellowcube.
@dinx: deze had wat mij betreft wel wat krapper gekaderd mogen worden. Ik zou voornamelijk van de linkerkant en de onderkant wat afhalen. Echt spannend wordt deze plaat denk ik niet doordat de kikker niet goed opvalt tegen de achtergrond.
@clevy: de kleuren zijn lekker herfstig. Verder is de compositie wel erg saai (sorry). Volgende keer zou ik wat meer experimenteren op de plek zelf ipv achter de computer een betere compositie te krijgen. De foto maken is de basis, het nabewerken het toetje.
@directjohan: lekker met die lucht er achter. Zelf zou ik geprobeerd hebben om een snijpunt van de paal in de hoek te krijgen. De weerspiegeling is ook jammer (niet de wolken dat is juist mooi).
@rudedadude: fijne kleuren. Wel jammer dat hij wat scheef (lijkt?) staat. Compositie is wel goed.
@gersompie: sorry maar deze vind ik niet zo goed. Te veel rare afsnijdingen (torentjes), terwijl de torentjes juist de plaat mooi kunnen maken.
@lonegunman: gave plaat. Lekkere kleuren!
@lakui: deze plaat doet het niet voor mij. Er zit te weinig spannends in.
@sirg-nius: zie commentaar bij lakui
@directjohan: de toning vind ik hier wel lekker, maar de compositie ben ik wat minder gecharmeerd van. Te centraal en ik zou persoonlijk een wat lager standpunt hebben uitgezocht. De beweging van de personen op de achtergrond vind ik wel mooi.
@wilko: fijne plaat, maar het model had wel iets dichter op de camera mogen staan.
@doublej: erg mooie plaat, maar mist net de puntjes op de i. Hij staat net wat scheef en dat vind ik persoonlijk wat jammer. Vooral bij het hekje valt dit op doordat de spijltjes niet evenwijdig lopen aan het kader.
@robertj: leuke plaat. Misschien zou ik hem iets krapper kaderen (maar misschien ook niet). Dat zou je moeten uitproberen.
@doublej: hij heeft wel wat. De harde contrasten vind ik wel lekker. Wel jammer dat het haar van de persoon een beetje weg valt tegen de bomen op de achter grond. En ik zou de persoon wel iets meer in beeld willen hebben.

@lakui: volgens mij een hele locatie voor een photoshoot, maar het komt er niet helemaal lekker uit. Ik vind de kleur niet echt fijn (natuurlijk persoonlijk) en hij is wat aan de donkere kant.
@whitetiger: de foto vind ik qua beeld wel fijn om naar te kijken, maar ik vind de sepia omzetting wat aan de vlakke kant.
@oxi: de kleuren zijn ok, maar ik vind het een wat rommelige plaat. Het onderwerp is hier wat aan de kleine kant en doordat je nog veel details in de achtergrond ziet wordt hij wat onrustig.
@arrigi: hij is wat krap gekaderd en voor het overige zie het commentaar van yellowcube.
@dinx: deze had wat mij betreft wel wat krapper gekaderd mogen worden. Ik zou voornamelijk van de linkerkant en de onderkant wat afhalen. Echt spannend wordt deze plaat denk ik niet doordat de kikker niet goed opvalt tegen de achtergrond.
@clevy: de kleuren zijn lekker herfstig. Verder is de compositie wel erg saai (sorry). Volgende keer zou ik wat meer experimenteren op de plek zelf ipv achter de computer een betere compositie te krijgen. De foto maken is de basis, het nabewerken het toetje.
@directjohan: lekker met die lucht er achter. Zelf zou ik geprobeerd hebben om een snijpunt van de paal in de hoek te krijgen. De weerspiegeling is ook jammer (niet de wolken dat is juist mooi).
@rudedadude: fijne kleuren. Wel jammer dat hij wat scheef (lijkt?) staat. Compositie is wel goed.
@gersompie: sorry maar deze vind ik niet zo goed. Te veel rare afsnijdingen (torentjes), terwijl de torentjes juist de plaat mooi kunnen maken.
@lonegunman: gave plaat. Lekkere kleuren!
@lakui: deze plaat doet het niet voor mij. Er zit te weinig spannends in.
@sirg-nius: zie commentaar bij lakui
@directjohan: de toning vind ik hier wel lekker, maar de compositie ben ik wat minder gecharmeerd van. Te centraal en ik zou persoonlijk een wat lager standpunt hebben uitgezocht. De beweging van de personen op de achtergrond vind ik wel mooi.
@wilko: fijne plaat, maar het model had wel iets dichter op de camera mogen staan.
@doublej: erg mooie plaat, maar mist net de puntjes op de i. Hij staat net wat scheef en dat vind ik persoonlijk wat jammer. Vooral bij het hekje valt dit op doordat de spijltjes niet evenwijdig lopen aan het kader.
@robertj: leuke plaat. Misschien zou ik hem iets krapper kaderen (maar misschien ook niet). Dat zou je moeten uitproberen.
@doublej: hij heeft wel wat. De harde contrasten vind ik wel lekker. Wel jammer dat het haar van de persoon een beetje weg valt tegen de bomen op de achter grond. En ik zou de persoon wel iets meer in beeld willen hebben.
[ Voor 88% gewijzigd door wisselwerking op 30-11-2006 10:58 ]
Je moet met iets meer detail te werk gaan in photoshop. Het is nog best opvallend dat er grijze delen door het rood zitten. Prachtige foto, maar dan moet je deze details wel even goed afwerken.directjohan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:36:
[afbeelding]
Ik heb de foto nog wat bijgewerkt. Is ie zo goed? Ik heb het rode in de rest van de foto wegehaald en het contrast iets verhoogd.
@ RobertJ: zeer nice! Goed gezien en gemaakt! Strakke plaat.
I agree 1024x1280naNs schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:45:
[...]
heeeeerlijke foto.. deze foto schréeuwt om een wallpaperformaatversie!

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
naNs schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:45:
[...]
heeeeerlijke foto.. deze foto schréeuwt om een wallpaperformaatversie!
Het is wat moeilijk om een foto in een 3:2 resolutie te gaan resizen naar een 5:4 resolutie... Ik heb nu gewoon het canvas aan de onderkant 351 pixels groter gemaakt zodat het zwarte vlak onder groter is geworden. Voor de liefhebber, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat je zo'n enorme zwarte desktop wilt.. 2 versies gemaakt:
Versie 1 met een hoop zwart erin
Versie 2 met minder zwart, andere crop
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
bedankt
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
sorry, ik vind em iets te standaard om echt te kunnen boeien. misschien was iets meer spelen met compositie wat beter geweest.
Qua compositie vind ik hem wel lekker, ben alleen niet zo te spreken over de roze gloed. Ik had het liever gewoon wit gezien.
Verwijderd
Ga er even vanuit dat je het tegen mij hebt.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:25:
sorry, ik vind em iets te standaard om echt te kunnen boeien. misschien was iets meer spelen met compositie wat beter geweest.
Wat ik me hierbij zou kunnen voorstellen is dat je naar één kant van de brug gaat en dan je camera zodanig richt, dat de auto's diagonaal van hoek tot hoek door je foto rijden.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:12:
[...]
Ga er even vanuit dat je het tegen mij hebt.De keuze uit verschillende composities is niet overweldigend, heb je iets specifieks in gedachte?
Je kan heus met veel spelen, hoor. Verschillende lichtstraallengtes, verschillende hoeken, verschillende plaatsen op de brug, etc, etc,... Overlaatst zelf gaan trekken (= foto's nemen, voor de mensen die nog nooit van context gehoord hebben) (voor de Routine weekopdracht) en toch met zeker 30 verschillende foto's thuisgekomen.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:12:
[...]
De keuze uit verschillende composities is niet overweldigend, heb je iets specifieks in gedachte?
[ Voor 7% gewijzigd door TomSwinnen op 01-12-2006 02:48 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Als je hier in NL gaat "staan trekken" op een brug, kom je op zijn best in een politiecel...TomSwinnen schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:03:
[...]
Je kan heus met veel spelen, hoor. Verschillende lichtstraallengtes, verschillende hoeken, verschillende plaatsen op de brug, etc, etc,... Overlaatst zelf gaan trekken (voor de Routine weekopdracht) en toch met zeker 30 verschillende foto's thuisgekomen.
Heel grappig. Je weet best wat ik bedoel.Toff schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:53:
[...]
Als je hier in NL gaat "staan trekken" op een brug, kom je op zijn best in een politiecel...
Dan schrijf je gewoon wat je bedoelt? LOL Ik begrijp 90 procent van wat een Zuid-Afrikaan schrijft ook wel, maar het is en blijft geen Nederlands. Ik "poep" iedere dag, in Nederland, maar in Vlaanderen slechts om de dag... Overigens loop je hier met een fototoestel op een viaduct zelfs als opsporingsambtenaar kan op een flink pak slaag.TomSwinnen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:11:
[...]
Heel grappig. Je weet best wat ik bedoel.
edit: Mijn opmerking was gedeeltelijk (flauw, sorry) grappig, maar echt ook wel serieus bedoeld. Hier in de buurt ligt een viaduct (Rijswijk, A4), waar ik dagelijks onderdoor rijd. Enige tijd geleden is daar een vrouw om het leven gekomen toen een paar gasten een stuk stoeptegel naar beneden gooiden wat helaas vol door de voorruit sloeg. Er zijn nu speciale hekken aangebracht en er staan camera's. Van stilstaande mensen op een viaduct worden we hier dus knap nerveus en ik zou het zelf niet in mijn hoofd halen om 's-nachts foto's te gaan maken op een viaduct.
Nooit de bedoeling om iemand te kwetsen ofzo, dus wie zich aangeproken voelt, nogmaals sorry.
[ Voor 39% gewijzigd door Toff op 01-12-2006 17:59 ]
flauwe opmerkingen en het happen erop komen de sfeer niet zo ten goede. Dus zullen we het bij foto's en het beoordelen ervan houden?
Fijnz.
Fijnz.
Lekker plaatje. JD = John Doe???Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:12:
Weer een foto van mij, genomen op een kerkhof uit de 1e wereld oorlog, in België.
Ik vind de scherptediepte, en de kleuren wel leuk.
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
knappe fotoTomSwinnen schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:29:
Deze paste niet écht in mijn [Testcase] Gebouwen e.a. in Diest/Schaffen, daarom hier:
[afbeelding]
Verwijderd
Ben benieuwd wat jullie van de volgende foto vinden.
Had eerst zonder de ketting op de voorgrond maar vond ik het weer saai maar mischien stoord hij net te veel?

Gemaakt met 350d met kit lens.
Had eerst zonder de ketting op de voorgrond maar vond ik het weer saai maar mischien stoord hij net te veel?

Het idee is leuk, strepen voor de zebra en strepen op de zebra. De uitvoering vindt ik minder, vooral omdat het oog net een stukje achter een tralie zit.Sharky schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:57:
In de dierentuin gemaakt in Emmen.
Beetje rechtgezet, héél klein beetje gecropt en klein beetje USM. Heb niets aan de kleuren gedaan.
[afbeelding]
klikbaar
Qua sfeer heel mooi, compositie is goed met uitzondering inderdaad van de ketting. Die is net teveel aanwezig.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:03:
Ben benieuwd wat jullie van de volgende foto vinden.
[afbeelding]
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, Tiggy. Het idee van moderne hoogbouw naast een ouderwets huis is leuk. De takken voor de hoogbouw storen me wat en de compositie is rommelig. Aan de andere kant trek er ook wat in de foto, ik blijf er lang naar kijken. Een beetje gemengd gevoel dus.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Qua compositie vind ik er niks mis mee, leuke plaat. Het gebrek aan contrast is wel wat storend vindi k, maar dat valt in Photoshop aardig te repareren. Tip voor de volgende keer: belicht dit soort platen 2/3de tot een volle stop onder, dan gaat het vaak een stuk beter en krijg je minder witte uitgebeten stukken
Die witte uitgebeten stukken heb ik inderdaad op meer foto's
Ik heb de standaard landschap instelling gebruikt om de foto te maken.
Kies ik een lagere sluitertijd hiervoor of kan ik dit nog anders instellen om dit te voorkomen?
Ik heb de standaard landschap instelling gebruikt om de foto te maken.
Kies ik een lagere sluitertijd hiervoor of kan ik dit nog anders instellen om dit te voorkomen?
Kan eventueel ook door je diafragma te knijpen (verkleinen, dus een groter f getal) of je iso lager te zetten, en het zelfde diafragma en sluitertijd. Maar als je in je camera een stop gaat onderbelichten,. dan kiest de camera zelf de juiste sluitertijd etc.
Wat je foto betreft ben ik het eens met neo, ff door photoshop halen, en ff spelen met de curves in photoshop, en er valt dan nog een hoop uit je foto te halen.
Wat je foto betreft ben ik het eens met neo, ff door photoshop halen, en ff spelen met de curves in photoshop, en er valt dan nog een hoop uit je foto te halen.
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooie foto. Zo van de achter/zijkant, ik zie niet echt iets van de hond, flinke flitsschaduw, ik vind hem niet erg bijzonder..
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 14:18 . Reden: typo ]
Hier mijn bijdrage:

Hill 62 - Ieper. Begraafplaats voor soldaten omgekomen tijdens de Eerste Wereldoorlog.
Ik ben erg benieuwd naar meningen en commentaar van anderen.

Hill 62 - Ieper. Begraafplaats voor soldaten omgekomen tijdens de Eerste Wereldoorlog.
Ik ben erg benieuwd naar meningen en commentaar van anderen.
dik in orde wat mij betreft, alleen had ik misschien wat meer aandacht aan de lucht besteed. Een dramatischere lucht past imo wel in dit sfeertje
Verwijderd

wat had ik hier kunnen veranderen zodat de auto er beter opgekomen was op is mijn compositie als fotograaf verkeerd?
ik wil graag tips, helaas zie je een spiegelin in de auto maar ik weet dat ik voortaan een filter moet gebruiken om spiegelingen tegen tegaan.
graag tips /exif data zit erbij
Voor allen geldt: zie het als opbouwende kritiek en niet als azijnpisserij 
@Sharky: ik vind het blauwe van de tralies nogal 'schreeuwerig' overkomen. Je aandacht gaat ook niet meteen naar het beestje maar eerder naar de tralies. En een beetje jammer dat de oren er niet op staan.
@MarkoZ371: lekker plaatje, de ketting op de voorgrond geeft er wat diepte aan, mooie nabewerking ook, past er goed bij. Het 'smells well' eronder vind ik niks.
@Tiggy: Wat meer contrast en/of saturatie misschien? Opzich geen onaardig idee, oude huizen versus nieuwe grote kantoorgebouwen. Maar een beetje post-processing kan geen kwaad. De compositie is ook niet ontzettend boeiend. Kun je een lager standpunt innemen?
@Frijns.Net: Ook een beetje contrastloos, verder niet slecht. Wel een beetje erg vierkant gecropt, maar dat is heel persoonlijk; ik hou wel van wat meer breedte.
@Redhero: Hm, nee. Je ziet een flinke flits op de achtergrond, en er is eigenlijk niks te zien?
@Siparti: ik ga mee met tozzke, de lucht mag wat interessanter, maar als dat gebeurd is: aan de muur ermee.
@ExTrEmE25: hrm, niet erg interessant. Sowieso staat hij binnen, en dat zorgt in dit geval voor een nogal lelijke achtergrond. Iets door je knieën? Er zijn wel vaker show/testcases langsgekomen met auto's, misschien kan je daar eens wat rondkijken?
@Sharky: ik vind het blauwe van de tralies nogal 'schreeuwerig' overkomen. Je aandacht gaat ook niet meteen naar het beestje maar eerder naar de tralies. En een beetje jammer dat de oren er niet op staan.
@MarkoZ371: lekker plaatje, de ketting op de voorgrond geeft er wat diepte aan, mooie nabewerking ook, past er goed bij. Het 'smells well' eronder vind ik niks.
@Tiggy: Wat meer contrast en/of saturatie misschien? Opzich geen onaardig idee, oude huizen versus nieuwe grote kantoorgebouwen. Maar een beetje post-processing kan geen kwaad. De compositie is ook niet ontzettend boeiend. Kun je een lager standpunt innemen?
@Frijns.Net: Ook een beetje contrastloos, verder niet slecht. Wel een beetje erg vierkant gecropt, maar dat is heel persoonlijk; ik hou wel van wat meer breedte.
@Redhero: Hm, nee. Je ziet een flinke flits op de achtergrond, en er is eigenlijk niks te zien?
@Siparti: ik ga mee met tozzke, de lucht mag wat interessanter, maar als dat gebeurd is: aan de muur ermee.
@ExTrEmE25: hrm, niet erg interessant. Sowieso staat hij binnen, en dat zorgt in dit geval voor een nogal lelijke achtergrond. Iets door je knieën? Er zijn wel vaker show/testcases langsgekomen met auto's, misschien kan je daar eens wat rondkijken?
Hier weer 1 van mij:

Bedankt voor de complimenten, commentaren en kritiek.
tozzke schreef op maandag 04 december 2006 @ 02:08:
dik in orde wat mij betreft, alleen had ik misschien wat meer aandacht aan de lucht besteed. Een dramatischere lucht past imo wel in dit sfeertje
Ik had er al iets mee gedaan. Ik was zover dat ik enkel de lucht als (aparte) selectie had, zodat ik deze onafhankelijk van de begraafplaas kon bewerken. De levels, heu en de saturation wat aangepast. Blijkbaar mist er nog wat? Wat zou ik er bijvoorbeeld nog meer mee kunnen doen?Wilkoe schreef :
Persoonlijk vind ik hem, in tegenstelling tot anderen, er wel goed bij passen. Mooi rustig, maar genoeg 'structuur' in de wolken en de blauwe lucht in de verte is ook leuk.Siparti schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:27:
Bedankt voor de complimenten, commentaren en kritiek.
[...]
[...]
Ik had er al iets mee gedaan. Ik was zover dat ik enkel de lucht als (aparte) selectie had, zodat ik deze onafhankelijk van de begraafplaas kon bewerken. De levels, heu en de saturation wat aangepast. Blijkbaar mist er nog wat? Wat zou ik er bijvoorbeeld nog meer mee kunnen doen?
Hoe heb je je monitor ingesteld? De foto komt hier heel flets over, contrastloos, terwijl de randjes van de paddestoelen overbelicht zijn. Jammer, er zit vast meer in dit shot.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:39:
Laatst in het bos geweest, met goed geluk ondekte ik dit rijtje paddestoeletjes:
[afbeelding]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Eerlijk gezegd was flets en contrastloos wel het laatste wat ik zou zeggen als ik mijn foto bekijk. Overbelicht zie ik eigenlijk alleen een beetje bij de middelste. Bij de andere en de middelste dus eigenlijk ook, hoort dit wit gewoon. Ze zijn wit van de buitenkant en bruin van de binnenkant van nature.breinonline schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:41:
[...]
Hoe heb je je monitor ingesteld? De foto komt hier heel flets over, contrastloos, terwijl de randjes van de paddestoelen overbelicht zijn. Jammer, er zit vast meer in dit shot.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 21:47 ]
@Redhero. Ik mis wel dergelijk kleur in je foto. Foto komt toch echt wel flets over.
Hier weer 1 van mij. Dezelfde als hierboven maar dan alleen een andere uitsnede en iets gedraaid.
Hier weer 1 van mij. Dezelfde als hierboven maar dan alleen een andere uitsnede en iets gedraaid.

@ExTrEmE25: Ik weet niet of jij er iets aan kan doen, maar de compositie is veel te rommelig imho. De spiegeling stoort mij nog niet eens zo, eerlijk gezegd. De tip van Wilko is een goede denk ik: kijk eens rond wat er anders kan. Door de knieen maakt het sowieso vaak al een stuk interessanter!
@Redhero: Grappig, de compositie is dik in orde, maar iets meer contrast kan hij zeker gebruiken, denk ik.
@Hurricane: Zeker mooi, ikzelf vind hem alleen te rood, maar ik denk dat dat juist het effect is waar je voor ging. Ik had hem denk ik een stuk mooier gevonden met een andere kleur achtergrond, zodat het besje er echt uit *knalt*. De tweede versie vind ik beter, maar ik ben nog steeds benieuwd naar de eerste versie met andere kleuren...
Van de vorige pagina vind ik die van MarkoZ371 en die van Siparti trouwens *erg* mooi!
@Redhero: Grappig, de compositie is dik in orde, maar iets meer contrast kan hij zeker gebruiken, denk ik.
@Hurricane: Zeker mooi, ikzelf vind hem alleen te rood, maar ik denk dat dat juist het effect is waar je voor ging. Ik had hem denk ik een stuk mooier gevonden met een andere kleur achtergrond, zodat het besje er echt uit *knalt*. De tweede versie vind ik beter, maar ik ben nog steeds benieuwd naar de eerste versie met andere kleuren...
Van de vorige pagina vind ik die van MarkoZ371 en die van Siparti trouwens *erg* mooi!
[ Voor 5% gewijzigd door Dannr op 05-12-2006 09:39 ]
Verwijderd
Dat hoort zo, hij komt uit een serie die gekenmerkt is met grauwe kleuren in een bos, in tegenstelling tot de warme kleuren die je misschien zou bedenken bij deze tijd van het jaar. Maar ik heb hem wat andere kleurtinten gegeven:Hurricane schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 06:27:
@Redhero. Ik mis wel dergelijk kleur in je foto. Foto komt toch echt wel flets over.

De tweede vind ik mooier. De eerste is wel heel erg 'koud'. Over het algemeen gaan herfst en warme kleuren goed samen.
Ik vind je 2e ook mooier. De eerste bevat teveel blauw (blauwwaas) vind ik.
Verwijderd
Gisteren gemaakt. Voelde me wel een beetje een toerist. Ik ben aardig blij met het resultaat, maar nog niet 100% overtuigd. Als iemand tips heeft... hier meer.

Verwijderd
@jeewee; qua kleuren sterk, maar over het algemeen nog iets te donker. Een sprekende plek om te fotograferen, maar ik had persoonlijk gewacht totdat er nog maar 1 persoon iets groter in beeld was gekomen. Zeker met de halve fietser links, vind ik het iets te druk worden.
@sainter; ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier boeit me foto me. Niet echt een sprekend onderwerp of knallende kleuren, maar wel de perfecte dof.
@redhero; nog steeds vind ik em te koud, ook had ik de compositie iets cleaner gemaakt (dwz blaadjes van paddestoelen af en er omheen leggen)
@sainter; ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier boeit me foto me. Niet echt een sprekend onderwerp of knallende kleuren, maar wel de perfecte dof.
@redhero; nog steeds vind ik em te koud, ook had ik de compositie iets cleaner gemaakt (dwz blaadjes van paddestoelen af en er omheen leggen)
Weet je, ik wou ongeveer hetzelfde zeggen!Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:49:
Van, het is misschien niet zo een speciale foto, maar hij doet mij gewoon wat, en dat maakt hem goed.
Erg mooi, wel iets aan de donkere kant. Ik hou wel van dit soort plaatjes.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:21:
Gisteren gemaakt. Voelde me wel een beetje een toerist. Ik ben aardig blij met het resultaat, maar nog niet 100% overtuigd. Als iemand tips heeft... hier meer.
[afbeelding]
En wat een _schitterende_ foto's heb je op je site staan zeg.
@redhero: doe ook mij de tweede versie maar
@[SainteR] : Ik zie er niet in wat mijn voorgangers zien, helaas. Technisch prima uitgevoerd, natuurlijk, maar voor mij is hij te saai.
@jeewee: Ik vind het echt een geweldige plaat... Wellicht een beetje donker, true, maar heel veel lichter hoef je hem van mij niet te maken. Ik vind hem ontzettend mooi, hij zou zo in een foldertje van Amsterdam kunnen staan.
@[SainteR] : Ik zie er niet in wat mijn voorgangers zien, helaas. Technisch prima uitgevoerd, natuurlijk, maar voor mij is hij te saai.
@jeewee: Ik vind het echt een geweldige plaat... Wellicht een beetje donker, true, maar heel veel lichter hoef je hem van mij niet te maken. Ik vind hem ontzettend mooi, hij zou zo in een foldertje van Amsterdam kunnen staan.
@[SainteR]
Ik heb niet zo veel met deze plaat, ik denk dat het komt door de te grote zwarte vlakken
@jeeweee
Ik vind deze heerlijk! Dat donkere met die lekkere lichte kleuren van de letters doet het hem voor mij. Ik denk dat hij nog beter was als er maar 1 persoon op de foto stond, maar dat is afwachten en geluk hebben of iedereen vragen niet door je beeld heen te lopen
Dan nog 1 van mij

Klik voor de grote versie
Ik heb niet zo veel met deze plaat, ik denk dat het komt door de te grote zwarte vlakken
@jeeweee
Ik vind deze heerlijk! Dat donkere met die lekkere lichte kleuren van de letters doet het hem voor mij. Ik denk dat hij nog beter was als er maar 1 persoon op de foto stond, maar dat is afwachten en geluk hebben of iedereen vragen niet door je beeld heen te lopen
Dan nog 1 van mij

Klik voor de grote versie
[ Voor 11% gewijzigd door aramdin op 06-12-2006 18:32 ]
Ik ben benieuwd wat we hiervan vinden. Een beetje experimenteel. Ik ben me ervan bewust dat er niet echt een duidelijk onderwerp te vinden valt. Ook is 'ie best donker. Toch vond ik hem wel lekker ogen zo. Het was misschien leuk geweest als er een persoon had gestaan tussen de bus links en de lopende persoon rechts, als eyecatcher.

44mm, 1/13sec, ISO800

44mm, 1/13sec, ISO800
Leiden vlak bij het station, niet aan de kant van het LUMC maar aan de andere kant.Wilko schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:21:
Ik ben benieuwd wat we hiervan vinden.
Misschien had het wel leuk geweest om naast de stilstaande bus wat meer bewegend verkeer of voetgangers er op te hebben. (leuk contrest met de stilstaande bus)
Ik vind hem niet echt heel spannend. Een echt interesserend onderwerp ontbreekt er een beetje voor mij, een tilstaande bus vind ik nou ook weer niet zo bijzonder. De belichting is wel erg netjes, de sfeer blijft zo mooi in tact.
[ Voor 3% gewijzigd door martijn_tje op 06-12-2006 19:28 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Helemaal goed, op de Beestenmarkt om precies te zijnmartijn_tje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:27:
[...]
Leiden vlak bij het station, niet aan de kant van het LUMC maar aan de andere kant.
Ik kan me goed vinden in je commentaar, zei zelf ook al dat er niet echt een onderwerp in zit. Ben blij te horen dat je het een goed sfeertje vindt, dat vind ik zelf namelijk ook. Thanks.

Eerste post hier, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Leuke plaat, maar ik had de nadruk iets meer op het koppie gelegd, misschien landscape? Nu zit er een beetje zo'n wit leeg stuk onderin.
Als we dan toch met katten bezig zijn...

Net gemaakt met m'n net nieuwe 400D
Als we dan toch met katten bezig zijn...

Net gemaakt met m'n net nieuwe 400D

Dit topic is gesloten.