"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 06-06 09:27
Turn it up loud, captain!
TopicstarterAnoniem: 32279
Ik zoek een Nederlandse winkel en wil geen webwinkel ivm garantie problemen die ik daar kan krijgen. Ik zit dus aan speelgoedwinkels, warenhuizen en dat soort dingen te denken. Gamewinkels mogen ook (in het noorden of midden van het land).
Mijn broer wil er gelijk 10 games of meer bij kopen. Dus een winkel met wat voordeel als je een goede pre order doet heeft de voorkeur (maar ik ken ze niet). Iemand wat tips?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Groningen iddrajackar schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:35:
Dimensionplus zit toch in het noorden als ik me niet vergis?
www.dimplus.nl
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem nou moet importeren of niet. Was met de cube toch wel verschrikkelijk handig met een freeloader
Trouwens ik weet niet of mensen dit al tegen waren gekomen:
Wii-red steel pack (Wii + mote met nunchuk en red steel) voor €359,-
KLik
[ Voor 28% gewijzigd door Biobakker op 02-11-2006 11:01 ]
Dat zeg ik....
Anoniem: 32279
Ja, maar deze winkel wil geen pre orders meer aannemen???rajackar schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:35:
Dimensionplus zit toch in het noorden als ik me niet vergis?
www.dimplus.nl
Iemand anders een andere tip?Wij accepteren momententeel geen reserveringen meer voor de Nintendo Wii. Iedereen die gereserveerd heeft ontvangt komende week (tussen maandag 30 oktober en vrijdag 3 november) bericht van ons.
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-11-2006 11:06 ]
..?Biobakker schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:55:
[...]
KLik
Wii + Red Steel los is dan toch goedkoper? Of krijg je nog een EXTRA Wiimote?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 16195
met dit soort posts baal ik (zoals gewoonlijk en elke dag
Ik hoop het wel, anders is het wel schandalig duur. Zowiezo scheelt het bijna niks dit pakket met gewoon de boel los kopen. Krijg je als je idd een extra Wiimote erbij krijgt ook Wii sports of is die exclusief voor de losse Wiimote-verkoop?Willybubba schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:30:
[...]
..?
Wii + Red Steel los is dan toch goedkoper? Of krijg je nog een EXTRA Wiimote?
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 02-11-2006 12:32 ]
Wow, wat een voordeel!Biobakker schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:55:
[...]
Groningen idd![]()
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem nou moet importeren of niet. Was met de cube toch wel verschrikkelijk handig met een freeloader
Trouwens ik weet niet of mensen dit al tegen waren gekomen:
KLik

In het gunstigste geval gaat Red Steel 49,99 kosten, dan is dat pakket even duur als alles los in de winkel. Zo niet, dan heb je maar 10euro voordeel.
- MetroidPrime
TopicstarterW00t!!!!!
Voor iedereen die het filmpje niet kan kijken:
Ik krijg er kippe(n)vel* van!
* Spelling is afhankelijk van aan welke kant van het bed de samenstellers van het groene boekje vandaag zijn uitgestapt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Edit:
Mogelijk is dit het andere Zelda filmpje van wii.com: http://youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0
[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 02-11-2006 13:02 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
http://nl.wii.com/software/game_01_02/RayNbow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:01:
Hmm, het filmpje (plus een ander) schijnt trouwens ook op http://nl.wii.com/software/01/ te staan, maar de site is enorm traag.
Edit:
Mogelijk is dit het andere Zelda filmpje van wii.com: http://youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0
http://nl.wii.com/software/game_01_01/

Komt er geen zelda bundel met de wii ?
Een Zelda-gouden Wii zou me wel wat lijkennFo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:13:
[...]
http://nl.wii.com/software/game_01_02/
http://nl.wii.com/software/game_01_01/
![]()
Komt er geen zelda bundel met de wii ?
Overigens ben ik nog niet aan de preorder. Vorige keer (DS) 0 problemen gehad het ding te kopen de woensdag voor de launch), met de Gamecube ook niet.
Denk dat ik gewoon vanaf woensdag de 6e af en toe Mediamarkt, Dixons en Futurezone binnen wandel.
[ Voor 85% gewijzigd door Tarin op 02-11-2006 13:21 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Het staat trouwens vermeld op die site van het RedSteel Wii pack dat je er 2 WiiMote's + nunchuks bij krijgt. Het is dus het normale Wii pack (met of zonder Sports, dat kon ik niet uitvinden...) waarin een Wiimote met nunchuk zit, nog een Wiimote + nunchuk, en RedSteel.
[EDIT]
[ Voor 15% gewijzigd door BorgMan op 02-11-2006 13:25 ]
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Ga naar 1 minuut 56. Is dat Zelda xD?RayNbow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:01:
Hmm, het filmpje (plus een ander) schijnt trouwens ook op http://nl.wii.com/software/01/ te staan, maar de site is enorm traag.
Edit:
- MetroidPrime
TopicstarterZo te zien wel.fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:24:
[...]
Ga naar 1 minuut 56. Is dat Zelda xD?
Saria's song blijft m'n all-time favourite op het gebied van zelda tunes, ik hoop die ook nog terug te horen in orkest vorm.
Ignorance Is Bliss
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Als je voor 249 de wii koopt dan heb je hem met sports, die lijkt hiet niet bij te zitten, en een gemiddelde extra controller kost tussen de 30 en 50(nou weet ik niet precies hoe het zit met de wii, maar dit even als aanname). Dan ben je nog steeds goedkoper uit. En al is redsteel 59,99 dan betaal je in het minste geval niks meer en heb je wii sports er ook bij.-Sander schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:33:
[...]
Wow, wat een voordeel!
In het gunstigste geval gaat Red Steel 49,99 kosten, dan is dat pakket even duur als alles los in de winkel. Zo niet, dan heb je maar 10euro voordeel.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Voor mij wordt het waarschijnlijk op de dag van de launch zsm. naar de Makro racen, verwacht wel dat die er genoeg van op voorraad hebben eigenlijk (was met de DS Lite iig wel het geval)...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Volgens mij is dit een zelf samengestelde bundel. Voor die prijs krijg je dus het standaard Wii pakket (met Wii sports en wiimote+nunchuck). En dan nog eens een extra wii-mote en nunchuck + Red steel. Snel uitgerekend kom je dan op 250 + 120 is 370. Dan ben je dus een 10tje goedkoper uit en dat staat ook op de site. Op zich wel handig voor diegenen die toch al van plan waren om deze accessoires er bij te halen.Vecht jezelf een weg door het duistere hedendaagse Tokyo met de Nintendo Wii Red Steel Pack. Met twee Remotes en Nunchucks heb je de complete Nintendo Wii en de titel Red Steel. In deze game wordt jouw verloofde ontvoerd en haar vader, een maffiabaas, vermoord door een rivaliserende bende. Er rest jou nog maar één ding om je geliefde en je eer te redden: een bloedige confrontatie met de maffia van Tokyo, de beruchte Yakuza!
uhm...
Anoniem: 109386
ik weet het niet, maar volgens mij is het dezelfde gozer die bij 0.07 in beeld komt lopen...fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:24:
[...]
Ga naar 1 minuut 56. Is dat Zelda xD?
- MetroidPrime
TopicstarterHet ziet er exact hetzelfde uit als Zelda in SSBM, dus het is vrijwel zeker Zelda.Anoniem: 109386 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:31:
[...]
ik weet het niet, maar volgens mij is het dezelfde gozer die bij 0.07 in beeld komt lopen...
Zelda is overigens geen "gozer".
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 02-11-2006 14:37 ]
Anoniem: 90152
Je hebt gelijk kijk maar:Smoonshine schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:23:
Over die bundel
[...]
Volgens mij is dit een zelf samengestelde bundel. Voor die prijs krijg je dus het standaard Wii pakket (met Wii sports en wiimote+nunchuck). En dan nog eens een extra wii-mote en nunchuck + Red steel. Snel uitgerekend kom je dan op 250 + 120 is 370. Dan ben je dus een 10tje goedkoper uit en dat staat ook op de site. Op zich wel handig voor diegenen die toch al van plan waren om deze accessoires er bij te halen.
http://www.consoleshop.nl/vragen/32448/0
Nou wil ik eigenlijk toch een zwarte, maar ik ga echt niet wachten totdat die een keer komt terwijl ondertussen Zelda in de winkel ligt te wachten om door mij gespeeld te worden. Dus misschien dat ik dan importeer op het moment dat de zwarte uitkomt en dan m'n witte verkoop. Maar dan werken mijn spellen vast ook niet meer... laat staan het geouwehoer om m'n savegames en profiel enzo over te zetten... dilemma's

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 02-11-2006 16:17 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
btw? Het is geen winkel he.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:36:
[...]
misschien betaal je ook nog btw en dan kom je zo op 450 euro all in uit. Dat is het me echt niet waard voor die 3 weken verschil. Waarom geen component kabel, die is toch wel per direct leverbaar op 19 november? Ook in .nl op 8 december?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
http://www.4colorrebellio.../11/02/wii-on-south-park/
Iemand die deze episode heeft gezien? Lijkt me wel leuk om even te kijken.
Echt niet normaal hoe mooi en gaaf dat eruit ziet, ik zal niks verklappen maar dit word echt de grootste en beste zelda game ooit, zeker een 9,7 zoniet hoger, ik zie dingen waarvan ik niet had kunnen dromen.
Dank u Nintendo!
hier een link naar de 2 nieuwe filmpjes:
LET OP BEVAT SPOILERS!!
http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 02-11-2006 16:40 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zijn er inhoudelijke verschillen met de Zelda dat uitkomt op DS en die van op de Wii?
Ik heb gisteren Twilight Princess, Wii Sports, Wii Play en Wario Ware gespeeld (Wii Promoteam).
Twilight Princess heb ik geen woorden voor, maar jullie begrijpen vast wel wat ik daarmee bedoel
Nintendo houd woord kan ik jullie zeggen, wat een heerlijke game!
Wii Sports en Wii Play waren zeker fun met meerdere mensen, deze games hebben een enorme replaywaarde in multiplayedmodus en werkte op 1 bug bij Tennis na erg goed!
Wario Ware verraste me aangenaam, zelfde concept als bij de DS en minstens zo goed uitgewerkt!
Super Monkey Ball was er ook, heb ik echter niet gespeeld want aan het einde moest ik kiezen: Zelda of Monkey Ball... Tsja.. dat lijkt me duidelijk
Ik heb overigens die Dungeon gespeeld, het vissen was ook mogelijk maar ik deed liever die dungeon (die ook op bij de E3 press conference gespeeld werd).
Er was ook een kerel van Nintendo Europe en die had de GCN en Wii versie allebei al uitgespeeld

Zelda op de DS heeft geen enkele relatie met de nieuwe zelda voor de Wii.
Kijk eens naar de vorige pagina van de draadschnumi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:37:
(@#$@# heeft iemand die 2 filmpjes al gezien van Zelda!
Echt niet normaal hoe mooi en gaaf dat eruit ziet, ik zal niks verklappen maar dit word echt de grootste en beste zelda game ooit, zeker een 9,7 zoniet hoger, ik zie dingen waarvan ik niet had kunnen dromen.
Dank u Nintendo!![]()
![]()
![]()
![]()
hier een link naar de 2 nieuwe filmpjes:
LET OP BEVAT SPOILERS!!
http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
5 weken en 1 dagDeddiekoel schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:25:
Nog 5 weken....
maar die zelda trailer is echt VET
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
heb daarom zo'n rgb kabel van nintendo zelf gekocht. wel iets scherper maar mij beeld is nog steeds
triest.. lijkt wel als de resolutie erg laag is oid.. blokken als of ik op een ps1 game heheh:P.
is de Wii ook via scart of is er een mogelijkheid om een soort van stekker te kopen die ik aansluit op mijn hd ingang ( of zit die er bij ).. zoals een xbox 360 heeft?...
want als ik zelda zie.. en mijn beeld is zo *** als een ps1 dan baal ik echt gigantisch als ik me wii in huis heb.
iemand enig idee welke aansluiting er bij zit?
- MetroidPrime
Topicstarter[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 02-11-2006 18:55 ]
Word dan maar een extra kabeltje kopenMetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:54:
De Wii ondersteunt component-video(de benodigde kabel moet daarvoor apart gekocht worden) en dat is voor de meeste HDTV's voldoende. Component is ook meteen de enige manier om gebruik te maken van progressive scan.
MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:36:
[...]
Het ziet er exact hetzelfde uit als Zelda in SSBM, dus het is vrijwel zeker Zelda.
Zelda is overigens geen "gozer".

Zie hier een pic uit het Excite Truck menu:

Kijk een "SD card" optie. Waarschijnlijk kun je dus een geheugenkaart met mp3's etc gebruiken om je eigen muziek te luisteren tijdens het spel.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Oh, dat is echt mooi! Wat heb ik heerlijke tijden gehad op de pc met grand theft auto en dan in auto's stappen, de radio aanzetten en je eigen mp3's horen. Heerlijk!schnumi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:12:
Kijk een "SD card" optie. Waarschijnlijk kun je dus een geheugenkaart met mp3's etc gebruiken om je eigen muziek te luisteren tijdens het spel.
maargoed, om toch nog ff ontopic te blijven. hoe moet je mp3\s op zo'n SD card krijgen dan? ik heb niet echt een sd-card opening in mijn computer (geloof ik
Ik heb dat probleem idd ook. IE 7 vraagt telkens om flash te installeren, dat doe ik dan en uiteindelijk kan je het nog niet runnen/zien. Zit nu wederom terug in Firefox te surfen.Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:32:
Hoe kunnen jullie die zelda films zien? Ik heb steeds gezeur dat ik de film niet kan zien omdat ik geen javascript of flash geinstalleerd heb? Maar dat is beiden niet het geval. Komt dit door internet explorer 7 ?
Je kan tegenwoordig voor redelijk weinig geld een cardreader voor je pc kopen (via usb of intern), en als je dat nog te duur vind zijn er ook nog USB SD kaart readers, dus die plus je in op je usb poort en dan de SD kaart in dat apparaatje. Omdat ik tegenwoordig steeds meer geheugenkaartjes gebruik (telefoon, NDS, PSP, noem het maar op) heb ik maar gewoon een interne Cardreader gekocht voor 15 euro bij de mycom.Anoniem: 109386 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:31:
oh ik luisterde in gta altijd naar de gta radio's, damn die fernando.
maargoed, om toch nog ff ontopic te blijven. hoe moet je mp3\s op zo'n SD card krijgen dan? ik heb niet echt een sd-card opening in mijn computer (geloof ik).
Hier met firefox geen last van. kan je ook niet de op de 2 pagina's geleden genoemde youtube links gebruiken? (zijn wel van mindere kwaliteit, maarja beter iets dan niets).Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:32:
Hoe kunnen jullie die zelda films zien? Ik heb steeds gezeur dat ik de film niet kan zien omdat ik geen javascript of flash geinstalleerd heb? Maar dat is beiden niet het geval. Komt dit door internet explorer 7 ?
Ik gebruik ook IE7, maar geen probleemshello schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
[...]
Ik heb dat probleem idd ook. IE 7 vraagt telkens om flash te installeren, dat doe ik dan en uiteindelijk kan je het nog niet runnen/zien. Zit nu wederom terug in Firefox te surfen.

Card reader kost een tientje ofzoAnoniem: 109386 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:31:
maargoed, om toch nog ff ontopic te blijven. hoe moet je mp3\s op zo'n SD card krijgen dan? ik heb niet echt een sd-card opening in mijn computer (geloof ik).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mmm, ook een internet explorer zonder vga check? Ik probeer die yourtube wel even en anders morgen op het werk waar ik nog een oudere internet explorer heb.shello schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Ik heb dat probleem idd ook. IE 7 vraagt telkens om flash te installeren, dat doe ik dan en uiteindelijk kan je het nog niet runnen/zien. Zit nu wederom terug in Firefox te surfen.
edit: youtube doet het opeens ook niet meer ivm flash? Gedonder weer.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-11-2006 20:12 ]
Offtopic: Mijn IE is met validate functie hoor, als je dat bedoelt. Weet ook niet hoe het gekomen is dat ik geen flash kan bekijken.Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:04:
[...]
Mmm, ook een internet explorer zonder vga check? Ik probeer die yourtube wel even en anders morgen op het werk waar ik nog een oudere internet explorer heb.
edit: youtube doet het opeens ook niet meer ivm flash? Gedonder weer.

Anoniem: 16963
Een Link zwaard met scabbard

Schild

Zelda zwaard

Ziet er wat goedkoop uit, maar dat zijn ze ook, zo'n 50 dollar per stuk.
Ik ga zelf deze trouwens kopen:
Breath of fire 4 zwaard

Maar dat is meer omdat ik een grote fan van de Breath of fire serie ben.
ja zijn idd wel vette dingenAnoniem: 16963 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:28:
Voor de die-hard Zelda fans kwam ik nog wat leuks tegen:
wat plaatjes..
het is voor mij namelijk te duur
edit: en toch maar even vragen
[ Voor 9% gewijzigd door Alien B.O.B. op 02-11-2006 20:41 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Anoniem: 16963
Helaas nog niet in Nederland
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 02-11-2006 22:03 ]
oh my god, wat een site! Ik ga wel heel erg offtopic, maar ze verkopen een lord of the rings ring met pepperspray functieAnoniem: 16963 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:02:
www.kingofswords.com
Helaas nog niet in NederlandHeb er wel bij mijn nog op aangedrongen om ze in Nederland te gaan verkopen, maar helaas nog geen reactie op terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-11-2006 21:04 ]
Anoniem: 60403
Je hebt zeker een paar punten, en ik heb wat dingen aangepast. Ik ben het met je eens dat je niet een grotere resolutie krijgt als je progressief ipv interlaced gebruikt, maar je hebt wél twee keer zoveel informatie per "frame" (is bij interlaced dus 2 fields van 25Hz)MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:52:
[...]
Nee, de berekeningen kloppen helemaal niet. Ten eerste neemt het aantal pixels niet toe als je breedbeeld gebruikt. Voor PAL is de resolutie altijd 720x576 en voor NTSC altijd 720x480. De resolutie veranderd ook helemaal niet als je gebruik maakt van progressive scan, alleen de manier waarop het beeld opgebouwd wordt veranderd. Als je gebruik maakt van 480i heb je dus evenveel pixels als wanneer je gebruik maakt van 480p, het beeld is alleen veel rustiger om naar te kijken. 480p zal het kwa resolutie altijd afleggen tegen 576i of 576p.
De kans is groot dat de Wii niet hoger dan 640x480 kan weergeven net zoals de Gamecube.
En het grappige is, dat na ik alles verder onderzocht heb, en doorgerekend, je op precies 2x zoveel pixels per seconde uit komt (480p tov 576i). Ik ga er van uit dat de Wii geen 576p ondersteund.
576i : 720 × 576 pixels = 414.720 x 25 = 10.368.000
480p: 720 × 480 pixels = 345.600 x 60 = 20.736.000
20.736.000/10.368.000 = 2
edit: dit zijn links naar de laatste drie screens (1 november) op ign: SPOILER ALERT LINKS
http://wiimedia.ign.com/w...ess-20061101044810603.jpg
http://wiimedia.ign.com/w...ess-20061101044811353.jpg
http://wiimedia.ign.com/w...ess-20061101044811962.jpg
De resoluties zijn 811:456
811/456 x 480 = 853, en dit komt overeen met de eerdere specs die ik had namelijk 852x480 (vanwegen 16:9 widescreen).
480p: 852 × 480 pixels = 408.960 x 60 = 24.537.000
24.537.000/10.368.000 = 2,37
In ieder geval, blijkbaar zijn het nog meer pixels als je ook widescreen hebt, niet alleen maar uitgerekt.
edit2(hieronder): Je hebt waarschijnlijk gelijk....
edit3: Die resolutie is natuurlijk de uitgerekte, niet de gerenderde.
en @ zelda trailer: W0W
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 03-11-2006 09:33 ]
- MetroidPrime
TopicstarterHet aantal pixels neemt niet toe als je breedbeeld gebruikt. Non-HD TV's ondersteunen namelijk geen breedbeeld signalen. Daarom wordt een breedbeeld frame samengeperst en in een 4:3 signaal gestopt. De TV rekt dit 4:3 signaal weer uit tot breedbeeld. Dit heet anamorf breedbeeld en dit is een techniek die gebruikt wordt in zowel consoles als DVD spelers.Anoniem: 60403 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:06:
In ieder geval, blijkbaar zijn het nog meer pixels als je ook widescreen hebt, niet alleen maar uitgerekt.
Het aantal pixels tellen slaat alleen nergens op als je naar progressive scan kijkt. Het grootste voordeel van 480p is dat het beeld helemaal niet meer trilt en op sommige TV's scherper is door het gebrek aan deïnterlacing. Als je hetzelfde effect verwacht als wanneer je een hogere resolutie kiest in een PC spel, kom je alleen maar bedrogen uit.
Nogmaals: PAL = 720x576 en NTSC = 720 x 480
De Wii zal waarschijnlijk alleen in 640x480 renderen(ongeacht of je nu een breedbeeld TV hebt of niet), net zoals de Gamecube. 480p zal dus altijd beter zijn dan 576i, niet vanwege het aantal pixels, maar vanwege het feit dat je beeld dan niet meer trilt.
Anoniem: 87302
Er komt een Wii Mario Kart, Wii Super Mario, Wii Wario, Wii Castlevania, Wii Zelda, Wii Metroid, Wii etc.....m3gA schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:58:
Is er trouwens al iets bekend over een mario kart voor de Wii?
Ik heb een plasma met component aansluiting, vele spellen draaien 480P. Koop dus een component kabel. 2 kanttekeningen: 1. kabel werkt niet op elke GC en 2. blokkerigheid komt vaker voor op LCD's dan Plasmas. Ik vind plasmas veel mooier beeld geven dan LCD.Passie-m schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:52:
Heb nu me GC op mijn vrij nieuwe samsung lcd 32 inch aangesloten.. beste blokken beeld..
heb daarom zo'n rgb kabel van nintendo zelf gekocht. wel iets scherper maar mij beeld is nog steeds
triest.. lijkt wel als de resolutie erg laag is oid.. blokken als of ik op een ps1 game heheh:P.
is de Wii ook via scart of is er een mogelijkheid om een soort van stekker te kopen die ik aansluit op mijn hd ingang ( of zit die er bij ).. zoals een xbox 360 heeft?...
want als ik zelda zie.. en mijn beeld is zo *** als een ps1 dan baal ik echt gigantisch als ik me wii in huis heb.![]()
iemand enig idee welke aansluiting er bij zit?
Als je een digitale camera hebt kun je ook via Windows Explorer er gewoon files opknallen. Overigens ben ik het helemaal met GZ eens. Als ik m'n eigen muziek wil luisteren, ga ik wel iets anders doen dan gamen.Anoniem: 109386 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:31:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
TopicstarterJe hebt duidelijk nooit Burnout 3 of 4 gespeeld.Captain N schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 01:34:
[...]
Als je een digitale camera hebt kun je ook via Windows Explorer er gewoon files opknallen. Overigens ben ik het helemaal met GZ eens. Als ik m'n eigen muziek wil luisteren, ga ik wel iets anders doen dan gamen.
Het bestaan van EA Trax is eigenlijk al de enige reden die je nodig zou moeten hebben om het nut van customizable soundtracks in te zien.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 03-11-2006 02:08 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
TopicstarterJe gaat er nu vanuit dat het in alle spellen zal komen te zitten, net zoals bij de Xbox 360. Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als Zelda zoiets zou ondersteunen. Ik verwacht dat customizable soundtracks op de Wii een keuze zijn van de developer, net zoals op de Xbox 1.Captain N schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:27:
Het is misschien leuk idd voor games waar zo'n standaard tracklist in zit met wat crappy pop muziek waar je zelf niks aan vindt. Maar als de developer wel de moeite heeft genomen zelf muziek te maken luister ik daar liever naar dan zelf er wat doorheen te draaien. Zie je het al voor je? Die Zelda intro, maar dan met Jantje Smit op de achtergrond?
Wat ik bedoel is dat als de developer de moeite heeft genomen om zelf muziek te maken, ik helemaal niet zit te wachten op custom sound tracks. Daarom gaf ik Zelda als voorbeeld. Zo'n functie in Zelda zou ik niet om staan te springen. Evenmin in welk spel dan ook, behalve misschien een paar games die van die licenced standaard popmuziek erin hebben zitten. Maar het feit dat er geen originele muziek in zit alleen al is voor mij een dikke min. Dus ook daar boeit me die functionaliteit niet echt. Ten eerste omdat ik liever had gezien dat de developer er zelf muziek voor had gemaakt, en ten tweede omdat ik (gegeven het feit dat er wel bestaande nummers in zitten) liever het spel speel met de muziek die de developer erbij in gedachte had.
De enige games waarbij ik zoiets zou hebben dat het echt iets zou toevoegen zijn games als Donkey Konga en Dance Dance Revolution. Die games draaien juist om die popmuziek, en het zou leuk zijn als je daar nieuwe nummers aan zou kunnen toevoegen. Maar best natuurlijk als jij het wel een boeiende functie in het algemeen lijkt... ik sta er niet om te springen iig.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 03-11-2006 05:05 ]
Mijn foto's op Flickr.
En dat lijkt mij dan weer helemaal onmogelijk, aangezien al die danspasjes/trommelritmes er zelf zijn ingeprogrammeerd. Die genereert hij niet op basis van dat nummer. Het zou natuurlijk erg leuk zijn, wanneer je nummers kunt importeren, maar ik denk dat je dan een vrij triest resultaat krijgt. Nintendo zou natuurlijk er wel voor kunnen kiezen om nummers daarvoor te downloaden van WiiConnect. Dat zou wel een superzet zijn. Voor een 10tje 4 extra nummers ofzo (Het is wel duur, maar goedkoper zal het in zo'n geval toch niet worden) Dan kun je die spellen uitbreiden naar de muzieksmaak in de regio.Captain N schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 03:27:
De enige games waarbij ik zoiets zou hebben dat het echt iets zou toevoegen zijn games als Donkey Konga en Dance Dance Revolution. Die games draaien juist om die popmuziek, en het zou leuk zijn als je daar nieuwe nummers aan zou kunnen toevoegen. Maar best natuurlijk als jij het wel een boeiende functie in het algemeen lijkt... ik sta er niet om te springen iig.
Andere spellen waar zo'n custom soundtrack functie wat zou toevoegen zijn sportgames en racegames natuurlijk. Bij dat soort spellen maakt het nou niet zoveel uit of je een rock nummer of een dance nummer op de achtergrond hoort. In adventures zullen die functies echt niet zo snel komen. Dat is ook zonde, want muziek is in die spellen een essentieel onderdeel van de gameplay.
uhm...
Over Castlevania ben ik niet zo zeker anders, zou heel goed kunnen dat de console versies bij de PS3 blijven. Gezien de kwaliteit van de PS2 games zit ik daar overgens totaal niet mee.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:08:
[...]
Er komt een Wii Mario Kart, Wii Super Mario, Wii Wario, Wii Castlevania, Wii Zelda, Wii Metroid, Wii etc.....
Dat bedoelde ik idd. Tenzij ze iets geniaals bedenken om het goed automatisch te doen. Maar dan nog neigt iets in mij toch meer naar zo'n WiiConnect service met downloadable nieuwe liedjes. Omdat het dan toch meer tja... beter aanvoelt. Of zo.Smoonshine schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:26:
[...]
En dat lijkt mij dan weer helemaal onmogelijk, aangezien al die danspasjes/trommelritmes er zelf zijn ingeprogrammeerd. Die genereert hij niet op basis van dat nummer. Het zou natuurlijk erg leuk zijn, wanneer je nummers kunt importeren, maar ik denk dat je dan een vrij triest resultaat krijgt. Nintendo zou natuurlijk er wel voor kunnen kiezen om nummers daarvoor te downloaden van WiiConnect. Dat zou wel een superzet zijn. Voor een 10tje 4 extra nummers ofzo (Het is wel duur, maar goedkoper zal het in zo'n geval toch niet worden) Dan kun je die spellen uitbreiden naar de muzieksmaak in de regio.
Andere spellen waar zo'n custom soundtrack functie wat zou toevoegen zijn sportgames en racegames natuurlijk. Bij dat soort spellen maakt het nou niet zoveel uit of je een rock nummer of een dance nummer op de achtergrond hoort. In adventures zullen die functies echt niet zo snel komen. Dat is ook zonde, want muziek is in die spellen een essentieel onderdeel van de gameplay.
Mijn foto's op Flickr.
Nintendo had laatst een statement gemaakt dat Zelda wel degelijk van breedbeeld profiteerde. Als je een breedbeeld scherm had zou je namelijk meer zien van de omgeving omdat je links en rechts meer kijk ruimte hebt. Hoe willen ze dat dan doen?MetroidPrime schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:08:
[...]
De Wii zal waarschijnlijk alleen in 640x480 renderen(ongeacht of je nu een breedbeeld TV hebt of niet), net zoals de Gamecube. 480p zal dus altijd beter zijn dan 576i, niet vanwege het aantal pixels, maar vanwege het feit dat je beeld dan niet meer trilt.
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Anamorfe (non-square) pixels. Als er overgeschakeld wordt naar breedbeeld, wordt gewoon de horizontal viewing angle aangepast, zodat er een breder beeld wordt gerenderd naar de frame buffer (mogelijk 640x480 zoals eerder aangegeven in de draad). Dit beeld wordt dan gestuurd naar je TV en de TV rekt het uit tot een 16:9 aspect ratio.BorgMan schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:08:
[...]
Nintendo had laatst een statement gemaakt dat Zelda wel degelijk van breedbeeld profiteerde. Als je een breedbeeld scherm had zou je namelijk meer zien van de omgeving omdat je links en rechts meer kijk ruimte hebt. Hoe willen ze dat dan doen?
- MetroidPrime
TopicstarterDaar gaat het ook niet over. Ik heb het over het feit dat een spel in breedbeeld in exact dezelfde resolutie zal zijn als in 4:3 omdat alleen de HDTV formaten geschikt zijn voor echt breedbeeld.BorgMan schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:08:
[...]
Nintendo had laatst een statement gemaakt dat Zelda wel degelijk van breedbeeld profiteerde. Als je een breedbeeld scherm had zou je namelijk meer zien van de omgeving omdat je links en rechts meer kijk ruimte hebt. Hoe willen ze dat dan doen?
Dat je toch meer te zien krijgt komt omdat de kijkhoek van het gerenderede beeld wordt aangepast. De Wii rendert dus een 16:9 beeld in een 4:3 pixelbuffer, wat naar de TV wordt gestuurd alvorens het door de TV tot 16:9 wordt uitgerekt.
Grappig, er zit een Shadow Moses level in dat filmpje. Is Fox McCloud de enige nieuwe character die is aangekondigd?D3ft0n3 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:26:
Nieuwe Smash Bros. Trailer![]()
http://www.gametrailers.c...id=14644&type=wmv&pl=game
Anoniem: 60403
Maar de Wii ondersteund toch EDTV, dat is toch gewoon HDTV met een lagere resolutie?MetroidPrime schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:26:
[...]
Daar gaat het ook niet over. Ik heb het over het feit dat een spel in breedbeeld in exact dezelfde resolutie zal zijn als in 4:3 omdat alleen de HDTV formaten geschikt zijn voor echt breedbeeld.
[...]
edit:
Google define:EDTV
"Refers to enhanced definition television. EDTV is a broadcast standard that produces 852x480 pixel resolution images. EDTV broadcasts are superior to standard definition broadcasts but not as good as high definition broadcasts."
"EDTV stands for Enhanced Definition Television. The picture quality of EDTV is superior to that of standard analog TV (480i) but not as good as HDTV (1080i or 720p). EDTV displays the picture at a resolution of 852x480 (480p) lines in either 4:3 or 16:9 aspect ratios and it includes Dolby Digital sound system."
edit2:
edit3: "With doubled temporal resolution, 480p60 is considered enhanced-definition television (EDTV). It can be transported by both major digital television formats, ATSC and DVB.
SMPTE 293M defines a 480p59.94 standard with twice the data rate of Rec. 601, using 720x480 active pixels."
Klinkt wat mij betreft redelijk officieel (bron), laten we het dan maar houden bij die specificatie....
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 03-11-2006 13:19 ]
- MetroidPrime
TopicstarterNee, EDTV is gewoon SDTV met progressive scan ondersteuning er bij. Je zit dus nog steeds met een 4:3 signaal om breedbeeld over te sturen opgescheept.Anoniem: 60403 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:49:
[...]
Maar de Wii ondersteund toch EDTV, dat is toch gewoon HDTV met een lagere resolutie?
EDIT:
BronEDTV signals are often broadcast in a 16:9 aspect ratio, with non-square pixels. The horizontal resolution is 704 or 720 pixels regardless of aspect ratio. The image is stretched for displaying to an aspect ratio of 4:3 or 16:9.
Die quote dat EDTV 852 pixels in de breedte heeft is onzin.
EDIT2: Lees dit maar eens door. Dit legt anamorf breedbeeld uit, de techniek die alle consoles en DVD spelers gebruiken voor breedbeeld op een non-HD scherm.
[ Voor 50% gewijzigd door MetroidPrime op 03-11-2006 13:30 ]

Wel mooi, maar ik heb toch liever de US/EU versie.
Ignorance Is Bliss
Fox zit al sinds het N64 deel van SSB erbij hoor.MetroidPrime schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:26:
[...]
Grappig, er zit een Shadow Moses level in dat filmpje. Is Fox McCloud de enige nieuwe character die is aangekondigd?
En het was al bekend dat er in dit filmpje geen nieuwe karakters werden geintroduceerd.
edit:
Er zijn ook weer nieuwe zelda gameplay filmpjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 03-11-2006 15:15 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- MetroidPrime
TopicstarterDat weet ik, dit is alleen de eerste SSBB trailer met Fox er in.Vanitas schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:09:
[...]
Fox zit al sinds het N64 deel van SSB erbij hoor.
Anoniem: 84457
http://www.joystiq.com/20...elda-twilight-princess-t/
Ook de reacties daaronder zijn erg vermakelijk om te lezen.
Ik sta dan ook werkelijk te kijken dat iemand beweert dat de Wii grafisch niets extra's te bieden heeft t.o.v de Gamecube 'ZTP'.
Mocht dat zo zijn dan scheelt dat weer een paar euro's..
- MetroidPrime
TopicstarterNintendo was oorspronkelijk van plan om Twilight Princess een grafische upgrade te geven voor de Wii, maar in plaats daarvan is er besloten om meer aandacht aan de controller te besteden. Het enige wat de Wii versie op grafisch gebied biedt dat de Gamecube versie niet heeft is breedbeeld ondersteuning.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:23:
Ik sta dan ook werkelijk te kijken dat iemand beweert dat de Wii grafisch niets extra's te bieden heeft t.o.v de Gamecube 'ZTP'.
Mocht dat zo zijn dan scheelt dat weer een paar euro's..
Toch jammer dat het, het 1 of het ander is en niet beide...MetroidPrime schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:39:
[...]
Nintendo was oorspronkelijk van plan om Twilight Princess een grafische upgrade te geven voor de Wii, maar in plaats daarvan is er besloten om meer aandacht aan de controller te besteden. Het enige wat de Wii versie op grafisch gebied biedt dat de Gamecube versie niet heeft is breedbeeld ondersteuning.
Ik wist van de breedbeeld ondersteuning van de Wii, was vergeten om dat er even bij te vermelden, thnx.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- MetroidPrime
TopicstarterHet hangt er maar vanaf hoe je er tegenaan kijkt. De Gamecube versie schijnt vorig jaar al bijna helemaal af te zijn geweest toen er besloten werd om ook met een Wii versie te komen. In dat jaar extra zijn de graphics van beide versies enorm verbeterd. Kijk maar naar dit screenshot van het stadje dat ook in die trailer waar je naar toe linkt voorkomt(rond 1:36). We krijgen dus wel grafische verbeteringen, alleen de Gamecube versie krijgt diezelfde verbeteringen ook.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:43:
[...]
Toch jammer dat het, het 1 of het ander is en niet beide...
Ik wist van de breedbeeld ondersteuning van de Wii, was vergeten om dat er even bij te vermelden, thnx.
Maar ja, uiteindelijk zou de reden voor een Wii versie te gaan, de breedbeeld optie en de controller zijn.MetroidPrime schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:01:
[...]
Het hangt er maar vanaf hoe je er tegenaan kijkt. De Gamecube versie schijnt vorig jaar al bijna helemaal af te zijn geweest toen er besloten werd om ook met een Wii versie te komen. In dat jaar extra zijn de graphics van beide versies enorm verbeterd. Kijk maar naar dit screenshot van het stadje dat ook in die trailer waar je naar toe linkt voorkomt(rond 1:36). We krijgen dus wel grafische verbeteringen, alleen de Gamecube versie krijgt diezelfde verbeteringen ook.
Thnx voor je uitleg!
@ Hoedje, sorry bout that damn trailer!
Ik bedoel, als Nintendo die-hard koop je toch een Wii.. lijkt me.
Nou, ik zou de Nintendo alleen maar gebruiken voor Resident Evil en Zelda, vrij beperkt dus.schnumi schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:44:
Waarom zou je niet voor de Wii versie gaan? Breedbeeld is voor mij al reden genoeg. Tevens schijnt de wiimote echt een aanvulling te zijn en zouden de testers niet terug willen gaan naar de GC versie.
Daarmee denk ik dat ik met de Gamecube ook een heel eind kom.
Mocht ik echt overtuigd raken van de Wii in combinatie met Zelda dan zou het een optie zijn.
@: Tha-PC-Legend
Overigens heeft niet 1 van alle console een hele sterke voorkeur, ze vullen elkaar mooi aan.
Dus een echt 'fanboy' ben ik niet...
Oké dan kan ik het me wel voorstellen dat het een moeilijke keuze is.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:45:
[...]
@: Tha-PC-Legend
Overigens heeft niet 1 van alle console een hele sterke voorkeur, ze vullen elkaar mooi aan.
Dus een echt 'fanboy' ben ik niet...
Echter voor de beste spelervaring moet je bij de Wii versie zijn denk ik.
Maar goed of het dan voor jou aantrekkelijk is om daarvoor een Wii aan te schaffen dat weet ik ook niet nee
Sowieso kun je de Wii komende Gameplay testen.
Zelda zal ook speelbaar zijn dus dat is je uitgelezen kans
ik ga ook naar de gameplay ( jaarbeurs utrecht toch? )Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:09:
[...]
en ik ga zeker op de wii spelen maar ik weet niet of ik zelda ga spelen ( ik wil de spanning bewaren tot dat ik hem zelf heb
Jep, jaarbeurs Utrecht.Alien B.O.B. schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:23:
[...]
ik ga ook naar de gameplay ( jaarbeurs utrecht toch? )
en ik ga zeker op de wii spelen maar ik weet niet of ik zelda ga spelen ( ik wil de spanning bewaren tot dat ik hem zelf heb)
Je kunt Zelda toch niet weerstaan, wedden
Anders zijn er nog wel goede alternatieven als Wii Sports, Wii Play, Monkey Ball, Wario speelbaar.
Misschien nog wel meer games maar dat moet ik dan ff checken.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat je nu al een deel van het verhaal voorgeschoteld krijgt ofzo.
Er zullen 2 demo's zijn; vissen en die dungeon die ook op de E3 gedemonstreerd werd, kun je alvast inkomen, je gaat immers 2 weken later toch een Wii kopen
dat denk ik idd ookTha-PC-Legend schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:29:
[...]
Jep, jaarbeurs Utrecht.
Je kunt Zelda toch niet weerstaan, wedden
maar ja als het echt alleen die twee demo's zijn misschien dan toch wel
Ach ja, gelukkig heb ik nog even, aan de andere kant ben ik ook zwaar ongeduldig!Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:09:
[...]
Oké dan kan ik het me wel voorstellen dat het een moeilijke keuze is.
Echter voor de beste spelervaring moet je bij de Wii versie zijn denk ik.
Maar goed of het dan voor jou aantrekkelijk is om daarvoor een Wii aan te schaffen dat weet ik ook niet nee
Thnx voor de 'Gameplay' tip.
Het was inderdaad erg negatief. Maar ik kijk gewoon erg uit naar het spel en nu dus de trailer. De E3 trailer vond ik erg goed en deze, ja, minder.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:18:
[...]
@ Hoedje, sorry bout that damn trailer!
Het was totaal geen kritiek op de poster, ik vind het juist leuk dat iemand de link geeft
Er zijn twee nieuwe video's gepost op jeux-france:
Dragon Quest Swords - http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6905.html
Rayman Raving Rabbits - http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6902.html
Op 1up zijn drie nieuwe previews verschenen:
Bleach - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154895
Harvest Moon - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154898
Mario Party 8 - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154901
Pokemon Battle Revolution - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154903
Cooking Mama - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154902
Dragon Quest Swords - http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3154897
En nu naar Borat

[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 03-11-2006 20:36 ]
Ja dat vond ik ook. Ik was eigenlijk best wel teleurgesteld in deze trailer. Op de nieuwe karakters kan ik nog wel een tijdje wachten. Maar ik had wel verwacht dat ze wat nieuwe elementen gingen introduceren in deze game. Maar ach verandering pakt niet altijd goed uit. En de gameplay van SSBM is super goed...Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:53:
De E3 trailer was echt duizend keer leuker dan deze van Brawls. Sterker nog, ik zie niet helemaal in wat deze trailer toevoegd. Hij is, naar mijn mening, veel minder leuk dan de eerste en laat verder helemaal niets nieuws zien (ja, de levels en fox komt niet voor in de eerste trailer). Waar blijven die nieuwe characters?
Maar dan hadden ze iig wel een wat leukere trailer kunnen maken.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik ga zelf op zondag naar de gameplayfuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:44:
Ah ook redelijk wat mensen hier die naar de gameplay gaan. Ik was de afgelopen 2 (of was het 3?) jaar geweest, maar was dit jaar helemaal vergeten. Ik had er niets van gehoord tot 2 weken geleden. Gelijk een maat van me waarmee ik altijd ging gebeld om kaarten te regelen. Dus ik sta die zaterdag lekker te Wii'en.
maar die filmpje van pokemon had ik ook nog niet gezien ( zag het toevallig toen ik naar dat filmpje van dragon quest swords keek )
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6906.html
Dit topic is gesloten.