Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat doe je in vredesnaam met je Cube controllers dan? Ik heb er vier, waarmee al jaren zeer intensief gespeeld wordt en er is geen verschil te merken tussen de staat nu en de staat bij de release van de Cube. :? De N64 controllers daarentegen... lang leve Hori Mini Pad's :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Collaborator schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Nee 40 euro voor een volledige controller, en daar krijg je nog 'Wii play' bij ook :)
he? dat is het eerste dat ik hiervan hoor :o . Wat bevat die Wii play zoal?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Boeboe schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

he? dat is het eerste dat ik hiervan hoor :o . Wat bevat die Wii play zoal?
Wii Play is een verzameling mini-games die je zouden moeten helpen om aan de controller te wennen. Er zit o.a. een soort Duck Hunt 2 in en een Pong-kloon.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
Captain N schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:14:
Wat doe je in vredesnaam met je Cube controllers dan? Ik heb er vier, waarmee al jaren zeer intensief gespeeld wordt en er is geen verschil te merken tussen de staat nu en de staat bij de release van de Cube. :? De N64 controllers daarentegen... lang leve Hori Mini Pad's :)
Ik wou dat ik het wist... maar er is gewoon mee gegamed, geen gekke dingen ofzo*. Hij één is de X knop niet lekker meer in te drukken (halfgaar), bij de ander is de B knop helemaal niet meer in te drukken en bij de laatste is de Y knop nauwelijks meer in te drukken. Nouja, de Wii is er bijna :P

*We hebben wel aardig wat Mario Party gespeeld O-)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

TdV

Mario party heeft hier ook een ware slachting aangericht; zo erg zelfs dat we 4 vaste controllers daarvoor gebruiken en geen andere meer want elke gaat er na een periode toch aan...vooral de a knop reageert nog amper...fijne buttonmash spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Ohhhhhhh Captain N, nu je het weer eens over Hori Mini pads hebt ;)...... Kom je ze daar wel eens tegen? Of zijn ze daar net zo moeilijk te vinden als op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Captain N schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:14:
Ik heb 2 controllers voor mn cube, 1 daarvan heb ik een hele tijd later pas gekocht en daar is ook een stuk minder mee gespeeld. Ze doen het beide nog perfect maar het enige verschil is dat op de oude controller de pookjes een stuk soepeler bewegen dan op de nieuwe. Niet dat het hinderlijk is hoor.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vreemd. Ik merk echt totaal geen verschil tussen m'n oudste en nieuwste controller (die ik nog maar een maand of drie heb). Als de knopjes niet meer goed in te drukken zijn zou ik hem eens open schroeven. Grote kans dat er gewoon veel viezigheid tussen gekomen is.

@ Schweino: ik heb er nog twee gekocht hier die ik in een tweede hands zaakje zag staan. Maar echt voor het opraken liggen ze hier ook niet. Je bent er nog naar op zoek? Dacht dat je een tijdje geleden er wat had gevonden ergens?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Een van mijn gamecube controllers heeft een half lamme x knop (dank je mam!) mijn 2e controller en wavebird zijn daarintegen nog perfect :)
Ik ben ook nogsteeds opzoek naar die Hori mini pad's

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb zelf 3 hori mini pads die ik ooit nieuw heb gekocht in Hong Kong (alweer bijna 10 jaar geleden). Ben vorig jaar inderdaad een hele partij tegengekomen in Taiwan, maar met importkosten + BTW zou dat al met al een dure grap gaan worden en het animo was toen ook zeer klein bleek bij navraag destijds hier op het forum. Ik ben niet echt meer op zoek (behalve naar de LE doorschijnende varianten), maar was gewoon benieuwd.

Heb je ze daar compleet met origineel plastic doosje kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nee, helaas zonder. Heb wel twee boxed LE's en een boxed goudkleurige thuis in Nederland though. Snow white en uhm... nog eentje. Even de naam kwijt ^_^' Mochten jij of Collaborator geïnteresseerd zijn in een goeie, maar dus niet boxed, mini pad kun je hem voor 27.50 euro thuis bezorgd krijgen per Air Mail. Heb een rode en een blauw/transparante gekocht. Die rode heb ik thuis al, dus wil ik wel opsturen. Stuur maar even een privé berichtje bij interesse.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo gaat een aantal van de trouwste Nintendo VIP leden uitnodigen om de Wii uit te proberen. Ik vraag me af hoe ze de VIP's uit gaan kiezen? Zal dat willekeurig zijn of aan de hand van wie de meeste sterren heeft?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 06:35

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Zal wel random worden. Gelukkig hoef je hier niets voor te doen ;) gewoon wachten en klaar. Soms moet je iets in elkaar fixen en dan opsturen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:32:
Vreemd. Ik merk echt totaal geen verschil tussen m'n oudste en nieuwste controller (die ik nog maar een maand of drie heb). Als de knopjes niet meer goed in te drukken zijn zou ik hem eens open schroeven. Grote kans dat er gewoon veel viezigheid tussen gekomen is.
Dat is wel een goeie. Maar ik moet nog steeds daarvoor een schroevendraaier halen. Het zijn namelijk, hoe kan het ook anders, andere schroefjes dan anders...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Klopt, deze zijn echter voor een paar euro van Ebay af te plukken, en best handig voor dit soort dingen. Ik heb het zelf wel eens gedaan met NES en SNES controllers en een GBA, tot tevreden resultaat. Wel één tip waar je goed op moet letten: om een aantal knopjes zit een rubbertje en vooral die om de D-pad heen is heel kwetsbaar. Wees dus heel voorzichtig als je dit rubbertje wilt schoonmaken! En ook even goed onthouden hoe alles in elkaar zat natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 28-10-2006 03:22 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

TdV

Je kan die bitjes voor controllers en gba (tri-wing heten ze geloof ik) zelfs kopen bij de bouwmarkt in van die setjes waar ook torx en andere security bits zitten, voor een tientje heb ik ze...kwaliteit is natuurlijk niet top maar zo vaak gebruik je het ook weer niet.

Een schroevendraaier is trouwens bij nader inzien handiger dan een bitje, een bitje past niet in de diepe gaten van de handgrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:16

S2S

Wii en WPA _/-\o_ gelukkig.

Afbeeldingslocatie: http://content.imagesocket.com/images/Namnl_st_4_kopierab45.jpg

En ik hoor geen flashcard nodig, saves kunnen ook in internal 512... ( Matt ign) Ik had daar wel een beetje op gerekend om een flashcard te halen.

Oja staat een leuk filmje op IGN met Wii en Gears.

[ Voor 48% gewijzigd door S2S op 28-10-2006 10:50 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja! WPA! :D

...Gears?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ben hier al een tijdje niet meer geweest. Wordt simpel van het wachten en nu de eindstreep bekend is wilde ik het gewoon rustig uitzitten (heb 42 klassiekers voor de DS ook niet gekocht om geld te sparen).
Maar toch begint steeds meet Wii nieuws me te bereiken en ik kan niet mer wachten.
Eerst moet me van het hart dat ik toch nog wel teleurgesteld ben in de Wii grfx en ik hoop dat die nog wel beter worden.
Maar daarnaast ben ik wel erg tevreden over motionsensor (of hoe je ook wilt noemen) in de nunchuk. Heb al verschillende toepassingen gezien! Wii-Boxing natuurlijk maar ook het gebruik van je tweede arm in Red Steel en MP3.

Wat voor game gaat Wii-Play eigenlijk worden? Ik heb die op mijn lijst staan vanwege de controller die erbij zit, maar wat is het eigenlijk?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Er zijn ook mensen die meerdere consoles van verschillende makers heben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dat is een disc met een aantal kleine games zoals wii sports zeg maar.
Zo heb je oa. luchthockey en soort van duck hunt..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

S2S schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

Er zijn ook mensen die meerdere consoles van verschillende makers heben ;)
Ik weet, maar wat heeft Gears met Wii te maken :D

Had stiekem de hoop dat Epic besloot dat ding toch te gaan porten :9

[ Voor 12% gewijzigd door Willybubba op 28-10-2006 11:46 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Op IGN is wat meer (onsamenhangende) info over Wii Play te vinden:

http://wii.ign.com/objects/827/827190.html
http://wii.ign.com/articles/733/733110p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Willybubba schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Ik weet, maar wat heeft Gears met Wii te maken :D

Had stiekem de hoop dat Epic besloot dat ding toch te gaan porten :9
Nou niets natuurlijk ;) Maar Gears en Wii in 1 vid == :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet na het zien van dit COD3 filmpje mijn grfsx mening toch iets bijstellen. En wat ik van SMG en SMBBB gezien heb komt het voor mij wel goed.

Wii play blijft mooi op de lijst. Dacht eerst dat het dat symfonie spel was. Dit lijkt me net als Wii Sports top.
Bij de release ga ik kopen:
Wii (liefst een zwarte maar die zal er dan niet zijn)
Zelda
Wii Play

Misschien Red Steel
maar 370 eu is wel weer even genoeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

dat filmpje van cod3 doet het niet bij mij :(

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

johnnyv.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:30:
En dan wil je naast je party games ook smash bros spelen, enfin, weer 4 controllers erbij 8)7 (a 19,99)
Verkeerde instelling. Wil jij smash brothers spelen dan heb je een classic controller nodig (ik hoop nog steeds dat dit ook een cube controller mag zijn, maar dit terzijde).
Verder moet je niks.
Ga jij het vaak met zijn 4-en spelen dan, wil je er inderdaad 4 hebben. De keuze is dan aan jou hoe je dit oplost.
In het geval van vrienden die zelf geen Wii nemen (ik zeg vrienden vervangen :P ) uiteraard.
Je kan dan kiezen voor cheapo controllers of wellicht een bijdrage vragen...een maat van mij deed dag nog in de n64 periode....hebben we gewoon de kosten gedeeld van een officiele joypad. Ik moet eerlijk toegeven dat hij het toen wel zelf aanbood.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

klopt het dat alle gamecube spellen gewoon speelbaar zijn op de Wii?
ook van andere regios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Deddiekoel schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:22:
Wat voor game gaat Wii-Play eigenlijk worden? Ik heb die op mijn lijst staan vanwege de controller die erbij zit, maar wat is het eigenlijk?
Hij stond er bij mij ook op, maar het is weinig bijzonder.

Schieten op doelen is wel aardig... voor een keer.
Biljart is wel aardig
Laserhockey is wel aardig... voor een keer of 2

enzovoorts. Heb hem dus maar geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Xrenity schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:17:
[...]

Hij stond er bij mij ook op, maar het is weinig bijzonder.

Schieten op doelen is wel aardig... voor een keer.
Biljart is wel aardig
Laserhockey is wel aardig... voor een keer of 2

enzovoorts. Heb hem dus maar geschrapt.
Simpele spelletjes kunnen soms het meest verslavend zijn. Dus dat zegt ihmo nix. Het schieten (Duckhunt 2) wordt over het algemeen heel positief ontvangen. Daarnaast is Bozon helemaal gek van Pong, terwijl dat echt te simpel is... Maar goed, met Monkey Ball, Rayman, Wario Ware en Wii Sports zijn er voorlopig wel even genoeg (simpele) party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

Mis ik nou iets of valt de Wii + Red Steel op Consoleshop.nl veel te duur uit? De standaard bundle (console, remote+nunchuck, Wii Sports) is wel gewoon 249 euro, Red Steel los is 62 euro en dat maakt samen toch echt 316 euro ipv. 359 euro.

Ik denk dat ik hem bij Bart Smit ga reserveren.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

De remote en nunchuck zijn extra, naast de controller die er al bij zit, dus die moet je er ook nog bij rekenen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:13:
klopt het dat alle gamecube spellen gewoon speelbaar zijn op de Wii?
ook van andere regios?
Volgens mij niet, maar ik hoop het wel. Bijna al mijn Cube spellen zijn USA, dus zal dan ook een USA Wii moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schweino schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

Volgens mij niet, maar ik hoop het wel. Bijna al mijn Cube spellen zijn USA, dus zal dan ook een USA Wii moeten kopen.
Tenzij Freeloader, action replay werken ;)
Deddiekoel schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:55:
Ik moet na het zien van dit COD3 filmpje mijn grfsx mening toch iets bijstellen. En wat ik van SMG en SMBBB gezien heb komt het voor mij wel goed.

Wii play blijft mooi op de lijst. Dacht eerst dat het dat symfonie spel was. Dit lijkt me net als Wii Sports top.
Bij de release ga ik kopen:
Wii (liefst een zwarte maar die zal er dan niet zijn)
Zelda
Wii Play

Misschien Red Steel
maar 370 eu is wel weer even genoeg ;-)
COD3 wel aardig, maar geen X360 of PS3, zeker niet. Geen 3D gras, lighting stuk minder, models , textures etc...etc.. Wel okay imo, maar grootste punt is toch, dat er geen online MP in zit, een reden voor mij om deze versie niet naast mijn X360 versie te halen, jammer.

[ Voor 60% gewijzigd door S2S op 28-10-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:07
Schweino schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

Ik hoop het ook. Ik heb namelijk 2 Japanse Cube games... :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 06:35

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

S2S schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:55:

COD3 wel aardig, maar geen X360 of PS3, zeker niet. Geen 3D gras, lighting stuk minder, models , textures etc...etc.. Wel okay imo, maar grootste punt is toch, dat er geen online MP in zit, een reden voor mij om deze versie niet naast mijn X360 versie te halen, jammer.
Developers kunnen begin 2007 een patch uitbrengen om toch nog die online multiplayer erin te stoppen! Het online netwerk is gewoonweg nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:08:
[...]

Developers kunnen begin 2007 een patch uitbrengen om toch nog die online multiplayer erin te stoppen! Het online netwerk is gewoonweg nog niet klaar.
Het is natuurlijk de vraag of dat echt mogelijk is én of het gaat gebeuren. Zowel Nintendo als de developers hebben daar nog niets over gezegd. Het is alleen speculatie, gebaseerd op de mogelijkheden van WiiConnect 24.

Toch is het vreemd, als de reden is dat het netwerk niet klaar is. Immers, waarom is Pokemon dan wel al online vanaf de Japanse launch? Daarnaast vind ik het ook vreemd dat Nintendo eigenlijk nog vrijwel niets bekend heeft gemaakt over online multiplayer mogelijkheden. Bijv. IGN geeft aan dat zij (IGN dus) op 7 november de details bekend maken van WiiConnect 24.

* Hoedje vindt het jammer dat Red Steel niet online gaat. Dan had ik hem sowieso gekocht. Ik heb gewoon geen zin om nu een FPS te kopen en dan later weer een FPS als de controls goed zijn en dan nog later een FPS als de onlinemogelijkheden erbij zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Hoedje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:26:
[...]

Simpele spelletjes kunnen soms het meest verslavend zijn. Dus dat zegt ihmo nix. Het schieten (Duckhunt 2) wordt over het algemeen heel positief ontvangen. Daarnaast is Bozon helemaal gek van Pong, terwijl dat echt te simpel is... Maar goed, met Monkey Ball, Rayman, Wario Ware en Wii Sports zijn er voorlopig wel even genoeg (simpele) party games.
Klopt, maar WiiSports is véél leuker. Tennis op zich ownt al die kleine WiiPlay spelletjes bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hoedje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:33:
[...]

...

Toch is het vreemd, als de reden is dat het netwerk niet klaar is. Immers, waarom is Pokemon dan wel al online vanaf de Japanse launch? Daarnaast vind ik het ook vreemd dat Nintendo eigenlijk nog vrijwel niets bekend heeft gemaakt over online multiplayer mogelijkheden. Bijv. IGN geeft aan dat zij (IGN dus) op 7 november de details bekend maken van WiiConnect 24.

...
Pokemon is niet een launchtitle ook niet in japan. Hij staat voor het eind van het jaar geplanned wat opzich wel kan kloppen aangezien Nintendo het netwerk zo rond de jaarwisseling klaar wil hebben.
Time will tell I guess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

fuzzyeyebrows1 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:08:
[...]

Ik geloof nooit dat ze dat doen. Die bedrijven zijn ook niet gek. Die maken liever COD4 online, dan dat ze voor 3 een hoop werk in een gratis patch gaan stoppen. Ik vind het wel jammer en een beetje raar dat het netwerk nog niet klaar is. Ik neem aan dat ze al heel lang weten dat ze online moesten gaan met de opvolger van de cube, dus ze hebben 5 jaar de tijd gehad om daar op te anticiperen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Smoonshine schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:43:
[...]

Ik geloof nooit dat ze dat doen. Die bedrijven zijn ook niet gek. Die maken liever COD4 online, dan dat ze voor 3 een hoop werk in een gratis patch gaan stoppen. Ik vind het wel jammer en een beetje raar dat het netwerk nog niet klaar is. Ik neem aan dat ze al heel lang weten dat ze online moesten gaan met de opvolger van de cube, dus ze hebben 5 jaar de tijd gehad om daar op te anticiperen.
De vraag is hoe groot die patch dan is ;) Je hebt maar 512 Mb intern, en om nou alles op SD kaartjes te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:23:
Wii en WPA _/-\o_ gelukkig.

[afbeelding]

En ik hoor geen flashcard nodig, saves kunnen ook in internal 512... ( Matt ign) Ik had daar wel een beetje op gerekend om een flashcard te halen.

Oja staat een leuk filmje op IGN met Wii en Gears.
Erg mooi dat niet alleen WPA, maar ook WPA2 ondersteunt wordt! Hopelijk kan de Wii ook dienen als draadloze router voor de DS, dan heb ik die hele WiFi USB stick niet meer nodig. Waar heb je dit screenshot trouwens vandaan, ik kan het niet zo snel vinden op IGN.

Zelf overweeg ik trouwens ook een SD-kaart te halen. Een kaartje van 2 gigabyte kost nog maar erg weinig en daar zou je best een tijdje vooruit mee moeten kunnen.
Hoedje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:33:
[...]

Het is natuurlijk de vraag of dat echt mogelijk is én of het gaat gebeuren. Zowel Nintendo als de developers hebben daar nog niets over gezegd. Het is alleen speculatie, gebaseerd op de mogelijkheden van WiiConnect 24.
Ik meen mij te herinneren dat iemand van Ubisoft Montreal gezegd heeft dat ze dit overwegen te gaan doen met Splinter Cell Double Agent.
S2S schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:37:
[...]

De vraag is hoe groot die patch dan is ;) Je hebt maar 512 Mb intern, en om nou alles op SD kaartjes te zetten..
Als de online multiplayer mode exact dezelfde textures en models gebruikt als in de offline multiplayer mode of als er rekening wordt gehouden met een patch en de textures en models alvast op de DVD zijn gezet, dan zou een patch van een paar honderd kilobyte te doen moeten zijn. Als dat niet zo is, dan zou het volgens mij nog steeds mogelijk moeten zijn om een patch van onder de 50 megabyte te maken, maar dat hangt dan helemaal af van verschillende factoren.

offtopic:
Al iets terug gehoord van MS over je 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hmmm, nu ik even doordenk komen er wel nog wat extra kosten bij:

Wii - 249
Zelda - 60
Wii Play - 60 (gokje)
Classic controller - 40
Extra nunchuck - 20

Komt op zo'n 430. En de reden dat ik Wii Play ga kopen is omdat daar al een controller bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

dat wpa dat geld niet neem ik aan als je de usb lan adapter gebruikt van nintendo ?

en is die er trouwens ook meteen op 8 december verkrijgbaar :) ?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 11:54

SD5k

>4&X

Smoonshine schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:43:
[...]

Het hoeft (helaas) niet gratis te zijn, Nintendo verkoopt ook Wii-points namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb net het Wii interface filmpje gezien op IGN en ik vind het er best goed uitzien. Helaas laat Matt alleen niet zien hoe het Disc Drive Channel er uitziet als je er een Gamecube spel in stopt, maar als het goed is komen we daar snel genoeg achter.

Het menu ziet er alleen wel erg kaal uit met maar één channel. Ik krijg het vermoeden dat die Startup Disc die bij de Wii zit, gebruikt zal moeten worden om de overige channels te installeren.
Alien B.O.B. schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:28:
dat wpa dat geld niet neem ik aan als je de usb lan adapter gebruikt van nintendo ?

en is die er trouwens ook meteen op 8 december verkrijgbaar :) ?
WPA en WEP zijn beveiligingsmethodes voor WiFi verbindingen. De LAN-adapter zal waarschijnlijk inderdaad meteen bij de launch beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:51:
Ik heb net het Wii interface filmpje gezien op IGN en ik vind het er best goed uitzien. Helaas laat Matt alleen niet zien hoe het Disc Drive Channel er uitziet als je er een Gamecube spel in stopt, maar als het goed is komen we daar snel genoeg achter.

Het menu ziet er alleen wel erg kaal uit met maar één channel. Ik krijg het vermoeden dat die Startup Disc die bij de Wii zit, gebruikt zal moeten worden om de overige channels te installeren.

[...]

WPA en WEP zijn beveiligingsmethodes voor WiFi verbindingen. De LAN-adapter zal waarschijnlijk inderdaad meteen bij de launch beschikbaar zijn.
Startup disc? Das nieuw voor mij? Hoe zit dat precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Wat ik uit 't filmpje opmaakte was dat het lag aan de oudere firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 22:48
Deddiekoel schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:15:

Wii - 249
Zelda - 60
Wii Play - 60 (gokje)
Classic controller - 40
Extra nunchuck - 20

Komt op zo'n 430. En de reden dat ik Wii Play ga kopen is omdat daar al een controller bij zit.
Oeps! Goed dat je 't ff zegt ja.. zover was ik ook nog niet..
Ik heb die 250 euro netjes uitgespaard(ja, ik weet het klinkt triest, maar 250 is een hoop voor mij, zonder vast inkomen)
Als ik ook nog al die games en shit moet kopen... pf0ew..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

RayNbow schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:12:
Wat ik uit 't filmpje opmaakte was dat het lag aan de oudere firmware?
ja idd dat maakte ik er ook uit op.
Als je IGN weekly 30 kijkt zie je wel dat ie een Spongebob Squarepants gamecube disc erin stopt.
S2S schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:05:
Startup disc? Das nieuw voor mij? Hoe zit dat precies??
Wat precies op de startup disc zit weet ik niet maar het is al wel een tijdje bekend dat die bij de wii zit. Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

voor mij zijn die bedragen op dit moment geen probleem (wel als we het over de prijs van de ps3 gaan hebben maar daarvoor zit ik niet op dit topic)
omdat ik een krantenwijk heb die 130€ per maand verdiend ^^

edit : en omdat ik maandag jarig ben en ik nu al lekker 120 euro bij elkaar heb gehad

[ Voor 17% gewijzigd door Alien B.O.B. op 28-10-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Bij de Bart Smit zag ik overigens dat online ook al wat spellen te reserveren zijn voor de Wii:

In de aanbieding: Ant Bully voor EUR 29,95

Lijkt mij al wat snel om in de aanbieding te zijn. Spel zelf zal denk ik niet geweldig zijn.

Het vreemde is dat spellen als Zelda en Red Steel niet in het pre-order lijstje staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Oeps! Goed dat je 't ff zegt ja.. zover was ik ook nog niet..
Ik heb die 250 euro netjes uitgespaard(ja, ik weet het klinkt triest, maar 250 is een hoop voor mij, zonder vast inkomen)
Als ik ook nog al die games en shit moet kopen... pf0ew..
I hear ya, ik heb ook geen vast inkomen en ik vond die 250 euro dan ook wel mooi klinken. Maar toen hoorde ik dat die controller 60 eurie ging worden (jaja, het HOEFT niet 60 eurie, maar zeg nou eerlijk, wie koopt er nou een halve controller -.-), en de games per stuk ook 50-60 euro, had ik wel zoiets van *slik*, mjah nog genoeg tijd om ff wat extra te verdienen d8 ik zo.

@ alien B.O.B.

damn boy, wat is jouw krantenwijk, Utrecht ofzo? en dan bedoel ik dus HEEL UTRECHT, want ik heb nog nooit zoveel verdiend met een krantenwijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Alien B.O.B. schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:42:
[knip]

omdat ik een krantenwijk heb die 130€ per maand verdiend ^^

[knip]
damn dat is veel voor een kranten wijk (je loop zeker een hele grote?)

ik denk dat ik hen voor me verjaardag ga vragen (6 nov >:) ) en dan alvast bestel :P. als me ouders het er niet mee eens zijn betaal ik wel bij van me verjaardags geld (desnoods verkoop ik me kubes voor wat cente)

wat me wel geinig lijkt is dat als je zo'n spel waarbij je moet slaan ofzo dat er dan eentje z'n stick uit z'n handen laat glippen :+ (vooral bij mensen die snel zweethanden hebben) lekker dan, net een nieuwe plasma tv zit er zo'n wii stick doorheen :X

owja nog een vraagje: kun je nog iets met die oude controler? en hoe laad je die stick op? of moet je hem telkens weer nieuwe aa baterije voeren?

*spellings fouten voorbehouden :Y)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
psychoclown schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:35:
[...]

Als je IGN weekly 30 kijkt zie je wel dat ie een Spongebob Squarepants gamecube disc erin stopt.
Dat is juist het filmpje waar ik het over heb. Je ziet wel dat er een Gamecube spel in de console wordt gestopt, maar je ziet niet wat er op het scherm gebeurd. Bij een Wii spel krijg je een filmpje met muziek te zien, maar wat gebeurd er bij een Gamecube spel? Krijg je dan alleen een logo te zien zoals op de Gamecube? Het is niet iets wereldschokkends, maar dit soort kleine details vind ik altijd wel grappig om alvast te weten. Ik hoop dat het net zo netjes opgelost is als het Gamecube Memory Card optiescherm op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 109386 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:05:
[...]

@ alien B.O.B.

damn boy, wat is jouw krantenwijk, Utrecht ofzo? en dan bedoel ik dus HEEL UTRECHT, want ik heb nog nooit zoveel verdiend met een krantenwijk :p
nee me kranten wijk bestaat uit een kwart van ijmuiden ongeveer
maar ik loop : Nrc handels blad , Reformatorisch dagblad en Het parool , dat zijn middag kranten en die moet ik dus elke dag lopen behalve zondag dus dan verdien je wel wat he :P

maar weer ff ontopic :P
ik zou idd ook wel willen weten hoe dat eruit ziet als je gamecube game erin doet ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Wii - 249
Zelda - 60
Wii Play - 60 (gokje)
Classic controller - 40
Extra nunchuck - 20

+ €35 RGB/Component-kabel ;)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@ Alien Bob: Kan je met oud & nieuw nog mooi even een paar spellen erbij bedelen met nieuwjaarsgroeten van de krant. Had daarmee vroeger in één klap m'n SNES met twee spellen kunnen kopen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

zo idd, als het dezelfde wijken zijn, zou ik niet zeggen: 'het NRC, Parool en Refo-blaadje wensen u prettig nieuwjaar", maar gewoon 3 keer langs gaan :D:D. Ene keer met een pet op, andere keer met een muts en 3e keer zonder wat, oh en leen jassen van je pa / broer enzo :D anders is het: 'heey....heb ik jou niet hier eerder gezien....'

anyway, net was een maat hier en die vertelde dat lucas arts zat te denken aan een star wars game voor de wii oid. Nou vanzelf sprekend ging het over dual wielding lightsabers en met de nunchuck naar voren "steken" en dat zou dan een "force push" zijn. Maar toen hij zo de afstandsbediening voor mijn hoofd heen haalde en zei: 'this is not the controller you are looking for' moest ik toch ff heel hard lachen :D.

maar red steel --> blue ...light ofzo, dat zou niet verkeerd zijn of wat? ^___^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Captain N schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 02:16:
@ Alien Bob: Kan je met oud & nieuw nog mooi even een paar spellen erbij bedelen met nieuwjaarsgroeten van de krant. Had daarmee vroeger in één klap m'n SNES met twee spellen kunnen kopen :P
ja idd :)

en ff weer ontopic :

lijkt me wel vet om dan met je wii mote en nunchuck je lightsaber/force te doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Icelus schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:53:
[...]
+ €35 RGB/Component-kabel ;)
Die heb ik expres weg gelaten omdat ik hoop dat mijn GC kabel gaat werken...

Ik verdiende trouwens 13 jaar geleden ook iets van 130 euro per maand met mijn krantenwijk (Volkskrant). Had wel verwacht dat dat alleen door inflatie inmiddels wel meer zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Deddiekoel schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 08:39:
[...]

Ik verdiende trouwens 13 jaar geleden ook iets van 130 euro per maand met mijn krantenwijk (Volkskrant). Had wel verwacht dat dat alleen door inflatie inmiddels wel meer zou zijn...
maar toen liep je waarschijnlijk 's ochtends
als ik hier de ochten krant loop dan verdien ik dik in de 200 :)

ontopic: maar het was toch al bekend dat die gamecube kabel niet zou werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik de enige die een USA model als pre order heeft staan? Ik laat jullie de 21e november dan wel weten hoe alles speelt, zodat jullie weten of hij wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 87302 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:51:
ben ik de enige die een USA model als pre order heeft staan? Ik laat jullie de 21e november dan wel weten hoe alles speelt, zodat jullie weten of hij wel de moeite waard is.
blijkbaar wel
ik vind het iedergeval niet de moeite waard om hem uit de usa te hale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 08:39:
[...]

Nope, andere aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik zie het nut er niet echt van in om er een te importeren. Die paar weekjes extra wachten overleef ik ook wel weer. En als je em uit de VS haalt dan moeten ook al je games daar vandaan komen. Dat is imo ook niet handig, zeker als je geen CC hebt zoals ik. En garantie is natuurlijk helemaal een hel...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Als er nou maanden verschill tussen zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Echt?
Ik dacht dat die andere aansluiting alleen nodig zou zijn voor de porgressive scan ondersteuning. De normale aansluiting is al hetzelfde sinds de SNES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Is er bekend op welke hoogte (tov de hoogte van de wiimote in mijn handen) de ontvanger van de wiimotes moet staan? In de filmpjes die ik zie ligt die ontvanger op ongeveer dezelfde hoogte als dat de wiimote gehouden wordt.

Als ik die bar onder/voor mijn televisie leg, dan ligt ie op ooghoogte (als ik sta), zodat ik vanuit mijn stoel omhoog moet richten met de wiimote. Gaat dit problemen geven voor de ontvangst van de wiimote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

Voor zover ik heb kunnen zien zit er maar 1 video aansluiting achterop de Wii. En die heeft een andere vorm dan de aansluitingen van de Cube. Helaas, maar waar.
Bartolomew85 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:17:
Is er bekend op welke hoogte (tov de hoogte van de wiimote in mijn handen) de ontvanger van de wiimotes moet staan? In de filmpjes die ik zie ligt die ontvanger op ongeveer dezelfde hoogte als dat de wiimote gehouden wordt.

Als ik die bar onder/voor mijn televisie leg, dan ligt ie op ooghoogte (als ik sta), zodat ik vanuit mijn stoel omhoog moet richten met de wiimote. Gaat dit problemen geven voor de ontvangst van de wiimote?
De ontvanger moet geloof ik net boven of net onder je tv staan. Volgens mij bepaalt de ontvanger de positie van de wii-mote naar aanleiding van bewegingen. Je bewegingen worden dus niet één op één vertaald. 1cm bewegen is niet ook 1cm op het scherm. Vergelijk het met je muis bij de computer.

[ Voor 72% gewijzigd door Smoonshine op 29-10-2006 12:22 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:20:
Voor zover ik heb kunnen zien zit er maar 1 video aansluiting achterop de Wii. En die heeft een andere vorm dan de aansluitingen van de Cube. Helaas, maar waar.
Inderdaad, dus alle kabels van de Gamecube zullen (helaas) niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:04
Zuiderpark heeft momenteel wel leuke aanbiedingen. Zo staat bijvoorbeeld de pre-order voor Wii play momenteel op 42 euro, dat is dus 2 euro voor de game :D. Red steel ook 48 euro, wordt wel aantrekkelijk om de Wii zo toch bij de launch te halen, ben nog steeds aan het twijfelen :P.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Captain N schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:23:
Even een schaamteloze cross-post van mijn blog:

Recht voor de ingang van de hal staan twee grote Mario Kart Arcade Grand Prix machines. Deze versie is gemaakt door Namco in opdracht van Nintendo en bevat daarom naast de gebruikelijke karakters ook Pac-man en Ms. Pac-man. De banen zijn allemaal nieuw en niet in andere Mario Kart games terug te vinden. Er zitten ook veel nieuwe items in en een hele berg banen en items die je kunt unlocken door vaak te spelen. Een keer spelen kost 100 yen, ongeveer 70 cent. Daarnaast kun je voor een eenmalige bijdrage van 200 yen een Mario Card kopen, waarop je voortgang in het spel wordt bijgehouden. Het aantal multiplayer overwinningen, welke banen je in je eentje hebt gehaald, hoeveel items je hebt unlocked, je naam en je time trial tijden. Later moet ik echt een aparte vleugel van mijn huis inrichten met een paar van deze apparaten erin. Volgens mij zijn ze helaas nergens in Nederland te vinden. Mocht iemand er eentje weten, dan hoor ik het graag! ^_^

:D :9~
Ik moest meteen aan deze post denken.

Gisteren liep ik namelijk de plaatselijke arcade in om even snel te gaan pinnen. En tot mn grote verbazing stonden daar 4 gelinkte Mario Kart Arcade kasten. Gelijk even een paar potjes tegen een maat van me gespeeld. En dat was inderdaad érg leuk. Alleen jammer dat de camera van de kast waar ik op zat het niet deed.

Overgens staan er in diezelfde arcade ook nog twee F-Zero AX kasten. :)

Het gaat hier over de Carrousel in Vlissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb hem ook besteld bij DVDboxoffice, maar als hij niet geshipped wordt binnen 3 dagen na de release cancel ik hem daar. En ik vrees dus dat ik dat ga moeten doen.

Waar heb jij hem besteld?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bartolomew85 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:17:
Huh? Begrijp ik dit goed en heb jij je TV op twee meter hoogte staan? Dan komt 'ie haast tegen het plafond in een standaard kamer? :?
-Sander schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:27:
Ik moest meteen aan deze post denken.

Gisteren liep ik namelijk de plaatselijke arcade in om even snel te gaan pinnen. En tot mn grote verbazing stonden daar 4 gelinkte Mario Kart Arcade kasten. Gelijk even een paar potjes tegen een maat van me gespeeld. En dat was inderdaad érg leuk. Alleen jammer dat de camera van de kast waar ik op zat het niet deed.

Overgens staan er in diezelfde arcade ook nog twee F-Zero AX kasten. :)

Het gaat hier over de Carrousel in Vlissingen.
Wow, vet! Ik wist niet dat ze ook in NL stonden. Ook wel chill dat er ook een F-Zero AX kast staat. Enig idee of je daar nog wat met je memory card kunt doen, of is dat Japan only? Wat kost een potje in die Mario Kart kasten eigenlijk? Een euro neem ik aan?

[ Voor 48% gewijzigd door Captain N op 29-10-2006 13:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Captain N schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:48:
Wow, vet! Ik wist niet dat ze ook in NL stonden. Ook wel chill dat er ook een F-Zero AX kast staat. Enig idee of je daar nog wat met je memory card kunt doen, of is dat Japan only? Wat kost een potje in die Mario Kart kasten eigenlijk? Een euro neem ik aan?
Je kan je memorycard erin doen, geen idee of dat ook wat doet met de US/EU versie van F-Zero GX. Die kasten zijn namelijk japans.

Een potje MK kost 80cent, maar als je een chipkaart van die arcade hebt iets minder.

Er staan daar verder ook DDR machines, Time Crisis 3, enz. Er werken daar duidelijk mensen die er verstand van hebben. Maar eigenlijk kom ik er bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Als je nou controllers wilt kopen kun je dat toch ook via import doen? Dan zullen ze zeker goedkoper zijn.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Captain N schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:48:
Huh? Begrijp ik dit goed en heb jij je TV op twee meter hoogte staan? Dan komt 'ie haast tegen het plafond in een standaard kamer? :?
Ja dat begrijp je goed ;). Ik heb het hier over een slaapkamer van 3x4 meter waarin ik mijn tv bovenop de klerenkast heb gezet.

En for the record, er zit nog zo'n 30 cm. tussen de tv en het plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo gaat DVD playback toch mogelijk maken op de Wii, alleen niet op de manier dat iedereen verwachtte.Nintendo brengt in Japan volgend jaar een aangepaste versie van de Wii uit die ook DVD playback mogelijkheden zal hebben.

De nieuwsberichten voor het nieuws kanaal op de Wii blijken geleverd te zullen worden door CNN. CNN zal er voor gaan zorgen dat er ook lokaal nieuws beschikbaar zal zijn voor ieder land. Je kunt kiezen van welke regio je nieuwsberichten leest via een wereldbol. Je kunt dus bijvoorbeeld met een Japanse Wii ook het Nederlandse nieuws lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Bartolomew85 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:21:
[...]

Ja dat begrijp je goed ;). Ik heb het hier over een slaapkamer van 3x4 meter waarin ik mijn tv bovenop de klerenkast heb gezet.

En for the record, er zit nog zo'n 30 cm. tussen de tv en het plafond.
krijg je geen stijve nek dan? :+
MetroidPrime schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:48:
Nintendo gaat DVD playback toch mogelijk maken op de Wii, alleen niet op de manier dat iedereen verwachtte.Nintendo brengt in Japan volgend jaar een aangepaste versie van de Wii uit die ook DVD playback mogelijkheden zal hebben.
Lame.

[ Voor 36% gewijzigd door S2S op 29-10-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Inderdaad, niet dat ik die DVD playback mis ofzo, maar dit lijkt wel veel op die 'GBA->GBA SP' en 'DS -> DS Lite' upgrades. Nog even wat extra verdienen aan de gekken die beide zullen kopen, maar deze keer hoor ik daar niet bij (mocht die DVD payback versie hier ook uitkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wii - 249
Zelda - 60
Wii Play - 60 (gokje)
Classic controller - 40
Extra nunchuck - 20

Wii Play met Wiimote kost normaal 45,-
De Wiimote kost 35,-
en de classic controller 20,-
Nunchuck is bij Nedgame 25,- maar bij anderen 20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

Smoke

Maverick Reploid

Captain N schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:48:Ook wel chill dat er ook een F-Zero AX kast staat. Enig idee of je daar nog wat met je memory card kunt doen, of is dat Japan only?
Hier in de buurt(In Velden, bij Taurus) staan ook 2 full-size AX-kasten, voor zover ik weet is het de US-versie. Die slikt mijn Europese GX-savegame wel, en de Cube thuis vind het ook geen probleem. Wel geinig om je thuisgemaakte decals in de arcade te zien. Is wel minder dat ze eerst wel de License Card gebruikten en geen memorycard, en nu weer andersom. Maarja, je krijgt 20 tickets per race, en je kunt banen en racers unlocken om in GX weer te kunnen kopen. Een race kost 1 euro per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

Inderdaad, niet dat ik die DVD playback mis ofzo, maar dit lijkt wel veel op die 'GBA->GBA SP' en 'DS -> DS Lite' upgrades. Nog even wat extra verdienen aan de gekken die beide zullen kopen, maar deze keer hoor ik daar niet bij (mocht die DVD payback versie hier ook uitkomen).
Het verschil met de DS Lite is dat vrijwel iedereen al een DVD speler heeft. De vraag naar een Wii met DVD playback mogelijkheden zal veel lager zijn dan de vraag naar een Wii zonder, in tegenstelling tot de situatie met de DS Lite. De DS Lite zal op termijn zelfs de normale DS volledig gaan vervangen, terwijl de Wii-DVD waarschijnlijk naast de normale (goedkopere) Wii op de markt verkrijgbaar zal zijn.

Ik denk dat je dit eerder moet vergelijken met de Panasonic Q, het is een Wii met DVD playback mogelijkheden, maar als je daar geen behoefte aan hebt kun je gewoon de normale Wii kopen.

Wat ik alleen jammer vind is dat Nintendo deze functionaliteit ook via een (betaalde) software update had kunnen toevoegen aan de standaard Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Little Bear schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:41:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij DVDboxoffice, maar als hij niet geshipped wordt binnen 3 dagen na de release cancel ik hem daar. En ik vrees dus dat ik dat ga moeten doen.

Houd er rekening mee dat Canadese winkels doorgaans 1 à 2 dagen op de Amerikaanse achterlopen...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
MetroidPrime schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:48:
Het blad EDGE beweert ook dat er rumble in de Nunchuk zit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:04:
[...]

Heeft Nintendo dan ooit gezegd dat dit niet zo is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
S2S schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:57:
krijg je geen stijve nek dan? :+
tja ... ideaal is anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:21
RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:04:
[...]

weer een hoop zever, want de nunchuck is een paar weken geleden eens opengevijst en er was geen spoor van iets dat voor rumble zou moeten zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
MetroidPrime schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Heeft Nintendo dan ooit gezegd dat dit niet zo is dan?
A bit of rumble confusion

[...]

The debate wages on over in the thread, but as of right now I say it is bogus. The best bit of proof we have concerning no rumble in the Nunchuck are the pictures and link we posted to the Nunchuck guts. I didn’t see anything in there related to rumble at all. I will see what I can do for an official confirmation, but it will be pretty tough to get one over the weekend.
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/WII25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:41:
[...]

Ook bij DVDBO. En ik heb precies hetzelfde voorgenomen om hem te cancellen als die niet binnen 3 dagen verstuurd wordt. Want dan kun je veel langer wachten. Maar ik wil sowieso een USA model. Vertrouw het gewoon niet met PAL spellen. Als Nintendo 100% HD compatible was dan doet 50/60 herz pal/ntsc niet ter zake, maar mijn ervaringen met Nintendo tot nu toe is dat ze sch$#t hebben aan de wensen van de European Gamers. Omdat 99,99% van de gamers hier een RGB NTSC Compatible tv heeft is geen reden voor Nintendo om alles op 60 hz te laten draaien.
Vanwege de lage dollar is bestellen in de USA sowieso voordeliger. Je hebt je spellen eerder en nog goedkoper ook. Alleen de console zal duurder zijn omdat je 100% zeker importkosten en btw moet betalen.
Waarom haal jij 'em uit de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De details van Wii Play zijn bekend gemaakt door Nintendo: http://www.nintendo-europ...28jDaKmz81Fw7TsIWtsCGdpr6.
Shooting Range
A modern version of the Nintendo classic Duck Hunt. Shoot the targets on the screen simply by aiming your Wii Remote.

Find Mii
Can you spot a face in the crowd? Use your Wii Remote to point out the correct Mii characters as quickly as you can.

Table Tennis
How long can you ping pong? Use your Wii Remote like a paddle to bat the ball and try to beat the computer or human opponent.

Pose Mii
Twist the Wii Remote to rotate the Mii characters and quickly slot them into the correct positions as they fall down the screen.

Laser Hockey
Tilt and turn the Wii Remote to bash the puck into the opponent's goal, in this high-speed arcade-style game.

Billiards
In this version of Nine Ball, aim the Wii Remote at the screen to line up your shot, then pull back and push forward to strike the ball.

Fishing
Move the Wii Remote like a rod: dip the hook in the water, wait for the fish to bite (the controller will rumble) and pull back hard to land it!

Charge!
Take the bull by the horns! Steer your wild steer by holding the Wii Remote sideways, as if gripping reins, and topple scarecrows to score points

Tanks
Take control of a tank with the Wii Remote; aim the cannon, bounce shells off walls, and blast your opponent to bits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 87302 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:36:
[...]

Ook bij DVDBO. En ik heb precies hetzelfde voorgenomen om hem te cancellen als die niet binnen 3 dagen verstuurd wordt. Want dan kun je veel langer wachten. Maar ik wil sowieso een USA model. Vertrouw het gewoon niet met PAL spellen. Als Nintendo 100% HD compatible was dan doet 50/60 herz pal/ntsc niet ter zake, maar mijn ervaringen met Nintendo tot nu toe is dat ze sch$#t hebben aan de wensen van de European Gamers. Omdat 99,99% van de gamers hier een RGB NTSC Compatible tv heeft is geen reden voor Nintendo om alles op 60 hz te laten draaien.
Vanwege de lage dollar is bestellen in de USA sowieso voordeliger. Je hebt je spellen eerder en nog goedkoper ook. Alleen de console zal duurder zijn omdat je 100% zeker importkosten en btw moet betalen.
Waarom haal jij 'em uit de USA?
De PAL Wii zal heus wel 480p en dus ook 60Hz ondersteunen, met het oog op het steeds groter wordende aantal HD TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:51:
[...]

De PAL Wii zal heus wel 480p en dus ook 60Hz ondersteunen, met het oog op het steeds groter wordende aantal HD TV's.
Nintendo heeft er juist voor gekozen om geen HD support te geven omdat de meeste mensen geen HD TV hebben. Ik heb nergens gelezen dat elk spel of op 60 Hz Full Screen zou draaien of 480P support hebben. Het is gewoon schandalig dat er in 2006 nog steeds spellen uitkomen op de Nintendo Gamecube die op 50 Hz draaien.... Ik kies het zekere voor het onzekere en neem een NTSC model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 87302 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:14:
[...]

Nintendo heeft er juist voor gekozen om geen HD support te geven omdat de meeste mensen geen HD TV hebben. Ik heb nergens gelezen dat elk spel of op 60 Hz Full Screen zou draaien of 480P support hebben. Het is gewoon schandalig dat er in 2006 nog steeds spellen uitkomen op de Nintendo Gamecube die op 50 Hz draaien.... Ik kies het zekere voor het onzekere en neem een NTSC model.
Ik heb het ook niet over HD support, en ik zeg ook met het oog op het steeds groter wordende aantal HD TV's. 480p is een simpele manier om een spel er ook op een HDTV er beter uit te laten zien. Daarnaast had Nintendo al vrijgegeven dat elk spel (zelfs de VC games) 480p zal ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het 50/60 Hz verhaal boeit me eigenlijk niet zo echt. De enige echte reden is de prijs van de games. Ik ben een van de weinigen die veel games kopen (voor cube heb ik er 40+,...) en dan is het prijsverschil tussen 60 euro en 48 dollar toch wel aanzienelijk. De extra kost die je dan voor de USA versie betaalt heb je erg snel terugverdiend.

Even een rekenvoorbeeldje voor mijn preorder van een Wii + 5 games (RS, Zelda, WW, Mario, MP3):
Wii + shipping costs bij DVDBO: canadian 318 dollar
21% BTW + invoerrechten: canadian 82 dollar
5 Games: canadian 240 dollar
Totaal 640 canadian dollar = 450 euro

Wii Europa: 250 euro
5 Games: 300 euro
Totaal 550 euro

Bij de release alleen al ben ik dus 100 euro goedkoper af dan door 3-4 weken te wachten op de europese release, en dan moet je denken dat er nog minstens een 30-40 games gaan bijkomen in de toekomst...

Andere redenen zijn heel banaal. Releasedatum is vroeger (enkele dagen, big deal), en USA games hebben dikwijls veel mooiere box art.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:29:
[...]

Ik heb het ook niet over HD support, en ik zeg ook met het oog op het steeds groter wordende aantal HD TV's. 480p is een simpele manier om een spel er ook op een HDTV er beter uit te laten zien. Daarnaast had Nintendo al vrijgegeven dat elk spel (zelfs de VC games) 480p zal ondersteunen.
Ok, dat betekent dat je op een LCD/Plasma altijd full screen full speed hebt. Netjes. Maar ik ben het met Little Bear eens: USA is per saldo voordeliger en mooiere boekjes/box art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:34
Ik heb vanwege de lage prijzen maar eens een tweedehands Cube aangeschaft met een sloot spellen en een RGB kabel. Het probleem is alleen dat ik over de RGB kabel geen beeld krijg, alles blijft zwart. Geluid hoor ik wel. Mijn PS2 geeft over de betreffende ingang gewoon prima beeld (RGB, geen composiet of S-video). De Cube werkt wel met de bijgeleverde composiet kabel, maar dat geeft gewoon ranzig slecht beeld.

Help me :)

De kabel is trouwens van het volgende type:

http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=390033

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-10-2006 21:59 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Koop een officiële kabel, de 3rd party kabels zijn bijna allemaal prut. Overgens is dit wel al _erg_ vaak voorbijgekomen in deze topics.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.