Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Richard schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:56:
[...]

Je had echt nergens aangegeven dat het hier al eerder in het topic besproken was, dus ik had geen enkel benul om ook maar te gaan zoeken.

Verder vind ik die kortingsbonnen ter waarde van €60 wel meevallen, je weet immers nooit welke kortingsbonnen het zijn. Het kan bijvoorbeeld zijn:

"10 Euro korting op aanschaf Red Steel"

Als je dan geen interesse hebt in de game "Red Steel", dan kun je dat tientje eigenlijk niet meerekenen als kortingsbon is mijn mening. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort acties, het is namelijk niet te vergelijken met €60 cash korting.
Maar zo is het niet, naar wat ik ervan begrepen hebt, kun je gewoon een gratis spel uitzoeken, ter waarde van 60 euro. Dus dat is geen slechte actie!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

"Je krijgt voor €60 kortingsbonnen op Wii Games"

Ik denk ook dat je er niet teveel van moet verwachten - de Free Record Shop staat niet echt bekend als goede of goedkope gameshop. Beter beloon je de FRS niet door als mak vee in te gaan op zo`n slinks verwoorde advertentie.

[ Voor 21% gewijzigd door Twee Dee op 20-10-2006 00:06 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wave Bird bij Dixons gehaald; blijkbaar lagen ze d'r al een tijd: de batterijen waren tot augustus 2004 goed ;)

Wii Play
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/wii_play/box_pal.jpg
Bron

Elebits video

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smilex
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04
Het zal ongetwijfeld al een keer voorbij zijn gekomen, maar ik kan het echt nergens vinden.
Is het mogelijk een gamecube en straks de wii aan te sluiten op een 30 inch apple cinema display en geeft dit nog een beetje leuk beeld?

Zoja, wat voor tussenstuk/aansluiting/kabels heb je d'r voor nodig en wat voor alternatieven zijn er anders?

think interactive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Twee Dee schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:04:
"Je krijgt voor €60 kortingsbonnen op Wii Games"
= Je krijgt 12 kortingsbonnen voor 12 games met ieder 5 euro korting. (Dit verzin ik maar zoiets zal het wel zijn)
Maar zo is het niet, naar wat ik ervan begrepen hebt, kun je gewoon een gratis spel uitzoeken, ter waarde van 60 euro. Dus dat is geen slechte actie!
HHAHAHAhahahaha ...nee.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 20-10-2006 05:02 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Smoonshine

Feyenoord!!

Max|Burn schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 04:58:
[...]
= Je krijgt 12 kortingsbonnen voor 12 games met ieder 5 euro korting. (Dit verzin ik maar zoiets zal het wel zijn)

[...]
HHAHAHAhahahaha ...nee.
In zo'n geval heb je dus nog in totaal 1 game uitgespaard. En in totaal zul je ook wel 12 games halen voor de Wii in 5 jaar. Ze zullen je vast geen heel spel er gratis bij doen, maar verdeeld over meerdere games blijft het 60 euro.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben eens gaan informeren: je krijgt inderdaad 12 kortingsbonnen van 5 euro waarvan je slechts 1 bon per game kan gebruiken. Je hangt dus voor de volgende jaren vast aan de free record shop, en dit is GEEN goedkope winkel om games te kopen (om van van een extreem beperkte voorraad aan nichetitels nog maar te zwijgen).
Dan blijf ik wel liever bij game mania, kan ik tenminste nog eens gaan zwemmen met men duoticket center parks (meest vreemde preorder actie ooit)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Boeboe schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:44:
Ik ben eens gaan informeren: je krijgt inderdaad 12 kortingsbonnen van 5 euro waarvan je slechts 1 bon per game kan gebruiken. Je hangt dus voor de volgende jaren vast aan de free record shop, en dit is GEEN goedkope winkel om games te kopen (om van van een extreem beperkte voorraad aan nichetitels nog maar te zwijgen).
Dan blijf ik wel liever bij game mania, kan ik tenminste nog eens gaan zwemmen met men duoticket center parks (meest vreemde preorder actie ooit)
Hmm, daarom doen ze er dus zo raadselachtig over als je een mailtje stuurt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

De prijzen bij de frs zijn over het algemeen al 5 euro meer dan normale game winkels :) Leuke actie als je van acties houd. Ik blijf liever ook bij mijn game winkels.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Yeah! Net wat punten geregistreerd bij de Japanse Club Nintendo! Ik zit hier een half jaar, dus ik zal hard door moeten sparen wil ik er op tijd wat uit kunnen halen. :P Mocht iemand nog zo'n Club Nintendo briefje met een niet-gebruikte code hebben, er zelf niks mee kunnen (buiten Japan kan je er niks mee), en geen bezwaar hebben om een mede-GoT-er een plezier te doen... ze zijn welkom! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik heb er een paar (jap versie van "puyo pop fever", "band brothers", "ossu! tatakae! ouendan!", en binnenkort krijg ik "phoenix wright 2" en "pinky street: kira kira music hour" in men mail). Ik zal je vanavond een PM sturen ;)

[ Voor 61% gewijzigd door boe2 op 20-10-2006 14:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Captain N schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:56:
Yeah! Net wat punten geregistreerd bij de Japanse Club Nintendo! Ik zit hier een half jaar, dus ik zal hard door moeten sparen wil ik er op tijd wat uit kunnen halen. :P Mocht iemand nog zo'n Club Nintendo briefje met een niet-gebruikte code hebben, er zelf niks mee kunnen (buiten Japan kan je er niks mee), en geen bezwaar hebben om een mede-GoT-er een plezier te doen... ze zijn welkom! :D
Moet je even je DM-functionaliteit aanzetten, ik heb hier nog een JAP versie van Mario vs Donkey Kong (geniaal spel btw), en ik heb toch niks aan die code..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Thanks allebei! _/-\o_ Mijn mail adres is dinozaurplanet bij het gebruikelijke hete post adres. Wat is DM overigens? Zelfde als PM, maar dan op GoT? Gebruik het eigenlijk nooit, zal eens kijken hoe ik het kan aan zetten :)

edit: Direct Messages dus. Heb de functionaliteit aangezet. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 20-10-2006 14:30 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Smoke

Maverick Reploid

Captain N schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:56:
Ik heb thuis nog wel briefjes liggen hiervan, voor Mario 64 DS en Electroplankton. En mijn DS is ook Japans, heb je ook wat aan de code die daarbij zat?

Toch handig dat ik die dingen bewaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, die codes zitten bij games, de apparaten zelf en bij accessoires van Nintendo. Dus als ik ze zou mogen gebruiken... heel graag! :>

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 20-10-2006 15:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Smoke

Maverick Reploid

Captain N schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:45:
Ja, die codes zitten bij games, de apparaten zelf en bij accessoires van Nintendo. Dus als ik ze zou mogen gebruiken... heel graag! :>
Dan zal ik ze als ik thuis ben maar eens gaan opzoeken en doorsturen(Zit nu op mijn werk tot 6 uur) Zelf kan ik er toch niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik lees net dat de PSOne downloaddienst van Sony de mogelijkheid krijgt om een PSOne spel te uploaden naar de PSP. Ik hoop dat Nintendo goed zit op te letten en zoiets ook mogelijk maakt voor de DS en Wii, al is het alleen maar voor de spellen zonder save-functie. NES spellen zouden geen probleem moeten zijn omdat Nintendo toch al zelf een emulator daarvoor heeft en SNES spellen zouden eigenlijk ook geen problemen mogen opleveren. Ik zou het zelf dan nog niets eens zo heel erg vinden als je die spellen alleen kan spelen totdat je de DS uit zet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dank Tarin voor de code! We kwamen er echter achter dat de codes een geldigheidsduur hebben van zo'n twee jaar en deze code was een paar maanden geleden verlopen. Onder de code staat een datum. Is deze datum al geweest, dan doet de code het niet meer. ;(

Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo dat op zeer korte termijn zal doen, gezien de GBA nog altijd ondersteund wordt met de nodige NES en SNES ports. Maar ik zou het wel toejuichen iig! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Boeboe schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:44:
lol, wat een zinloze "aanbieding" dan :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:10:
Ik lees net dat de PSOne downloaddienst van Sony de mogelijkheid krijgt om een PSOne spel te uploaden naar de PSP. Ik hoop dat Nintendo goed zit op te letten en zoiets ook mogelijk maakt voor de DS en Wii, al is het alleen maar voor de spellen zonder save-functie. NES spellen zouden geen probleem moeten zijn omdat Nintendo toch al zelf een emulator daarvoor heeft en SNES spellen zouden eigenlijk ook geen problemen mogen opleveren. Ik zou het zelf dan nog niets eens zo heel erg vinden als je die spellen alleen kan spelen totdat je de DS uit zet.
Als het werkt totdat je je DS uitzet is het waardeloos. Dan moet je dus bij je Wii gaan zitten en de DS is nou net een handheld dus dan wil je juist niet op 1 plek moeten zitten voordat je kan spelen. Als nintendo zoiets wil doen zullen ze iets van een herschrijfbare DS cartridge moeten maken anders gaat het floppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Als het werkt totdat je je DS uitzet is het waardeloos. Dan moet je dus bij je Wii gaan zitten en de DS is nou net een handheld dus dan wil je juist niet op 1 plek moeten zitten voordat je kan spelen.
Zo waardeloos is het helemaal niet, de DS heeft toch ook een sleep-mode? Nintendo heeft exact hetzelfde al een keer eerder gedaan met Animal Crossing en de GBA. Het is geen perfecte oplossing, maar een andere oplossing zal er niet zo snel komen.
Als nintendo zoiets wil doen zullen ze iets van een herschrijfbare DS cartridge moeten maken anders gaat het floppen.
De dag dat Nintendo daar een herschrijfbare cartridge voor uitbrengt is de dag dat Nintendo het downloaden van illegale roms zal toestaan. Zonder veilige DRM implementatie op de DS zou Nintendo nooit met zo'n cartridge komen.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 20-10-2006 18:05 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er waren ook herschrijfbare carts voor de Famicom en Super Famicom, en tegenwoordig kun je ook nog Pokemon en nog een paar andere anime episodes voor op je GBA/DS (legaal) downloaden op een kaartje. Dus zo gek is het misschien nog niet.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe wou jij zelf een rom naar je DS kaartje schrijven? zijn geen lezers voor te krijgen dus dat gaat niet lukken en zelfs al zou dat kunnen dan kan je alsnog niet zomaar roms afspelen want zo'n beetje alle flashcards hebben ook extra hardware aan boord die ervoor zorgen dat roms afgespeeld kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Smoke schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:53:
Dan zal ik ze als ik thuis ben maar eens gaan opzoeken en doorsturen(Zit nu op mijn werk tot 6 uur) Zelf kan ik er toch niks mee.
Ik heb ze ontvangen en ze doen het alle drie. Thanks! :>

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:09:
Er waren ook herschrijfbare carts voor de Famicom en Super Famicom, en tegenwoordig kun je ook nog Pokemon en nog een paar andere anime episodes voor op je GBA/DS (legaal) downloaden op een kaartje. Dus zo gek is het misschien nog niet.
In de tijd van die cartridges had je het Web, P2P en Usenet nog niet, had bijna niemand internet en mocht je blij zijn als je met je modem een uur nodig had om een gemiddeld SNES spel te downloaden.

Aangezien de spellen op de Wii beveiligd zullen worden door middel van DRM zie ik Nintendo geen herschrijfbare cartridge voor de DS uitbrengen zonder een goede DRM implementatie. Aangezien de firmware door het eerste de beste homebrew programma uit te lezen is, lijkt dat laatste me juist een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar jij gaat ervan uit dat je gewoon standaard normale roms kan afspelen terwijl het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is om een speciale nintendo rom van de wii naar de DS die een klein beetje gemodificeerd is en afhankelijk is van een klein stukje hardware in de cartrdige. Ze kunnen die roms in elk formaat leveren wat hun willen, dus ook in de niet standaard formats waarin wij roms op internet zien, dan word het dus al snel onmogelijk om zomaar roms van inet te halen en op je ds te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:44:
ja maar jij gaat ervan uit dat je gewoon standaard normale roms kan afspelen terwijl het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is om een speciale nintendo rom van de wii naar de DS die een klein beetje gemodificeerd is en afhankelijk is van een klein stukje hardware in de cartrdige. Ze kunnen die roms in elk formaat leveren wat hun willen, dus ook in de niet standaard formats waarin wij roms op internet zien, dan word het dus al snel onmogelijk om zomaar roms van inet te halen en op je ds te spelen.
Nee, het heeft niets te maken met het formaat waarin de roms worden aangeboden. Het heeft te maken met het feit dat je de cartridge makkelijk zou kunnen uitlezen met een DS met geflashte firmware en ze zo op internet zou kunnen gooien als ze ongecodeerd op de cartridge zouden staan of als de eventuele licentie-sleutel makkelijk uit te lezen is.

Het is niet onmogelijk om het echt goed veilig te doen, maar makkelijk is het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 20-10-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Even een schaamteloze cross-post van mijn blog:
Recht voor de ingang van de hal staan twee grote Mario Kart Arcade Grand Prix machines. Deze versie is gemaakt door Namco in opdracht van Nintendo en bevat daarom naast de gebruikelijke karakters ook Pac-man en Ms. Pac-man. De banen zijn allemaal nieuw en niet in andere Mario Kart games terug te vinden. Er zitten ook veel nieuwe items in en een hele berg banen en items die je kunt unlocken door vaak te spelen. Een keer spelen kost 100 yen, ongeveer 70 cent. Daarnaast kun je voor een eenmalige bijdrage van 200 yen een Mario Card kopen, waarop je voortgang in het spel wordt bijgehouden. Het aantal multiplayer overwinningen, welke banen je in je eentje hebt gehaald, hoeveel items je hebt unlocked, je naam en je time trial tijden. Later moet ik echt een aparte vleugel van mijn huis inrichten met een paar van deze apparaten erin. Volgens mij zijn ze helaas nergens in Nederland te vinden. Mocht iemand er eentje weten, dan hoor ik het graag! ^_^
:D :9~

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wat cool :)

/edit
@boven mij.

DIe dingen zijn er echt al lang, de filmpjes zien er echt super vet uit! en je hebt echt major veel items!!
Het raced ook een stuk sneller dan op de cube... (vind het daar af en toe zo langzaam gaan)

[ Voor 35% gewijzigd door ixl85 op 21-10-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, klopt. Ze zijn er al wel een behoorlijk tijdje, maar ik had er nog nooit eentje gezien in levende lijve. Maar ik kan bevestigen dat het echt een toffe ervaring is. Denk dat ik daar nog wel eens te vinden ben komende maanden, ghehe. O+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Waar staat deze dan? als het niet te ver weg is moet ik hem een keer komen testen ;)
Damn, ik zie het al, Japan...
zucht :/

[ Voor 22% gewijzigd door ixl85 op 21-10-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe, mja, even speciaal ervoor hierheen vliegen is misschien een tikkeltje overdreven :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:23:
De banen zijn allemaal nieuw en niet in andere Mario Kart games terug te vinden.
En zijn die banen ook nog een beetje de moeite waard? :) Misschien moeilijk te beoordelen na slechts een paar keer spelen, maar toch. Ik herinner me de screenshots van dit spel die ik destijds heel erg veelbelovend vond omdat de banen er zo tof en compact uitzagen. :D

De muntjes zijn ook weer terug als ik me goed herinner? Nog steeds met dezelfde functie als in SMK?

En hoe is de besturing met een stuurtje?

Hier in ieder geval iemand die erg jaloers op je is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb inderdaad nog maar een paar banen gedaan, maar ze zijn erg cool. De meeste die ik had gedaan zijn vrij kort, en je moet er dus meerdere rondjes rijden (6 a 7 soms). De muntjes hebben (volgens mij) idd dezelfde functie als in SMK, en ze liggen vaak ook op de ideale lijn in bochten, wat wel prettig is. Want het is (net zoals in iedere nieuwe MK) weer even wennen hoe je bochten moet nemen en zo. Zeker met zo'n stuurtje. Maar het is echt heel erg cool. Zit ook een wapen in bijvoorbeeld waardoor je stuurtje heen en weer trilt en moeilijk te draaien is. Verder zit de turbostart erin, en door de remmen krijg je iets achter je karretje dat lijkt op een turbodingetje. Ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dat precies werkte (wilde het risico te verliezen van m'n vriendin niet lopen om uit te vinden hoe je kan turbo sliden :P).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:20:
Ik heb inderdaad nog maar een paar banen gedaan, maar ze zijn erg cool. De meeste die ik had gedaan zijn vrij kort, en je moet er dus meerdere rondjes rijden (6 a 7 soms).
Klinkt echt heel goed. :D Ik blijf gewoon hopen dat Nintendo dit spel ooit naar een thuisconsole brengt. Of het nu op de Wii is of over 10 jaar op een Greatest Arcade Hits collectie, ik wil hem thuis hebben. ;) In de arcade spelen is ook cool, maar je kunt het pas écht goed leren kennen als je hem gewoon thuis hebt denk ik.
Zit ook een wapen in bijvoorbeeld waardoor je stuurtje heen en weer trilt en moeilijk te draaien is.
Lol, dat is ook wel gaaf ja.
Verder zit de turbostart erin, en door de remmen krijg je iets achter je karretje dat lijkt op een turbodingetje. Ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dat precies werkte (wilde het risico te verliezen van m'n vriendin niet lopen om uit te vinden hoe je kan turbo sliden :P).
Haha, stiekem een keer in je eentje gaan oefenen. ;) Zodra je het sliden onder de knie hebt wordt je sowieso onverslaanbaar voor iedereen die dat niet kan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
(wilde het risico te verliezen van m'n vriendin niet lopen om uit te vinden hoe je kan turbo sliden :P).
:+ een echte man ;)
ik zou het zelfde doen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Over die mario kart arcade. Daar komt binnenkort wel de tweede versie van : http://games.fok.nl/showp...1161096814.3839.jpg&wmf=1

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:47:
Klinkt echt heel goed. :D Ik blijf gewoon hopen dat Nintendo dit spel ooit naar een thuisconsole brengt. Of het nu op de Wii is of over 10 jaar op een Greatest Arcade Hits collectie, ik wil hem thuis hebben. ;) In de arcade spelen is ook cool, maar je kunt het pas écht goed leren kennen als je hem gewoon thuis hebt denk ik.
Zelf zo'n arcade in je huis hebben staan is natuurlijk ook een optie. :P Als ik er nog een keertje langs ben geweest zal ik me er wat meer in verdiepen. Volgens mij is het echt een toffe (en dure verslavende) game. :)

offtopic:
You've got mail btw :)
ixl85 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50:
:+ een echte man ;)
ik zou het zelfde doen hoor
Hehe, onze wedstrijdjes zijn altijd heel serieus. Niks "aah, jij mag wel winnen"! :D
disjfa schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:02:
Over die mario kart arcade. Daar komt binnenkort wel de tweede versie van : http://games.fok.nl/showp...1161096814.3839.jpg&wmf=1
Ligt het aan mij, of werkt de link niet?

[ Voor 71% gewijzigd door Captain N op 21-10-2006 17:25 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

disjfa schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:02:
De link werkt voor mij als je hem laad en dan &wmf=1 er achter weghaalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Whut?! op 21-10-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Cool :D

Bij mij werkt die link ook niet tbh, dan staat er blaat :P

Edit:
Whut?! schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:23:
[...]

De link werkt voor mij als je hem laad en dan &wmf=1 er achter weghaalt.
ah thnx net na jou gepost :)

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2006 19:32 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smilex schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:08:
Het zal ongetwijfeld al een keer voorbij zijn gekomen, maar ik kan het echt nergens vinden.
Is het mogelijk een gamecube en straks de wii aan te sluiten op een 30 inch apple cinema display en geeft dit nog een beetje leuk beeld?

Zoja, wat voor tussenstuk/aansluiting/kabels heb je d'r voor nodig en wat voor alternatieven zijn er anders?
Je ACD heeft een DVI aansluiting. Ik denk niet dat je hem rechtstreeks zal kunnen aansluiten, dat kan met de Gamecube ook niet. Ik denk dat er misschien wel een VGA kabel voor komt, maar dan heb je weer een VGA-DVI Convertor nodig. Ik denk dat welke combi er ook komt je een adapter ertussen zal moeten zetten.
Hou Lik-sang.com in de gaten voor alle kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Wavebird controller bij de dixons gehaalt voor 19,- euro. Toen ik thuis kwam meteen even testen hoe ver het signaal nog werd ontvangen door de cube, immers niet zo irritant als over een afgrond proberen te springen en het signaal te verliezen. Ik werd verrast: De cube staat op zolder en ik stond op de beneden verdieping en hoorde mario nog springen, ontvangst zeer goed dus, echte aanrader.

Iets anders: heeft iemand van jullie killer7 nog te koop zien staan? Ik was zo dom om hem vorige week niet te kopen en nu is hij vrijwel nergens meer te krijgen voor minder dan 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:53:
Net de Wavebird controller bij de dixons gehaalt voor 19,- euro. Toen ik thuis kwam meteen even testen hoe ver het signaal nog werd ontvangen door de cube, immers niet zo irritant als over een afgrond proberen te springen en het signaal te verliezen. Ik werd verrast: De cube staat op zolder en ik stond op de beneden verdieping en hoorde mario nog springen, ontvangst zeer goed dus, echte aanrader.

Iets anders: heeft iemand van jullie killer7 nog te koop zien staan? Ik was zo dom om hem vorige week niet te kopen en nu is hij vrijwel nergens meer te krijgen voor minder dan 50 euro.
Ik heb toevallig Killer7 2 weken terug voor 20 euro bij de free record shop meegenomen. De week daarvoor Tales of symphonia voor 12,50. Gisteren de Wii gereserveerd, ik dacht vroeg te zijn omdat het nog dik een maand duurt voordat die uitkomt, blijk ik 12e op de lijst van de lokale intertoys, weet iemand toevallig hoeveel Wii's de winkels ongeveer binnen krijgen de verkoopster had namelijk geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een .usa Wii pre orderen? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:52:
waar kan ik een .usa Wii pre orderen? iemand enig idee?
genoeg plaatsen als je zoekt

o.a. www.dvdboxoffice.com

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat was de enige die ik gevonden had. zijn er nog meer? ik heb hem daar even ge pre ordered, maar ik weet hoe dat gaat met voorraden, dus kan geen kwaad om hem ergens anders ook te pre orderen.
Andere zaken die naar .nl shippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:47:
[...]

Nee, het heeft niets te maken met het formaat waarin de roms worden aangeboden. Het heeft te maken met het feit dat je de cartridge makkelijk zou kunnen uitlezen met een DS met geflashte firmware en ze zo op internet zou kunnen gooien als ze ongecodeerd op de cartridge zouden staan of als de eventuele licentie-sleutel makkelijk uit te lezen is.

Het is niet onmogelijk om het echt goed veilig te doen, maar makkelijk is het niet.
Ja en hoeveel mensen gaan hun DS flashen? juist bijna geen een. Niks is 100% te beveiligen maar het is vrij simpel om het meer dan goed genoeg te beveiligen zodat 99% van de mensen gewoon de roms koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:09:
[...]

ja, dat was de enige die ik gevonden had. zijn er nog meer? ik heb hem daar even ge pre ordered, maar ik weet hoe dat gaat met voorraden, dus kan geen kwaad om hem ergens anders ook te pre orderen.
lik-sang.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Op bol.com kwam ik net de volgende games tegen voor de wii:
Call of Duty 3 en Super Monkey Ball - Banana Blitz
beide voor EUR 59,99 en release op 01.12.2006

Ik zie nog geen Wii categorie maar blijkbaar kun je de games wel preorderen als je ze 'per ongeluk' vindt.

Zoeken op "Red Steel" of "Rayman Raving Rabbids" leverde overigens geen wii titel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:45:
[...]

Je ACD heeft een DVI aansluiting. Ik denk niet dat je hem rechtstreeks zal kunnen aansluiten, dat kan met de Gamecube ook niet. Ik denk dat er misschien wel een VGA kabel voor komt, maar dan heb je weer een VGA-DVI Convertor nodig. Ik denk dat welke combi er ook komt je een adapter ertussen zal moeten zetten.
Hou Lik-sang.com in de gaten voor alle kabels.
Volgens mij heeft de 30" versie van de ACD twee DVI aansluitingen nodig, dus via DVI zul je nooit een console kunnen aansluiten. Maar heeft dat scherm niet ook een component of HDMI ingang? Mag wel voor die prijs eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Lik sang heeft enkel japanse wii, die dus later releasen en ja... niet amerikaans zijn.

dvdboxoffice is ook de enige die ik zelf gevonden had, en daar heb ik slechte ervaringen mee in dit soort situaties. Dan maar wachten tot hij hier uit is, en hopelijk amerikaanse games kan spelen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:01:
[...]

Lik sang heeft enkel japanse wii, die dus later releasen en ja... niet amerikaans zijn.

dvdboxoffice is ook de enige die ik zelf gevonden had, en daar heb ik slechte ervaringen mee in dit soort situaties. Dan maar wachten tot hij hier uit is, en hopelijk amerikaanse games kan spelen.
hij wordt niet regiovrij. ik hem hem maar bij dvdboxoffice gepre-ordered en kijk het even aan op 19 november hoe dat loopt. Cancellen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

disjfa schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:14:
De prijzen bij de frs zijn over het algemeen al 5 euro meer dan normale game winkels :) Leuke actie als je van acties houd. Ik blijf liever ook bij mijn game winkels.
Dat wou ik dus net zeggen. Vaak nog wel 10 euro ook. Alleen de 3v2 acties etc. zijn voordeliger. Wel grappig dat ik goed zat met de 12x5 euro. Ook grappig dat mensen roepen dat je dus 1 game uitspaart. Ja dan koop je 12 games!!! Als ik naar een willekeurige shop loop en zeg voor 20 euro korting koop ik 12 games, doen ze het ook.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:37:
[...]

De week daarvoor Tales of symphonia voor 12,50.
Welke FRS filliaal was dat? Ik zoek dat spel ook nog, en zeker voor die prijs is het helemaal lekker natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 03:15:
[...]
Dat wou ik dus net zeggen. Vaak nog wel 10 euro ook. Alleen de 3v2 acties etc. zijn voordeliger. Wel grappig dat ik goed zat met de 12x5 euro. Ook grappig dat mensen roepen dat je dus 1 game uitspaart. Ja dan koop je 12 games!!! Als ik naar een willekeurige shop loop en zeg voor 20 euro korting koop ik 12 games, doen ze het ook.
Belachelijke actie dus. Met je anwb kaartje krjig je ook al korting, dat schiet dus niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Max|Burn schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 03:15:
[...]
Doen ze dat ook als je zegt dat je 60 euro korting wilt? Want dan moet je het wel netjes vergelijken natuurlijk. Bij de meeste grote ketens (Intertoys, Bart Smit, FRS) zijn nieuwe games 60 euro. In een beetje gameshop betaal je 55 euro voor een nieuwe titel. Maar aangezien veel mensen niet een gameshop in de buurt hebben, ga je verzendkosten betalen. Op die manier komt de prijs al wel weer dichter bij de 60 euro. Voor mij zou zo'n actie dus wel voordeel hebben. 12 Full priced games koop ik wel over een periode van 5 jaar en in zo'n geval zijn gameshop prijzen dus wel handig voor mij. Het enige nadeel is dat je dan aan de FRS vastzit, maar ja, daar kies je dan voor als je van zo'n actie gebruik maakt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:09:
[...]

www.ncsxshop.com maar die beginnen (als ze het al doen) pas een paar weken voor 'n release met preorderen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 08:27:
[...]

Welke FRS filliaal was dat? Ik zoek dat spel ook nog, en zeker voor die prijs is het helemaal lekker natuurlijk
Waarschijnlijk 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dit weekend is Baten Kaitos Origins dan eindelijk binnengekomen - had reeds 5 weken gewacht op de verzending van DVDBoxoffice. Toch maar gecancelled en bij Videogamesplus besteld en toen was het spel binnen een week binnen!

Eerste indruk:
Baten Kaitos Origins heeft grotendeels hetzelfde spelgevoel als het eerste deel, al moet ik zeggen dat de karakters iets interessanter zijn (al ben ik niet iemand die 100% in het verhaal zit met dergelijke RPG's). De voice acting vind ik zeker niet slecht, stukken beter dan deel 1.

Het managen van de decks en quest magnussen is een stuk handiger opgezet - ook zeer handig dat je nu alle subquests verzameld krijgt zodat je - als je wilt - deze nog kunt vervullen zonder allerlei losse papiertjes nodig te hebben.

Het battlesysteem lijkt in eerste instantie (zeker als je BK hebt uitgespeeld) redelijk simpel en plat - maarja dat heb je ook als je BK van voor af aan begint. Het wordt pas echt leuk als je een stuk of 6 kaarten in je hand kan hebben en dan een relay-combo over 3 characters kunt uitvoeren.

Ook zijn er weer de mix-mogelijkheden (upgraden wapens en mixen quest-magnus) die nu gelukkig niet in-combat te hoeven worden uitgevoerd. Wel zijn er geheime combat-combo's die je kunt ontdekken, deze worden ook allemaal bijgehouden in logboeken.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Op de FP is dit artikel verschenen: nieuws: Sony publiceert 'launch titels' en andere details PS3. Dat zet de prijzen van de Wii wel in perspectief. Op alle vlakken is de Wii goedkoper als de twee concurrenten, alleen de controller (Wiimote + Nunchunk) is 10 dollar duurder dan de 360/PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii-control schemes van NFS: Carbon zijn bekendgemaakt:
The default driving scheme is similar to other Wii racing games in that it only uses the Wii remote for steering. "The Wii target market is more casual, so that's why this is the default control," said Larry LaPierre during our hands-on session a couple of weeks ago. "Non-gamers had no trouble picking it up. The longest it takes to get the hang of it is 30 minutes. But experienced gamers didn't like it as much. So we have alternatives."

Those alternatives use both the Wii remote and the nunchuk attachment. In the first one, you rotate the nunchuk left and right to steer, and tilt the Wii remote forwards or backwards from a 45-degree position to accelerate or brake, respectively. For both the second and third alternatives, you hold the Wii remote at a 90 degree angle and tilt it forward to accelerate, while using the Z-button on the nunchuk to brake. The difference is that in the second alternative, you rotate the nunchuk to steer; in the third, you steer with the nunchuk's analog stick.
Bron

Eerlijk gezegd lijkt mij alleen de standaard control-scheme bruikbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 23-10-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

De nun-chuc is ook geen essentieel onderdeel van de Wii. Dus vind ik niet dat meegerekend mag worden eigenlijk. je zegt toch ook niet bij de Ps3 dat je er nog een stuurtje van 100 euro bij moet kopen omdat er 40% racegames op de Ps3 komen :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen kan je die games nog wel spelen zonder stuurtje, veel wiigames zal je niet kunnen spelen zonder nunchuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:44:
Alleen kan je die games nog wel spelen zonder stuurtje, veel wiigames zal je niet kunnen spelen zonder nunchuck.
veel? het is niet 90% ofzo. Een heel stuk minder dacht ik toch wel. De wii race spellen doen bijvoorbeeld juist allemaal zonder. Het zijn vooral de 3d shooters en adventures die de nunchuck nodig hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 23-10-2006 12:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Lama :P

[ Voor 97% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-10-2006 13:03 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:58:
[...]

veel? het is niet 90% ofzo. Een heel stuk minder dacht ik toch wel. De wii race spellen doen bijvoorbeeld juist allemaal zonder. Het zijn vooral de 3d shooters en adventures die de nunchuck nodig hebben.
Nouja het is niet alsof er al zo heel lekker veel wii games uit zijn :P maar bv shooters, fighters, platform, rpg zullen allemaal de nunchuck gebruiken over het algemeen en dan heb je het al over 3kwart van het games aanbod heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Platforms is niet helemaal waar. De nieuwe Sonic maakt alleen gebruik van de Wii-mote en de bewegingen die daarmee mogelijk zijn. Ontwikkelaars moeten hun creativiteit aanboren en met nieuwe controller schema's komen. Ik denk dat er meer uit alleen de Wii-mote te halen is, dan dat we nu zien. Ontwikkelaars hangen nog iets te veel aan hun "vaste" ideeën. Ik denk dat wanneer je eenmaal 2 generaties verder bent, je echte Wii games gaat zien die helemaal niet meer lijken op games met een standaard controller. De DS heeft eigenlijk ook pas sinds vorig jaar echt volwassen DS games.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Misschien komt dat omdat de DS vorig jaar ook op de markt verscheen? :+ US/Jap nog net in 2004, maar scheelt niet veel.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Captain N schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:49:
Misschien komt dat omdat de DS vorig jaar ook op de markt verscheen? :+ US/Jap nog net in 2004, maar scheelt niet veel.
We zijn inmiddels al 1,5 jaar na de release van de DS phat geloof ik. Maar goed, ik zat verkeerd met mijn tijdsinschatting. Wat ik bedoelde is dat het ook bijna een jaar geduurd heeft, voordat de eerste echt volwassen DS games er waren. Je kunt gewoon niet verwachten dat ontwikkelaars tijdens de 1ste generatie games al het maximale halen uit een nieuwe controller. Ik verwacht dat in de 1ste generatie games ook een heleboel net-niet games gaan uitkomen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik denk zelfs al dat de net-niet-launchgames grote verbeteringen gaan laten zien. MP3 en Mario Galaxy krijgen veel meer lovende kritieken als bijv. Red Steel qua besturing. Helaas zal het zeker wel een jaar gaan duren voordat de echte bijzondere games uit gaan komen. Het zijn nu vooral bestaande games en dus bestaande ideeen die vormgegeven worden met de controller. Nieuwe ideeen zijn er wel, maar die zijn erg voorspelbaar (Wii Sports en partygames zoals Wario Ware & Rayman).

Ander onderwerp, welke spellen of spel willen jullie aanschaffen bij de launch en vooral waarom?

Aan de ene kant zijn er vrij veel spellen die mij aanspreken. Zelda, Rayman of Wario Ware, Red Steel, Monkeyball etc. Maar aan de andere kant zijn er ook zoveel spellen na de launch die ik gewoon moet hebben. Aangekondigde titels zoals, Batallion Wars II, Mario Galaxy, Mario Football Wii, MP3, Heroes, Super Smash Bros. Ook Excite Truck spreekt me steeds meer aan en het natuurrampen spel lijkt me ook heel cool. Dan zijn er natuurlijk nog zat games die ook nog gaan komen waar nog niet veel over bekend is, zoals Super Paper Mario, Mariokart Wii, PES of Fifa etc..

Maar ik kan dat onmogelijk allemaal aanschaffen, en mede het gebrek aan online games bij de launch zal er voor zorgen, dat ik dan me zoveel mogelijk zal proberen in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

We zijn inmiddels al 1,5 jaar na de release van de DS phat geloof ik. Maar goed, ik zat verkeerd met mijn tijdsinschatting. Wat ik bedoelde is dat het ook bijna een jaar geduurd heeft, voordat de eerste echt volwassen DS games er waren. Je kunt gewoon niet verwachten dat ontwikkelaars tijdens de 1ste generatie games al het maximale halen uit een nieuwe controller. Ik verwacht dat in de 1ste generatie games ook een heleboel net-niet games gaan uitkomen.
De eerste echte volwassen titel was IMHO Castlevania en die was er binnen 8 maanden na de launch in Japan. Overigens maakte Super Mario 64 ook meteen al perfect gebruik van de nieuwe controller van de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

MetroidPrime schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:25:
De eerste echte volwassen titel was IMHO Castlevania en die was er binnen 8 maanden na de launch in Japan. Overigens maakte Super Mario 64 ook meteen al perfect gebruik van de nieuwe controller van de N64.
Castlevania (ds) ken ik niet, dus ik weet niet in hoeverre deze goed gebruikt maakt van zowel dual screen, touch screen en voice herkenning.

In het geval van Mario ben ik het met je eens, maar analoog was niet een compleet nieuwe techniek zoals dit. Ik weet wel dat een maat van mij een joypad op de pc had met tilt technologie, maar dat is toch niet te vergelijken met de gyrospcopen, sensorbalken en nunchucks van de Wii

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Nu heb ik Castlevania niet gespeeld, maar is dit niet een titel die ook niet gewoon op een PSP gespeeld had kunnen worden? Het zal ongetwijfeld een goed spel zijn, maar volgens mij is het geen titel die zonder dubbel/touch screen niet gemaakt had kunnen worden.

Spellen als MP:H, Brain Training en dat soort titels maken op een unieke manier gebruik van de DS en zijn daarnaast ook nog eens "volwassen" titels. Dit soort spellen kunnen simpelweg niet op dezelfde manier op een concurrerende machine.

Mario64 heb ik wel gespeeld en die functioneerde idd meteen goed. Maar nu vind ik analoog niet zo'n gigantische stap, als dat de Wii nu maakt. Ik heb ook al een paar keer gelezen dat bij veel launch games het voelt, alsof de controller ondersteuning er verplicht in moest. Dan heb ik het wel over titels die normaal gesproken ook speelbaar waren met een gewone controller (bijv. NFS, Zelda).
Maar we zullen wel zien hoe het wordt, voor hetzelfde geld pakt het hele controller gebeuren meteen harstikke goed uit en krijgen we direct al een paar top-titels voorgeschoteld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vergeet even niet dat Mario 64 ook (een van) de eerste 3D platformer(s) was. Verder ben ik het ook niet helemaal eens met jou opvatting van een volwassen DS game (als ik je goed begrijp). Wat mij betreft hoeft het niet alle functionaliteit van de DS te bevatten. Nutteloze voice recognition in een game proppen om het er maar in te hebben hoeft van mij niet. Als het niet bij de game past is het ook prima om het weg te laten. Vind ik dan... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Captain N schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:37:
Vergeet even niet dat Mario 64 ook (een van) de eerste 3D platformer(s) was. Verder ben ik het ook niet helemaal eens met jou opvatting van een volwassen DS game (als ik je goed begrijp). Wat mij betreft hoeft het niet alle functionaliteit van de DS te bevatten. Nutteloze voice recognition in een game proppen om het er maar in te hebben hoeft van mij niet. Als het niet bij de game past is het ook prima om het weg te laten. Vind ik dan... :)
Eens. Maar het heeft in mijn ogen gewoon een aardig tijdje geduurd, voordat ontwikkelaars echt goed gebruik gingen maken van de DS. De titels die nu uitkomen zijn veel verder dan de "gadget" spellen van de launch periode. Ik verwacht dat de Wii ook zo'n traject zal volgen. Eerst veel conventionele games en dan over pakweg een jaar echte Wii titels.
Hoedje schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:09:

Ander onderwerp, welke spellen of spel willen jullie aanschaffen bij de launch en vooral waarom?
Ik ga sowieso voor Rayman Raving Rabbids. Dat lijkt me gewoon geweldig leuk uitgewerkt. Verder wacht ik een beetje de reviews af. Zit te twijfelen over Red Steel, mede door de gemengde verhalen die je er van hoort. Ik denk dat ik dan toch voor Zelda ga en dan nog een racer erbij. Is Excitetrucks eigenlijk een launch titel?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Volgens mij wel. Krijgt leuke reacties ook. Alleen zou het een beetje oppervlakkig zijn.
Voor mij wordt het iig zelda en raving rabbids. Lijkt me allebei echt geweldig!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor mij wordt het in ieder geval Zelda en wat Virtual Console titels. Over Rayman ben ik nog wat aan het twijfelen, het lijkt mij een erg leuk spel, maar precies één week later komt Wario Ware uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik ga op 8 december iedergeval zelda + red steel kopen en iets later ook rayman raving rabbids :D .
en ook nog wat virtual console titels :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik denk ook Zelda / Red Steel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Ik ga iig voor Zelda, waarschijnlijk ook voor Rayman (leuk om met wat vrienden te spelen) en misschien ook voor Exitetruck. Van Red Steel wacht ik de eerste reviews nog ff af. Daarnaast koop ik er uiteraard meteen een classic controller bij om de oude Zelda's & Mario's via de virtual console te kunnen spelen :P...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Ik hoor niemand hier eigenlijk praten over Call of Duty 3 op de Wii. Mij lijkt dat wel vet een shooter met de wiimote (heb duckhunt altijd leuk gevonden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:29:
Voor mij wordt het in ieder geval Zelda en wat Virtual Console titels. Over Rayman ben ik nog wat aan het twijfelen, het lijkt mij een erg leuk spel, maar precies één week later komt Wario Ware uit.
exact! het is die vreselijke twijfel tussen RRR en wario ware :'( . Wario ware DS was imo DE beste launchtitel voor DS en daar heb ik men hele familie en vriendenkring aan verslaafd gekregen. Vraag is of RRR -hoe grappig de trailers ook zijn- het niveau van wario ware kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeboe schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:44:
[...]

exact! het is die vreselijke twijfel tussen RRR en wario ware :'( . Wario ware DS was imo DE beste launchtitel voor DS en daar heb ik men hele familie en vriendenkring aan verslaafd gekregen. Vraag is of RRR -hoe grappig de trailers ook zijn- het niveau van wario ware kan halen :)
Als ik de filmpjes van Rayman bekijk, dan lijkt het spel vooral de hectiek en humor van Wario Ware te missen. Wario Ware lijkt in de filmpjes weer net zo absurd en hectisch als in de voorgaande delen te zijn. Op GameTrailers staat een filmpje van een verslaggeefster die het spel een paar weken terug speelde. Tijdens het spel ligt ze volledig in een deuk en dat is toch wel een beetje de kracht van Wario Ware.

Sam Fisher konijnen en konijnen op de WC zijn grappig, maar ik ben bang dat Rayman lang niet zo grappig zal zijn als Wario Ware. Ook denk ik dat de replay-waarde van Rayman een stuk lager zal liggen dan bij Wario Ware.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 23-10-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Bartolomew85 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:12:
Ik hoor niemand hier eigenlijk praten over Call of Duty 3 op de Wii. Mij lijkt dat wel vet een shooter met de wiimote (heb duckhunt altijd leuk gevonden ;))
Ik denk dat de enige kans die Far Cry en COD3 hebben is wanneer Red Steel gigantisch tegenvalt. Red Steel is voor veel mensen (waaronder mezelf) toch een veelbelovende titel die daarnaast grafisch ook nog eens heel wat meer brengt dan Far Cry en COD3. Ik verwacht dan ook dat Red Steel de voorkeur heeft van zo'n beetje alle toekomstige Wii kopers.

Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen tussen Red Steel en Zelda. Ik denk dat ik gewoon de reviews afwacht. Red Steel is volgens mij kwa besturing nog niet heel prettig, maar wel enorm vooruit gegaan. Ik verwacht dat dat nog wel goed komt met de controls. De hele setting spreekt me sowieso heel erg aan.

Van Zelda kun je eigenlijk wel van op aan dat het een topper wordt. Alleen gun ik mezelf de tijd niet om me echt te verdiepen in zo'n spel. Wind Waker heb ik nog niet uitgespeeld, terwijl ik die toch al 2 jaar in bezit heb en ook RE4 is nog niet uit, terwijl ik die ook bij launch had. Ik gun mezelf gewoon de tijd niet voor dat soort spellen. Beetje jammer eigenlijk wel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij gunt jezelf de tijd niet, ik heb het gedult er niet voor helaas.

Dan nog een vraagje, maar is fok.nl bij jullie ook down? sinds gistermiddag kan ik er al niet meer op maar kan er veder niks over vinden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor Zelda en / of Red Steel bij de launch. Weet het nog niet helemaal zeker. Heb al jaren geen Zelda game gespeeld, maar ik verwacht dat deze nog net zo leuk zijn als vroeger ( zolang hij maar niet zo slecht is als de CDI versie :) )

Van Red Steel was ik redelijk onder de indruk door de filmpjes, maar ik wacht nog heel even af of het wel lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Red Steel wil ik aan de ene kant heel graag, aan de andere kant ziet Excite Truck er ook wel vet uit. Ik twijfel nog, maar de voorkeur gaat wel in de richting van Red Steel.

Fok is bij mij ook traag / niet / amper bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Excite truck is toch uitgesteld naar Q1 2k7? Ik twijfel tussen red steel (afhankelijk van de reviews, 7.5> = kopen :D) of anders Rayman. Dit alles naast Zelda natuurlijk ;)
Ik kijk verder ook erg uit naar Dragonball Tenkachi. Het besturingsschema lijkt me erg prettig en het spelen ziet er erg leuk uit :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Hier is het erg simpel. 5 games, anderen interesseren me helemaal niet momenteel.

Mario Galaxy, Zelda, Red Steel, Metroid 3 en Wario Ware.

De rest zijn allemaal van die 'leuk om wel eens te proberen, maar daar stopt het wel' games.

Bovengenoemde gaan de geschiedenisboeken in en MOET je gewoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DBZ zou ik niet teveel van verwachten. Handson gaan van bagger tot het werkt wel aardig maar je kan beter een normale controller gebruiken.

Ow en weet iemand nou wat er met fok aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Smoonshine schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:42:

Ik denk dat de enige kans die Far Cry en COD3 hebben is wanneer Red Steel gigantisch tegenvalt. Red Steel is voor veel mensen (waaronder mezelf) toch een veelbelovende titel die daarnaast grafisch ook nog eens heel wat meer brengt dan Far Cry en COD3. Ik verwacht dan ook dat Red Steel de voorkeur heeft van zo'n beetje alle toekomstige Wii kopers.
Dit zijn typisch games waarin GFX belangrijker zijn dan controls. Red Steel kan zich hier onderscheiden omdat dit een Nintendo Exclusive is, maar Far Cry en COD3 komen ook op de andere platforms uit met veel mooiere GFX. Als ik die games wil spelen kruip ik dus wel achter mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

niemand die metal slug anthology op zen lijst heeft staan dan? imo de beste arcadeplatformer ooit gemaakt en de hele reeks op 1 schijfje zie ik dik zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Little Bear schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:39:
Dit zijn typisch games waarin GFX belangrijker zijn dan controls. Red Steel kan zich hier onderscheiden omdat dit een Nintendo Exclusive is, maar Far Cry en COD3 komen ook op de andere platforms uit met veel mooiere GFX. Als ik die games wil spelen kruip ik dus wel achter mijn PC.
Dat graphics belangrijk zijn kan ik begrijpen, maar ik heb geen hdtv thuis om me aan te vergapen. De kwaliteit van mijn xbox vind ik al 'voldoende' en aangezien de wii daar niet ver uit de buurt zal zitten (iig met CoD 3), zal het wel mee vallen met de graphics. Verder vind ik het gewoon een enorm vet idee om Call of Duty 3 met de wiimote te spelen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

*edit: en ik kijk ook wel uit naar de minigames van RRR :9. Ik heb al wat videos gezien (van ign) en dat bevalt me wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bartolomew85 op 24-10-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Graphics zijn natuurlijk nooit belangrijker dan gameplay. Het is wel de combinatie van graphics/geluid/gameplay die bepaald of een spel een topper is of niet. Als één van de drie zijn werk niet goed doet, gaat de hele beoordeling van zo'n spel omlaag. Mooie graphics zonder goede gameplay is niet veel waard, maar sterke gameplay zonder bijpassende graphics (niet per sé hele mooie graphics, zie monkeyball/wario ware) zorgt ook voor een domper. Pas wanneer alles op elkaar is afgestemd heb je een topper in handen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Collaborator schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:32:
Excite truck is toch uitgesteld naar Q1 2k7?
Oh, naja, dan hoef ik niet meer te twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Eindelijk wat meer info over Heroes :D : http://gameinformer.com/N...0/N06.1023.1835.33733.htm
The hero is Travis Touchdown, and he’s a professional killer. There is a sort of killer association where the killers are ranked, and Travis wants to get from the 10th rank to the 1st – Travis wants to be the top killer. Travis will have to kill each of the 10 killers that are ranked higher to become the best killer.
Afbeeldingslocatie: http://gameinformer.com/NR/rdonlyres/61F630C5-D9E4-4379-925F-52F83D8D083C/10491/02heroes10.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Matt van IGN mag volgende week 48 uur lang de final versie van Twilight Princess spelen en doet daar waarschijnlijk voor volgende week vrijdag verslag van. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Matt Casamassina has updated his blog with some info on a Legend of Zelda: Twilight Princess press event. The even will be held at Nintendo of America headquarters, and will take place from October 31st to November 1st. This is 48 hours of Zelda goodness, with what I expect to be the final version of the game on the Wii.
RawMeatCowboy van Gonintendo gaat er ook naar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog info over die horrorgame voor de wii? Of was dat toch een hoax..
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.