Toen ik mooi thuis op mijn wifi zat, vroeg een maat van mij of hij er ook op mocht, vanaf de buren. Zo heb ik via p990i het wachtwoord voor wireless gewijzigd en sindsdien kom ik zelf niet meer in mijn netwerk via p990.
Wat ik geprobeerd heb is het volgende:
- Het juiste wireless wachtwoord ongeveer 5x achter elkaar invoeren, zodat ik er zeker van was, dat ik het goede wachtwoord invoerde...
- Meerdere malen restarten van het apparaat.
- Batterij eruit en weer in.
- WIfi uit en aan (zowel phone als modem)
- Internetaccounts verwijderen en nieuwe aanmaken.
- Nieuwe (andere) wachtwoord voor wireless aanmaken en invoeren.
- Mac filter erop zetten en juiste mac adres van telefoon in de modem/router zetten.
- Coderingsmethoden aanpassen
Alsnog blijft hij aangeven: kan geen verbinding maken. Ik weet het gewoon niet meer? Iemand nog ideen die me misschien kunnen helpen ?
Verder is het dus een topphone

[/quote]
Heb ik ook, had eerst geen beveiliging op m'n router, dus iedereen kon erop( ik dus ook met de P990i, werkte goed).
Maar ik dacht, laat ik de boel eens beveiligen met een WEP key, welke ik ook op de telefoon heb ingevoerd.Nu maakt de telefoon wel verbinding( zeer goed) met de router, maar kan de server niet vinden.Wat ik ook probeer aan instellingen. Dus de heleboel terug gezet, router zonder WEP key, zoals het voor de tijd was, toen het nog werkte. Nou kan ik niet meer op internet met de telefoon via Wlan. Snap er nix van. Wie wel?