Wil toch wel even hier iedereen bedanken voor al de bijdrage's die hier staan.Was zelf opzoek naar een phone met PDA en als t ff kon een camera voor weinig geld.Heb sinds vandaag een geheel nieuwe P990i tot mn beschikking.Gelijk aan de update gehangen , vers uit de doos en moet zeggen dat het tot nu toe nog niet een keer is fout gegaan met hangen, crashen of wat dan ook.Zal t mazzel zijn? Wie weet wat dat ding nog allemaal gaat uithalen in de toekomst.... Maar zoals gezegd, iedereen die hier zn bijdrage heeft neer gezet, echt bedankt, want heb niet eens de gebruiksaanwijzing ook maar nodig gehad.
Mijn excuses dat ik dit oude topic omhoogschop, maar ik zit met een eigenaardigheidje op mijn p990.
Na lange tijd heb ik hem toch maar weer van de zolder gehaald om mijn htc diamond te vervangen. Ik heb genoeg van WM 6.x
Nu wilde ik hem updaten. Heeft een redelijk oude FW volgens mij. De CDA is cda162007/Z R2A01 Die Z baart mij zorgen, ik kan er vrij weinig over vinden en SEUS geeft aan dat dit de laatste versie zou zijn. Dat klopt volgens mij niet. SEUS is de laatste versie van SE.
Ik heb dit http://bayanijuan.blogspo...ding-adventure-steps.html alles doorgelezen, maar dat brengt me niet veel verder.
Iemand die in de goede richting kan brengen?
De GSM komt overigens uit een duitste mediamarkt en heeft alleen UK en DE als taalkuze.
Na lange tijd heb ik hem toch maar weer van de zolder gehaald om mijn htc diamond te vervangen. Ik heb genoeg van WM 6.x
Nu wilde ik hem updaten. Heeft een redelijk oude FW volgens mij. De CDA is cda162007/Z R2A01 Die Z baart mij zorgen, ik kan er vrij weinig over vinden en SEUS geeft aan dat dit de laatste versie zou zijn. Dat klopt volgens mij niet. SEUS is de laatste versie van SE.
Ik heb dit http://bayanijuan.blogspo...ding-adventure-steps.html alles doorgelezen, maar dat brengt me niet veel verder.
Iemand die in de goede richting kan brengen?
De GSM komt overigens uit een duitste mediamarkt en heeft alleen UK en DE als taalkuze.
Je kunt hem overzetten op Generic world. Die heeft zelfs nog een hogere versie.
Dat kost je even wat tijd, maar is het wel waard.
Ik gebruik mijn P990i nu weer voor mijn werk. Zelf heb ik voor prive een HTC Touch 3g met Mobile 6.1 en nog wat software erbij (hier ben ik zelf heel erg tevreden over.).
Dat kost je even wat tijd, maar is het wel waard.
Ik gebruik mijn P990i nu weer voor mijn werk. Zelf heb ik voor prive een HTC Touch 3g met Mobile 6.1 en nog wat software erbij (hier ben ik zelf heel erg tevreden over.).
Dat overzetten naar Generic World lukt dus niet. Ik heb de stappen in de link van mijn vorige post gevolgd, maar ik loop vast bij het zoeken naar de files van resp. 350 en 420bytes. Die zijn er gewoonweg niet.
Het is inmiddels gelukt middels XS++
Het is inmiddels gelukt middels XS++
[ Voor 8% gewijzigd door O085105116N op 30-10-2009 12:42 ]