Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:57:
[...]

Dat lijkt een logisch antwoord, ware het niet dat bv een BT GPS ontvanger gelinkt moet worden zonder code en er geen optie is om de p990i een niet geautoriseerde connectie te laten maken.

Dus????
zodra je je instructieboekje cq handleiding doorgelezen had, had je je gezien dat er ergens aangegeven staat dat je de code 0000 moet gebruiken in het geval van gps ontvanger

tenminste in de meeste gevallen, kan ook ander getal zijn maar dat is hoogst onwaarschijnlijk
(hetzelfde geld voor bluetooth headsets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
misschien domme vraag, maar waar staat, CDA voor bij firmware versie
CDA: 162007/1 R3B01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefivo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
"...To make this information complete, we should also mention the CDA version. CDA is the customization version of your phone. Customization means the contents of A: drive (ROM) and also the default contents of C: drive your device comes with. Among others, this relates to operator-customized startup and shutdown videos, user greeting, web browser's home page and preinstalled bookmarks and also language packs that come preinstalled with the phone. CDA version depends on the country of purchase as well as on the network operator...."

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=24665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Since zaterdag heb ik ook zo'n ding.
Nou effe wat Mp4 overgezet van m'n P800. Niks wordt herkent.
Staat in de specs ergens op 'n review site Mpg dus wat MPG over gezet. super traag nog niks.
Nou heb ik ook 'n filmpje opgenomen en zie.
3GP? Quicktime.
Dat is minder nog nooit gebruikt. En dan sta je dan met je PSP Mp4 speler clipjes.
Nou effe 'n 3GP converter zoeken.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een goede converter waarmee ik mijn dvd kan converteren naar een bestandformaat voor de p990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

SG schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:38:
Nou effe wat Mp4 overgezet van m'n P800. Niks wordt niet herkent.
Staat in de specs ergens op 'n review site Mpg dus wat MPG over gezet. super traag nog niks.
3GP? Quicktime.
Dat is minder nog nooit gebruikt. En dan sta je dan met je PSP Mp4 speler.
Heeft U hier ook een NL vertaling van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertaling?? lijkt me duidelijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3GP? Quicktime.
Dat is minder nog nooit gebruikt. En dan sta je dan met je PSP Mp4 speler clipjes.
Een paar normaal lopende nederlandse zinnen waren niet verkeerd geweest maar okee,
gezien je nu een p990i hebt had je ook je handleiding door kunnen lezen en een paar regels tekst aan kunnen treffen waarin staat dat jouw toestel mp4 en 3gp ondersteund en niet mpg of quicktime bestanden.

Programma's zoals "alive mp4 converter" zetten filmpjes perfect over naar zowel mp4 of 3gp voor gebruik op de p990i, dus mischien is dat iets wat je zou kunnen gaan uitproberen, hierna zou je toestel de filmpjes goed moeten kunnen afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Laatst online: 15-08-2024
bounzzzzz schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:36:
Voor me Tomtom moet ik nog een GPS muis kopen, maar ondersteund tomtom 6 ook TMC
want anders koop een een muis met TMC ontvangst.
KICK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
beetje zoeken kan geen kwaad hè...
TMC is een handige optie om file informatie op te halen zodat TomTom dit kan ontwijken en je dus sneller je bestemming bereikt. Deze informatie wordt opgehaald via het FM kanaal. Meer info over TMC vind je hier. Echter ondersteunt TomTom Navigator 6 nog geen TMC. De verwachting is dat dit met een update verholpen zal worden
Het TomTom Navigator 6 Topic

staat nota bene in de startpost

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Heb gisteren ook de firmware geupdate en op het eerste gezicht lijkt de telefoon een stuk sneller.
Nader gebruik zal leren of de restarts (vooral voor snelheidsverbetering) ook wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 09:30

GF

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:27:
OK. De oplossing: 0000 schijnt de code voor "geen code" te zijn.

Wie wist dit?
0000 is meestal de standaard code voor apparaten zoals gps units en headsets. Misschien omdat ze maar 1 connectie kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Hoe is de nieuwe firmware, werkt het nu veel beter of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:12:
Heb gisteren ook de firmware geupdate en op het eerste gezicht lijkt de telefoon een stuk sneller.
Nader gebruik zal leren of de restarts (vooral voor snelheidsverbetering) ook wegblijven.
in ieder geval swiss manager installeren, dan sluiten alle applicaties automatisch af. heb geen last meer van auto-restart meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3GP? Quicktime.
ik gebruik winavi ipod/psp/3gp/mp4 convertrer
de 3gp trek hij niet maar de mp4 loopt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
kyddil schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:04:
Hoe is de nieuwe firmware, werkt het nu veel beter of?
Ik kan nu wel een mp3 als alarm zetten, dat deed hij bij mijn vorige software nog niet (ik had nog niet eerder geupdate).
Agile messenger werkte bij mij hiervoor dus ook al, maar nu loopt het progje wel vast als ik in preferences menu ga, das wel goed balen
Als ik een sms type en hij wat lang wordt, komt er na 1 niet 2 maar 3 te staan....(dus alsof het in drie keer verzonden zou worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel houdt hij sinds de software-update bij mij de pagina-instellingen bij internet niet meer vast, dus passend in scherm of volledige pagina.
wat ik ook nog niet heb gevonden is het instellen van een homepage. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 07:50:
wel houdt hij sinds de software-update bij mij de pagina-instellingen bij internet niet meer vast, dus passend in scherm of volledige pagina.
wat ik ook nog niet heb gevonden is het instellen van een homepage. iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem met de pagina instelling. Zal dus wel aan de update liggen.

En verder is het zo dat de bovenste pagina uit je favorieten je homepage is. Omdat je de lijst niet kunt sorteren (zeer vreemd ja) kun je je homepage dus alleen veranderen door van bovenaf te verwijderen.

Maar misschien weet ik iets niet wat anderen wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de pagina instelling. Zal dus wel aan de update liggen.

En verder is het zo dat de bovenste pagina uit je favorieten je homepage is. Omdat je de lijst niet kunt sorteren (zeer vreemd ja) kun je je homepage dus alleen veranderen door van bovenaf te verwijderen.

Maar misschien weet ik iets niet wat anderen wel weten.
dat laatste had ik al ontdekt. Wat ik gedaan heb is niet verwijderen maar aan elke pagina een spatie op het eind van het adres invoegen. Dan verplaatst de bookmark zich naar onderen. Je houd hem dan in ieder geval vast en hij blijft toegankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:00:
[...]

dat laatste had ik al ontdekt. Wat ik gedaan heb is niet verwijderen maar aan elke pagina een spatie op het eind van het adres invoegen. Dan verplaatst de bookmark zich naar onderen. Je houd hem dan in ieder geval vast en hij blijft toegankelijk
Goede oplossing voor een merkwaardige tekortkoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Ik ben erg benieuwd naar het volgende, en daar heb ik jullie aandacht bij nodig;

Er zijn mensen die nog steeds problemen hebben met hun P990i, maar er zijn ook mensen die geen problemen (meer) hebben.

Ik ben benieuwd wat de verdeling hierin is, oftewel wie heeft er nog problemen en wie niet, maar nog belangrijker waar heb je hem gekocht.

Ik denk namelijk dat mensen die hem via internet hebben gekocht, er meer en langer problemen mee hebben dan mensen die hem in een winkel hebben gekocht.

Als uit dit kleine 'onderzoekje' blijkt dat ik gelijk heb, dan zou dit in de toekomst voor veel tweakers mee kunnen wegen in hun beslissing om iets via internet of in de winkel te halen. Voor mij in ieder geval zeker wel.

Hier dus nog 1 keer kort en bondig mij tweeledige vraag:
  • [b]
  • Heb je er wel of (zo goed als) geen problemen mee?
  • [/b]
  • [b]
  • Heb je hem in de winkel of via Internet gekocht?
  • [/b]
Ik hoop dat jullie allemaal de tijd kunnen vinden om dit even te beantwoorden, maar bovenal dat jullie het ook nuttig vinden.

Groeten,
Zky

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:52:
  • [b]
  • [/b]
  • [b]
  • [/b]
Groeten,
Zky
Ik heb GEEN problemen.
Ik heb 'm sinds 28 september; via GSMtrack.nl (binnen 4 daagjes na bestelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NO problems hier met mijn P990i met R7 software.

Ook via gsmtrack besteld op 10 september en 14 september in huis gehad eerst naar R5 geupdate de dag dat ik hem had en afgelopen vrijdag naar R7

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn p990i kan niet meerdere dingen tegelijk, dan crasht er altijd een progje, of crashen ze alle. Ik kan geen internetpagina open hebben staan en agile messenger tegelijk, of bijvoorbeeld net had ik een pagina open en start ik een mp3, en dan is de browser dus gecrasht. Dat is bij alle sw-versies geweest, en nu bij de meest recente is er helemaal niks veranderd.

Een voordeel van het crashen van progjes is denk ik dat de foon zelf niet zo vaak reboot.

Ik heb em bij de phonehouse gehaald, maar ik denk wel dat het een van de eerste batches was. Ze hadden em al een tijdje liggen.

Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik er mee moet, want in de winkel kunnen ze em niet meer terugnemen blijkbaar, omdat het geen DOA is, wat weer alleen binnen 7 dagen na aankoop is. Moet ie dan dus naar SE opgestuurd worden door mijzelf?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar het volgende, en daar heb ik jullie aandacht bij nodig;

Zky
nagenoeg geen problemen
1ste week sept bij telfort winkel gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:57:
[...]

geen problemen hier met de p990i
gekocht bij phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:29:
Mijn p990i kan niet meerdere dingen tegelijk, dan crasht er altijd een progje, of crashen ze alle. Ik kan geen internetpagina open hebben staan en agile messenger tegelijk, of bijvoorbeeld net had ik een pagina open en start ik een mp3, en dan is de browser dus gecrasht. Dat is bij alle sw-versies geweest, en nu bij de meest recente is er helemaal niks veranderd.

Een voordeel van het crashen van progjes is denk ik dat de foon zelf niet zo vaak reboot.

Ik heb em bij de phonehouse gehaald, maar ik denk wel dat het een van de eerste batches was. Ze hadden em al een tijdje liggen.

Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik er mee moet, want in de winkel kunnen ze em niet meer terugnemen blijkbaar, omdat het geen DOA is, wat weer alleen binnen 7 dagen na aankoop is. Moet ie dan dus naar SE opgestuurd worden door mijzelf?
Nee hoor, het beste is naar een sonyericsson servicepoint te gaan en zeggen dat ie kapot is en een bonnetje meenemen. Dan wordt hij direct gemaakt als je geluk hebt. Lukt dit niet of woon je daar niet in de buurt dan ga je er mee naar de phonehouse en leg je het verhaal nog eens uit. De verkoper zal hem dan voor je opsturen naar Dynafix en dit valt binnen je garantie. Je bent dan wel twee weken je telefoon kwijt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Gekocht bij GSMtrack.nl. Na 2 weken terug gestuurd. Was niet mee te werken (waarom zie eerdere posts in deel 1). Als vervanging een nieuw exemplaar gekregen. Deze meteen geupdate naar R7. Sindsdien weinig tot geen problemen. Super toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

Nee hoor, het beste is naar een sonyericsson servicepoint te gaan en zeggen dat ie kapot is en een bonnetje meenemen. Dan wordt hij direct gemaakt als je geluk hebt. Lukt dit niet of woon je daar niet in de buurt dan ga je er mee naar de phonehouse en leg je het verhaal nog eens uit. De verkoper zal hem dan voor je opsturen naar Dynafix en dit valt binnen je garantie. Je bent dan wel twee weken je telefoon kwijt minimaal.
Bijvoorbeeld deze? Of moeten ze alle reparaties kunnen?

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)
Belcompany Max Center
Nieuwgraaf 62a
6921 RK Duiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ja lijkt me goed, je kunt het iig proberen. Is beter dan je telefoon 2 weken kwijt zijn en dat kun je alsnog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49

• [b]
  • [/b]
  • [b]
  • [/b]
• Zo goed als geen problemen, af en toe een reboot maar verder niks schokkends meer

• Via internet bij algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik ga deze week maar eens een wat groter geheugenkaartje halen, ik zit nog met mn 128mb uit de p800 en p900.
Ik twijfel tussen 2 of 4 gig. Ik denk dat ik aan 2 gig genoeg heb, ik hoef niet constant alle TomTom mappen van heel europa erop te hebben;)

Wel nog een aantal progjes, games, muziek en af en toe een filmpje ofzo

Wat hebben jullie en vind je het genoeg of te weinig

Bij de memoryshop in rotterdam kost een 2 gig kaartje 73 euro en de 4 gig 131. Weet iemand nog een goedkoper adresje ?
Als ik op marktplaats kijk zie ik naast de Sandisk ook veel Magicgate kaartjes, zit hier nog enig verschil tussen?

[ Voor 18% gewijzigd door Folkifoon op 24-10-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik mijn Z800 ingeruild voor een nagelnieuwe P990 (gekocht via internet Zercom, geupgrade, voorlopig niet veel problemen). Om mijn calendar en contacts te synchroniseren op mijn windows PC gebruikte ik het handige freeware programma MyPhoneExplorer. Dit werkt helaas niet met Symbian phones. Ik heb ook geen Outlook of Lotus Notes, en kan en wil die ook niet installeren. Dus ben ik op zoek naar (freeware) calendars (zoals sunbird, yahoo calendar, google calendar, ...) of een PhoneManager (zoals MyPhoneExplorer) en een manier om mijn P990 daarmee te synchroniseren.

Hoe synchroniseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Folkifoon schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:50:
Als ik op marktplaats kijk zie ik naast de Sandisk ook veel Magicgate kaartjes, zit hier nog enig verschil tussen?
MagicGate is toch een geregistreerde merknaam van Sony voor z'n MemorySticks?
Er was wel verschil tussen de Sony en de Sandisk kaartjes. Ik weet niet meer welke wat had, maar het is als volgt. De één is sneller en de andere heeft meer ruimte over op het kaartje. 1GB is nooit volledig 1GB, maar één van de twee heeft dan meer over. (rottig uitgelegd, maar weet het even niet anders te verwoorden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:29:

ik heb m ook bij de phone house vandaan en had ook behoorlijk veel problemen, terug nemen doen ze inderdaad niet, maar opsturen wel, die van mij is al twee keer opgestuurd geweest, eerste keer heel nieuw binnenwerk gekregen,tweede keer ook weer iets vervangen en geupdate, hij doet het nu goed,alleen bij het openen van sommige foto`s loopt hij vast, (zonder logische reden in mijn ogen)
essie-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Arunia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:52:
[...]

MagicGate is toch een geregistreerde merknaam van Sony voor z'n MemorySticks?
Er was wel verschil tussen de Sony en de Sandisk kaartjes. Ik weet niet meer welke wat had, maar het is als volgt. De één is sneller en de andere heeft meer ruimte over op het kaartje. 1GB is nooit volledig 1GB, maar één van de twee heeft dan meer over. (rottig uitgelegd, maar weet het even niet anders te verwoorden.)
Volgens mij maakt Sandisk de kaartjes voor Sony. Dan mogen ze van sony MG gebruiken :) Qua snelheid maakt het niet zoveel uit omdat de beperkende factor de snelheid is waarmee de telefoon de data wegschrijft. Digitale camera's zijn geoptimaliseerd om snel weg te schrijven, daar heb je profijt van 150x kaartjes maar bij een telefoon of PDA maakt het niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na, heb eindelijk mijn hoesje binnen van noreve uit frankrijk.
goed leer,stevig perfecte passing.
met klepje, iets moeite om dicht te maken, zonder klepje perfecte bescherming.
past met hoesje gewoon op deskstand.
zit een goede verwijderbare clip bij, maar ik gebruik hem zonder. meer een pda principe
ff wat foto impressies voor de liefhebber

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/92/278151246_9030281b89_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/80/278151252_d1efc0579b_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/84/278151253_8c29c4c170_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/114/278151255_9d6fd465cc_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/81/278151256_5c49dd1ac6_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/120/278151257_93f59c6c8f_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:52

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Hmm ziet er op zich goed uit dat hoesje, al heb ik persoonlijk liever mn siliconenskin.

Ik zie dat bij het leren hoesje de hoekpunten nog steeds 'ontbloot' zijn, en mijn ervaring met voorgaande telefoons is dat juist de hoeken het eerste te lijden hebben onder butsen, stoten en krassen..

En dan zou ik juist zo'n hoesje kopen omdat ik m dan aan mn riem kan hangen, maar die sloop je er weer af? :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enokrad66
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2021
Update lukt niet.

Misschien heeft iemand een tip.

Nadat ik in september mijn P990 binnen had, heb ik gelijk zonder problemen een update gedaan.

Nu wil ik de nieuwste firmware in de hoop dat mijn P990 wat sneller wordt.

Als ik het update programma start kom ik uiteindelijk bij het scherm waar wordt gezegd dat de P990 aangesloten moet worden (zonder sim en volle batterij)
Nu sluit ik de P990 aan terwijl ik de C ingedrukt houd. Nu start hij niet om te laden. Nu gebeurt er echter niets meer. Het scherm waarop gemeld staat dat ik de P990 aan moet sluiten blijft gewoon staan.
Ik heb al geprobeerd update opnieuw te installeren. Ik heb het op een andere PC geprobeerd.

Iemand tips?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Iemand de usb data kabel werkend gekregen op een usb auto lader (ORA Double USB Car Charger)? Hij laad wel op wanneer ik deze kabel op mijn pc gebruikt echter op mijn auto lader niet. Dit terwijl elk ander apparaat het hier wel op doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Heb even wat UIQ3 apps toegevoegd aan de startpost :)

enokrad66> Andere usb poort al geprobeerd, en als je de update software verwijdert, verwijder dan ook de map uit je Program Files, en installeer daarna het hele zaakje opnieuw.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanochtend geupdated naar de R7A001 maar ik heb cda versie R4A01 en niet de R3A02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enokrad66
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2021
[Chiron]

Ja beide optie heb ik ook geprobeerd. Ben een beetje clueless.

Heb geen zin om helemaal naar een service center te gaan en erachter te komen dat het hen ook niet lukt.

Andere tip?

Thanks iig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:28:
ik heb vanochtend geupdated naar de R7A001 maar ik heb cda versie R4A01 en niet de R3A02.
Wat is je volledige cda code? misschien dat je een andere landcode hebt dan /66 (Nederland) en als dat niet zo is, ga ik morgen nog een keertje proberen te updaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Chiron schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:58:
[...]

Wat is je volledige cda code? misschien dat je een andere landcode hebt dan /66 (Nederland) en als dat niet zo is, ga ik morgen nog een keertje proberen te updaten :p
Idd ik heb ook geen NL versie dus zeer geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn toestel staat bij CDA versie:CDA162008/66 R4A01
volgens mij houdt dit in dat de update versie aangepast is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Net geprobeerd te updaten (met /66 toestel), CDA versie blijft R3 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij mij eerlijk gezegd ook.

CDA162008/66 R3A02

Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag! Waarschijnlijk hadden juliie al eerder de tel R7versie erop staan?
Ik heb namelijk geupdated vanaf de tel R5 (oude SW versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Ik heb mijn p990i binnen, ik had via smartphonestunts besteld met tmobile en WEB N WALK, alleen hoe moet ik dit instellen (web n walk) of kan ik nu gelijk al internet op ?

en hoe check ik de software versie

mijn 1e indruk is erg positief, hijs erg snel vind ik.. maar goed heb hem maar 20/30 min...

EDIT:

Ik heb trouwens de R7A001

cda:

CDA162008/66 R3a02

EDIT 2:

ik gebruik nu voor pit (web n walk) t-mobile GPRS instelling die er standaard opzat, ik hoop dat ik niet opeens een rekening van 200 euro krijg :X

[ Voor 27% gewijzigd door kyddil op 25-10-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewopon de volle pond van 590 euri betaald toen ie net uitkwam.

De instellingen voor internet moet halen vanaf de SonyEricsson-site. Gewoon je telefoon kiezen en kiezen voor internetinstellingen. Je moet dan je telefoonnummer invullen en een smsje wordt jouw kant opgezonden die je moet installeren. T-mobile ondersteunt de P990i namelijk nog niet. Je kan ze vragen of ze de instellingen van de P910i willen sturen, maar weet niet of dit werkt. Trouwens het opvragen van de internet0instellingen via sonyericsson is mij ook niet gelukt. Anderen wel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:41:
Ik heb gewopon de volle pond van 590 euri betaald toen ie net uitkwam.

De instellingen voor internet moet halen vanaf de SonyEricsson-site. Gewoon je telefoon kiezen en kiezen voor internetinstellingen. Je moet dan je telefoonnummer invullen en een smsje wordt jouw kant opgezonden die je moet installeren. T-mobile ondersteunt de P990i namelijk nog niet. Je kan ze vragen of ze de instellingen van de P910i willen sturen, maar weet niet of dit werkt. Trouwens het opvragen van de internet0instellingen via sonyericsson is mij ook niet gelukt. Anderen wel trouwens
Ik heb de standaard tmobile instellingen die er al op zat gebruikt, en het werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Ik zit nou net te kloten op mijn WLAN aan de praat te krijgen,
Ik heb verbinding met met mijn netwerk maar het internet
kan ik niet op hij zegt kan geen externe server vinden.

Wie kan mij helpen en wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn mensen die nog steeds problemen hebben met hun P990i, maar er zijn ook mensen die geen problemen (meer) hebben.

Ik ben benieuwd wat de verdeling hierin is, oftewel wie heeft er nog problemen en wie niet, maar nog belangrijker waar heb je hem gekocht.

Ik denk namelijk dat mensen die hem via internet hebben gekocht, er meer en langer problemen mee hebben dan mensen die hem in een winkel hebben gekocht.

Als uit dit kleine 'onderzoekje' blijkt dat ik gelijk heb, dan zou dit in de toekomst voor veel tweakers mee kunnen wegen in hun beslissing om iets via internet of in de winkel te halen. Voor mij in ieder geval zeker wel.

• [b]
  • [/b]
  • [b]
  • [/b]
Ik hoop dat jullie allemaal de tijd kunnen vinden om dit even te beantwoorden, maar bovenal dat jullie het ook nuttig vinden.

Groeten,
Zky
Ik kocht mijn p990i eind september bij de PhoneHouse. Relatief weinig problemen. Alleen het updaten wil nog niet lukken, zelfs niet bij SE servicepoints. Ga dat na mijn vakantie eens uitpluizen. Zit nu via KPN hotspot het forum te lezen op mijn p990... Laptop hoeft niet meer mee voortaan!
Wat een luxe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

bounzzzzz schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:51:
Ik zit nou net te kloten op mijn WLAN aan de praat te krijgen,
Ik heb verbinding met met mijn netwerk maar het internet
kan ik niet op hij zegt kan geen externe server vinden.

Wie kan mij helpen en wat doe ik verkeerd?
Gebruik je static ip/dns/gateway instellingen of maak je gebruik van een DHCP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Ik weet niet mijn server is van sitecom met een adsl modem er in.
En waar zou ik die instellingen van daan kunnen halen? Van de instelling van mijn server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Ja er staat wel bij mijn instelling DHCP Server: On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounzzzzz schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:32:
Ja er staat wel bij mijn instelling DHCP Server: On
Welk beveiligingsprotocol gebruik je (WEP/WPA/etc.)?
Staat MAC-address filtering aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Heb je een IP + DNS IP + Gateway IP gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een bekend probleem, maar ik ontdekte het net pas: in de afbeeldingenmap bv heeft het sorteren op de een of de andere manier geen enkel effect.

Is dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Heeft deze telefoon een ingebouwde GPS?

Zodat als ik hierop TOm Tom gooi, dat ik geen aparte GPS hoeft te kopen!!!

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

Bob Marley schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:23:
Heeft deze telefoon een ingebouwde GPS?

Zodat als ik hierop TOm Tom gooi, dat ik geen aparte GPS hoeft te kopen!!!

Groet
zoek voortaan zelf:

NEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Volgens de instellingen van mijn server gebruik ik WEP.

Staat MAC-address filtering aan? waar kan ik dat zien?

Heb je een IP + DNS IP + Gateway IP gekregen? Waar kan ik die verkrijgen/vinden?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 17:46
Ik heb de visitkaart scanner gebruikt, ik krijg alleen de camera instelling niet van zwart-wit af. Heeft iemand daar ervaring mee?
Normale camera heeft wel kleur.

Bedankt!
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

bounzzzzz schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:07:
Volgens de instellingen van mijn server gebruik ik WEP.

Staat MAC-address filtering aan? waar kan ik dat zien?

Heb je een IP + DNS IP + Gateway IP gekregen? Waar kan ik die verkrijgen/vinden?

Groet
tcpip settings op the WLAN Account configuratie (onder Internet Accoounts)

/edit
Tevens kan je in de meeste wlan access points zien wie er connectie heeft en of er connecties mislukt zijn

[ Voor 12% gewijzigd door GF op 26-10-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

:S beetje normaal reageren

Nee, de p990 heeft geen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Telefoon heb ik nu een kleine 2week, bevalt super! in het begin wat vastlopers gehad toen firmware update en nu is het een super ding.
Kom zelf net terug van vakantie en ook dat ging goed, heb wel eens gehad dat een telefoon wat haperde op een buitenlands netwerk :? :/ maar deze P990i doet alles perfect :)

Ik zou graag iets van skype/voipbuster oid er op willen hebben alleen wil ik even weten hoe dit werkt... en of het al kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Ik kom er nog steeds niet uit om op internet te komen via WLAN met me p990i.
Heb wel verbindingen met me server maar ik kan niet op internet.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik alle gegevens in moet stellen in mijn toestel.

Internet: IP Address: ****
Connection Method: PPPoA

Wireless: SSID: Sitecom
Security: WEP

LAN: IP Address: ****
DHCP Server: On

Identification Regulatory Domain: Europe
Station Name: WL-108
SSID (Service Set Identifier)

Options Mode: 802.11g & 802.11b802.11g802.11b
Channel No: ****
Broadcast SSID
Wireless Security: WEP

Access Point Enable Wireless Access Point
Allow access by:
Trusted Wireless stations only

Security System : WEP
Authentication Type: Automatic
WEP Data Encryption: 64 bit (10 Hex chars)
Key 1: ****

Modem Status Connected
DownStream Connection Speed 3072 kbps
UpStream Connection Speed 512 kbps
Connection Method: PPPoA
Internet Connection: Connected
Internet IP Address: ****

LAN IP Address: ****
Network Mask: ****
DHCP Server: On
MAC Address ****

Wireless Name (SSID) Sitecom
Region Europe
Channel 3
Wireless AP enable
Broadcast Name enable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gedonder met WLAN heb ik ook eventjes gehad. Geloof het of niet maar na wat zoekwerk bleek het de powersave-instelling van het WLAN te zijn. Dat uitgecheckt, alles afgesloten en de telefoon uit/aangezet....en voila....WLAN als een tierelier. Zit ergens in het voorkeursverbindingenmenuutje, dacht ik.
Ik heb het niet zelf bedacht, maar het werkte voor anderen ook prima dusss.....

Ik zag dit probleempje hier en ik besloot toch eindelijk maar eens een profiel aan te maken en de vermoedelijke oplossing te posten.
Naast dat wil ik jullie allen hartelijk danken voor de collectieve kennis die jullie over dit soort onderwerpen op internet zetten. Ik heb er al veel aan gehad.

Zelf heb ik de P990i sinds afgelopen donderdag, gekocht bij BelCompany, nadat ik gevraagd had of ie 'm op voorraad had en hoe oud die was. Op het moment dat ik 'm kocht was ie 2 dagen eerder geleverd. Leek me wel veilig.
Veilig, want ik werd door een insider bij SE getipt om eventjes te wachten. Nog een maandje wachten na al een dik jaar was zwaar, maar zeker de moeite waard. De P990i die ik kreeg had standaard de juiste c.q. nieuwste firmware en hij loopt als een zonnetje, geen grote bugs.
Superding! Maar dat mag ook wel, ik zat er, net als velen van jullie al een goed jaar op te azen.

Dit is serieuze state-of-the-art en ik heb uit insidersbron dat dit een zeer zware inspanning voor SonyEricsson is geweest. Volgens mij verdienen ze er ondanks de hoge prijs helemaal geen stuiver aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even stap-voor-stap, waarbij sommige stappen misschien wat overvloedig beschreven.

Kies in het hoofdmenu
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > WLAN
en selecteer in het dropdown menu "WLAN inschakelen".

Druk op "Scan".

Zoek jouw router, herkenbaar aan de naam "Sitecom" in de lijst met beschikbare netwerken.

Achter "Sitecom" staan één of twee icoontjes:
- in ieder geval een slotje dat aangeeft dat het om een beveiligd netwerk gaat, in jouw geval dmv WEP.
- eventueel een ster welke aangeeft dat er een profiel aanwezig om met dit netwerk verbinding te maken.

Als er een ster achter "Sitecom" staat, is er al een profiel aangemaakt. Dit werkt echter niet correct, dus moet dat gewijzigd worden. Ga naar
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > Internetaccounts
en selecteer "Sitecom" in de lijst met accounts.

Stel de volgende waarden in:

Accountnaam: Zelf te bepalen
Netwerknaam (SSID): Sitecom
Authenticatie: Gedeeld
Netwerkmodus: Infrastructuur
Ad-hockanaal: 1

Ga naar de volgende pagina door op het pijltje te drukken.
Vul op deze pagina de volgende waarden in:

Standaard WEP-sleutel: 1
WEP-sleutel definiëren: #1
WEP-sleuteltype: Hex
WEP-sleutel: Voer hier je WEP-sleutel in.

Sla de wijzigingen op.

Als er nog geen géén ster achter "Sitecom" staat in het overzicht met beschikbare netwerken, moet je een nieuw profiel aanmaken. Ga ook naar
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > Internetaccounts
kies in het dropdown menu
Nieuwe account > WLAN
en gebruik vervolgens de hierboven beschreven instellingen.

Tot zover het deel op de P990. Aan de instellingen van je router te zien, maak je gebruik van MAC-filtering. Het is dus zaak om het MAC adres van je P990 in de veilige lijst van je router te zetten.

Kies in het hoofdmenu van je P990
Extra > Configuratiescherm > Verbindingen > WLAN
en selecteer in het dropdown menu "WLAN inschakelen".
Selecteer vervolgens "MAC-adres" in het dropdown menu.

Start op je PC een browser naar keuze en richt deze naar de configuratie-pagina van je router (waarschijnlijk http://192.168.0.1, maar Sitecom wil per serie nog wel eens rommelen met de IP-adressen, dus sla de handleiding van je router er even op na).

Het is alweer een tijd geleden dat ik een Sitecom router heb aangeraakt, maar uit het blote hoofd ...

Kies "Security settings" en selecteer vervolgens de tab "MAC" of "MAC filtering".
Waarschijnlijk staat "Enable MAC address control" aangevinkt.
Voeg het MAC-adres van je P990 toe aan de lijst met geauthoriseerde apparaten. Laat het IP-adres maar open, dat wordt automatisch toegewezen.

Instellingen opslaan, router rebooten, vervolgens met de P990 scannen naar beschikbare netwerken, jouw netwerk selecteren en verbinden door op de 'botsende' pijlen te klikken.

That should do the trick ... O-)

secondsymbian,
I second that emotion. Ondanks al het gemopper her en der is en blijft het een fantastisch toestel. Sony Ericsson heeft wat steekjes laten vallen op het gebied van memory management/stabiliteit en connectiviteit (geen EDGE/850 MHz), maar de lijst met dingen die ze wel goed hebben gedaan is vele malen langer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er helemaal klaar mee. Hangups, spontane reboots, dit ding is gewoon niet af.
Ik ga wat anders bestellen, mijn P990 (R7) gaat Marktplaats op.
Voor €475 mag je hem afhalen als mijn nieuwe PDA er is. (Mail naar mijn username at gmail.com als je interesse hebt). Wat een bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHiemsosne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-02-2024
Zijn er nog andere video players voor de P990i dan de player die is meegegeven? Ik ben niet zo tevreden met de huidige player, de buffertijd duurt mij veels te lang (test file: 320 mb mp4 file, 50 min, 320 x 240), ongeveer een minuut.

De verdampende verdamper in verdamperland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met geluiden veranderen je weet wel belgeluiden alarm geluiden
je gaat naar zoeken toe en dan komt er een driehoekje met een uitroep teken
met niet gevonden er bij
terwijl ik wel veel geluids bestanden erop heb staan
graag van iemand die dat weet op te lossen

m vr groet marcel tl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:27:
Ik heb een probleem met geluiden veranderen je weet wel belgeluiden alarm geluiden
je gaat naar zoeken toe en dan komt er een driehoekje met een uitroep teken
met niet gevonden er bij
terwijl ik wel veel geluids bestanden erop heb staan
graag van iemand die dat weet op te lossen

m vr groet marcel tl _/-\o_
Vreemd, probleem ken ik niet. Zijn de geluidsbestanden misschien te groot? Te grote foto's kan je ook niet gebruiken als achtergrond. Misschien is er ook voor geluidsbestanden een max. omvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:48:
[...]

Vreemd, probleem ken ik niet. Zijn de geluidsbestanden misschien te groot? Te grote foto's kan je ook niet gebruiken als achtergrond. Misschien is er ook voor geluidsbestanden een max. omvang?
hoe groot mogen foto`s zijn ?
ik heb hier problemen mee, de foto`s die op mijn p910 goed draaiden doen moeilijk op mijn p990 als ik ze probeer te openen op mijn p990 loopt alles vast en moet ik opnieuw opstarten.
sommige foto`s die wel te openen zijn zijn groter dan de vastlopers en het zijn allemaal jpeg`s.
wie weet wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
bestaat er een stukje software voor de p990 (e.a.) om te bellen via je telefoon gekoppeld aan je computer, en dus via een headset te spreken?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds donderdag heb ik dit toestel. Ben zeer enthousiast.

Op dit moment heb ik een Vodafone abonnement. Zonder internettoegang. Alleen bellen en sms.

T-mobile abonnement gaat half december in met Web 'n Walk.

Moet ik echt zo lang wachten met browsen of kan ik ook met een Bluetooth USB adapter verbinding maken met mijn PC waardoor ik kan browsen op mijn telefoon?

Ik lees ook over WLAN maar dat heb ik hier helaas niet tot mijn beschikking.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:47:
Sinds donderdag heb ik dit toestel. Ben zeer enthousiast.

Op dit moment heb ik een Vodafone abonnement. Zonder internettoegang. Alleen bellen en sms.

T-mobile abonnement gaat half december in met Web 'n Walk.

Moet ik echt zo lang wachten met browsen of kan ik ook met een Bluetooth USB adapter verbinding maken met mijn PC waardoor ik kan browsen op mijn telefoon?

Ik lees ook over WLAN maar dat heb ik hier helaas niet tot mijn beschikking.

Alvast bedankt voor jullie tips!
Dat laatste klinkt als moeilijkdoen, waarom wil je 5meter vanaf je PC op je gsm browsen? :+

Als je geen Wireless lan hebt kan je via GPRS internetten, alleen betaal je daar wel voor, dat kan je vrij snel bij vodafone activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
jeehaa schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:46:
bestaat er een stukje software voor de p990 (e.a.) om te bellen via je telefoon gekoppeld aan je computer, en dus via een headset te spreken?
Ik weet niet hoe het zit met een aansluiting per kabel aan de pc, maar met mijn vorige SE telefoons kon ik via bluetooth mijn pc als 'headset' gebruiken, dus geluid door de speakers en inspreken in de microfoon van een headset danwel de mic in een van mn webcams :) Moet je wel een bluetooth dongle hebben voor in je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Ik ben er over uit en ik ga de P990 aanschaffen.

Ik heb alleen 1 vraagje:

Is het mogelijk om via WIFI mp3tjes die op je PC staan af te spelen? Dat zou echt geweldig zijn. Kun je met je P990 gewoon je pc benaderen met alle gesharede mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Dat laatste klinkt als moeilijkdoen, waarom wil je 5meter vanaf je PC op je gsm browsen? :+

Als je geen Wireless lan hebt kan je via GPRS internetten, alleen betaal je daar wel voor, dat kan je vrij snel bij vodafone activeren.
bluetooth is allang niet meer zoals in de tijd van de holbewoners meer trouwens, 5 meter? maak daar maar 30 meter van met de nieuwe bt dongles

de bluetooth connectie met de pc is in heel het huis hier perfect bij mij, alleen internet krijg ik er niet mee voorelkaar nog, ik heb daarom 2 uur geleden maar even een wireless point aangeschaft en onder mijn bureau gemonteerd, het is dat het te koud is maar anders zat ik nu in de tuin te msn'en op de p990i *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik nog de P910i, nu ben ik van plan om over te gaan stappen naar Vodafone i.c.m. de P990i als in januari mijn abbo afloopt.

Nu heb ik op mijn P910i al vaker video's willen kijken, bv. the simpsons voor in de trein. Ik heb ooit gewerkt met mobiplayer, helaas is dit goede stukje software niet meer verkrijgbaar op vandaag.

Hiermee was het namelijk mogelijk om op 30fps film te kijken op de P910i en ook nog een goede resolutie.

Mijn vraag is nu of ik op de P990i filmpjes kan kijken op minimaal 23fps @ 320 x 240?
En zijn deze dan gewoon MP4 en afspeelbaar op fullscreen met de standaard player?
Of is het net zoals op de P910i dat het omgezet moet worden naar een wazige extensie en dat het dan met speciale software afgespeeld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het nou met het toetsenboard? Is dat een beetje te doen met die kleine toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb een probleem met pc suite.
Ik heb pc suite geinstalleerd en als ik de p990i op de cradle zet dan word mijn pc echt super traag.
Ik heb in mijn firewall de pc suite software op alow staan.
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

zo kheb de knop doorgehakt:

P990 komt eraan. Kan niet wachten. 4GB memorystick erbij en ik denk dat ik ook nog een stereo A2DP bluetooth headset erbij aanschaf. ff kijken hoe de ervaringen daar mee zijn.. iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja om ook maar even mee te doen, ik ga hem ook aanschaffen, moet alleen nog wel even wachten voor het zover is.

Wat ik me nu afvraag: De toekomstige phones van SE gaan allemaal MemoryStickMicro gebruiken AKA M2, nu zie ik wel op sites dat daar adapters voor zijn voor de gewone memorystick grote en er staat ook vermeld dat ze er voor duo formaat moeten zijn, maar ik kan er nergens een plaatje van vinden of dat dit nadelige gevolgen zal hebben qua performace en of grote beperking/compatibiliteit.

Iemand hier ook van gehoord en/of ze daadwerkelijk gezien en die mij kan vertellen of het ook echt werkt? of zijn ze gewoon nog niet leverbaar en staan ze enkel op de planning? zou wel graag up to date willen zijn en niet WEER een nieuw formaat moeten kopen strax

hier een voorbeeld van een webshop die t er over heeft:

http://www.memoryshop.nl/...-1-gb-%2B-2x-adapter.html

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Dit kon wel eens een leuke opvolger zijn over enige tijd. Hoe staat het met de standby tijd van deze telefoon? Hoe lang doe je met de accu bij gemiddeld gebruik?
SE spreekt over 9 uur bellen en 400 uur standby op GSM 1800. Nu kan je dat meestal door 2 delen, maar hoe zit het bij de p990?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Ik doe gemiddeld zo'n 3 a 4 dagen met de accu (ik zet hem 's nachts wel in flightmode), en verder bel ik niet buitensporig veel.. dus als je veel met je nieuwe speeltje aan het klooien en bellen bent hou dan maar rekening met 1 a 2 dagen en dan moet ie toch echt weer aan de cradle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet een paar mooie hoesjes voor de P990i? Kan je een tasje met een magneetsluiting gebruiken, of gaat het scherm hiervan kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit al eerer gevraagd, maar heeft iemand hetzelfde probleem als ik, namelijk dat de fotogalerie op de momory stick niet wil sorteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 20:50

Jooner

Jooner has a Life of Agony

Thedarkside schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:32:
Ik heb een probleem met pc suite.
Ik heb pc suite geinstalleerd en als ik de p990i op de cradle zet dan word mijn pc echt super traag.
Ik heb in mijn firewall de pc suite software op alow staan.
Iemand een oplossing hiervoor?
Ik had ook zo'n probleem, bleek dat de cradle kapot was. M'n PC startte niet eens meer op met de telefoon in de cradle.
Probeer het eens zonder cradle, dus de USB kabel rechtstreeks in je P990i ?
Wie weet een paar mooie hoesjes voor de P990i? Kan je een tasje met een magneetsluiting gebruiken, of gaat het scherm hiervan kapot?
Ik heb een standaard Krussel hoesje met magneetsluiting. (Nog) Geen problemen met het scherm...

Ik heb een Bluetooth dongel erbij en kan zo via de PC telefoontjes opnemen en het internet browsen. Om internet aan de praat te krijgen moet je niet vergeten om een "bridge" te maken op je PC in de netwerkverbindingen tussen je bluetooth netwerk en je ethernetwerk (internet). 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Jooner op 01-11-2006 13:55 ]

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Chiron schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:15:
Ik doe gemiddeld zo'n 3 a 4 dagen met de accu (ik zet hem 's nachts wel in flightmode), en verder bel ik niet buitensporig veel.. dus als je veel met je nieuwe speeltje aan het klooien en bellen bent hou dan maar rekening met 1 a 2 dagen en dan moet ie toch echt weer aan de cradle :P
Ik ben inmiddels de K750 gewend. Met BT aan haal ik ~5 dagen. Zonder BT ongeveer een week. Dat is zoals het hoort in mijn optiek. ;) Tegenwoordig lijkt het wel mode om maar 2 dagen met een accu te kunnen doen. Bv. de Nokia 8800. Retedure telefoon, maar 2-3 dagen standby. Zelfde geld voor praktisch alle Samsungs en Motorola's welke een beetje hogerop zitten qua specs. Ik heb liever dat de accu een weekje langer meekan, dan dat ik 0,7 megepixel meer camera heb.

SE is vooralsnog de positieve uitzondering begrijp ik.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
als de p990 ongeveer evenzuining met de batterij omgaat als de m600i dan kun je er makkelijk 4/5 dagen uithalen door umts en wlan uit te schakelen (als je geen umts gebruikt dan). Lang niet alle mensen die een p990i of m600i gebruiken umts.

offtopic:
aangezien de w950i binnenkort uitkomt, zijn dat de 3 SE toestellen die UIQ3 gaan gebruiken. Zullen we daarvoor misschien niet een apart topic aanmaken voor software etc.? Lijkt mij wel overzichtelijk en handig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
ik ga een nieuwe telefoon halen. Het wordt waarschijnlijk een p990(als ze die bij belcompany kunnen krijgen, was net te laat ze hadden er 1 liggen maar die is naar een ander filiaal gegaan toen ik hem wou kopen :(. Heb hiervoor 3kwart jaar een p910i gehad, tot nu dan(hij doet het ook nog altijd gewoon). Supertelefoon in functies en gebruiksgemak.

Iemand nog punten die ik moet overwegen bij mijn aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe ik lettertypes toe kan voegen op de P990i.
Bij mijn P910i had ik het lettertype "zekton" toegevoegd en zou die graag op mijn P990i hebben, maar kan de map "fonts" niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
sinds vorige week heb ik ook een p990i. Een mooi snel toestel, met af en toe wat kuren, zoals apps die spontaan sluiten.

Verder heb ik 2 vragen.

1: waar is het lampje naast de camera knop voor? (niet de flitser, maar dat ding aan de zijkant dus)
2: hoe maak je foto's? Ik bedoel, ik weet wel hoe, maar hij slaat de foto;s niet op. Ook de visite kaart scanner doet het niet. De camera knop doet het wel, het sherpstellen werkt dus gewoon. Als ik de knop doorduw hoor je ook een klik. Maar de foto word niet opgeslagen.

De laatste nieuwe firmware zit erop, het probleem had ik van te voren ook. Ik kom verder niemand tegen die dit probleem heeft en de handleiding zegt hier verder niks over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O085105116N schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:34:
sinds vorige week heb ik ook een p990i. Een mooi snel toestel, met af en toe wat kuren, zoals apps die spontaan sluiten.

Verder heb ik 2 vragen.

1: waar is het lampje naast de camera knop voor? (niet de flitser, maar dat ding aan de zijkant dus)
2: hoe maak je foto's? Ik bedoel, ik weet wel hoe, maar hij slaat de foto;s niet op. Ook de visite kaart scanner doet het niet. De camera knop doet het wel, het sherpstellen werkt dus gewoon. Als ik de knop doorduw hoor je ook een klik. Maar de foto word niet opgeslagen.

De laatste nieuwe firmware zit erop, het probleem had ik van te voren ook. Ik kom verder niemand tegen die dit probleem heeft en de handleiding zegt hier verder niks over
welk knopje bedoel je ? bedoel je misschien de camera lens op de achterkant?

dat is het fotolicht dit verlicht het onderwerp om scherp te stellen echt flitsen doet hij niet.
Krijg je wel de foto op je scherm als hij gemaakt is ? en blijft hij dan ook daar op staan? dan is hij ook opgeslagen, bij instellingen kan je kiezen opslaan op memory kaart of camera geheugen, dus daar zou hij kunnen staan,het kan ook zijn dat je te kort op de knop drukt, hij moet eerst scherp stellen, dan hoor je een piep en dan moet je de knop vasthouden en drukken en hoor je het sluitergeluid. als je dit allemaal doet, en hij doet het nog niet, is hij stuk.
succes essie-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Nu online
Aan de zijkant zit dat, naast het camera knopje. Het lampje licht even op als je de camera activeert.

Hij stelt scherp, ik hoor een piep, maar geen echt camera geluid, ook als ik het geluid wijzig in de instellingen, dan hoor ik alleen maar een klik als ik de foto maak.

Heb het net nog even gechecked, als ik de foto maak, hoor ik pieppiep.

[ Voor 11% gewijzigd door O085105116N op 06-11-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
ik moest ook ff zoeken maar bij fotogallerij moet je ff op het tabbladje van de memorycard klikken. Standaard staat hij ingesteld op opslaan op memorycard.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Nu online
Weet ik, hij maarkt gewoon geen foto's/slaat ze niet op
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste