NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
(vind ik persoonlijk ook teveel van het goede)
Verwijderd
Volgens mij is het Sali Illigalizeef schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:18:
[modbreak]LAATSTE WAARSCHUWING !
CAB files zijn over het algemeen warez. Heb je recht op die files dan kun je die met je eigen account bij Tomtom.com ook downloaden.
Ik wil geen vragen om CAB's of andere ali illegali zaken meer zien in dit topic![/modbreak]
Verwijderd
en voor zover ik weet zijn er nog niet echt skype-achtige programma's voor de p990i verkrijgbaar
daarmee kan je msnen en binnenkort ook VoIPen.
En het is nog gratis ook
Moisture is the essence of wetness!
Verwijderd
EINDELIJKVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:47:
En hier dan hetgeen we lang op gewacht hebben:
Tomtom Navigator 6 versie 6.020 UIQ3 draaiende op een P990i !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
GPS moet nog even getest worden, maar de software en de maps van Europa werken, dat is nu wel een feit!
Bij Tomtom weten ze het blijkbaar nog steeds niet, gelukkig dat men op de forums al iets verder ontwikkeld is

ps. werken alle maps van versie 6 met de uiq3 versie? of moet ik daar ook nog op letten?!
Verwijderd
Mijn p990i vind het netwerk daar en dan ?
Als ik met mijn laptop inlog dan ga ik met mijn internetbrowser de inlogcodes (username + ww) invoeren en kan ik aan de slag. Maar als ik nu met de p990 i opera open dan gebeurt er niks. Ik kan niks invoeren dus wat moet ik doen ??
THANKS
Voorzover ik kon zien bij het opstarten van Nimbuzz op mn p990 is dat gewoon een java client hoor, geen UIQ3.Zky_ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:54:
Nimmbuzz is een programma dat sinds kort ook een beta versie voor uiq3 heeft.
daarmee kan je msnen en binnenkort ook VoIPen.
En het is nog gratis ook(Met uitzondering van je eventuele gprs kosten uiteraard)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Maar het klinkt iig wel leuk aangezien je er binnenkort ook mee kan voipen
Verwijderd
Waarschijnlijk werkt het niet via opera 2.0. Op school moet ik ook namelijk inloggen via een website en dit werkt alleen onder de browser die standaard is meegeleverd.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:51:
Ik heb de p990i. Wil nu bij macdonalds of zo inliggen op kpn op t-mobile hotspot. Ik heb zo'n pocket internet totaal abonnement.
Als ik met mijn laptop inlog dan ga ik met mijn internetbrowser de inlogcodes (username + ww) invoeren en kan ik aan de slag. Maar als ik nu met de p990 i opera open dan gebeurt er niks. Ik kan niks invoeren dus wat moet ik doen ??
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:58:
[...]
EINDELIJKMaar staan die files voor de P990 op iedere tom tom dvd of moet je daar een aparte versie voor kopen?! Niet dat ik dalijk de verkeerde bestel aangezien ze op de site van Tom tom niks over de UIQ3 versie loslaten
![]()
ps. werken alle maps van versie 6 met de uiq3 versie? of moet ik daar ook nog op letten?!
Hij is nog niet af!
Ik baal hier heel erg van dat ze 'm erop hebben gezet!
Leuk voor diegene die willen navigeren maar het werkt niet echt
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Kan je dit ook toelichtennils7 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:29:
[...]
![]()
Hij is nog niet af!
![]()
hij werkt gewoon niet naar toebehoren, zoals alpha/beta software
Idd het is nog beta... wij als beta testers hebben nog zat issues niet alleen de UIQ versie maar ook de S60 versie!kyddil schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:33:
[...]
hij werkt gewoon niet naar toebehoren, zoals alpha/beta software
Verwijderd
ik ben met FON aan het experimenteren,hier moet je ook inloggen via webpagina.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:51:
Ik heb de p990i. Wil nu bij macdonalds of zo inliggen op kpn op t-mobile hotspot. Ik heb zo'n pocket internet totaal abonnement.
THANKS
ik scan met wlan naar netwerk, en verbind ik er mee (zelfde als kpn hotspot)
dan open ik opera, en in opera open ik een andere pagina via een bookmark.
dan kom ik natuurlijk niet op die bookmark uit, maar op de inlogpagina van FON (waarschijnlijk ook zo bij kpn) na het inloggen kan ik dan verder surfen. starpagina van p990 zou ik wel willen veranderen maar dat kan volgens mij niet.
Alleen als je het klepje dicht doet, blijft TomTom in het scherm (en past zich niet aan).
Verwijderd
T-Mobile helpdesk
Werkt hier als de brandweer. Denk dat de beta niet in de phone maar er voor zithij werkt gewoon niet naar toebehoren, zoals alpha/beta software.
Ik heb een vraag aan jullie.
Verwijderd
Ja ik ookbounzzzzz schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:35:
Archea en Folkifoon ik heb jullie geprobeert een direct message te sturen maar die hebben jullie uit staan.
TomTom is nog beta hoor.... 1 van de redenen zie je hierboven al.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:02:
[...]
[...]
Werkt hier als de brandweer. Denk dat de beta niet in de phone maar er voor zit
Het wordt nog leuker als je gaat videobellen
is eigenlijk mijn enige bug.
[ Voor 77% gewijzigd door chiefivo op 18-10-2006 00:58 ]
Verwijderd
- is deze stabieler?
- zijn er al een aantal bugs opgelost?
freb01> Welke CDA code heb je voor je telefoon? Voorzover bekend is voor de /66 code nog steeds geen R7 firmware beschikbaar, de rest van de wereld zit al wel op R7.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Enkele bugs zijn er uit, verder draait hij prima, nog geen vastlopers gehad.Chiron schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:45:
freb01> Welke CDA code heb je voor je telefoon? Voorzover bekend is voor de /66 code nog steeds geen R7 firmware beschikbaar, de rest van de wereld zit al wel op R7.
Telefoon: CXC 162037 R7A001
Bluetooth: CXC 162058 R4F01
Organiser: CXC 162036 R3B01
CDA: CDA 162008/66 R3A02
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 11:44 ]
Verwijderd
Niet om het een of andere, maar waar wil je dit aan relateren?nils7 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:29:
[...]
Idd het is nog beta... wij als beta testers hebben nog zat issues niet alleen de UIQ versie maar ook de S60 versie!
deze tomtom versie voor uiq3 wordt geleverd op de dvd van tt6 die je rechstreeks op de site kunt bestellen.
En je mag mij vertellen welke issues je ermee hebt gehad totnutoe, ik heb namelijk nog geen problemen kunnen ondervinden met tt6 uiq3
navigeren werkt perfect, en het probleem met het klepje is niet iets wat voor mij nou echt belangerijk is, aangezien ik het klepje in de winkel al verwijderd heb zodra ik het toestel kreeg.
Hmm, berichten ontvangen staat ondertussen aanbounzzzzz schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:35:
Archea en Folkifoon ik heb jullie geprobeert een direct message te sturen maar die hebben jullie uit staan.
En vraag maar raak bounzzzz, wat wil je graag weten?
trouwens devnul, het werk met alle navigator 6 maps voor zover ik weet, de versie 5 maps werken niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 12:01 ]
Verwijderd
Ik hoop persoonlijk dat SE het lichtelijk krakende geluid heeft gerepareerd in de nieuwe firmware,Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:39:
[...]
Enkele bugs zijn er uit, verder draait hij prima, nog geen vastlopers gehad.
Telefoon: CXC 162037 R7A001
Bluetooth: CXC 162058 R4F01
Organiser: CXC 162036 R3B01
CDA: CDA 162008/66 R3A02
en daarnaast dat agile messenger wel werkt met R7A001
"Geselecteerde update P990i Trade Netherlands"
Updaten is nu bezig, werkt gewoon door de 'c' toets ingedrukt te houden op het qwerty keyboardje, eigenlijk wel logisch ook (ik heb het klepje eraf geschroeft al enige tijd terug)
**edit voltooid, nu maar weer alles terug zetten, hopelijk werkt de back up functie nu wel naar behoren, voorheen werd ie altijd spontaan afgebroken door het apparaat
Tevens startpost geupdate met nieuwste firmware versie info
Tot nu toe lijkt er vrij weinig veranderd te zijn qua look/feel.
[ Voor 36% gewijzigd door Chiron op 18-10-2006 15:07 ]
werkt agile nu wel?Chiron schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:36:
Woei! eindelijk een update
"Geselecteerde update P990i Trade Netherlands"
Updaten is nu bezig, werkt gewoon door de 'c' toets ingedrukt te houden op het qwerty keyboardje, eigenlijk wel logisch ook (ik heb het klepje eraf geschroeft al enige tijd terug)
**edit voltooid, nu maar weer alles terug zetten, hopelijk werkt de back up functie nu wel naar behoren, voorheen werd ie altijd spontaan afgebroken door het apparaat![]()
Tevens startpost geupdate met nieuwste firmware versie info
Tot nu toe lijkt er vrij weinig veranderd te zijn qua look/feel.
yep
oeh er staat nu raak de telefoon niet aan
EN klaar en nu snel naar huis
[ Voor 30% gewijzigd door Sen op 18-10-2006 18:01 ]
-Op advies verwijderd-Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:57:
[...]
Niet om het een of andere, maar waar wil je dit aan relateren?
deze tomtom versie voor uiq3 wordt geleverd op de dvd van tt6 die je rechstreeks op de site kunt bestellen.
En je mag mij vertellen welke issues je ermee hebt gehad totnutoe, ik heb namelijk nog geen problemen kunnen ondervinden met tt6 uiq3
navigeren werkt perfect, en het probleem met het klepje is niet iets wat voor mij nou echt belangerijk is, aangezien ik het klepje in de winkel al verwijderd heb zodra ik het toestel kreeg.
Als jullie bugs tegen komen over TomTom op de UIQ graag deze melden!
[ Voor 74% gewijzigd door nils7 op 18-10-2006 19:31 . Reden: toevoeging punt 8 vanwege verwijderen punt 2 ]
Probleem doet zich voor meestal in gevallen waarbij meerdere contactgegevens aan 1 persoon zijn toegevoegd. Als alleen naam en telefoonnummer zijn ingevoerd is er niks aan het handje. Indien een foto niet toegevoegd of gewijzigd kan worden, zijn ook de thumbnails niet meer zichtbaar bij het bladeren door de imagebrowser.
Zal eens gaan updaten en kijken of daarmee het probleem is verholpen.
nee dus
Zo op het eerste gevoel vind ik de telefoon sneller reageren, ook wordt direct het juiste menu-item geselecteerd. In de vorige versie leek het vaak alsof hij het volgende menu item wilde selecteren, maar dan versprong hij alsnog terug naar het item dat je aanklikte.
Wat ik wel jammer vind is dat sms berichten niet terug op de telefoon gezet worden na een synchronisatie. Maargoed, er zat volgens mij niet echt iets belangrijks tussen.
Misschien is het handig om bug-fixes / verbeteringen hier te melden? (Aangezien SE verder geen changelog of iets online heeft staan) Altijd interessant om te weten!
<signature/>
Verwijderd
BAWLS schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:41:
Ik heb net ook even de update gedaan, het duurde inderdaad erg lang... dusdanig lang dat je begint te twijfelen of het wel goed is gegaan... maargoed, geduld is een schone zaak dus hij draait inmiddels op de nieuwste firmware
Zo op het eerste gevoel vind ik de telefoon sneller reageren, ook wordt direct het juiste menu-item geselecteerd. In de vorige versie leek het vaak alsof hij het volgende menu item wilde selecteren, maar dan versprong hij alsnog terug naar het item dat je aanklikte.
Wat ik wel jammer vind is dat sms berichten niet terug op de telefoon gezet worden na een synchronisatie. Maargoed, er zat volgens mij niet echt iets belangrijks tussen.
Misschien is het handig om bug-fixes / verbeteringen hier te melden? (Aangezien SE verder geen changelog of iets online heeft staan) Altijd interessant om te weten!
Verwijderd
Wat bij mij altijd fout gaat is de eerste boot. Hier vraagt hij om een taal te selecteren en daarna doet hij niets meer. Als ik na een tijdje herstart lijkt er niets aan de hand en heeft hij de taal wel geselecteerd. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Na de firmware upgrade lijkt de telefoon inderdaad sneller en iets stabieler, behalve op het WLAN gedeelte lijkt wel. Iedere keer als ik mijn emailaccounts (4) laat ophalen en verzenden (alle accounts tegelijk), dan krijg ik een Kernel exec en nog een aantal errors en herstart de telefoon. Dit had ik in mijn eerste softwareversie ook, en met R3A001 leek dit weg te zijn. In R7A001 is dit probleem bij mij weer terug
Verwijderd
http://www.agilemobile.com/agile_messenger.htmlkyddil schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:15:
Kan iemand een screenshot maken van agile messenger, ben benieuwd hoe het eruit ziet namelijk
De verdampende verdamper in verdamperland :D
Verwijderd
dat en scummvm voor een potje day of the tentacle natuurlijk

Verwijderd
Een vraagje springt ie bij jullie ook op de toestenbord vergendeling om de 2 min
Heel irri want dan blokkeert ie tomtom ook weer en dan hoor je alleen de stem met
zijn of haar instructies..
Verwijderd
bij mij chrash ie als ik settings aanvink, moet nog uitzoekenVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 02:34:
Aaaaaah agile werkt weer, wifi met agile is toch wel een van de prettige onderdelen van de p990i
maar agile werkt toch voor 7 dagen toch? of is er een freeware versie?
kun je ook een webcam fucntie gebruiken? zou wel leuk zijn
Verwijderd
Zodra ik met Agile ook maar een menuoptie gebruik klapt ie er uit. Heb je tips?Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 02:34:
Aaaaaah agile werkt weer, wifi met agile is toch wel een van de prettige onderdelen van de p990i
die ik al heb met rare tekens er in. Zijn der geen andere programma's voor wil namelijk ook wat andere files kunnen syncen
Nog geen last van gehad je moet hem wel in Flip Open gebruiken natuurlijk!Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:33:
Ik heb tomtom 6 draaiend!! Met de kaarten van west europa werkt het allemaal goed!
Een vraagje springt ie bij jullie ook op de toestenbord vergendeling om de 2 min?
Heel irri want dan blokkeert ie tomtom ook weer en dan hoor je alleen de stem met
zijn of haar instructies..
DOTT rulesVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 02:34:
Hier heb ik ook last van. Ben momenteel aan het spelen met de backlight opties om te kijken of het daar aan ligt.nils7 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:09:
[...]
Nog geen last van gehad je moet hem wel in Flip Open gebruiken natuurlijk!
Overigens heb ik TomTom 6.020 (western europe map) nu ook en dit werkt. Ook icm adapt gps muis prima. Geen problemen tot dusverre.
Weet er iemand overigens hoe je een hardware button kan koppelen aan een applicatie. Ik wil TomTom in 1x op kunnen starten
Overige knoppen zijn niet aan te passen.
Als het verder niet anders kan is dit wel jammerZky_ schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:49:
Volgens mij kan dat niet. Je kan maar een beperkt aantal mogelijkheden voor die knop met het @ kiezen. Dit kan via: Menu > Extra > Configur. scherm > Apparaat > Hardwareknop
Overige knoppen zijn niet aan te passen.
Btw na wat testen met de backlight opties ben ik erachter gekomen dat als de handheld mode op auto staat dat deze na een korte timeout dimt (standaard is dit dus 0% brightness). De car holder optie kan ik nog niet testen aangezien ik die nog niet binnen heb (orginele SE HCH-60). Hopelijk dimt het scherm dan niet. Anders wordt dit lastig kijken op je tomtom kaart

@chiefvo stuur maar een pm ik kan je wel helpen
Verwijderd
Verwijderd

Heeft iemand dezelfde ervaring? Ik merk dat ie her en der ook al niet meer op voorraad is...
werk zelf voor een grote telecom retailer en daar is er zoveel vraag naar!!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:18:
ik weet dat het not done is om op dit forum te spreken over prijzen, maar het gaat wel erg hard met de verkoopprijs van de P990i: bij smartphoneshop komt hij voor 499 !! Bij een andere smartphone-aanbieder wisten ze me te vertellen dat ze 90% van de toestellen hadden teruggekregen wegens onherstelbare vastlopers. Daarom tijdelijk uit de handel gehaald. Misschien is dat de reden van de prijsdump.

[ Voor 70% gewijzigd door kyddil op 20-10-2006 12:23 ]
Verwijderd
Ik voel me persoonlijk een beetje "genaaid". Als ik bestel, en de status is "op voorraad" dan moet men hem gewoon reserveren voor mij in dit geval, en na akkoord nummerbehoud uitleveren. Ach ja, het is niet anders...
Ik had ze vorig week gebeld want ik zag dat er stond beperkt leverbaar en tegen mij zeiden ze toen dat ze hem binnen 1 a 2 weken weer krijgen.. maar goed als ik dit allemaal lees denk ik dat de 1 a 2 weken 4 a 5 weken wordtVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:54:
Ik heb mijn P990i ook bij smartphonestunts besteld. Alleen al iets langer geleden, op 5 oktober. Ik heb besteld met nummerbehoud, dus uitleveren duurt paar daagjes langer. Op het moment van bestellen was de telefoon volgens de website nog op voorraad. Nu is nummerbehoud inmiddels ook al lang en breed geregeld. Alleen de telefoon blijft helaas nog op zich wachten. Begin deze week was de verwachting dat ze eind deze week begin volgende week weer een levering zouden krijgen. Ik ga vandaag maar weer eens mailen.
Ik voel me persoonlijk een beetje "genaaid". Als ik bestel, en de status is "op voorraad" dan moet men hem gewoon reserveren voor mij in dit geval, en na akkoord nummerbehoud uitleveren. Ach ja, het is niet anders...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd

Heeft iemand dezelfde ervaring? Ik merk dat ie her en der ook al niet meer op voorraad is...
Ga er dus in ieder geval van uit dat als je nu een P990i bestelt, je het nodige geduld zal moeten gaan hebben. (maar de mensen die nu al wel een P990 hebben moesten daar eveneens een lange tijd op wachten).
Ik heb hetzelfde met de laatste alpha release + R7. Tot nu toe geen oplossing voor gevondenFolkifoon schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:16:
Mijn Agile heeft het altijd gedaan, omdat ik nog niet geupdate had. Maar nu na de update start hij msn nog wel, alleen als ik in de opties ga, crasht ie (kernel bla bla). Iemand een idee? Ik heb t progje ook al opnieuw geinstalleerd.
@chiefvo stuur maar een pm ik kan je wel helpen
Verwijderd
ik heb de houder,maar zonder oplaadsnoer. ben benieuwt of hij hem dan herkent als carholder.GF schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:06:
[...]
An ik nog niet testen aangezien ik die nog niet binnen heb (orginele SE HCH-60). Hopelijk dimt het scherm dan niet.
p900/910 houder was wel veel fijner. de conector is hetzelfde als de deskstand, ook moeilijker te verwijderen van toestel.zijsteunen houden toestel recht,maar toestel steunt het meest op de connector.
heb hem er nooit meer ingehad sindsdien ivm parrot3200.maar met tomtom zal je het wel nodig hebben
Chiron schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:09:
Het is gewoon een combinatie van het feit dat er nog steeds ontzettend veel vraag is naar deze telefoon, hij was in no-time uitverkocht. Vanwege de softwareproblemen is de 2e levering nu vertraagd, de verwachting is dat tegelijk met een firmware update die o.a. van belang is voor Vodafone branded toestellen de toestellen weer verscheept gaan worden.
Ga er dus in ieder geval van uit dat als je nu een P990i bestelt, je het nodige geduld zal moeten gaan hebben. (maar de mensen die nu al wel een P990 hebben moesten daar eveneens een lange tijd op wachten).
Verwijderd
Laten we het beste er van hopen...
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 17:51 ]
Verwijderd
kpn heeft de p990i uit de zakelijke handel gehaald, dat is wel zo (pa werkt bij kpn)Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:47:
Ik dacht via KPN een prima dealtje te hebben: verlenging van mijn abo en p990i gratis. Maar na 8 dagen nog geen toestel binnen. Ik bellen.. zeggen ze dat ze dit toestel uit de handel hebben genomen ivm software problemen... en dat ie ook niet meer door ze geleverd gaat worden. Watskeburt? Ik begrijp dat er wel de nodige probleempjes zijn. Maar om dan maar te stoppen!
maar niet uit particulier voor zover bekend
ding is momenteel gewoon niet aan te slepen
helaas momenteel maar 1 tip, en dat is niet aan de settings komenVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:07:
[...]
Zodra ik met Agile ook maar een menuoptie gebruik klapt ie er uit. Heb je tips?
en wachten tot er weer een nieuwe versie uitkomt

vooral met touchscreen is DOTT een verslavend iets, ik heb zelf de versie met alle stemmen e.d. is super om te spelen tijdens reizen met de treinZky_ schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:21:
Ik heb TomTOm nu 2 dagen erop en geen problemen gehad, heb hem nog niet kunnen testen met een gps muis, maar verder werkt alles goed!
[...]
DOTT rulesvan een vriend gekregen en is een erg verslavend spelletje
dat en sam & max natuurlijk
Ik heb zelfde email terug gekregen, dat ik hem begin volgende week binnen krijg, dat is dus dinsdag lijkt mij maar goed.. Ik hoop van wel.. ik zie het wel dinsdagVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:14:
Ik heb zojuist antwoord gehad van smartphonestunts. Ze hebben vandaag een levering gehad, helaas waren er klanten die nog wat langer aan het wachten waren, dus mijn toestel wordt nog niet geleverd. Volgens smartphonestunts zit ik wel zeker in de volgende levering, welke begin volgende week wordt verwacht.
Laten we het beste er van hopen...
Verwijderd
Iemand een verklaring of oplossing?
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan:chiefivo schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:54:
snap trouwens nog steeds niet hoe jullie TomTom aan de praat hebben gekregen. ik zet het op mijn memorydisk en er gebeurt niks
http://www.pocketgpsworld.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=47349&hig%20hlight=uiq3
"..I just unzipped the CAB file, drop the result onto my memory card, then inserted in it my P990i .."
klinkt simpel en daar gaat het bij mij fout, ik krijg dan geen installscherm. Of ik kan geen cab file unzippen of ik weet niet iets op een root te plaatsen maar de andere gok is dat mijn cabfile niet goed is.
met de verschillende reacties tot nu toe vind ik het wel belangrijk om het aan de praat te krijgen voordat ik weer met euri's ga gooien
[ Voor 16% gewijzigd door chiefivo op 21-10-2006 01:24 ]
Verwijderd
de cab file bevat in totaal 4 folders en een install.bif bestand, deze moet je allemaal op de root van je memory stick gooien wat inhoud dat ze niet in mappen mogen staan of iets dergelijkschiefivo schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:37:
Ja dat was inderdaad mijn eerste ingang:
"..I just unzipped the CAB file, drop the result onto my memory card, then inserted in it my P990i .."
klinkt simpel en daar gaat het bij mij fout, ik krijg dan geen installscherm. Of ik kan geen cab file unzippen of ik weet niet iets op een root te plaatsen maar de andere gok is dat mijn cabfile niet goed is.
met de verschillende reacties tot nu toe vind ik het wel belangrijk om het aan de praat te geven voordat ik weer met euri's ga gooien
vraagje trouwens, heb je je toestel op transfer mode staan of niet? bij mij was het zo dat tomtom alleen het installatie menu toonde als je met data transfer mode de bestanden over zet en daarna het toestel van de cradle afhaald en niet in normale stand
Verwijderd
Makkelijker is je geheugenstick in een cardreader te steken en dan de genoemde zaken te dumpen in de root.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:27:
[...]
de cab file bevat in totaal 4 folders en een install.bif bestand, deze moet je allemaal op de root van je memory stick gooien wat inhoud dat ze niet in mappen mogen staan of iets dergelijks
vraagje trouwens, heb je je toestel op transfer mode staan of niet? bij mij was het zo dat tomtom alleen het installatie menu toonde als je met data transfer mode de bestanden over zet en daarna het toestel van de cradle afhaald en niet in normale stand
Verwijderd
Iemand evaring met
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php?
Bij mij loopt een en ander halverwege de instllatie vast.
Verwijderd
heb het ff gecheckt,maar instalatie ging goed.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:56:
Maar naar aanleiding van alle TamTam de volgende vraag.
Iemand evaring met
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php?
Bij mij loopt een en ander halverwege de instllatie vast.
ik had eerst mijn gprs account (vf live gprs, ik heb vodafoon) in internet group gezet.
toen ging het vanzelf. eerst het programma, na het opstarten de ned. taal.
heb nog wat gespeelt,wel zonder gps die heb ik niet. maar van adres naar adres en daar liet hij
een kaart en routbeschrijving van zien. totaal met installeren en spelen toch nog 1mb gedownload.
Verwijderd
want anders koop een een muis met TMC ontvangst.
Verwijderd
het is maar wat je makkelijker noemt, voor de cardreader moet je de memory stick uit de telefoon halen, in de converter stoppen, dan in je pc drukken en daarna het omgekeerde weerVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:46:
[...]
Makkelijker is je geheugenstick in een cardreader te steken en dan de genoemde zaken te dumpen in de root.
telefoon is alleen maar omzetten naar bestands overdracht modus en op de cradle drukken daarna van de cradle afhalen nadat je alles hebt overgezet
maar okee, als je die moeite liever neemt vind ik het ook best, dat en je moet al zo'n cardreader in je pc willen hebben
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door chiefivo op 22-10-2006 01:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Iemand een oplossing?
Verwijderd
oplossing is simpeler dan je denkt, gewoon code gebruiken?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:34:
Ander probleem: een bluetooth pparaat linken zonder code. De p9905 weigert eenconnectie zonder code.
Iemand een oplossing?
ik zie niet in waarom je een bluetooth connectie op zou zetten zonder code, aangezien je bij eigenlijk elke bt connectie een code moét gebruiken
Verwijderd
Dat lijkt een logisch antwoord, ware het niet dat bv een BT GPS ontvanger gelinkt moet worden zonder code en er geen optie is om de p990i een niet geautoriseerde connectie te laten maken.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:36:
[...]
oplossing is simpeler dan je denkt, gewoon code gebruiken?
ik zie niet in waarom je een bluetooth connectie op zou zetten zonder code, aangezien je bij eigenlijk elke bt connectie een code moét gebruiken
Dus????
Verwijderd
Een beveiliging met sleutelcodes garandeert dat het apparaat waarmee u een Bluetooth-verbinding tot stand brengt, ook daadwerkelijk het verwachte apparaat is. Hoewel voor sommige apparaten geen sleutelcode vereist is, moet u in veel gevallen een sleutelcode in uw telefoon invoeren.
Nadat u een sleutelcode voor een apparaat hebt ingevoerd en het verbindingsproces is voltooid, wordt deze in uw telefoon opgeslagen. U hoeft de sleutelcode daarna niet meer in te voeren , (tenzij deze op het andere apparaat is verwijderd).
Sleutelcodes moeten ten minste vier tekens lang zijn. Deze tekens kunnen uit cijfers, letters of combinaties hiervan bestaan. Sommige apparaten, zoals bijv. headsets, worden met een eigen sleutelcode geleverd.
Wanneer er geen code vereist is en je dus ook geen code invult zegt het apparaat: He jij daar, ga jij eens gauw terug, je hebt geen code ingevuld.
Dus??? What to do?