Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hoe groot is de kans dat deze telefoon op de Mac gaat werken? want anders is hij totaal kansloos voor mij. ik moet me adresboek + agenda kunnen syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Heeft iemand trouwens enig idee welke toest voor de C-toets staat als je het klepje eraf hebt? i.v.m. updaten

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Ik wil er morgen 2 gaan aanschaffen hier maar ik heb nog 1 vraagje hoe werkt het visitekaartjes inscannen en werkt dat goed?

Dat is 1 van de belangrijkste features voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:43:
Ik wil er morgen 2 gaan aanschaffen hier maar ik heb nog 1 vraagje hoe werkt het visitekaartjes inscannen en werkt dat goed?

Dat is 1 van de belangrijkste features voor mij.
Met de Kaartscanner neem je een foto van een visitekaartje. Deze foto wordt vervolgens verwerkt; door middel van OCR worden de gegevens op het kaartje omgezet in tekst en aan de hand van een patroonanalyse bepaald de software wat wat is, bijvoorbeeld wat de voor- en achternaam zijn, en wat het telefoonnummer.

Bij de standaard zwarte-letters-op-wit-papier-kaartjes gaat dit behoorlijk accuraat (75-100%). Ik heb hier ook kaartjes liggen met verschillende achtergrondkleuren en daar heeft het toestel meer moeite mee. Uiteindelijk komt het er op neer dat je alle velden nog even vluchtig naloopt om te checken of alles er goed in staat. Desondanks een nuttige feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:17:
Heeft iemand trouwens enig idee welke toest voor de C-toets staat als je het klepje eraf hebt? i.v.m. updaten
he, goeie vraag, nog niet bij nagedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Zky_ schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:17:
De 'del-toets'. Echter dit werkt niet als USB instelling op 'file transfer' staat. Deze moet veranderd worden in 'phone mode'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 09:30

GF

WLAN werkend op 2 verschillende AP's :). Beide WPA-PSK met TKIP OF AES encryptie (beide werkt). Helaas (nog) geen WPA2 support

Ik snap alleen niet waarom de connectie stats niet worden geupdate: send/receive blijft 0kb ondanks browsing op het web via WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
KinG PopLa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

De 'del-toets'. Echter dit werkt niet als USB instelling op 'file transfer' staat. Deze moet veranderd worden in 'phone mode'.
Heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet, iig niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Kreeg vanmiddag een pakketje uit Hong Kong :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0003.jpg

Siliconenskin voor mn P990i, met gratis screenprotector :D

Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/skin/DSC_0012.jpg

Enig nadeel is dat ie aan de linkerkant van het scherm wat uitwijkt, door de 'bult' van het scrollwieltje, maar dat boeit me verder niet.. kan hem nu met een gerust hart in mn broekzak proppen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Prachtige specs. Ik had hem van en weekend vast. Het is imo geen zaktelefoon. Ding is echt gigantisch, en dan zit er nog zon dik klepje bovenop. Ik heb verder het toetsenbord niet uit kunnen proberen, maar het is wel behoorlijk liliputter formaat (volgensmij kan je 'm dan ook alleen goed bedienen met een pennetje ipv de de gemiddelde worstvingers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Valt best mee, ik stop hem zo in mn zak, hij is even hoog als een 3310 :)

Toetsenbordje had ik ook eerst mn twijfels over, maar het is door de vorm van de knopjes verbazingwekkend goed te bedienen (ik druk de toetsen in met allebei mn duimen) en ik heb nou ook niet echt de kleinste handen :) De toetsjes indrukken met een pennetje gaat niet lukken door de vorm.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.mgmaps.com is applicatie, Mobile GMaps, die goed op de p990i draait. Hiermee kun je gps koppelen aan google maps.(zowel maps als satelliet mappen). Ook andere mappen zoals van yahoo en ask.com zijn beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle vraag tussendoor: waar kan ik instellen na hoeveel keer overgaan de voicemail ingeschakeld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Pedroo schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

Geen spampost. Er is op het pdaforum iemand die zich enorm opwindt over de p990i en een rechtzaak tegen SE en de leverancier wil beginnen. Gewoon onderhoudende lectuur.
Nou dat valt wel mee. Er staan wat algemene zaken met betrekking tot de productaansprakelijkheid van een producent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:51:
Op http://www.mgmaps.com is applicatie, Mobile GMaps, die goed op de p990i draait. Hiermee kun je gps koppelen aan google maps.(zowel maps als satelliet mappen). Ook andere mappen zoals van yahoo en ask.com zijn beschikbaar.

Toegevoegd aan de startpost, mochten mensen nog meer handige software hebben die goed draait op de p990i post het dan even, dan voeg ik het toe aan het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:51:
Hoe heb je de software aan de praat gekregen, mijn 990 blijft iedere keer de boodschap: kan jar bestand niet lezen geven. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:20:
[...]

Hoe heb je de software aan de praat gekregen, mijn 990 blijft iedere keer de boodschap: kan jar bestand niet lezen geven. :'(
Is al gelukt, de nieuwste versie draait niet op de 990i, de voorlaatste installeerd goed, alleen door de gebruikelijke problemen van de 990 crashed de applicatie vaak.

Ik hoop dat de nieuwe update dit gaat verhelpen.. is er al nieuws? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Nope.
Wat me nog steeds verbaast is dat de rest van de wereld al op R7 draait, ik denk dat er nog te weinig p990's op de nederlandse markt zijn verkocht? of ze sparen nu alle bugs op en verhelpen het hopelijk met 1 grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Krijg ik net een mailtje van de leverancier dat ze pas weer P990i's uit gaan uitleveren als de problemen zijn opgelost. :o ik wil een nieuwe telefoon he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
Net mijn Martin Fields screenprotector ontvangen en op het scherm geplakt. Schermkwaliteit ziet er goed uit! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een interssante: ben vanmiddag naar een Sony Ericsson Servicepoint geweest voor een fw update. (Heb geen PC, alleen Mac) Wat blijkt: firmware-update werkt alleen met de klep erop. En die heb ik dus eraf gehaald en ligt thuis, netjes in de doos. Oorzaak: de C-toets blijkt zelfs voor SE-mensen onvindbaar zonder klep...

Mag weer terug naar het centrum van Den Haag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:22:
Weer een interssante: ben vanmiddag naar een Sony Ericsson Servicepoint geweest voor een fw update. (Heb geen PC, alleen Mac) Wat blijkt: firmware-update werkt alleen met de klep erop. En die heb ik dus eraf gehaald en ligt thuis, netjes in de doos. Oorzaak: de C-toets blijkt zelfs voor SE-mensen onvindbaar zonder klep...

is ook bekend welke versie ze daar heben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:00:
Krijg ik net een mailtje van de leverancier dat ze pas weer P990i's uit gaan uitleveren als de problemen zijn opgelost. :o ik wil een nieuwe telefoon he :(
er zijn genoeg winkels die hem op voorraad hebben, zelf update er op zetten en hoppa, draaien met die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:22:

ehm... wat dacht je van de "c" toets? Of heb je je keyboard er ook afgesloopt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Qorne schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:00:
Dit gaat inderdaad rond de 16 plaats vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:53:
[...]

Dit gaat inderdaad rond de 16 plaats vinden :)
rond de 16e nieuwe sw dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ john-hendriks: nee, ik weet niet welke update ze daar hebben, vergeten te vragen. Was zo verbaast dat zonder klep geen update mogelijk was, dat ik daar even niet aan gedacht heb. Maar volgens mij gaat het daar op dezelfde manier als elders, dus het zal wel dezelfde versie zijn.

@ManiHack: met de C-toets bedoelde ik de Cancel-toets op de klep, op het vaste toetsenbord ontbreekt-ie als zodanig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:23:
@ john-hendriks: nee, ik weet niet welke update ze daar hebben, vergeten te vragen. Was zo verbaast dat zonder klep geen update mogelijk was, dat ik daar even niet aan gedacht heb. Maar volgens mij gaat het daar op dezelfde manier als elders, dus het zal wel dezelfde versie zijn.

@ManiHack: met de C-toets bedoelde ik de Cancel-toets op de klep, op het vaste toetsenbord ontbreekt-ie als zodanig.
dan kun je dus net zo goed thuis met je eigen pc updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:23:
Ja, maar die heb je dus niet nodig...
1e na uitpakken: klepje erafschroeven
2e na uitpakken: updaten met de "c" toets ingedrukt volgens instructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's dan weer bijzonder, want de SE-boys kregen het blijkbaar niet voor elkaar. Bedankt voor de tip, met de gewone 'c'-toets ingedrukt lukt het dus ook.

Morgen doe ik een update via de PC van mijn zwager, het blijft verdomd onhandig dat die updates niet met een Mac zijn te doen... Ik neem voor de zekerheid het klepje maar even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:06:
Da's dan weer bijzonder, want de SE-boys kregen het blijkbaar niet voor elkaar. Bedankt voor de tip, met de gewone 'c'-toets ingedrukt lukt het dus ook.

Morgen doe ik een update via de PC van mijn zwager, het blijft verdomd onhandig dat die updates niet met een Mac zijn te doen... Ik neem voor de zekerheid het klepje maar even mee.
Ja. Apart is dat... Die SE-boys zijn blijkbaar niet zo smart als hun smartphones. Ik stond er niet eens bij stil. Ik drukte gewoon het C-toetsje in toen erom gevraagd werd (Had het hele klepje niet bekeken; ik had 'm er zo snel af, ik wist niet eens dat er een "C" toets op zat.)

Anyway, succes met updaten. Ik gebruik ook Mac, maar had gelukkig op mijn werk de beschikking over een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een aantal dagen nu ook eigenlijk mn SE p990i! Het ziet er geweldig uit, menu's etc. zijn duidelijk.
Alleen de firmware die er standaard opzit is zo buggie als maar kan zijn. Vind het niet normaal dat ze zo'n brak iets op de markt zetten. Alleen al een smsje verwijderen of een contact persoon opzoeken loopt je tel al van vast. Dan heb ik het nog nieteens over de spontane resets waneer de tel in broekzak zit en je na een aantal uur op het scherm kijkt en erachter komt dat die uit staat.

Tijd voor een fw update dus:
Zo gezegt, zo gedaan. Software geinstalleerd, netjes de instructies gevolgd etc. Na 1 uur aan de laptop gehangen blijft de software aangeven dat die aan het updaten is. Na 2 uur en het idee dat die gewoon niets staat te doen heb ik de kabel eraf gehaald en de telefoon aan proberen te zetten. Tot mijn verbazing wil die niet meer doorstarten... Je krijgt even een wit scherm en hij valt weer weg.
Ik hem opnieuw aansluiten, via usb, update opnieuw draaien, geeft die aan dat er reeds de nieuwste versie opstaat.

Wat nu..?? Tel gaat niet meer aan en update draaien lukt dus ook niet. Roll-back mogelijkheid is volgens mij ook geen optie op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Weet iemand waar ik NU in Groningen een P990i kan halen? ik heb al een paar winkels gehad maar niemand heeft hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Qorne schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:40:
Weet iemand waar ik NU in Groningen een P990i kan halen? ik heb al een paar winkels gehad maar niemand heeft hem :(
Ondanks dat de nieuwe versie erop staat kan je gewoon kiezen voor een herinstallatie. Je moet echter wel het scherm in de gaten houden van die update applicatie want die vraag om te herinstalleren verdwijnt automatisch na een korte periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GF schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:55:
[...]

Ondanks dat de nieuwe versie erop staat kan je gewoon kiezen voor een herinstallatie. Je moet echter wel het scherm in de gaten houden van die update applicatie want die vraag om te herinstalleren verdwijnt automatisch na een korte periode
Ik krijg helaas niet de melding. Na de check komt dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpapicture.com/getimg.php?img=update.JPG

Andere opties zijn niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:14:
[...]

Ik krijg helaas niet de melding. Na de check komt dit scherm:

[afbeelding]

Andere opties zijn niet mogelijk.
heb je wel een NL-toestel (geen import dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:24:
[...]

heb je wel een NL-toestel (geen import dus)
Yep, lijkt mij een NL toestel. Van The Phone House icm een 2-jarig abbo Vodafone 27.50 voor 99 euro voor de geinteresseerde.

Zou er dus mee terug kunnen gaan. Maar dan zal ik weer weken moeten wachten voordat die bij SE gefixed is. Het controleren van de firmware op de tel lijkt goed te gaan, anders zou de software niet tot de conclusie kunnen komen dat er de nieuwste software op zit.
Misschien dan maar beter wachten tot een nieuwe fw en die er dan op proberen te installeren. Zoals ik begrijp uit de helpfile wordt de hele software volledig geupdate, dus dan zou die oudere fw die er niet volledig op lijkt te staan overschijven met een werkende versie.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

Yep, lijkt mij een NL toestel. Van The Phone House icm een 2-jarig abbo Vodafone 27.50 voor 99 euro voor de geinteresseerde.
dan moet dat zo lukken eigenlijk, wij hebben ze ook van de Phonehouse. Je leest vaker dat het de eerste keer of zo niet lukt. Nogmaals proberen of bij een servicecenter. (Probeer eens zonder docking, dus rechtsstreeks met usd, dat lukte bij mij ook beter dan via de docking, je hebt dan de dockingdriver niet nodig, die geeft wel eens een foutmelding). Of juist met docking als je het eerst zonder deed. Wel met volle batterij, anders gaat het fout.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Verwijder de gedownloade firmware eens uit de installatie folder en probeer het dan opnieuw. Heb je laatste software versie van SEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ok ik heb de P990 nu 2 dagen en ja... ik vind hem een topper alleen tjonge jonge... Wat ik nu meemaak met deze phone heb ik nog nooit meegemaakt.

P800 - Deze had ik op de eerste dag van release, software was niet top, maar de vastlopers kwamen alleen als je wat meer complexe dingen deed. En er zaten wat zaken in het menu die totaal niet logisch waren. Maar dit werd beter na software updates(toen moest je nog naar een SE update punt toe)

P900 - Deze had ik nog voor dat ie gereleased was. Firmware was goed. Niet veel problemen.

P910 - Dag van release had ik deze, ook deze firmware had weinig problemen. Dit komt natuurlijk omdat deze phone een doorontwikkeling was op het zelfde platform.

P990 - Heb er een jaar opgewacht net als velen anderen. Ik heb nu niet een toestel van het eerste uur. Bewust gewacht na al die klachten, heb er eentje van een maand oud. Maar eenmaal thuis gekregen blijkt dat ik ook FW R1A erop had zitten. Ok nu de eerste dag, ik heb ze geteld. Het toesteltje l[b]oopt 17 keer vast. Niet als ik de camera gebruik, WiFi of business card scanner. Maar juist bij de simpelste dingen.Ik kon vaak de telefoon niet aanzetten, ik kwam in het Prompt scherm voor flightmode en kon dan wel een keuze maken maar verder reageerde het toestel niet. Ook als je het toestel uit wilt zetten reageert hij niet op de uit knop aan de boven kant. De handsfree werkte een aantal keer niet, ik steek die stekker erin maar hij herkend hem niet. Na een reboot weer wel.
Dat de software verder traag is kan ik allemaal nog meeleven, dat zal vast wel verholpen worden bij FW updates.Het is toch een nieuwe platform dus heb voor bepaalde zaken wel begrip.

Ik heb hem gelijk de tweede dag laten flashen, naar FW:
Phone - R5A
Bluetooth - R4F
Organizer - R3A
CDA - R2A

Ik hoopte op verbetering, na 5 minuten kwam de eerste crash toen ik in het telefoonboek zat. De eerste dag had ik er eigenlijk nog niet meegebeld. Maar dat ging ik ook maar proberen, nou ik kan gewoon niet bellen bij het bellen loopt ie vast. Bij de meest simpele dingen eigenlijk,
Crash count van gister: tussen de 20-30 keer. Niet te geloven.
Ik had hem gister naast me liggen tijdens het kijken van een film en ik heb geteld hoevaak hij zichzelf restarte, ongeveer 6 keer. Bijna elke 15 minuten crashte die en restarte hij zelf. En loog ie tegen me dat het voor een betere performance was (die P910 loog ook wel eens tegen me, maar lang niet zovaak als deze jongen).

Muziek luisteren gaat prima, al hoewel het best traag gaat, video kijken gaat niet vlot. Browsen vind ik echt lekker op dit ding dat gaat ook goed. Aan het menu ben ik al gewend, ik vind de overstap niet storend. Het is echt een hele mooie telefoon, ben er trots op. En doe hem ook niet weg. Alleen ik kan er nu gewoon weinig mee, zoveel spontane reboots(ik heb de promt flightmode uitgezet, zodat ik teminste een telefoon bij me heb die wel aanstaat en niet telkens in het begin scherm).
En bellen kan ik bijna niet doen met hem, hij loopt elke keer vast. Ik denk ook dat het achterklepje(die ik soms open wil doen wegens een crash en de batterij eruit te halen maar dat het gewoon weg niet lukt omdat hij zo vast zit) binnen de korste keren lam gaat worden. :'(

Muziek luistern via A2DP gaat aardig, vind het connectie systeem goed, beter als bij samsung. Alleen videos beluistern via A2DP is een ramp en werkt maar een enkele keer. En het geluid valt te vaak weg omdat hij moeite met het afspelen heeft.

Nou genoeg over de P990, we zullen zie wat ie doet met de volgende FW update.
Maar ik vind het ondanks alles een Toffe telefoon. _/-\o_ (hypocriet ben ik he? als het een nokia was geweest had ik hem helemaal afgezekern 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp echt helemaal niets van al die klachten... Ik gebruik de phone best intensief, maar heb misschien maar 1 of 2 x een crash van addressbook meegemaakt. Het ding werkt echt perfect (nou ok, m'n mac wil 'm niet mounten). Dat automatisch rebooten heb ik 'm nog nooit zien doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:35:
Ik begrijp echt helemaal niets van al die klachten... Ik gebruik de phone best intensief, maar heb misschien maar 1 of 2 x een crash van addressbook meegemaakt. Het ding werkt echt perfect (nou ok, m'n mac wil 'm niet mounten). Dat automatisch rebooten heb ik 'm nog nooit zien doen...
same here, na 2 weken 1 x een herstart gahad, in totaal misschien 4 witte schermen ... Ik heb het toestel nog niet geupdate, vraag me ernstig af of ik dat strax wel moet gaan doen hehe

[ Voor 9% gewijzigd door Folkifoon op 08-10-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Pffff.. dan moet ik mijn exemplaar misschien maar omruilen. Want ik wilde dit niet doen omdat het waarschijnlijk toch zelfde verhaal zou zijn. Maar als ik jullie hoor(perfect, super) dan is er toch een groot verschil tussen onze toestellen.
Jullie hebben het toch wel over de P990 he? Of post ik in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al een fatsoenlijk hoesje/tasje voor z'n P990 gevonden? Ik ben van de week een paar telecomzaken in gelopen, maar die hadden geen van allen wat ik zoek (er lijken überhaupt nauwelijks accesoires beschikbaar te zijn in 'real world' winkels).

Ik zoek een 'holster' model met riemclip, omdat het apparaat te groot/zwaar is om bij sommige broeken in je broekzak te dragen. Sony Ericsson's eigen type ziet er op zich redelijk uit, maar is natuurlijk eigenlijk héél fout. Op een pak kan het nog wel, maar bij vrijetijdskleding ... Plus dat ik de horizontale oriëntatie ervan niet zo prettig vind.

Ik dacht bij Media Markt even een goed 'vrijetijds holster' gevonden te hebben; een camera holster van Case Logic - verticaal, compact oogend en niet zo ontzettend tuttig als de meeste telefoonhoesjes (type te dik, geruit-overhemd-in-goedkope-spijkerbroek en dan zo'n lullig holster aan de riem, zodat de buik op het holster rust ...). Pastte precies in de breedte en diepte, maar net een centimeter te kort. Helaas maar in één maat beschikbaar.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Sur_G schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:49:
Pffff.. dan moet ik mijn exemplaar misschien maar omruilen. Want ik wilde dit niet doen omdat het waarschijnlijk toch zelfde verhaal zou zijn. Maar als ik jullie hoor(perfect, super) dan is er toch een groot verschil tussen onze toestellen.
Jullie hebben het toch wel over de P990 he? Of post ik in het verkeerde topic ;)
Ik zou hem zeker omruilen. Ik had dus exact hetzelfde en met mijn nieuwe toestel heb ik dit dus totaal niet, zoals de meeste mensen hier. Firmware update maakte NIET het veschil aangezien ik 2 dagen met R5 gedraaid heb op de vervangende phone: geen vastlopers/resets. Dit terwijl op de eerste versie die ik had dit dus wel gebeurde.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:25:

ik heb er een bij noreve bestelt, sturen ze (hopelijk) binnenkort op
krijg een track and trace nr toe gemailt. bericht er dan wel van

http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=1845

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie er ook last van dat aplicaties, die je al regelmatig gebruikt heb , ineens niet te openen zijn, (aplicatie kan niet worden gestart of te weinig geheugen) ik heb m al geupgrade en zo.
dit is al mijn tweede toestel, eerste liep echt vast en was inneens overleden.
alleen als ik herstart doet ie t weer een tijd, maar om m iedere keer te herstarten als ik een sms wil openen of versturen...........
Esther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:34:
hebben jullie er ook last van dat aplicaties, die je al regelmatig gebruikt heb , ineens niet te openen zijn, (aplicatie kan niet worden gestart of te weinig geheugen) ik heb m al geupgrade en zo.
dit is al mijn tweede toestel, eerste liep echt vast en was inneens overleden.
alleen als ik herstart doet ie t weer een tijd, maar om m iedere keer te herstarten als ik een sms wil openen of versturen...........
Esther
probeer eens niet steeds opnieuw de applicatie op te starten maar kies voor wisselen in de taak/taskmanager. Anders open je dezelfde applicatie2 of 3 keer. Die taakmanager is erg handig in gebruik en spaart je geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:18:

ik heb er een bij noreve bestelt, sturen ze (hopelijk) binnenkort op
krijg een track and trace nr toe gemailt. bericht er dan wel van

http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=1845
Die had ik ook gevonden, maar dat is een hoesje dat (semi-)permanent om het toestel zit. Ik zoek meer een draagtasje. Toch bedankt voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

Is er inmiddels (eindelijk) een update beschikbaar voor Nederland?

Een week geleden verlde iemand van SE me dat er waarschijnlijk die middag al een update beschikbaar zou zijn... we zijn inmiddels een week verder, nog niets.

Mijn firmware:
Phone: R5A006
Bluetooth: R4F01
Organizer: R3A04
CDA: R2A01

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
nee dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 09-10-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

ehm... wat dacht je van de "c" toets? Of heb je je keyboard er ook afgesloopt?
Het werkt echt alleen met del 'del-toets' op het qwerty keyboard. Het werkt wel wat anders wanneer je hem in de deskstand plaatst. Eerst start de foon normaal op en begint het met opladen, maar wanneer je de deltoets ingedrukt houdt, dan stopt hij daar na 3 seconden mee, sluit hij af en wordt de foon gevonden door de update manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KinG PopLa schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:19:
[...]
Het werkt echt alleen met del 'del-toets' op het qwerty keyboard.
Ehrm... nee. Ik heb 'm zonder deskstand, en zonder klepje, met de "c"-toets op het qwerty-keyboard ingedrukt ge-update.
En voorlopig ga ik het ook niet opnieuw proberen, want het toestel werkt perfect zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar weinig vastlopers en 1 keer de melding dat-ie opnieuw opstartte om de performance te verbeteren: en dat lijkt inderdaad zo te zijn.

Ik gebruik het hoesje dat ik ooit bij de P800 kreeg. Kan weliswaar niet aan je riem, maar het beschermd prima tegen losse sleutels en muntgeld in broekzak en tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

Ehrm... nee. Ik heb 'm zonder deskstand, en zonder klepje, met de "c"-toets op het qwerty-keyboard ingedrukt ge-update.
En voorlopig ga ik het ook niet opnieuw proberen, want het toestel werkt perfect zo.
Bij mij werkt ook alleen maar de c toest op qwerty toetsenbord, DEL niet.

Net even gecheckt; nog steeds is de allang beloofde update er niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik hoop morgen (of overmorgen) mijn SE P990 te mogen ontvangen...
Gelijk updaten denk ik! :)

Iemand enig idee (heb topic gelezen, maar volgens mij overheen gelezen) waar je (liefst in NL) screenprotectors kan kopen voor de P990?
Heb die wel voor me P900 en dat werkt toch wel beter dan zonder (mega-krassen op mijn scherm anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waarom ik niet met het scrollweel het volume van het huidige gesprek kan aanpassen? Met m'n vorige P(800) ging dit prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:51:
Weet iemand misschien waarom ik niet met het scrollweel het volume van het huidige gesprek kan aanpassen? Met m'n vorige P(800) ging dit prima.
Volgens mij is dat er uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

Qorne schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:22:
Volgens mij is dat er uitgesloopt.
Persoonlijk denk ik dat het gewoon buggy is zoals de rest van de software, af en toe werkt het namelijk wel.

(Eigenlijk werkt het voornamelijk niet op het moment dat ik het nodig heb, maar dat geldt wel voor meer functies ;) )

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt die functie gewoon prima, werkt net zoals alle voorgaande p-series. Ik heb nog de standaard firmware, nog nooit geupdate

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Op een ander forum schreef iemand het volgende:

R7A voor Nederland is er nog niet. Alleen voor Vodafone mensen is er wel een R7A versie. Eind Oktober is de nieuwe firmware er zeker. Ik krijg nog een gedeelte van de release notes hoop ik dan kan je zien wat er gefixt is.

Releasen van software staat alvast voordat het model op de markt komt. We zitten nu aan de eerste release. Er komen er zeker nog twee; 1 aan het einde van het jaar en dan nog 1 februari. Daar moeten we het voorlopig mee doen.

Mensen die willen upgraden en een Vodafone model hebben kunnen deze updaten. Mensen zonder Vodafone versie kunnen dit niet en kunnen ook niet de Vodafone versie installeren. Andersom kan je ook geen normale versie op een Vodafone toestel installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel positief is men niet over R7A. Als wat Folkifoon hierboven quote klopt, dan volgt daar uit dat het toestel mogelijk pas eind december écht stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Een dag zonder posts op dit topic tis toch wat :)

Iedereen ineens erg tevreden ofzo? :P

Btw: nog geen fw update maar dat wisten jullie waarschijnlijk al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Momenteel zit ik met een dillemma, klepje eraf, of klepje erop? Wie heeft z'n klepje er al af gehaald, en hoe bevalt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Ik heb hem eraf gehaald en dat bevalt mij veel beter:
- Hij is er mooier door (das mijn mening tenminste)
- Hij gaat makkelijker in mijn broekzak
- Je hebt niet het lastige gedoe wat je met het klepje erop hebt; dat je niet alle functies van de telefoon kunt benutten.

Ik zou zeggen; Deraf ermee! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik heb 'm er ook van af gehaald. Direct na aanschaf! Mijn redenen: dezelfde als Zky_ + dat-ie zo beter in het (ex-P800) hoesje pas dat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:32:
Ik heb hem eraf gehaald en dat bevalt mij veel beter:
- Hij is er mooier door (das mijn mening tenminste)
- Hij gaat makkelijker in mijn broekzak
- Je hebt niet het lastige gedoe wat je met het klepje erop hebt; dat je niet alle functies van de telefoon kunt benutten.

Ik zou zeggen; Deraf ermee! :P
wel lastig met sw-update. Volgens wat ik gelezen heb kan dat niet zonder klepje. Komt gelukkig niet zo vaak voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:35:
Heel positief is men niet over R7A. Als wat Folkifoon hierboven quote klopt, dan volgt daar uit dat het toestel mogelijk pas eind december écht stabiel is.
ben ik niet met je eens. Als die updates al worden gepland voor de release datum heeft dat niks te maken met wel of niet stabiel (want dat weten ze dan helemaal nog niet) maar meer met geplande sw-wijzigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Chiron schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:17:
Momenteel zit ik met een dillemma, klepje eraf, of klepje erop? Wie heeft z'n klepje er al af gehaald, en hoe bevalt dat? :)
winston bogarde jasje aan of jasje uit? hehe

Ik heb het klepje erop, ik kan nl. vrij snel smsen daarmee, sneller dan met qwerty (heb dikke vingers:))

Zonder klepje vind ik t toestel wel een stuk mooier!

Het klepje beschermt natuurlijk ook wel een beetje, ik denk dat ik het erop laat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
De stoute schoenen maar aangetrokken en het klepje eraf gehaald :) Is even wennen maar het staat een stuk strakker :9~ Bescherming heb ik nog genoeg in de vorm van een screenprotector en een siliconen skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

wel lastig met sw-update. Volgens wat ik gelezen heb kan dat niet zonder klepje. Komt gelukkig niet zo vaak voor...
Ik heb laatst geprobeerd te updaten zonder het klepje en dat werkt wel, je moet gewoon echt de c indrukken op het qwerty toetsenbord en dan doet ie ut :P
Hoe ze daarop zijn gekomen weet ik ook niet, want de Del toets lijkt me logischer, maar het werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:43:
[...]

ben ik niet met je eens. Als die updates al worden gepland voor de release datum heeft dat niks te maken met wel of niet stabiel (want dat weten ze dan helemaal nog niet) maar meer met geplande sw-wijzigingen
Mijn punt is dat
- de volgende firmware versie (R7) blijkbaar pas eind deze maand in Nederland uitgebracht zal worden
- uit berichten uit andere delen van de wereld is op te maken dat deze versie niet geheel stabiel is en zeker niet alle problemen oplost
- de hierop volgende firmware versie blijkbaar pas eind december uitgebracht zal worden
- we dus nog zeker ruim twee maanden met een enigszins instabiel toestel zitten, er van uitgaande dat de december-firmware wél helemaal stabiel is

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Modbreak:Kortom de eerste de beste die nu nog post dat R7 NL er nog steeds niet is gaat een week afwassen

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:50:
[modbreak]Kortom de eerste de beste die nu nog post dat R7 NL er nog steeds niet is gaat een week afwassen[/modbreak]

>:)
Doet me denken aan mijn studentenbaantje: kan heel gezellig zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
  • Laatst online: 09-08 08:27
ik twijfel tussen de w950 en de p990i
daarom had ik een paar vraagjes:
- is die nog echt zo groot? past die wel goed in je broekzak?
- Is de musicplayer net zo goed als die van de SE musicphones
- Worden er oordopjes bij gelevert? zijn deze in-ear?
- Er zit geen geheugen kaart bij of wel? hoeveel kan er max. in? hoeveel euro zou die kosten?

veel vraagjes :)
alvast bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

mxchael schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:34:
- Er zit geen geheugen kaart bij of wel? hoeveel kan er max. in? hoeveel euro zou die kosten?

- groote vind ik persoonlijk wel meevallen. Had hem groter verwacht na het zien van enkele pics. Past in mijn broekzak ja. Echter in mijn nette broek is deze misschien net iets te zwaar.
-
- ja, ja
- jawel --> 64mb . Ik heb er 4 gig in zitten (130euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
GF schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

- groote vind ik persoonlijk wel meevallen. Had hem groter verwacht na het zien van enkele pics. Past in mijn broekzak ja. Echter in mijn nette broek is deze misschien net iets te zwaar.
-
- ja, ja
- jawel --> 64mb . Ik heb er 4 gig in zitten (130euro)
bedankt voor je reactie

Ik denk dat ik dan voor p990i ga,
moet ik alleen ergens een goedkope 1/2 gig kaartje zien te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mxchael schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:34:

Ik wijk op een paar punten af van GF hierboven:

Het formaat valt alleszins mee wanneer je bedenkt wat het apparaat allemaal kan, maar het is natuurlijk wel een flink blok. In de broekzak van een spijkerbroek kan nog net, de binnenzak van een jasje kan ook nog wel, maar in de broekzak van een pantalon kan eigenlijk echt niet meer.

De geluidskwaliteit vind ik erg goed, de interface van de mediaspeler zit ook redelijk goed in elkaar. ID3 tags inclusief album art wordt netjes weergegeven.

Er wordt een headset meegeleverd, maar ditis geen in-ear set; het zijn traditionele oordopjes.
Deze set wordt meegeleverd:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10255
Deze in-ear sets zijn optioneel:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10254 (wired)
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394 (wireless)

Er wordt een MS Pro Duo van 64 MB meegeleverd. Volgens de white paper worden er kaarten tot 8 GB ondersteund. Ikzelf heb een 2 GB kaart van pak 'm beet 70 euro, goed voor een stuk of 10 muziekalbums, wat documenten en foto's en, in de toekomst, TomTom Navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check The PhoneHouse! Ik heb bij aanschaf van m'n p990i een goeie deal kunnen maken met een 2jarig KPN 30 abo. Met 1 gig-geheugenkaart erbij was ik in totaal € 135,00 kwijt. Naar mijn idee echt een topdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Links naar sites met aplicaties en spelletjes zou fijn zijn. Ben me gek aan het zoeken en het enige waar ik op uitkom is betaalde sites waar ik geen ruk aan heb. Iemand nog een goede torrent of zo in de aanbieding?

Beter dat je die links dan aan oma mailt ipv dat je T.net uitdaagt; je weet dat die links niet erg legaal zouden kunnen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 09-09 21:41
dat mag niet

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Ik probeer nuttige links naar apps te verzamelen, echter op dit moment is er nog niet zo heel veel te krijgen dat ook echt werkt op UIQ3.

Torrent mag, mits het freeware is natuurlijk en geen gekraakte software. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Chiron op 12-10-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:25:
Ik probeer nuttige links naar apps te verzamelen, echter op dit moment is er nog niet zo heel veel te krijgen dat ook echt werkt op UIQ3.

Torrent mag, mits het freeware is natuurlijk en geen gekraakte software. :)
ben zelf aan het experimenteren met die link van GMAPS.
heb de laaste versie wel werkend, en is wel leuk. google earth op je p990.
wel via wifi dan. als ik een BT mouse kan lenen ga ik daar ook eens mee spelen icm gmap.
heb me aangesloten bij FON, en kijken of ik dan wat heb aan die wifi hotspots en een wifi router voor 5euro
swissmanager werkt ook perfect. laaste weken geeb crash meer gehad trouwens.
ben zelf wel tevreden over het wifi gebeuren, zeker nu ik bij vrienden gewoon automatisch mijn mail binnen haal. ben benieuwd of ik dat met FON ook automatisch kan laten doen.

parrot in de auto is een verademing, thuis komend wordt automatisch mijn agenda en contacten gesynced

1ste dag had ik twijfels, maar de p990 gaat me steeds meer bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp mijn camera niet.. als ik in het donker pics maak, is meer dan de helft donker.. het lijkt wel of ie dan na of voor de flits de opname maakt.

errug NIET leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:00:
ik begrijp mijn camera niet.. als ik in het donker pics maak, is meer dan de helft donker.. het lijkt wel of ie dan na of voor de flits de opname maakt.

errug NIET leuk
In cameraland heet dat flitsen op tweede gordijn, ik denk ik dit geval dat de sluitertijd te lang is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:42:
[...]

Ik wijk op een paar punten af van GF hierboven:

Het formaat valt alleszins mee wanneer je bedenkt wat het apparaat allemaal kan, maar het is natuurlijk wel een flink blok. In de broekzak van een spijkerbroek kan nog net, de binnenzak van een jasje kan ook nog wel, maar in de broekzak van een pantalon kan eigenlijk echt niet meer.

De geluidskwaliteit vind ik erg goed, de interface van de mediaspeler zit ook redelijk goed in elkaar. ID3 tags inclusief album art wordt netjes weergegeven.

Er wordt een headset meegeleverd, maar ditis geen in-ear set; het zijn traditionele oordopjes.
Deze set wordt meegeleverd:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10255
Deze in-ear sets zijn optioneel:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10254 (wired)
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394 (wireless)

Er wordt een MS Pro Duo van 64 MB meegeleverd. Volgens de white paper worden er kaarten tot 8 GB ondersteund. Ikzelf heb een 2 GB kaart van pak 'm beet 70 euro, goed voor een stuk of 10 muziekalbums, wat documenten en foto's en, in de toekomst, TomTom Navigator.
oke bedankt!
Jammer dat SE er geen in-ear bij doet,
ik heb grote flappers en andere oordopjes blijven nooit goed zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de p990i met de jabra BT620 headset ? Ben erg benieuwd , want met die bluetooth headset kun je meerdere teefoons koppelen en ook 2 teleefoons tegelijk gebruiken.. AAngezien ik en prive en werktelefoon heb is dat wel erg handig.... Ik hoor het graag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb ook de P990 wat een geweldige telefoon!

Ben nog druk bezig met het ontdekken van de telefoon, maar het is wel een erg fijn telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G'morgen, ik heb even een praktische vraag. Als ik gesms'd wordt door een contactpersoon met meerdere mobiele nummers kan ik nergens zien van welk nummer hij z'n SMS stuurt. Ik zie alleen maar de naam van de contactpersoon. Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet achter hoe ik nu kan zien welk nummer is gebruikt. Iemand een idee? Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom voor P990i is uit; Tomtom Navigator 6.20
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:32:
Tomtom voor P990i is uit; Tomtom Navigator 6.20
Link
Ze zeggen dat de Western Europe DVD idd compatable is met UIQ3. Echter niemand die dit op de p990i al getest heeft. Ik ben zeer benieuwd of dit werkt. Tomtom heb ik toch wat liever als Nav4All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GF schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Ze zeggen dat de Western Europe DVD idd compatable is met UIQ3. Echter niemand die dit op de p990i al getest heeft. Ik ben zeer benieuwd of dit werkt. Tomtom heb ik toch wat liever als Nav4All
ik heb, na per pm te vragen aan de persoon die die thread is begonnen op het pocket gps forum,
per mail tomtom 6.020 ontvangen en deze op mijn 2gb memorycard (niet in mappen maar rechtstreeks op de root) gezet en ik kreeg hierna het installatie menu op mijn p990i.

Ik heb zonet na de installatie tomtom 6.020 opgestart en getest en tot zover werkt het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF

GF

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:38:
[...]

ik heb, na per pm te vragen aan de persoon die die thread is begonnen op het pocket gps forum,
per mail tomtom 6.020 ontvangen en deze op mijn 2gb memorycard (niet in mappen maar rechtstreeks op de root) gezet en ik kreeg hierna het installatie menu op mijn p990i.

Ik heb zonet na de installatie tomtom 6.020 opgestart en getest en tot zover werkt het zonder problemen.
Dat klinkt super. Nu nog uitvinden of het met de maps 100% werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ongeveer een uur kan ik de western europe maps testen en alle andere menu structuren,
enige wat ik hier op dit moment niet heb liggen is de gps, dus dat stukje kan ik helaas niet testen

ik blijf het alleen verder vreemd vinden dat TomTom zelf niet schijnt te weten dat dit werkt,
maar mischien dat dat ondertussen veranderd is, gezien de support sectie van tomtom.com ondertussen niet werkt ivm maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:40:
Met ongeveer een uur kan ik de western europe maps testen en alle andere menu structuren,
enige wat ik hier op dit moment niet heb liggen is de gps, dus dat stukje kan ik helaas niet testen

ik blijf het alleen verder vreemd vinden dat TomTom zelf niet schijnt te weten dat dit werkt,
maar mischien dat dat ondertussen veranderd is, gezien de support sectie van tomtom.com ondertussen niet werkt ivm maintenance

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Modbreak:We gaan hier geen warez requests doen, lees de policy nog eens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier dan hetgeen we lang op gewacht hebben:

Tomtom Navigator 6 versie 6.020 UIQ3 draaiende op een P990i !!!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v227/archea/Pict0228.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v227/archea/Pict0225.jpg

GPS moet nog even getest worden, maar de software en de maps van Europa werken, dat is nu wel een feit!

Bij Tomtom weten ze het blijkbaar nog steeds niet, gelukkig dat men op de forums al iets verder ontwikkeld is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTN6 voor P990i werkt inderdaad, incl BT GPS receiver. Geinig! ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow! dat is perfect nieuws!!! Archea zou je mij de cab file willen sturen? als dat niet teveel moeite is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Modbreak:LAATSTE WAARSCHUWING !
CAB files zijn over het algemeen warez. Heb je recht op die files dan kun je die met je eigen account bij Tomtom.com ook downloaden.

Ik wil geen vragen om CAB's of andere ali illegali zaken meer zien in dit topic!
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste