Kan Nero AACencoder niet meer kiezen, andere opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb tijden lang het programmaatje gebruikt wat bij nero geleverd wordt om MP3's om te zetten naar MP4 files in AAC, ik kon dan in dat programmaatje kiezen en vanalles en nog wat instellen. Maar neej ik moest nero 7 hebben en nu gaat dat ineens niet meer, ik kan alleen nog maar kiezen voor nerodigital en dan voor de audio de bitrates instellen, meer niet, terwijl ik vroeger dus veel meer in kon stellen.

Aangezien de aacenc32.dll wel geinstalleerd word, zijn er programma's die daar wat mee kunnen? Ik wil namelijk een stapel MP3's omzetten naar MP4, en dus niet elke keer met die malle commandline versie gaan zitten rommelen. En aangezien nero de beste qualiteit leverd, wil ik graag die gebruiken.

Voordat iemand zich afvraagd waarom ik ze om wil zetten in mp4, ruimtegebrek...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon EAC gebruiken met deze CLI encoder :
http://www.nero.com/nerodigital/eng/Nero_Digital_Audio.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Het lan aan mij liggen, maar volgens mij kan ik met die software alleen CD's rippen, het gaat om reeds bestaande MP3's die ik met zo min mogelijk kwaliteits verlies om wil zetten naar AAC (nero)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dBpowerAMP Music Converter icm de Nero CLI encoder een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
nu ben ik vast een noob op dit gebied, maar kom niet echt wijs uit dat programma, zou je me misschien in de richting kunnen duwen hoe ik de nero codec daar kan gaan gebruiken want dat kan ik niet echt vinden. kan wel vinden welke er geinstalleerd is maar hoe ik er een nieuwe neerplant weet ik niet, vooral omdat die nero geen dll's zijn

edit:
lama zitten voorlopig, vind net de codec central met hulp, mijn excuses voor mn ongeduld!

[ Voor 13% gewijzigd door The PyroPath op 21-11-2006 13:03 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
tnx, werkt als een trein, alleen jammer dat je geen gebruik kan maken van de 2 pass optie, maarja, je kan niet alles hebben...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Om het verhaal compleet te maken zodat ook andere mensen het kunnen gebruiken die misschien ook zo ongeduldig zijn als ik:

-Download dBpowerAMP Music Converter
-Installeer deze
-Download de MP4/AAC plugin/codec
-Installeer deze ook
-Download Nero Digtal Audio en/decoder
-Pak deze zip uit in de map \compression\Nero Digital Audio (AAC)\ van dBpowerAMP die de plugin voor je heeft aangemaakt
-Start het programma en gaan met die banaan!

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1