Ik heb tijden lang het programmaatje gebruikt wat bij nero geleverd wordt om MP3's om te zetten naar MP4 files in AAC, ik kon dan in dat programmaatje kiezen en vanalles en nog wat instellen. Maar neej ik moest nero 7 hebben en nu gaat dat ineens niet meer, ik kan alleen nog maar kiezen voor nerodigital en dan voor de audio de bitrates instellen, meer niet, terwijl ik vroeger dus veel meer in kon stellen.
Aangezien de aacenc32.dll wel geinstalleerd word, zijn er programma's die daar wat mee kunnen? Ik wil namelijk een stapel MP3's omzetten naar MP4, en dus niet elke keer met die malle commandline versie gaan zitten rommelen. En aangezien nero de beste qualiteit leverd, wil ik graag die gebruiken.
Voordat iemand zich afvraagd waarom ik ze om wil zetten in mp4, ruimtegebrek...
Aangezien de aacenc32.dll wel geinstalleerd word, zijn er programma's die daar wat mee kunnen? Ik wil namelijk een stapel MP3's omzetten naar MP4, en dus niet elke keer met die malle commandline versie gaan zitten rommelen. En aangezien nero de beste qualiteit leverd, wil ik graag die gebruiken.
Voordat iemand zich afvraagd waarom ik ze om wil zetten in mp4, ruimtegebrek...
Breek je nek voorzichtig