Dat probleem had ik inderdaad ook, en nu nog gedeeltelijk. Ik heb daar ooit eens een topic over geopend, als je de search gebruikt dan kan je vinden hoe je het gedeeltelijk kan oplossen.Sjah schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:18:
Ik merk dat sinds ik 2.0.0.1 heb, dat Fx vaak boven de 50% cpu-usage zit. Dat ownt niet.
Is er een optie om keyboard shortcuts te wijzigen?
Ik zou graag Ctrl-Left/Right (ook) gebruiken in plaats van Alt-Left/Right?
Alt-Right is nogal irritant met één hand.
Ik zou graag Ctrl-Left/Right (ook) gebruiken in plaats van Alt-Left/Right?
Alt-Right is nogal irritant met één hand.
Daarvoor heb je keyconfig.
Om de shortkeys voor het switchen van tabs de wijzigen gebruik je TabSwitcher.
Om de shortkeys voor het switchen van tabs de wijzigen gebruik je TabSwitcher.
Let wel op dat je keyconfig (nog) niet op de officiële firefox pagina probeert te zoeken wat om één of andere reden staat die daar nog niet voor versie 2 op??
Verder is het wel een kickass extensie
Verder is het wel een kickass extensie
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Geen idee waarom hij niet op addons.mozilla.com staat, hij werkt verder prima, zo ook op het OSX platform.
aarrgh wie kan mij helpen:
normaal gesproken, als ik een nzb bestand van newzbin.com wilde downloaden, kreeg ik de vraag wat ik ermee wilde doen. Ik had altijd aangevinkt het bestand te openen met newsleecher waardoor het nzb bestandje automatisch in de queue van newsleecher kwam.
Om de eoa reden heb ik het antwoord van die vraag gezet op: download naar mijn desktop ipv newsleecher. Waardoor elk nzb bestand nu op mijn desktop wordt gezet! (en aangevinkt "altijd doen voor dit soort types")
Hoe kan ik terug naar de oude situatie? Aanvinken in Fx opties resulteert in de vraag waar ik het bestand wil hebben: desktop of ergens anders. Nergens de vraag of ik het bestand wil openen met newsleecher.
Iemand een idee? (misschien is het niet eens een Fx optie)
normaal gesproken, als ik een nzb bestand van newzbin.com wilde downloaden, kreeg ik de vraag wat ik ermee wilde doen. Ik had altijd aangevinkt het bestand te openen met newsleecher waardoor het nzb bestandje automatisch in de queue van newsleecher kwam.
Om de eoa reden heb ik het antwoord van die vraag gezet op: download naar mijn desktop ipv newsleecher. Waardoor elk nzb bestand nu op mijn desktop wordt gezet! (en aangevinkt "altijd doen voor dit soort types")
Hoe kan ik terug naar de oude situatie? Aanvinken in Fx opties resulteert in de vraag waar ik het bestand wil hebben: desktop of ergens anders. Nergens de vraag of ik het bestand wil openen met newsleecher.
Iemand een idee? (misschien is het niet eens een Fx optie)
Dit venster heb jij nodig:

Settings -> Content -> File Types -> Manage

[ Voor 20% gewijzigd door Kaspers op 28-12-2006 20:11 ]
Kaspers! Mijn held!
Dat was idd hetgeen wat ik zocht!
Dat was idd hetgeen wat ik zocht!
Ik zoek eigenlijk een extensie, maar ik weet niet of deze wel bestaat.
Op PDA's als je via IE een pagina opent , zie je mooi onderin de balk hoeveel KB hij van de pagina geladen heeft.
Dus een soort voortgangsbalkje/status balkje.
Is deze functie ook voor firefox in extensie beschikbaar?
Had namelijk op addons.mozilla.com wat rond gezocht maar daar kon ik hem niet vinden.
Het is dus ook ,ter verduidelijking , geen aangepaste download manager oid.
Op PDA's als je via IE een pagina opent , zie je mooi onderin de balk hoeveel KB hij van de pagina geladen heeft.
Had namelijk op addons.mozilla.com wat rond gezocht maar daar kon ik hem niet vinden.
www.degroot-it.nl
Probeer eens extended statusbar, grootte, snelheid, tijdsduur, etcdegroot schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:10:
Ik zoek eigenlijk een extensie, maar ik weet niet of deze wel bestaat.
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 29-12-2006 14:13 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Beter kan haast nietanandus schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:
[...]
Probeer eens extended statusbar, grootte, snelheid, tijdsduur, etc
Dit is wat ik zocht , thnQ
www.degroot-it.nl
Ik ben als trouwe outlook en internet explorer overgestapt naar firefox en thunderbird.
bevalt me super, het enigste is dat het beeld trilt. Op geren enkele manier krijg ik het goed, het is behoorlijk irritant en ik krijg het er maar niet uit.
Edit: pagina is geladen en de internet pagina trilt. Dat wilt zeggen de bovenste rand verspringt waardoor de pagina heen en weer blijft bewegen, van boven naar beneden en redelijk snel. De content trilt dus.
Ik heb de laatste firefox versie, geupdate etc.
bevalt me super, het enigste is dat het beeld trilt. Op geren enkele manier krijg ik het goed, het is behoorlijk irritant en ik krijg het er maar niet uit.
Edit: pagina is geladen en de internet pagina trilt. Dat wilt zeggen de bovenste rand verspringt waardoor de pagina heen en weer blijft bewegen, van boven naar beneden en redelijk snel. De content trilt dus.
[ Voor 34% gewijzigd door Joopieboy op 29-12-2006 18:48 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Als je een oplossing of iets wilt zul je toch iets meer informatie moeten geven.. Ik heb m'n glazen bol vandaag niet bij me.. 
Ook komt dit probleem mij niet echt bekend voor.. Trilt alleen de content, of heel Firefox?
EDIT: Oh, er was eens iemand die dat ook had, en dat kwam omdat hij een andere shell gebruikte.. Als je die ook hebt, zul je zonder Fx, of zonder die shell moeten leven..
Ook komt dit probleem mij niet echt bekend voor.. Trilt alleen de content, of heel Firefox?
EDIT: Oh, er was eens iemand die dat ook had, en dat kwam omdat hij een andere shell gebruikte.. Als je die ook hebt, zul je zonder Fx, of zonder die shell moeten leven..
[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2006 18:58 ]
Idd raar probleem, content trilt van firefox. De rest is stil maar de bovenste rand van de webpagina blijft een aantal pixels verspringen als ie klaar is met laden. Springt iets naar beneden en weer terug naar boven en zo blijft et door gaan. Erg irritant en niet uit te halen.TheZeroorez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:45:
Als je een oplossing of iets wilt zul je toch iets meer informatie moeten geven.. Ik heb m'n glazen bol vandaag niet bij me..
Maar verder een top prgramma zover als ik er mee werk!
ff oftopic: w00t kheb serieus heftig bouncing firefox
jij hebt dat lekker niet hea
whaha geownt
[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 29-12-2006 19:13 ]
Ja dat zag ik gisteren ook bij m'n buurjonge, vet appart....Joopieboy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:44:
Ik ben als trouwe outlook en internet explorer overgestapt naar firefox en thunderbird.
valt niet echt mee te leven lijkt mij...
[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 29-12-2006 19:31 ]
Dan zou ik eerst eens een ander theme proberen. Meestal heb je dit probleem als je een theme gebruikt wat niet geheel geheel geschikt voor jou versie FF.Joopieboy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:44:
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Edit lama, opgelost.
Maar ik ben wel super benieuwd naar de 3e versie, hopen dattie wel goed bugvrij is
Maar dit werkt echt super fijn! Veel beter en sneller als IE6 en Thunderbird is ook een geweldig iets, ok grafisch niet helemaal top maar verder werkt ie perfect.
Toch maar eens kijken voor een leuke uitgebreide skin die bij mijn vista skin past, iemand tips?
Maar ik ben wel super benieuwd naar de 3e versie, hopen dattie wel goed bugvrij is
Maar dit werkt echt super fijn! Veel beter en sneller als IE6 en Thunderbird is ook een geweldig iets, ok grafisch niet helemaal top maar verder werkt ie perfect.
Toch maar eens kijken voor een leuke uitgebreide skin die bij mijn vista skin past, iemand tips?
[ Voor 82% gewijzigd door Joopieboy op 29-12-2006 22:58 ]
Die zoek ik ook nog steeds, helaas tot dusver nog zonder succesJoopieboy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:31:
Ik ben op zoek naar een goede vertaal-plugin.
Ik had een toffe (volgens mij heel saai 'translate' genoemd), maar die is er volgens mij niet meer voor FF2.
Wat ik basically wil is een woordje selecteren, rechtermuiklik en woordje vertalen en in het rechtermuisklikmenu (ofzo) ook een optie 'translate page'.
Wie, oh, wie weet een goede vertaalplugin?
(Oh, en de talen die ik het meest gebruik zijn Frans, Duits, Spaans, Pools, Russisch, Chinees, Japans en Arabisch).
Ik had een toffe (volgens mij heel saai 'translate' genoemd), maar die is er volgens mij niet meer voor FF2.
Wat ik basically wil is een woordje selecteren, rechtermuiklik en woordje vertalen en in het rechtermuisklikmenu (ofzo) ook een optie 'translate page'.
(Oh, en de talen die ik het meest gebruik zijn Frans, Duits, Spaans, Pools, Russisch, Chinees, Japans en Arabisch).
Mooi dat het is opgelost, maar wat was het/is het probleem/oplossing?Joopieboy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:31:
Edit lama, opgelost.
Het probleem zat uiteindelijk in een werkbalk, nml de bladwijzerwerkbalk. Toen die was uitgeschakeld was er niks meer aan de hand, gelukkigBr@m schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:44:
[...]
Mooi dat het is opgelost, maar wat was het/is het probleem/oplossing?
En nog over die skins, ik heb nu alleen domme gevonden die de standaard vorige en dat soort pictogrammetjes aanpast, niks leuks dus.
Wie weet er wel leuke te vinden?
Aha, ja dat kan ook ja..Joopieboy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:01:
[...]
Het probleem zat uiteindelijk in een werkbalk, nml de bladwijzerwerkbalk. Toen die was uitgeschakeld was er niks meer aan de hand, gelukkig
Ikzelf kijk meestal op de officiele site van mozilla voor thems. Maar er zullen er best wel meer zijn met themes. https://addons.mozilla.org/firefox/themes/En nog over die skins, ik heb nu alleen domme gevonden die de standaard vorige en dat soort pictogrammetjes aanpast, niks leuks dus.
Wie weet er wel leuke te vinden?
Ja die had ik ook geprobeerd, ik kreeg alleen maar die stomme pictogrammen, en ik weet dat je echt veel meer kan. IE kan je nauwelijks aan passen maar dit juist heel veel en erg mooi sommige. En ik hoopte met de vista skin tot ik wat toepasselijks van die site af kon halen maar niet dus helaas.Br@m schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:07:
[...]
Ikzelf kijk meestal op de officiele site van mozilla voor thems. Maar er zullen er best wel meer zijn met themes. https://addons.mozilla.org/firefox/themes/
Edit: found something
http://browse.deviantart....irefox%2F&order=5&q=vista
Alleen jammer dat de 2 die linksboven staan nog in ontwikkeling zijn.
Maargoed, ik heb de aero en dies erug mooi!
En tips voor het instaleren, unpack het bestand ergens op je harde schijf. Ga in firefox naar extra - ad ons, switch naar de map waar je skin instaat, sleep hem naar firefox toe in het venster van ad ons en je kan hem instaleren.
[ Voor 34% gewijzigd door Joopieboy op 30-12-2006 17:07 ]
Even een vraagje tussendoor,
Ik heb FF 2.0.0.1.
Ik heb alle Add-ons geinstalleeerd die HIER te
vinden zijn ( Quicktime, Realplayer, WindowsMP, etc..)
Maar nu kan ik op sommige sites geen filmpjes bekijken, zoals op nu.nl en diverse andere sites.
Dan kijg ik dus op de plaats waar de film moet afspelen een witte vlak met de regel "klik hier om de
plug-in te downloaden" en ik krijg de ook een gele balkje in me browser met de zin "Er zijn extra
plug-ins vereist om alle media op deze pagina weer te geven"
Wanneer ik op dat balkje klik krijg ik de melding dat er geen geschikte plug-ins zijn gevonden.
Maar wel staat er bij dat hij dit mist: (Apliccation/x-mplayer2)
Dan klik ik vervolgens op handmatig instellen linkt ie me naar de M$S site met alerlij soorten WMP
files
Ik heb overigens wmp 11 er op me lappie staan ...
Iemand hulp,tips, links voor me ? of vragen ?
Ik heb FF 2.0.0.1.
Ik heb alle Add-ons geinstalleeerd die HIER te
vinden zijn ( Quicktime, Realplayer, WindowsMP, etc..)
Maar nu kan ik op sommige sites geen filmpjes bekijken, zoals op nu.nl en diverse andere sites.
Dan kijg ik dus op de plaats waar de film moet afspelen een witte vlak met de regel "klik hier om de
plug-in te downloaden" en ik krijg de ook een gele balkje in me browser met de zin "Er zijn extra
plug-ins vereist om alle media op deze pagina weer te geven"
Wanneer ik op dat balkje klik krijg ik de melding dat er geen geschikte plug-ins zijn gevonden.
Maar wel staat er bij dat hij dit mist: (Apliccation/x-mplayer2)
Dan klik ik vervolgens op handmatig instellen linkt ie me naar de M$S site met alerlij soorten WMP
files

Ik heb overigens wmp 11 er op me lappie staan ...
Iemand hulp,tips, links voor me ? of vragen ?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 31-12-2006 12:39 . Reden: Beetje kinderachtig om M$ te blaten maar wel gewoon hun software te gebruiken, nietwaar... Hoe dan ook ajb niet dat soort verbasteringen van anderen napraten... ]
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206216 
Verder ken ik geen bedrijf dat M$ heet

Tuurlijk. Ik wil alleen even een subtiele hint geven naar het gedrag van de persoon die die term gebruikt. Noem het bedrijf bij de naam, of ga eens lekker tegen ze argumenteren. Dit is gewoon pure flame
Nee, dat wil ik niet. Ik wil dat je ze noemt hoe ze heten, of er ergens anders een goed beargumenteerde discussie over start.Backstage schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:32:
[...]
Tuurlijk weet hij dat wel, volgens mij wil ie gewoon dubbel de wijsneus uithangen..
[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 31-12-2006 12:54 ]
Via je url, ben ik via via ergens gekomen en heb ik 3 missende .dll's kunnen downen en in de dirTheZeroorez schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:59:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206216
van mediaplayer zetten en in de dir van FF.
En het werkt nu, bedankt.
En pech voor je wanneer je niet weet wat M$ is, daar ga ik je niet mee helpen...
Tuurlijk weet hij dat wel, volgens mij wil ie gewoon dubbel de wijsneus uithangen..
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
offtopic:
Laat termen als M$, Linsux, etc etc maar achterwege. In plaats van andermans termen nablaten kan je dan beter een uitgebreid discussiestuk posten met wat er dat zo meer "money-grabbing" aan Microsoft is dan aan bijna elk ander bedrijf op de wereld.
En hoe dan ook merk je dat het een topic offtopic breng. Niet doen dus, laat het hier verder ook maar bij vwb de discussie. Daar zijn TR's en LA voor bedoeld.
Laat termen als M$, Linsux, etc etc maar achterwege. In plaats van andermans termen nablaten kan je dan beter een uitgebreid discussiestuk posten met wat er dat zo meer "money-grabbing" aan Microsoft is dan aan bijna elk ander bedrijf op de wereld.
En hoe dan ook merk je dat het een topic offtopic breng. Niet doen dus, laat het hier verder ook maar bij vwb de discussie. Daar zijn TR's en LA voor bedoeld.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mijn Firefox doet op dit moment erg irritant. Ik heb hier een HTPC met Windows XP Media Centre 2005 draaien alleen Firefox ligt een beetje dwars. Pagina's laden doet hij soms niet (bijvoorbeeld mijnpostbank.nl maar ook andere niet versleutelde sites) maar ook hier op GoT heb ik wat problemen. Als ik onderaan de pagina bv wil kiezen om topics te zien tot twee weken geleden, dan ververst de pagina niet en ook het zoeken in topics zelf werkt niet goed (gaat hij heel GoT afzoeken terwijl ik toch echt aangeef dat ik alleen in de topic wil zoeken). Ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd en heb versie 2.0.0.1.
Nu zie ik onderaan deze topic toevallig ook dat één knop niet goed wordt weergeven. De eerste knop onder een reactie posten staat er wel maar geen tekst (degene links naast bekijk bericht).
EDIT: Fout gevonden, Java(script) stond uit....
Nu zie ik onderaan deze topic toevallig ook dat één knop niet goed wordt weergeven. De eerste knop onder een reactie posten staat er wel maar geen tekst (degene links naast bekijk bericht).
EDIT: Fout gevonden, Java(script) stond uit....
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 01-01-2007 18:19 ]
Hoe verwijder ik echt ALLES, maar dan ook echt ALLES van Firefox op mijn pc? Ik heb het al een paar keer gedeinstaleert, maar telkens komen de plugins en sites enzo waar ik ben geweest weer terug na de volgende instalatie. Er is iets mis met mijn firefox waardoor er 1 of andere proxy aan staat waardoor sites echt voor geen meter laden.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
FF je userdata map verwijderen:
C:\Documents and Settings\ [username] \Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ xxxxxxxx.default
C:\Documents and Settings\ [username] \Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ xxxxxxxx.default
Verwijderd
Hoe kan ik ervoor zorgen dat msn hotmail in Firefox opent ipv IE? Ik heb de search al gebruikt maar kan het niet vinden. Alvast bedankt.
Dat probeerde ik ook al uit te zoeken, dat gaat niet. Dat is een ingebakken eigewijsheid van microsoft om alleen hun eigen stuff te gebruiken. Is echt niet aan te passen, helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:34:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat msn hotmail in Firefox opent ipv IE? Ik heb de search al gebruikt maar kan het niet vinden. Alvast bedankt.
Iets wat mij al geringe (onderhalf jaar) stoort:
1) Van vertrouwelijke websites wil ik bestanden rechtreeks kunnen openen ipv die eerst te moetne opslaan. (ik denk aan exe's!) Hoe forceer ik dat firefox hier me toch die optie geeft?
Dat hij niet met zones werkt zoals IE vind ik niet erg, maar ik wil sowieso de optie krijgen om exe's en bestanden met andere extensies rechtstreeks te kunnen openen.
1) Van vertrouwelijke websites wil ik bestanden rechtreeks kunnen openen ipv die eerst te moetne opslaan. (ik denk aan exe's!) Hoe forceer ik dat firefox hier me toch die optie geeft?
Dat hij niet met zones werkt zoals IE vind ik niet erg, maar ik wil sowieso de optie krijgen om exe's en bestanden met andere extensies rechtstreeks te kunnen openen.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Hmm, blijbkaar geeft nu Google, onderhalfjaar later wél wat meer prijs. Ik heb allerhande scriptjes gezien en workarounds, maar probeer deze eens:
Zoek naar de file "nsHelperAppDlg.js" en ergens staat daar letterlijk in:
Ik denk dat het boekdelen spreekt wat er gebeurt als je van die false en true het omgekeerde maakt
edit: Zelf net getest en voor versie 1.5.x werkt het !!! Nuja, werken en werken is een. Je kan al openen, maar de 'default' handler van exe's wordt nog niet aangeroepen. Dat zal explorer.exe zijn zeker?
edit2: Jaja, explorer.exe aanduiden en klaar is Ke..deze vlaming
Zoek naar de file "nsHelperAppDlg.js" en ergens staat daar letterlijk in:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| var mimeType = this.mLauncher.MIMEInfo.MIMEType; if (mimeType == "application/octet-stream" || mimeType == "application/x-msdownload" || this.mLauncher.targetFile.isExecutable()) { rememberChoice.checked = false; rememberChoice.disabled = true; } |
Ik denk dat het boekdelen spreekt wat er gebeurt als je van die false en true het omgekeerde maakt
edit: Zelf net getest en voor versie 1.5.x werkt het !!! Nuja, werken en werken is een. Je kan al openen, maar de 'default' handler van exe's wordt nog niet aangeroepen. Dat zal explorer.exe zijn zeker?
edit2: Jaja, explorer.exe aanduiden en klaar is Ke..deze vlaming
[ Voor 16% gewijzigd door Mizitras op 03-01-2007 01:00 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Vorige pagina staat uitgelegd hoe..Sjah schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:13:
ja irri he. Had laatst dat ik een nzb moest opslaan ipv gelijk kunnen openen. Nou vraag ik je...
Kaspers schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:11:
Dit venster heb jij nodig:
[afbeelding]
Is er ergens een simpele extensie te vinden waarmee ik kan zien hoe een javascript heet in de broncode van een pagina door er met je muis overheen te hoveren??
Want als je het script wilt vinden in de broncode dan staan er meestal en stuk of 100.
Want als je het script wilt vinden in de broncode dan staan er meestal en stuk of 100.
Verwijderd
Ik ben een beetje een noob op firefox gebied, maar omdat ik IE7 crap vind, ben ik maar overgegaan en het werkt echt super. Toch een vraagje, bij IE moest je altijd je tijdelijke internet bestanden leegmaken. Tenminste, het was handig. Hoe zit dit bij Firefox, ik kan niets vinden daarover.
Even mezelf quoten:
Want als door Babelfish trekken is ook zo vermoeiendanandus schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:30:
Ik ben op zoek naar een goede vertaal-plugin.
Firefox 2 Nederlands neem ik aanVerwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:28:
Ik ben een beetje een noob op firefox gebied, maar omdat ik IE7 crap vind, ben ik maar overgegaan en het werkt echt super. Toch een vraagje, bij IE moest je altijd je tijdelijke internet bestanden leegmaken. Tenminste, het was handig. Hoe zit dit bij Firefox, ik kan niets vinden daarover.
Dat is te vinden onder "Extra | Opties..":

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Verwijderd
Dat zier er bij mij heel anders uit. Ik heb dat cache tab en saved forms tab bijvoorbeeld niet.
Wat als je hem voor 2.0 forceert? Doet 'ie het dan nog niet?anandus schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:55:
Even mezelf quoten:
[...]
Want als door Babelfish trekken is ook zo vermoeiend
@onder: Probeer eens Ctrl+Shift+Del als je IN Fx zit..
[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2007 19:41 ]
Verwijderd
Bij 2.0 is het anders indd, kan alleen geschiedenis, downloadgeschidenis, privégegevens en cookies. Iemand nog tips?
Privacy > private data > clear nowVerwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:35:
[...]
Bij 2.0 is het anders indd, kan alleen geschiedenis, downloadgeschidenis, privégegevens en cookies. Iemand nog tips?
Cache aanvinken (en de rest uit als je alleen je cache wilt legen).
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Oh, crap, jaSjah schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:41:
Volgens mij is die pic. van 1.5, mijn 2.0.0.1 ziet er ook heel anders uit.
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Ja idd, vond dat 1.5 configscherm stuk beter.0xDEADBEEF schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:43:
[...]
Oh, crap, jahier zit het: Extra | Opties | Geavanceerd | tabblad Netwerk | Buffer
Ik kan sinds lange tijd geen films meer afspelen via Firefox (2.0.0.1) . Ik krijg eerst een scherm te zien waarin staat No video, waarna de video 1 seconden speelt en dan stopt. Rmb op de video geeft geen reactie.
Heb al vanalles geprobeerd, plugins uitschakelen, maar niets werkt
.
Lijstje geinstalleerde plugins:
- Addblock Plus
- Download Statusbar
- Flash Got
- Dom Inspector
- Talkback
Hoi allen,
Ik heb gisteren m'n laptop wederom geformatteerd en wederom Firefox 2 geïnstalleerd (2.0.0.1) en zoals altijd zet ik de optie 'Search for text when I start typing' aan.
Dit is de optie dat je op een pagina een woord kunt typen dat deze dit woord (of zover getypt) gaat zoeken. Dat doet 'ie nu ook, maar eerst zat er een knopje linksonder naast waar je naar volgende kon klikken. Dit laatste is dus weg en dat is echt jammer, was mede een reden om FF te gebruiken. Dit is namelijk een erg fijne optie als je je door forums heen moet scrollen.
Ik heb gisteren m'n laptop wederom geformatteerd en wederom Firefox 2 geïnstalleerd (2.0.0.1) en zoals altijd zet ik de optie 'Search for text when I start typing' aan.
Dit is de optie dat je op een pagina een woord kunt typen dat deze dit woord (of zover getypt) gaat zoeken. Dat doet 'ie nu ook, maar eerst zat er een knopje linksonder naast waar je naar volgende kon klikken. Dit laatste is dus weg en dat is echt jammer, was mede een reden om FF te gebruiken. Dit is namelijk een erg fijne optie als je je door forums heen moet scrollen.
mm ik heb em nog gewoon..
deze bedoel je toch:
deze bedoel je toch:

[ Voor 67% gewijzigd door Kaspers op 11-01-2007 22:39 ]
Ja, die bedoel ik.
Al zag 'ie er bij ietsje anders uit, ik heb alleen nog maar dat schermpje waarin jij zojuist hebt gezocht op 'hoertje'.
Die knopjes ernaast heb ik niet meer...
Trouwens, ik heb ook dat kruisje niet... zou het een aparte extensie geworden zijn? Effe koekeloeren
Al zag 'ie er bij ietsje anders uit, ik heb alleen nog maar dat schermpje waarin jij zojuist hebt gezocht op 'hoertje'.
Die knopjes ernaast heb ik niet meer...

Trouwens, ik heb ook dat kruisje niet... zou het een aparte extensie geworden zijn? Effe koekeloeren
[ Voor 21% gewijzigd door Mini Poeper op 11-01-2007 22:47 ]
Dat is toch vaker genoemd in dit topic? Hier is een oplossing: CrashOne in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X"
Da's nieuw in 2.0, ik kan alleen zo gouw even de userchrome hack/about:config tweak niet meer vinden die dit fixed.. 
dus
Stond zelfs in de TS, en ik maar zoeken..

#FindToolbar > * {display:-moz-box}

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 11-01-2007 23:13 ]
Thanx, hij doet 't weer!
[ Voor 75% gewijzigd door Mini Poeper op 12-01-2007 00:07 ]
Ik heb zojuist ook Firefox compleet verwijderd, plus de program files folder en alle registry entries, maar nog steeds dezelfde melding, no video...Jan Willems schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:47:
Ik kan sinds lange tijd geen films meer afspelen via Firefox (2.0.0.1) . Ik krijg eerst een scherm te zien waarin staat No video, waarna de video 1 seconden speelt en dan stopt. Rmb op de video geeft geen reactie.
Heb al vanalles geprobeerd, plugins uitschakelen, maar niets werkt.
- Addblock Plus
- Download Statusbar
- Flash Got
- Dom Inspector
- Talkback
Ik weet niet wat er was met mijn 2.0.0.1, maar cpu gerbruik liep vaak op naar 30 tot 50 % (cpu-fan loeien), en geheugen liep vaak zo op naar 200. Heb nou 1.5.0.9 erop gezet, en wat bevalt die toch eigenlijk goed, beter dan Fx 2, maarja dat vind ik hoor.
Verwijderd
mischien is het al aan bod gekomen, maar in 2.02 heb ik niet de optie om mijn downloadgeschiedenis gelijk te legen nadat de download voltooid is, of is daar een tweak voor?
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met FF 2.0.0.1.;
Als ik FF gewoon via z'n eigen snelkoppeling opstart gaat alles goed, maar als ik een link naar een webpagina bv. vanaf m'n desktop start dan krijg ik een foutmelding te zien, als ik die melding wegklik dan crashed FF. (zie onderstaande foto's)
In dit geval start ik de link vanuit outlook, de foutmelding is iig hetzelfde.

^^^^^ clickbaar ^^^^^
Iemand een idee hoe dit op te lossen is...
Als ik FF gewoon via z'n eigen snelkoppeling opstart gaat alles goed, maar als ik een link naar een webpagina bv. vanaf m'n desktop start dan krijg ik een foutmelding te zien, als ik die melding wegklik dan crashed FF. (zie onderstaande foto's)
In dit geval start ik de link vanuit outlook, de foutmelding is iig hetzelfde.

^^^^^ clickbaar ^^^^^
Iemand een idee hoe dit op te lossen is...
Ik heb een raar bugje, m'n cache is raar aan het doen:

Ik vond de smileys op GoT al zo gek

Ik vond de smileys op GoT al zo gek
Kent iemand een plugin die formulieren die firefox niet onthoudt toch kan onthouden? Ik heb bepaalde sites voor school waar het gewoon niet mogelijk is het password te laten onthouden, maar wil dit toch graag doen. Mooiste zou zijn als hij ook automatisch submit als ik op de site kom oid.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Hoe kun je instellen dat de searchbar verwijst naar Google Nederland ipv. de internationale versie? Ik had dat volgens mij wel aanstaan, maar ineens deed ie het niet meer. Ik heb bij google wel de 'internfacelanguage' op Nederlands gezet. Dat hielp een beetje, want nu ik heb ik de optie 'pagina's in het Nederlands', maar ik wil ook graag de optie 'pagina's uit Nederland' erbij hebben. Iemand suggesties?
PS Ik vond eerder in deze topic iemand met een soortgelijke vraag, maar daarop was het antwoord verander de interfacetaal van google en dat deed het dus niet voor mij.
PS Ik vond eerder in deze topic iemand met een soortgelijke vraag, maar daarop was het antwoord verander de interfacetaal van google en dat deed het dus niet voor mij.
Op http://www.squarefree.com...ms.html#remember_password staat een bookmarklet die de formuliervelden aanpast zodat het toch mogelijk is.Maverick schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:06:
Kent iemand een plugin die formulieren die firefox niet onthoudt toch kan onthouden? Ik heb bepaalde sites voor school waar het gewoon niet mogelijk is het password te laten onthouden, maar wil dit toch graag doen. Mooiste zou zijn als hij ook automatisch submit als ik op de site kom oid.
Verder kunnen de volgende UserScript (voor GreaseMonkey) je helpen. Als je ze wilt gebruiken GreaseMonkey dus wel installeren:
http://userscripts.org/scripts/show/750
http://userscripts.org/scripts/show/588/
In Firefox 2 zit idd standaard de internationale plugin, vandaar dat het mis kan gaan. Standaard gaat het wel goed als je in Opties > Geavanceerd > Talen Nederlands als eerste taal hebt staan. Als je daar Engels als eerste hebt staan krijg je de Engelstalige Google.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:24:
Hoe kun je instellen dat de searchbar verwijst naar Google Nederland ipv. de internationale versie? Ik had dat volgens mij wel aanstaan, maar ineens deed ie het niet meer. Ik heb bij google wel de 'internfacelanguage' op Nederlands gezet. Dat hielp een beetje, want nu ik heb ik de optie 'pagina's in het Nederlands', maar ik wil ook graag de optie 'pagina's uit Nederland' erbij hebben. Iemand suggesties?
Top, die combinatie werkt perfect. Greasemonkey had ik al, onmisbaarGert-Paul schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:23:
[...]
Verder kunnen de volgende UserScript (voor GreaseMonkey) je helpen. Als je ze wilt gebruiken GreaseMonkey dus wel installeren:
http://userscripts.org/scripts/show/750
http://userscripts.org/scripts/show/588/
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet, maar helaas staat Nederlands al als eerste taal. Is het eventueel mogelijk om de internationale plugin te vervangen oid?Gert-Paul schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:23:
[...]
In Firefox 2 zit idd standaard de internationale plugin, vandaar dat het mis kan gaan. Standaard gaat het wel goed als je in Opties > Geavanceerd > Talen Nederlands als eerste taal hebt staan. Als je daar Engels als eerste hebt staan krijg je de Engelstalige Google.
http://www.techworld.nl/a...-2006-flink-gestegen.html
14% procent, dat is 1 op de 7 die Fx gebruikt. Niemand kan meer om Fx heen, ik kom ook nooit meer een site tegen die het niet doet.
14% procent, dat is 1 op de 7 die Fx gebruikt. Niemand kan meer om Fx heen, ik kom ook nooit meer een site tegen die het niet doet.
Omdat ik standaard in de engelse wikipedia wou zoeken heb ik C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\wikipedia-en.xml aangepast. Denk dat je het daar moet zoeken. In google.xml google.com vervangen door google.nl oid. (maak wel ff een reservekopietje van de file voor je gaat proberen)Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:53:
[...]
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet, maar helaas staat Nederlands al als eerste taal. Is het eventueel mogelijk om de internationale plugin te vervangen oid?
Verwijderd
Ik was dan wel niet diegene die er om heeft gevraagd maar het werkt. Even in wordpad .com vervangen door .nl en klaar. Handige tip in ieder geval!2_05 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:45:
[...]
Omdat ik standaard in de engelse wikipedia wou zoeken heb ik C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\wikipedia-en.xml aangepast. Denk dat je het daar moet zoeken. In google.xml google.com vervangen door google.nl oid. (maak wel ff een reservekopietje van de file voor je gaat proberen)
Even een kleine edit: om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen heb ik geprobeerd om én een Engelse én Nederlandse Google search optie te krijgen en het is mogelijk. Ik heb google.xml ge-renamed naar "NL google.xl" en binnen de file de "shortname" en "description" naar Google NL. Nu staat er dus netjes een tweede Google search optie in het dropdown menu. Misschien dat dit al lang een breed bekend was maar ik dacht: meld het toch even.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 17:23 ]
Weet iemand wat de code is voor het submitten van forms?
Back is bijvoorbeeld BrowserBack();
Wil er namelijk een andere shortkey aan koppelen.
Is er een manier om de balk "Additional plugins are required to display all the media on this page." te verbergen zonder de plugin te installeren?
in "about:config"
p.s. staat ook in de startpost.
Trouwens, onder linux werkte dit bij mij niet (fc6). Hier moest ik, naar ik meen, de default plugin weg gooien. Welke na een update, weer net zo hard terug kwam...
code:
1
| plugin.default_plugin_disabled false |
p.s. staat ook in de startpost.
Trouwens, onder linux werkte dit bij mij niet (fc6). Hier moest ik, naar ik meen, de default plugin weg gooien. Welke na een update, weer net zo hard terug kwam...
[ Voor 73% gewijzigd door A_L op 20-01-2007 21:48 ]
Ik herhaal mijn vraag maar weer eens aangezien ik er nog steeds niet uitben. Gaat trouwens om ieder formaat, WMV, MPG, AVI, overal krijg ik melding No Video.Jan Willems schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:47:
Heb al vanalles geprobeerd, plugins uitschakelen, maar niets werkt.
- Addblock Plus
- Download Statusbar
- Flash Got
- Dom Inspector
- Talkback
[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 23-01-2007 10:51 ]
45.12402N 123.113008W :)@Onder: Dat staat 'ie, via deze link
[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 23-01-2007 17:35 ]
Wel even op satellite zetten.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
edit:
Iets beter kijken had me ook de oplossing gegeven...
Iets beter kijken had me ook de oplossing gegeven...
[ Voor 91% gewijzigd door TranceSetter op 23-01-2007 17:57 ]
* Woudloper should be stuppid. Maar even een vraag. Vandaag eindelijk een upgrade doorgevoerd van Firefox en zit nu ook op 2.0.0.1. en heb het volgende probleem.
In het verleden kon ik gewoon een URL selecteren (uit de dropdownlijst bij de adresbalk) en werd ik er automagisch naartoe gestuurd. Als ik dit nu doe met 2.0.0.1. moet ik eerst nog op [enter] klikken voordat er iets gebeurd. Kan ik dit weer automatisch laten werken?
In het verleden kon ik gewoon een URL selecteren (uit de dropdownlijst bij de adresbalk) en werd ik er automagisch naartoe gestuurd. Als ik dit nu doe met 2.0.0.1. moet ik eerst nog op [enter] klikken voordat er iets gebeurd. Kan ik dit weer automatisch laten werken?
Iemand een idee?Serenity schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:00:
Weet iemand wat de code is voor het submitten van forms?
Eerlijk ?? Ik kan niet wachten totdat er iemand komt met een FireFox Lite ofzoiets ... heb het gevoel dat het allemaal een beetje "out of bounds" is geraakt ermee kwa omvang/resourcesSjah schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:58:Dit topic loopt niet meer storm...? Gewoon tevreden, of teveel met Vista bezig?
Gebruik het nog wel, maar als je FireFox vs. Opera ziet op een PII 350 MHz ... toch effe slikken hoor als FireFox user
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
"out of bounds" en dan haal je Opera aan. als één browser teveel features heeft is het Opera wel.nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:15:
[...]
Eerlijk ?? Ik kan niet wachten totdat er iemand komt met een FireFox Lite ofzoiets ... heb het gevoel dat het allemaal een beetje "out of bounds" is geraakt ermee kwa omvang/resources
Gebruik het nog wel, maar als je FireFox vs. Opera ziet op een PII 350 MHz ... toch effe slikken hoor als FireFox user
goed, toch nog iets nuttigs toevoegen dan maar... Gran Paradiso (Fx 3) alpha 2 komt 31 januari uit.
http://forums.mozillazine.org/viewforum.php?f=42nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:15:
[...]
Eerlijk ?? Ik kan niet wachten totdat er iemand komt met een FireFox Lite ofzoiets ... heb het gevoel dat het allemaal een beetje "out of bounds" is geraakt ermee kwa omvang/resources

Verder moet je misschien die koe eens uitzetten dan, dan heeft Fx wat meer ruimte..
@onder: Heb ik geen problemen mee.. Tijd geleden ook gedaan, bevalt me prima
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2007 11:27 ]
Ik bedoelde meer de snelheid in dat geval. Dat Opera teveel meuk heeft ben ik wel met je eens.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:30:"out of bounds" en dan haal je Opera aan. als één browser teveel features heeft is het Opera wel.
WP dan maar ook ??TheZeroorez schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:50:http://forums.mozillazine.org/viewforum.php?f=42
Verder moet je misschien die koe eens uitzetten dan, dan heeft Fx wat meer ruimte..
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Misschien al eerder aan bod gekomen, maar toch…. Eruggggg irritant. Ik gebruik Firfox 2. En nu is het probleem dat het progje elke keer de instellingen “vergeet”. Bv. ik wil geen tab browsing. Dus ik zet dat uit. Na een paar keer opstarten en zo zo is de tab browsing weer terug. Ook controleert Firfox om te haverklap of er updates zijn voor extenties enz. Dit terwijl ik bij de opties duidelijk zeg dat dat niet mag. Foeiiii. Hellup ik vind dit erg naaarrrrrrrr
Ik blijf mijn probleem herhalen totdat iemand antwoord gevonden heeft of weet, heb zelf heel google al doorgepluist maar niets gevonden.
Het probleem is als volgt:
.
* Addblock Plus
* Download Statusbar
* Flash Got
* Dom Inspector
* Talkback
Heb nu zelfs al firefox 1.5.0.9 geinstalleerd maar ook daar doen mijn video's het niet in, daar geeft ie aan dat ik een plugin moet installeren waarna ik doorgestuurd wordt naar de site van MS Media Player, terwijl ik de laatste versie geinstalleerd heb (WMP 11) .
VLC geherinstalleerd, firefox plugin niet mee installeren en het werkt opeens
.
Het probleem is als volgt:
* Addblock Plus
* Download Statusbar
* Flash Got
* Dom Inspector
* Talkback
Heb nu zelfs al firefox 1.5.0.9 geinstalleerd maar ook daar doen mijn video's het niet in, daar geeft ie aan dat ik een plugin moet installeren waarna ik doorgestuurd wordt naar de site van MS Media Player, terwijl ik de laatste versie geinstalleerd heb (WMP 11) .
VLC geherinstalleerd, firefox plugin niet mee installeren en het werkt opeens
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 27-01-2007 17:32 ]
submit() op het betreffende formulier. Daar zit je probleem namelijk, er is niet per definitie 1 formulier per pagina. Een pagina terug in de history is een pagina terug in de history, dat ligt bij forms submitten toch iets anders.
Ik heb tegenwoordig iets raars in m'n Firefox 2.0.
Als m'n browser sessie een tijdje openstaat, verspringt de caret positie ineens terwijl ik aan 't typen ben.
Dus bij wijze van spreken. De g ingedrukt houden, levert op:
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg|ggg
Heeft iemand dit ook al gezien? Zoeken op internet is erg lastig, omdat alle websites direct praten over javascript oplossingen (webdesign related dus; heb al een hoop ge-exclude, maar levert alsnog niks op).
Als laatste add-on heb ik Firebug geinstalleerd. Ga die een tijdje uitschakelen, kijken of dat het probleem veroorzaakt.
Wie o wie herkent het probleem?
Als m'n browser sessie een tijdje openstaat, verspringt de caret positie ineens terwijl ik aan 't typen ben.
Dus bij wijze van spreken. De g ingedrukt houden, levert op:
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg|ggg
Heeft iemand dit ook al gezien? Zoeken op internet is erg lastig, omdat alle websites direct praten over javascript oplossingen (webdesign related dus; heb al een hoop ge-exclude, maar levert alsnog niks op).
Als laatste add-on heb ik Firebug geinstalleerd. Ga die een tijdje uitschakelen, kijken of dat het probleem veroorzaakt.
Wie o wie herkent het probleem?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Is er toevallig een extentie om tabbed weer zo te krijgen als bij de oude? Dat zijwaarts scrollen in tabblad balk vind ik behoorlijk irritant, heb liever wat kleinere tabbladen.
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden: Gran Paradiso alpha 2 is uit. Dit is dus de voorloper op Fx 3. De belangrijkste verandering t.o.v. alpha 1 zijn:
Sorry had geen zin (en geen tijd) om het te vertalen, maar jullie komen er wel uit
/edit: Gran Paradiso werkt niet meer op Win95, Win98, Win ME. Dit als gevolg van ingrijpende veranderingen in de core en het stop zetten van MS-support op deze bovenstaande producten.
- Core layout code affecting the calculation of widths in tables, floats, and absolutely positioned elements has been rewritten. The code for handling incremental layout of pages (as data arrives over the network, as images load, or as dynamic changes are made) has also been changed extensively. (See the Reflow-Refactoring wiki page for more information.
- Resolved remaining issues with ACID2 test compliance.
- Support for the Web Apps 1.0 API for changing stylesheets.
- The inline-block and inline-table values of CSS 2.1's display property are now implemented.
- XML documents can now be rendered as they're downloaded instead of only after the full document has been loaded.
- Greatly improved Mac widgets support since Alpha 1.
- Improvements in the Cairo graphics layer.
- Note 1: Known memory leak after prolonged browser usage. In order to better handle memory issues, a new garbage collection system has been implemented for native code. However, the process of integrating code into this system is still ongoing, and you may notice excessive memory usage after the browser is used for a long period of time. A restart should fix this problem, which will also be fixed in 1.9a3.
- Note 2: Some Windows font rendering issues. With the partial landing of the new Cairo-based nsTextFrame, some font rendering issues have been discovered on Windows-based platforms. These regressions will be fixed when the new code is fully landed for 1.9a3.
Sorry had geen zin (en geen tijd) om het te vertalen, maar jullie komen er wel uit
/edit: Gran Paradiso werkt niet meer op Win95, Win98, Win ME. Dit als gevolg van ingrijpende veranderingen in de core en het stop zetten van MS-support op deze bovenstaande producten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 15:57 ]
Crashed bij mij helaas al bij het opstarten. Kan 'm dus helaas niet verder verkennen....Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:27:
Voor de geïnteresseerden: Gran Paradiso alpha 2 is uit. Dit is dus de voorloper op Fx 3. De belangrijkste verandering t.o.v. alpha 1 zijn:
Misschien is het dan wel wat om er zeker van te zijn dat JIJ niet iets fout doet, en een mooi rapportje op (te laten) stellen, zodat ze er eventueel iets aan kunnen doen2_05 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:54:
[...]
Crashed bij mij helaas al bij het opstarten. Kan 'm dus helaas niet verder verkennen....
Kan dit voor Gran Paradiso ook op bugzilla.mozilla.org ?TheZeroorez schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 16:26:
[...]
Misschien is het dan wel wat om er zeker van te zijn dat JIJ niet iets fout doet, en een mooi rapportje op (te laten) stellen, zodat ze er eventueel iets aan kunnen doen
Ja, ook Gran Paradiso wordt door mozilla gemaakt, en de bugs erdoor gefixed
ik zit met probleempje. Fx start asf op met powerDVD, die dat niet eens aankan. Heb nu powerDVD uninstalled, krijg nu een leeg wit scherm. Maar probleem is, asf is als filetype niet te vinden in de Fx filetype settings. Dus ik kan niks verwijderen ofzo. Dus is asf filetype is corrupt in mijn Fx, hoe ik erbij kan komen weet ik niet. Misschien in de registry kloten.
Waarschijnlijk zijn je file associations stuk, in Windows dus.. Speel eens wat met het onderstaande commando:
( http://www.microsoft.com/...en-us/assoc.mspx?mfr=true )
Anders kun je ook even iets als VLC installeren en die asf laten associëren..
assoc
Anders kun je ook even iets als VLC installeren en die asf laten associëren..
tx voor je snelle reactie, maar de windows asf associatie is goed, die doet gewoon mpc. Maar Fx trekt zich daar niks vanaan, die gaat zijn eigen gang. Maar eens kijken in die registry dan,onder de firefox keys.
Dit topic is gesloten.