[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

sander-sp schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:01:
Is een paar paginas terug gepost...
Bedankt ik heb 't gevonden, had bijna Firefox van de computer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Sjah schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:03:
Of anders een tip dat ik bij popup een soundje krijg, net zoals IE dat heeft....
Laat maar, al een popup-sound extensie gevonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.

nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?

[ Voor 7% gewijzigd door Byte_Me op 20-11-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
is dat in Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
nee, gewoon XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ik heb de engelse firefox en wil graag nederlandse spelling hierin hebben. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:54:
Ik heb de engelse firefox en wil graag nederlandse spelling hierin hebben. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Dat is wel erg makkelijk te vinden: https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind, zelf opgelost.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hebben meer mensen last van het (kleine hinderlijke cosmetische) verschijnsel dat het gemaximaliseerde Firefox-window soms 'meer' op de voorgrond komt te staan dan de windows taakbalk, waardoor je de windows taakbalk een stukje naar achteren ziet staan (geen focus meer heeft) ? Als ik dan de taakbalk aanklik is alles weer zoals het hoort. Ik weet dat dit een wat vage omschrijving is, maar anders kan ik het niet formuleren. Ik ben er ook niet 100% zeker van dat het aan Firefox ligt, maar het doet zich soms (nog niet reproduceerbaar) op meerdere PC's voor sinds ik FF 2.0 gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die irritante "inline spell check" compleet uit kan zetten. Ik weet dat ik per input field het kan uitschakelen, maar dat wordt na een tijd ook irritant. In de Preferences staat er ook niks over :? :? en Google wil ook niet meehelpen vandaag.

Edit: heb het zelf al gevonden:

In about:config

layout.spellcheckDefault op 0 zetten _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:57:
Weet iemand hoe je die irritante "inline spell check" compleet uit kan zetten. Ik weet dat ik per input field het kan uitschakelen, maar dat wordt na een tijd ook irritant. In de Preferences staat er ook niks over :? :? en Google wil ook niet meehelpen vandaag.
Kan ook in Options -> Advanced --> Generel en dan bij Browsing "Check my spelling as I type" uit vinken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
WAARSCHUWING!

Zet je password-manager even uit.. nieuws: Firefox 2-bug maakt wachtwoorden openbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarschuwing 2: zonder password manager ben je ook kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Waarschuwing 3: gebruik een andere browser.

Kan iemand mij trouwens wat 'mozilla firebird' inhoud ?
Dit is zo te zien ook een browser van mozilla... ow dit was zeker de voorganger van firefox..

[ Voor 69% gewijzigd door Kaspers op 22-11-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:02:
[...]

Waarschuwing 2: zonder password manager ben je ook kwetsbaar.
Die moet je sowiezo hebben.. Maar inderdaad, zonder master ben je ook kwetsbaar..
Kaspers schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:07:
Waarschuwing 3: gebruik een andere browser.

Kan iemand mij trouwens wat 'mozilla firebird' inhoud ?
Dit is zo te zien ook een browser van mozilla... ow dit was zeker de voorganger van firefox..
Voorganger van Fx inderdaad.

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Sinds Firefox 2.0 staat geïnstalleerd ben ik nog niet helemaal tevreden met hoe alles gaat. Tot en met Firefox 1.5 was het de perfecte browser die nooit wat verkeerd deed, maar nu heb ik kleine problemen die me toch wel storen bij het internetten:

- Toen ik na een tijdje Firefox opstartte, deed hij dat hij het niet meer gemaximaliseerd. Hij opende hem maar voor driekwart, vanaf de linkerkant. Afsluiten terwijl hij wel gemaximaliseerd was hielp ook niet.

- De bookmarks verdwenen spontaan bij het starten van firefox. Erg vreemd natuurlijk, enige frustratie hier en daar, maar er zijn ergere dingen. Ik heb ze toen maar weer gedeeltelijk toegevoegd, maar toen die binnen een paar dagen weer weg waren had ik er genoeg van.,

Wat ik heb gedaan:
- Ik heb hem dus opnieuw geïnstalleerd toen ik allebei de problemen had

alles was weer goed totdat vandaag de bookmarks weer weg waren en niet meer gemaximaliseerd opstartte. Zijn er meer mensen met deze problemen? Ze storen mij in ieder geval erg, dus ik ga 1.5.0.8 maar installeren, misschien helpt dat...

Tx to: @internetofshit

• TheZeroorez
  • Niet online
Nap schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:28:
- Toen ik na een tijdje Firefox opstartte, deed hij dat hij het niet meer gemaximaliseerd. Hij opende hem maar voor driekwart, vanaf de linkerkant. Afsluiten terwijl hij wel gemaximaliseerd was hielp ook niet.
Dit is een probleem van Windows, die de locatie en grootte van een programma standaard onthoudt. Als dit fout gaat, krijg je inderdaad wel eens van zulk soort geklooi. Gelukkig kun je het uitzetten, geen idee wat de regedit ervoor was, die zoek je zelf maar op.
- De bookmarks verdwenen spontaan bij het starten van firefox. Erg vreemd natuurlijk, enige frustratie hier en daar, maar er zijn ergere dingen. Ik heb ze toen maar weer gedeeltelijk toegevoegd, maar toen die binnen een paar dagen weer weg waren had ik er genoeg van.,
Komt mij niet bekend voor... Op bugzilla zie ik wel wat mensen met problemen. Ik denk dat een nieuw profiel wel helpt.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat deze twee dingejtes Firefox meteen niet meer de beste browser maken. Omdat er nu zo'n geweldige lek in Fx2 zit, gebruik ik Opera tijdelijk, en da's toch behoorlijk vervelend, moet ik zeggen :+

@onder: Whoops, iets te snel gelezen :P

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
TheZeroorez schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:42:
Die moet je sowiezo hebben.. Maar inderdaad, zonder master ben je ook kwetsbaar..
Ik had het niet over een master password.

• Sjah
Gewoon niet op foute sites komen. Dan maar wat minder met je geval spelen. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

FF doet heel raar bij mij.
Ik heb een paar dagen geleden XP opnieuw geïnstalleerd. Ook FF geïnstalleerd natuurlijk. Ik heb er nog nóóit problemen mee gehad, maar nu opeens wel. :S

Ik heb FF al opnieuw geïnstalleerd (en ook "C:\Documents and Settings\*Username*\Application Data\Mozilla\Firefox" verwijderd). Maar nog steeds loopt ie op willekeurige momenten vast. Dus ik doe geen rare dingen, maar hij loopt gewoon tijdens het bekijken van normale websites vast.

Ik klik telkens op "Rapport verzenden" en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/879/ffcrashjq2.png

Maar ik héb al de laatste versie van FF! |:( Dus wat de fock?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat je moet doen, gewoon Chris, is uitzoeken waar hij op vast loopt. Controleer op wat voor sites hij crasht en kijk of dit aan een extensie kan liggen. Verder zou het aan plugins kunnen liggen zoals Java. Zie about:plugins voor een overzicht van alle plugins.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik zit met een klein probleempje met firefox ik kan niet alle videobeelden afspelen. Welke ik bijv. niet kan afspelen zijn de review filmpjes van gamespot: als ik bijvoorbeeld hier op "watch" klik zegt firefox dat ik een plugin mis en wel een onbekende. Die moet ik dan handmatig zien te downloaden. Ze geven daarbij deze link. Daar heb ik Windows media player 11 gedownload maar geen succes (of zie ik iets over het hoofd?).
Ter info: deze pugins heb ik allemaal al eens gedownload.

Wie kan mijn helpen, alstublieft.

[ Voor 10% gewijzigd door Regeneration op 28-11-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ofzoiets, staat de windows media player wel in de about:plugins? En heb je gekeken naar de Work-arounds die ook op de door jouw genoemde plugins pagina geboden worden?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:08:
Ofzoiets, staat de windows media player wel in de about:plugins? En heb je gekeken naar de Work-arounds die ook op de door jouw genoemde plugins pagina geboden worden?
Windows media player staat inderdaad niet in mijn about:plugins pagina. Echter in heb net wel windows media player 11 gedownload. En bij de link die je me hebt gegeven staat o.a. het volgende:
"If you are using Windows Media Player 7.1 or later, Mozilla will detect and use the Windows Media Player plugin if it is installed."
Echter hij staat niet bij mijn plugin lijst. Hoe kan ik heb daar krijgen of moet ik hem opnieuw downloaden?

Ben hier niet zo bekent mee (dus vandaar de misschien wat domme vragen). :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Probeer de stappen van deze pagina eens: http://kb.mozillazine.org/Windows_Media_Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Yeah, het is gelukt. (Gelukkig voor mij al bij de eerste stap.)

Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waarom firefox dit blijft vragen ongeacht wat ik instel?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/got/fffox.JPG

Voor de duidelijkheid hij blijft dit vragen zelfs als ik handmatig grabit.exe aangeef voor dit nzb bestand in extra-opties.

De bedoeling is dat hij direct het bestand opent wanneer ik op deze link druk ipv elke keer vraagt wat ik er mee wil doen

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 29-11-2006 14:22 ]

Mijn V&A

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Na het installeren van de Tor software (anoniem surfen) bleken ads niet meer weergegeven te worden. Na het verwijderen van de betreffende software zie ik ze nog steeds niet. Ook na een complete re-install van FF2 zie ik ze niet.. In IE6 werkt alles wel. Ik kan het gewoon niet vinden maar er word vast ergens iets geblockt... waar??

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Audi-Addict schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:20:
Kan iemand mij vertellen waarom firefox dit blijft vragen ongeacht wat ik instel?

[afbeelding]

Voor de duidelijkheid hij blijft dit vragen zelfs als ik handmatig grabit.exe aangeef voor dit nzb bestand in extra-opties.

De bedoeling is dat hij direct het bestand opent wanneer ik op deze link druk ipv elke keer vraagt wat ik er mee wil doen
Ik heb precies zelfde probleem, zelfs na herinstallatie en schone installatie XP :(
FF2.0 en had ook in 1.5 al last van

• Sjah
ik heb het ook ja. ooit heeft die het goed gedaan met nzb's , weet niet meer of dat met 1.0 nog was of al met 1.5

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

sjaakaq

It might get loud

Opera heeft daar ook last mee; vooral met WMV's kan 'ie niet langer dan 1 sessie onthouden wat 'ie er mee moet doen 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

• Kaspers
Mm onder OSX werkt het wel... Firefox 2.0

• Workaholic
  • Niet online
Lekker irritant, moet nzb bestanden regelmatig openen ;-) behoorlijk irritant zo.

Misschien valt het ergens handmatig aan te passen, of via een extension?

Mijn V&A

• Room42
  • Niet online
Irritant voor je dat het zo irritant voor je is. Wordt helemaal irritant als het irritant irritant wordt ;)

Wellicht ten overvloede, maar heb je al gekeken bij Tools -> Options -> Content -> Manage ... (Firefox 2) gekeken? En heb je het op meerdere sites? Of probeer je het steeds maar op één site?

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 30-11-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Room42 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:28:
Irritant voor je dat het zo irritant voor je is. Wordt helemaal irritant als het irritant irritant wordt ;)

Wellicht ten overvloede, maar heb je al gekeken bij Tools -> Options -> Content -> Manage ... (Firefox 2) gekeken? En heb je het op meerdere sites? Of probeer je het steeds maar op één site?
Uiteraard al van alles getest en instellingen aangepast in de verschillende opties vensters van firefox.

Zoals je hierboven kunt zien hebben wel meerdere mensen hier last van, het vreemde is dat het alleen bij nzb bestanden voorkomt.

Ik heb het bij meerdere sites ja ;). lekker irritant :+

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:55
Ik open deze morgend firefox en al mijn favorieten, instellingen,... zijn weg.
Firefox startte op zoals hij nieuw geinstalleerd zou zijn (startpagina,info over tabs, enz).
Iemand anders die dit nog heeft voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Kijk of er misschien een nieuw profiel is aangemaakt, zoja kopieër de inhoud van het oude profiel naar het nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BreadFan schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:34:
Ik werk nu een paar dagen met 2.0, en het werkt probleemloos moet ik zeggen. Het enige minpuntje is, is dat Firefox de instellingen uit Mobile NetSwitch niet overneemt. Voorheen werkte dat altijd goed. Denk dat ik moet wachten op een nieuwe versie van MNS.
Het probleem is inmiddels opgelost met versie 3.49, welke wel compatible is met FF 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Nu online
joint_me schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:00:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/* Stop-Reload Button */
#stop-button[disabled="true"] {
  display:none !important;
}
#stop-button:not([disabled]) + #reload-button {
  display:none !important;
}

dit heb ik geknipt en geplakt van iemand, maar nu als de pagina laat zie ik niet de reload-knop in de stop-knop veranderen, maar de stop-knop komt erbij. Dus als er niks gebeurt heb ik 4 knopen, als ik een pagina laad heb ik er 5.

Wat moet ik hier veranderen, om dat op te lossen?
Opgelost, was een kwestie van de stop button voor de reload button plaatsen |:( 8)7

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, ik lijk tegen een probleem aan te lopen: Firefox lijkt opeens geen plaatjes meer te cachen waardoor het laden van pagina's traag verloopt. Telkens de menubar van GoT en de smilies ophalen lijkt me wat overkill, iemand een idee? :)

edit: gevonden, webdeveloper toolbar vond het nodig om de cache vanuit het niks te disablen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door neographikal op 04-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in firefox niet een plaatje opslaan als ik met de rechtermuisknop erop klik en kies voor: afbeelding opslaan als Het lijkt wel of ie het doet, maar er verschijnt vervolgens niks op de locatie waar ik hem heb opgeslagen, ook niet in de standaard download folder.

Ook komt er niets wat ik download in mijn downloads overzicht (ctrl-j).

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Nope, zelfde probleem hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost, heb gezocht naar "downloads.rdf" (bij geavanceerde opties ook verborgen bestanden en mappen aanvinken) als ze gevonden zijn, verwijderen. Nu doet ie het weer zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Thanks, ik ga het zo even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Als je een woord verkeerd getypt hebt komen er rode stippeltjes onder te staan van de spellingschecker.
Ik gebruik de standaard Engelse versie en een Nederlandse, echter heb ik per ongeluk een woord aan de Engelse toegevoegd. In plaats van het goede woord aan te klikken (rechtermuisknop op woord klikken) heb ik gekozen voor 'Add to dictionary'.
Hoe krijg ik dit woord alsnog uit deze dictionary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Een workaround lijkt me uninstall vd dictionary en opnieuw erin gooien....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Nu online
Mini Poeper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:00:
Als je een woord verkeerd getypt hebt komen er rode stippeltjes onder te staan van de spellingschecker.
Ik gebruik de standaard Engelse versie en een Nederlandse, echter heb ik per ongeluk een woord aan de Engelse toegevoegd. In plaats van het goede woord aan te klikken (rechtermuisknop op woord klikken) heb ik gekozen voor 'Add to dictionary'.
Hoe krijg ik dit woord alsnog uit deze dictionary?
De dictonary opzoeken, is volgens mij gewoon in wordpad te editen. MirandaIM maakt nu ook gebruik van unspell (is het geloof ik) en dat zijn gewoon tekst bestanden.

Even gecheked en het zijn idd bestanden met wordpad te editen, niet notepad (geen enters ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door joint_me op 05-12-2006 11:36 . Reden: gecontroleerd ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
joint_me schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:35:
[...]

De dictonary opzoeken, is volgens mij gewoon in wordpad te editen. MirandaIM maakt nu ook gebruik van unspell (is het geloof ik) en dat zijn gewoon tekst bestanden.

Even gecheked en het zijn idd bestanden met wordpad te editen, niet notepad (geen enters ;) )
Thanx, maar kan juist die bestanden niet vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Er zit een bug in die er nog steeds niet uigehaald is sinds 1.05. De bug treedt op wanneer je een lege bladwijzerwerkbalk hebt, en vervolgens een nieuwe FF theme toepast. De inhoud van het venster zal dan blijven trillen totdat je de bladwijzerwerkbalk verwijderd. Echt zwaar irritant dit :(

[ Voor 4% gewijzigd door Janssen op 05-12-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Nu online
http://labnol.blogspot.co...ing-dictionary-hacks.html <<< even de google aan gezwengeld, misschien een tip voor de volgende keer. (2de hit)

Maar je zoekt persdict.dat (persoonlijke dictonary, duh!) in je profile folder!

[ Voor 32% gewijzigd door joint_me op 05-12-2006 12:48 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik weet dat er een extensie add-on bestaat die je bookmarks online zet zodat je ze vanaf elke locatie kunt gebruiken als daar FF geïnstalleerd is. Dit vind ik echter niet genoeg, ik zou graag mn hele profiel online willen hebben zodat dat overal te gebruiken is. Bestaat er zo'n add-on of is dit eigenlijk helemaal niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Weet iemand misschien of er een manier is om 2 bladwijzerwerkbalken onder elkaar te krijgen? Met aanpassen lukt dit niet.

Dit bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/9186/firefoxrg2.jpg

Lijkt me veel handiger dan dat uitklap menu'tje steeds.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

ScottB schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:42:
Ik weet dat er een extensie add-on bestaat die je bookmarks online zet zodat je ze vanaf elke locatie kunt gebruiken als daar FF geïnstalleerd is. Dit vind ik echter niet genoeg, ik zou graag mn hele profiel online willen hebben zodat dat overal te gebruiken is. Bestaat er zo'n add-on of is dit eigenlijk helemaal niet mogelijk ?
Google Browser Sync komt meer in de buurt, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
MensionXL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:22:
Weet iemand misschien of er een manier is om 2 bladwijzerwerkbalken onder elkaar te krijgen? Met aanpassen lukt dit niet.

Dit bedoel ik:
[afbeelding]

Lijkt me veel handiger dan dat uitklap menu'tje steeds.
Lijkt mij niet mogelijk..
Tenzij hier een extentie voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kaspers schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:35:
[...]

Lijkt mij niet mogelijk..
Tenzij hier een extentie voor gemaakt is.
Kent misschien iemand zo'n extensie? :)

@ hieronder
Kaspers schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:15:
Heb even voor je gezocht, kan alleen niks vinden.
Ik ook al niet, toch bedankt :)

[ Voor 31% gewijzigd door MensionXL op 06-12-2006 21:12 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heb even voor je gezocht, kan alleen niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar het aan ligt, maar mijn firefox heeft af en toe 1x in de zoveel maanden last van dat die alle instellingen kwijt is zoals mijn bookmarks, hoe ik adblock geconfigureerd had en alle overige instellingen.

Hoe komt dat, en kan ik t nog terug draaien naar het oude of is t gewoon pech.

Heb t nu met versie 2 en ook met voorgaande versies uit de 1 reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu zelf Opera en ben erg tevreden.

Ik heb ooit wel FF gebruikt maar het fijne aan Opera vind ik dat als je het afsluit en weer opstart je oude tabs weer geopend worden.

Kan dit tegenwoordig ook al in FF? (vast wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:15:
Ik weet niet waar het aan ligt, maar mijn firefox heeft af en toe 1x in de zoveel maanden last van dat die alle instellingen kwijt is zoals mijn bookmarks, hoe ik adblock geconfigureerd had en alle overige instellingen.

Hoe komt dat, en kan ik t nog terug draaien naar het oude of is t gewoon pech.

Heb t nu met versie 2 en ook met voorgaande versies uit de 1 reeks.
Waarschijnlijk wordt een verkeerd profiel geladen, of ben je bugged.
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:30:
Ik gebruik nu zelf Opera en ben erg tevreden.

Ik heb ooit wel FF gebruikt maar het fijne aan Opera vind ik dat als je het afsluit en weer opstart je oude tabs weer geopend worden.

Kan dit tegenwoordig ook al in FF? (vast wel)
In 2.0 kan dit ja. Tools > Options > Main en dan onder het kopje 'Startup' bij 'When Firefox starts:' 'Show my windows and tabs from last time' selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
ScottB schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:42:
firefox portable, draaiend vanaf je USB sticky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een plugin voor Quicktime?
ik heb het programma Quicktime geinstalleerd en toen kon ik filmpjes, muziek op sites bekijken. (zulke waar zo'n Q bij staat al je het niet hebt geinstalleerd.)
maar goed dat programma start dus altijd op bij Windows uit zich zelf.
als ik uitzet is het zolang weg totdat ik het programma gebruik.
erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:45:
bestaat er een plugin voor Quicktime?
ik heb het programma Quicktime geinstalleerd en toen kon ik filmpjes, muziek op sites bekijken. (zulke waar zo'n Q bij staat al je het niet hebt geinstalleerd.)
maar goed dat programma start dus altijd op bij Windows uit zich zelf.
als ik uitzet is het zolang weg totdat ik het programma gebruik.
erg vervelend.
Pleur die Quicktime auto-start gewoon weg?

Ook kun je gewoon Quicktime-alternative installeren, da's veel beter :P De plugins voor Firefox zitten erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 08-12-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die auto start komt na een week weer terug.
na wat zoeken op GoT schijnt het een bekend probleem te zijn.
alternative werkt prime! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al eerder aan bod gekomen, maar...

Als ik hier op got een externe link aanklik met FF 2.0, opent deze in een nieuw tabblad, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil uren kunnen surfen in hetzelfde venster. Bij het optiesmenu kan ik kiezen uit "openen van link in nieuwe tab of nieuw venster", maar ik wil geen van beiden. Hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:06:
Misschien is het al eerder aan bod gekomen, maar...

Als ik hier op got een externe link aanklik met FF 2.0, opent deze in een nieuw tabblad, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil uren kunnen surfen in hetzelfde venster. Bij het optiesmenu kan ik kiezen uit "openen van link in nieuwe tab of nieuw venster", maar ik wil geen van beiden. Hoe op te lossen?
Tab Mix Plus

Wat is er tegenwoordig toch mis met de TS en zoeken?
Er is een officiële 3.0 (Gran Paradiso) Alpha 1 uit :-)

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 08-12-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb een tijdje geleden een klein systeem crashje gehad, en sinds dien blijft Firefox heel stug de toolbars die ik elke keer weghaal (niet display) bij een nieuwe start weer gewoon tonen. Erg vreemd. En ook erg irritant. Ik heb al geprobeert opnieuw te installeren, maar helaas. Iemand enig idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Pkunk op 10-12-2006 14:34 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 16:33
Timlog schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:31:
Ik heb een tijdje geleden een klein systeem crashje gehad, en sinds dien blijft Firefox heel stug de toolbars die ik elke keer weghaal (niet display) bij een nieuwe start weer gewoon tonen. Erg vreemd. En ook erg irritant. Ik heb al geprobeert opnieuw te installeren, maar helaas. Iemand enig idee?
Toolbar customizations reset on startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Dat is 'em. Hartelijk dank. Mijn dag is weer goed =D

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 09:44
Sinds vanochtend is in mijn FF tweakers.net helemaal bugged. Alle plaatjes en kleur zijn weggevallen en ik krijg enkel de tekst van de frontpage. Alle andere pagina's die ik bezoek doen het wel prima (GoT ook). In IE werkt Tweakers normaal. Ik heb dus ergens iets aangeklikt of een of andere sneltoets gebruikt waardoor tweakers vreemd word weergegeven. Heeft er iemand een idee over hoe ik dit probleem op kan lossen?

Ik gebruik FF 2.0 met Adblock plus, DOM inspector (hoort standaard bij FF geloof ik), FireFTP, Google bar, Nederlands woordenboek en Talkback (hoort standaard bij FF)

Ik heb Adblock plus al uitgeschakeld en dit heeft niet geholpen. Google heeft ook geen oplossing geboden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ernie op 10-12-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Arno E schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:14:
Sinds vanochtend is in mijn FF tweakers.net helemaal bugged. Alle plaatjes en kleur zijn weggevallen en ik krijg enkel de tekst van de frontpage. Alle andere pagina's die ik bezoek doen het wel prima (GoT ook). In IE werkt Tweakers normaal. Ik heb dus ergens iets aangeklikt of een of andere sneltoets gebruikt waardoor tweakers vreemd word weergegeven. Heeft er iemand een idee over hoe ik dit probleem op kan lossen?

Ik gebruik FF 2.0 met Adblock plus, DOM inspector (hoort standaard bij FF geloof ik), FireFTP, Google bar, Nederlands woordenboek en Talkback (hoort standaard bij FF)

Ik heb Adblock plus al uitgeschakeld en dit heeft niet geholpen. Google heeft ook geen oplossing geboden.
De stylesheet per ongeluk uitgeschakeld?
View>Style>No style (ipv basic page style)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 09:44
Dat was het. Erg bedankt voor de snelle reactie. :)

Voor het volgende deel is het misschien handig om een linkje met hotkeys voor FF op te nemen in de startpost. Deze lijst bijvoorbeeld:
http://www.cs.utexas.edu/...st/jaws1/src/hotkeys.html
en een vermelding van CTRL + Links klikken = link in nieuw tabblad openen.

[ Voor 74% gewijzigd door Ernie op 10-12-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23
Ik heb het al eens gevraagd, maar kan iemand me vertellen hoe ik die standaard grijze tekst (zoals bijv 'google' ) in het zoekvenstertje rechtsboven weg kan krijgen.. Ik stoor me eraan.. Ik wil gewoon een leeg vakje zonder grijze tekst die verdwijnt..

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Orfu schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:34:
Ik heb het al eens gevraagd, maar kan iemand me vertellen hoe ik die standaard grijze tekst (zoals bijv 'google' ) in het zoekvenstertje rechtsboven weg kan krijgen.. Ik stoor me eraan.. Ik wil gewoon een leeg vakje zonder grijze tekst die verdwijnt..

bedankt
Sjah schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:56:
Mozillazine forum roelt, nu ook de laatste annoyance voor mij weg gekregen. Dat was dat grijze woord in searchbox, bijv Google naast google icon. Nu een lege box. Voor wie het ook interesseert, een userchrome.css hack uiteraard:

/*hide search engine text till mouseover*/
#searchbar .autocomplete-textbox-container .textbox-input-box{visibility:hidden!important;}
#searchbar .autocomplete-textbox-container:hover .textbox-input-box{visibility:visible!important;}
:)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een exe file van een website aanklik voor downloaden in firefox 2.0 (nederlandse versie) dan krijg ik niet meer de keuze om deze directe te Openen (alleen maar 'Bestand opslaan' of 'Annuleren'). Bij andere bestanden krijg ik die keuze voor zover ik kan zien wel. Ik vermoed dat ik een keer per ongeluk heb opgegeven dat exe bestanden automatisch moeten worden opgeslagen. Kan dit kloppen, en zoja waar kan ik dit aanpassen (kan het in de opties zo snel niet vinden)? Bvd ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:57:
Als ik een exe file van een website aanklik voor downloaden in firefox 2.0 (nederlandse versie) dan krijg ik niet meer de keuze om deze directe te Openen (alleen maar 'Bestand opslaan' of 'Annuleren'). Bij andere bestanden krijg ik die keuze voor zover ik kan zien wel. Ik vermoed dat ik een keer per ongeluk heb opgegeven dat exe bestanden automatisch moeten worden opgeslagen. Kan dit kloppen, en zoja waar kan ik dit aanpassen (kan het in de opties zo snel niet vinden)? Bvd ! :P
Dit is al vaak genoeg langs gekomen, een oplossing is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Wat ik erg storend vind: als ik met de back-knop van m'n Logitech MX-1000 (muis ;) ) terugga naar een pagina hier op GoT, bijvoorbeeld naar de Active Ttopics, dan werken de tooltips niet als ik boven een topictitel hover. Het lijkt erop dat het wel goedgaat als ik de back-knop van FF zelf gebuik, dus het kan natuurlijk aan m'n muis liggen. Herkent iemand dit?
Gebeurt overigens op alle websites, GoT was een voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Even geprobeerd met mn MX510, zelfde probleem hier. Viel me eerder op, maar weet dus nu pas hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Weet iemand of er een soort add-on is zoals Favorg voor IE. Deze haalt dan alle favicons op van alle sites.

Het is totaal niet belangrijk maar ik vind favicons prettig werken.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kon altijd als ik naar gmail ging mijn naam intypen (of dubbel klikken) en dan kwam me wachtwoord te voorschijn en kon ik inloggen.
nu moet ik of mijn wachtwoord intypen of ik doe wachtwoord onthouden maar dan staat hij er al als ik naar gmail.com ga wat ik niet wil want ik wil kiezen dus meerdere gmail accounts.

dus ik wil zoals ik eerst wel kon:
gmail.com
dubbelklik en keuze uit alle gmail account die ik gebruik
eentje aanklikken
het wachtwoord komt te voorschijn.

weet iemand hoe ik dit weer goed krijg?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
Raar, hier gaat dat wel goed. Welke versie van Firefox gebruk je?

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:35:
ik kon altijd als ik naar gmail ging mijn naam intypen (of dubbel klikken) en dan kwam me wachtwoord te voorschijn en kon ik inloggen.
nu moet ik of mijn wachtwoord intypen of ik doe wachtwoord onthouden maar dan staat hij er al als ik naar gmail.com ga wat ik niet wil want ik wil kiezen dus meerdere gmail accounts.

dus ik wil zoals ik eerst wel kon:
gmail.com
dubbelklik en keuze uit alle gmail account die ik gebruik
eentje aanklikken
het wachtwoord komt te voorschijn.

weet iemand hoe ik dit weer goed krijg?
Even je passmanager legen?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

En als hij de rest van zijn passwords nou wel wilt houden?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• TheZeroorez
  • Niet online
Alleen die van GMail weg halen?

Komop zeg, check je bronnen, voordat je bijdehand gaat doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

TheZeroorez schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:42:
Alleen die van GMail weg halen?

Niemand probeert hier bijdehand te doen gast, ik heb het zelfde probleem met hotmail, hij onthoud wel de gebruikersnaam en niet het wachtwoord maar hotmail is niet terug te vinden in de passwordmanager.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
TheZeroorez schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:42:
Doe even relaxed zeg, niet iedereen zit 20 uur per dag achter de PC zoals jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^
En ook Kaspers: niet op de man (vrouw) spelen ajb...

Misschien wordt niet de password mgr maar die van forms gebruikt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Klein vraagje:

Is er ook een toetscombinatie voor de middelste muisknop (Scroll wiel).
Bij mij kon ik namelijk op m'n Scroll drukken dan dan opende FF 2.0 het in een nieuwe
tabblad.

Sinds ik de MX Revolution heb gehaald heb ik geen middelste scroll knop meer.
Is hier een andere oplossing voor? Of een andere manier van toewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kaspers schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:20:
[...]

Doe even relaxed zeg, niet iedereen zit 20 uur per dag achter de PC zoals jij.
Da's dan wel weer overdreven.. :P
F_J_K schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:00:
[...]

^^^
En ook Kaspers: niet op de man (vrouw) spelen ajb...
:)
Maargoed, jullie hebben een punt. Ik had wat minder offensief duidelijk kunnen maken dat hij iets postte, waarvan snel in het opties menu te vinden is dat het ook per site kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Weet iemand of, en hoe het mogelijk is om de spellchecker automatisch een taal te laten selecteren? Ik heb nu een EN-gb en een NL-nl woordenboek erin, maar wil dat Firefox automatisch de taal selecteert, omdat ik ook vaak op Engelstalige fora/websites rond hang..

Zegmaar zoals Office 2003 het doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dat kun je denk ik vergeten..
Voor een extension als die moet je best 10100111001 zijn om die te kunnen schrijven...

[ Voor 60% gewijzigd door Kaspers op 24-12-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

TheZeroorez schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:27:
Weet iemand of, en hoe het mogelijk is om de spellchecker automatisch een taal te laten selecteren? Ik heb nu een EN-gb en een NL-nl woordenboek erin, maar wil dat Firefox automatisch de taal selecteert, omdat ik ook vaak op Engelstalige fora/websites rond hang..

Zegmaar zoals Office 2003 het doet..
https://addons.mozilla.org/firefox/3414/ doet dat volgensmij.

Gewoon kijken naar de contentlocale, als die opgegeven is. Ik heb de extensie alleen nooit zelf gebruikt, dus weet niet hoe goed die detectie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Da's dan best vervelend.. :P

Mgoed, ik ben wel 10100111001 natuurlijk, maar niet zo'n coder :+

Eens kijken of dit ergens gerequest kan worden ofzo.. Ik denk dat er veel meer mensen heel blij van zouden worden. Opzich zou het ook wel handig zijn als ze alle twee tegelijk aan konden, maar dat kan ook niet..
Edit: Oeh, wa's die gast l33t zeg.. Eventjes kijken hoe dat werkt :9~

Oehh, dat werkt heerlijk.. Hij kan automatisch de taal zien, maar hij kan hem ook onthouden, als je dat wilt xD

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 25-12-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb ook een vervelend probleem. Ik gebruik regelmatig de home- en end-toetsen wanneer mijn cursor in het adresveld staat, maar soms vindt Firefox het nodig dan toch de home en end van de huidige pagina op te zoeken, in plaats van mijn cursor in het adresveld te verplaatsen. Niet altijd, wel regelmatig en behoorlijk vervelend. Is hier een oplossing voor?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op zich bevalt t prima, maar ik bedenk me net ineens dat als ik een reply wil doen op GoT, dat ik dan vroeger altijd ALT + S deed...maar dat werkt niet meer? strange.....

edit: hmmz, ff getest, in IE gaat het nog prima...

[ Voor 13% gewijzigd door kamstra op 25-12-2006 14:48 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
kamstra schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:47:
Op zich bevalt t prima, maar ik bedenk me net ineens dat als ik een reply wil doen op GoT, dat ik dan vroeger altijd ALT + S deed...maar dat werkt niet meer? strange.....

edit: hmmz, ff getest, in IE gaat het nog prima...
Anders check je de topicstart eens, dan is die er ook niet voor niets ;)

Misschien heeft dat ook met jouw probleem te maken, TheLunatic, maar ik ben bang van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

TheZeroorez schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:05:
[...]

Anders check je de topicstart eens, dan is die er ook niet voor niets ;)

Misschien heeft dat ook met jouw probleem te maken, TheLunatic, maar ik ben bang van niet..
Hmmz...vaag, totaal overheen gelezen :X

thanx :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
TheZeroorez schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:51:
Oehh, dat werkt heerlijk.. Hij kan automatisch de taal zien, maar hij kan hem ook onthouden, als je dat wilt xD
Damn relaxed zeg...
jammer dat ik nu compleet ben over gestapt op Safari..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kaspers schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:41:
[...]

Damn relaxed zeg...
jammer dat ik nu compleet ben over gestapt op Safari..
Dan ga je weer terug :?

Voor zover ik weet pakt hij trouwens automagisch de taal van je eerste paar woorden.. Wel handig, maar bij m'n vaste sites heb ik het toch gelocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee, Safari owned Firefox imo...
Voelt beter aan, kan er ook niks aan doen.. blijf dit topic verder wel volgen, want op Windows machines heb je verder geen andere keuze :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik merk dat sinds ik 2.0.0.1 heb, dat Fx vaak boven de 50% cpu-usage zit. Dat ownt niet.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.