[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.631 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

ScottB schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:24:
Is het mogelijk om nog niet geladen plaatjes wel alvast hun ruimte te geven ? Als ik in een topic zit met veel plaatjes en ik wil de onderste post lezen, dan verspringt die steeds naar onder wat het goed kunnen lezen niet echt bevordert :)
Als iedereen de 'Check images'-button zou gebruiken dan zou dat wel werken ja :)

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

TheLunatic schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:40:
[...]

Als iedereen de 'Check images'-button zou gebruiken dan zou dat wel werken ja :)
Ja, maar ik gaf maar een voorbeeld he ;) 't Gaat ook om andere pagina's met veel plaatjes / foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Lijkt me niet mogelijk, want om te bepalen hoeveel ruimte er moet worden vrijgemaakt moet het plaatje worden geladen, en dan zou je dus eerst de plaatjes moeten laten en daarna pas de text in je HTML, waardoor je behoorlijk lang op je text moet wachten bij pagina's met veel plaatjes!

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:29
TheLunatic schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:48:
Lijkt me niet mogelijk, want om te bepalen hoeveel ruimte er moet worden vrijgemaakt moet het plaatje worden geladen, en dan zou je dus eerst de plaatjes moeten laten en daarna pas de text in je HTML, waardoor je behoorlijk lang op je text moet wachten bij pagina's met veel plaatjes!
Je zou in de HTML toch alvast een stukje ruimte kunnen reserveren wat precies zo groot is als het plaatje wat erin moet.
Bijvoorbeeld door het plaatje te "resizen" naar precies het formaat van het plaatje wat erin moet.
Geen idee of het ook netter kan, maar het lijkt me dat dat een typisch website-ontwerper probleem is, aangezien IE en zo er ook last van hebben, al gaat IE al wel proberen alle plaatjes in elk geval een beetje tegelijk te openen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt in HTML gewoon opgeven wat de hoogte en breedte van een plaatje is, wat de browser dus al weet voordat het plaatje geladen is. Maar als dat niet is opgegeven houdt het volgens mij op. Want dat heb je het plaatje nodig om de afmetingen te weten. En als je het plaatje al hebt... dat staat 'ie dus al op je scherm :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Da's dus exact wat Check images doet. Ruimte reserveren, door het formaat van de plaatjes alvast op te zoeken. Kan maar op 1 manier, door het plaatje daadwerkelijk te laden, dus zonder info vooraf, zonder het plaatje, kan je echt niet weten hoe veel ruimte er gereserveerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
ScottB schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:44:
[...]

Ja, maar ik gaf maar een voorbeeld he ;) 't Gaat ook om andere pagina's met veel plaatjes / foto's :)
Zoals captian n als zegt. Als iedereen netjes zou programmeren dan zou het ook gewoon gebeuren, als er aan de standaarden gehouden wordt dan is het ook gewoon verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:35
Als bijvoorbeeld GoT gewoon ieder plaatje wat gepost wordt laad en de afmetingen mee opslaat in de post zou je dat probleem van het scrollen niet meer hebben, maar dan moet je wel wachten tot alle plaatjes geladen zijn voor je bericht eindelijk gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Ik heb een klein probleempje met Firefox. Elke link in een emailtje wordt NIET geopend in Firefox, maar in Internet Explorer. Toch staat Firefox gewoon netjes als standaardbrowser. Raar toch? Ik gebruik als emailclient Mozilla Thunderbird; juist van deze client zou je verwachten dat Firefox wel als browser gebruikt wordt :)

Trouwens, binnen Thunderbird heb ik nergens een optie kunnen vinden om m'n browser aan te geven. Jullie wel? Wat kan ik doen aan dit probleem(pje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
smeerbartje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:58:
Ik heb een klein probleempje met Firefox. Elke link in een emailtje wordt NIET geopend in Firefox, maar in Internet Explorer. Toch staat Firefox gewoon netjes als standaardbrowser. Raar toch? Ik gebruik als emailclient Mozilla Thunderbird; juist van deze client zou je verwachten dat Firefox wel als browser gebruikt wordt :)

Trouwens, binnen Thunderbird heb ik nergens een optie kunnen vinden om m'n browser aan te geven. Jullie wel? Wat kan ik doen aan dit probleem(pje)?
Als je gaat naar [tools] en dan [options] staat de optie die je zoekt gelijk al in het eerste scherm [main] onderaan.
Mocht dat niet lukken op één of andere manier. Zorg dan nog eens dat IE je standaard browser wordt, en daarna kies je weer voor FF als standaard browser. Dan zou het weer goed moeten zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Br@m op 02-11-2006 23:12 . Reden: woordje toegevoegd ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Kan iemand mij vertellen waarom ik links niet meer in een nieuwe tab kan laden door op de middelste(scroll) muisknop te drukken? Dit is sinds de update naar 2.0

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JankY schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:39:
Kan iemand mij vertellen waarom ik links niet meer in een nieuwe tab kan laden door op de middelste(scroll) muisknop te drukken? Dit is sinds de update naar 2.0
Tab-opties dus. Erg vreemd dat dit 'zomaar' weg is..

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 03-11-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JankY schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:39:
Je kan even de tab-opties opnieuw instellen in de opties. Dat had ik ook na de upgrade.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Room42 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:30:
[...]

Je kan even de tab-opties opnieuw instellen in de opties. Dat had ik ook na de upgrade.
_/-\o_ dankjewel het werkt weer.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat is dat nou weer voor onzin dat als je een exe downloadt, die niet opent in het downloadscherm, maar ondertussen zonder dat je iets ziet (behalve op du-meter), die op de achtergrond gedownload wordt. Damn, weer iets aan Fx2 dat me niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:07
anandus schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:40:
Hey, die auto-updater van Firefox is heel handig, maar hij auto-update elke keer naar RC3, heb volgens mij nu al 10 keer die update gedaan :P

Maar waarom pakt-ie de final niet dan? :?
Ik had hetzelfde probleem, ik run Vista rc2, en toen ik m'n firefox starte als administrator (rechtermuisknop op de shortcut -> Run as Administrator) en hem update, was het goed en gaf FF de melding niet meer. Misschien mag hij hem niet als final bestempelen, of de final installen als non-administrator?

Ik heb trouwens ook het default browser probleem. zowel IE7 als Firefox denken dat ze de default browser zijn, en ik kan ze dus beiden ook niet opnieuw default maken in de opties van beide programma's. maar alle links die buiten FF worden aangeklikt openen in Internet Explorer -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:30
Sjah schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:44:
Wat is dat nou weer voor onzin dat als je een exe downloadt, die niet opent in het downloadscherm, maar ondertussen zonder dat je iets ziet (behalve op du-meter), die op de achtergrond gedownload wordt. Damn, weer iets aan Fx2 dat me niet bevalt.
is al aan de orde geweest in dit topic.
oplossing: Sluit Firefox af en Ga naar Start - Uitvoeren en tik dan %APPDATA%.
Als het goed is opent nu een venster waarin je naar het mapje: Mozilla/Firefox/Profiles/default/ gaat en daar moet je het bestand: downloads.rdf wissen.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Sjah schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:44:
Of je nou iets van het internet of van het netwerk start het zal altijd naar je computer worden gedownload om het daarna op te starten. Dat is de reden waarom een erg groot programma vanaf een netwerk/internet installeren zo lang duurt. Firefox springt daar handig op in om het ondertussen alvast te downloaden omdat het tijd bespaard. Iets als IE gaat pas downloaden wanneer je dat hebt aangegeven en daardoor duurt het langer. Als je een onwijs datalimiet hebt (nog erger dan in Belgie) dan kun je zoiets als hinderlijk ondervinden, verder kan het geen kwaad. Het wordt toch gedownload in de cache/temp dir en verdwijnt ook weer. Niet zo zeuren dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, noem jij dat zeuren...
Ik vind het ook knap lastig dat een download ongevraagd begint, als gebruiker bepaal ik zelf wel wanneer een download begint.
Dit euveltje en nog wat onhebbelijkheden van Firefox (pagina niet willen laden, pagina slecht weergeven geen reactie bij het aanklikken van een link) hebben mij doen besluiten om geen gebruik van Firefox te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Tx d-super. En ppl, ik zeur niet, lees je mijn posting wel, ik zei dat downloadvenster niet opende, dat is raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Mozillazine forum roelt, nu ook de laatste annoyance voor mij weg gekregen. Dat was dat grijze woord in searchbox, bijv Google naast google icon. Nu een lege box. Voor wie het ook interesseert, een userchrome.css hack uiteraard:

/*hide search engine text till mouseover*/
#searchbar .autocomplete-textbox-container .textbox-input-box{visibility:hidden!important;}
#searchbar .autocomplete-textbox-container:hover .textbox-input-box{visibility:visible!important;}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Laatst online: 21:45
Kurgan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:53:
Bij mij heeft FF 2.0 nog wat kuren, hij loopt veel vaker vast dan vorige versies. Soms 99% CPU-load, en soms een volledige freeze waarbij mijn comp wel bruikbaar blijft. Iemand anders hier ook last van?
Ja, en het vreemde is, ik heb op mijn p4 nergens last van, draait gewoon stabiel en precies dezelfde ff met dezelfde extensies en instellingen crasht op mijn HP Pavilion 5237 laptop meerdere malen per dag.

Het enige verschil tussen die machines op softwaregebied is XP home op de laptop en pro op de pc.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:45:
Zo, noem jij dat zeuren...
Ik vind het ook knap lastig dat een download ongevraagd begint, als gebruiker bepaal ik zelf wel wanneer een download begint.
Als je iets wil starten van het internet dan zal dat eerst gedownload moeten worden. Zodra jij dus een link aan klikt geef je al aan dat je het wil downloaden en dus voldoet het al aan jouw eis dat je het zelf wilt bepalen ;)
Het is echt knip over een klein puntje omdat de uiteindelijke effecten zo nihil zijn als maar kan behalve dat je bij grote downloads op deze manier wat tijd bespaart. Dat is netzoals knip
Besides that, het is knip om te denken dat alleen Firefox dit principe hanteert, zo'n 9 van de 10 programma's die iets met downloaden te maken hebben hanteren dit principe namelijk. In dit geval is iets als Internet Explorer dus een uitzondering.
Dit euveltje en nog wat onhebbelijkheden van Firefox (pagina niet willen laden, pagina slecht weergeven geen reactie bij het aanklikken van een link) hebben mij doen besluiten om geen gebruik van Firefox te maken.
Dat ligt dan aan jouw Firefox installatie want bij velen werken die dingen dus vlekkeloos. Je kunt je ook eens afvragen of de sites waar jij komt uberhaupt wel in andere browsers dan Internet Explorer werken (ik schat van niet) want dat is ook nog steeds een groot probleem dat gelukkig minder aan het worden is. Het niet juist kunnen weergeven van sites toont hartstikke mooi aan waarom sstandaarden (en met name open standaarden) zo ontzettend belangrijk zijn en ze juist naleven nog belangrijker.
Sjah schreef op zondag 05 november 2006 @ 09:03:
Tx d-super. En ppl, ik zeur niet, lees je mijn posting wel, ik zei dat downloadvenster niet opende, dat is raar.
Ik lees je post wel, jij de mijne alleen niet. Ik leg uit waarom het niet in dat downloadvenster van je verschijnt. Zodra jij een link aanklikt geef je aan dat je iets wil downloaden en daarmee begint Firefox alvast voor je zodat het je wat tijd bespaart. Dat is dus de reden waarom je ziet dat er wat gedownload wordt maar dit niet terugziet in het downloadvenster. Als je hierover valt is dat dus zeuren of mierenneuken zoals ik het daarnet al noemde. Het is dus gewenst gedrag, het hoort zo en dat is dus niet raar. Jij vindt het raar en dat is een compleet ander verhaal. Als het je toch zo ontzettend stoort dan dien je daar toch gewoon een feature request over in maar verwacht er niet veel van, je zult ongetwijfeld hetzelfde verhaal als dat van mij naar je hoofd geslingert krijgen. Persoonlijk maakt het mij geen moer uit of hij al is begonnen met downloaden of dat hij later begint, zolang het maar gedownload wordt :)

Nu je het hebt over het niet openen van het downloadvenster kan het ook liggen aan het feit dat je dit hebt uitgeschakeld in de opties. Ik heb dat hier ook uitgezet omdat het vrij irritant is dat er steeds een venster voor je neus springt als je een aantal dingen achter elkaar wil downloaden.

Modbreak: doe eens even normaal tegen elkaar...

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 05-11-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ppl schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:32:
(heel verhaal)

offtopic

ik kan hier maar 1 ding op zeggen: ik vind jou een arrogant figuur met een naar karakter en met zulke mensen ga ik niet in discussie.
Modbreak: doe eens even normaal tegen elkaar...

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 05-11-2006 23:31 . Reden: P.S. wellicht wil je eens kijken hoe RML werkt :Y) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
SunnyD schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:56:
[...]offtopic

ik kan hier maar 1 ding op zeggen: ik vind jou een arrogant figuur met een naar karakter en met zulke mensen ga ik niet in discussie.
Doe dat dan ook niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ontopic blijven baasje, schilderijen, SIRE, AIDS en de rest van de wereld hebben hier allemaal niks mee te maken.
En vooral goed lezen. Ik heb helemaal niet gezegd dat ik iets van inet wil starten, ik wil gewoon iets downloaden. En dat hebben ze dan bij Microsoft wel goed begrepen, eerst kiezen tussen openen en opslaan, dan pas downen. En geen betuttelend gelul over tijdsbesparing, doet niet ter zake, regelen we allemaal zelf wel hoe lang het een en ander hier mag duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Al opgelost...

[ Voor 94% gewijzigd door SaN op 05-11-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
De vorige versie 1.5 waar ik eerst mee surfte, liep NOOIT vast..
En sinds ik naar v2.0 ben gestapt, loop FF regelmatig op een dag vast (vaak bij het opstarten van FF)
Andere programma's hebben daar geen last van???
Op mijn stage heb ik dit probleem niet 8)7
Opnieuw geinstalleerd en register opschoonen wil ook niet helpen

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Zijn al je extensies wel 2.0-"proof"?

Kijk eens of je bepaalde extensies kan deinstallen en of het probleem daarmee oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:40:
eerst kiezen tussen openen en opslaan, dan pas downen.
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ja mensen, sommige dingen zijn wat veranderd of vallen nu pas op. Dan is er wat configwerk nodig. Maar houd het netjes aub. Discussieren en onderbouwen: prima. Trollen en flamen: niet.

Dat alvast beginnen met downloaden is trouwens al tijden zo, da's niets nieuws.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Jk_W schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:15:
Zijn al je extensies wel 2.0-"proof"?

Kijk eens of je bepaalde extensies kan deinstallen en of het probleem daarmee oplost.
Dat zijn ze wel...
heb ze eraf gehaald en ook FF, map daarna handmatig verwijderd en register schoongemaakt...
Toen opnieuw FF 2.0 geinstalleerd en heb nog geen last gehad van vastlopers.... _/-\o_

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
wat moet ik doen om firefox windows mediaplayer te laten gebruiken. op dit moment kan ik geen video's openen in firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Byte_Me schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:09:
wat moet ik doen om firefox windows mediaplayer te laten gebruiken. op dit moment kan ik geen video's openen in firefox.
Ik had deze link nog in m'n bookmarks staan, maar weet niet of het nog relevant voor firefox2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Of je mediaplayer even updaten, (aangezien jij niet aangeeft van welke versie je gebruik maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Ik heb een probleem met enkele embedded movies knip. Ik krijg een "empty reference" o.i.d. met Firefox. Internet Explorer gaat wel goed. Iemand anders ook dit probleem?

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2006 10:47 . Reden: URL met voorbeeld verwijderd omdat deze vooral ook content bevat die niet echt binnen het GoT-policy valt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Even een vraag van mijn kant,

Bestaat er een extentie die ervoor zorgt dat wanneer ik over een button hover, we nemen even als voorbeeld de GoT button "Post Reply" hieronder, dat de link die in de statusbar wordt weergegeven, nu weergegeven wordt in de address bar, en dan rechts-aligned ?

Ja ik weet het, vrij moeilijke vraag, maar misschien weet iemand hier het antwoord toevallig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb even een vraagje.
Hoe kan ik instellen dat Firefox bij openen van een nieuwe tabblad direct mijn startpagina weergeeft ipv lege pagina??
Dat zou een stuk prettiger werken voor mij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Heb dit al even (met Fx2) maar wil het nu toch eens vragen;

Bij site's zoals yourfilehost heb ik geen opties bij filmpjes. Dus geen bar met play/stop/voortgang. Met Internet Explorer zie ik die wel. (Ik heb Java en Flash dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.) Het filmpje speelt wel gewoon af maar niet echt fijn zo. Iemand die dit probleem ook heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 07-11-2006 19:16 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:12:
IK heb even een vraagje.
Hoe kan ik instellen dat Firefox bij openen van een nieuwe tabblad direct mijn startpagina weergeeft ipv lege pagina??
Dat zou een stuk prettiger werken voor mij.
Tab Mix Plus kan dit, samen met 'n heleboel andere opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

TheZeroorez schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:51:
[...]

Tab Mix Plus kan dit, samen met 'n heleboel andere opties..
Gedownload en installed. Werkt perfect, thanx :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Firefox 1.5.0.8 is ook uit... WHY ????
2.0 is steen stabiel man..

[ Voor 26% gewijzigd door Kaspers op 07-11-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Omdat 1.5 en 2.0 een andere manier van updaten gebruiken. 1.5.0.8 is er om de 'oude' 1.5.0.7 gebruikers naar 2.0 over te laten gaan. Daarbij zal het wel een soort van 'laatste 1.5' zijn, waarbij bugs uit 1.5.0.7 gefixt zijn, voor de mensen die 2.0 niet willen/kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Klopt, wat ik hoorde zal die update pas gaan mekkeren over 2, als er de 2.0.1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[quote]dr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

• Session manager (huidge plugin session manager werkt niet in FF2)

[...]

Daar heb ik ook last van, is best irritant. Als iemand een oplossing heeft, dan houd ik me aanbevolen. :)

Overigens gebruikte ik in FF1.5 Tab Mix Plus voor dit soort zaken, maar het onthouden van sessions in FF2 lijkt gewoon niet te werken.

En gevonden: staat gewoon bij de opties van TMP (enigzins verstopt). :X :)

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 08-11-2006 11:20 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
Ik heb nu toch maar Firefox 2.0 geinstalleerd i.p.v. update naar 1.5.0.8. Eerst 1.5.0.7 eraf gehaald en toen verse install van ff 2.0. Ik ben er zeer tevreden over. Firefox 2.0 is een stuk sneller dan 1.5.x. En is ook stabiel, nog geen enkel probleem gehad. Al mijn bookmarks en instellingen zijn ook gewoon overgenomen. Ik moest alleen een extensie updaten en die werkt nu ook perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
is er een plugin die ervoor zorgt dat bij het opstarten van firefox mij gevraagd wordt welke vensters, die bij het afsluiten geopend waren, ik weer geopend wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Byte_Me schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:25:
is er een plugin die ervoor zorgt dat bij het opstarten van firefox mij gevraagd wordt welke vensters, die bij het afsluiten geopend waren, ik weer geopend wil hebben?
Tab Mix Plus en dan de 'sessie' options voor Fx < 2.0, want FX => 2.0 heeft het ingebouwd zitten :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
DeMoN schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:36:
[...]

Tab Mix Plus en dan de 'sessie' options voor Fx < 2.0, want FX => 2.0 heeft het ingebouwd zitten :)
hoe doet fx 2.0 dat dan? moet ik dat ergens aanzetten? ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Byte_Me schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:40:
[...]

hoe doet fx 2.0 dat dan? moet ik dat ergens aanzetten? ik kan het niet vinden.
In Opties > Algemeen kun je instellen (onder Homepage) hoe Firefox moet opstarten. Hier is het ook mogelijk om voor de tabs/vensters van de vorige keer te kiezen.

Hij start dan wel alles op. Je kunt niet kiezen welke je wel en niet wilt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ik Firefox 2.0 heb geinstalleerd last van korte freezes op de meeste webpaginas. Mijn firefox hangt dan ongeveer 2-4 seconden voordat ik weer normaal verder kan browsen.

Ik vermoed dat dit ligt aan de combinatie van Firefox 2.0 en Kaspersky 6.0. Als ik namelijk Kaspersky's protection op pauze zet heb ik er geen last van.

Ik dacht dus dat het kwam doordat Kaspersky's Web Anti-Virus functie HTTP verkeer scant. Echter, als ik dit uit zet, maar Kaspersky verder gewoon aan laat heb ik nog steeds last van de freezes.

Ik heb hierna Kaspersky's Proactive Defense uitgezet, zodat geen "Application Activity" analyseert. Dit hielp ook niet.

De enige manier waarop ik dus geen last heb van de freezes is als Kaspersky óf op pauze, of helemaal uit staat.

Ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen, of precies kan uitzoeken waar het probleem ligt.

(Kaspersky 6.0 + Firefox 1.5 werkt wel prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik had zelf ook een probleem met firefox wat ik hier een aantal keer voorbij heb zien komen, maar daar heb ik (waarschijnlijk) de oplossing voor gevonden (hier werkt het weer), en die wou ik even met jullie delen:

firefox i.c.m. Adblock deed nogal moeilijk over casema webmail; als je inlogde kreeg je een lege pagina te zien; je zag wel in de statusbalk dat er geconnect werd, maar de pagina bleef blanco. Waarschijnlijk ligt dit aan adblock; je moet bij uitzonderingsregles even http://webmail.casema.nl/* en https://webmail.casema.nl/* toevoegen (je maakt het een uitzondering door er @@ aasn vooraf te laten gaan, zonder spaties. Doe je dit niet wordt het juist een normale regel en blockt 'ie alles weer).

Succes dermee. :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan ook weer het beruchte (misschien) vraagje over WMP.
Eerst wat plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://www.renesite.nl/images/geenplugin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.renesite.nl/images/geeenplugin.jpg

Maar bij wat iemand hier over zei over het filmpje op kladblog.nl - daar heb ik geen last van

Ik wil gewoon filmpjes in WMP bekijken onder Firefox 2.0
In IEE (vies woord ;( ) werkt het namelijk wel.
Ik heb:

WMP10
Windows media center

Windows media player 11 werkt dus helemaaaal niet, ik krijg alleen DLL fouten en nog meer van die zooi...

Hoe kan ik weer uitzendingen bekijken?
------EDIT----------
Na keilang (en ja, écht keilang) zoeken:
https://addons.mozilla.org/firefox/446/ :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ik heb met WMP11 als plugin het probleem dat het schermpje als smal wordt weergegeven. Had ik al met de beta dus dacht dat het aan WMP lag, maar de Final vertoont het nog steeds. Ga er nu maar van uit dat het bij Fx2 ligt (1.5 had het ook), en hoop dat de 2.0.1 het oplost. Hier een screenshot om het duidelijk te maken (fullscreen gaat wel goed trouwens).

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.zwart16/smallWMP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sjah schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:20:
Ik heb met WMP11 als plugin het probleem dat het schermpje als smal wordt weergegeven. Had ik al met de beta dus dacht dat het aan WMP lag, maar de Final vertoont het nog steeds. Ga er nu maar van uit dat het bij Fx2 ligt (1.5 had het ook), en hoop dat de 2.0.1 het oplost. Hier een screenshot om het duidelijk te maken (fullscreen gaat wel goed trouwens).

[afbeelding]
IK denk dat het meer een probleem van de WMP plugin is. Control bar die breder is geworden in tegenstelliing tot de oude??? Als er dan een fixed width/height is opgegeven voor het WMP object dan krijg je dus een smaller schermpje door de bredere control bar van WMP.

Althans, ik gok dat dit het is :)

Nu ik een een dag lang die Tab Mix Plus in gebruik heb, kan ik alleen maar zeggen:
GRANDIOZE PLUGIN!!!
Daar zitten hele fijne opties in _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 08-11-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb wegens wat gezeik met mn pc net een reinstall gedaan en heb FF2 geinstalleerd. Hoe krijg ik nu mn profiel van FF1.5 er weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Over die tabmix plus gesproken, met Fx 1.5.0.8 deed ie het perfect met Fx 2.0 dus niet meer...

Voorbeeld: www.mokkels.nl (ja ja vrouwtjes kijken :P)
Op de frontpage staat links een lijst met lopende topics, met 1.5.0.8 kon ik op een naam klikken en werd er een tab geopend in de background. Voor elke naam een nieuw tab in de background.

Nu met 2.0 wordt er 1 tab geopend en als ik op een volgende naam klik wordt ie geopend in dezelfde tab... geen nieuwe tab in de background dus terwijl de settings hetzelfde zijn gebeleven....
Is er iets in de about:config waar ik aan kan sleutelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Weet je zeker dat je de versie hebt die met 2.0 werkt? Zo ja; check toch je settings nog even.. Anders moet je ze misschien even zetten hoe het *niet* hoort, en kijken wat ze dan doen..?
Cartman! schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:00:
Ik heb wegens wat gezeik met mn pc net een reinstall gedaan en heb FF2 geinstalleerd. Hoe krijg ik nu mn profiel van FF1.5 er weer in?
Zorg dat het gewoon in dezelfde dir geïnstalleerd staat. Als 'ie hem dan nog niet laadt, moet je even firefox.exe killen, naar start > run gaan, en firefox.exe -ProfileManager intikken, hier kun je de profielen beheren.

Is het trouwens mogelijk om een bookmark meerdere keywords te geven? Zou tof zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

TheZeroorez schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:50:
Weet je zeker dat je de versie hebt die met 2.0 werkt? Zo ja; check toch je settings nog even.. Anders moet je ze misschien even zetten hoe het *niet* hoort, en kijken wat ze dan doen..?
[...]
Zorg dat het gewoon in dezelfde dir geïnstalleerd staat. Als 'ie hem dan nog niet laadt, moet je even firefox.exe killen, naar start > run gaan, en firefox.exe -ProfileManager intikken, hier kun je de profielen beheren.

Is het trouwens mogelijk om een bookmark meerdere keywords te geven? Zou tof zijn..
Ik heb de laatste versie van TMplus (0.3.5), ik zou niet weten welke settings ik nog moet veranderen...
Misschien toch maar wachten op tabbrowser extensions....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is er een mogelijkheid om firefox opnieuw wachtwoorden te laten onthouden voor een https website, hij doet het dus niet bij mijn schoolwebsite, en ik ben bang dat ik een keer op nee heb geklikt toen hij vroeg of het wachtwoord voor die site opgeslagen moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
TheZeroorez schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:50:

Ik ga hem natuurlijk niet installen in een backup dir :{ Als ik em gewoon install en vervolgens de oude profielen in mn profile map gooi en profile manager start dan ziet ie ze niet :( Het nieuwe profiel weggooien en alleen de oude neerzetten zorgt ervoor dat FF niet meer wil starten... ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
sander-sp schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:50:
Is er een mogelijkheid om firefox opnieuw wachtwoorden te laten onthouden voor een https website, hij doet het dus niet bij mijn schoolwebsite, en ik ben bang dat ik een keer op nee heb geklikt toen hij vroeg of het wachtwoord voor die site opgeslagen moest worden.
Tools > Options > Security > Show Passwords

Daar editten.
Cartman! schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:08:
[...]

Ik ga hem natuurlijk niet installen in een backup dir :{ Als ik em gewoon install en vervolgens de oude profielen in mn profile map gooi en profile manager start dan ziet ie ze niet :( Het nieuwe profiel weggooien en alleen de oude neerzetten zorgt ervoor dat FF niet meer wil starten... ander idee?
Nieuw profiel maken en de spullen van de oude daar in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 20:04
Voor de mensen die problemen hebben met WMP en Firefox probeer google eens, dan kom je op deze pagina uit >> http://kb.mozillazine.org/Windows_Media_Player << en als je de stappen in het begin even volgt:
Missing plugin

A version of WMP is included with most Windows installations and the WMP plugin files that are needed for certain web page content are normally included. In some cases, however, the plugin files may be missing. To check for the WMP plugin, type about:plugins into the location bar. If there are entries for the files npdsplay.dll, npdrmv2.dll and npwmsdrm.dll then the WMP plugin is fully installed. If you do not see these files, follow these steps:

* If some or all of the files are missing, you can download the individual files from dlldump.com and place them in the Windows Media Player directory (usually C:\Program Files\Windows Media Player):
o npdsplay.dll: http://www.dlldump.com/dllfiles/N/npdsplay.dll
o npwmsdrm.dll: http://www.dlldump.com/dllfiles/N/npwmsdrm.dll
o npdrmv2.dll: http://www.dlldump.com/dllfiles/N/npdrmv2.dll
* If the problem is not resolved, installing the Windows Media Player Plug-in for Netscape Navigator (available here) should work [1] but the included files are older versions. After running the installer, copy the more recent versions of npdsplay.dll, npdrmv2.dll and npwmsdrm.dll from dlldump.com to the the Windows Media Player directory, if they were replaced by older versions.

On most systems, Firefox and Mozilla Suite will detect the Windows Media Player plugin files via plugin scanning if you follow the above steps. However, there are cases where this may fail [2]. If the problem is still not resolved:

* As a last resort, copy the files npdsplay.dll, npdrmv2.dll and npwmsdrm.dll to the Firefox or Mozilla Suite installation directory plugins folder, for example, to the C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins folder.
dan werkt het in mijn geval weer zoals vroeger :9

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
Cartman! schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:00:
Je had een backup moeten maken van je profiel. En terug moeten zetten in:
C:\Documents and Settings\JouwNaam\Application Data\Mozilla
Wel in je folder options show hidden files and folders aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Wat ik erg vervelend vind als forum poster is dat de ALT-S optie nu het history menu open in plaats van een reaktie te posten.

Met Firefox 2.0 zou dit probleem verholpen moeten zijn, helaas is dit nog steeds niet zo./i]
• Vraag: In Firefox 2.0 zitten van die leuke shortkeys. Op GoT gebruik ik vaak Alt+S op te posten, en nog meer van die dingen. Dit gaat niet meer, omdat Firefox ze gebruikt. Hoe zet ik dit uit?
Hiervoor moet je twee waardes in de verborgen instellingen aanpassen...

En daar was ik dus naarstig naar opzoek.

[ Voor 62% gewijzigd door D-Devil op 09-11-2006 10:30 ]

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

D-Devil schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:29:
Wat ik erg vervelend vind als forum poster is dat de ALT-S optie nu het history menu open in plaats van een reaktie te posten.

Met Firefox 2.0 zou dit probleem verholpen moeten zijn, helaas is dit nog steeds niet zo./i]
• Vraag: In Firefox 2.0 zitten van die leuke shortkeys. Op GoT gebruik ik vaak Alt+S op te posten, en nog meer van die dingen. Dit gaat niet meer, omdat Firefox ze gebruikt. Hoe zet ik dit uit?

En daar was ik dus naarstig naar opzoek.
Weet je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je zelf al gezocht hebt?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

D-Devil, ik snap even niet wat je nu bedoelt met je post. Je quote wat onhandig
Kaspers schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:04:
Vraag: In Firefox 2.0 zitten van die leuke shortkeys. Op GoT gebruik ik vaak Alt+S op te posten, en nog meer van die dingen. Dit gaat niet meer, omdat Firefox ze gebruikt. Hoe zet ik dit uit?
about:config
ui.key.chromeAccess --> 0
ui.key.contentAccess --> 4

Was je post nu bedoeld als dank voor Kaspers, of had je de rest van zijn post niet gelezen? :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

lol, wacht.. nu lees ik em ook anders. Kaspers denkt dat we de oplossing wel weten (in de TS namelijk) maar dat we die verstopt hebben (verborgen) :D :P

Misschien is het gewoon niet duidelijk genoeg dan, misschien dat dat de verwarring veroorzaakt :)
Het is dus de bedoeling eerst naar je ADRESBALK te gaan (daar waar je dagelijks www.tweakers.net intypt) en daar dus nu een keertje dit typt:
code:
1
about:config
waarna je op enter ramt :) Vervolgens kan je de settings die F_J_K aanhaalt instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:06
Ook even een vraagje van mij; Ik heb Firefox 2 + FF Preloader maar nu is het vervelende dat wanneer ik mijn pc afsluit (eerst Firefox) en weer opnieuw opstart dan denkt FF dat er nog een sessie open staat en zonder dat ik FF start wordt er gevraagd of ik een nieuwe sessie wil openen of doorgaan met de oude sessie.

Ik vermoed dat dit komt door FF Preloader maar hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Om het vragenuurtje maar even voort te zetten: Die ingebouwde RSS-reader werkt erg handig in firefox. Maar waarom laad hij maar 1x in het uur o.i.d.? Is er niet een optie om het per feed in te stellen, of over het algemeen ergens naar 5 minuten te zetten? Nu kijk ik namelijk nog steeds naar de Tweakers.net frontpage, terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Ik heb al in de about:config gekeken, maar ik kreeg niet direct iets te zien wat met de RSS-reader te maken heeft.

Edit: Na wat verder zoeken, kom ik er achter dat alleen Firefox 1,5 beta zoiets heeft gehad? Lekker dan. :(

[ Voor 23% gewijzigd door Krisp op 09-11-2006 14:12 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
F_J_K schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:47:
D-Devil, ik snap even niet wat je nu bedoelt met je post. Je quote wat onhandig
[...]

Was je post nu bedoeld als dank voor Kaspers, of had je de rest van zijn post niet gelezen? :+
Het was een dankje, ik had het hele stukje gequote maar daar is blijkbaar wat misgegaan want ik ergerde me al een week rot dat ik het posten niet zo snel meer voor elkaar kreef op diverse fora.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is er een optie om keywords toe te voegen aan die nieuwe opensearch functionaliteit zodat je het ook vanuit de adresbalk kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

TheZeroorez schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:14:
[...]

Tools > Options > Security > Show Passwords

Daar editten.
Dat heb ik gedaan (gewoon de wachtwoorden weg gehaald) Maar nu vraagt hij nogsteeds niet of hij ze moet onthouden als ik opnieuw naar die website ga. Hij onthoud nogsteeds wel mijn gebruikersnaam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmmzz... vreemd, ook al je private data verwijderd? Ctrl + Shift + Del..

Ehmm.. nogmaals; Weet iemand of/hoe je meerdere keywords aan een bookmark kunt toevoegen? Zou tof zijn.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik heb ooit het auto-aanvullen in de adresbalk ingeschakeld via about:config. Echter, ik begin het irritant te vinden, maar ik zou niet meer weren welke optie ik daarvoor ook al weer moet aanpassen.

Iemand? :)

Weet je wat? Laat maar :X |:(

browser.urlbar.autoFill

[ Voor 15% gewijzigd door BreadFan op 10-11-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

2_05 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:46:
Mischien is dit al aan bod geweest, heb het niet kunnen vinden iig.
Ik mis het zoeken vanuit de adres-bar. Als ik een zin intik in de adresbar wil ik dat ie me naar de pagina leidt waar googles ik doe een gok me naartoe zou leiden. Nu krijg ik een waarschuwing: De url is niet geldig en kan niet worden geladen.
Even een late quote; hier zat ik ook mee. Ook na vertwijfeld zoeken en diverse keyword.urls te proberen lukte het nog niet. Tabbrowser preferences bleek uiteindelijk de boosdoener te zijn, er heeft al iemand commentaar gegeven op het blog van de developer, dus doet 'ie dat hopelijk in een nieuwere oplossen. Daar ik mijn I'm Feeling Lucky meer waardeer dan TP heb ik TP maar even uitgeschakeld for the time being.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/* Stop-Reload Button */
#stop-button[disabled="true"] {
  display:none !important;
}
#stop-button:not([disabled]) + #reload-button {
}

dit heb ik geknipt en geplakt van iemand, maar nu als de pagina laat zie ik niet de reload-knop in de stop-knop veranderen, maar de stop-knop komt erbij. Dus als er niks gebeurt heb ik 4 knopen, als ik een pagina laad heb ik er 5.

Wat moet ik hier veranderen, om dat op te lossen?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sander-sp schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:11:
[...]

Dat heb ik gedaan (gewoon de wachtwoorden weg gehaald) Maar nu vraagt hij nogsteeds niet of hij ze moet onthouden als ik opnieuw naar die website ga. Hij onthoud nogsteeds wel mijn gebruikersnaam :?
Heb je ook op het tweede tabblad van die pagina (passwords never saved) gekeken?
Als de site daar staat dan worden wachtwoorden inderdaad nooit opgeslagen. Site weghalen en het zou opgelost moeten zijn.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:35
Yoozer schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:31:
[...]

Even een late quote; hier zat ik ook mee. Ook na vertwijfeld zoeken en diverse keyword.urls te proberen lukte het nog niet. Tabbrowser preferences bleek uiteindelijk de boosdoener te zijn, er heeft al iemand commentaar gegeven op het blog van de developer, dus doet 'ie dat hopelijk in een nieuwere oplossen. Daar ik mijn I'm Feeling Lucky meer waardeer dan TP heb ik TP maar even uitgeschakeld for the time being.
Wist ik al en had ik al hier gepost, ik ben weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde TabMixPlus, die inmiddels compatible is met de nieuwe FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
joint_me schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:00:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/* Stop-Reload Button */
#stop-button[disabled="true"] {
}
#stop-button:not([disabled]) + #reload-button {
}

dit heb ik geknipt en geplakt van iemand, maar nu als de pagina laat zie ik niet de reload-knop in de stop-knop veranderen, maar de stop-knop komt erbij. Dus als er niks gebeurt heb ik 4 knopen, als ik een pagina laad heb ik er 5.

Wat moet ik hier veranderen, om dat op te lossen?
Deze extentie gewoon installeren...
Niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
zat net Fx wiki te lezen, las dat 3.0 voor precies over een jaar op de roadmap staat. Ok, dan weten we dat, want eerst was het Q2 2007, leek me al wat erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:12:
zat net Fx wiki te lezen, las dat 3.0 voor precies over een jaar op de roadmap staat. Ok, dan weten we dat, want eerst was het Q2 2007, leek me al wat erg snel.
Inderdaad, als je ziet hoeveel werk er nog aan de trunk moet gebeuren (met name Gecko 1.9) zou Q1/Q2 praktisch onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

s_de_hoog schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:07:
[...]

Heb je ook op het tweede tabblad van die pagina (passwords never saved) gekeken?
Als de site daar staat dan worden wachtwoorden inderdaad nooit opgeslagen. Site weghalen en het zou opgelost moeten zijn.
Daar staat niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47

nlboy

Alles kitz?

Heeft iemand al een oplossing gevonden om het downloadscherm volledig werkend weer terug te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is een paar paginas terug gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuki
  • Laatst online: 11-09 00:25
Olaf van der Spek schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:31:
Is er een optie om keywords toe te voegen aan die nieuwe opensearch functionaliteit zodat je het ook vanuit de adresbalk kunt gebruiken?
Dat kan... een voorbeeld met Google:

Maak een bookmark, en vul in bij de location: http://www.google.nl/search?q=%s, bij keyword: g

als je nu op de url balk "g tweakers" intikt krijg je de google pagina met jouw zoekterm.

%s bevat de string welke alles omvat wat er na het keyword wordt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlug vraagje:
De onderste balk (waar je de adressen van de hyperlinks waarover je met de muis zweeft ziet, laadbalkjes ziet, etc.) in Firefox 2.0 onder Windows XP SP2 is bij mij verdwenen, en ik ben er in een gehaaste zoektocht nog niet in geslaagd de juiste oplossing te vinden.
Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Reinier

\o/

View -> Status bar werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Kaspers schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:09:
[...]

Deze extentie gewoon installeren...
Niet moeilijk doen.
Ik doe niet moeilijk, ik hoef alleen niet overal een extensie voor, maakt FF in veel gevallen alleen maar trager.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ik gebruik al me hele leven fullscreen, dus ook in Fx met de extensie AutoHide. Maar probleem is dat de statusbar dan verborgen is (dit vind ik prettig), en je het enige icoontje van de statusbar wat belangrijk is nooit ziet (popup geblokkeerd). Weet iemand hoe je dat icoontje bovenin krijgt, dus in adresbar?

Of anders een tip dat ik bij popup een soundje krijg, net zoals IE dat heeft....

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 13-11-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
joint_me schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:58:
Ik doe niet moeilijk, ik hoef alleen niet overal een extensie voor, maakt FF in veel gevallen alleen maar trager.
Lijkt mij stug, de code hoort even lang te zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Kaspers op 13-11-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
beuki schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:29:
Maak een bookmark, en vul in bij de location: http://www.google.nl/search?q=%s, bij keyword: g
Maar opensearch is die zoekbalk rechts en die werkt niet met bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:16:
Heb dit al even (met Fx2) maar wil het nu toch eens vragen;

Bij site's zoals yourfilehost heb ik geen opties bij filmpjes. Dus geen bar met play/stop/voortgang. Met Internet Explorer zie ik die wel. (Ik heb Java en Flash dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.) Het filmpje speelt wel gewoon af maar niet echt fijn zo. Iemand die dit probleem ook heeft?
Ik ben de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
TommyGun, heb je niet even een voorbeeld bij yourfilehost.com, dan? Anders moet ik eerst een filmpje gaan zoeken om te kijken of ik het kan reproduceren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, ik probeerde almaar de balken te "customizen" maar was al verbaasd dat daar geen resultaat uit kwam. 8)7
Bedankt dus, het werkt weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Room42 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:52:
TommyGun, heb je niet even een voorbeeld bij yourfilehost.com, dan? Anders moet ik eerst een filmpje gaan zoeken om te kijken of ik het kan reproduceren.
Het is bij alle filmpjes. Ik zal tussen de vele pr0n een 'normaal' filmpje pakken;

http://www.yourfilehost.c...=video&file=motorcrsh.wmv

Vóór het filmpje begint is alles wit. Als het wat gebuffert is (wat ik dus niet kan zien) begint het met spelen en als het afgelopen is veranderd alles weer in wit. Meer krijg ik dus totaal niet. Erg vaag. YouTube werkt overigens wel maar dat is weer een heel ander systeem.

[ Voor 24% gewijzigd door TommyGun op 13-11-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb hetzelfde, maar dat komt doordat ik de VLC-plugin heb geïnstalleerd. Je kan even bij about:plugins kijken om te zien welke plugin bij jou de wmv's afspeelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 13-11-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Waarom krijgen sommige links een nieuw standaard uiterlijk mee in FF2? IE6 en FF 1.5 geven gewoon netjes weer wat ik in mn stylsheet opgeef maar FF negeert dit doodleuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Heeft Media Markt een aanbieding op glazen bollen gehad of zo die ik gemist heb?? Of ben ik de enige die echt meer info nodig heeft om een probleem als dat van cartman op te lossen (danwel te helpen daarbij)?

Sorry, cartman, nooit last van gehad. Sterkte.

Algemene tips: Check je add-ons. Probeer met de web developer toolbar eens je generated source te bekijken etc.

@TommyGun: Vandaar dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 13-11-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Room42 schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:48:
Ik heb hetzelfde, maar dat komt doordat ik de VLC-plugin heb geïnstalleerd. Je kan even bij about:plugins kijken om te zien welke plugin bij jou de wmv's afspeelt.
VLC multimedia plugin

Bestandsnaam: D:\Program Files\Mozilla FireFox\plugins\npvlc.dll
VLC multimedia plugin Version "0.8.5"

Die staat er idd in. Zie http://www.gamergun.com/files/1/vlc_fx2.PNG

[ Voor 51% gewijzigd door TommyGun op 13-11-2006 21:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.