Sorry, maar niet iedereen denkt alles te weten zoals jij.
Sorry, maar het leek me erg logisch
Zeker omdat je ook nog gewoon 'File -> Open File...' had kunnen proberen.
offtopic:
Goeie post, trouwens
Goeie post, trouwens
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Even een dom vraagje tussendoor hoor...
Ik heb een blanco opstart pagina en voorheen was de adres balk gewoon leeg, maar sind een tijdje staat en nu "about:blank". Aangezien ik wat recente artikelen vond over een bug in firefox die phishers in staat stelde om een "about:blank" URL in een nieuwe tab te openen (wel met een lege adres balk though) werd ik toch wel benieuwd of iemand toevallig weet hoe dit zit.
Ik heb een blanco opstart pagina en voorheen was de adres balk gewoon leeg, maar sind een tijdje staat en nu "about:blank". Aangezien ik wat recente artikelen vond over een bug in firefox die phishers in staat stelde om een "about:blank" URL in een nieuwe tab te openen (wel met een lege adres balk though) werd ik toch wel benieuwd of iemand toevallig weet hoe dit zit.
Dat is een optie (dat opstarten met zonder niets): Opties -> tab Main -> When Firefox starts -> Show blank page.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Aangezien de kritische grens van 999 reacties gisteren bereikt is sluit ik dit topic met het de mededeling dat we weer verder kunnen in [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
[ Voor 32% gewijzigd door Spider.007 op 08-03-2007 09:58 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.