[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik dacht dat ik laatst een sneltoets had gevonden om in het adresbalk van het huidige tabblad te 'komen' (om adres te wijzigen of wat dan ook), maar nu ben ik 'm kwijt. In de Help kan ik ook niets vinden of ben ik nou zo scheel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
F6, zoals in vrijwel elke andere browser ;)

EDIT: Alt+D, da's 'die andere' ja.. Werkt hier in Firefox trouwens ook prima, maar dat zal wel komen omdat die zoekbalk (Ctr+E) uit staat..

[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alt-D zoek je.

F6 gaat naar de zoekbalk

Edit: F6 werkt verder in windows wel zoals The_Zeroorez het dacht. In Firefox dus even niet (meer) :)

[ Voor 55% gewijzigd door Room42 op 12-02-2007 21:14 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:27:
Voor de geïnteresseerden: Gran Paradiso alpha 2 is uit. Dit is dus de voorloper op Fx 3. De belangrijkste verandering t.o.v. alpha 1 zijn:
Deze werkt goed bij mij, nog geen echte problemen tegen gekomen. Al doet vrijwel alle extenties/add-ons niet meer op een klein aantal na. :P Was ook wel te verwachten dat ze niet meer deden, wel jammer aangezien er voor mij wel handige tussen zitten.

Voor de geïnteresseerde en liefhebbers de tijdschema: http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Schedule

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:18:
* Woudloper should be stuppid. Maar even een vraag. Vandaag eindelijk een upgrade doorgevoerd van Firefox en zit nu ook op 2.0.0.1. en heb het volgende probleem.

In het verleden kon ik gewoon een URL selecteren (uit de dropdownlijst bij de adresbalk) en werd ik er automagisch naartoe gestuurd. Als ik dit nu doe met 2.0.0.1. moet ik eerst nog op [enter] klikken voordat er iets gebeurd. Kan ik dit weer automatisch laten werken?
Ik heb het antwoord niet voorbij zien komen. Dit is iets waar ik me ook enorm aan stoor. Is dit simpel op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:22:
[...]

Ik heb het antwoord niet voorbij zien komen. Dit is iets waar ik me ook enorm aan stoor. Is dit simpel op te lossen ?
Dit is als je op het pijltje naar beneden klinkt, naast de adresbalk, en daarna op een URL in de lijst?
Bij mij opent ie direct de pagina. En ik heb 2.0.0.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of & hoe ik de Nederlandse versie van Wikipedia als search engine in de searchbar van FF kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:18:
Iemand een idee of & hoe ik de Nederlandse versie van Wikipedia als search engine in de searchbar van FF kan zetten?
Heb je hier wat aan? ;)
http://carey.geek.nz/code/wikipedia-searchplugin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot, precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

eigenlijk ben ik al een tijdje zeer nieuwsgierig naar 'places'. In eerste instantie zou het in FF 2 moeten zitten en inmiddels is het gepland voor FF3. Maar betekend dit:
Disabling Places on trunk, due to redesign
Need to tell people to export their bookmarks before the turn-off happens
Will make new theme landing easier with places off
Should get bugfixes over to trunk from branch where stuff may not have landed because it "didn't apply to trunk"
Dat places ook niet in FF 3 komt?
(zie ook hier http://wiki.mozilla.org/Places)

[ Voor 4% gewijzigd door LtMarx op 13-02-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

DizzyWeb schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:58:
Dit is als je op het pijltje naar beneden klinkt, naast de adresbalk, en daarna op een URL in de lijst?
Bij mij opent ie direct de pagina. En ik heb 2.0.0.1...
Ik heb het ook nog niet voorbij zien komen, maar dit is alleen veroorzaakt bij een PC waar ik een upgrade had gedaan van 1.5.x. Daar heb ik het gedrag dat na het selecteren van een URL uit de adresbalk je eerst op [enter] moet klikken voordat je naar de pagina navigeert.

Bij een PC waar ik een nieuwe installatie heb gedaan werkt het wel gewoon goed. Wellicht is er iets in de [url=about:config]about:config[/url] wat gedaan moet worden en anders is het iets met een corrupted profile.

edit:
Wellicht even kijk naar de settings van browser.urlbar.xxx

[ Voor 5% gewijzigd door Woudloper op 13-02-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

OkselFris schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:29:
Ik zoek een oplossing voor het gedrag van de Bookmarks.
De bookmarks gebruik ik via de zijbalk. Nu hebben IE 7 en andere browser veelal een optie dat zodra je een bookmark folder openklapt, de vorige en openstaande bookmark folder sluit.
Zo blijft het overzichtelijk en heb je uiteindelijk niet veel folders tegelijk openstaan.
Ik mis echter deze mogelijkheid in Firefox. Tussen de extensies kan ik ook niks vinden.
All in One Sidebar

Ik heb sinds een paar dagen dat Gmail en Gcalendar niet meer (volledig) beveiligd zijn via een https verbinding. Krijg de melding:
code:
1
waarschuwing: bevat ongeautoriseerde inhoud

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-02-2007 12:30 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Leeg je cache eens, lost dat het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:18:
eigenlijk ben ik al een tijdje zeer nieuwsgierig naar 'places'. In eerste instantie zou het in FF 2 moeten zitten en inmiddels is het gepland voor FF3. Maar betekend dit:

[...]

Dat places ook niet in FF 3 komt?
(zie ook hier http://wiki.mozilla.org/Places)
Places is een P1 feature, wat inhoudt dat het met zekerheid in Fx 3 komt. Wat jij ziet is dat places nog niet in de normale trunk zit, maar in een eigen, experimentele, three. Als je Gran Paradiso alpha 2 gebruikt kan je wel al delen van places benaderen al heeft het nog geen functie.

/edit: die quote die aanhaalt is sowieso al vrij oud ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DizzyWeb schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:44:
Leeg je cache eens, lost dat het op?
Hoe eenvoudig kan het zijn.... tnx

Edit: of toch niet... 1e keer na het legen was het goed. Daarna weer 'als vanouds' met niet geautoriseerde inhoud...

Zou het een van mn extensies zijn? Heb oa gmail manager aanstaan (want 3 accounts in de gaten te houden)

[ Voor 38% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-02-2007 17:18 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:40:
[...]

Hoe eenvoudig kan het zijn.... tnx

Edit: of toch niet... 1e keer na het legen was het goed. Daarna weer 'als vanouds' met niet geautoriseerde inhoud...

Zou het een van mn extensies zijn? Heb oa gmail manager aanstaan (want 3 accounts in de gaten te houden)
welke extensies heb je allemaal draaien? doet de site het in safe modus wel normaal? nieuw profiel geprobeerd om te testen? kan me herinneren dat gmail standaard geen gebruik maakt van https:// maar van http://

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:56:
[...]

welke extensies heb je allemaal draaien? doet de site het in safe modus wel normaal? nieuw profiel geprobeerd om te testen? kan me herinneren dat gmail standaard geen gebruik maakt van https:// maar van http://
Ingeschakelde extensies: [29]
- Adblock Filterset.G Updater 0.3.0.5
- Adblock Plus 0.7.2.4
- Adblock Plus: Element Hiding Helper 1.0
- AI Roboform Toolbar for Firefox 6.8.3
- All-in-One Sidebar 0.7.1
- Back to Top 3.2
- BF2S.com Toolbar Menu 1.1
- Colorful Tabs 1.9
- Dictionary Switcher 0.8
- DOM Inspector 1.8.1.1
- DownThemAll! 0.9.9.7
- Fasterfox 2.0.0
- FireFoxMenuButtons 1.5.3
- Gmail Manager 0.5.3
- Google Calendar Notifier 2.5
- GooglePreview 2.1.3
- IE Tab 1.3.1.20070126
- Image Zoom 0.2.7
- Locationbar² 0.6.1
- MR Tech Local Install 5.3.2.3
- Nederlands Woordenboek 1.0.3
- PDF Download 0.7.8
- Print Preview 0.6.1.1
- Tab Mix Plus 0.3.5.2
- Talkback 2.0.0.1
- Tiny Menu 1.4.2
- Tools Menu Organiser 0.1.3
- United States English Dictionary 2.0.0.6
- VideoDownloader 1.1.1

Uitgeschakelde extensies: [5]
- ChatZilla 0.9.77
- Email This! Bookmarklet Extension 1.4.2
- Gmail Space 0.5.3
- Google Toolbar for Firefox 2.1.20060807W
- Java Console 6.0

Totaal aantal extensies: 34

Ook in safe mode is er ongeautoriseerde inhoud.

Verder heb ik 't ook geprobeerd met
gmail manager uit
locationbar uit
google calendar uit
google preview uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Firefox lijkt (soms) nadat een pagina compleet geladen is te scrollen naar de top (of een andere positie op de pagina). Is er een manier om dit uit te zetten, het is zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:37
Lijkt me niet echt een feature.. eerder een bug (en die zijn niet 1,2,3 'uit te zetten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:23:
Firefox lijkt (som)s nadat een pagina compleet geladen is te scrollen naar de top (of een andere positie op de pagina). Is er een manier om dit uit te zetten, het is zeer irritant.
Zoals Kaspers zegt.. Het kan ook zijn dat je per ongeluk op je scrollwiel geklikt hebt, of je muis(drivers) brak is/zijn. Ook dat is niet 'uit te zetten'.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:18:

Heb je hier wat aan? ;)
http://carey.geek.nz/code/wikipedia-searchplugin/
Je kan in FF2 ook gewoon naar de nederlandse wikipedia gaan. Het icoontje voor de searchbar wordt dan blauw, als je em uitklapt is er een optie om de wikipedia aan het lijstje toe te voegen.
Die overzichtspagina is ook wel handig, maar deze truuk ook en werkt ook wel eens bij andere sites zoals de vandale.nl. :)

edit:
dat van vandale zeg ik nou wel, maar weet ik niet meer helemaal zeker. hij staat wel in mn lijstje

edit 2: GoT search plugin :)

[ Voor 16% gewijzigd door zwippie op 15-02-2007 00:30 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 08:06
Sinds een herinstall van m'n complete Windows werkt mijn automatische spellingscontrole tijdens het typen niet meer. Ik gebruik de Engelse versie van Firefox, versienummer 2.0.0.1. Ik heb geen extra dictionary geinstalleerd, omdat ik wil dat Firefox in het Engels controleert op spelling.

Wat doe ik verkeerd? In de opties, onder advanced, staat netjes een vinkje voor 'check my spelling while I type'. Ik weet het niet meer! Help! Ook heb ik al geprobeerd om m'n profile-directory compleet te verwijderen en opnieuw aan te maken. Helpt ook niks.

[edit]
Heb zojuist een herinstall van Firefox gedaan, maar ook dit helpt niet. Voorheen had ik bijvoorbeeld in het 'new-topic'-venster van GOT netjes een spellingscontrole. Er werden weliswaar alle Nederlandse woorden gemarkeerd als 'fout', maar toch... het werkte. Ik mis die mooie rode strepen! :)

[edit]
Heb ook even getest door de portable edition van Firefox te downloaden. Hier werkt de spellingscontrole wel goed. Snap er echt geen zak meer van. Wat kan ik nog meer doen dan opnieuw installeren?

[ Voor 42% gewijzigd door smeerbartje op 17-02-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
@smeerbartje: Doe eens rechtermuisklik in textvak > Spelling in dit veld controleren :)
Mijn Firefox is lekker strak enzo, nu viel mijn oog zojuist alleen op een afgerond vierkant ding rechts van mijn adresbalk:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07076/lelijk.gif
Iemand enig idee hoe dit heet en/of ik dit weg kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sorry, vraag niet helemaal goed gelezen..

[ Voor 93% gewijzigd door Br@m op 17-02-2007 23:00 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 20:43
smeerbartje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:28:
Sinds een herinstall van m'n complete Windows werkt mijn automatische spellingscontrole tijdens het typen niet meer. Ik gebruik de Engelse versie van Firefox, versienummer 2.0.0.1. Ik heb geen extra dictionary geinstalleerd, omdat ik wil dat Firefox in het Engels controleert op spelling.

Wat doe ik verkeerd? In de opties, onder advanced, staat netjes een vinkje voor 'check my spelling while I type'. Ik weet het niet meer! Help! Ook heb ik al geprobeerd om m'n profile-directory compleet te verwijderen en opnieuw aan te maken. Helpt ook niks.

[edit]
Heb zojuist een herinstall van Firefox gedaan, maar ook dit helpt niet. Voorheen had ik bijvoorbeeld in het 'new-topic'-venster van GOT netjes een spellingscontrole. Er werden weliswaar alle Nederlandse woorden gemarkeerd als 'fout', maar toch... het werkte. Ik mis die mooie rode strepen! :)

[edit]
Heb ook even getest door de portable edition van Firefox te downloaden. Hier werkt de spellingscontrole wel goed. Snap er echt geen zak meer van. Wat kan ik nog meer doen dan opnieuw installeren?
Al gekeken in about:config --> layout.spellcheckdefault
Deze moet op "1"staan.

Is volgens mij ook in te stellen van uit de opties --> advanced --> check my spelling as I type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:22:
[...verhaaltje over het niet kunnen selekteren uit de dropdownlist van de adresbalk, maar op enter moeten rammen...]

Ik erger me ook aan dit probleem, niemand een oplossing of workaround ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik kan alleen melden dat ik dat "probleem" juist niet heb, dus wat een workaround zou moeten zijn, weet ik niet. Maar kun je misschien eens een schoon profiel proberen? Wellicht dat dat het wel oplost.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 11:31

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Soms moet ik een email adres van iemand knippen en plakken zonder dat ik dat verder zelf gebruik.
Helaas zie ik die dan ook weer bij invullen van formulieren voor eigen email adres in de keuze lijst.
Maakt dan maar regelmatig de auto invul optie leeg maar dan moet ik ook weer alles opnieuw invullen.

Kan ik ergens met de hand een enkele invoer deleten of wijzigen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

KroontjesPen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:02:
Soms moet ik een email adres van iemand knippen en plakken zonder dat ik dat verder zelf gebruik.
Helaas zie ik die dan ook weer bij invullen van formulieren voor eigen email adres in de keuze lijst.
Maakt dan maar regelmatig de auto invul optie leeg maar dan moet ik ook weer alles opnieuw invullen.

Kan ik ergens met de hand een enkele invoer deleten of wijzigen.
Ga met de pijltjes naar de entry en doe dan shift+delete. Niet zeker van though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
chielmi schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:18:
[...]

Al gekeken in about:config --> layout.spellcheckdefault
Deze moet op "1"staan.

Is volgens mij ook in te stellen van uit de opties --> advanced --> check my spelling as I type.
Stond al op 1. Iemand nog meer suggesties. Ik heb volgens mij het meeste al geprobeerd, healas zonder resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

DizzyWeb schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:10:
Ga met de pijltjes naar de entry en doe dan shift+delete. Niet zeker van though...
Het ziet er naar uit dat dit werkt. Bedankt.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel geheugen verbruikt FF bij jullie als je hem voor de eerste keer opstart met alleen je startpagina?
Hier 26000 :|
nu ben ik alleen nog maar naar GoT gegaan met 1 tab en hij gaat al richting 40000 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

26000 wat? Bits? Bytes? Kilobytes? Firefox gebruikt bij mij behoorlijk wat, hij staat nu bijna 5 uur open met 8 tabjes en neemt nu 177MB in. Ik zie het probleem daarvan niet zo, beter een snelle browser die zoveel mogelijk in het geheugen houd dan eentje die constant alles van de harde schijf moet halen. Geheugen moet je gebruiken, daar heb je het voor. Op het moment dat je te kort komt zorgt je OS er wel voor dat delen van het fysiek geheugen naar je pagefile geschreven worden.

[ Voor 15% gewijzigd door AtleX op 19-02-2007 15:11 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik had net een dikke BSOD, en nu is m'n Firefox een beetje van slag, al m'n bookmarks en instellingen waren pleite, maar die heb ik inmiddels allemaal weer terug. Alleen bij afsluiten / opstarten heb ik nog twee problemen.
Ten eerste, als ik Fx opstart, start-ie niet maximized op. Dit vind ik irritant, want nu moet ik 'm elke keer maximizen, is er een optie dat-ie onthoudt hoe-ie was bij afsluiten oid? Voorheen startte-ie wel meteen maximized op.
Daarnaast onthoudt-ie niet welke werkbalken ik uit heb gezet. Ik gebruik de Bladwijzerwerkbalk niet en die heb ik dus standaard uit, en daarnaast heb ik nog een Webdevelopertoolbar die ik alleen gebruik als ik webdevelop en tijdens gewoon surfen staat deze uit. Elke keer als ik nu Fx opstart staan ze allebei aan, wanneer ik ze uitzet en Fx herstart, zijn ze weer terug! Iemand een idee?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Mad Marty schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:20:
Ik had net een dikke BSOD, en nu is m'n Firefox een beetje van slag, al m'n bookmarks en instellingen waren pleite, maar die heb ik inmiddels allemaal weer terug. Alleen bij afsluiten / opstarten heb ik nog twee problemen.
Ten eerste, als ik Fx opstart, start-ie niet maximized op. Dit vind ik irritant, want nu moet ik 'm elke keer maximizen, is er een optie dat-ie onthoudt hoe-ie was bij afsluiten oid? Voorheen startte-ie wel meteen maximized op.
Daarnaast onthoudt-ie niet welke werkbalken ik uit heb gezet. Ik gebruik de Bladwijzerwerkbalk niet en die heb ik dus standaard uit, en daarnaast heb ik nog een Webdevelopertoolbar die ik alleen gebruik als ik webdevelop en tijdens gewoon surfen staat deze uit. Elke keer als ik nu Fx opstart staan ze allebei aan, wanneer ik ze uitzet en Fx herstart, zijn ze weer terug! Iemand een idee?
Toevallig heb ik dit ook gehad na een BSOD / crash. Bookmarks enzo heb ik weer terug, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer in full screen mode opgestart, wat ik dus telkens handmatig moet doen. Ook werkt het bookmarken van site's niet meer. Vage shit, meen dat ik dit een paar maanden geleden ook al eens heb gehad, en nu pas dus weer.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

TommyGun schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:38:
[...]

Toevallig heb ik dit ook gehad na een BSOD / crash. Bookmarks enzo heb ik weer terug, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer in full screen mode opgestart, wat ik dus telkens handmatig moet doen. Ook werkt het bookmarken van site's niet meer. Vage shit, meen dat ik dit een paar maanden geleden ook al eens heb gehad, en nu pas dus weer.
Ik zie het nu ook pas: het bookmarken van sites lukt bij mij ook niet meer :/

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik snap er niks van, ik krijg op imdb.com en video.google.com fouten. Ik kreeg ze al eens, maar ik denk dat is een greasemonkey script dat fout is ofzo. Maar nu na een tijdje (na verse install) krijg ik ze weer...

Op IMDb.com: "Error: link has no properties"
Op video.Google.com: "Error: Invalid url: url must be of type string"

En dan doe ik niks geks. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Sorry voor de kick, maar ik heb nog steeds geen spelling. Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb alle hierboven genoemde tips al geprobeerd, d.w.z.

- herinstall van Firefox
- Profiel-directory compleet verwijderd
- Safe-mode (dus zonder plugins)

Wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

smeerbartje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:42:
Sorry voor de kick, maar ik heb nog steeds geen spelling. Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb alle hierboven genoemde tips al geprobeerd, d.w.z.

- herinstall van Firefox
- Profiel-directory compleet verwijderd
- Safe-mode (dus zonder plugins)

Wat kan ik nog meer doen?
Heb je wel een woordenboek geïnstalleerd? :)
Nederlands Woordenboek-extensie

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Nee, ik gebruik het standaard meegeleverde Engelse woordenboek. Dit heeft in het verleden altijd gewerkt (vanaf 2.0). Ik wil dus ook Engelse teksten controleren op spelling en draai een Engelse versie van Firefox op een Engelse Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit al een spellingscontrole in ff 2. Maar die doet het niet.Bij opties>geavanceerd staat mijn spelling controleren tijdens het typen aangevinkt.
Maar als ik bijvoorbeeld feffeefe intik, dan krijg ik geen waarschuwing of wat dan ook dat dat geen goed woord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Als je in het veld rechtsklikt, staat dan "Spell check this field" aangevinkt? En als je bij Languages in hetzelfde menu kijkt, staat English / United States dan geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
DizzyWeb schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:34:
Als je in het veld rechtsklikt, staat dan "Spell check this field" aangevinkt? En als je bij Languages in hetzelfde menu kijkt, staat English / United States dan geselecteerd?
Wat bedoel je precies? Zie m'n screenshot hieronder. Als ik rechtklik in een veld, dan verschijnt er alleen maar 'add to dictionary'. En niet 'Spell check this field' o.i.d. En in het spellings-menu is English/US wel degelijk geselecteerd. Echt vreemd, want ik weet zeker dat het wel gewerkt heeft met de niet-portable Firefox.

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/gotsnaphetniet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

En wat als je "Add dictionaries..." kiest en de engelse dictionary installeert? Al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
DizzyWeb schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:47:
En wat als je "Add dictionaries..." kiest en de engelse dictionary installeert? Al geprobeerd?
Ja! Het werkt nu! Precies zoals jij zei. Wel vreemd, want in principe stond deze al geinstalleerd. Naja, hij zal wel op de één of andere manier 'gereset' moeten worden ofzo. Thanks dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de keuze add to dictionary niet eens ..vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:02:
Ik krijg de keuze add to dictionary niet eens ..vaag
Misschien moet je het ff aan zetten in je about:config, of in je opties-menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, maar ik moest eerst het Engelse woordenboek installeren voordat ik de keuze kreeg. Najah, het is opgelost:)

Jammer dat ik alleen in dit soort post-velden teksten kan controleren. En niet stukken tekst op een pagina. Als dat wel kan, hoor ik dat graag.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:37
Daar tiep je meestal ook niet, dus useless in my opinion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kaspers schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:36:
Daar tiep je meestal ook niet, dus useless in my opinion..
Voor een browser wel ja :) Misschien zou je kunnen zoeken naar een of andere plugin die het voor je doet. Of je brouwt zelf iets in elkaar met ASpell. Deze kun je vanaf de prompt aanroepen, dus ook met 'n batch ofzo.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 18:59

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien een rare vraag, maar dit lost wel een probleem voor mij op.

Internet Explorer "snapt" dat als er img\plaatje.gif in PHP staat dat je die moet lezen als img/plaatje.gif. En niet als img%5plaatje.gif.

Firefox helaas niet. Dit zorgt ervoor dat ik vaak bij PHP site een plaatje/knop mis.

Is hiervoor een extension die ook zorgt dat firefox dit snapt?

* Falcon snapt dat het natuurlijk aan de webmaster van de site ligt..maar goed dat is even een andere discussie

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 22-02-2007 08:23 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BtM909 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:34:
Ik heb tegenwoordig iets raars in m'n Firefox 2.0.

Als m'n browser sessie een tijdje openstaat, verspringt de caret positie ineens terwijl ik aan 't typen ben.

Dus bij wijze van spreken. De g ingedrukt houden, levert op:

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg|ggg

Heeft iemand dit ook al gezien? Zoeken op internet is erg lastig, omdat alle websites direct praten over javascript oplossingen (webdesign related dus; heb al een hoop ge-exclude, maar levert alsnog niks op).

Als laatste add-on heb ik Firebug geinstalleerd. Ga die een tijdje uitschakelen, kijken of dat het probleem veroorzaakt.

Wie o wie herkent het probleem?
Toch maar even kicken.... Het probleem doet zich ook voor als Firebug is uitgeschakeld. Heeft echt niemand dit probleem ? ;(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Jawel, al sinds versie 1.5.nogwat. Ik heb er nooit een oplossing voor kunnen verzinnen en het gebeurt ook niet altijd. :(

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Falcon schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:21:
Misschien een rare vraag, maar dit lost wel een probleem voor mij op.

Internet Explorer "snapt" dat als er img\plaatje.gif in PHP staat dat je die moet lezen als img/plaatje.gif. En niet als img%5plaatje.gif.

Firefox helaas niet. Dit zorgt ervoor dat ik vaak bij PHP site een plaatje/knop mis.

Is hiervoor een extension die ook zorgt dat firefox dit snapt?

* Falcon snapt dat het natuurlijk aan de webmaster van de site ligt..maar goed dat is even een andere discussie
Slashy doet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand gehad, dat na een update oid van firefox, alle bladwijzers weg zijn of ben ik weer de enige die dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar je kan een aantal zaken backuppen met mozbackup

http://mozbackup.jasnapaka.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:16:
Heeft er hier iemand gehad, dat na een update oid van firefox, alle bladwijzers weg zijn of ben ik weer de enige die dat heeft?
Nooit last van gehad, zal misschien kunnen gebeuren als Windows raar reageert bij een update.

Wel kun je waarschijnlijk in de map bookmarkbackup in je profiel je bladwijzers terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Mad Marty schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:40:
[...]

Ik zie het nu ook pas: het bookmarken van sites lukt bij mij ook niet meer :/
Wij lijken echter de enige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik kan nog wel een site bookmarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Hm na de update al mn settings kwijt, gelukkig kon ik die nog overkijken van m'n laptop.

[ Voor 15% gewijzigd door TommyGun op 24-02-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

TommyGun schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:32:
[...]

Wij lijken echter de enige :/
Jep :/
Maar heb nu Firefox compleet verwijderd, via Software, alle overgebleven directories handmatig en handmatig het register doorgelopen en alles verwijderd. Daarna nieuwe install en nu doet-ie het weer goed. Tenminste, nog niets raars tegengekomen...

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Voor de eerste keer dat auto update hier problemen geeft.
Er zijn problemen met bewerken van één of meer files. Ga hem dan maar helemaal binnen halen.

[edit]
Oeps. :$ Er bleef toch een deel achter in taakbeheer na afsluiting.
Dat weer gebruikelijk weggehaald en daarna alles weer okidoki. d:)b
Is wel een lange tijd geleden dat dit gebeurde.

[ Voor 40% gewijzigd door KroontjesPen op 24-02-2007 23:54 ]

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Firefox (1.5.0.1) heb je de mogelijkheid om je opgeslagen wachtwoorden te bekijken. Is er een manier om de knop 'View Saved Passwords' te disablen of te verwijderen?

- edit

Al gevonden, zie http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=237690.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even een dom vraagje:
Ik heb nu Vista X64, maar ik kan nergens een officiële 64-bits Firefox vinden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

anandus schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:12:
Even een dom vraagje:
Ik heb nu Vista X64, maar ik kan nergens een officiële 64-bits Firefox vinden?
Da's logisch. Want die is er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DizzyWeb schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:18:
[...]

Da's logisch. Want die is er (nog) niet.
Ow, da's wel jammer. Kunnen ze dat niet 'effe' compilen? Of is het wat moeilijker dan dat? :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat kan wel, en met wat inzet kon je het zelf ook doen ( :+ ), maar dat heeft Mozilla zelf nog niet gedaan. Waarschijnlijk heeft het op dit moment geen hoge prioriteit, ook omdat het misschien nogal wat werk kost om goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 18:28
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:35:
In Firefox (1.5.0.1) heb je de mogelijkheid om je opgeslagen wachtwoorden te bekijken. Is er een manier om de knop 'View Saved Passwords' te disablen of te verwijderen?

- edit

Al gevonden, zie http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=237690.
Ik wist niet eens dat mijn wachtwoorden zo gemakkelijk als plain text teruggevonden kunnen worden, dat vind ik eigenlijk best stom. Dan kun je de button wel verbergen, maar dan nog zijn ze dus vrij eenvoudig terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

2_05 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:50:
[...]

Ik wist niet eens dat mijn wachtwoorden zo gemakkelijk als plain text teruggevonden kunnen worden, dat vind ik eigenlijk best stom. Dan kun je de button wel verbergen, maar dan nog zijn ze dus vrij eenvoudig terug te vinden.
Ze zijn niet als plaintext opgeslagen, maar er is wel een algoritme dat de wachtwoorden weer terug kan halen naar tekst. Dat is ook wel nodig, omdat Firefox de échte gegevens weer in moet vullen in de webpagina's. Je moet alleen het algoritme weten en aangezien Firefox open source is zou dat dus door iedereen gedaan kunnen worden.
Maar dat is idd geen argument om goed te keuren de manier waarop het nu is. Beter zou het denk idd pas zijn om deze functionaliteit te tonen als er een hoofdwachtwoord ingesteld is. Ik heb dan ook gewoon een hoofdwachtwoord ingesteld, dan kunnen anderen ook niet zomaar je gegevens in iedere webpagina invullen als ze toevallig op mijn computer bezig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 18:28
Gert-Paul schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:26:
[...]

Ze zijn niet als plaintext opgeslagen, maar er is wel een algoritme dat de wachtwoorden weer terug kan halen naar tekst. Dat is ook wel nodig, omdat Firefox de échte gegevens weer in moet vullen in de webpagina's. Je moet alleen het algoritme weten en aangezien Firefox open source is zou dat dus door iedereen gedaan kunnen worden.
Beetje slimme hackers kunnen altijd wel wachtwoorden uit je computer trekken als je ze even op je computer laat snuffelen. Maar op deze manier kan zelfs mijn broertje in mijn wachtwoorden snuffelen als ik even wat drinken halen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
2_05 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:14:
[...]

Beetje slimme hackers kunnen altijd wel wachtwoorden uit je computer trekken als je ze even op je computer laat snuffelen.
Als jij denkt dat zij die kunnen decrypten... ;)
Élk wachtwoord dat jij naar het web verstuurt kan wel gehacked of getraced worden, je moet alleen maar net weten welke van de 100 dingen het password is, en hem dan nog decrypten ook.

ELK wachtwoord wordt ergens opgeslagen, omdat anders niet te checken valt of deze klopt of niet ;)
Maar op deze manier kan zelfs mijn broertje in mijn wachtwoorden snuffelen als ik even wat drinken halen ben.
Wat dacht je van een Master password, of gewoon even winkey + L ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
Ik heb een vraagje en heb het antwoord jammer genoeg nergens gevonden... Ik heb bij sommige instanties van Firefox het probleem dat ik niets kan invullen in inputfields oid, ipv daarvan gaat firefox zoeken op de pagina... Als ik een paar nieuwe vensters/tabs maak, of firefox opnieuw opstart is het probleem soms opgelost. Dit is echt heel iritant... Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JochemvL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:33:
Ik heb een vraagje en heb het antwoord jammer genoeg nergens gevonden... Ik heb bij sommige instanties van Firefox het probleem dat ik niets kan invullen in inputfields oid, ipv daarvan gaat firefox zoeken op de pagina... Als ik een paar nieuwe vensters/tabs maak, of firefox opnieuw opstart is het probleem soms opgelost. Dit is echt heel iritant... Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Klinkt als dat "find as you type" aanstaat. Zet dat es uit in de opties (Advanced > Search for text...). Denk dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

TheZeroorez schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:54:
ELK wachtwoord wordt ergens opgeslagen, omdat anders niet te checken valt of deze klopt of niet ;)
Dat schijnt niet te hoeven heb ik van de week ergens begrepen. :)
Door er de md5 of sha1 ervan op te slaan hoeft het echte wachtwoord niet opgeslagen te worden.
Dat geld dan voor buiten je eigen pc natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door KroontjesPen op 27-02-2007 16:12 . Reden: Gaf te vroeg post vrij :? ]

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
KroontjesPen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:10:
[...]

Dat schijnt niet te hoeven heb ik van de week ergens begrepen. :)
Door er de md5 of sha1 ervan op te slaan hoeft het echte wachtwoord niet opgeslagen te worden.
Dat geld dan voor buiten je eigen pc natuurlijk.
Maar dan nog is het het wachtwoord, en moet het terug te coden zijn..

Maargoed, het kan idd ook dat dat niet kan, en dat de server gewoon jouw submit naar md5 encodeert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

JochemvL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:33:
Ik heb het ook ooit eens gehad, echt zwaar irritant. Is uit zichzelf weggegaan na een update, dus geen flauw idee waar het aan heeft gelegen.

Find-as-you-type uitzetten is natuurlijk symptoombestrijding, en voor mij absoluut niet wenselijk (ben er helemaal verliefd op geworden O+ :) )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:07

J-P

Syntax erro....

HELP, nadat mijn computer is vastgelopen en ik een harde reset heb gedaan is Firefox al zijn gegevens kwijt geraakt.

Op zich geen probleem dacht ik mijn profiel stond nog in de gebruikelijke map en de extensies waren nog allemaal te zien bij de add ons.

Maar, nu blijken al mijn instellingen van de extensies ook weg te zijn ????? En nog het belangrijkste van alles, AL MIJN WACHTWOORDEN ZIJN WEG!!!!!!!!
Ik kan nog van geluk spreken dat ik het van GOT uit mijn hoofd weet. Maar ik ben nu wel radeloos, er stonden wel honderden wachtwoorden in.

Via de profilemanager zie ik dat er geen ander profiel is aangemaakt en verder weet ik ook niet waar ik moet zoeken.

Weet iemand hoe ik ze terug kan halen!????

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Merk de laatste tijd wel vaker dat FF niet goed tegen harde crashes kan. Ben nu al 10 keer bookmarks enzo *kwijt geraakt* door een BSOD of andere harde crash. Beetje bagger hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

TommyGun schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:16:
Merk de laatste tijd wel vaker dat FF niet goed tegen harde crashes kan. Ben nu al 10 keer bookmarks enzo *kwijt geraakt* door een BSOD of andere harde crash. Beetje bagger hoor.
Als het goed is staat in de map bookmarkbackups in je profiel iig een backup, of heb je die al gevonden en moet je die actie meerdere keren uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:01:
[...]

Klinkt als dat "find as you type" aanstaat. Zet dat es uit in de opties (Advanced > Search for text...). Denk dat dat helpt.
Jammer genoeg is dat inderdaad symptoonbestrijding, daarnaast neemt inderdaad find as you type het keyinput over maar ik kan ook helemaal niks plakken/kopieren/etc in een inputveld...

Misschien maar gewoon firefox opnieuwe installeren... Is er een manier om al je instellingen dan wel te behouden/exporteren? Wachtwoorden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Is er eigenlijk een add-on die laat zien welke dag en tijdstip een pagina is geladen ? Zoeken werkt niet echt omdat je dan alleen van die 'hoe-lang-duurt-het-voordat-een-pagina-geladen-is'-resultaten krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 11:12

Zoefff

❤ 

Het lukt mij niet om een Nederlands woordenboek te installeren. Als ik https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ probeer te installeren krijg ik een foutmelding:
Nederlands Woordenboek 1.0.4 could not be installed because it is not compatible with Firefox 2.0.0.2. (Nederlands Woordenboek 1.0.4 will only work with Firefox versions from 2.0.0.* to 3.0a1)
Ik gebruik gewoon Fx 2.0.0.2, dus (volgens de foutmelding nota bene) zou ik deze extensie gewoon moeten kunnen installeren.

Op de downloadpagina zie ik wel een opmerking van iemand anders dat het hem / haar ook niet lukt, maar geen oplossing.

Heb oveirgens al geprobeerd om Fx voor de gek te houden door in about:config de waarde van "extensions.lastAppVersion" te veranderen in 2.0.0.0, maar daar trapt 'ie mooi niet in :X :P

Iemand een andere oplossing?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Probeer versie 1.0.3 eens; die werkt hier perfect onder 2.0.0.2 :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

Reinier

\o/

Zoefff schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:13:
Het lukt mij niet om een Nederlands woordenboek te installeren. Als ik https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ probeer te installeren krijg ik een foutmelding:

Ik gebruik gewoon Fx 2.0.0.2, dus (volgens de foutmelding nota bene) zou ik deze extensie gewoon moeten kunnen installeren.
Evem de 2.0.0.* in de install.rdf veranderen in 2.0.0.2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:07

J-P

Syntax erro....

Gert-Paul schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:15:
[...]

Als het goed is staat in de map bookmarkbackups in je profiel iig een backup, of heb je die al gevonden en moet je die actie meerdere keren uitvoeren.
Bookmarks heb ik idd wel terug gevonden, had ik al een keer eerder gebruikt, maar dat die mijn wachtwoorden had weg gegooid, tja ...............

Weet iemand waarmee je firefox het beste kan backuppen, ik gebruikte altijd mozBackup, maar die neemt de wachtwoorden niet mee.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Gert-Paul schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:15:
[...]

I know, maar helaas is dat niet altijd het enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik wordt steeds vermoeider van Firefox -O-

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1457dec244ed09de2a59c589d7557ea6/full.png

Deze melding krijg ik op 1 specifieke website. Heb het inlogscherm al geprobeerd te ontcijferen ;), maar geen vreemde dingen kunnen zien. Heel apart, want het is een https pagina, dus hij zou in principe al helemaal geen wachtwoord hoeven op te slaan (FF slaat het wachtwoord overigens ook niet op).

Heb het ook direct met een nieuw profiel, dus niet profiel gerelateerd. En helaas ook hier geldt weer: geen enkele referentie op het internet :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je met about:config kan instellen dat als je een tab sluit hij naar de laatst actieve gaat ipv de tab helemaal rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kan dit dan met de config?

Probeer tab mix plus eens, daar kan dat en veel meer mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik niet maar daar kan altijd zo veel mee ;)
en ik heb Tab Control al (lekker licht/simpel) om tabs 1 breedte te laten hebben, maar ik neem aan dat Tab Mix dit ook kan dus T Control verwijder ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ikbeneenvliegtuig.nl/got/ffww.jpg

Is dit weer nieuw? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Het xpi bestand openen in WinZip/RAR, de install.rdf er uit halen, die openen in een texteditor en de minVersion variabele voor Firefox op 2.0.0.0 zetten, ipv 2.0.0.*. Daarna weer terug in de xpi zetten. Dan installeert ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DizzyWeb schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Het xpi bestand openen in WinZip/RAR, de install.rdf er uit halen, die openen in een texteditor en de minVersion variabele voor Firefox op 2.0.0.0 zetten, ipv 2.0.0.*. Daarna weer terug in de xpi zetten. Dan installeert ie wel.
Vet handig.

Vind het gewoon slordig van die aapjes bij mozilla, ik had deze melding ook al gezien. Je krijgt em idd wel aan de praat, maar kom op :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:19:
[...]

Vet handig.

Vind het gewoon slordig van die aapjes bij mozilla, ik had deze melding ook al gezien. Je krijgt em idd wel aan de praat, maar kom op :/
Dat is niet de schuld van Mozilla, maar van de maker van de extensie/woordenboek. Die is vergeten zijn minVersion up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Ik kan alleen met winzip en winrar hier een nieuwe rar van maken. Ik kan hem niet openen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die xpi even renamen naar een rar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het aangepaste bestand terug gezet. Maar hoe open ik die .xpi dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:18:
[...]

Ik kan alleen met winzip en winrar hier een nieuwe rar van maken. Ik kan hem niet openen 8)7
Heb je al geprobeerd het bestand te hernoemen naar *.zip? ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:25:
Ik heb het aangepaste bestand terug gezet. Maar hoe open ik die .xpi dan?
Omg, wat dacht je van ff slepen naar je browser? :/ Think, Daniel. Think!

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 07-03-2007 16:27 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.