Wat ik zo jammer vindt aan versie 2.0 is dat je niet kan kiezen om die tablijst te laten verdwijnen. Die tablijst is naar mijn mening een overbodige functie. Daarnaast mag de sluitknop op die plek terug komen, die is namelijk heel handig als je veel tabs snel wil sluiten. Ik heb nog geen add-on gevonden die zowel sluitknoppen op de tabbladen heeft als helemaal rechts, waarbij de tablijst ook verdwijnt.TommyGun schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:03:
[...]
Nee man is juist fijn. Stel je hebt 3 tabs;
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] en je wilt de 2e tab sluiten. Dan hoef je niet eerst helemaal naar de 2e tab te gaan en weer helemaal rechts dat kruisje aan te klikken. Gewoon simpel bij de 2e tab direct op het bijhorende kruisje klikken en hoppa.
View -> statusbardr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:49:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de balk onder een pagina weghaalIn deze balk staat bijvoorbeeld "Done" als een pagina klaar is met laden.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kijk hier maar eens: http://forums.mozillazine...18690c93e6f3bb0dbafec7d93EnsconcE schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:49:
[...]
Wat ik zo jammer vindt aan versie 2.0 is dat je niet kan kiezen om die tablijst te laten verdwijnen. Die tablijst is naar mijn mening een overbodige functie. Daarnaast mag de sluitknop op die plek terug komen, die is namelijk heel handig als je veel tabs snel wil sluiten. Ik heb nog geen add-on gevonden die zowel sluitknoppen op de tabbladen heeft als helemaal rechts, waarbij de tablijst ook verdwijnt.
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald-Jan op 29-10-2006 13:58 ]
Lol, ik zat al te zoeken bij View -> toolbars en naar plugins die dit konden
Mijn doel is trouwens op Firefox op Opera te laten lijken. Met een stapeltje plugins en deze pagina lukt dit aardig.
Wat tot nu toe is gelukt:
[list]
• Shortcuts gewijzigd met keyconfig voor undo, bookmark panel, new tab en new window met
• Mouse gesture plugin gedownload en hiermee de mouse gestures voor nieuwe tab en stop veranderd.
• Met Compact menu het bijna nooit gebruikte menu kleiner gemaakt. De plugin is eigenlijk niet compatible met FF2.
• Zoekmachines toegevoegd en ze een shortcut gegeven.
• Groene knop in adresbalk verwijderd (is in Opera te wijzigen via rechtermuisknop -> customize)
• Kruisje niet op elk tabblad gewijzigd (is in Opera gewoon een vinkje in het optie menu).
• Flash plugins uitgezet met flashblock
• Uitzetten van knipperende gifjes (kon vroeger met de webdeveloper toolbar)
• Firefox minder duf en stoffig gemaakt met Mostly Crystal theme (voor elke theme moet je restarten, grom)
• Bookmark button plugin geinstalleerd
• Actieve tab een andere kleur geven dan de andere tabs (dat zou makkelijker moeten).
• Het verwijderen van het uitklapmenu naast het rode kruisje.
• Direct bookmarken in een subfolder
Wat nog niet is gelukt:
[list]
• Een subfolder een shortcut geven. Alle got topics sla ik bijvoorbeeld op in een folder got topics en als ik in de adresbalk f intyp, dan zouden al de bookmarks uit de subfolder got topics moeten openen.
• Bookmark view veranderen in bijv tree view.
• Snel vooruit en achteruit browsen door alle info uit de cache te trekken. Als ik ctrl-z doe (undo close tab) dan trekt FF de pagina wel uit de cache, dus het kan wel.
• Downloadscherm een aparte tab geven en bovendien te integreren in de sidebar waar je ook je bookmarks kunt wijzigen.
• 3rd party cookies blokkeren.
• Per website content kunnen aan- of juist uitzetten en dit laten onthouden. Denk aan cookies, gif, java, flash enz.
• In de bovenste werkbalk de tabs zetten, in de werkbalk eronder de rest (knoppen + adresbalk)
• Paste and go functie (huidige plugin paste_and_go werkt niet in FF2)
• Session manager (huidge plugin session manager werkt niet in FF2)
• Een uitgebreide statusbar die weg gaat als de pagina klaar is
[ Voor 213% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2006 22:35 ]
ThanksRonald-Jan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:56:
[...]
Kijk hier maar eens: http://forums.mozillazine...18690c93e6f3bb0dbafec7d93
code:
1
2
3
| .tabbrowser-arrowscrollbox + stack { display: none !important; } |
en met Tab Mix Plus (het is nog een RC2!) kan je het gedrag van de tabbladen helemaal configureren. Mijn tabbladen gedragen zich weer als voorheen
Misschien ben ik lelijk, maar hoe krijg ik mijn download-venster weer terug?
Ik heb overal gezocht bij de instellingen, niks gevonden en opnieuw geinstaleerd. Maar helaas.
Alvast bedankt!
Ik heb overal gezocht bij de instellingen, niks gevonden en opnieuw geinstaleerd. Maar helaas.
Alvast bedankt!
Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de nieuwe Firefox en ik moet zeggen ik vind hem stukken fijner dan versie 1.x
Naar mijn gevoel gaat het sneller, de tabbladen werken prettiger. En het ziet er strakker uit
Naar mijn gevoel gaat het sneller, de tabbladen werken prettiger. En het ziet er strakker uit
Tools -> Download (ctrl-J)nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:26:
Alvast bedankt!

Enige nadeel vind ik is dat tabladen net een fractie van een seconde langzamer laden, en dat ik dan te vlug ben met typen.monnick schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:51:
Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de nieuwe Firefox en ik moet zeggen ik vind hem stukken fijner dan versie 1.x
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dank, maar ik krijg vreemd genoeg niks in mijn downloadlijst.

Moet je IE7 eens proberen, die leuke truck 'Ctrl+T, Ctrl+V' voor linkjes van buitenaf in een tab openen werkt dan niet meer zo lekker..TommyGun schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:58:
[...]
Enige nadeel vind ik is dat tabladen net een fractie van een seconde langzamer laden, en dat ik dan te vlug ben met typen.

Maargoed, ik heb sinds kort best wel vaak dat 'opeens' "undo close tab" weg is, en Ctrl+Shift+T ook niet werkt? Iemand enig idee? Ook best wel jammer trouwens dat ik een 509 krijg bij tmp; de bandwith is allemaal gebruikt..

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 29-10-2006 18:09 ]
CTRL-J zoals hierboven al staat.nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:26:
Alvast bedankt!
Maar, misschien ook wat voor jou: heb sinds kort (min of meer per ongeluk) de add-on "Download Statusbar" geinstalleerd. Da's wel erg cool. Dan zie je in je statusbalk gewoon je downloads/progressie/finished shit. Ik vind 't in elk geval erg clean.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Firefox werkt redelijk goed bij mij. Enigste probleem is dat hij sommige tekens niet goed weergeeft.
Bijvoorbeeld:

Nog iemand die er last van heeft? Iemand die een oplossing kent?
Bijvoorbeeld:

Nog iemand die er last van heeft? Iemand die een oplossing kent?
Wat is hier niet goed aan dan
>> Was me niet duidelijk op 't 1e gezicht in zo'n (relatief grote..) screenshot.
Maargoed, dat ligt inderdaad net aan Fx.
Maargoed, dat ligt inderdaad net aan Fx.
[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 29-10-2006 19:04 ]
Ti?sto -> Tiësto. Dat komtdoor de characterset van de site, en de verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de site-eigenaar (of het type forum).
Ligt niet aan FF maar aan de encoding die de website meestuurt.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik heb dat ook gedownload en geinstaleerd, alleen werkt het helaas niet omdat ik dat probleem nog steeds heb:spaceboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:15:
[...]
CTRL-J zoals hierboven al staat.
Maar, misschien ook wat voor jou: heb sinds kort (min of meer per ongeluk) de add-on "Download Statusbar" geinstalleerd. Da's wel erg cool. Dan zie je in je statusbalk gewoon je downloads/progressie/finished shit. Ik vind 't in elk geval erg clean.
nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:03:
[...]
Dank, maar ik krijg vreemd genoeg niks in mijn downloadlijst.Hij download op de achtergrond vreemd genoeg.
Ik zie dat ik hetzelfde heb hier. Dat download venster wordt compleet omzeild. Zal wel een bugje in mijn reserve browser zijn.nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:31:
[...]
Ik heb dat ook gedownload en geinstaleerd, alleen werkt het helaas niet omdat ik dat probleem nog steeds heb:
[...]
Ik heb dit probleem ook... Had het eerst niet, de download status bar werkte toen wel. Ik weet helaas niet waardoor het gekomen is dat ik mijn downloads niet meer kan zien.. erg vervelend.nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:31:
[...]
Ik heb dat ook gedownload en geinstaleerd, alleen werkt het helaas niet omdat ik dat probleem nog steeds heb:
nlboy schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:03:
[...]
Dank, maar ik krijg vreemd genoeg niks in mijn downloadlijst.Hij download op de achtergrond vreemd genoeg.
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door SaN op 29-10-2006 21:09 ]
Die 99% CPU-load heb ik niet, maar wel erg vaak dat je ineens in de task-manager (bij Applications) dat je Firefox er ineens 2x staat en "not responding" is.Kurgan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:53:
Bij mij heeft FF 2.0 nog wat kuren, hij loopt veel vaker vast dan vorige versies. Soms 99% CPU-load, en soms een volledige freeze waarbij mijn comp wel bruikbaar blijft. Iemand anders hier ook last van?
Dan kun je alleen nog maar firefox afsluiten.
Ik heb het vrijwel altijd meteen na het aanklikken van een link.
Als je dan de sessie restored, gaat 'ie nog steeds sneller weer vastlopen.
Gemiddeld heb ik zo'n 5 van die crashes per dag. (telkens een nieuwe sessie)
Als 'ie dan hangt, kan ik het venster gewoon nog prima slepen, minimaliseren etc. Maar hij reageert dan niet meer.
Echt super irritant.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Er is trouwens een update uit van de browser speed test inclusief FireFox 2.0, IE7 (beta3, niet de final) en Opera 9.01 (niet 9.02).
dr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:13:
[...]
Ik zie dat ik hetzelfde heb hier. Dat download venster wordt compleet omzeild. Zal wel een bugje in mijn reserve browser zijn.
Gelukkig/Stom dat er meer mensen dat probleem hebben. Ik snap echt niet hoe dat komt, maar het is wel zwaar irritant want nu moet ik downloaden via IE of moet ik de hele tijd via Bureaublad checken of die al compleet is gedownload. Hoop dat het probleem zsm op te lossen is.sander-sp schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:08:
[...]
Ik heb dit probleem ook... Had het eerst niet, de download status bar werkte toen wel. Ik weet helaas niet waardoor het gekomen is dat ik mijn downloads niet meer kan zien.. erg vervelend.
Mja, Firefox wordt steeds trager. Ik ben ooit van IE naar FireFox gestapt omdat het zon klein en simpel programma is. Van mij mogen ze dat zo houden en niet steeds meer functies erin bouwen. Als ik er functies in wil, download ik wel wat extensions.dr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:46:
Er is trouwens een update uit van de browser speed test inclusief FireFox 2.0, IE7 (beta3, niet de final) en Opera 9.01 (niet 9.02).
Precies, ze mogen zich wel gaan concentreren op de "core" ipv al die toevoegingen. Als zij voor de browser zorgen, dan zorgt de community wel voor uitbreidingen.MilaNL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:03:
[...]
Mja, Firefox wordt steeds trager. Ik ben ooit van IE naar FireFox gestapt omdat het zon klein en simpel programma is. Van mij mogen ze dat zo houden en niet steeds meer functies erin bouwen. Als ik er functies in wil, download ik wel wat extensions.
Ja idd, de enige reden dat ik niet zonder Firefox kan is dat de adressenbalk soteert op 'meest gebruikte' adres en niet op alfabet. (voorbeeld: got.tweakes.net boveaan, omdat ik die vaker bezoek dan games.fok.nl)MilaNL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:03:
[...]
Mja, Firefox wordt steeds trager. Ik ben ooit van IE naar FireFox gestapt omdat het zon klein en simpel programma is. Van mij mogen ze dat zo houden en niet steeds meer functies erin bouwen. Als ik er functies in wil, download ik wel wat extensions.
Als dat in IE kan hoef ik geen Firefox meer.
Volgens mij heeft dat ook zo zijn nadelen. Bij iedereen waar je FF installeert, moet je eerst nog even een verzameling addons + tweaks uitvoeren om het lekker werkbaar te maken. Bovendien hoeft er geen relatie zijn tussen snelheid <> mogelijkhedenEnsconcE schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:21:
[...]
Percies, ze mogen zich wel gaan concentreren op de "core" ipv al die toevoegingen. Als zij voor de browser zorgen, dan zorgt de community wel voor uitbreidingen.
Ik kan jouw idee ook iets anders interpreteren: De devvers maken de core en de community bouwt de plugins. De top 10 aan plugins wordt vervolgens standaard meegeleverd met de FF core. Dat zou ik wel wat vinden
Wat ze eigenlijk zouden moeten inbouwen is de mogelijkheid tot het packagen van extensions ed. Dan maak je één pakketje met je add-ons, en die installeer je dan op elke pc waar je Fx op zet. Dat is 1 een handeling (1 pakketje) en je bent klaardr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:27:
[...]
Volgens mij heeft dat ook zo zijn nadelen. Bij iedereen waar je FF installeert, moet je eerst nog even een verzameling addons + tweaks uitvoeren om het lekker werkbaar te maken. Bovendien hoeft er geen relatie zijn tussen snelheid <> mogelijkheden.
Verder is er wel vaak een relatie tussen snelheid en mogelijkheden
Jep dat openen van tabs bedoelde ik. Wel jammer want verder werkt Fx 2 zeer goedMithras86 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:46:
[...]
Verder is er wel vaak een relatie tussen snelheid en mogelijkhedenHet enige probleem wat ik vind is dat meerdere tabs merkbaar trager zijn dan wanneer ik Fx 1.5 gebruik. Ook het openen van tabs en gelijk gaan typen kan niet meer, daar zit ook een (korte) wachttijd tussen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
wat denk je dat ze doen dan, niet concentreren daarop? Mmm, dan heb je niet echt veel inzicht in het ontwikkelingsproces, waar ook vele bugs eruit gehaald worden. En wat die site ook zegt, 2.0 is sneller geworden, als ik naar me eigen ervaring kijk, en anderen hoor.EnsconcE schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:21:
[...]
Precies, ze mogen zich wel gaan concentreren op de "core" ipv al die toevoegingen. Als zij voor de browser zorgen, dan zorgt de community wel voor uitbreidingen.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Mee eens. Vind dat toch wel erg jammer. Spellingscontrolle, rss feeds, etc. Zou graag willen dat het allemaal gewoon los te installeren viel. Zorg voor een browser, pop up blocker ok maar zelfs dat zou als extention mogen. Gewoon de basics, rest zorgt de community voor en moet er standaard niet inzitten, naar mijn mening danEnsconcE schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:21:
[...]
Precies, ze mogen zich wel gaan concentreren op de "core" ipv al die toevoegingen. Als zij voor de browser zorgen, dan zorgt de community wel voor uitbreidingen.
En vandaag alweer de eerste crashTD-er schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:37:
[...]
Die 99% CPU-load heb ik niet, maar wel erg vaak dat je ineens in de task-manager (bij Applications) dat je Firefox er ineens 2x staat en "not responding" is.
Dan kun je alleen nog maar firefox afsluiten.
Ik heb het vrijwel altijd meteen na het aanklikken van een link.
Als je dan de sessie restored, gaat 'ie nog steeds sneller weer vastlopen.
Gemiddeld heb ik zo'n 5 van die crashes per dag. (telkens een nieuwe sessie)
Als 'ie dan hangt, kan ik het venster gewoon nog prima slepen, minimaliseren etc. Maar hij reageert dan niet meer.
Echt super irritant.
Dit is wat je dan ziet in de taskmanager:

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Bij mij valt hij soms gewoon spontaan 'uit'.
Zowel in windows als onder mac os, zal waarschijnlijk door een extentie komen..
De enige extentie die ik geinstalleerd heb is videoDownloader. Die doet niets tot je er op klikt.Kaspers schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:13:
Bij mij valt hij soms gewoon spontaan 'uit'.
Weet iemand hoe je het tabmenu knopje weg kan krijgen? Ik hoop op een extensie 

Met sluiten knop rechts irriteert dat ding me enorm
Waarom konden ze dat sluitknopje niet links van dat menu neerzetten

Met sluiten knop rechts irriteert dat ding me enorm
Zocht ik ook naar, maar is mij nog niet gelukt.Bosmonster schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:30:
[afbeelding]
Met sluiten knop rechts irriteert dat ding me enormWaarom konden ze dat sluitknopje niet links van dat menu neerzetten
Wat ik gedaan heb is een andere skin gekozen. Dan zie je alsnog dat knopje, maar is de vorm anders zodat ie niet meer lijkt op een tabblad.
Dat knopje heb ik helemaal niet
Vanaf het begin al niet, maar misschien komt dat door mijn redelijk uitgebreide lijst met extensies
.
Dat heb je alleen als je dit gedaan hebt.The__Virus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:36:
Dat knopje heb ik helemaal nietVanaf het begin al niet, maar misschien komt dat door mijn redelijk uitgebreide lijst met extensies
.
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat Firefox zich niet echt gemakkelijk laat wijzigen, met name qua uiterlijk.
Alles in Firefox is aan te passen, dit dus ookBosmonster schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:30:
[afbeelding]
Met sluiten knop rechts irriteert dat ding me enormWaarom konden ze dat sluitknopje niet links van dat menu neerzetten
code:
1
2
3
| .tabs-alltabs-stack { display: none !important; } |
in userChrome.css
Astu!
Grapjasdr snuggles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:42:
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat Firefox zich niet echt gemakkelijk laat wijzigen, met name qua uiterlijk.
Laat me raden, jij gebruikt het al welgeteld een half uurtje?
Nee al enkele jaren. Maar negeer kritiek als je er niet tegen kunt ok?TheZeroorez schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:06:
[...]
Grapjas
Laat me raden, jij gebruikt het al welgeteld een half uurtje?
Mischien is dit al aan bod geweest, heb het niet kunnen vinden iig.
Ik mis het zoeken vanuit de adres-bar. Als ik een zin intik in de adresbar wil ik dat ie me naar de pagina leidt waar googles ik doe een gok me naartoe zou leiden. Nu krijg ik een waarschuwing: De url is niet geldig en kan niet worden geladen.
Ik mis het zoeken vanuit de adres-bar. Als ik een zin intik in de adresbar wil ik dat ie me naar de pagina leidt waar googles ik doe een gok me naartoe zou leiden. Nu krijg ik een waarschuwing: De url is niet geldig en kan niet worden geladen.
Dat werkt zo, maar dan met I feel lucky2_05 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:46:
Mischien is dit al aan bod geweest, heb het niet kunnen vinden iig.
code:
1
| http://www.google.com/search?hl=en&q=%s&btnI=I%27m+Feeling+Lucky |
[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2006 20:34 ]
heb zelf bij keyword.URL http://www.google.com/sea...ucky&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q= ingevoerd. Dan maakt ie dus voor de duidelijkheid gebruik van 'I'm Feeling Lucky' en geeft ie niet gewoon een pagina weer van de zoek resultaten maar wordt je dus automatisch naar een website gestuurd. Wat ik persoonlijk dus veel fijner vind,.
Mm bovengenoemde link schijnt hier niet echt te werken..
zat nog een "=" achter...
en daarna werkt hij nog steeds niet (firefox 2.0)
ik heb er nog %s achter gezet waarna de link wel direct de site pakt.
zat nog een "=" achter...
en daarna werkt hij nog steeds niet (firefox 2.0)
ik heb er nog %s achter gezet waarna de link wel direct de site pakt.
[ Voor 64% gewijzigd door Kaspers op 30-10-2006 20:33 ]
Ik heb nog een paar prbleempjes met firifox, mischien zijn ze langsgekomen maar heb ik ze gemist.
Sinds 2.0 werkt de backspace als een page up (net als page up
), de rest van de keybindingen werken naar behoren, slechts die ene niet.
Tevens heb ik de Nederlanstalige woord check geinstalleer maar blijft ie (ook na configure) engels spellchecken
Sinds 2.0 werkt de backspace als een page up (net als page up
Tevens heb ik de Nederlanstalige woord check geinstalleer maar blijft ie (ook na configure) engels spellchecken
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik kan er prima tegen. Het feit is alleen, dat Fx juist heel goed aan te passen is. Kun je mij dan vertellen wat je niet wil lukken..?dr snuggles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:44:
[...]
Nee al enkele jaren. Maar negeer kritiek als je er niet tegen kunt ok?
Zie Gert-Paul in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X"Pim. schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:29:
Ik heb nog een paar prbleempjes met firifox, mischien zijn ze langsgekomen maar heb ik ze gemist.
Sinds 2.0 werkt de backspace als een page up (net als page up), de rest van de keybindingen werken naar behoren, slechts die ene niet.
Als je rechts op een veld klikt en naar het menu Talen/Languages gaat; staat het vinkje dat idd bij Nederlands en werkt het alleen als Engels of probeer je de andere aan te vinken maar is het na een herstart weer terug bij de oude?Tevens heb ik de Nederlanstalige woord check geinstalleer maar blijft ie (ook na configure) engels spellchecken
Kan je mijn dan vertellen hoe ik die kleine tab en de close button om wissel?
De standaard NL spelling kreeg ik door bij options -> advanced -> preferred language -> NL te kiezen.Pim. schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:29:
[ Voor 74% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2006 21:09 ]
Ik vraag me ook een aantal dingen af die misschien al naar voren zijn gekomen.
Allereerst: Hoe zorg ik ervoor dat mn tabs (net als bij 1.5) altijd allemaal zichtbaar zijn in de balk. Nu heb ik een of andere 'rechts-links' scroll functie waar ik niet om heb gevraagd. Ik zou het liefste zien dat er een tweede tabbladbalk komt als de eerste vol is, en dan een derde etc.
Verder Inderdaad dat pijltje aan de rechterkant, hoe krijg ik dat weg? Ik las de reacties hierboven maar weet niet goed hoe ik met css om moet gaan (geen ervaring mee). Heeft iemand daar een alternatief voor?
Ook irriteer ik me aan het venstertje van de zoekmachines waar in grijze letters de naam vd zoekmachine instaat, vraag me niet waarom maar het stoort me. Ik begrijp ook wel als ik een G zie staan als plaatje, dat ik met google zoek, hoef dat niet ook nog is een keer als tekst te hebben.
Het vergrootglas rechts van datzelfde zoekvenstertje wil ik ook weghebben, net als de 'Ga' toets in de adresbalk (waar ik de oplossing overigens al voor had gevonden)
Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen.
Allereerst: Hoe zorg ik ervoor dat mn tabs (net als bij 1.5) altijd allemaal zichtbaar zijn in de balk. Nu heb ik een of andere 'rechts-links' scroll functie waar ik niet om heb gevraagd. Ik zou het liefste zien dat er een tweede tabbladbalk komt als de eerste vol is, en dan een derde etc.
Verder Inderdaad dat pijltje aan de rechterkant, hoe krijg ik dat weg? Ik las de reacties hierboven maar weet niet goed hoe ik met css om moet gaan (geen ervaring mee). Heeft iemand daar een alternatief voor?
Ook irriteer ik me aan het venstertje van de zoekmachines waar in grijze letters de naam vd zoekmachine instaat, vraag me niet waarom maar het stoort me. Ik begrijp ook wel als ik een G zie staan als plaatje, dat ik met google zoek, hoef dat niet ook nog is een keer als tekst te hebben.
Het vergrootglas rechts van datzelfde zoekvenstertje wil ik ook weghebben, net als de 'Ga' toets in de adresbalk (waar ik de oplossing overigens al voor had gevonden)
Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen.
Dat pijltje kun je zo weghalen. Hier staat hoe je je userChrome bestand moet veranderen
.
.
Wat mij nog lukt staat hier onderaan. Maar mijn punt was meer dat sommige dingen lastig te veranderen zijn. FF is open source, dus in theorie kan iedereen alles veranderen. Met userChrome gaat dit al iets handiger, met plugins weer een stapje handiger. Zie als voorbeeld de post hierboven. Het zou handiger zijn als je gewoon rechtermuisknop->customize->slepen kunt doen om een pijltje te verwijderen (of toe te voegen)TheZeroorez schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:51:
Ik kan er prima tegen. Het feit is alleen, dat Fx juist heel goed aan te passen is. Kun je mij dan vertellen wat je niet wil lukken..?
[ Voor 62% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2006 21:13 ]
Had ik al gedaan maar als ik dit tiep doet ie het helaas nog nietdr snuggles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:54:
[...]
De standaard NL spelling kreeg ik door bij options -> advanced -> preferred language -> NL te kiezen.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Kijk da's dan toch wel weer iets anders dan 'niet goed aan te passen'..dr snuggles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:00:
[...]
Wat mij nog lukt staat hier onderaan. Maar mijn punt was meer dat sommige dingen lastig te veranderen zijn. FF is open source, dus in theorie kan iedereen alles veranderen. Met userChrome gaat dit al iets handiger, met plugins weer een stapje handiger. Zie als voorbeeld de post hierboven. Het zou handiger zijn als je gewoon rechtermuisknop->customize->slepen kunt doen om een pijltje te verwijderen (of toe te voegen).
Ik heb niets gezegd

Even rechtermuis in het veldje en dan 'check spelling here' oidPim. schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:30:
[...]
Had ik al gedaan maar als ik dit tiep doet ie het helaas nog niet
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 30-10-2006 21:33 ]
Het werkt helaas niet, ook niet de optie van FabianNL, hij blijft het bericht weergeven. Het gaat trouwens om zoekacties met meerdere woorden dus. Maar als jullie het probleem niet hebben moet t een extensie zijn. (Firefox 2.0)dr snuggles schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:51:
[...]
Dat werkt zo, maar dan met I feel lucky.
code:
1 http://www.google.com/search?hl=en&q=%s&btnI=I%27m+Feeling+Lucky
[ Voor 5% gewijzigd door 2_05 op 30-10-2006 21:40 ]
Bij about:config onder keyword.URL dit invullen:2_05 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:39:
[...]
Het werkt helaas niet, ook niet de optie van FabianNL, hij blijft het bericht weergeven. Het gaat trouwens om zoekacties met meerdere woorden dus. Maar als jullie het probleem niet hebben moet t een extensie zijn. (Firefox 2.0)
http://www.google.com/sea...ucky&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=
(ook het =teken meenemen)
dan werkt t bij mij als vanouds. (de urls die ik hier zag waren anders dan die van mij)
In safe-mode geeft ie geen foutmelding, zal dus wel een extensie zijn, nu nog uitzoeken welke.Orfu schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:43:
[...]
Bij about:config onder keyword.URL dit invullen:
http://www.google.com/sea...ucky&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=
(ook het =teken meenemen)
dan werkt t bij mij als vanouds. (de urls die ik hier zag waren anders dan die van mij)
Edit: Tabbrowser preferences was de oorzaak, heb niet een specifieke optie gevonden hierin die dit veroorzaakte.
[ Voor 11% gewijzigd door 2_05 op 30-10-2006 21:55 ]
klopt, heb ook Tabbrowser Preference en dat probleem (tja, kon ik achteraf misschien ook meteen wel ff melden (
). Heb het ook al gemeld aan de maker van de extensie en die was er van op de hoogte en ging er aan werken. Er waren dus al meerdere mensen die er last van hebben 
Voorlopig heb ik het gewoon zo maar ff gelaten want vind die extensie belangrijker dan het zoeken, iig, voorlopig... Als hij het niet kan oplossen ga ik wel op zoek naar een andere extensie, maar daar ga ik dus nog niet vanuit.
Verder ben ik ook wel benieuwd of je dat 'alle tabbladtitels weergeven' knopje nou ook kon omwisselen met het sluit knopje. Ik weet dan wel dat je het kan laten verdwijnen, maar ik zou het dus gewoon graag omwisselen ook...

Voorlopig heb ik het gewoon zo maar ff gelaten want vind die extensie belangrijker dan het zoeken, iig, voorlopig... Als hij het niet kan oplossen ga ik wel op zoek naar een andere extensie, maar daar ga ik dus nog niet vanuit.
Verder ben ik ook wel benieuwd of je dat 'alle tabbladtitels weergeven' knopje nou ook kon omwisselen met het sluit knopje. Ik weet dan wel dat je het kan laten verdwijnen, maar ik zou het dus gewoon graag omwisselen ook...
In about:config:Pim. schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:30:
[...]
Had ik al gedaan maar als ik dit tiep doet ie het helaas nog niet
layout.spellcheckDefault op 1
spellchecker.dictionary op nl
ik heb trouwens met Tab Mix Plus (en geen Tabbrowser Preference) geen problemen met Google zoeken enzo
Dat was em, dank je wel
Sinds ik Firefox 2 gebruik heb ik een probleem. Wanneer ik een bestand wil downloaden verschijnt er een window met de titel "Opening [vul hier de filename in]" en de vraag "Would you like to save this file?" Echter: de button Save File is in de eerste instantie disabled. Wat er gebeurt: Firefox download op de achtergrond de file. Als dat klaar is kan ik pas op Save File klikken. Ontzettend irritant, omdat ik op deze manier geen indicatie heb hoe lang het downloaden duurt. Zijn er anderen met dit probleem?
Ja, en ik snap ook niet waar dat aan ligt. Meestal krijg ik namelijk wel de dialog waar ik kan kiezen: open met <insert default programma> of opslaan. Kies je voor opslaan, krijg je een 'save to...' dialog. Maar dus 1 vd 10 keer krijg ik dat je eerst moet wachten, en dan alleen maar kan opslaan.posttoast schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:
Sinds ik Firefox 2 gebruik heb ik een probleem. Wanneer ik een bestand wil downloaden verschijnt er een window met de titel "Opening [vul hier de filename in]" en de vraag "Would you like to save this file?" Echter: de button Save File is in de eerste instantie disabled. Wat er gebeurt: Firefox download op de achtergrond de file. Als dat klaar is kan ik pas op Save File klikken. Ontzettend irritant, omdat ik op deze manier geen indicatie heb hoe lang het downloaden duurt. Zijn er anderen met dit probleem?
Heeft dat misschien iets te maken dat Fx geen programma weet waarmee je het kan openen?
Goede vraag: ik heb het net geprobeerd met zowel een exe file als een 7zip file. De exe file vertoont het probleem, de 7zip file niet. Heel vreemd...Mithras86 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:40:
[...]
Ja, en ik snap ook niet waar dat aan ligt. Meestal krijg ik namelijk wel de dialog waar ik kan kiezen: open met <insert default programma> of opslaan. Kies je voor opslaan, krijg je een 'save to...' dialog. Maar dus 1 vd 10 keer krijg ik dat je eerst moet wachten, en dan alleen maar kan opslaan.
Heeft dat misschien iets te maken dat Fx geen programma weet waarmee je het kan openen?
Je kunt gewoon op die 'disabled' button klikken hoor. Het is idd wel een beetje verwarrend. Het is denk ik gedaan zodat je niet klakkeloos zonder te kijken bestanden opent. Al vind ik dat er voor de gevorderde gebruikers (zoals ik
) wel een optie mag zijn om ze gewoon direct te kunnen openen zonder delay. Ik weet wel wat wel of niet schadelijk is voor mn PC.
Tevens zoek ik nog steeds een mogelijkheid om net zoals IE exe-bestanden e.d. gewoon te kunnen 'runnen' ipv. ze eerst verplicht op te moeten slaan op je harde schijf (liefst als FF-feature en geen 3rd party extension). Ik weet wel dat dit minder veilig is, maar ik weet zelf heel goed of een bestand wel of niet te vertrouwen is. Sinds ik Firefox gebruik staat mn desktop altijd helemaal vol met tijdelijke downloads, die ik met IE gewoon direct kon openen.
Tevens zoek ik nog steeds een mogelijkheid om net zoals IE exe-bestanden e.d. gewoon te kunnen 'runnen' ipv. ze eerst verplicht op te moeten slaan op je harde schijf (liefst als FF-feature en geen 3rd party extension). Ik weet wel dat dit minder veilig is, maar ik weet zelf heel goed of een bestand wel of niet te vertrouwen is. Sinds ik Firefox gebruik staat mn desktop altijd helemaal vol met tijdelijke downloads, die ik met IE gewoon direct kon openen.
Verwijderd
Dat is een ingebouwde waarschuwing van Firefox 2. Zodat je niet per ongeluk kwaadaardige exe-files gaat openen. Je kan deze waarschuwing uitzetten door in de about:config de waarde browser.download.manager.alertOnEXEOpen op false te zetten.posttoast schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:51:
[...]
Goede vraag: ik heb het net geprobeerd met zowel een exe file als een 7zip file. De exe file vertoont het probleem, de 7zip file niet. Heel vreemd...
Ik gebruik Linux, en ik heb het ookVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
[...]
Dat is een ingebouwde waarschuwing van Firefox 2. Zodat je niet per ongeluk kwaadaardige exe-files gaat openen. Je kan deze waarschuwing uitzetten door in de about:config de waarde browser.download.manager.alertOnEXEOpen op false te zetten.
Het probleem wat ik (en posttoast) hebben is wat anders
Ik zit helaas ook nog met dit probleem, erg vervelend...posttoast schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:
Ik heb zojuist FireFox 2.0 geinstalleerd, maar ik zit met een aantal problemen.
- Ten eerste zijn al m'n favorieten weg, ik dacht dat 2.0 ze wel zou meenemen, maar nee.
- Ik kan tabbladen niet sluiten, hoevaak ik ook druk op het kruisje. Normaal zat het kruisje helemaal rechts, nu op de tabbladen.
- Ik kan niet kopieëren of plakken.
Probeer eens een nieuw profiel.
Even een vraagje, weet iemand of er een plugin is die je meerdere pagina's als startpagina laat hebben (en het liefst dat als je op home drukt hij er maar één opent)?
Je kan een mapje in je bookmarks zetten, dan op het mapje rechtermuis > "Open All in Tabs".
Bij opties en dan gewoon startpagina instellen en dan kan je gewoon meerdere website invoeren gescheiden door een | dus bijvoorbeeld:
www.startpagina.nl | www.tweakers.net | www.hotmail.com
en dan krijg je netjes die 3 sites als startpagina (gewoon in verschillende tabs dus).
www.startpagina.nl | www.tweakers.net | www.hotmail.com
en dan krijg je netjes die 3 sites als startpagina (gewoon in verschillende tabs dus).
Verwijderd
Jij bedoelt iets anders. Waar jij op doelt is de waarschuwing die je krijgt wanneer je vanuit de download manager de .exe probeert uit te voeren door een dubbelklik erop. Echter, wat hij bedoelt is dat hij in het download dialog niet op save kan drukken, maar pas wanneer de file is gedownload.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
[...]
Dat is een ingebouwde waarschuwing van Firefox 2. Zodat je niet per ongeluk kwaadaardige exe-files gaat openen. Je kan deze waarschuwing uitzetten door in de about:config de waarde browser.download.manager.alertOnEXEOpen op false te zetten.
Ik mis heel erg de optie van tabmix plus om adressen ingetikt in de adresbalk en bladwijzers automatisch te openen in een nieuwe tab, is dit op een andere manier te realizeren aangezien tabmix plus nog niet compatibel is met FF2.
Er is een versie van TMP die wél met FF2 werkt, moet je even op http://tmp.garyr.net/ kijken voor de laatste dev build (hoewel je daar momenteel Bandwidth Limit Exceeded te zien krijgt
)
Ik moet zeggen dat ik niet echt te spreken ben over FF 2.0, ze hebben veel t.o.v. van 1.5 veranderd waar ik aan gewend was geraakt. Ik heb veel dingen via de config file wel weer terug kunnen zetten qua oude preferences, maar ik zit toch nog met 1 issue waar ik niet kan vinden hoe je die aanzetten.
Namelijk hoe zorg je er in FF 2.0 ervoor dat als je de recent history naar beneden pulled vanuit de adres bar, en daar een recente URL uit selecteert, dat hij dan direct in de huidige tab laadt? In FF 1.5 laadt die URL direct, maar in FF 2.0 moet je op enter of de Go button drukken. Ik kan de setting daarvoor niet vinden (ik heb about:config al 5 keer doorgekeken en dingen geprobeert).
Namelijk hoe zorg je er in FF 2.0 ervoor dat als je de recent history naar beneden pulled vanuit de adres bar, en daar een recente URL uit selecteert, dat hij dan direct in de huidige tab laadt? In FF 1.5 laadt die URL direct, maar in FF 2.0 moet je op enter of de Go button drukken. Ik kan de setting daarvoor niet vinden (ik heb about:config al 5 keer doorgekeken en dingen geprobeert).
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Dat is volgens mij niet standaard. Mijn FF laadt de URL wel meteen (of je er nou op klikt of met pijltjestoetsen er doorheen wandelt en dan op enter drukt, gaat prima).
Mee eens. Voor de andere vragen kun je in vorige paginas meermalen de antwoorden vinden.Orfu schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:57:
Gelukkig staan er op https://addons.mozilla.org/firefox/1122/ een paar mirrors:Reinier schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:30:
Er is een versie van TMP die wél met FF2 werkt, moet je even op http://tmp.garyr.net/ kijken voor de laatste dev build (hoewel je daar momenteel Bandwidth Limit Exceeded te zien krijgt)
• http://stashbox.org/2924/tab_mix_plus-0.3.5rc2.xpi
• http://mscha.net/tmp/tab_mix_plus-0.3.5rc2.html
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Was net op de site van routenet.nl en daarbij viel op dat in de dropdowns menu's de letter ë in de landennamen (zoals België, Bosnië, Georgië e.d.) vervangen werd door een vraagteken ("?").
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Verwijderd
Waarschuwing: niet klikken.
Er werd volgens mij een trojan geïnstalleerd. gfuo1.exe, iyaa.dll en e[1].gif toen ik de site met Internet Explorer bezocht. Ik merkte het omdat gfuo1 actief werd en 100% processorgebruik had.
Blijft vervelend dat het aanklikken van een link je browser doet crashen (afsluiten) of een trojan op je PC installeert. Ik heb het popupschermpje NIET met OK afgesloten, en NIET actief iets geïnstalleerd!
oud bericht
Er werd volgens mij een trojan geïnstalleerd. gfuo1.exe, iyaa.dll en e[1].gif toen ik de site met Internet Explorer bezocht. Ik merkte het omdat gfuo1 actief werd en 100% processorgebruik had.
Blijft vervelend dat het aanklikken van een link je browser doet crashen (afsluiten) of een trojan op je PC installeert. Ik heb het popupschermpje NIET met OK afgesloten, en NIET actief iets geïnstalleerd!
oud bericht
edit:
Ik kom een site tegen die Firefox afsluit.
(Vooraf open tabs bookmarken!).
http://www.google.com/sea...q=ACR%20Isostatic%20RP200, en dan op de één na onderste link klikken: MBARARA.
Sluit ie bij jullie Firefox ook af?
Wat is hier dan aan de hand?
In Internet Explorer laadt ie heel traag, met een popup-schermpje of je iets wilt installeren.
Site ziet er nogal fout uit.
Ik kom een site tegen die Firefox afsluit.
(Vooraf open tabs bookmarken!).
http://www.google.com/sea...q=ACR%20Isostatic%20RP200, en dan op de één na onderste link klikken: MBARARA.
Sluit ie bij jullie Firefox ook af?
Wat is hier dan aan de hand?
In Internet Explorer laadt ie heel traag, met een popup-schermpje of je iets wilt installeren.
Site ziet er nogal fout uit.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 13:00 ]
Site stuurt vermoedelijk verkeerde karakterset mee. Is hierboven ook al gevraagd.Mini Poeper schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:12:
Was net op de site van routenet.nl en daarbij viel op dat in de dropdowns menu's de letter ë in de landennamen (zoals België, Bosnië, Georgië e.d.) vervangen werd door een vraagteken ("?").
Iemand een idee?
ok, toen keek ik nogmaals: toen deed 'ie het wel!DizzyWeb schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:27:
[...]
Site stuurt vermoedelijk verkeerde karakterset mee. Is hierboven ook al gevraagd.
Hmmz, als ik 2 tabs of meer open heb staan krijg ik links en rechts in de tab-bar een pijltje te zien, is er een manier om deze twee weg te krijgen? Heb al even gezocht maar nog niks kunnen vinden
De pijltjes doen ook niks als ik er op klik oid?
Word dus tijd dat ik TMP installeer lees ik al wel
En ja hoor, al m'n problemen en irritaties zijn verholpen na het installeren van TMP

De pijltjes doen ook niks als ik er op klik oid?
Word dus tijd dat ik TMP installeer lees ik al wel
En ja hoor, al m'n problemen en irritaties zijn verholpen na het installeren van TMP

[ Voor 22% gewijzigd door Veen op 01-11-2006 13:40 ]
Zo'n beetje alle tabgerelateerde vragen/klachten/opmerkingen die ik hier zie zijn met TMP op te lossen
Hey, die auto-updater van Firefox is heel handig, maar hij auto-update elke keer naar RC3, heb volgens mij nu al 10 keer die update gedaan 
Maar waarom pakt-ie de final niet dan?
Verwijderd
RC3 = 100% gelijk aan de final. Alleen de naam is anders.anandus schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:40:
Hey, die auto-updater van Firefox is heel handig, maar hij auto-update elke keer naar RC3, heb volgens mij nu al 10 keer die update gedaan
Ik krijg nu zo'n beetje elke keer nadat Windows opnieuw op is gestart en ik Firefox aanzet de vraag of ik m'n vorige sessies wil herstellen of dat ik een nieuwe sessie wil starten. Ik kan echter niet vinden hoe ik dat uit kan schakelen, is dat mogelijk of niet?
The devil is in the details.
Elke keer als ik opstart krijg ik de volgende url te zien:
http://%LOCALE%.www.mozilla.com/%LOCALE%/%APP%/%VERSION%/whatsnew/
Terwijl ik gewoon instel dat ik about:blank wil hebben.
Enig idee hoe dit op te lossen is?
Maak je gebruik van tab mix plus of een andere extension die crashes afhandelt, of is het gewoon de standaard firefox sessie afhandel functie?Hahn schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:19:
Ik krijg nu zo'n beetje elke keer nadat Windows opnieuw op is gestart en ik Firefox aanzet de vraag of ik m'n vorige sessies wil herstellen of dat ik een nieuwe sessie wil starten. Ik kan echter niet vinden hoe ik dat uit kan schakelen, is dat mogelijk of niet?
about:blank als homepage neerzetten?Nielsz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:25:
Elke keer als ik opstart krijg ik de volgende url te zien:
Standaard Firefox, ik heb geen extensies voor tabbladen geinstalleerd.EnsconcE schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:36:
[...]
Maak je gebruik van tab mix plus of een andere extension die crashes afhandelt, of is het gewoon de standaard firefox sessie afhandel functie?
edit:
Heb de oplossing zelf al gevonden. In About:config een nieuwe Boolean waarde aanmaken genaamd browser.sessionstore.enabled en die op false zetten [ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 01-11-2006 14:59 ]
The devil is in the details.
Hij zegt dat ie about:blank dus als homepage heeft staan!?
Als ik nu FF opstart gaat ie niet meer full screen ( dus gewoon dat kruisje netjes rechtsboven in beeld zit ) maar opent ie maar 50% van het scherm
Dit krijg ik dus niet meer goed
Geprobeerd:
• FF opnieuw geinstalleerd ( eerst verwijderd )
• 1 pagina zo openen en dan maximize klikken en dan een andere openen zodat ie ''onhoudt'' hoe die eigenlijk geopend moet worden.
• Pc opnieuw opgestart
En niks van dit werkt
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.
Heb btw Vista erop staan.

Geprobeerd:
• FF opnieuw geinstalleerd ( eerst verwijderd )
• 1 pagina zo openen en dan maximize klikken en dan een andere openen zodat ie ''onhoudt'' hoe die eigenlijk geopend moet worden.
• Pc opnieuw opgestart
En niks van dit werkt

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.
Heb btw Vista erop staan.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Is het mogelijk om nog niet geladen plaatjes wel alvast hun ruimte te geven ? Als ik in een topic zit met veel plaatjes en ik wil de onderste post lezen, dan verspringt die steeds naar onder wat het goed kunnen lezen niet echt bevordert
Dit topic is gesloten.