Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 6.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:14

The Legend

*Plop*

Nou normaal gesproken maak ik geen 10 uur per dag, op dit moment ben ik aan het afstuderen dus dan zeker niet maar goed. Wat is jullie setup (bureau technisch gezien :P) dan met dit scherm?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125904

Ik zit normaal gesproken 50-75 cm van mn scherm af met mn neus.
Ik werk er dan ook niet heel intensief mee, voor films ga ik overigens wel iets verder weg zitten ;D

Maarm met die afstand ondervind ik geen problemen en te groot vind ik het niet. Moet zeggen dat ik dit ook dacht voordat ik hem kocht, maar je went er snel aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:14

The Legend

*Plop*

Dat valt dus weer mee, ik kan ook gewoon mn bureau iets van de muur zetten. Monitor komt toch op een steun aan de muur die draaibaar is zodat ik films vanaf mn bed kan kijken, dat is eigenlijk de voornaamste reden voor een groot scherm *D

Als er meer ervaringen zijn wbt normaal desktop gebruik op "kleine" afstand, graag :) Ik ga nu maar gewoon sparen en ff wachten tot de Asus 22" uitkomt, dat is misschien ook nog een (goedkopere) optie. Maar ik wil eigenlijk wel in 1x iets goeds zodat ik de komende jaren vooruit kan met een stoer scherm :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:22
Ik heb sinds dinsdag ook de 2407WFP voor mijn neus staan.....zoals iedereen al heeft gezegd: GEWELDIG!
Wat ik echter vreemd vind is dat niet alle menu-items geactiveerd zijn (zowel met VGA als DVI niet). Zo zie ik wel "Wide Mode" en "Sharpness" staan in het 'Display-Settings' menu, maar die zijn uitgegrijsd. Volgens de handleiding zouden deze wel actief moeten zijn...Ook raar dat in DVI mode de contrast niet aangepast kan worden........

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-06 08:37
ideaal aan een steun tegen de muur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb net een week de 2007WFP van Rob.
Twee dagen na bestelling binnen.

Het is een Rev A03 S-IPS.
Er werd vaak gepost dat de PC normal mode bij de A02 al hele goede resultaten gaf.
Ik heb de A02 nooit gezien maar volgens mij is de A03 in PC normal mode niet hetzelfde.

Het is namelijk heel duidelijk dat (via DVI) de instelling PC normal een groene tint nalaat.
Als je je scherm op Custom color zet en gaat caliberen (zoals 't hoort) heb je hier totaal geen last van. En zelfs als switch je tussen PC normal en Custom (R100% G100% B100%) zie je het verschil duidelijk.

Ik heb reviews gelezen die in vergelijking met de 2005FPW schrijven dat de 2007WFP slechtere kleuren zou hebben omdat ze "groener" zouden zijn.

Er zijn ook berichten die zeggen dat de A03 "oversaturated" (te kleurig) zou zijn.
Natuurlijk makkelijk aan te passen via de Custom colors (ik heb 'm op R97% G97% B97%).

Het ligt dus niet aan het scherm zelf maar aan de instelling. Zet je A03 dus op PC normal als je van groen houdt en anders even met de custom colors spelen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MoXeh op 03-11-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 20:10

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

MoXeh schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:54:
[...]
Het is namelijk heel duidelijk dat (via DVI) de instelling PC normal een groene tint nalaat.
Als je je scherm op Custom color zet en gaat caliberen (zoals 't hoort) heb je hier totaal geen last van. En zelfs als switch je tussen PC normal en Custom (R100% G100% B100%) zie je het verschil duidelijk.
[...]
Yep. Ik heb exact hetzelfde ervaren. Heb een 2407 A02 maar het service menu geeft de firmware en schermcode van een A03 aan dus ik gok dat deze al eens een tripje terug naar Dell heeft gemaakt. Schakelen naar Custom colors zonder de kleuren aan te passen levert al een heel aangenaam resultaat op. Ik nam aan dat het lag aan de instelling zoals die in het service-menu staan, maar omdat ik niet teveel wilde verknallen ben ik daar verder maar vanaf gebleven. Gewoon het scherm op custom colors zonder wijzigingen laten staan.
Ik heb het scherm een klein maandje en ben er zeer blij mee. Vorige week de eerste echte game-test op een mini-LAN. Veel CoD2 afgewisseld met wat FEAR, BF2 en Quake4. Naast dat het scherm enorm indruk maakte op mijn mede-LANners 8), heb ik er ook heel plezierig op gegamed. _/-\o_ Enige nadelen zijn dat de koffer waarin ik het scherm vervoer (yep, zo'n rollende koffer met een uittrekbaar hengsel is ideaal gebleken) nu groter is dan die waarin ik mijn PC (mATX) vervoer en dat de 19"op mijn werk nu wat aan de kleine kant lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
@Ray-zor: wat voor configuratie draai jij om die games een beetje goed op dit mooie scherm te kunnen toveren?

Thanks! _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

[patser modus]
Ik heb een Asus P5B-VM (mATX) bordje met 2x 1GB aan G.Skill (5-5-5-15), C2D E6700, Creative X-fi XtemeMusic en een Club3D 7950GX2. Behoorlijk high-end dus :)
[/paster modus]
Helaas zijn mijn 3dmark06 scores zijn echt dramatisch...ongeveer de helft van wat ik zou moeten hebben. En ik krijg het met geen enkele BIOS/Driver instelling een beetje richting normaal. Kan zijn dat het moederbord en/of BIOS niet helemaal lekker werkt met de videocard.
Echter, in games draai ik zover ik kan vergelijken met online reviews, redelijk on par. En met de nieuwe nVidia drivers van gisteren gaat het in FEAR iig nog een stuk rapper. Nu 97 fps avg in de performance test @1600x1200 alles max. Ook HL: Episode One kan ik draaien op vrijwel alles max op 1920x1200 zonder problemen. :9~ BF2 vormde ook geen enkel probleem.
CoD2 is wat veeleisender (of slechtere engine?) en om in multi-player smooth te kunnen spelen op 1920x1200, heb ik toch naar DirectX7 moeten terugschakelen.

Maar terug on topic, toen ik het scherm pas had, kreeg ik in eerste instantie het gevoel dat ie net ietsjes langzamer was dan mijn 3 jaar oude 16ms 17" IIyma. Maar een heel dag gamen heeft uitegwezen dat er perfect op te gamen valt. Het zal vast niet zo snel zijn als de 2ms schermen die tegenwoordig op de markt zijn. Maar met v-sync aan is er zeer goed op te gamen (zonder v-sync is er erg veel tearing vind ik) en het gigantische oppervlak is echt om te watertanden.

[ Voor 22% gewijzigd door Ray-zor op 03-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
Om analoge beelden via composiet weer te geven en S-VIDEO gebruikt het scherm adaptive deinterlacing.

Om het simpel te zeggen, hij schakelt tussen twee technieken (bob en weave) die ervoor zorgen dat bij weinig beweging volledige resolutie wordt behouden, en bij beweging wordt de resolutie ingeruild voor om de vloeiende bewegingen te behouden.

Zover ik het kan zien doet hij het redelijk goed. Als er van een langzame scene overgang is naar een snelle scene is het logisch dat hij zich moet herstellen, als je erop zou letten zie je dus af en toe wel heel eventjes (0,5 sec max) horizontale lijnen door het scherm waar de bewegingen elkaar niet overlappen.

Het beeld valt me heel erg mee, aangezien analoog -> digitaal kwa output meestal de minste kwaliteit opleverd (afgezien van het feit dat het analoge signaal al geen hoge kwaleit levert in composiet en S-VIDEO). Gewoon net zover van je Xbox gaan zitten als je altijd al deed. :)

Eigenlijk is dit best logisch aangezien dat de chip die hiervoor verantwoordelijk is ook in de wat duurdere LCD / Plasma TV's zit. (en ja dit is ook de chip die voor de banding problemen zorgde in oude rev's)

Ik heb ook nog weinig schermen zo snel zien schakelen van resolutie, echt 3x zo snel als mijn oude samsung 172x 17" LCD en mijn oude CRT. Staat nergens, maar ik vind het toch een pluspuntje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-05 12:03

DeFeCt

je wéét toch

Ik heb mijn 2407 inmiddels een dikke twee maanden en heb sinds het begin last van "gekke" groene pixels. Ze komen te pas en te onpas te voorschijn, staan onrustig te flikkeren en als ik een afbeelding verschuif over het scherm dan kan het best zijn dat ze elders niet op dezelfde plek in de afbeelding terugkomen. Eerst dacht ik dat het wellicht aan VGA aansluiting lag en dat het wel weg zou gaan als ik zou overstappen op DVI. Vandaag een budget kaartje (Radeon 9250) gekocht en tot mijn grote verdriet krijg ik nog steeds hetzelfde gedrag (nu via DVI) te zien. Het komt niet voor bij alle afbeeldingen, ik kijk nu bijvoorbeeld naar een fullscreen IE7 met GoT erin en dan zie ik niks. Maar aangezien ik de comp voornamelijk gebruik voor het bewerken van foto's is het wel rete irritant.
Omdat ik besef dat het misschien niet helemaal duidelijk is wat ik bedoel, hieronder een foto van een deel van mijn scherm met daaronder een 100% crop.

Zijn er mensen die van dit probleem hebben gehoord of het misschien zelf hebben meegemaakt en weten wat hier aan gedaan kan worden?

detail van scherm:
Afbeeldingslocatie: http://dfc.xs4all.nl/got/2407desktop.jpg

100% crop
Afbeeldingslocatie: http://dfc.xs4all.nl/got/2407crop.jpg

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 21:33
Lijkt me op stervende pixels. voor de psp heb je zo''n filmpje die allerlei domme kleurwazen laat zien. Dat kan je misschien eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Zoutvat schreef op zondag 05 november 2006 @ 01:35:
Lijkt me op stervende pixels. voor de psp heb je zo''n filmpje die allerlei domme kleurwazen laat zien. Dat kan je misschien eens proberen?
Als die pixels zouden sterven dan zouden ze toch op een vaste plek moeten sterven? Het gedrag treedt op verschillende plaatsen op bij verschillende afbeeldingen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Hoe zit het met de banding probleem van de 24 inch? is het al opgelost of is het te verwaarlozen omdat je het amper ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Hangt er van af. Als je alleen maar naar gradients kijkt de hele dag lijkt eht me goed irritant. Maar als je hem gebruik als ik. Gamen/surfen/klooien/studie dan is het echt alleen maar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Paar berichten terug is er sprake geweest van revisie A04(!). Iemand enig idee hoe lang dit op zich laat wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-06 16:12
Weet iemand toevallig of 4Launch revisie A03 levert voor de 2407WFP?

[ Voor 14% gewijzigd door RambOe op 06-11-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 22:57
Ramy14 schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:55:
Mail hen eens of bel. Dan wist je het antwoord al lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14245

Naar al jullie lovende woorden heb ik een DELL 2407WFP 24" besteld bij supradictus.

Ik hoop hem morgen te kunnen ophalen aangezien hij in dezelfde woonplaats zit als mij :)

Ik hoop alleen dat ik er goed op kan gamen en dat 16 ms niet te traag zal zijn (speel voornamelijk GTR2 en af en toe FPS).
Zit nu achter een 22" Iiyama Vision Master Pro 514.

Ben benieuwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Anoniem: 14245 schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:46:
Ik hoop alleen dat ik er goed op kan gamen en dat 16 ms niet te traag zal zijn (speel voornamelijk GTR2 en af en toe FPS).
Zit nu achter een 22" Iiyama Vision Master Pro 514.

Ben benieuwd 8)7
Dat zal wel geen probleem zijn. Ik heb ook die 24" en heb er nog geen problemen mee gehad. Maar ik moet ook wel toegeven dat ik er nog niet echt op gelet heb ook, dus als er ghosting is, zal ze iig niet hard opvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat mag ik graag horen...aangezien ik een vervend gamer ben :)

Contact gehad met Rob en vanmiddag om 1400 heb ik met hem afgesproken.

Wordt een lange dag wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:53
Hoi Albert, je krijgt er echt geen spijt van geloof me. Ik speel GTR2 nu een tijdje op dit scherm en dat is echt waanzinnig mooi.

Mijne komt ook van Supradictus en ik heb een A03 revisie momenteel.

Ik speelde eerst op 1920 x 1200 en haalde met mijn systeem dan zo'n 40 tot 45 fps, 2xAA, 4xAF en de details bijna allemal op high.

Nu pak ik 1 resolutie lager, 1600 x 1050 dacht ik, nu met nog meer details aan zit ik rond de 80 tot 100 fps. Ik zie geen ghosting en zet hem in game mode, dus met inschakeling van de farudja (hoe de hell je dat ook schrijft) chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
nl_umpire schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:41:
Paar berichten terug is er sprake geweest van revisie A04(!). Iemand enig idee hoe lang dit op zich laat wachten?
Op het DELL forum nog niets over tegen gekomen. Geen idee waar dit vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Vorige week mijn scherm besteld.. maar op de Dell website staat de status nog steeds op 'in productie'.
Mail gestuurd naar CC en kreeg het volgende antwoord;

"Er is momenteel een onderdeel niet leverbaar waardoor de flat panels niet geproduceerd kunnen worden.
Of dit te maken heeft met de nieuwe revisie is ons onbekend."

Dat wordt dus nog even geduld hebben :|

musica | fotografica | amalia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 17:07
Weet iemand misschien hoe je een 2007WFP uitelkaar kunt halen? Ik kom namelijk niet veel verder dan een paar schroeven die erachterin zitten losmaken en dan lukt het verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
Mooi om te horen dat zoveel mensen tevreden zijn over hun 2407wfp.
Ik vind het alleen vreemd dat ik nooit iemand hoor klagen over inkijkhoek en kleurkwaliteit.
Zover ik het weet gebruikt de 2407wfp altijd S-PVA panelen en de 2007wfp gebruikt bijna altijd S-IPS, Mensen die een 2007wfp hebben en een S-PVA krijgen klagen bijna altijd over de kwaliteit.

Is het paneel in de 2407wfp anders, ondanks dat het S-PVA is?
Ben namelijk ook wel geïnteresseerd in een 2407wfp en ik heb al een 2007wfp S-IPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 15:52
inkijkhoek is prima en kleuren kan ik ook zo niks op aanmerken, vind het echt een prima scherm(pje) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106052

2nosedt schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:21:
Vorige week mijn scherm besteld.. maar op de Dell website staat de status nog steeds op 'in productie'.
Mail gestuurd naar CC en kreeg het volgende antwoord;

"Er is momenteel een onderdeel niet leverbaar waardoor de flat panels niet geproduceerd kunnen worden.
Of dit te maken heeft met de nieuwe revisie is ons onbekend."

Dat wordt dus nog even geduld hebben :|
Idem, de mijne is al in productie vanaf 20 oktober... Dell is traaaaaaaaaaaaag!!! Ik wil m'n scherm. Kan ik nu eindelijk in mijn leven zo'n geil scherm kopen, stellen ze nog stevig m'n geduld op de proef ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een prachtig scherm, helemaal toppie _/-\o_

Alleen krijg ik pijn in mijn ogen als ik er naar aan het kijken ben :?
Beetje het gevoel als je een bril opzet, die je helemaal niet modig hebt.
Ligt dat aan de kleurinstellingen of kan dat te maken hebben met de refreshrate van 60 hertz...ik ben namelijk 100 gewend.
Misschien heeft te maken met de resolutie die staat op 1920 x 1200 :?

Brightness staat al op 28 en de kleuren heb ik ook al op minder gezet, 92, 92,92.

Anywayzzzz...scherm is perfect alleen me ogen moeten er aan wennen ofzo 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 14245 op 07-11-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
MoXeh schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:00:
Mooi om te horen dat zoveel mensen tevreden zijn over hun 2407wfp.
Ik vind het alleen vreemd dat ik nooit iemand hoor klagen over inkijkhoek en kleurkwaliteit.
Zover ik het weet gebruikt de 2407wfp altijd S-PVA panelen en de 2007wfp gebruikt bijna altijd S-IPS, Mensen die een 2007wfp hebben en een S-PVA krijgen klagen bijna altijd over de kwaliteit.

Is het paneel in de 2407wfp anders, ondanks dat het S-PVA is?
Ben namelijk ook wel geïnteresseerd in een 2407wfp en ik heb al een 2007wfp S-IPS.
Er is gewoon niets op aan te merken :) Kleurverschillen die op mijn laptop-scherm niet te onderscheiden zijn (vb heel licht grijs op een witte achtergrond), zie je perfect op de 2407wfp.

Wat Dell betreft: bij mij ging het redelijk vlot, denk een weekje na de bestelling dat hij binnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:10
Draadje doorgelezen, vraag me af of de recentste 2007 / 2407 nog steeds last hebben van:
-banding
-input lag, vooral de 2407
-ghosting, ik las hier iets over roze en groene ghosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:52

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dancing_Animal schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:56:
Draadje doorgelezen, vraag me af of de recentste 2007 / 2407 nog steeds last hebben van:
-banding
-input lag, vooral de 2507
-Banding: Ja, minimaal. Bij normaal gebruik niet te zien.
-Input lag: Ja, rond de 60ms.
-Ghosting: Ja, bij brightness van 40 en hoger. Maar dan is de brightness (ik gebruik 38) toch veel te hoog, dus bij normaal gebruik niet te zien.

Ik heb een A03 revisie van de 2407FPW en baseer daar mijn uitspraken op. Ik vind het allemaal geneuzel in de marge, het is gewoon een fantastisch apparaat.

[ Voor 12% gewijzigd door zonoskar op 08-11-2006 00:21 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotr28
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-02 12:11
Anoniem: 106052 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:23:
[...]

Idem, de mijne is al in productie vanaf 20 oktober... Dell is traaaaaaaaaaaaag!!! Ik wil m'n scherm. Kan ik nu eindelijk in mijn leven zo'n geil scherm kopen, stellen ze nog stevig m'n geduld op de proef ook.
Mijn al op 16 oktober gekocht. Levering eerst 28 oktober, nu verplaatst naar 14 november. 't is dat ik ze al betaald heb anders toch maar via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valo
  • Laatst online: 27-11-2024
Ramy14 schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:55:
Dat is de enige die geen pixelgarantie geeft..? (pixel garantie moet je bijbetalen daar..)

Ik heb de 2407 net besteld bij supradictus + de soundbar, na dit topic bijgehouden te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Helemaal niemand die mij van info kan voorzien?

Ander vraagje dan.... waar vind ik mijn service tag? Op de site van Dell staat wel leuk aangegeven waar die zou moeten staan, maar daar vind ik niks wat in de buurt komt van die tag, en dat is gaar want dan kun je de support afdeling dus niet "in"

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196275

2407 bij supradictus besteld en geen dode pixels, hangt niet scheef en de voeding piept niet.

Nu, ik heb de brightness zelfs op 0 gezet. Scherm helemaal niet grijs ofzo. Ik vond dat 30 pijn deed aan mijn ogen. Ik zit wel enkel 's avonds voor dat scherm, zonder al te veel verlichting.

Ik heb hier ook ergens gelezen dat bij sommigen de brightness enkel via software kon aangepast worden. Ik kan de brightness wel instellen via de OSD menus op het scherm zelf.

Enkel mijn grafische kaart vindt het niet zo leuk meer. rFactor aan 15 fps... lol

En de snelheid van de muis mag ook omhoog. Die staat nu op max en nog duurt het 3 uur voor ik van links naar rechts ben. Had ik toch maar voor dat 15" scherm gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19704

Ik heb de 2407 besteld op 17/10, toen stond de geschatte leverdatum op 8/11 (vandaag).

Nu is de leverdatum uitgesteld tot 23/11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

DeFeCt schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:06:
Ander vraagje dan.... waar vind ik mijn service tag? Op de site van Dell staat wel leuk aangegeven waar die zou moeten staan, maar daar vind ik niks wat in de buurt komt van die tag, en dat is gaar want dan kun je de support afdeling dus niet "in"
Heb je al op de achterkant van je monitor gekeken ? Staat als het goed is op die sticker. Of op sticker die op de zijkant van doos is geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Ik heb zojuist het idee gekregen dat ik mogelijk mijn 2407 aan de muur/plafond (schuin zolderdak) wil hangen. Ik heb hier dus een beugel voor nodig. Ik weet dat de 2407 een standaard VESA-ophang systeem heeft, dat is alles wat ik weet. Iemand ervaring mee, waar haal ik zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
MyCom hebben ze er één voor 35 euro. En bij Vobis/MediaMarkt vast ook wel...
Gewoon zoeken op wallmount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
-banding
2007wfp A03

-banding: geen (merkbaar)
-input lag: geen (merkbaar)
-ghosting: vergeleken met een 12ms TN scherm, is deze nog beter. Hij komt meer in de buurt van 6~8ms, de specs zijn aan de lage kant.

Ik speel er Unreal Tournament op, en als je daarbij geen last hebt van ghosting issie goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 26-05 18:03
Als ik 't service menu in ga zie ik niet welk paneel ik heb? Enig idee hoe dat kan? Aangepast? Heb de A03 2007WFP.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
-banding
Sinds de A03 zijn al deze problemen opgelost, zoals Supdradictus mij vertelde en tot nu toen deel ik deze mening als ik naar mijn scherm kijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 01-06 15:47
Brad Pitt schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:39:
Vriend van mij heeft een paar keer telefonisch contact gehad met Dell's techsupport en die zeiden dan A04 er zeer spoedig aankwam. Paar wijzigingen die er hoogstwaarschijnlijk in zouden zitten was een werkende 1600x1200 1:1 mode en het kunnen inzoomen op sources kleiner dan native waarbij de aspect ratio intact blijft. Ik heb geen 2407 maar nu schijn je bijv. niet in te kunnen zoomen op het beeld dat een DVD-speler levert waarbij je dan én in de hoogte én in de breedte zoomt. Hij zoomt nu alleen in de hoogte blijkbaar.

Ook het niet kunnen drukken op andere toetsen als je hebt gedrukt op PiP wordt verholpen en zo waren er nog wat dingen.
Ik probeer op dit moment te besluiten of ik nu een rev.3 zal kopen of ga wachten op de rev.4. Ik wil zelf de monitor gewoon gebruiken om te gamen en verder niets (dus geen xboxen, fotobewerking of weetikveel wat hier)... Nu snap ik niet goed wat die werkende 1600x1200 1:1 mode inhoudt, ook het inzoomen op sources begrijp ik niet goed (wanneer doe je dit zoal?). En met PiP ben ik ook nog niet bekend...

Zou iemand me deze minpunten van revisie 3 kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:01
Als je er alleen maar mee gaat gamen is het makkelijk: geen van deze "minpunten" hebben betrekking op jouw eisenpakket dus gewoon doén!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Brad Pitt schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:24:
Als je er alleen maar mee gaat gamen is het makkelijk: geen van deze "minpunten" hebben betrekking op jouw eisenpakket dus gewoon doén!
K ik heb hem gekocht via Ebay, nu hopen dat Supradictus snel reageert...ben zeer benieuwd kan ik wel zeggen :)

Jij wacht nog altijd met de aankoop Brad?

[ Voor 6% gewijzigd door Stoffa op 09-11-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

ik zit hier de orderbevestiging te bekijken van m'n 2407 WFP.

Orderdatum: 27-10-2006,
verwachte leverdatum: 24-11-2006

volgens mij gaf de site 1-2 weken aan en niet een maand, toen ik m'n 2005 FPW bestelde duurde het ook iets van een week. Klopt dit wel?

Morgen maar eens bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Nofi, maar waarom koopt iemand de 2407 nog via dell zelf?...

Ik heb hem sinds gisteren in huis via Supradictus.
Ik kan niet anders zeggen dan TOP.
Geweldige service, geweldige garantie (pixels), geweldig scherm.

Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Stoffa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:41:
Nu snap ik niet goed wat die werkende 1600x1200 1:1 mode inhoudt, ook het inzoomen op sources begrijp ik niet goed (wanneer doe je dit zoal?). En met PiP ben ik ook nog niet bekend...

Zou iemand me deze minpunten van revisie 3 kunnen uitleggen?
een 1:1 1600x1200 mode wil zeggen dat je links en rechts een zwarte balk hebt aangezien de native resolutie 1920:1200 is. In de A03 revisie wordt 1600:1200 opgerekt tot 1920:1200, wat een duidelijke vervorming tot gevolg heeft.Wat het probleem bij inzoomen op sources is weet ik niet. Een DVD die ik afspeel wordt mooi 1:1 opgeschaald in S-video en Composite ingangen. Alleen als je de DVD in een PiP zet, dan heb je geen controle over de aspectratio, dan wordt ie altijd breedbeeld geschaald.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

Vandaag bij Rob ook nog een 2007FP gehaald voor mijn vrouw.
Die vond de 2407WFP iets te groot voor haarzelf 8)7

Makkelijk man, hij zit bij mij om de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:57
De 207WFP is ook stilletjes op de dell website gekomen, ben benieuwd wanneer daar een leuke aanbieding voor komt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
deel website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Zou hij/zij misschien "dell" bedoelen? Fear my powers of deduction, mwuahahahaha! ;)

Edit: volgens het profiel van NOVA betreft het een "hij". Also fear my powers of research, mwuhahahaa! :+ (sorry, het vrijdag-gevoel.)

[ Voor 27% gewijzigd door Ray-zor op 10-11-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey zit Rob toevallig in de buurt van Eindhoven? Ik hoef geen adres of privé gegevens, dat is niet netjes, maar een DM met de plaats of een post hier zou wel helpen. Ik wil hem namelijk echt niet laten opsturen en ga liever met de auto of het OV. In de buurt van Nijmegen, Breda of Roosendaal is ook goed :) !

Ik ben in de markt voor een nieuwe computer met een 2407 erbij :) . Vraag me alleen af, hoe zien games eruit die de monitor moet vervormen? Dus een spel op 1280x1024 of een spel op 1440x900 / 1280x800 / 1400x1050 ... is dat een beetje te doen? Hoop van wel. Ik wil namelijk wachten tot de 8800GTS nog wat in prijs zakt of dat ze komen met een 8600 model :) . Ik ben er een van de hogere middenmoot qua hardware keuze.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Geen idee maar ik zou zeggen neem ff contact met m op:

• GOT: http://gathering.tweakers...D=Supdradictus+&where=GoT (Deel 1 - 4)
• WWW: http://www.google.com/sea...ictus+rob&btnG=Zoeken&lr=

2e vraag zou ik het antwoord niet op weten..want ik heb m (nog :9~ ) niet..wil aanschaffen voor nieuwe systeem:)

[ Voor 55% gewijzigd door nl_umpire op 10-11-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
zonoskar schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:16:
[...]

een 1:1 1600x1200 mode wil zeggen dat je links en rechts een zwarte balk hebt aangezien de native resolutie 1920:1200 is. In de A03 revisie wordt 1600:1200 opgerekt tot 1920:1200, wat een duidelijke vervorming tot gevolg heeft.Wat het probleem bij inzoomen op sources is weet ik niet. Een DVD die ik afspeel wordt mooi 1:1 opgeschaald in S-video en Composite ingangen. Alleen als je de DVD in een PiP zet, dan heb je geen controle over de aspectratio, dan wordt ie altijd breedbeeld geschaald.
Is die 1:1 mode in de A03 revisie wel mogelijk bij 1280*1024 en 1024*768?
Weet wel zeker dat m'n videokaart geen 1920*1200 aankan in spellen ;)

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotr28
En weer is de levering vertraagd met twee weken. 16 oktober besteld. Verwachte leverdatum 30 november. Heb ze maar eens gebeld. Dell zegt te wachten op leveranciers en hopen de schermen volgende week weer binnen te krijgen. Zo niet dan cancel ik de order en bestel maar via Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
Mocht je dit lezen Supradictus, echt thanx voor iedereen die je aan een geweldig monitor helpt, voor een geweldige prijs ;)

2 vrienden van mij hebben er vorige week 2 bij hem opgehaald, nadat ze de Del 2407 bij mij thuis hebben zien staan :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Cassius schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:21:
Hey zit Rob toevallig in de buurt van Eindhoven? Ik hoef geen adres of privé gegevens, dat is niet netjes, maar een DM met de plaats of een post hier zou wel helpen. Ik wil hem namelijk echt niet laten opsturen en ga liever met de auto of het OV. In de buurt van Nijmegen, Breda of Roosendaal is ook goed :) !

Ik ben in de markt voor een nieuwe computer met een 2407 erbij :) . Vraag me alleen af, hoe zien games eruit die de monitor moet vervormen? Dus een spel op 1280x1024 of een spel op 1440x900 / 1280x800 / 1400x1050 ... is dat een beetje te doen? Hoop van wel. Ik wil namelijk wachten tot de 8800GTS nog wat in prijs zakt of dat ze komen met een 8600 model :) . Ik ben er een van de hogere middenmoot qua hardware keuze.
Amersfoort, midden van het land dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Oke, bedankt :) . Weet iemand iets over die 2e vraag?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Is prima te doen hoor

En anders kan je dit proberen:

http://www.widescreengami...iki/index.php?title=UniWS

Dan kan je resoluties veranderen naar breedbeeld resoluties, ik heb het gedaan bij NFS:C en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Bovendien kun je in de settings van je videodriver (in ieder geval bij nVidia) de schaling uitzetten, zodat er geen vervormd beeld getoond wordt. Heb je wel een stuk scherm over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik wil nog wat kwijt over Supradictus. Prima man, top service. Alleen jammer dat hij had gezegd dat 't scherm alleen maar duurder zou worden, dus toen ben ik uiteindelijk toch tot koop overgegaan (vorige maand). Nu is 't scherm 50 euro goedkoper geworden, en dat terwijl ik eigenlijk had kunnen wachten met 't kopen van het scherm (monitor was eigenlijk voor m'n verjaardag a.s. maandag bedoeld). Maar goed, jammer, valt weinig aan te doen. Maar pas wel op dus :)

Voor de rest echt super bij 'em hoor _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Ivo NL op 15-11-2006 08:02 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij een resolutie die niet 1200 pixels hoog is, kun je in het menu van de 2407PW de 1:1 optie kiezen. Dan hou je dus een hoop zwart over, maar wel haarscherp. Anders kun je acpect gecorrigeerd zoomen, maar dat is dus wat minder scherp.

Maar in games merk je de interpolatie niet zo goed als in desktop mode, dus dat zou geen probleem moeten zijn in zoom modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Even een vraagje mbt een goeie 3D kaart voor de 2407. Wat raden jullie aan tav wat er nu op de markt is? Ik merk dat mijn ATI9600 het niet altijd helemaal lekker aan kan.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40
offtopic:
Hoort eigenlijk niet in dit topic hè ;)

Ik heb net de Asus 7600GS gekocht, (in de silent uitvoering). De meeste spellen kun je zo op de native resolutie spelen.

Hmm, wacht even, ik heb je 2007, dus dat is in 1680x1050.

[ Voor 9% gewijzigd door SysRq op 13-11-2006 16:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
zonoskar schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:23:
Bij een resolutie die niet 1200 pixels hoog is, kun je in het menu van de 2407PW de 1:1 optie kiezen. Dan hou je dus een hoop zwart over, maar wel haarscherp. Anders kun je acpect gecorrigeerd zoomen, maar dat is dus wat minder scherp.

Maar in games merk je de interpolatie niet zo goed als in desktop mode, dus dat zou geen probleem moeten zijn in zoom modus.
Ik heb zelf een 2407 en hoewel deze optie wel in het menu staat is deze meestal grijs.
Merk dat de optie beschikbaar komt als ik een bepaalde resolutie selekteer maar bv
bij het opstarten van de PC of in dos gedisabled is.

Het lijkt alsof dit alleen bij 16:10 verhoudingen werkt
(ik heb een ATI kaart misschien dat dit hier ook iets mee te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Anoniem: 44718 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:27:
Even een vraagje mbt een goeie 3D kaart voor de 2407. Wat raden jullie aan tav wat er nu op de markt is? Ik merk dat mijn ATI9600 het niet altijd helemaal lekker aan kan.

Iemand een tip?
Ik heb gewoon 2 6800ultra's gekocht voor erg weinig (die dingen kosten geen drol meer) en in SLI gezet.

Draait alles super :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20:02

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Anoniem: 104854 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:31:
[...]

Ik heb gewoon 2 6800ultra's gekocht voor erg weinig (die dingen kosten geen drol meer) en in SLI gezet.

Draait alles super :9
Aangezien ie een 9600 heeft, heeft ie AGP en zodoende niet de beschikking over SLI....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

Sinds een paar dagen trots bezitter van de 2407 (via 4launch), ik heb alleen een (misschien domme) vraag. Hoe kom ik in het service menu om de firmware te controleren? Ik zie namelijk geen informatie daarover in het OSD?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Scherm uit, + en menu knop tegelijk indrukken en daarna op de 'aan knop' (terwijl je de + en menu knop nog inhoudt). Dan zul je merken dat 't scherm iets langer nodig heeft om aan te gaan, en dan druk je op de - knop (andere knoppen loslaten). Bij mij (A03) staat daar niks meer over de firmware en ook niet over 't gebruikte paneel.

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 15-11-2006 08:07 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
Anoniem: 44718 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:27:

Iemand een tip?
Ligt er sterk aan welke spellen je gaat spelen.
De nieuwe Radeon X1950 pro (AGP) komt binnenkort en is verruit de snelste AGP kaart die er is. (rond de 200 en 250 euro) Dan kun je nieuwe DX9 spellen ook op je native resolutie goed spelen.
Anders moet je misschien gaan denken aan een Radeon X1600 / X1650 (pro, xt) of een GeForce 7600 (GS, GT). Voor hele nieuwe spellen moet je dan misschien een resolutie lager pakken.

Het verschil tussen de X1950 pro en de andere twee is wel enorm groot.
Misschien handig als je even aangeeft welke spellen je veel speelt.

Als je het geld ervoor over hebt zou ik altijd voor de X1950 pro gaan, heeft alle features van een high-end kaart voor een midrange prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door MoXeh op 17-11-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotr28
Hij is eindelijk binnen. Maar het is het wachten waard geweest. Hij hangt aan mijn Dual G5 Apple. Prachtig plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196662

Dit topic nog maar eens een kick geven.

Gisteren is de 2407wfp toegekomen en het scherm is meer dan ik ooit had kunnen denken.
Vaarwel 19"CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n 2407 kwam vandaag aanzetten...

maar toen was ik niet thuis, dus komen ze 'm donderdag nog eens aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Laatst online: 30-05 16:53
Meer mensen die wachten op de A04 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 11:03

pim

Kan je op de 24" 1900*1200 scherm, ook een Playstation3 aansluiten met een 1080P signaal? Of een Xbox360 met een 1080P signaal..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Vanochtend is ook mijn 2407WFP (eindelijk) geleverd! (ze waren maandag al langsgeweest).
Wat een scherm zeg :) prachtig. Kan mijn logge 22" CRT eindelijk de deur uit.
Ziet er allemaal prima uit, geen dode pixels whatsoever

musica | fotografica | amalia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:09

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Ik heb sinds een kleine week een 2007WFP (A03). Alhoewel ik de 2e monitor mis (had eerst 2 x Iiyama VMP 17") bevalt ie erg goed. Mooie kleurweergave, redelijke responstijd en toch wel een stuk groter dan mn vorige monitor.

Ik heb em btw bij supradictus besteld; na overmaken van het geld was de monitor binnen een dag geleverd. Toen er vervolgens een subpixel na een dag of 2 was dood gegaan de monitor zonder problemen omgeruild. En sinds gister geniet ik dus weer van een scherm zonder dode pixels. Prima service dus.

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarry
  • Laatst online: 15-02-2024
Trenzer schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:33:
Is hier iets over bekent dan? Heeft Dell al laten weten dat er een A04 aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Modalen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 11:35
Ja, ik. Ik ga niet bijna 800 euro betalen voor een monitor die niet af is (denk aan de 1:1 mode die niet werkt bij 1600x1200 bijv). Alhoewel het natuurlijk maar de vraag is of dit soort dingen in een volgende revisie opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Ja ik wacht ook wel een beetje, tenzij de A03 ineens goedkoper wordt :P maar dat zal wel niet. Beetje jammer dat het zo lang duurt voor zo'n revisie is doorgevoerd.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Laatst online: 30-05 16:53
Tarry schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:20:
[...]
Is hier iets over bekent dan? Heeft Dell al laten weten dat er een A04 aankomt?
Hier is niets over bekent, maar wel bekend. Lees eens 2 of 3 pagina's terug, dan zie je dat iemand hier iets over schreef.

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb afgelopen maandag m'n 24" Dell in ontvangst mogen nemen. Geen dooie pixels. Ben, tot nu toe, erg tevreden over het scherm. Ik denk dat ik dan ook maar besluit dat m'n Eizo F931 de deur uit gaat, definitief wel te verstaan.

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik heb afgelopen weekend bij Supradictus de 2007WFP besteld. Zondag het geld overgemaakt. Dinsdag kreeg ik een mailtje dat hij diezelfde dag nog de monitor zou versturen. Heb de monitor nog steeds niet ontvangen echter. En ik heb vanochtend een mailtje gestuurd of hij misschien een track & trace nummer o.i.d. heeft, maar nog geen reactie :?
Meer mensen zulke ervaringen met Supradictus? Of kunnen die pakjes bezorgers gewoon niets?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Stoffa
McFlipp schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:26:
Ik heb afgelopen weekend bij Supradictus de 2007WFP besteld. Zondag het geld overgemaakt. Dinsdag kreeg ik een mailtje dat hij diezelfde dag nog de monitor zou versturen. Heb de monitor nog steeds niet ontvangen echter. En ik heb vanochtend een mailtje gestuurd of hij misschien een track & trace nummer o.i.d. heeft, maar nog geen reactie :?
Meer mensen zulke ervaringen met Supradictus? Of kunnen die pakjes bezorgers gewoon niets?
Ik denk t laatste want er zijn er heel veel mensen (mijzelf inclusief) die heel goede ervaringen met Supradictus hebben.

• Ivo NL
@McFlipp: Volgens mij heeft de bezorgingsservice van Supradictus géén track&trace service. Ik heb er ook geen gehad maar hij is toch veilig aangekomen :)

Android fanboy

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 14:16

Blord

Hello Kitty !

Mijn ervaring met Supradictus is zeer positief. Ik heb mijn 2407WFP maandag besteld en het geld overgemaakt. Woensdag lag het al voor mijn deur. En dat in Belgie !! :P
Ik wist dat mijn monitor geen enkele foute pixel had want Supradictus checkt alle monitoren voordat ze verzonden worden.

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 14:37
Ik heb mijn 3007wfp bij supradictus gekocht. geen problemen. Zeer blij dat ik hem bij supradictus heb gehaald.

Mainuser X schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:49:
Ik heb mijn 3007wfp bij supradictus gekocht. geen problemen. Zeer blij dat ik hem bij supradictus heb gehaald.
30" = geweldig! 8)

Ik heb vandaag m'n 2407 WFP binnen gekregen, ben er dik tevreden mee. Heeft itt m'n 2005 FPW geen last van backlight bleeding en het is ook een ideaal TV formaat imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Het was een foutje van Supradictus! Hij was iets vergeten. Totaal geen probleem dus! Als het goed is ligt mijn scherm overmorgen op de mat ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb van de week mijn 2407 ontvangen (was trouwens pas op 4 december verwacht) maar er valt me iets vreemds op; ik heb ook een 2405 en die heeft totaal geen last van Ghosting maar de 2407 wél heel erg! Valt bijvoorbeeld ook erg op als ik door dit forum heen scroll, ik krijg dan een licht cyaan/groenige nasleep.. Heb m aangesloten via DVI. De bijgeleverde dvi kabel gaf trouwens een nare 1 pixel hoge storing over de gehele breedte, na vervanging van de kabel was dit over..

[ Voor 28% gewijzigd door dadj op 24-11-2006 10:30 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

dadj schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:26:
Ik heb van de week mijn 2407 ontvangen (was trouwens pas op 4 december verwacht) maar er valt me iets vreemds op; ik heb ook een 2405 en die heeft totaal geen last van Ghosting maar de 2407 wél heel erg! Valt bijvoorbeeld ook erg op als ik door dit forum heen scroll, ik krijg dan een licht cyaan/groenige nasleep.. Heb m aangesloten via DVI.
[...]
Hebben meer mensen, waaronder ikzelf, last van. Oplossing is om in het OSD de kleurenschema op custom te zetten. (Zit nu niet achter het de 2407 dus kan de exacte benamingen niet checken) Zonder dat je iets aan rood/groen/blauw waardes hoeft te veranderen, verdwijnt de groene waas. Vreemd, maar ja zolang het werkt...
dadj schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:26:
De bijgeleverde dvi kabel gaf trouwens een nare 1 pixel hoge storing over de gehele breedte, na vervanging van de kabel was dit over..
Had ik soms ook, voornamelijk als er in de internetbrowser een foto of filmpje werd getoont. Tevens leverde sommige plaatjes op donkere vlakken flikkerende blauwe vlekjes op. Het scherm aan en uit zetten hielp altijd. Nadat ik eindelijk mijn nieuwe videokaart had ontvangen (7950GX2 in plaat van Radeon 9800Pro :)) waren die verschijningen direct verdwenen. Oorzaak ligt hoogstwaarschijnlijk niet bij het scherm. Mogelijke oplossingen die ik toen heb gelezen op verschillende fora:
- een beetje fatsoenlijke kaart aanschaffen (zoals ik heb gedaan) want 1920x1200 is niet niks en er waren meerdere meldingen van vooral "pre-historische" vidkaar-houders
- andere kabel (zoals jij hebt gedaan)
- aansluiten op de andere DVI uitgang (als je kaart er twee heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ray-zor schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:46:
Mogelijke oplossingen die ik toen heb gelezen op verschillende fora:
- een beetje fatsoenlijke kaart aanschaffen (zoals ik heb gedaan) want 1920x1200 is niet niks en er waren meerdere meldingen van vooral "pre-historische" vidkaar-houders
- andere kabel (zoals jij hebt gedaan)
- aansluiten op de andere DVI uitgang (als je kaart er twee heeft)
Dank je! :)

ik heb in deze (oude) pc een GeForce 6800GT zitten, lijkt me meer dan krachtig genoeg.
Met de Custom settings is het inderdaad een enorm stuk minder, "vaag".. Op gaming mode zetten lijkt wel nog iets beter te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 24-11-2006 12:09 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Helaas is bij de Gaming (en ook Entertainment) modus het banding probleem nog overduidelijek aanwezig. (Mocht je niet weten wat hiermee bedoelt wordt, pluis dan dit topic en het vorige deel maar even uit..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174827

Ik heb sinds een week of 4 af en toe problemen met zwart knipperde, en soms helemaal wegvallen van mijn beeldscherm Dell 2007wfp (rev A02) via dvi.

Ik heb reeds een andere DVI kabel en een andere voedingkabel geprobeerd. Nu kom ik er vandaag pas achter dat de monitor het ook heeft als hij los is gekoppeld van de pc. Het scherm waarbij de tekst "No DVI-Cable" te zien moet zijn, knippert dan ook. Het vreemde is dat er ook dagen zijn dat het probleem zich geheel niet voordoet.

Het lijkt dus zeer waarschijnlijk dat het aan de monitor ligt, is dat een bekend probleem bij deze monitor? Of kunnen er andere oorzaken zijn?

(Ik heb hem in september via Dell aangeschaft, maar nog geen contact gezocht met Dell)

p.s. ik zag er ook een ander topic over: [TFT] Beeld knippert/gaat op zwart bij DVI
maar daar stond niets over de 2007wfp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Heeft iemand een foto van de kwaliteit van de s-video ingang van de dell 2007wfp of de 2407wfp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ylja
  • Laatst online: 24-12-2023
ik heb een vraagje... ik heb momenteel de oude 2005FPW 20" dell aangesloten op mijn Dell 6400 Laptop en dat werkt geweldig... Ik wou eerst de nieuwe 30" aanschaffen, maar dat zal niet werken op mijn laptop denk ik... Maar nu vraag ik me af, zal die 24" wel werken? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 06:28
ylja schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:19:
ik heb een vraagje... ik heb momenteel de oude 2005FPW 20" dell aangesloten op mijn Dell 6400 Laptop en dat werkt geweldig... Ik wou eerst de nieuwe 30" aanschaffen, maar dat zal niet werken op mijn laptop denk ik... Maar nu vraag ik me af, zal die 24" wel werken? Thx
Hij werkt sowieso wel, maar je zult even de specs van je laptop moeten raadplegen of hij ook in de native resolutie kan weergeven. Die moet 1920x1200 zijn.

edit: ik heb er even op gegoogled en jouw grafische chip (Intel 950) kan maximaal 2048x1536 aan. Het kan dus inderdaad. Jammer is wel dat het een shared memory systeem is, daar ben ik niet zo weg van.

[ Voor 16% gewijzigd door grun93 op 26-11-2006 19:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Jeej, ik heb een 2007fp. :P
Stukken beter dan zo'n lompe crt. :9
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.