Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 6.415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Anoniem: 125106 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:22:
Maar nog steeds snap ik dat hele verhaal van Supradictus niet: wat is nu de reden waarom hij deze schermen een pak goedkoper kan verkopen dan Dell zelf?
Dit doet toch vermoeden dat het refurbished modellen zijn?
Waarom zou Dell hier aan meewerken?
[gis & leek modus]Misschien een kanaal van Dell om een hoge markt penetratie van hun schermen te krijgen en zo op de lange termijn een groot marktaandeel te behouden. Wanneer ze dit zelf via hun site zouden doen zouden ze misschiien beschuldigt kunnen worden van concurrentie vervalsing.[/]

Daarnaast zit er gewoon garantie op die schermen dus waarom zou je niet via hem kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brakkie op 01-12-2006 13:40 ]

Systeem | Garmin Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maar nog steeds snap ik dat hele verhaal van Supradictus niet: wat is nu de reden waarom hij deze schermen een pak goedkoper kan verkopen dan Dell zelf?
Volgens mij besteld hij voor zijn bedrijf grote aantallen schermen bij dell, daar zal hij wel wat korting op krijgen ofzo?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-04 20:41
Hij koopt ze in amerika ;) Er zit namelijk een stekker bij die bij de Europese schermen niet meegeleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 01-05 21:25
Huh? Ik heb geen andere stekker erbij gehad hoor bij hem... Wat hij tegen mij heeft gezegd is dat hij veel inkoopt bij Dell en daardoor goedkoper kan krijgen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

En tegen mij heeft ie gezegd dat hij connecties binnen Dell heeft. Om precies te zijn met de "oud-baas" van Dell (International CEO? Directeur NL-tak?). Ooit werkte hij als accountmanager bij Dell en koopt hij ze volgens hun inkoopprijzen. Dat vinden de andere accountmanagers niet zo leuk en wilde hij dat ik dat liever niet op internet zou plaatsen. Nou, bij deze doe ik het lekker toch en vraag me sterk af welke versie van al die verhalen die hij mensen verteld heeft nou echt kloppen.

Persoonlijk interesseert me dat geen achterwerk, want mijn indruk is dat hij goedkoop is, snel levert (zelfs aan huis indien het net uitkomt icm mobiele pin), prima pixel-garantie heeft, niet moelijk doet over RMA, netjes een factuur van de transactie meegeeft (of mailt) en algemeen gesproken betrouwbaar overkomt.

Iedereen is natuurlijk verder vrij om voor zichzelf "het risico" van met hem in zee gaan in te schatten. ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

Ze zijn dan meestal, zoals dat heet, "van de vrachtwagen gevallen". 8)
Er wordt hier gewoon geld witgewassen. Geen probleem hoor, draait half de nlse economie op.
(Was het ook alweer, 18 miljard euro/jaar wassen we in NL wit?)

[ Voor 0% gewijzigd door jubeth op 04-12-2006 19:46 . Reden: het werd te serieus genomen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Julius schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:59:
[...]
Ze zijn dan meestal, zoals dat heet, "van de vrachtwagen gevallen".
Lijkt me onzin. "Van de vrachtwagen gevallen" is nooit met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 10:00
Was er eigenlijk helemaal uit dat ik de Acer 24" ging halen (voor zo'n 700 euro) maar nu heeft Dell hun 24" in de aanbieding voor iets over de 800 (beide prijzen inc. BTW). Heeft iemand ervaring met beide schermen en is de Dell die 100 euro extra waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ivo NL schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:25:
Huh? Ik heb geen andere stekker erbij gehad hoor bij hem... Wat hij tegen mij heeft gezegd is dat hij veel inkoopt bij Dell en daardoor goedkoper kan krijgen.
Dat lijkt me inderdaad de voornaamste reden. Als je 50 schermen tegelijk besteld, geven ze al sneller wat korting dan als je er ééntje bestelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125106

Maar wie zegt dat er effectief garantie op zit?
Als ik 2 jaar later problemen krijg met het scherm, wie kan me garanderen dat Dell het repareert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-05 23:56
Ik hoop dat ik binnenkort ook de eigennaar word van dit scherm (24"). :9

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11-2024
van de vrachtwagen gevallen _/-\o_

supra is gewoon verkoper van (zijn bv?) een BV.. je koopt dus gewoon het scherm van een bedrijf.. niet particulier..

de prijzen verschillen niet zoveel (50 euro), 30 inch scheelt wel veel..

de bv koopt waarschijnlijk veel bij dell in zodat dell minder kosten maakt per scherm en er korting gegeven kan worden (zoals bedrijven ook met korting bij dell inkopen).. 4launch verkoopt het scherm ook.... bovenstaande lijkt me allemaal vrij logisch

de ebay verkoper levert supersnel.. dat is natuurlijk 100X fijner dan een maand wachten op een schermpje :') pixelgarantie is ook fijn (alhoewel je bij dell dit ook hebt lees ik her en der, alleen zetten zij dit niet op de website)

anyway over de prijs van de 24 bij dell.. +/- 1 maand geleden was de prijs iets van 850 bij dell dacht ik... toen is de ebayverkoper met zijn orijs naar ca 780 gegaan.. Na enige tijd ging de prijs bij dell omhoog naar 1000 Euro! (wtf). Vorige week is de prijs bij dell weer naar beneden gegaan naar 800..

Nu vraag ik me af.. mensen die het scherm bestelden toen die 1000 was.. die zijn toch gewoon flink 'genaaid' }:O die hebben waarschijnlijk de prijzen niet goed in de gaten gehouden.. maar het viel me iig op dat dell geen moeite ermee heeft om de prijs van een scherm de ene week met ca 20% te verlagen, dan te verhogen om dan wederom te verlagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Anoniem: 125106 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:14:
Maar wie zegt dat er effectief garantie op zit?
Als ik 2 jaar later problemen krijg met het scherm, wie kan me garanderen dat Dell het repareert?
Als ik het goed begrijp, komt alles met factuur en al. Je koopt dus bij een bedrijf, dat wettelijk verplicht is 2 jaar garantie te geven (Supradictus geeft zelfs 3 jaar garantie als'k mij niet vergis). Dit zou ook een reden voor de goedkope prijs kunnen zijn, dat Supradictus de schermen zonder garantie koopt en hoopt dat er niet te veel defect gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo nou ik heb nu ook een weekje de 2007WFP in mijn bezit.
Ik had eerst een Iiyama 17" Vison Master Pro (uit 2000). Dus dit is wel een flink verschil ;)

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik zeer te spreken ben over dit scherm. Alles is werkelijk fantastisch eigenlijk. De aansluit mogelijkheden, het OSD, de vormgeving en natuurlijk het scherm zelf!
De kleuren zeer zeer mooi en natuurgetrouw. De scherpte is erg goed en de resolutie bevalt me ook prima. Draaide op die 17" 1280x960 en dit is ongeveer qua grootte van letters/icoontjes etc. hetzelfde, alleen heb ik nu gewoon nog meer scherm oppervlak. Heerlijk dus.
In games presteert ie ook prima, ik zie in ieder geval geen ghosting en ik heb ook geen last van input lag o.i.d.
Banding problemen heb ik ook niet. Al met al dus een prachtig scherm!

Oh en bedankt Supradictus! :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11-2023
ComBax schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:42:
[...]

Als ik het goed begrijp, komt alles met factuur en al. Je koopt dus bij een bedrijf, dat wettelijk verplicht is 2 jaar garantie te geven (Supradictus geeft zelfs 3 jaar garantie als'k mij niet vergis). Dit zou ook een reden voor de goedkope prijs kunnen zijn, dat Supradictus de schermen zonder garantie koopt en hoopt dat er niet te veel defect gaan ;)
Ik heb begrepen van Rob dat Dell de garantie na de 1e maand oppakt met dezelfde voorwaarden als wanneer je daar rechtstreeks gehaald zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04 11:48
Heb nu zoals meerdere mensen hier een 2407wfp voor mn neus staan, erg nice :) .

Na tijdje dit topic gelezen te hebben en reviews en foto's bekeken te hebben moest ik hem gewoon hebben, en uiteraard ook van supradictus (goeie vent) in mijn geval bij hem opgehaald.

Om nog een aantal twijfelaars over de streep te trekken hier een picture samen met mn oude 17" tft.

[img=http://img473.imageshack.us/img473/4424/img00791lj2.th.png]

zo denk ik dat ie beter is? nog niet echt ervaring met plaatjes namelijk

[ Voor 41% gewijzigd door Follie op 04-12-2006 15:15 ]

'Mac Pro' & Blackbook 1st generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Je plaatje doet het niet. ;) En ja ik ben zo'n twijfelaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 13:25
denizg schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:13:
Heb deze vraag ook onder "het grote 20" en groter" topic gesteld maar helaas geen replys op gekregen. Dus hierbij stel ik mijn vraag nogmaals, maar dan onder de DELL topic gezien het om DELL schermen gaat.

We hebben nieuwe schermen nodig op de zaak voor onze workstations.

Gebruik van schermen / doel:
De TFT schermen zullen enkel gebruikt worden voor productie/werk. Met werk bedoel ik puur grafisch werk en animatie. Hebben hiervoor lange tijd gewerkt met 19" CRT monitors.

The Question:
Welke van de twee opties wordt aangeraden (en liefst ook waarom):
- optie 1: 2x 20" TFT GEEN BREEDBEELD(!!!)
- optie 2: 1x 24" TFT
Qua prijs komen ze ongeveer op hetzelfde uit rond de 1000 euro.

Ik heb in het vorige topic gelezen dat een breedbeeld setup beter zou zijn voor grafisch werk, maar hierbij is niet gekeken of vergeleken met een setup zoals beschreven hierboven.
Ik zit met precies dezelfde kwestie, om precies dezelfde reden. Nog een optie is misschien
2407WFP + 2007FP... (da's dus 1920+1600 x 1200) Best of both worlds... (en diep in de buidel tasten..) :9 >:)

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Iemand een tip met betrekking tot een videokaart die al het geweld van deze monitor aan kan? Budget is rond de 350 euro dus er moet wel wat leuks mee te krijgen zijn, geen idee welke.

Ik heb overigens de 2407.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Anoniem: 44718 schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:46:
Iemand een tip met betrekking tot een videokaart die al het geweld van deze monitor aan kan? Budget is rond de 350 euro dus er moet wel wat leuks mee te krijgen zijn, geen idee welke.

Ik heb overigens de 2407.
Zoek op http://tweakers.net/pricewatch wat je kunt krijgen voor dat geld (neem dan wel een Nvidia 7... of ATI X....) Kijk vervolgens op http://www23.tomshardware.com/graphics.html wat het snelste is voor het spel wat je het meest speelt en dan kom je waarschijnlijk bij een x1900 xt of een 7900 GT uit. ;)

Edit: misschien kun je trouwens beter even 50-75 euro meer sparen/uitgeven en een Nvidia 8800GTS kopen. Die zijn op hogere resoluties in verhouding stukken sneller en je hebt meteen een DirectX 10 kaart. Hoef je teminste niet over een jaar weer up te graden omdat je geen DX10 spellen kan spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door -DG- op 04-12-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
Ik heb een ATI X1900XT 256 MB en daarmee kan ik call of duty 2 op medium settings spelen, dus als je veeleisend bent dan moet je toch gaan denken aan een X1950XT of nog beter en voor de toekomst een nVidia 8800GTS, mja.. dan moet je idd over je budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-04 23:14
Ik ben al geruime tijd aan het wachten tot er eindelijk een goede revisie (first final) van de 2407WFP uitkomt (sinds jan 2006).
Nu de 2707WFP ook binnenkort (enkele maanden) zijn intrede maakt ben ik benieuwd of er iemand is die weet hoelang het gemiddeld duurt voordat er een "die" update/revisie van de gebruikte IC's beschikbaar is. Dell/Genesis weet al lang van de problemen en de huidige workarounds (A01 tm A03) zijn softwarematige patches om het maximaal haalbare uit de huidige hardware te halen.
Ik ga er nu even vanuit dat ze voor de 2707WFP dezelfde controller chipset gebruiken aangezien de resolutie gelijk is (want anders denk ik dat er nooit een "die" rev. komt).
De 22 inch Dell heeft een lagere resolutie en zal ongetwijfeld ook een andere chipset bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:05
Follie schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:12:
Ik heb een ATI X1900XT 256 MB en daarmee kan ik call of duty 2 op medium settings spelen, dus als je veeleisend bent dan moet je toch gaan denken aan een X1950XT of nog beter en voor de toekomst een nVidia 8800GTS, mja.. dan moet je idd over je budget
offtopic:
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem maar heb Call of Duty 2 op maximum settings (4x AA) op 1600x1200 (mag aannemen dat breedbeeld ook zat moet lukken).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
hmm raar, nja ik heb alleen de singelplayer gespeelt(mss maakt het iets uit?) en ik ben toen bezig geweest met het atitool en fraps om wat sneller te krijgen, mss heeft fraps invloed? Het aantal pixels wat meer is bij mij is 17% dus dat heeft denk ik maar een klein beetje invloed. ( het verschilde ook erg veel welke map ik speelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Laatst online: 29-04 17:25
Op de pagina van Supradictus staat nu dat het Revision A03-b betreft. Ben benieuwd wat daar nu weer anders aan is dan de oorspronkelijke A03. ;)
link

[ Voor 26% gewijzigd door Trenzer op 06-12-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 03-05 09:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Trenzer schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:35:
Op de pagina van Supradictus staat nu dat het Revision A03-b betreft. Ben benieuwd wat daar nu weer anders aan is dan de oorspronkelijke A03. ;)
link
Ik heb al gegoogled op revisies en de verschillen ertussen, maar kan niet veel nuttigs vinden. Ik ben ook wel benieuwd wat er veranderd is en of/wanneer de rev04 komt. Ik ga binnenkort ook een 2407 bij Supradictus bestellen denk ik (hopend dat de rev04 er snel is). Aan de andere kant denk ik of ik nou zo veel last van evt. problemen van de rev03 zou hebben. Zelfs op m'n Samsung 173P (25ms) heb ik niet echt bijster veel last van ghosting in games, dus zo kritisch zal ik wel niet zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
de prijs van de 2407 is bij supradictus gedaald naar € 739! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189558

iemand wellicht de Dell 2407 aangesloten op de xbox360 via vga. Zo ja weet ik graag welke instellingen jullie gebruiken, qua brightnes en zo.
Ik heb nog steeds het idee dat ik geen optimale setting heb gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189558 op 08-12-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 03-05 09:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik ga maar even wachten tot begin volgend jaar met de aanschaf. Hopelijk is er dan een nieuwe, verbeterde revisie. En dan kan ik eerst m'n systeem upgraden zodat ik ook wat met al die pixels kan.
Bijkomend voordeel is dat ik m'n oude meuk dan vast weer kan verkopen zodat ik weer eerder geld voor de 2407 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01 20:33

BEVEL

s9.BeVeL

Als het goed is krijg ik de 24" vandaag thuis afgeleverd.
Hopelijk komen ze een beetje in de avond langs als ik thuis ben.

Ik zal em voornamelijk voor mijn xbox 360 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Laatst online: 22-03-2020
van mijn kant dan ook nog maar even een xbox 360 gerelateerd vraagje, naar deze vraag van mij een tijdje geleden:
Boeiend schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:55:
Over die features ff een vraag idd.
Ik heb zojuist de fall-update gedaan op mijn xbox 360, nu kan je via component ook 1080p en via vga 1920x1080.
Dit is heel mooi maar mijn 2407 schakeld bij VGA en 1920x1080 automatisch op "Fill"(Wide Mode), en hierdoor worden de verhoudingen uiteraard verneukt.
Mij lijkt me het zo dat ie op 1:1 of 4:3 ingesteld moet worden, maar dit lukt niet, omdat de Wide Mode setting niet meer te bereiken is. Iemand een idee om dit te omzeilen. Anders moeten we tot een spring-update oid wachten als Microsoft eindelijk zo vriendelijk is om gewoon 1920x1200 te bieden.
Dus nu er een aantal mensen zijn die een A03 hebben of die ff willen checken of zij op 1080p ook geen goede compatibiliteit hebben via vga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik kan me voorstellen dat de monitor hetzelfde reageert als wanneer je een 1600x1200 resolutie aanbiedt. Op mijn A03 scherm kun je dan ook niet meer een 1:1 verhouding kiezen uit het menu (grijs gemaakt). Mij lijkt dat er ergens in de firmware staat dat als 1 van de resolutie parameters gelijk is aan max, dat dan de 1:1 menu entry disabled wordt. Erg dom, maar het is niet anders.

Het lukt me niet om mijn Mac op 1920x1080 te krijgen, maar mijn windows bak wou wel. In 1920x1080 mode heb ik gewoon een uitgetrokken beeld. Al merk je er niet veel van. De 1:1 menu entry is idd grijs.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Laatst online: 00:26

Church of Noise

Drive it like you stole it

zonoskar schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:09:
Ik kan me voorstellen dat de monitor hetzelfde reageert als wanneer je een 1600x1200 resolutie aanbiedt. Op mijn A03 scherm kun je dan ook niet meer een 1:1 verhouding kiezen uit het menu (grijs gemaakt). Mij lijkt dat er ergens in de firmware staat dat als 1 van de resolutie parameters gelijk is aan max, dat dan de 1:1 menu entry disabled wordt. Erg dom, maar het is niet anders.

Het lukt me niet om mijn Mac op 1920x1080 te krijgen, maar mijn windows bak wou wel. In 1920x1080 mode heb ik gewoon een uitgetrokken beeld. Al merk je er niet veel van. De 1:1 menu entry is idd grijs.
Kijk, dat vind ik nu spijtig. Ik had bijna 'n 2407 besteld, maar nu twijfel ik weer ernstig... Is er een manier om die 1:1 op 'n andere manier te enablen? (ik vrees van niet, maar goed...)
Weet er iemand wat er anders zal zijn aan rev 04?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Church of Noise schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:58:
[...]

Kijk, dat vind ik nu spijtig. Ik had bijna 'n 2407 besteld, maar nu twijfel ik weer ernstig... Is er een manier om die 1:1 op 'n andere manier te enablen? (ik vrees van niet, maar goed...)
Weet er iemand wat er anders zal zijn aan rev 04?
1:1 kun je in de drivers van je videokaart afdwingen. Tenminste, bij nVidia kaarten in ieder geval, ATi weet ik niet. Zo draai ik op mijn 2407 FEAR netjes op 1600x1280 1600x1200 zonder vervormingen

Edit: Zonoskar wees me op een foutje in de door mij genoemde resolutie van FEAR. Thx.

[ Voor 9% gewijzigd door Ray-zor op 12-12-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

1600x1280? of bedoel je 1600x1200?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Ik heb links, onder en rechts last van backlight bleeding als het donker is. Is dit normaal? :'(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
MIJN GOD WAT DOE IK NU? Ik stop een verkeerde memorycard in de cardreader, en nu zijn het stickje van mijn PSP vast in de gleuf van de cardreader! HOE HAAL IK HEM ERUIT?? 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Denizz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:21:
MIJN GOD WAT DOE IK NU? Ik stop een verkeerde memorycard in de cardreader, en nu zijn het stickje van mijn PSP vast in de gleuf van de cardreader! HOE HAAL IK HEM ERUIT?? 8)7 :X
Precies het tegenovergestelde van hoe je hem erin hebt gekregen? Wel voorzichtig zijn natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200718

Jongens, ik heb naar mijn mening ook behoorlijk wat 'backlight bleeding' op mijn 2407 WFP wanneer ik het beeld op volledig zwart zet dan heb ik in alle vier de hoeken van de monitor een behoorlijk 'mistig' gebied....

Stel ik me nu aan en heeft elke monitor dit, of is het een goede reden om hiermee terug te gaan?

Misschien dat iemand een paar foto's/screenshots kan uploaden van haar scherm bij volledig zwart beeld, zodat ik iets te vergelijken heb.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Anoniem: 200718 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:14:
Jongens, ik heb naar mijn mening ook behoorlijk wat 'backlight bleeding' op mijn 2407 WFP wanneer ik het beeld op volledig zwart zet dan heb ik in alle vier de hoeken van de monitor een behoorlijk 'mistig' gebied....

Stel ik me nu aan en heeft elke monitor dit, of is het een goede reden om hiermee terug te gaan?

Misschien dat iemand een paar foto's/screenshots kan uploaden van haar scherm bij volledig zwart beeld, zodat ik iets te vergelijken heb.... :|
Ik heb echt nergens last van met mijn 2007FP. Zwart is welliswaar niet zwart (zoals bij alle tft's) en in het donker zie je het scherm ook nog wel licht geven, maar dat overal echt even veel. Niet meer in de hoeken of randen.
Mijne is een S-IPS en de 2407WFP een S-PVA. Misschien dat daar het verschil in ligt?

[ Voor 5% gewijzigd door -DG- op 13-12-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
-DG- schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:34:
[...]

Precies het tegenovergestelde van hoe je hem erin hebt gekregen? Wel voorzichtig zijn natuurlijk. ;)
Hij zit er heel diep in, het is een stuk kleiner dan de gleuf...

En ik heb trouwens geen last meer van de backlight bleeding aan de randen door het scherm op ooghoogte te zetten en gewoon lekker relexed zitten op de stoel. Alleen linksonderaan zie ik nog een vrij lichte stip maar over het algemeen zie ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:03
Denizz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:52:
[...]

Hij zit er heel diep in, het is een stuk kleiner dan de gleuf...

En ik heb trouwens geen last meer van de backlight bleeding aan de randen door het scherm op ooghoogte te zetten en gewoon lekker relexed zitten op de stoel. Alleen linksonderaan zie ik nog een vrij lichte stip maar over het algemeen zie ik dat niet.
:X :+

zachtjes met een tangetje trekken en wrikken (evt iets tussen tangetje en kaartje zetten)
* DarkChylde is niet verantwoordelijk voor schade ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
DarkChylde schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:58:
[...]

:X :+

zachtjes met een tangetje trekken en wrikken (evt iets tussen tangetje en kaartje zetten)
* DarkChylde is niet verantwoordelijk voor schade ;-)
Ik ook altijd met mijn briljante ideeën... 8)7

• aeroxtaxi
heeft er hier iemand ook problemen gehad met leveren van een dell 2407 die besteld is bij supradictus?

ik heb zaterdag mijn beeldscherm besteld en betaald. Rob zei dat hij het scherm zondag heeft opgestuurd, maar tot op heden heb ik nog helemaal geen scherm gezien. :?

heeft iemand vaker problemen met gls vervoerder gehad?

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-05 14:41
Wellicht een klein beetje offtopic: ja; GLS is weliswaar een van de goedkopere vervoerders en het gaat daar niet altijd even handig. Heb bij bedrijf gewerkt waarbij we veel zaken deden met GLS maar na het zoveelste incident snap je gewoon beter waarom ze goedkoper zijn ;) Ik denk dat je scherm nu ergens in een hal staat, telefoontje richting GLS is kortste klap.

• aeroxtaxi
wheeler schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:33:
Wellicht een klein beetje offtopic: ja; GLS is weliswaar een van de goedkopere vervoerders en het gaat daar niet altijd even handig. Heb bij bedrijf gewerkt waarbij we veel zaken deden met GLS maar na het zoveelste incident snap je gewoon beter waarom ze goedkoper zijn ;) Ik denk dat je scherm nu ergens in een hal staat, telefoontje richting GLS is kortste klap.
ja hoor, eindelijk na 2 keer contact te hebben opgenomen met GLS is het zover en is de 24' met een hijskraan afgeleverd :+ _/-\o_

• teekasix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 11:54
Heeft iemand problemen met tikkende Dell LCD beeldschermen na het uitzetten?
Als hij een uurtje of langer heeft gewerkt en je zet hem uit, dan hoor je een harde tik. En dat gaat zeker een uur lang door. Zeker niet gewenst als je wilt slapen en je Dell LCD in dezelfde kamer staat.
Ik denk aan het uitzetten van materiaal (kunststof) maar bij de Samsung en de Hyundia LCD's blijft het muisstil na het uitzetten.

Ik heb de Dell 2407WFP op de oog maar heeft iemand de de tik-probleem ervaren?
Heb nu een Dell 2001 FP LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
teekasix schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:03:
Als hij een uurtje of langer heeft gewerkt en je zet hem uit, dan hoor je een harde tik. En dat gaat zeker een uur lang door. Zeker niet gewenst als je wilt slapen en je Dell LCD in dezelfde kamer staat.
Ik denk aan het uitzetten van materiaal (kunststof) maar bij de Samsung en de Hyundia LCD's blijft het muisstil na het uitzetten.

Ik alvast niet...en ik slaap ook in de kamer waar de 2407WFP staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Laatst online: 19-01 20:33

BEVEL

s9.BeVeL

Ik heb ook een aanvaring met die lui van GLS.
Vrijdag bij Rob besteld.
Maandag komt een knakker van GLS hem brengen.
Ik was natuurlijk niet thuis ivm werk.
Dus wat doet die gast.... hij geeft mijn Dell 4 deuren verder af bij een of andere kankerbestrijdingsstichting waar, normaal gesproken niemand is, en toen toevallig wel.

Nou na heel wat gebel en gedoe heb ik dus woendag avond eindelijk dat schem in huis.
Maar echt heel onprofesioneel om dat scherm zomaar af te geven op een ander adres.

Bij mijn direkte buren vind ik niet erg, maar dit dus wel.

Anyways...
Het schem bevalt prima.
Ik gebruik em voornamelijk voor de xbox 360 (vga) en pc (dvi).
Ik heb 1 half-dode pixel maar die laat ik maar zitten.
Links-onder minimaal blacklight-bleeding.... maar als wat zoekt dan vind je altijd wat om over te klagen.

Ik denk dat ik alleen aan de instellingen moet gaan prutsen.
De fabrieksinstellingen zijn best heel erg licht.
Lijkt alsof ik voor een zonnebank sta :)
Dus die moet ik nog bij stellen. Wellicht dit draadje helemaal doorkauwen om te kijken of anderen dat al (voor mij) hebben uitgezocht.
Tot nu toe.. alleen maar lof voor dit scherm...... Jeeses wat is die groot !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Ik hen zelf ook nog nooit zoiets meegemaakt

[ Voor 126% gewijzigd door Anoniem: 35919 op 15-12-2006 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 03-05 11:57

Komt door temperatuurverschillen.
Is inderdaad de plastic rand die je hoort.
Mijn LCD TV van samsung heeft precies hetzelfde.

Ik slaap met mijn raam open en zeker in het winter komt dit vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn 2407WFP rev A03 tikt ook af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke instellingen gebruiken jullie op de 2407 icm de de xbox 360 VGA aangesloten?
Ik heb nu brightnes op 25 en contrast op 45 echter vraag ik me af of dit wel de juiste instellingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 189558 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:52:
Welke instellingen gebruiken jullie op de 2407 icm de de xbox 360 VGA aangesloten?
Ik heb nu brightnes op 25 en contrast op 45 echter vraag ik me af of dit wel de juiste instellingen zijn.
Welke kabel gebruik jij hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 08:50
Zijn er toevallig mensen die weten hoe ik mijn brightness lager dan 0 kan krijgen? Ik zit er niet echt op te wachten om aan mijn driver instellingen te gaan sleutelen.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Zet er zo'n verduisteringsplaat ervoor. Die zie je weleens op kantoor PCs.
Maar brightness op 0 en dan nog steeds vind je het te fel???

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Ja, zeker savonds.

Ik snap echt niet waarom er een dergelijke lichtbak achterzit. Met de default instellingen wordt je bijna bruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolly schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:59:
[...]

Welke kabel gebruik jij hiervoor?
Ik gebruik de vga kabel van microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 21:35
wat zouden jullie kiezen 1 * 24" tft van Dell of 2 * 20,1" tft van Dell ? Deze combinaties komen lijk ongeveer op dezelfde prijs uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-05 20:24
BlaCKErrOR schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:44:
wat zouden jullie kiezen 1 * 24" tft van Dell of 2 * 20,1" tft van Dell ? Deze combinaties komen lijk ongeveer op dezelfde prijs uit
Ligt er aan waar je het voor gebruikt. Persoonlijk zou ik gaan voor 2*20.1 inch :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 21:35
hello_moto schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:42:
[...]

Ligt er aan waar je het voor gebruikt. Persoonlijk zou ik gaan voor 2*20.1 inch :9~ .
vooral het programmeren, web-ontwerp, films bekijken en internet-stuff
probleem met 2 schermen, is dat je dan lijk een lijn hebt in het midden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Ik ga zelf voor een 20,1" breedbeeld + 17" normaal (2007wfp+ 1707fp). Ik laat nog wel weten hoe het bevalt.
p.s. Er komt in Januari weer een kortingsronde voor de 2007wfp.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik ben fotograaf en na bijna alles doorgelezen te hebben wil ik eigenlijk nog de bevestiging of er echt goed te photoshoppen is op de 2407wfp. Ik stel hoge eisen, gaan deze vervuld worden?
(zoals ik het hier lees is er volgens mij geen enorm veschil met een eizo monitor)

Super topic dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Nee, dat zit er niet in. Voor serieus fotoshop werk, kun je beter niet voor een budgetmerk alla dell gaan. Banding en een overaktieve backlight zijn geen dingen die je als prof fotoshopper wilt. Voor gewoon day2day use is ie naar mijn idee zijn prijs meer dan waard.

Even voor de duidelijkheid ik ben zelf een zeer tevreden bezitter.

[ Voor 53% gewijzigd door cornelisprul op 18-12-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54
(jarig!)
cornelisprul schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:47:
Nee, dat zit er niet in. Voor serieus fotoshop werk, kun je beter niet voor een budgetmerk alla dell gaan.
Waar slaat dat nou weer op? Ik mag hopen dat je een grapje maakt? Dell is verre van een budgetmerk, ookal is het misschien niet hét merk voor professionele toepassingen...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
Ik dacht na het lezen van dit alles dat ik em zonder twijfelen voor professionele fotografische toepassingen zou kunnen gebruiken...maar cornelisprul laat me twijfelen.

Ik vraag me af in hoeverre je het verschil merkt met een eizo, puur fotografisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Laatst online: 02-05 22:40
Heeft iemand een mailadres van Supradictus voor mij? (kokkers at gmail com)

(Uit principieel oogpunt wil ik zo min mogelijk met eBay te maken hebben)

/edit

Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Kokkers op 19-12-2006 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
Boydusk schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:12:
Ik dacht na het lezen van dit alles dat ik em zonder twijfelen voor professionele fotografische toepassingen zou kunnen gebruiken...maar cornelisprul laat me twijfelen.

Ik vraag me af in hoeverre je het verschil merkt met een eizo, puur fotografisch gezien.
Misschien moet je hem eerst eens bekijken bij iemand. Op zich is het best een heel aardige monitor, die zijn geld absoluut waard is. Alleen is een Eizo niet voor niets 2x zo duur. Natuurlijk betaal je voor een naam en bepaalde garanties, maar daarmee voorkom je toch ook een aantal specifieke Dell problemen. De 2407 wekt op mij een beetje de indruk te snel op de markt te zijn gezet. Hiervan getuige de meerdere revisies die nodig zijn geweest om het banding probleem net niet helemaal op te lossen.

Het hangt er natuurlijk ook een beetje van af hoe prof. je bezig bent. Voor mijn huis tuin en keuken pics is het meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
Je hebt helemaal gelijk. Ik wordt gewoon erg aangetrokken door het aantal inch voor dat geld. Maar die apple cinema monitoren worden ook door veel fotografen gebruikt, ik lees niet in de test dat de beeldkwaliteit zoveel beter is.
Sommige beweren geen last van banding te hebben, dan vraag je je af of deze mensen niet goed kijken of gewoon gelukt hebben qua monitor....

Woont er misschien iemand in de buurt van Leiden waar ik even bij mag komen kijken?

[ Voor 10% gewijzigd door Boydusk op 18-12-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zou eerder zeggen dat mensen met een A03 reviese en beweren dat ze banding hebben te nauw kijken. Ja, ik zie banding, maar het is absoluut niet storend.

/edit: in een foto heb ik nog nooit banding gezien. Ik zie het alleen bij van die speciale banding plaatjes. Voor een foto-prof lijkt me kleur echtheid van groter belang dan banding.

[ Voor 37% gewijzigd door zonoskar op 19-12-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
En je denkt ook niet dat het storend is als je een foto bekijkt? In een foto heb ik natuurlijk meestal ook niet van die knallende overgangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
zonoskar schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:04:
Ik zou eerder zeggen dat mensen met een A03 reviese en beweren dat ze banding hebben te nauw kijken. Ja, ik zie banding, maar het is absoluut niet storend.
Dat is beetje wat ik bedoel. Ik vind zelf een beetje banding ook niet erg, maar als prof fotograaf wil je toch graag zeker weten dat je overgangen natuurlijk zijn.

Een tijdje terug stond er in de CT een test van 23" en 24" monitoren. Wat ik me herinner was de Eizo veruit de beste, maar ook de duurste. De Dell werd geloof ik uitgeroepen tot beste koop (beste prijs kwaliteitsverhouding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
Dat geloof ik graag ja. Aan de andere kant hou ik ook van groot en komt die dell beter uit de test dan de apple cinema's. Maar over het bandingsprobleem bleven ze wel wat vaag.

hmmmzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
zonoskar schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:04:
Hangt er vanaf, ik heb al willen merken dat drivers ook de banding beïnvloeden. Met de catalyst drivers die bij mijn videokaart geleverd zijn (versie van juli ofzo) is er geen probleem, terwijl de versie van oktober wel banding gaf (november en december-drivers heb'k nog niet getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als je driver verschil maakt, hoe schrijf je dat probleem dan toe aan de monitor? Misschien ligt het aan het feit dat ik een Mac gebruik dat ik geen/weinig banding zie?

/edit: ik woon in Eindhoven, niet echt in de buurt.

[ Voor 14% gewijzigd door zonoskar op 19-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
Iemand woonachtig in omgeving leiden waar ik even bij zou mogen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198074

hei jongens een vraagje ik ga binnekoort een xbox360 hallen en ik wil dell unltra sharp 2407 haale maar wat ik nu wil weete is of die beeldscherm daar werkelijk full hd beeld toont.
of er derdgelijke verschielen zjn tussen full hd tv en deze beeldscherm.
als vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
wtf?

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Anoniem: 198074 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:17:
hei jongens een vraagje ik ga binnekoort een xbox360 hallen en ik wil dell unltra sharp 2407 haale maar wat ik nu wil weete is of die beeldscherm daar werkelijk full hd beeld toont.
Op het dellforum staan enkele topics over de xbox360 en HD-content. 1080p zal hij niet weergeven 1080i echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm waarom zou die dan niet 1080p aan kunnen want dat monitor heeft wel de resolutie der voor.
als deze monitor het niet kan welk anderemonitor kan wel 1080p aan :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
De nieuwe Benq 24" kan het aan (hij heeft hdmi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
Anoniem: 198074 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:17:
De 2407 is Full HD, probleem ligt echter bij de 360. De 1920x1080 setting van de 360 komt niet goed terecht op het scherm, hoogste res. bij vga kabel die goed terecht komt op 2407 is 1360x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
24" gehaald bij Supradictus vanavond, aardige gast, prima scherm.

Het lijkt er op dat ik 1 dode pixel heb. Pixel neem ik maar voor lief denk ik, je moet aanzienlijk je best doen om hem te zien op deze resolutie. Daarnaast wil het lot dat m'n GeForce FX 5200LE niet hoger dan 1680x1050 wil :(. Geneuzel met beroerde DVI compliance ofzo, schijnt vaker voor te komen. Custom resolutie met ForceWare drivers mag niet baten, niks dan garbage op m'n scherm.

Moet ik ergens maar weer een goedkoop AGP kaartje vandaan trekken.

Ik neem aan dat als ik een goedkope GeForce 6 serie koop ik gewoon op 1920x1200 kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeiend schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:43:
[...]

De 2407 is Full HD, probleem ligt echter bij de 360. De 1920x1080 setting van de 360 komt niet goed terecht op het scherm, hoogste res. bij vga kabel die goed terecht komt op 2407 is 1360x768.
dus ik neem aan als new vga kabels van microsoft uit zijn dat ik dan full hd beeld kan krijgen.
maar hoe zit het met component kabel die kan toch wel full hd aan of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
Anoniem: 198074 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:37:
[...]

dus ik neem aan als new vga kabels van microsoft uit zijn dat ik dan full hd beeld kan krijgen.
maar hoe zit het met component kabel die kan toch wel full hd aan of niet
Ja, dat kan wel, maar component is echt drama vergeleken met de vga kabel op de 2407. Eigenlijk zou de 360 een 1920x1200 optie moeten hebben, maarja dat zit er waarschijnlijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195549

Anoniem: 44718 schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:20:
[...]

Dit is wat mij verteld is door Supradictus.

Das alleen een OSD language update. Komt ergens in oktober in
Europa.
Ik ben zelf sinds kort (3 maanden) in het bezit van mijn Oh zo prachtige 2407.
En dit is toch egt een A03, (via supradictus) dus oktober klopt niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Boeiend schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:16:
[...]

Ja, dat kan wel, maar component is echt drama vergeleken met de vga kabel op de 2407. Eigenlijk zou de 360 een 1920x1200 optie moeten hebben, maarja dat zit er waarschijnlijk niet in.
Ik speel gewoon met de kabel die mijn Xbox premium zat, met component (3 stekkers, groen, blauw en rood) en de xbox op 1080i als instelling. Ik heb echt perfect beeld, kan me bijna niet voorstellen dat dat met een vga kabel beter kan.
Bedoel je niet composite, alleen dat gele tulpstekkertje?

• Boeiend
Wolly schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:53:
[...]

Ik speel gewoon met de kabel die mijn Xbox premium zat, met component (3 stekkers, groen, blauw en rood) en de xbox op 1080i als instelling. Ik heb echt perfect beeld, kan me bijna niet voorstellen dat dat met een vga kabel beter kan.
Bedoel je niet composite, alleen dat gele tulpstekkertje?
Nee, ik vergis me niet, je kan namelijk geen Hidef signaal door composiet sturen. Maar ik gebruik mijn 360 normaal gezien via component op een beamer, en dan ziet er stukken beter uit dan op de 2407, maar nu heb ik hem tijdelijk op mijn bureau omdat onze thuisbios offline is.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-03 09:41
Boeiend schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:43:
Is dat ook bij andere kabels van andere merken, of licht het aan de 360?

Edit:
Hoe reageert de Dell monitor trouwens op resolutie veranderingen / bron veranderingen? Als ik bijvoorbeeld deze situatie heb:
PC - resolutie 1920*1200
Wii - 480P
Xbox360 - 1080i
Dat wordt allemaal netjes automatisch goed gezet? En hoe verander je de bron(omslachtig of 1 druk op de knop?)?

http://g-prime.net/x360/
In deze dir zitten een aantal mooie plaatjes van de Xbox360 aangesloten op de 2405WFP, om een idee te geven hoe het eruit ziet. (Niet mijn foto's overgens.)

[ Voor 39% gewijzigd door Gaming247 op 21-12-2006 15:32 ]

[Updated spec's]

Anoniem: 201673

Wat is de meerwaarde van de 24inch 2407 ten opzichte van de veel goedkoperen 22inch monitoren?
Ja natuurlijk hij is groter, maar maakt dit het prijsverschil goed (+/- 400 euro verschil)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
Anoniem: 201673 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:40:
Wat is de meerwaarde van de 24inch 2407 ten opzichte van de veel goedkoperen 22inch monitoren?
Ja natuurlijk hij is groter, maar maakt dit het prijsverschil goed (+/- 400 euro verschil)?
Dell 24" van E 739,- minus de genoemde 400 euro verschil = E 349,-.

< E 349,- voor een 22inch scherm met een resolutie van 1920x1200?!

Appels en peren, leg de specs en prijs maar naast elkaar en kijk wat je belangrijk vindt.

Uiteindelijk is het meestal weer hetzelfde verhaaltje; Je krijgt waar je voor betaalt.
Het is persoonlijk of je vindt dat hetgeen wat je krijgt (en belangrijk vindt) de prijs rechtvaardigt.

[ Voor 15% gewijzigd door Kokkers op 22-12-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
Door te lezen kom ik er nog niet echt uit:

Ik kan op de 2407 toch gewoon een game op bv 1024x768 spelen? Of een lagere breedbeeldresolutie dat de max? Het ligt dus aan de videokaart of je een 1:1 beeld kunt creeeren?

[ Voor 17% gewijzigd door Boydusk op 24-12-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dat eerste, ja natuurlijk, maar dan klopt je beeldverhouding niet, je kan dan beter voor bijv. 1280 x 800 kiezen indien je spel dat toelaat.
1:1 verhouding lukt mij bij lagere resoluties van 4:3 formaat i.i.g. niet (7900GT met Forceware 93.71)

---typo's---

[ Voor 9% gewijzigd door FalconM op 26-12-2006 15:04 ]

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boydusk
2407 is nu alweer 200 euro duurder op de dell site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Boydusk schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:48:
That's why God invented Supradictus ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Boydusk schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:48:
logisch, het rouleert.. eerst is de 2007 een week of 2 in de aanbieding, dan de 2407 en dan de 3007. Gewoon even afwachten tot de monitor die je wilt kopen weer aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Offtopic:
Is de doos voor de 2407WFP een beetje handelbaar/te tillen? Zit er namelijk over te denken er eentje op te halen bij supradictus ipv verzenden met GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
-[ NOVA ]- schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:48:
Offtopic:
Is de doos voor de 2407WFP een beetje handelbaar/te tillen? Zit er namelijk over te denken er eentje op te halen bij supradictus ipv verzenden met GLS.
Tuurlijk, ze is natuurlijk redelijk groot, maar het gewicht valt heel goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 01-05 23:29

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heeft er hier iemand ook ervaring met de soundbar? Geeft het ding een beetje redelijk geluid, geen vervelende brom, en hoe is het volume van de hoofdtelefoonuitgang, daar zijn er twee van, als je er twee op zet wordt het volume dan zachter?

[ Voor 25% gewijzigd door Johnny op 29-12-2006 22:29 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

We zitten weer over de 500 posts, tijd voor een volgende deel? ;)

Deel 5

[ Voor 37% gewijzigd door Ultraman op 07-01-2007 04:19 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.