Toon posts:

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.438 views sinds 30-01-2008

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:28
Om eerlijk te zijn vind ik 't wel meevallen!

Android 8-)

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:18
2407WFP
"Met een gemeten helderheid van 310 Candela per vierkante meter heeft het scherm een uitstekende lichtopbrengst en ook het contrast is met een daadwerkelijk gemeten on-off waarde van 253:1 absoluut goed te noemen. De geclaimde 1000:1 ratio wordt uiteraard bij langer na niet gehaald, maar als je er rekening mee houdt dat veel monitoren tussen de 170:1 en 200:1 scoren slaat de 2407WFP zeker geen slecht figuur. De helderheidverdeling, het verschil tussen de helderheid in het midden van het scherm en in de hoeken, is met 83% niet bijzonder goed, maar ook niet zodanig dat het je als gebruiker zal opvallen"

Test Hardware.info. Al bekend bij iedereeen?

• Ivo NL
Godsie. Zie net dat de prijs van de Dell 2007WFP met 25 euro is verlaagd bij R :( En dat terwijl ik 't scherm pas morgen binnen krijg :|

Ik zie wel enorm uit naar morgen :)

Android 8-)

• WoutZoR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 15:45

WoutZoR

"Laser"

knights16 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:32:
http://members.chello.nl/~w.vuden/dell.jpg is mijn banding, op de foto lijkt het overigens wat meer.. wat vinden we hier van ?

Mensen met een A02 revisie, kunnen jullie eens http://xs308.xs.to/xs308/06420/bandingtestergroot.jpg kijken wat het jullie opbrengt ?
Same here, banding vooral te zien bij de schuine vlakken. Ook bij de balk helemaal aan de rechterkant is bij mij wat banding te zien.... ;(

Fototje & Fototje met verduidelijking

Het viel me al een tijdje op bij een aantal websites, bijvoorbeeld deze: www.break.com
Zie linker en rechter balken....

Misschien dat het hoort maar ik zag ook banding :? bij het spel CounterStrike:Source in de map de_train. Zie de 'mist'.

Screenshot & Screenshot met verduidelijking <- misschien niet tezien ivm. screenshot...

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:28
zonoskar schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

Maar ik heb iets geks. Ik dacht ik kan mooi mijn C64 op de composite aansluiten, maar ik krijg geen beeld. Ik zie steeds een icoontje in de linkerbovenhoek, maar geen beeld. Als ik mijn videocam aansluit, heb ik wel beeld. De C64 op de TV werkt ook. ??? :? ???
En ik maar denken dat ik de enige malloot ben die zijn c64 wil aansluiten. Ik heb trouwens wel zo'n nieuw alles in 1 joystick halfords geval. Verder precies hetzelfde probleem, C64 wil wel op de TV maar niet op mijn 2407

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 14:00
WoutZoR schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:35:
[...]

Same here, banding vooral te zien bij de schuine vlakken. Ook bij de balk helemaal aan de rechterkant is bij mij wat banding te zien.... ;(

Het viel me al een tijdje op bij een aantal websites, bijvoorbeeld deze: www.break.com

Misschien dat het hoort maar ik zag ook banding :? bij het spel CounterStrike:Source in de map de_train. Zie de 'mist'.

Screenshot & Screenshot met verduidelijking <- misschien niet tezien ivm. screenshot...
Volgensmij kun je banding niet in een screenshot vastleggen :? (Hooguit met een foto). Wat je daar laat zijn is misschien een artifact van je grafische kaart?

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-03 22:02
Anoniem: 145944 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:35:
20" WS: Dell 2007WFP vs. Samsung SM205BW

Klik
Vond deze post in het [20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 12 topic. Misschien leuk voor de mensen die een Dell 2007WFP aan willen schaffen. ;)
Let op: in de test is gebruik gemaakt van de A0 revisie (dit geeft de reviewer trouwens ook duidelijk aan).

• Ivo NL
Wihaa, hij is binnen. Hier wat pics, binnenkort een review :)

http://xs308.xs.to/xs308/06432/monitor1.JPG.xs.jpg

http://xs308.xs.to/xs308/06432/monitor2.JPG.xs.jpg

http://xs308.xs.to/xs308/06432/monitor3.JPG.xs.jpg

http://xs308.xs.to/xs308/06432/monitor4.JPG.xs.jpg

8) 't Is een 2007WFP A03. Bandingtest gedaan, geen banding te zien! Er is wel een kleine backlight leakage linksonder, maar valt niet niet erg op.

[Voor 47% gewijzigd door Ivo NL op 24-10-2006 14:51]

Android 8-)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

cornelisprul schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:14:
En ik maar denken dat ik de enige malloot ben die zijn c64 wil aansluiten. Ik heb trouwens wel zo'n nieuw alles in 1 joystick halfords geval. Verder precies hetzelfde probleem, C64 wil wel op de TV maar niet op mijn 2407
Haha, maar bij jou werkt het dus ook niet? Hmm. Wat zou er dan zo speciaal zijn een het C64 signaal? FBas is FBas zou je denken... Ik heb net de B/W uitgang van mijn Amiga getest en die werkt wel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• WoutZoR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 15:45

WoutZoR

"Laser"

Zippy2000 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:22:
[...]

Volgensmij kun je banding niet in een screenshot vastleggen :? (Hooguit met een foto). Wat je daar laat zijn is misschien een artifact van je grafische kaart?
Ja zoiets dacht ik ook maargoed :P het ging eigenlijk om de foto zegmaar waar ik daadwerkelijk banding zie in de schuine vlakken. Heeft iemand anders daar ook last van? behalve knights16 :+

Monitor info:
2007WFP REV A02
V1B11 LPL WSXGA LM201W01

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ook. Zelfde scherm als jij.
Via DVI aangesloten

PSN: Shiver23

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
* FireStarter raakt maar niet gewend aan de ruimte :+ , weet gewoon niet waar je moet kijken.

Zal wel bij de eerste week horen :z

Heb dinsdagmiddag mijn geld naar hem overgemaakt en woensdag om 11:00u deden ze hem bezorgen. Dat is nog eens service !!!

Heb alleen nog geen factuur, maar ik neem aan dat ik die nog krijg.

[Voor 41% gewijzigd door FireStarter op 25-10-2006 00:37]

w00t

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-03 22:30
Je hebt je scherm sneller via hem dan via Dell, dat heb ik je verteld. Mail hem even dan stuurt hij je de factuur als pdf.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Wellicht een rare vraag, maar op hoeveel Hz draaien jullie trotse bezitters van de 2407?
Waarom vraag ik dat? Omdat ik er ook één wil bestellen, en ik een KVM switch gebruik om te schakelen tussen mijn werkbak en server (en regelmatig een reparatie pc-tje).

Aangezien ik nu nog een analoge switch heb, moet ik over naar een DVI switch. De enige die ik tot nu toe heb gevonden die 1920x1200 aankan is de Avocent SwitchView. Die doet zijn werk op 1920x1200 echter op 'slechts' 60Hz.....Dus als de 2407 zijn werk doet op bijv. 75Hz, valt de enige switch die ik gevonden heb ook af......

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:58
60Hz is gewoon standaard ja, geen problemen wat dat betreft dus.

Nickname does not reflect reality

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik kan kiezen tussen 59 en 60 Hz :?

w00t

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:35
Communicator schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:54:
Aangezien ik nu nog een analoge switch heb, moet ik over naar een DVI switch.
Nou, moeten... er zit ook gewoon een vga aansluiting op toch? Ik draai hier ook gewoon de voorloper, de 2405, via een newstar analoge switch. Dat gaat prima.

Anoniem: 189558

Anoniem: 189558 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:10:
[...]

Kom weer terug van mijn bovenstaande stelling zojuist een samsung 225 besteld, kon simpelweg niet wachten totdat ik het geld bijelkaar had.
Volgens mij best een goede keus aangezien ik het scherm alleen voor me xbox360 ga gebruiken en scheelt me toch weer 270 euro.
Iniedergeval toch bedankt voor het meedenken
Tja moet ik toch kleur bekennen, na 2 weekjes twijfels alom heb ik zojuist de bestelling voor de 2407 geplaatst bij supradictus, kan hem morgen al ophalen :*)
:*)

Anoniem: 102124

verkoopt dell zelf de nieuwe versies (A3) ?
http://accessories.euro.d...s=dhs&cs=bedhs1&sku=59204

hoe vergelijkt dit scherm zich met de 24" benq en de samsung ?

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:43

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb ook een 2407 gekocht en heb ff de vragen van een ander forum gejat om een korte review te maken voor degenen die zulke reviews nodig hebben om hun keuze op te kunnen baseren. Om deze reden zal ik ook proberen zo neutraal mogelijk te blijven.

1. Het vorige scherm (wat was je vorig scherm? vergelijk met je nieuwe)
Mijn vorige scherm was een CRT van Compaq van het type MV940. Een 19 inch 4:3 beeldscherm die ik altijd op 1600:1200 had staan. Dus wat betreft hoogte ben ik er niet op achteruit gegaan (aangezien de dell een reso heeft van 1920:1200). In de breedte lekker wel >:) De dell heb ik met de DVI kabel aangesloten en daarnaast via composite een KISS DP-1500 aangesloten. Als je op een normale TV kijk afstand dan een dvd kijkt, is dit harstikke goed te doen. Verder heb ik de USB kabel gebruikt om mijn compact flash kaartjes te kunnen lezen. Best makkelijk zo'n kaartlezer. Verder heb ik verschillende mensen hier zien zeggen dat ze een zacht gebrom horen achter hun scherm. Dit heb ik ook, maar tot op heden stoort het me niet en het zal me niets verbazen als alle andere 2407's het ook hebben (al zeggen sommigen van niet). De compaq had wel een irritant buz achtig geluidje dat je wel hoorde. Namelijk het geluidje van de refresh rates. De refreshrate van dat ding was op zijn hoogste reso 60 hertz. Als de refreshrates hoger konden, dan zou dat buz geluidje minder hoorbaar zijn, maar bij die van mij kon je het duidelijk horen. Verder had de CRT een bolle beeldbuis wat wel eens voor spiegeling zorgde als de gordijnen open stonden.

2. Bijzonderheden (bijzonderheden van de verkoper? pixeldefecten? speciale features?)
Ik heb over de verkoper weinig slechts te melden. Behalve dat hij bij het afhalen geen bon had dus die kreeg ik per mail. Ik hem de dell trouwens bij Rob (supradictus) gekocht.
Ik heb overigens geen defecte pixels gezien. Helemaal niet, want Rob garandeerd dat elke monitor die hij verkoopt pixeldefect vrij is.
Speciale features heeft deze dell wel, maar die zijn al wel bekend bij jullie denk ik. PIP vind ik iig een handige tool aangezien ik ook een dvd speler gebruik. Verder vind ik de pivot stand een prachtige uitvinding, alleen moet ik er nog erg aan wennen, want je kijkt nu van boven naar beneden, alleen jammer dat het geen auto-pivot is, want ik wil em nog wel eens naar recht draaien en dan werkt ineens de muis heel vreemd :+ .

3. Kleurweergave (natuurgetrouw? t.o.v. je CRT?)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel zicht heb op hoe natuurgetrouwe kleuren eruit zouden moeten zien, maar als ik het zo bekijk, lijkt het vergeleken met de echte wereld wat dof over te komen. Alsof er heeeeel licht een soort van waas overheen hangt. Maar als ik bekende sites bekijk, dan weer niet. Zal waarschijnlijk wel aan de foto liggen hoor. Over het algemeen vind ik dat de dell de kleuren wat duidelijker laat zien dan mijn vorige monitor. De waas waar ik het over heb, daar bedoel ik eigenlijk de kleur zwart mee, want echt zwart kan deze monitor het niet maken (In tegenstelling tot mijn vorige monitor).

4. Ghosting (mate van nagloei of detailvermindering bij beweging van het beeld, bij films, bij spellen)
Als ik op tweakers autoscroll naar beneden, zie ik een roze gloed onder de letters. Niet zo heel storend overigens. In BF2 heb ik er niet zoveel last van. Ik heb daar de instellingen niet zo hoog staan, maar hoop wel dat de kleuren wat duidelijker overkomen als ik een betere videokaart heb om de instellingen allemaal op MAX te zetten waardoor alles scherper is.

5. Contrast & helderheid (diepte van het zwart, felheid van het wit, tevree? eigen instellingen?) Zwart is niet echt zwart, maar zwart met een doffe waas erover. Backlight bleeding is wel te zien, maar niet storend. Het lijkt erop dat het duidelijk te zien is, wanneer je een volledig zwarte foto fullscreen bekijkt, maar in veel mindere mate, wanneer je een zwarte blok of een zwart deel van een foto oid bekijkt. Verder vind ik het scherm wat flets, maar als ik jullie reacties zo bekijk is het een kwestie van brightness instellingen. Wit lijkt niet overal wil te zijn. Bij de randen lijkt het heel slecht te zien dat het over gaat naar grijs, maar dan moet je wel supergoed kijken. Zelfs dan zie je het niet.

6. Kijkhoek (kwaliteit van het beeld bij inkijk vanaf de zijkant)
In tegenstelling tot lcd's waar ik voorheen mee werkte (op school, bij de buren, op de pc beneden) vind ik dat deze dell altijd wel een goede weergave heeft onafhankelijk van welke positie je voor de monitor neemt. Eigenlijk vind ik dit een van de minst belangrijke punten, want alleen ik ga voor de monitor zitten. Als er iemand bijvoorbeeld een film meekijkt, zit ik toch wat verder van de monitor af.

7. Bouwkwaliteit (stevigheid van de voet en de knopjes, afwerking )
Omdat mijn bureau een beetje wiebelt, wiebelt ook de monitor mee. Niet zo heel erg irritant, want de monitor staat stevig op zijn voet. Wat betreft de knopjes, vind ik het een beetje van die telefoonknopjes. Je moet best hard drukken waardoor je monitor uit zijn stand komt. Een knop indrukken doe ik dus met mijn duim terwijl mijn wijsvinger de achterkant vasthoud. Soms lastig als je ver van de monitor zit, maar totaal geen reden om een brief over te schrijven naar dell. Verder vind ik de afwerking lekker modern en strak. Past dus echt bij mij.

8. Vormgeving (foto's, persoonlijke mening, het 'aan' ledje; irritant fel?)
Foto's heb ik, maar die moet ik nog uploaden. Het aan ledje, daar stoor ik me voor geen meter aan bij normaal computergebruik. Hoe het is bij film's weet ik niet, want dan zit ik er verder vanaf en ik heb nog geen films gekeken op de dell ondanks het feit dat ik hem bijna 2 weken heb.

9. Tenslotte de belangrijkste voor- en nadelen.
Voordelen: Lekker breed. Veer ruimte op het bureaublad en geschikt voor film en games. (alleen een beetje jammer van bf2). Nadelen: Omdat ik eigenlijk alles op standaard instellingen wil hebben, vind ik het jammer dat het scherm een beetje flets is in vergelijking met de CRT. Een laatste nadeel is de prijs. Het liefst wil ik em gratis, maar als alles gratis zou zijn, zou je ook niet zoveel plezier beleven aan de dingen waar je eigenlijk hard voor hebt gespaard. Sterker nog, je zou niet eens weten wat sparen betekende. Dus...

http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0917.JPG.xs.jpg http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0926.JPG.xs.jpg http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0934.JPG.xs.jpg

http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0938.JPG.xs.jpg http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0940.JPG.xs.jpg http://xs208.xs.to/xs208/06433/IMG_0941.JPG.xs.jpg

[Voor 5% gewijzigd door Younes op 25-10-2006 23:54]

...en waarom?

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 07:59
Wanneer je je contrast van je Dell of je Videokaart wat omlaag schroeft zou je geen gloed meer mogen zien.

PVoutput

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

knights16 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:55:
Wanneer je je contrast van je Dell of je Videokaart wat omlaag schroeft zou je geen gloed meer mogen zien.
Ati Catalyst Control Centre heeft de optie contrast in bureaublad of in 3d application aan te passen. Voor bureaublad kan ik de standaardwaarde dus laten staan. Wel handig inderdaad. Bedankt voor je tip en inderdaad, met 'waas' bedoel ik inderdaad die gloed :+ .

...en waarom?

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 06:38
Hoe kan supradictus eigenlijk die garantie geven terwijl ik hem niet bij Dell zelf koop?

En hoe zit het met ruilen als ike r bijvoorbeeld echt geen reet aan vind als ik hem binnen heb?

• Ivo NL
Supradictus koopt in bij Dell (samen met de garantie). Die kan hij dus ook 'doorverkopen'. Ruilen mag, maar dan moet je wel een goede reden hebben (dus niet zeggen 'ik vind er geen reet aan ;))

Android 8-)

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ivo NL schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:38:
Supradictus koopt in bij Dell (samen met de garantie). Die kan hij dus ook 'doorverkopen'. Ruilen mag, maar dan moet je wel een goede reden hebben (dus niet zeggen 'ik vind er geen reet aan ;))
Is de wet kopen op afstand niet van toepassing? Dan kan je binnen de 7 dagen toch gewoon zonder opgave van reden je aankoop ongedaan maken...

• SnelheidsDuivel
Zijn er producten of diensten die niet onder deze wet vallen?
De wet Bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten geldt niet voor alle producten en diensten. De belangrijkste uitzonderingen zijn:
• financiële producten of diensten;
• goederen die op maat zijn besteld;
• verzegelde producten, als het zegel is verbroken;
• zaken die u koopt van een andere particulier, bijvoorbeeld via marktplaats.nl;
• bederfelijke waren, zaken van persoonlijke aard en kranten en tijdschriften.
Ik denk dat je Supradictus moet zien als een particulier en dat de wet kopen op afstand dus niet geldt.

/me SnelheidsDuivel vindt dat je ook niet moet zeuren als je voor 'n dubbeltje op de eerste rang wilt zitten

Ik heb mijn 2407 net opgehaald, ben even van de kaart wat een ruimte _/-\o_
iemand nog een leuke achtergrond gevonden?

ik ga even verder kwijlen, zo ff de xbox360aansluiten kijken wat daar de beste optie is component of vga

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik denk dat je Supradictus moet zien als een particulier en dat de wet kopen op afstand dus niet geldt.
De factuur staat een bedrijfsnaam op dus ik denk dat je hem wel als bedrijf kan zien.

Systeem | Garmin Connect

• Anoniem: 128143
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 189558 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:54:
Iemand nog een leuke achtergrond gevonden?
Genoeg wallpapers te vinden ;)

Algemeen: Klik , Klik , Klik (Tip). Verder hier nog 2 sites waar de meeste achtergronden ook in WS resoluties te downloaden zijn: Auto's , Babes.

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

SnelheidsDuivel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

/me SnelheidsDuivel vindt dat je ook niet moet zeuren als je voor 'n dubbeltje op de eerste rang wilt zitten
Ik weet niet hoe het bij jou zit hoor, maar ik geef niet elke dag bijna 800 euro uit. Verder vind ik dat je dit soort commentaar voor je moet houden, want het gaat immers om de monitor. (dus eigenlijk spreek ik mijzelf tegen jah, want het is commentaar wat niet in gericht is op waar het eigenlijk om gaat).

...en waarom?

• SnelheidsDuivel
[off-topic]Ik bedoel dat de monitor ook bij Dell kunt bestellen als je meer zekerheid wilt. Het valt me gewoon op dat een aantal mensen hier alles voor de laagst mogelijke prijs willen hebben en dan ook nog de beste service verwachten.[/off-topic]

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
SnelheidsDuivel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:16:
[off-topic]Ik bedoel dat de monitor ook bij Dell kunt bestellen als je meer zekerheid wilt. Het valt me gewoon op dat een aantal mensen hier alles voor de laagst mogelijke prijs willen hebben en dan ook nog de beste service verwachten.[/off-topic]
Ik heb hem van bij Dell, en voor een nog lagere prijs dan bij supradictus (belastingvoordeeltje ;) )

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 12:03

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Anoniem: 128143 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:40:
[...]

Genoeg wallpapers te vinden ;)

Algemeen: Klik , Klik , Klik (Tip). Verder hier nog 2 sites waar de meeste achtergronden ook in WS resoluties te downloaden zijn: Auto's , Babes.
Grample... _/-\o_

Specs: GamePC HTPC Server

• Penetrator
Als je hem via supra koopt moet je het dan via ebay afhandelen of is het net zo veilig om dit via de mail te doen? Ben namelijk nu met hem aan het mailen en gezegd dat ik de 2407WFP wil kopen van hem. Nu zegt hij dat ik 782,50 naar hem moet overmaken maar hij weet nog nieteens waar het scherm heen moet? Beetje raar niet? Maar goed als iedereen hem zo goed te vertrouwen vind...

*Penetrator geeft ook niet elke dag 800 euro uit :(

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 22:40

bladebla

<Piéééép>

Als ik vanavond een 2007WFP op mijn buro heb staan, mits de vervoerder dus ook goed zijn werk doet, kan ik zeker bevestigen dat hij te vertrouwen is. :)
En snel levert daar ik hem woensdagavond heb besteld.

|This Signature Intentionally Left Blank|

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:35
Anoniem: 189558 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:54:
Ik heb mijn 2407 net opgehaald, ben even van de kaart wat een ruimte _/-\o_
iemand nog een leuke achtergrond gevonden?

ik ga even verder kwijlen, zo ff de xbox360aansluiten kijken wat daar de beste optie is component of vga
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen mbt aansluiten van je 360. Wat er beter uitziet, vga of component en de beeldkwaliteit an sich aangezien de native resolutie van het Dell scherm niet overeenkomt met de beschikbare resoluties van je 360.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• grun93
Penetrator schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Als je hem via supra koopt moet je het dan via ebay afhandelen of is het net zo veilig om dit via de mail te doen? Ben namelijk nu met hem aan het mailen en gezegd dat ik de 2407WFP wil kopen van hem. Nu zegt hij dat ik 782,50 naar hem moet overmaken maar hij weet nog nieteens waar het scherm heen moet? Beetje raar niet?
Hoezo raar? De verzendkosten zijn toch altijd hetzelfde? Het maakt voor de kosten niet uit of je 100 of 200 km verderop woont.

• D-Ray
  • Laatst online: 14-03 14:04
grun93 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36:
[...]

Hoezo raar? De verzendkosten zijn toch altijd hetzelfde? Het maakt voor de kosten niet uit of je 100 of 200 km verderop woont.
Klopt...binnen Nederland worden de vervoerskosten bepaald door de omvang en het gewicht van het pakket, niet door de afstand.

:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• Penetrator
grun93 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36:
[...]

Ok, dat wist ik wel maar ik vond het raar dat hij al om geld vroeg terwijl hij nog nieteens wist waar het heen moest :). Heb net maar het geld over gemaakt :D. Wanneer denken jullie dat ik hem binnen heb?

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Worden de monitors van Supradictus door een -alleen overdag en kantoortijden- normaal vervoersbedrijf, of door mannetjes met wie je een afspraak moet maken?

• D-Ray
  • Laatst online: 14-03 14:04
Supradictus verstuurt via GLS. Normaal gesproken is dat een 24-uurs service (à la TPG). Ik weet alleen niet of ze ook op zaterdag leveren.

:)

[Voor 3% gewijzigd door D-Ray op 27-10-2006 20:01]

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Je zou het hem natuurlijk ook zelf kunnen vragen....Maar hij stuurt op via GLS.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:03
Supradictus verstuurt standaard met GLS. Indien noodzakelijk kan hij het ook via TNT (TPG) versturen. Dit dien je dan wel gelijk door te geven

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

bladebla schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:59:
Als ik vanavond een 2007WFP op mijn buro heb staan, mits de vervoerder dus ook goed zijn werk doet, kan ik zeker bevestigen dat hij te vertrouwen is. :)
En snel levert daar ik hem woensdagavond heb besteld.
Er is niets bezorgd, dus hij staat er nog niet. :'(
Dus kan ik het nog niet bevestigen ;) En GLS bezorgt niet op zaterdag. Totzover het begin van mijn mooie weekend.

GoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen mbt aansluiten van je 360. Wat er beter uitziet, vga of component en de beeldkwaliteit an sich aangezien de native resolutie van het Dell scherm niet overeenkomt met de beschikbare resoluties van je 360.
Ok ik heb beide aansluitingen bekeken, via component is het geheel zeer kleurvol op de 360, ik heb hem in eerste instantie op 720 p gezet, toen ik hem op 1080i had staan leek het alsof er een lichte flikkering in het beeld zat. Daarna VGA aangesloten en moet zeggen dat het ietswat fletser qua kleur is dan component echter geeft VGA mijn inziens een scherper beeld.
Problemen met native resolutie totaal niet gezien Dell scherm past zich prima aan.

Penetrator schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Als je hem via supra koopt moet je het dan via ebay afhandelen of is het net zo veilig om dit via de mail te doen? Ben namelijk nu met hem aan het mailen en gezegd dat ik de 2407WFP wil kopen van hem. Nu zegt hij dat ik 782,50 naar hem moet overmaken maar hij weet nog nieteens waar het scherm heen moet? Beetje raar niet? Maar goed als iedereen hem zo goed te vertrouwen vind...

*Penetrator geeft ook niet elke dag 800 euro uit :(
Ik heb mijn scherm gister bij Supradictus gehaald en kan je zeker bevestigen dat hij te vertrouwen is. En sneller kan leveren dan Dell ik heb woensdag email contact gehad en kon hem donderdag ophalen. Enige nadeel van het scherm is dat je niet toekomt aan je nachtrust, blijf er naar kijken :9~

• Anoniem: 10300
  • Niet online
Ik heb de knoop maar doorgehakt en de 2407WFP besteld. Ik vond de 2005 FPW altijd 'net' niet groot genoeg van een afstand voor films en TV (via een miglia tv max kastje).

Ook biedt een groter breed scherm voordeel voor muziekbewerking omdat ik dan meer overzicht heb per spoorlengte.

Ik heb nog niet kunnen bekijken wat 24" in de praktijk betekent, want ik geloof dat de Apple cinema display net iets kleiner is met z'n 23". Maar misschien zit hierin ook wel weinig verschil. In ieder geval ben ik erachter dat de Dell monitor veruit het goedkoopst is. In de winkel betaal je voor een Apple of Samsung toch rond de 1200 euro met evt. studentenkorting van een paar tientjes erbij.

De Dell heeft me 807,12 gekost.. had als enige voordeel misschien nog BTW aftrek kunnen hebben, maar dat gaat in mijn geval niet op. :)

• JJFS
  • Laatst online: 02-06 19:56
Heb deel 3 en 4 grotendeels doorgelezen en wil voor zo'n 2407WFP gaan via Supradictus maar kan hem niet berijken via Ebay omdat je dan 3 dagen geregistreerd moet zijn.
Dus mijn vraag of iemand zijn e-mail adres kan pm'en of dit kan posten hier (als dat geen probleem is).

Alvast bedankt ;)

Anoniem: 133091

E-mail adres van Rob (Supradictus) is verwijderd.

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 133091 op 29-10-2006 16:39]

• JJFS
Anoniem: 133091 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:01:
E-mail adres van Rob (Supradictus) is xxxxxxxxxxxxxxxxxx.
dank u ;)

[Voor 10% gewijzigd door JJFS op 29-10-2006 00:45]

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:48
WoutZoR schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:35:
[...]

wow bij mij zie ik echt zo de kleur in bandjes verspringen... das ni goe zeker?
net drivers reinstalled en ston op 16bit color (noooohooooob :()

[Voor 3% gewijzigd door dafz0r op 29-10-2006 02:01]

• JJFS
*BELANGRIJK*

Kan een mod of jvs70 zelf het e-mail adres van 2 posts hierboven weghalen, Supradictus heeft erop gewezen dat hij dit e-mail adres liever niet publiek hier heeft.

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
waarom niet eigenlijk, hij verkoopt die dingen toch als een gewoon winkel?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Anoniem: 133091 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:01:
E-mail adres van Rob (Supradictus) is pleite.
Kun je z'n e-mail anders neerzetten? Door jou krijgt hij nu waarschijnlijk spam.. --> bots etc, need I say more? ^^

[Voor 8% gewijzigd door KhaZ op 30-10-2006 12:04]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• grun93
Offtopic: krijg net een mailtje van de PCspezialist in Duitsland (www.pcspezialist.de): zij hebben een Iyama 22" in de aanbieding voor 379 euro. Oftewel 2 inch minder voor de helft van de prijs van de 2407.

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 08:05
grun93 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:34:
Offtopic: krijg net een mailtje van de PCspezialist in Duitsland (www.pcspezialist.de): zij hebben een Iyama 22" in de aanbieding voor 379 euro. Oftewel 2 inch minder voor de helft van de prijs van de 2407.
2 inc is bijna 5 cm, Maar.

• JJFS
KhaZ schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:50:
[...]

Kun je z'n e-mail anders neerzetten? Door jou krijgt hij nu waarschijnlijk spam.. --> bots etc, need I say more? ^^
En door jouw quote staat zijn adres er nu 2 keer in 8)7

• Ivo NL
@Grun: hou er rekening mee dat dat 22 inch model totaal geen vergelijking is met de 2407. De resolutie van dat 22 inch model is 1680 x 1050 terwijl bij een 24 inch model 1900 x 1200 kan worden gekozen.

Android 8-)

• grun93
Ivo NL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:27:
@Grun: hou er rekening mee dat dat 22 inch model totaal geen vergelijking is met de 2407. De resolutie van dat 22 inch model is 1680 x 1050 terwijl bij een 24 inch model 1900 x 1200 kan worden gekozen.
Ik weet het, zelf heb ik ook een Dell 24". Desondanks leek het me niet duur. Misschien interessant voor de mensen met een smalle(re) beurs.

• JJFS
Ik ga hem morgen dan maar halen denk ik, hoop alleen dat ik niet telleurgesteld wordt door ghosting in games aangezien ik erg veel game.
Kan er niemand hier vandaag nog ff een fraps movie maken van een spel als COD2 of BF2142 zodat ik het exact kan zien hoe het is hehe |:(

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

[sarcasme & offtopic]
Wat vinden we het toch heerlijk en nuttig om elkaar af te zeiken he? :D
[/sarcasme & offtopic]

Aangezien ik dit prachtige scherm ook in mijn bezit heb en graag Battlefield2 speel, leek het me leuk om te profiteren van wat dit scherm allemaal te bieden heeft tijdens dit spel. Zoals al bekend was onder de mede tweakers, vervormde het beeld wat bf2 gaf bij het spelen op een breedbeeld. Zo ook op mijn 2407. Nou vroeg ik me dus af of EA hier in de volgende patch aan heeft gedacht, of aan gaat denken. Of kun je de resolutie zodanig aanpassen dat het niet meer vervormd is? Ik heb met commandlines de resolutie aangepast naar 1028*720, maar op zo'n scherm word het beeld waziger dan het is en blijft het beeld vervormd, aangezien ik nog maar met een 9800pro draai. Overigens ben ik benieuwd wie dezelfde combi heeft van monitor en videokaart en ook bf2 speelt. Welke instellingen heb jij dan staan? Verder was ik benieuwd welke resoluties breedbeeldschermen gebruiken om een niet vervormd beeld te geven.

...en waarom?

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

JJFS schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:45:
Ik ga hem morgen dan maar halen denk ik, hoop alleen dat ik niet telleurgesteld wordt door ghosting in games aangezien ik erg veel game.
Kan er niemand hier vandaag nog ff een fraps movie maken van een spel als COD2 of BF2142 zodat ik het exact kan zien hoe het is hehe |:(
Fraps captured van je videokaart en niet van je beeldscherm. Dus fraps gebruikt geen externe camcorder die voor je beeldscherm hangt en het beeld dan copieert. Je zult dus bij iemand moeten gaan kijken die ook zo'n scherm heeft en cod2 of bf2142 speelt om zelf te zien hoe het is.

...en waarom?

• JJFS
The_Alchemist schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Fraps captured van je videokaart en niet van je beeldscherm. Dus fraps gebruikt geen externe camcorder die voor je beeldscherm hangt en het beeld dan copieert. Je zult dus bij iemand moeten gaan kijken die ook zo'n scherm heeft en cod2 of bf2142 speelt om zelf te zien hoe het is.
hm ok jammer helaas :\
Anders gooi ik hem maar weg als het niks is heh

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

JJFS schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:06:
[...]

hm ok jammer helaas :\
Anders gooi ik hem maar weg als het niks is heh
He, no hard feelings he, ik weet niet wat je bedoelt, maar mijn bedoeling is in ieder geval niet om jouw te treiteren ofzo....

...en waarom?

• JJFS
Nee zo bedoel ik het niet ;)
Ben alleen bang dat het niet zo geweldig is met games maarja dat zal ik zelf maar moeten ervaren dan :)

• JJFS
Ben alleen bang dat het niet zo geweldig is met games maarja dat zal ik zelf maar moeten ervaren dan :)

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

JJFS schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:32:
Je hebt het 2x gezegd, dus het is mij nu extra duidelijk :+

...en waarom?

• JJFS
Hmm van het weekend met hem gemailed en zou een afspraak voor vandaag maken maar heb niks meer gehoord van hem.
Hij heeft mij wel het adres gegeven en heb dat adres gebeld maar daar zitten 6 bedrijven in dus kwam ik niet veel verder.

• Penetrator
Die vent heeft toch ook gewoon in het weekend vrij?~Heb de 2407WFP ook vrijdag besteld maar verwacht echt geen reactie in het weekend

• JJFS
Penetrator schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:01:
Die vent heeft toch ook gewoon in het weekend vrij?~Heb de 2407WFP ook vrijdag besteld maar verwacht echt geen reactie in het weekend
Ehh, ik heb met hem zaterdag meerdere e-mails over en weer gestuurd en volgens mij is het nu maandag 8)7

• BlaCKErrOR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 19:25
zou iemand een idee hebben wanneer er een A4 zou uitkomen ?

• Penetrator
JJFS schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Ehh, ik heb met hem zaterdag meerdere e-mails over en weer gestuurd en volgens mij is het nu maandag 8)7
hmm raar. :P nog steeds geen reactie?

• JJFS
Jawel, hij heeft vanmiddag net weer gebeld en ik heb hem ook meteen kunnen ophalen.
Dus hij staat nu voor me, erg mooi en groot ding en gamen erop vind ik prima gaan tot dusver, heb heel ff BF2142 en COD2 gespeeld ;)
Het spelen erop is wel ff wennen maar ik zie al wel een groot voordeel dat je veel verder kan kijken in games en dat is erg handig.

• Brad Pitt
Vriend van mij heeft een paar keer telefonisch contact gehad met Dell's techsupport en die zeiden dan A04 er zeer spoedig aankwam. Paar wijzigingen die er hoogstwaarschijnlijk in zouden zitten was een werkende 1600x1200 1:1 mode en het kunnen inzoomen op sources kleiner dan native waarbij de aspect ratio intact blijft. Ik heb geen 2407 maar nu schijn je bijv. niet in te kunnen zoomen op het beeld dat een DVD-speler levert waarbij je dan én in de hoogte én in de breedte zoomt. Hij zoomt nu alleen in de hoogte blijkbaar.

Ook het niet kunnen drukken op andere toetsen als je hebt gedrukt op PiP wordt verholpen en zo waren er nog wat dingen.

Zelf weiger ik eigenlijk een 2407 te kopen voordat dat soort dingen zijn verholpen. De aanhangers en gebruikers van deze monitor kunnen wel zeggen dat het kleine mankementjes zijn en dat je voor hetzelfde geld niets beters koopt maar ik vind dat een non-argument. Elk produkt moet gewoon doen waar 'ie voor ontworpen is. Dat je al een paar revisies nodig moet hebben om een beetje bandingless kleurtjes weer te geven vind ik echt gewoon belachelijk. Relatief brak composiet-beeld is ook een misser. Tuurlijk, de monitor wordt door 90% van de mensen alleen via VGA en DVI gebruikt maar daar gaat het niet om.

Hoop echter wel dat er snel een nieuwe revisie komt dan wel een concurrerende 24 inch van een ander merk. Ben best benieuwd wat de Benq gaat doen, al heb ik gevoelsmatig dan toch liever de Dell.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 10:56

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind zelf het composiet beeld (van mn xbox) wel goed genoeg.
Je moet er niet met je neus op gaan zitten....
Maar ik geef toe, via component op 720p speelt het toch een stuk strakker :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
De Fall update voor de Xbox 360 van morgen voegt 1080p toe, ben benieuwd of de 2407 van mij dat aan kan. Ben nu verbonden via VGA, maar die zal denk ik niet beter worden (nu max 1360x768).

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Ik heb mijn 2007wfp ondertussen van Supradictus ontvangen. Als snel de brightness omlaag gegooit naar 28 want de standaard van 50 doet gewoon zeer aan je ogen zonder 8).
Met adobe gamma het scherm afgesteld en ik ben zeer tevreden over het totale plaatje. Geen enkele dode pixel. Ik kom van een Iiyama Vision Master Pro 454 19" crt en mijn buro ziet er nu veel opgeruimder uit nu deze bak eraf is :) (Hoewel het altijd een fijne monitor was/is.)

• Anoniem: 125904
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb al een hele tijd een 2407 op mn bureau staan.
Nou ik eenmaal hieraan gewend ben wil ik weer meer !
Omdat ik 2 monitoren niks vind (o.a. vanwege dat veel dingen in het midden komen e.d.) kom je nogal vlug bij 3 stuks.
Nou vind ik 2x20" erbij te duur en het zou daarom 2x19" worden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Wat voor problemen kom ik tegen vanwege het verschillende aantal verticale pixels?
Is er ook een mogelijkheid om 3 monitoren aan te sluiten op 1 videokaart? zo niet dan wordt het gewoon SLI.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Anoniem: 125904 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:31:
Ik heb al een hele tijd een 2407 op mn bureau staan.
Nou ik eenmaal hieraan gewend ben wil ik weer meer !
Omdat ik 2 monitoren niks vind (o.a. vanwege dat veel dingen in het midden komen e.d.) kom je nogal vlug bij 3 stuks.
Nou vind ik 2x20" erbij te duur en het zou daarom 2x19" worden. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Wat voor problemen kom ik tegen vanwege het verschillende aantal verticale pixels?
Is er ook een mogelijkheid om 3 monitoren aan te sluiten op 1 videokaart? zo niet dan wordt het gewoon SLI.
Ik denk dat je dit al wel weet, maar toch even reminder voor het geval dat: met SLI kun je maar 1 monitor aansluiten, tenzij je SLI niet "enabled".

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• Anoniem: 125904
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
KhaZ schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:38:
[...]

Ik denk dat je dit al wel weet, maar toch even reminder voor het geval dat: met SLI kun je maar 1 monitor aansluiten, tenzij je SLI niet "enabled".
Dat wist ik nog niet ;D ben een beetje uit de tweak-scene. Maar dat is geen enkel probleem volgens mij. Bij normaal gebruik dus SLI disabelen en als ik een pot wil gamen en wat extra kracht wil (op enkel 2407) dan enable ik SLI? Of zie ik weer iets over het hoofd? :X

• Penetrator
Ik verwacht vandaag de 2407WFP van Rob. Laat jullie weten hoe hij is!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:03
Iemand een idee trouwens hoe Rob met z'n achternaam heet?

-

• knights16
  • Laatst online: 03-06 07:59
waarom is dat van belang ?

stuur dit soort berichten aub gewoon naar hem zelf.. zou het zelf ook niet kunnen waarderen als men allerlei gegevens vroeg op het internet.

PVoutput

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:03
Hmm, dat is inderdaad wel zo logisch. Niet dat ik hem nodig hem, maar ik dacht hem te kennen. Laat maar zitten. :P

-

• nl_umpire
Hebben we nu zo langzamerhand genoeg over Supradictus / Rob gesproken en hebben we niet al x-keren zijn e-mail vermeld?

Even zoeken lijkt mij, zoals ook al eerder is aangegeven:Ik heb in het verleden ook wat gevraagd hier over hem en ben er ook wijzer van geworden, maar als je meer wil weten moet denk ik ff zelf contact met 'm opnemen.

Lijkt mij interessanter als we de features van de monitor bespreken..

[Voor 12% gewijzigd door nl_umpire op 31-10-2006 11:45]

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Over die features ff een vraag idd.
Ik heb zojuist de fall-update gedaan op mijn xbox 360, nu kan je via component ook 1080p en via vga 1920x1080.
Dit is heel mooi maar mijn 2407 schakeld bij VGA en 1920x1080 automatisch op "Fill"(Wide Mode), en hierdoor worden de verhoudingen uiteraard verneukt.
Mij lijkt me het zo dat ie op 1:1 of 4:3 ingesteld moet worden, maar dit lukt niet, omdat de Wide Mode setting niet meer te bereiken is. Iemand een idee om dit te omzeilen. Anders moeten we tot een spring-update oid wachten als Microsoft eindelijk zo vriendelijk is om gewoon 1920x1200 te bieden.

• Brad Pitt
Dat de Xbox 1920x1200 moet gaan leveren is natuurlijk onzin. De 2407 moet dat 1:1 op zijn native 1920:1200 laten zien met boven en onder een klein randje zwart. Als er iemand is die iets moet fixen is het dus Dell en niet Microsoft.

Snap sowieso niet waarom dit zo moeilijk schijnt te zijn, de meeste televisies kunnen dit ook al niet, 1:1 pixelmapping lijkt mij juist het simpelste dat er is, maar nee dus. :?

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Zow, vandaag mijn 2407WFP besteld :*) (bij Dell, niet bij de alom besproken eBay-user)
Wat zijn hier de ervaringen met levertijd? Ik heb gister het geld overgemaakt, dus verwacht dat vandaag of morgen mijn bestelling bevestigd/verzonden wordt.
Ze geven zelf 7 tot 10 dagen aan

musica | fotografica | amalia

• JJFS
Ik heb nu 2 dagen kunnen testen maar heb toch een vraag want als ik Call Of Duty 2 speel ben ik niet helemaal tevreden omdat het blijkt dat mijn muis trager reageert, dus als ik naar links beweeg er een kleine pauze tussen zit voordat het gebeurt (0.5 sec) ongeveer.
Ik heb vsync op off staan overigens en haal 70 tot 100 fps.
En ik speel ook Delta Force Xtreme en hier is het perfect, niets van dit probleem te merken en zo hoort het ;)

Dus mijn vraag iemand een idee? of raad je me aan in een hardware support forum te posten.
Het is alleen zo dat dit sinds de monitor verandering is zonder settings te wijzigen...

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 12:03

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

zoek eens op "input lag"

Er is zat hierover gesproken, ook in voorgaande delen van deze topic.

Specs: GamePC HTPC Server

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als het inputlag zou zijn, had ie er altijd last van, niet in het ene spel wel en in het andere niet. Bovendien is inputlag in de buurt van 60ms, geen 0.5s.

Wat het wel is weet ik niet :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Anoniem: 10300
  • Niet online
2nosedt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:46:
Zow, vandaag mijn 2407WFP besteld :*) (bij Dell, niet bij de alom besproken eBay-user)
Wat zijn hier de ervaringen met levertijd? Ik heb gister het geld overgemaakt, dus verwacht dat vandaag of morgen mijn bestelling bevestigd/verzonden wordt.
Ze geven zelf 7 tot 10 dagen aan
Dan is het minimaal 7 Dagen idd

Ik had m'n vorige monitor (die ik nu heb) precies een week later dus dat klopt wel aardig.

Anoniem: 35919

Heeft iemand al geprobeerd om met de xbox 360 fall update via component 1080p te draaien? ziet het er een beetje uit?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 35919 op 01-11-2006 00:52]

Anoniem: 193805

Hebben de mensen met een Xbox 360 ook last van strepen door het beeld heen, wanneer je de xbox op 1920x1080 instelt met de VGA kabel? Ik krijg allemaal strepen door het beeld, maar deze zijn weg als ik hem weer op 1280x786 zet. Waar kan dat aan liggen?

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 08:09
Anoniem: 193805 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:07:
Hebben de mensen met een Xbox 360 ook last van strepen door het beeld heen, wanneer je de xbox op 1920x1080 instelt met de VGA kabel? Ik krijg allemaal strepen door het beeld, maar deze zijn weg als ik hem weer op 1280x786 zet. Waar kan dat aan liggen?
Van het dell forum :
http://forums.us.dell.com..._monitor&message.id=68504

Als je naar de 5e post scrollt zie je dat bij deze persoon die verdwenen is door de sharpness aan te passen.

• nl_umpire
Ik denk dat ik de 2407 achter me laat en eentje laat installeren door Mersive Technologies:
http://www.planet.nl/plan...ontentid=773130/sc=a30351

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 08:09
nl_umpire schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:57:
Ik denk dat ik de 2407 achter me laat en eentje laat installeren door Mersive Technologies:
http://www.planet.nl/plan...ontentid=773130/sc=a30351
Neem dan wel een touchscreen en een trampoline erbij voor de hoekjes 8)7

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Vraagje aan de 2407 bezitters :) Ik ben op dit moment aan het kijken naar een nieuw scherm. Eerst viel mijn oog op een van de "budget" 22"ers op dit moment. Prijs zo rond de 400 euro maar altijd een TN scherm. Aangezien ik veel films/series/tv kijk op mn scherm, en de bedoelin is om een op een draagarm aan de muur te hangen zodat hij draaibaar is richting m'n bed -> Vanaf daar kijken :)
Als je dit doet met een TN scherm loop je het risico van matig beeld door de inkijkhoek. Met een SPVA scherm heb je hier dus minder last van?

Tot zover niets wat in de weg staat tot een mooi Dell schermpje :) Twee punten houden me nu nog tegen:

• De prijs, toch bijna het dubbele van een 22" scherm als je via Ebay koopt.
• Is het scherm niet te groot :?

Het tweede punt is ook direct een vraag: Het scherm komt dus voor normaal office werk gewoon op m'n bureau op ongeveer een halve meter afstand, is dat niet te dichtbij voor een 24" lichtbak? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• Penetrator
Ik weet neit hoelang je hem per dag gaat gebruikne. Maar als je 10 uur per dag achter je PC zit zou ik idd zeggen dat hij en te groot is en niet ver genoeg van je af staat! Als je hem een paar uurtjes per dag gebruikt is de groote puur genot en de afstand iets persoonlijks vind ik.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee