Toon posts:

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.433 views sinds 30-01-2008

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 20:22

BEVEL

s9.BeVeL

Ivo NL schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:08:
Weet iemand toevallig wanneer de 2007wfp weer leverbaar is bij Supradictus?
Ik las ergens op een review (weet niet meer welke) dat Dell nog wel eens andere panels in verschillende schermen gooit.
Dus dat je vooraf niet kan weten welke er in je scherm zal komen.

Ik zal effe zoeken waar ik dat gelezen had.

BF2stats

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 17:02
Ik neem aan dat je 't daar niet tegen mij hebt? :+

Android 8-)

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 11:28
Is er bij de 2407WFP ook backlight lekkage aanwezig? Of is dit niet ter sprake? _/-\o_ 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:00
maar volgens Dell zijn er geen plannen voor een A03.
Die komen volgende week binnen, volgens Supradictus. Weten jullie hier meer over, wat er veranderd is?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Kingeling
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-04 13:37
rinkel schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

Volgens mij is het geen TN:

Tevens heeft een TN toch geen 16,7 miljoen kleuren ?
Hmm, ik wist dat het iig geen PVA was, maar dan haalde ik hem onterecht even door elkaar met de 205BW denk ik. I stand corrected ;)
TN haalt idd de 16,7 mil kleuren niet.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:16

BertV

Handgemaakt

ck2000nl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:35:
Is er bij de 2407WFP ook backlight lekkage aanwezig? Of is dit niet ter sprake? _/-\o_ 8)
Mijn vorige scherm van drie jaar oud was een (voormalig) topmodel 17" samsung.

Deze had minder "lekkage" dan de 2407WFP, maar bij een groot scherm lijkt mij het toch lastiger om dit te voorkomen.

Dit scherm heeft een acceptabele hoeveelheid spooklicht. :P (wel persoonlijk)

[Voor 9% gewijzigd door BertV op 03-10-2006 12:44]

Levensbron Gelderland

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 19:49
Sluuut schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:49:
[...]

Die komen volgende week binnen, volgens Supradictus. Weten jullie hier meer over, wat er veranderd is?
Hij heeft de A03's nu ook...

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Him_ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:39:
[...]
Hij heeft de A03's nu ook...
Ik ben benieuwd of hij ze dan bij Dell NL haalt..en dus of Dell NL ze ook al leverd.

* Gutteguttegut zal het snel genoeg weten... ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Anoniem: 102880

Leuk als je net 2 weken geleden de A02 2707WFP hebt gehaald bij hem :(

1600x1200 kan niet 1:1? Ik dacht namelijk dat het me wel eens gelukt was...maar nu lukt het ook niet meer. Ik dacht dat ik wel iets niet goed zou doen ofzo....k heb er verder ook geen aandacht aan geschonken

[Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 04-10-2006 15:08]

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 23:57

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Twee weken terug heb ontving (van Supradictus) ik de 2407WFP rev A02. In mijn post (linkje) hiervoer maakt ik melding van de aanwezigheid van banding maar dat ik daar niet veel dacht te gaan merken. Dat was helaas wel zo, want ik zag het verschijnsel al snel duidelijk in de speellijst van Windows Media Player (die heeft een gradient van licht- naar donkerblauw). Tevens kwam ik er na een paar uur gebruik achter dat er een dode subpixel midden op scherm aanwezig was (het scherm is ook zo groot dat het even duurde voordat het me opviel :)). Heb hem daarom nu teruggestuurd en vandaag heb ik de vervanging ontvangen.

Vanwege het banding issue hoopte ik op de rev. A03 maar zoals verwacht zat dat er niet in. Zeer blij verrast was ik dan ook dat de banding issue kompleet (zover dat gaat bij een TFT) verdwenen is! En wat blijkt: de firmware van "rev A03" staat erop (*). Ik vermoed dat een andere gebruiker deze monitor met klachten heeft geretourneerd en supradictus het naar Dell heeft gestuurd waar deze een firmware flash heeft gehad. Banding is overigens alleen gefixed voor "desktop modus". "Multi-media" en "Games" is nog steeds crappy.

Helaas is de monitor er niet sneller op geworden. Ik merk toch wel dat ie ietjes langzamer is dan mijn oude Ilyama Prolite 431S, ook al hebben ze dezelfde reactietijd specs (16 ms). Of er verschil in snelheid is tussen de twee firmwares durf ik niet te zeggen. Daarvoor heb ik de vorige 2407WFP veel te kort in bezit gehad. Bovendien eigenlijk allen nog maar CoD2 gespeeld. Maar goed, gamen is zowiezo(/sowieso?) wennen. Het scherm is zo freaking groot dat mijn ogen als een gek dat beeld af moeten scannen. Echt fantastisch! _/-\o_ En ook de helderheid heb ik maar even van 50 naar 40 teruggeschroeft, want de term "bouwlamp" is al eens in mijn hoofd opgekomen 8) :) Dus ik denk dat ik extreem veel plezier ga hebben tijden gamen.

Als er geen dode (sub)pixels opduiken, dan ben ik one very, very happy camper. :)

* = Meer over revisies, firmwares en fixes is te vinden op het Dell forum (click). Check bijvoorbeeld de twee stickies bovenaan.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:19
Hmzz ik zit er ook over te denken om de 24" te halen... Maar dan moet ik wel eerst mijn lcd tv verkopen... Zag inderdaad dat supradictus ze voor ong 775 aanbied (met verzenden). Dat is wel heel interresant.
Mijn Pa heeft de 24 inch van Acer, deze zit in dezelfde prijsklasse. Iemand ervaring met beide schermen? Voor/ nadelen van de Dell ten opzichte van de Acer? (beeld is bij allebei zo f*cking groot _/-\o_)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Killed-1 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:31:
Hmzz ik zit er ook over te denken om de 24" te halen... Maar dan moet ik wel eerst mijn lcd tv verkopen... Zag inderdaad dat supradictus ze voor ong 775 aanbied (met verzenden). Dat is wel heel interresant.
Mijn Pa heeft de 24 inch van Acer, deze zit in dezelfde prijsklasse. Iemand ervaring met beide schermen? Voor/ nadelen van de Dell ten opzichte van de Acer? (beeld is bij allebei zo f*cking groot _/-\o_)
Van beide staat keurig een review op de FP :/

Ik denk dat de Dell eigenljik alleen maar voordelen heeft, iig veel meer features. Die Acer mist zelfs DVI geloof ik.

Hier komt iets hips te staan

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:05
denk ff offtopic, gaat wel over de 2407 WFP :
Even een vraag voor de mensen die bij Supradictus hebben besteld.
Is alles OK, factuur, garantie ed hoe is het geregeld..

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mijn bij Dell NL bestelde 2407WFP is binnen en het is een A03.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

nl_umpire schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:37:
denk ff offtopic, gaat wel over de 2407 WFP :
Even een vraag voor de mensen die bij Supradictus hebben besteld.
Is alles OK, factuur, garantie ed hoe is het geregeld..
Ben net terug van Supradictus. Nette gast, factuur op naam, incl. BTW. Over de garantie kan ik nog niets zeggen,. 3 jaar garantie bij hem, incl pixel garantie.

Ik heb trouwens ook een A03 revisie.

Welke kleur instellingen gebruiken jullie allemaal?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-03 22:30
Ik heb gisteren een mail naar Supradictus gestuurd over mijn banding probleem, ik heb een 2407 A02, nu net een maand oud.

Het probleem viel me eerst niet echt op, echter na wat meer grafisch bezig te zijn geweest werd het me toch te erg, het lijkt overigens of het erger is geworden de laatste 2 weken.

Ik heb vandaag al een reactie van hem ontvangen.

Helaas mag ik de firmware niet zelf updaten maar het scherm kan omgeruild worden voor een, meestal refurbished, model. Hij kan er dan geen pixel garantie op geven volgens zijn mail. Het banding probleem zal wel voor 100% opgelost zijn, staat er in de mail. Ik loop echter wel kans op een dood pixeltje. En daar zit ik nou net niet op te wachten.

Nu ben ik erg zuinig op mijn spullen en zeker op een LCD van 800 euro, dat is voor mij nog steeds 1760 gulden, dus een hele berg geld. Ik verwacht dus nu natuurlijk geen LCD die van iemand is geweest die er minder zuinig op is geweest en die wegens problemen terug gestuurd is. Ik ga dan denken aan pixel garantiegevallen die vervolgens worden geupdate naar A03 en worden omgeruild met vermelding dat pixelgarantie niet mogelijk is.

Indien het probleem gefixt kan worden met een firmware update zou ik dus nog het liefst bij hem langsgaan met mijn scherm, de update erop laten zetten en vervolgens mijn scherm weer mee willen nemen. Dan weet ik nl hoe er mee om is gesprongen en ik weet ook dat er nergens beschadigingen zijn.

Wat vinden jullie van deze afhandeling?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 01:46
Anoniem: 92587 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:05:
[...]

Vandaag binnengekregen (goede service van Dell) en exact hetzelfde, ik denk dat dit soort monitoren niet voor mij bestemd zijn...

Ik ga er maar proberen aan te wennen.
Ik ken die Dells niet, maar die losse cinema schermen van Apple hebben het ook zo erg. Net of er een laag stof op ligt. Ik heb op m'n werk nu Samsungs en die lijken het minder te hebben, misschien moet je die eens bekijken?

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

wakuwakuhullie schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:15:
...heel verhaal over retourneren 2407WFP wegens banding maar dan een geflashte, refurbsihed model zonder pixel garantie terugkrijegen...
Dat je een refurbished scherm kunt ontvangen heb ik vandaag ondervonden. Ik kreeg een vervanging wegens een dode pixel (zie een paar post hierboven) . In eerste instantie schrok ik omdat het in dezelfde doos zat als die ik had teruggestuurd en niet verpakt was in het standaard materiaal. Ook zag ik later wat krassen rond de composite ingangen, dus duidelijk al gebruikt.

Maarrrrrrrr, wel was dus de firmware geupdate en dat heeft de banding doen verdwijnen. Bovendien tot nog toe geen defecte (sub)pixels kunnen ontdekken, dus ik ben juist zeer blij met deze geflashte A02. Over wegvallende pixelgarantie heeft Supradictus niets gezegd, maar ik heb het scherm dan ook niet retour gezonden voor een flash zoals jij Wakuwakuhullie . Maar dan nog vind ik het toch vreemd dat in jouw geval ineens de pixelgarantie vervalt. Zal wel te maken hebben met het feit dat je dan bewust instemt met een refurbish model. Voordat je daarmee akkoord gaat zou ik toch even kijken naar http://forums.us.dell.com..._monitor&message.id=65917. Een quote daaruit (van een Dell represantative):
The phone/chat/email technicians may not yet know about the 2007/2407 banding issue. To get your monitor replaced due to banding, this is what you say -
My monitor has banding lines on the screen. These banding lines appear in the:
- the Dell boot screen
- the bios
- during the monitor Self Test
- during windows
Please replace my monitor due to it failing the Self Test. Here is my order number or service tag number.
Als ik dit juist interpreteer, betekent dat dus dat je aanspraak kunt maken op garantie vanwege banding problemen. En aangezien Supradictus via Dell zaken doet, moet dat geen probleem zijn. Bovendien is hij (zover ik via mail kan beoordelen) een geschikte gast dus je kunt het altijd aankaarten.

• wakuwakuhullie
Ik ben er ook nog niet mee akkoord gegaan.

Heb een mail gestuurd met wat vragen, ik wil best een lcd met nieuwe firmware maar dan wel deze die ik nu heb, dat moet toch geen moeite zijn, ik wil er best langsgaan, een firmware staat erop in 1 minuut.

Ik vind eigenlijk dat, zolang Dell geen firmware beschikbaar stelt zodat we het allemaal zelf kunnen doen, dat we bij problemen die veroorzaakt worden door de firmware, gewoon een nieuwe monitor moeten krijgen en geen gebruikte.

Je begrijpt mijn twijfels wel denk ik, als ik een mail krijg met de opmerking dat de pixel garantie gaat vervallen ga ik meteen denken dat het geretourneerde lcd's zijn met dode pixels. Nieuwe firmware erop en weer verkopen of omruilen.

Eerlijk gezegd vind ik dit toch een vaag verhaal maar het staat letterlijk in zijn mail.

• Him_
wakuwakuhullie schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 03:18:
Ik ben er ook nog niet mee akkoord gegaan.

Heb een mail gestuurd met wat vragen, ik wil best een lcd met nieuwe firmware maar dan wel deze die ik nu heb, dat moet toch geen moeite zijn, ik wil er best langsgaan, een firmware staat erop in 1 minuut.

Ik vind eigenlijk dat, zolang Dell geen firmware beschikbaar stelt zodat we het allemaal zelf kunnen doen, dat we bij problemen die veroorzaakt worden door de firmware, gewoon een nieuwe monitor moeten krijgen en geen gebruikte.

Je begrijpt mijn twijfels wel denk ik, als ik een mail krijg met de opmerking dat de pixel garantie gaat vervallen ga ik meteen denken dat het geretourneerde lcd's zijn met dode pixels. Nieuwe firmware erop en weer verkopen of omruilen.

Eerlijk gezegd vind ik dit toch een vaag verhaal maar het staat letterlijk in zijn mail.
Of Dell handelt het zelf af en heeft Supradictus hier geen invloed op.

Kan iedereen die al een A03 gekregen heeft bevestigen dat banding opgelost is tov de A02?

Zie nl nog veel klachten van de A02 over banding terwijl Dell roept dat in de A03 alleen een taal update zit |:(

[Voor 9% gewijzigd door Him_ op 07-10-2006 09:17]

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zie geen significante banding (wel een bad pixel :() Ik heb een foto proberen te maken van mijn test screen, je moet maar ff kijken of je er wat mee kunt (klikbaar voor 100% image).

http://www.zonoskar.com/Computer/Dell2407FPW/_MG_6567_sm.jpg

• wakuwakuhullie
Bij jou ziet het er inderdaad een stuk beter uit, ik heb een foto naar Supradictus gestuurd en daar was het heel duidelijk op te zien.

• Anoniem: 187449
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[ :9 ]

[Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 187449 op 07-10-2006 15:27]

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 12:03

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Kom op mensen, we zijn hier allemaal tweakers! Iemand moet toch wel een manier hebben bedacht of op internet gevonden om de A02 schermen zelf van A03 firmware te voorzien? Desnoods haal ik dat ding helemaal uit elkaar om het voor mekaar te krijgen.

Ik heb onlangs nog mijn laptop helemaal uit elkaar gehaald om de koptelefoonuitgang te repareren. En met succes! Dit soort dingen geven moed.

Specs: GamePC HTPC Server

• wakuwakuhullie
Het wordt gewoon tijd dat Dell de firmware beschikbaar stelt, ik voorzie anders dat er veel klanten voor een 24" LCD naar BenQ zullen gaan.

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:05
benchmark / review 24"van BenQ vs Dell ?

• wakuwakuhullie
Hier een review van de BENQ en oordeel zelf.

http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=3425

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Da's geen review, dat is een mooi verhaaltje rondom de specificaties en leuke foto's. Er worden geen metingen gedaan aan uniformity en kleur-echtheid enzo. Jammer.

• wakuwakuhullie
Het is in ieder geval iets en das beter dan niets, als je kijkt op die site zie je dat ook de Dell en de Samsung besproken zijn. De BENQ wordt er toch duidelijk boven gewaardeerd.

Anoniem: 189558

Is het nu wel of niet verstandig om dit scherm te kopen puur en alleen voor te gamen met de Xbox360.
Of zijn er nog steeds veel problemen met de aansluitingen.
Twijfel nu nml tussen de goedkopere Samsung 225 en deze van Dell
( ik weet dat het eigenlijk geen vergelijking is, maar vraag me nu echt af wat het verstandigst is aangezien ik erg gecharmeerd ben van de vele aansluitingen en de grootte van de Dell)

• wakuwakuhullie
Neem gerust de Dell, zeker voor gaming is ie super, krijg je geen spijt van.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wakuwakuhullie schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:30:
Neem gerust de Dell, zeker voor gaming is ie super, krijg je geen spijt van.
Gaming via...?
PC?..Xbox?..Xbox 360?

Ik zal een proberen om mn Xbox aan te sluiten deze week dat zal alleen dan wel via composite gaan.
En als het lukt fotos posten.

[Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-10-2006 09:39]

• wakuwakuhullie
Een xbox en ps2 aansluiten via composiet werkt wel maar is niet super, dat ligt niet aan de dell maar het is nu eenmaal niet zo mooi. Ik heb foto's gezien van iemand die had een vga kabel en dat zag er strak uit.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wakuwakuhullie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:03:
Een xbox en ps2 aansluiten via composiet werkt wel maar is niet super, dat ligt niet aan de dell maar het is nu eenmaal niet zo mooi. Ik heb foto's gezien van iemand die had een vga kabel en dat zag er strak uit.
Dan eens kijken of er een xbox -> componenten kabel bij mediamarkt oid te krijgen is.

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

wakuwakuhullie schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:07:
Het is in ieder geval iets en das beter dan niets, als je kijkt op die site zie je dat ook de Dell en de Samsung besproken zijn. De BENQ wordt er toch duidelijk boven gewaardeerd.
Zie voor user review's

http://www.hardforum.com/...p?t=1066372&page=14&pp=20

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Anoniem: 189558 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:50:
Is het nu wel of niet verstandig om dit scherm te kopen puur en alleen voor te gamen met de Xbox360.
Of zijn er nog steeds veel problemen met de aansluitingen.
Twijfel nu nml tussen de goedkopere Samsung 225 en deze van Dell
( ik weet dat het eigenlijk geen vergelijking is, maar vraag me nu echt af wat het verstandigst is aangezien ik erg gecharmeerd ben van de vele aansluitingen en de grootte van de Dell)
Het gaat mij er ook om of er te gamen valt via component aansluiting, had begrepen dat dit icm de xbox360 niet helemaal goed gaat.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De 360 kun je ook via VGA aansluiten. Dat kun je beter doen als je de VGA-aansluiting niet gebruikt voor iets anders.

PSN: Shiver23

• wakuwakuhullie
Even voor alle duidelijkheid.

Supradictus verleent alle medewerking, het verhaal van de refurbished modellen daar bedoel ik dus Dell mee, en niet Supradictus, hij fungeeft alleen als intermediair.

Ook wil ik even duidelijk vermelden dat Supradictus meteen dezelfde dag nog reageert als je hem een mail stuurt waarin je je probleem voorlegd. Hij heeft zelfs voorgesteld dat als na omruiling nog problemen optreden dat hij het scherm dan gewoon weer omruild. Alles wat hij wil is een tevreden klant.

Ook als ik het scherm bij Dell had gekocht zou het verhaal opgaan van het niet krijgen van pixelgarantie op refurbished modellen.

Dell is in deze de grote boosdoener, niet Supradictus, zij moeten ervoor zorgen dat er goede firmware op de schermen staat.

Ook wil ik even duidelijk stellen dat je dit scherm gerust kunt kopen, 9 van de 10 mensen zullen het banding probleem niet zien. Ik heb er last van omdat ik vrij veel grafisch bezig ben. Ik ben verder super tevreden over het scherm en wil mijn 22" CRT nooit meer terug. Dit beeld leeft gewoon!!

En als je dan besluit om dit scherm aan te schaffen, doe het gerust via Supradictus, het scheelt je veel geld en de respons bij problemen is vele malen sneller. Ook de levering was binnen 1 dag geregeld.

Heb ik toch nog een laatste vraag.
Voor de prijs van deze Dell kun je ook gewoon een aardige lcd tv kopen, waarom kiezen de meeste toch voor dit scherm. Is dit puur de resolutie die een lcd ongetwijfeld niet heeft.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18
Anoniem: 189558 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:53:
Heb ik toch nog een laatste vraag.
Voor de prijs van deze Dell kun je ook gewoon een aardige lcd tv kopen, waarom kiezen de meeste toch voor dit scherm. Is dit puur de resolutie die een lcd ongetwijfeld niet heeft.
Omdat je niet met een tv voor je snufferd gaat zitten? Net zoals je vroeger niet met een CRT tv op je bureau zou gaan zitten. Dat heeft voornamelijk te maken met de resolutie, maar er zullen vast ook nog wel wat andere dingen beter zijn bij een TFT monitor dan bij een LCD tv.

[Voor 14% gewijzigd door Hahn op 09-10-2006 19:55]

The devil is in the details.

• wakuwakuhullie
De resolutie van een 32 inch lcd tv is vele malen lager dan van bijv deze Dell.

Je kunt het wel doen, een lcd tv gebruiken, maar dan moet je rekening houden met een slechtere reactietijd en koeieletters voor je neus.

Voor de prijs van een top lcd zoals deze Dell 2407 heb je inderdaad ook een lcd tv, maar dan heb je wel een produkt dat ergens onderaan de lijn staat. Als je een vergelijkbare top tv wilt kopen is het toch weer een stuk prijziger maar dan nog zit je met een veel lagere resolutie.

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

wakuwakuhullie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:45:
[-knip- Lofzang over Supradictus ;) - knip-]
Volgens mij heeft ook nog niemand iets negatiefs te melden gehad over Rob aka Supradictus
Ook wil ik even duidelijk stellen dat je dit scherm gerust kunt kopen, 9 van de 10 mensen zullen het banding probleem niet zien. Ik heb er last van omdat ik vrij veel grafisch bezig ben. Ik ben verder super tevreden over het scherm en wil mijn 22" CRT nooit meer terug. Dit beeld leeft gewoon!!
Daar ben ik het niet mee eens. In het geval van de "oude" firmware van rev. A02 (en ouder) is het banding issue zo overduidelijk aanwezig (ook in desktop mode) dat zelfs veel niet-tweakers het zal opvallen. Na de verhalen gelezen te hebben dacht bij mezelf ook dat ik het alleen maar zou zien wanneer ik er echt naar op zoek zou gaan. Maar direct in de allereerste applicatie (windows media player) die ik startte met mij oude rev A02 scherm, knalde de "banden" van het scherm af. Maar Supradictus heeft nu rev. A03 in de verkoop en daar is (helaas alleen) in de Desktop mode de banding verdwenen. Hoe dat zit als je direct bij Dell bestelt weet ik niet.

edit: heel slecht spellingsfoutje verbeterd.

Bedankt, ik ben nu echt overtuigd, wordt dus niet de 22 inch samsung maar de 24 inch Dell.
Nu nog een oplossing zien te vinden hoe ik dit aan me vriendin ga verkopen :X

• wakuwakuhullie
Anoniem: 189558 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:23:
Bedankt, ik ben nu echt overtuigd, wordt dus niet de 22 inch samsung maar de 24 inch Dell.
Das heel simpel, doe hetzelfde als ik heb gedaan. Ga naar Mycom en koop daar een 19 inch Mirai breedbeeld voor haar eigen pc, mijn vriendin was dolblij en ik heb via Supradictus een 24 inch Dell gekocht met natuurlijk het verhaal dat het wel ruim 300 euro scheelde met Dell.

Op zondag mijn mail gestuurd en maandag kon ik hem ophalen in Rotterdam, hij wou hem ook opsturen maar ik kon weer eens niet wachten. Ik heb er toen 799,- voor betaald terwijl hij bij Dell toen 1100,- was.

Ik meen dat hij nu 749,- vraagt, zoek maar even op Marktplaats of Ebay op Supradictus en je komt er wel.

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 08:41
En hoe zit het nou met input lag jongens?
Ik heb de 2405 en zoals bekend heeft die lag, gelukkig zijn daar oplossingen voor (100Hz, reduce dvi frequency uit [zelf uitgevonden toendertijd], USB polling rate omhoog), maar is het bij de 2407 nou helemaal verdwenen? Ik las in één van de eerdere delen namelijk dat iemand met de 2407 wel de verversfrequentie al gelijk op 100Hz had gezegd, maar is dat nog steeds echt nodig?

Ik heb de laatste tijd opeens wel dat als ik uit een game kom, bijvoorbeeld NFS:MW, dat ik dan de melding krijg dat het scherm die frequentie niet kan weergeven en het beeld dus zwart wordt, heb 'm daarom maar weer op 75Hz gezet.

offtopic:
Topic starter: de link naar deel 2 verwijst ook naar deel 1, goede link moet zijn:
Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2.

π MW finishers

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 14:04
MaTr1x schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:57:
En hoe zit het nou met input lag jongens?
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ik heb absoluut nog nooit last ondervonden van imput lag. Ik heb m'n 2407 nu ruim een maand.

:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• Ivo NL
Balen. Vandaag kwam de bezorger van Supradictus (niet GLS, maar Roland, ik zou hem paar euro meer betalen als hij even via mijn huis reed) 't scherm brengen. Bleek hij het verkeerde scherm meegenomen te hebben (2407WFP, ik had de 2007WFP besteld). Had wel de goede factuur bij zich. Maar goed, volgende week ergens halen we hem op in R'dam, verder alle lof voor Rob! Top gozer :)

[Voor 9% gewijzigd door Ivo NL op 10-10-2006 20:27]

Android 8-)

• wakuwakuhullie
Das toch niet verkeerd, een 24 inch voor de prijs van een 20 inch:)

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Yup, Rob is top! Ik ga morgen mijn 2407WFP met een stuck sub-pixel ruilen voor een andere die geen bad pixels heeft. Uit tijdnood had hij mijn monitor niet bekeken, en dan slaat Murphy toe natuurlijk.

• Ivo NL
Nou helaas kreeg ik die 24 inch niet mee voor de prijs van 20 inch ;)

Android 8-)

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Sinds gisteren ben ik ook de (meer dan tevreden) eigenaar van een 2407wfp.
Echt super scherm. Groot én die kleurweergave, die is gewoon even goed als mijn vorige CRT. Nooit gedacht dat het zo goed zou zijn.
Een rev 3 btw.

• Anoniem: 187449
  • Niet online
Hier nog een tevreden Supradictus klant.. vanmiddag een perfecte 2407 WFP A03 ontvangen.

http://img279.imageshack.us/img279/7139/monitor1vi3.jpg

8)

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik heb hem niet via Supradictus, maar via via voor een zacht prijsje van Dell :)
Foto's volgen nog, eerst nieuwe pc in elkaar steken ook en daarvoor wacht ik nog op wat onderdelen.

[Voor 38% gewijzigd door ComBax op 10-10-2006 22:38]

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 09:46
ik snap niet hoe je die SD kaarten erin stopt ?

SD word toch ook ondersteund door de carrtreader, mijn kaartje zat 'vast'.

PVoutput

• Dikkie
  • Laatst online: 27-03 12:46
Ook ik heb zojuist mijn 24 inch ontvangen van supradictus.
Meteen aangesloten op mijn kantoor pc (via VGA, geen DVI poort voorhanden) en alle gradient tests erop losgelaten.

In desktop mode totaal geen banding te zien. verticaal nog horizontaal. Ook werken gelukkig alle pixels (nog) naar behoren :)

Wel heb ik bij randen zoals de zwarte rand van dit forum, 2 pixels ernaast een lichte schaduw van die rand, maar ik denk dat dat wel weg te werken valt met wat instellingen veranderen (gamma, rgb, etc).

Al met al, zeer tevreden tot nu toe.

edit:
K, heb alles aangesloten via DVI, op witte achtergronden duidelijk een roze spoor te zien bij het slepen van de muisaanwijzer.
Brightness op 20% zetten(is zelfs nog te fel voor mijn ogen :P) en de RGB op 95 in het OSD verdwijnt dit geheel. Nadeel is wel dat nu lichte banding te zien is in de gradient tests, maar in algemeen gebruik + spellen totaal geen last van (valt niet op)

[Voor 26% gewijzigd door Dikkie op 12-10-2006 09:16. Reden: toevoeging]

Anoniem: 35919

knights16 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:31:
ik snap niet hoe je die SD kaarten erin stopt ?

SD word toch ook ondersteund door de carrtreader, mijn kaartje zat 'vast'.
Gewoon met de label richting jezelf met de kant waar het hoekje vanaf is eerst. Bij mij deed hij het ook niet de eerste keer maar nu wel.

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05-2020
Dell busts out E207WFP 20-inch LCD for the budget set

No word on that 19-incher we were just hearing about, but Dell just announced a new 20-inch LCD to pad out their lineup, and this one's priced to move. The new E207WFP eschews big brother 2007WFP's bells and whistles like a USB hub -- along with the composite and S-Video ports, as far as we can tell -- but still sports that 1,680 x 1,050 widescreen resolution, 20.1-inch viewing area and a DVI port with HDCP. The monitor even bests the 2007WFP with a 5ms response time, compared to the latter's 16ms, but the best news comes in the form of the spankin' $289 pricetag, which compares quite favorably to the 2007WFP's $529 MSRP, or even its $400-ish Froogle price. The E207WFP should be available "immediately" worldwide, and if you can do without the high-end frills, or one of those schmancy jumbo-sized 24 or 30-inchers, it doesn't seem you could go far wrong with this unit.

Bron: http://www.engadget.com/2...h-lcd-for-the-budget-set/

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 07:30
My God, zag het ook net.

* DexterBelgium surft naar www.dell.be met creditcard in de hand...

:9~ 20 inch goodness van dell voor minder dan 300 dollar (hopelijk ook euros)

Ga nog even (as in een paar dagen) de kat uit de boom kijken, maar daarna....

BOOOM (no more 17 inch medion for me)

EDIT: zoals ook al op engadget door iemand gepost: available immediately my (shiny metal) ass... ding staat er nog niet op.

[Voor 16% gewijzigd door DexterBelgium op 12-10-2006 11:53]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-03 22:02
Staat zelfs nog niet op de Amerikaanse Dell site. Zag wel dat de 2407WFP daar maar 720 dollar kost :(

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kneep schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:24:
Dell busts out E207WFP 20-inch LCD for the budget set

No word on that 19-incher we were just hearing about, but Dell just announced a new 20-inch LCD to pad out their lineup, and this one's priced to move. The new E207WFP eschews big brother 2007WFP's bells and whistles like a USB hub -- along with the composite and S-Video ports, as far as we can tell -- but still sports that 1,680 x 1,050 widescreen resolution, 20.1-inch viewing area and a DVI port with HDCP. The monitor even bests the 2007WFP with a 5ms response time, compared to the latter's 16ms, but the best news comes in the form of the spankin' $289 pricetag, which compares quite favorably to the 2007WFP's $529 MSRP, or even its $400-ish Froogle price. The E207WFP should be available "immediately" worldwide, and if you can do without the high-end frills, or one of those schmancy jumbo-sized 24 or 30-inchers, it doesn't seem you could go far wrong with this unit.

Bron: http://www.engadget.com/2...h-lcd-for-the-budget-set/
Gezien de specs dus een TN-scherm. Wel mooi dat ze dezelfde behuizing en luxe voet van de 2007 behouden. Zal wel heel erg gelijk zijn, maar dan dus met een goedkoper panel. Denk wel een goede zet van Dell om een stap lager in de markt ook iets neer te zetten. Ben zeer benieuwd naar de beeldkwlaiteit.

PSN: Shiver23

Anoniem: 189195

ik hou van mijn 2407 scherm, maar ik zit met dit vervelende probleem:

Ik wil met adobe gamma mijn kleuren instellen, maar telkens ik bvb contrast of r, g, b aanpas, keert het scherm onmiddellijk terug naar de oorspronkelijke kleuren. dus enkel wnr ik het balkje ingedrukt hou en versleep zie ik dat het scherm veranderd, als ik loslaat, keert het scherm automatisch terug naar zijn 'oude' instellingen...

iemand raad?

kan het zijn dat ik het scherm ingesteld heb zodat het automatisch de kleuren aanpast, zoja hoe zet ik dit af?

(specs : nvidia geforce 6800, dell 2407wfp, dvi aansluiting op mijn dell xps gen 4)

Anoniem: 189558 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:23:
Kom weer terug van mijn bovenstaande stelling zojuist een samsung 225 besteld, kon simpelweg niet wachten totdat ik het geld bijelkaar had.
Volgens mij best een goede keus aangezien ik het scherm alleen voor me xbox360 ga gebruiken en scheelt me toch weer 270 euro.
Iniedergeval toch bedankt voor het meedenken

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voor iedereen die nog een leuke wallpaper zoekt op 1920x1200...(en ook andere resoluties)
http://www.mandolux.com/
ik hoop dat deze nog niet voorbij is gekomen...

• in2duhCore
  • Laatst online: 29-05 13:41
prachtige site Gutteguttegut!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:41
Hmmz die afgeslankte versie van de 2007wfp lijkt me wel wat, maar ik wil toch ook graag dualmonitor. Zijn hier toevallig mensen die een dual-setup gebruiken i.s.m. de 2007wfp? Zo ja, welke heb je er dan bij en werkt het goed.
Ben namelijk aan het zoeken naar een 17" tft met nagenoeg dezelfde afmetingen kwa scherm en beeld.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• Redwood
  • Laatst online: 29-05 20:42

Redwood

The Truth Is In Here

Hoi mensen......

Ik kom er nog ff niet uit... het is vaak moelijk keuzes te maken.
Hoe dank ook zal je ze toch ook zelf moeten maken.
En het is niet de bedoeling van GOT om die keuzes voor je te maken.
Maar toch, ga ik deze vraag posten.

Ik wil naar een nieuw scherm toe, heb nu een viewsonic vp201b, ook niet 1 van de minste, maar wil breedbeeld!

Volgens mij word het sowieso Dell, omdat deze er niet alleen goed uitzien, maar ook nog eens erg goed schijnen te presteren.

Ik zit nu dus alleen te twijfelen over de 2007wfp, of de 2407wfp.
Het geld gaat het niet zo om, maar ik hou er niet van meer uit te geven dan nodig.

Is de 2407 van de zelfde qualiteit, of presteert in games de 2007 beter?

Ik lees verschillende reviews betreffende de 2407, deze schijnt soms te ghosten, soms niet.

En dan nog het verhaal HD, de 2407 geeft HD resoluties weer, wat is daar het voordeel mee?
Ik gebruik mijn pc hoofdzakelijk voor games, films kijk ik op mijn HD plasma, dus als er geen hd voor games komt, heeft het geen zin.

Dan de grote, word de 2407 niet TE groot om gewoon te gebruiken op een bureau?
Mijn gezicht zit zo'n 70 cm van het scherm af.

Kan er iemand een bepaalde motivatie geven waarom nu de 2007 nu meer als genoeg is, en of ik TOCH moet gaan voor de 2407?

thnx

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18
Als geld het probleem niet is dan zou ik de 2407 aanraden, maar daarbij heb je ook een hogere resolutie, wat in spellen soms toch wel voor een probleem zou kunnen zorgen. Als 1920x1200 (resolutie van de 2407) al ondersteund wordt, dan is dat loodzwaar voor je pc, want dat zijn toch heel wat pixels meer dan dat je bij 1680x1050 (resolutie van de 2007) hebt.

Als je echter ook altijd een up-to-date systeem hebt zou ik gewoon voor de 24" pracht gaan :Y)

The devil is in the details.

• Redwood
  • Laatst online: 29-05 20:42

Redwood

The Truth Is In Here

Hahn schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:53:
Als geld het probleem niet is dan zou ik de 2407 aanraden, maar daarbij heb je ook een hogere resolutie, wat in spellen soms toch wel voor een probleem zou kunnen zorgen. Als 1920x1200 (resolutie van de 2407) al ondersteund wordt, dan is dat loodzwaar voor je pc, want dat zijn toch heel wat pixels meer dan dat je bij 1680x1050 (resolutie van de 2007) hebt.

Als je echter ook altijd een up-to-date systeem hebt zou ik gewoon voor de 24" pracht gaan :Y)
Oh ja... ook niet onhandig... heb een fx-55 met 7950gt, speel nu op 1600x1200 en dit gaat prima (bijv. cod2. alles MAX)

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• wakuwakuhullie
Supradictus heeft mijn garantie geval zeer snel opgepakt, ik zit nu naar een A03 te kijken en ben een tevreden mens.

Wat hij heeft geregeld zou je bij Dell nooit voor elkaar krijgen, dat weet ik wel.

Schroom dus niet om via hem een 24"of 20" Dell LCD te kopen, ik heb er in ieder geval geen spijt van.

Anoniem: 191027

Heeft er iemand ervaring met het kalibreren van de kleuren op een dell 2407WFP.
Ben al een tijdje op zoek naar de ideale settings, persoonlijk vind ik de standaard settings net iets te sterk.
Op mijn monitor gebruik ik volgende settings: PC mode rgb, User mode, 92%red 92%green, 98%blue brightness 38
Hierbij is mij opgevallen dat de groene staart achter mijn muis ook is verdwenen.

Omwille van die groene ghosting had ik mijn brightness onder de 28 gezet waardoor dit fenomeen verdwijnd, echter hierdoor verlies je inorm veel detail in de schaduwen van e foto's, games.

Met mijn huidige settings ben ik zeer tevreden,een beetje tweaken kan soms wonderen doen.

• Ivo NL
Weet iemand waarom Supradictus deze week z'n mail niet leest?

[Voor 10% gewijzigd door Ivo NL op 20-10-2006 15:23]

Android 8-)

Anoniem: 193805

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben sinds kort de trotste eigenaar van een Dell 2407 WFP A03. Alles ging goed via Rob, maar ik heb toch nog een paar vraagjes:

- Als ik games speel, bijvoorbeeld Generals of Age of Mythology en ik scroll, dan wordt het hele beeld onscherp. Hebben meerdere mensen dit probleem (Ghosting?) of ligt dit aan mijn scherm?

- Ook zie ik nog lichte banding, zowel horizontaal als verticaal. Hebben andere mensen met een A03 dit ook nog, of ligt dit ook aan mijn scherm?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

• Dikkie
beetje spelen met de brightness en kleuren in het OSD.

Ikzelf heb de brightness op 35 staan, en de kleuren op rood=95 groen=95 blauw=93.

Verder had ik ook nog een vraagje voor degene met een 2407.
Als je met de achterkant van je hand over het schermoppervlak beweegt, voelen jullie dan ook een lichte vibratie? Als je de hand er stil tegen legt, dan is er niks, maar wanneer je de hand beweegt dan vibreert het scherm lijkt het wel.

• knights16
ik heb precies hetzelfde idd, met een rev. a02.
lijkt me meer aan de coating te liggen.

PVoutput

• Dikkie
misschien wel een soort van lekkage, want het is ook meteen weer weg na het aangeraaakt te hebben

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als je met de achterkant van je hand over het schermoppervlak beweegt, voelen jullie dan ook een lichte vibratie?

Oplossing: Is gewoon statische electriciteit, even de 220 volt stekker omdraaien en weg is het.

offtopic:
Pa, registreer een eigen account ofzo, en ga niet onder mijn naam reageren :P

[Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 21-10-2006 19:16]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb mn xbox nu via component op mn 2407 aan gesloten en dat ziet er toch wel wat beter uit dan via composiet.
Het is van dichtbij natuurlijk niet zo strak als een xbox360 maar als ik een meter of 2-3 afstand neem is het toch wel heerlijk spelen.

Na de tips van Dikkie uitgeprobeerd te hebben, blijft de banding en de ghosting erg aanwezig. Zal ik nu (ik heb de monitor nu 6 dagen) teruggaan naar Supradictus met mijn scherm en om een andere vragen?

PS. (als testje) Zien jullie bij jullie scherm banding op deze website? http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=14275

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zie ook banding op mijn A03 revisie 2407WFP, maar het is minimaal. Ik heb ff en foto gemaakt, maar ligt het niet aan die website? Maak eens een gradient in Photoshop en kijk of je banding ziet.

http://www.zonoskar.com/Computer/Dell2407FPW/_MG_6783_sm.jpg

• Ivo NL
Probeer deze bandingtester maar eens:

klik

Android 8-)

Bedankt Ivo NL en zonoskar, maar bij photoshop en bij de bandingtester is banding nog steeds aanwezig. Hebben jullie ook last van de ghosting waar ik het over had?
Anders zal ik met Supradictus contact opnemen over de omruil van dit scherm.
Alvast bedankt

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Anoniem: 193805 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:59:
Bedankt Ivo NL en zonoskar, maar bij photoshop en bij de bandingtester is banding nog steeds aanwezig. Hebben jullie ook last van de ghosting waar ik het over had?
Anders zal ik met Supradictus contact opnemen over de omruil van dit scherm.
Alvast bedankt
In die banding shots zie ik ook wat banding (vooral in dat schuine groene vlak), maar is dat nou heel erg? In foto's en dagelijks gebruik zie ik het totaal niet. En ghosting? Ik moet zeggen dat ik weinig games speel, maar als ik een window versleep ziet het er goed uit. Met de brightness op 38 zie je ook geen roze randjes meer.

Maar ik heb iets geks. Ik dacht ik kan mooi mijn C64 op de composite aansluiten, maar ik krijg geen beeld. Ik zie steeds een icoontje in de linkerbovenhoek, maar geen beeld. Als ik mijn videocam aansluit, heb ik wel beeld. De C64 op de TV werkt ook. ??? :? ???

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 22:17
-[ NOVA ]- schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:46:
Hmmz die afgeslankte versie van de 2007wfp lijkt me wel wat, maar ik wil toch ook graag dualmonitor. Zijn hier toevallig mensen die een dual-setup gebruiken i.s.m. de 2007wfp? Zo ja, welke heb je er dan bij en werkt het goed.
Ben namelijk aan het zoeken naar een 17" tft met nagenoeg dezelfde afmetingen kwa scherm en beeld.
ik heb de 1707fp naast mijn 2007wfp staan, nagenoeg identieke hoogte en geheel identiek uiterlijk. Perfecte combo en staat erg mooi bij elkaar!
Ivo NL schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:16:
Probeer deze bandingtester maar eens:

klik
0,0 banding bij mijn 2007wfp a02... Blij toe _/-\o_.

[Voor 37% gewijzigd door FreeMen op 22-10-2006 15:30]

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 22:19
Ik ga dinsdag de 2407WFP bestellen bij Dell. Ik weet het niet, op 1 der of andere manier voelt het veiliger als bij S bestellen.

Maar er staat dat er een Analoog DVI-D (digitaal) met HDCP aansluiting opzit. Mijn vraag, ( en ik weet niet of het een goeie is omdat ik niet alles van de beveiliging afweet), als je straks de PS3 aansluit kan je dan de volledige 1080p mode draaien?

Meen gelezen te hebben dat je alleen de 1080p mode kan draaien als je de PS3 via HDMI aansluit.

Kan je dat dus voor elkaar krijgen? Dus bv een HDMI naar Analoog DVI-D kabel aansluiten tussen de 2407WFP en de PS3?

w00t

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:03
FireStarter schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:43:
Ik ga dinsdag de 2407WFP bestellen bij Dell. Ik weet het niet, op 1 der of andere manier voelt het veiliger als bij S bestellen.
Dan mis je wel de pixelgarantie die S biedt. Formeel krijg je die bij Dell zelf niet, al heb ik de indruk dat ze er niet al te moeilijk over doen. Afhankelijk van degene die je aan de lijn krijgt moet je er soms wel over discussieren, iets wat je niet hebt bij S.

Over Supradictus, ik lees steeds dat hij Rob heet... weet iemand toevallig of dat dezelfde Rob is uit Amersfoort die in het verleden samen met Hellfire inkoopacties organiseerde?

• Ivo NL
Ik heb geen idee of het dezelfde Rob is. Weet wel dat die Rob hier rondzwerft op GoT, dus misschien dat 'ie reageert ;)

Heb 'em zelf ook besteld bij Rob, maar doordat het postbedrijf raar doet heb ik hem nog niet binnen (staat al een week bij 't depot niks te doen 8)7 Maar Rob is echt een top gozer. Hele goede service vooral.

[Voor 47% gewijzigd door Ivo NL op 22-10-2006 16:42]

Android 8-)

• FireStarter
Hoe snel kan Supradictus leveren?

w00t

• Ivo NL
Zodra 't geld binnen is verstuurd 'ie em via GLS. Dat is een 24 uurs service. Het vage is dus dat mijn scherm al vanaf vorige dinsdag in 't depot bij GLS staat. Gaat Rob morgenochtend voor me bellen. ;(

Android 8-)

Anoniem: 191027

Troost u Ivo NL.
Heb ongeveer het zelfde mee gemaakt, op 4/09 vestuurd met GLS en op 24/09 was het nog steeds niet terecht, ik en rob hebben meerdere malen gebeld met de mensen van GLS, ze hebben mij daar 9 dagen na elkaar gezegd van "ja het zal vandaag geleverd worden" of sorry er zijn problemen met de interne communicatie tussen BE en NL.
Op 25/09 was ik het zo zat dat ik zelf naar het depot in utrecht ben gegaan daar het pakket afgehaald en het zelf bij Rob afgeleverd, waar ik direct een perfect werkend scherm terug kreeg.

Voor Rob niks dan lof, maar het is wel de laatste keer dat ik viea GLS nog een pakket verzend, ook al hebben ze de kosten terug betaald 21€.
Maar met die 21 € kan je moeilijk 1 verlofdag 450 km brandstof en een berg frustraties wegkrijgen.

Tot op heden heeft GLS mij nog geen reden kunnen geven waarom mijn pakket 23 dagen vertraging opliep.

Verder zeer tevreden van mijn 2407WFP a02, mits kleine tweaking van de kleuren een perfect scherm , banding is bij mij minimaal en van ghosting totaal geel last meer.

• Ivo NL
Heel fijn om te horen :'( Ik wil 'em deze week wel hebben hoor!

Android 8-)

• binky_nl
  • Laatst online: 30-03 12:37
FreeMen schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:24:
[...]

ik heb de 1707fp naast mijn 2007wfp staan, nagenoeg identieke hoogte en geheel identiek uiterlijk. Perfecte combo en staat erg mooi bij elkaar!

[...]

0,0 banding bij mijn 2007wfp a02... Blij toe _/-\o_.
Is het misschien mogelijk om een foto op dit forum te posten ik ben erg nieuwsgierig hoe dit er dan uitziet
alvast bedankt voor de moeite . :*)

Wat die banding betreft ik heb ook de test gedaan en ook mijn scherm 2007wfp A02 heeft er geen last van. :)

Tevens heb ik nog een vraag aan iedereen die mij van advies kan dienen namelijk :
Wat is de manier om met twee schermen te werken als je in bezit bent van een grafische kaart en een muis en toetsenbord. :?

[Voor 15% gewijzigd door binky_nl op 22-10-2006 21:51]

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

• wakuwakuhullie
Ik heb destijds Rob gebeld op zopndeag, en de maandag erop had ik mijn scherm binnen, ik heb hem wel zelf gehaald.

Hij kan dus zeer snel leveren.

Garantie is super!!

• Dikkie
Heeft iemand die de A03 revisie bij supradictus gehaald heeft al een factuur ontvangen?

• Ivo NL
De factuur ontvang je tegelijkertijd met het scherm?

Android 8-)

• Anoniem: 10300
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel geinteresseert in de 24" 2407 WFP als eindpunt (30" is toch onhaalbaar met een macbook) en opvolger van m'n 20" 2005 FPW voor het bekijken van films.

Nu heb ik deel 1 t/m 4 van dit draadje sporadisch een beetje doorgebladert en excuses als dit al eens gevraagd is, maar heeft de 2407 WFP ook last van backlight bleeding? M'n 2005 FPW heeft het een heel klein beetje, maar ik vind het niet hinderlijk genoeg om 'm op te sturen. Toch zou ik bij een nieuwe Dell monitor dit natuurlijk liever niet zien. :)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 23-10-2006 14:23]

• Him_
Dikkie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:30:
Heeft iemand die de A03 revisie bij supradictus gehaald heeft al een factuur ontvangen?
Ja, mail gestuurd en dezelfde dag PDF Factuur ontvangen.

• Him_
Ivo NL schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:33:
De factuur ontvang je tegelijkertijd met het scherm?
Factuur zat bij mij niet bij het scherm, is (na verzoek) apart verzonden (PDF via email)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:16

BertV

Handgemaakt

Anoniem: 10300 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:22:
Nu heb ik deel 1 t/m 4 van dit draadje sporadisch een beetje doorgebladert en excuses als dit al eens gevraagd is, maar heeft de 2407 WFP ook last van backlight bleeding?
Het is al een keer gevraagd.. ;)
Er is minimale backlightbleeding, niet storend, maar meer dan bij mijn vorige dure Samsung 17".
Lijkt mij helaas puur persoonlijk of je er aan stoort.

Levensbron Gelderland

• FireStarter
Heb de knoop doorgehakt. Heb vanmiddag het geld overgemaakt naar supradictus, en ik krijg hem morgen thuis bezorgd :D

Kan niet wachten :o

w00t

• knights16
http://members.chello.nl/~w.vuden/dell.jpg is mijn banding, op de foto lijkt het overigens wat meer.. wat vinden we hier van ?

Mensen met een A02 revisie, kunnen jullie eens http://xs308.xs.to/xs308/06420/bandingtestergroot.jpg kijken wat het jullie opbrengt ?

PVoutput

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee