ff een snelle review van een trotse HTC TyTN bezitter.
Toestel info:
Versie: HT631F
ROM: 1.18.254.104
Winkel gekocht: Belcompany Nieuwendijk
Moest ff wennen aan me eerste PPC smartphone, maar ik ben er handig in te worden.
Wifi getest op G en met WPA TKIP -> wordt perfect zonder enige moeite ingesteld.
(Kmoest al1 met mac adres in met de mac filter van me linksys router zetten, anders kon ik geen connectie maken

)
Gelijk msn uitgetest i.c.m. met het on screen tobo en fysieke tobo -> tot nu toe werk alles perfect.
(* 1 Min puntje is dat als er verlichting is op het tobo dan weet ik soms niet welke toets ik moet gebruiken als ik een speciale teken wil intypen.)
Active Sync 4.2 NL geinstalleerd en Skype hierdoor op me phone geinstalleerd -> installatie liep vlekkeloos.
Internet explorer getest -> werkt en ziet er goed uit.
Wilde naar
www.tweakers.net gaan, maar werd netjes erop gewezen dat het een modernere webbrowser nodig had en werd toen doorgestuurd naar pda.tweakers.net.
Mp3 over gezet naar tel geheugen via WMP 11 beta2 -> geluid door me dopjes is een beetje aan de mindere kant geen geweldige bass maar het kan er mee door.
(ff rondkijken of ik ergens een adapter kan vinden naar een 3,5mm jack. Iemand een link misschien??)
Contactpersonen van je tel kan je maar per contact verwijderen,ik vind dat zwaar kut wnat ik moet meerdere sims met elkaar migreren op me tel en er staan dubbele personen op die ik per ongeluk al had gekopieerd zonder te kijken.
(tis een hels karwie om meer dan 200 contacten van 1 sim te verwijderen. Rare is wel dat ik me sim contacten wel in 1 x kan sleceteren maar me contacten van me tel niet

of ben ik nou gek)
Vragen:
* Heeft iemand al een goede screen protector op zn TyTN zitten??
* Welke apps voor WM5 zijn nogal handig volgens jullie. (Ben nieuw op dit gebied)
Update:
* Wifi doet het bij mij nagenoeg zeer goed. Heb geen last van dropouts.
[
Voor 64% gewijzigd door
crzyhiphopazn op 24-10-2006 00:51
]