HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:55

mymind*

A Beautiful Mind

Black-Xjuh schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:51:
Ik heb sinds vandaag mijn Vario II via T-Mobile vorige week woensdag besteld en een week later binnen :)

Verder nog geen problemen opgemerkt gelukkig.

Hiervoor had ik een MDA Compact en na de hardreset deed ik dan altijd een softreset voordat die um naar T-Mobile instellingen ging customizen.

Is dit nu ook weer aan te raden of mis je leuke dingen die je met het T-Mobile pack erbij wel zou hebben?
Ik heb het al 2 keer gedaan met mijn MDA Vario 2. Geen probleem, hij doet het nog steeds.

Ik heb gemerkt dat ik nu geen gebruik kan maken van de 'telefoon' instellingen van de MDA omdat er nog geen simkaart in zit. Ik heb een simkaart van t-mobile liggen maar ik moet nog wachten op de nummerportering.

Als ik deze kaart er nu instop, werkt er al iets dan? of heeft het gevolgen m.b.t. nummerportering als ik hem nu al ga gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20
Nee, het gebruik is alleen heel duur. De kosten zij namelijk niet die van je gekjozen bundel maar een soort pre paid tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Black-Xjuh schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:51:
Ik heb sinds vandaag mijn Vario II via T-Mobile vorige week woensdag besteld en een week later binnen :)

Verder nog geen problemen opgemerkt gelukkig.

Hiervoor had ik een MDA Compact en na de hardreset deed ik dan altijd een softreset voordat die um naar T-Mobile instellingen ging customizen.

Is dit nu ook weer aan te raden of mis je leuke dingen die je met het T-Mobile pack erbij wel zou hebben?
Het voordeel aan het t-mobile pack is dat alle t-mobile instellingen standaard goed staan ingesteld (sms/pit etc), verder vind ik de today plugin ook wel handig.

Als je zonder die 2 dingen kan leven, dan zou ik lekker een softreset geven zodra je vario wil gaan customizen. Heb je gelijk die lelijke dialers ook niet;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Er zijn geruchten dat er een nieuwe rom uit is voor de HTC TyTn original? Of is het echt waar? Wie kan dit bevestigen. Volgens de geruchten staat het op de Qtek.nl site.
Zo ja, om welke versie / naam gaat het en is het een NL of Uk (WWE) rom?

Wie kan dit bevestigen?

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Heb net ff ingelogd, maar de laatste rom-update is al iets van 2 maanden oud :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:02:
[...]

Hmm ok, afwachten nog dus... maarre ja dat weekje wachten is inderdaad wel een idee! :D
Update: Vanochtend gesproken met T-mobile, toestel schijnt 15 oktober bij de leverancier doorgestuurd te zijn naar t-mobile en zij verwachten dat deze een deze dagen binnen zou komen. Wanneer binnen sturen ze hem gelijk door naar mij! en dat zou in de loop van volgende week zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Update: Vanochtend gesproken met T-mobile, toestel schijnt 15 oktober bij de leverancier doorgestuurd te zijn naar t-mobile en zij verwachten dat deze een deze dagen binnen zou komen. Wanneer binnen sturen ze hem gelijk door naar mij! en dat zou in de loop van volgende week zijn!
Hebben ze de toestellen op zondag door gestuurd... ? Ben benieuwd of dat zo is....
Gisteravond zei t-mobile tegen mij dat het nog wel 10 dagen kon duren, hij had gebeld met het magazijn of zo iets....

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

Hebben ze de toestellen op zondag door gestuurd... ? Ben benieuwd of dat zo is....
Gisteravond zei t-mobile tegen mij dat het nog wel 10 dagen kon duren, hij had gebeld met het magazijn of zo iets....

Ben benieuwd!
Hmm 15 oktober ja dat is zondag, nou ja het zal wel... Ik heb af en toe het idee dat de klantenservice van T-mobile ook niet altijd zo goed weet waar ze het over hebben! We wachten nog maar af! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rougenator schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:49:
Zijn er geruchten dat er een nieuwe rom uit is voor de HTC TyTn original? Of is het echt waar? Wie kan dit bevestigen. Volgens de geruchten staat het op de Qtek.nl site.
Zo ja, om welke versie / naam gaat het en is het een NL of Uk (WWE) rom?

Wie kan dit bevestigen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zijn ze:

These are the file names: ME_DT_NLD_1182542_104_10303_Ship.zip (Dutch)
And: ME_DT_WWE_1182553_106_10303_Ship.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:41:
[...]

dit zijn ze:

These are the file names: ME_DT_NLD_1182542_104_10303_Ship.zip (Dutch)
And: ME_DT_WWE_1182553_106_10303_Ship.zip
Heeft iemand een degelijk overzicht van oude roms? Want dan kan ik dat even overzichtelijk in de ts plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
finally, hij's binnen. Helaas nog niet in mijn bezit, ben verhuisd naar Belgie en hij is bij mn ouders in NL bezorgd dus vrijdag geef ik het s/n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

In de wiki van xda-developers staat een mooie lijst:

http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades

Ik heb trouwens ook net m'n radio rom geupgrade naar versie 1.20.31.10. De vario II heeft nog 1.03.03.10 meegeleverd geloof ik. Ik heb nog geen verschil gemerkt, maar wellicht is het bereik iets beter geworden.

http://wiki.xda-developer...Hermes_ExtractedRadioRoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
GraasGast schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:01:

Ik heb trouwens ook net m'n radio rom geupgrade naar versie 1.20.31.10. De vario II heeft nog 1.03.03.10 meegeleverd geloof ik. Ik heb nog geen verschil gemerkt, maar wellicht is het bereik iets beter geworden.

Het schijnt dat het stroomverbruik is geoptimaliseert is!
Waarschijnlijk doe je iets langer met je batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

GraasGast schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:01:

Ging dit een beetje makkelijk, bedoel zonder vreemde errors?? Ben nog een beetje huiverig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Redchilly, werkt die dual sim adaptor naar behoren? Past hij goed in de Tytn/MDA Vario II?

En heeft iemand al de MDA Vario II kunnen unlocken?
Helaas, niet kunnen testen.
Andere SIM is KPN en werkt dus niet.
Ik wacht i.d.d. ook op iemand die een unlock methode weet voor de vario ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Nou... lang aan de lijn gehangen met de afdeling aftersales en volgende week vrijdag wordt mijn toestel omgeruild voor een nieuwe, mevrouw wist me te vertellen dat het niet een compleet nieuw gefabriceerd toestel zou worden aangezien die niet voor week 44 verwacht worden! Het wordt er wel eentje met serienummer boven 636 aangezien ze met alles daaronder teveel problemen ondervinden... we zullen zien, volgens haar is mijn aanstaande toestel niet eerder in andermans bezit geweest... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:18:
[...]

Helaas, niet kunnen testen.
Andere SIM is KPN en werkt dus niet.
Kun je ook niet proberen hoe hij past in de TyTn? Dit omdat ik al opmerkingen heb gelezen dat het krap zou passen in de behuizing van de TyTn, ben es benieuwd anders bestel ik er al 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Chob en Redchilly...

Ik heb ook een dualsim in mijn Tytn....
Het simmetje past gewoon op de orginele plaats zonder veel moeite...
Het plaatsen vd dualsim zorgt ook voor het "unlocken" vh dualsim menuutje in de Tytn.

So far so good zou je zeggen..... :*)

Echter het wisselen tussen sim 1 en 2 lukt niet bij mij.......als ik aanklik dat ik wil wisselen gaat toestel in flightmode....om na 30 seconden sim1 weer aan te melden..... 8)7

Heb sim getest in Nokia 6310, Se s700I en die nieuwe platte motorola.....en daar doet ie het wel gewoon als een zonnetje..........

Begin te vermoeden dat het een software probleempje is in de Tytn....

Any ideas anybody?

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PDA site(tje) gemaakt met veel links
naar radio en tv streams uit Nederland.
Alle links zijn getest en werken.

Graag aanvullingen en op- of aanmerkingen !!!

Adres: http://www.spam.nl

>:)

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Puff schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:20:
Chob en Redchilly...

Ik heb ook een dualsim in mijn Tytn....
Goed om te weten dat ie past! Welke dualsim heb je exact, zo een versie waarbij je moet knippen of waar je de hele simkaart kunt behouden zoals bij die van Brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik in de t-mobile handleiding te lezen over een GPRS monitor.
Hé, effe testen dacht ik.
Maar ik kan dat progje helemaal niet vinden op mn vario2.
waar zit dat verstopt dan?
Iemand enig idee?
Volgens de T-mobile handleiding onder: start, programma's, GPRSmonitor. maar daar staat hij bij mij dus mooi niet.
Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:22:
Ik heb een PDA site(tje) gemaakt met veel links
naar radio en tv streams uit Nederland.
Alle links zijn getest en werken.

Graag aanvullingen en op- of aanmerkingen !!!

Adres: http://home.versatel.nl/c.pootjes05

>:)
Netjes! Zolang er geen illegale conent bij wordt gepost, verwerk ik hem in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je gang Daan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:58:
Iemand enig idee?
Volgens de T-mobile handleiding onder: start, programma's, GPRSmonitor. maar daar staat hij bij mij dus mooi niet.
volgens mij moet deze appart geinstalleerd worden en staat deze op de cd/dvd rom die bijgevoegd is bij de vario II (volgens mij cd gezien de content wat erop staat)

Mijne ligt sinds dinsdag bij tmobile voor het sa probleem..... ze zeggen 3 week uiterlijk ter compensatie krijg ik een dual sim ( kan namelijk PIT niet gebruiken ) vind het een goede deal. De dual sim kreeg ik op eigen verzoek, anders zou ik 10 euro krijgen als factuur korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Hier een tevreden gebruiker van de Vario II (HT638 versie). Ik heb me echt gestoord en geergerd aan de bijgeleverde screenprotector. Tip: probeer het alsjeblieft niet uit zoals hier, ik heb nog vrij lang lopen poetsen om alle lijmresten weg te krijgen, aangezien die protector je zicht echt sterk vermindert.

Snel een Brando protector aangeschaft zoals eerder met mijn Asus A636 en dat is werkelijk heerlijk spul. In 1 keer goed, nou ja vooruit hier en daar wat kleine stofdeeltjes maar dat is niet te voorkomen, zelfs niet in de badkamer met heet stromend water :9.

Ik vind het wel jammer dat ik met m'n nagel er niet meer bij kom, krijg 'm niet meer eraf om een tweede keer te proberen. Dat kan je makkelijk doen, had ik vorige keer ook gedaan zonder enige problemen dat hij niet meer wil kleven.

Verder heb ik wel gemerkt dat hij af en toe lastig doet met GRPS / 3G connecten, dan geeft hij soms modem opgehangen van T-Mobile kant? Nou ja het zal wel zullen we maar zeggen ;).

Hier en daar wat softresets, maar dat is meer te blamen aan programma's die niet lekker werken. Al met al een zeer goede indruk. Alle T-Mobile branded spul viel me gelukkig reuze mee, ik was daar altijd vrij negatief over; maja geen keus: m'n werkgever heeft me deze in bruikleen gegeven, daar zeg je natuurlijk geen nee op :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
InsjaHH schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:33:
.............

Snel een Brando protector aangeschaft zoals eerder met mijn Asus A636 en dat is werkelijk heerlijk spul. In 1 keer goed, nou ja vooruit hier en daar wat kleine stofdeeltjes maar dat is niet te voorkomen, zelfs niet in de badkamer met heet stromend water :9.

............
Heb je die ontspiegelende ook wel eens geprobeerd ?
Die zou ik nog wel eens willen proberen ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op de cd (2 cd's trouwens) kan ik die GPRS monitor niet vinden.
Moet ik ergens iets activeren ofzo om dit progje te kunnen gebruiken?
Iemand enig idee?
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:58:
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:36

KSH

Heb net het programma TCPMP op mn Vario 2 geinstalleerd, alleen bij het afspelen van AVI filmpjes, gaat het programma heel raar trillen. Hiervoor deden deze filmpjes het wel goed op mn Vario 1.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:52
Als je een paar pagina's terug gekeken had of ff gezocht had zie je dat de Hermes gebruik maakt van een andere ATI dan de Vario I. Zet in de opties in TCPMP ff op raw buffering en het zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
zzz16 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:41:
Heb je die ontspiegelende ook wel eens geprobeerd ?
Die zou ik nog wel eens willen proberen ..........
Dit is waarschijnlijk "ook" de ontspiegelende? Althans, volgens de verpakking:
- Removable
- Washable
- Anti-scratch
- Dust free
- Anti-reflection

Of bestaat er naast de "enhanced" nog een andere versie? Dat is me totaal niet duidelijk, vorige keer ook al niet.
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:57:
Ook op de cd (2 cd's trouwens) kan ik die GPRS monitor niet vinden.
Moet ik ergens iets activeren ofzo om dit progje te kunnen gebruiken?
Iemand enig idee?
Ik heb net de CD erin gedaan en het is het bestandje: Appsuite_MDA Vario II....exe.

Deze installeert wat en vervolgens stuurt hij het via ActiveSync het naar je HTC. Overigens heb ik 't geinstalleerd, maar ik zie het tellertje niet verhogen na gebruik van GPRS / 3G.. Dan maar gelijk eraf :).

[ Voor 36% gewijzigd door InsjaHH op 19-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:45
Sinds vandaag (nou ja gisteren dan ;) ) ook in het bezit van een vario 2....
Heb daar 1 vraag over:

Is het jullie ook opgevallen dat het onscreen keyboard geen US international indeling heeft maar echt de nederlandse? Bijv dat er geen @ bij shift 2 staat e.d.

Nu heb ik al vanalles geprobeerd dit om te zetten volgens de Xda wiki maar tot op heden geen succes. Heb zelfs 2 maal een hardreset uitgevoerd om te kijken of het daaraan lag. 1x met Tmobile software installeren en 1x direct soft-reset na het opnieuw starten.

Mijn vraag is dus: Hebben jullie dit ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
@ teken zit idd ergens rechts op het tobo dacht ik.
Dus ja dat heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
  • Laatst online: 30-09-2023
Ik heb gisteren mijn HTC TyTN binnen gekregen. :) Tot nu toe geen problemen ondervonden, maar mijn serienummer is best laag: HT628...
HT628 Some people have screen alignment issues and keyboard issues, others are fine HTC TyTN / V1605 / O2 XDA trion
Wat betekent dit precies? Als ik deze problemen zou hebben, zou ik het dan direct merken? Of kan het een week duren voordat ie kapot gaat? Ik kan hem vandaag nog omruilen als er iets mis mee is. Waar moet ik naar zoeken?

Nog twee vragen:

* Ik heb gemerkt dat alle programma's die ik opstart blijven runnen totdat ik ze via [settings/memory/running programs] afsluit. Hoe komt het dat ze blijven runnen nadat ik op [X] klik rechts bovenin?

* Altijd als ik op een plek kom waar iets ingetypt kan worden springt het schermtoetsenbord naar boven. Ik wil liever zelf bepalen wanneer ik die open. Kan ik dit automatische gedrag uitzetten?

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Michiel op 20-10-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Weet iemand of er applicaties zijn voor de pocketpc die van je CAMERA een webcam maakt met de mogelijkheid om je camera beeld te streamen naar het internet/applicatie via WIFI/UMTS. Zodat je dan in principe een draadloze webcam hebt.

Manuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:16:
Ik heb gisteren mijn HTC TyTN binnen gekregen. :) Tot nu toe geen problemen ondervonden, maar mijn serienummer is best laag: HT628...

[...]

Wat betekent dit precies? Als ik deze problemen zou hebben, zou ik het dan direct merken? Of kan het een week duren voordat ie kapot gaat? Ik kan hem vandaag nog omruilen als er iets mis mee is. Waar moet ik naar zoeken?

Nog twee vragen:

* Ik heb gemerkt dat alle programma's die ik opstart blijven runnen totdat ik ze via [settings/memory/running programs] afsluit. Hoe komt het dat ze blijven runnen nadat ik op [X] klik rechts bovenin?

* Altijd als ik op een plek kom waar iets ingetypt kan worden springt het schermtoetsenbord naar boven. Ik wil liever zelf bepalen wanneer ik die open. Kan ik dit automatische gedrag uitzetten?

Alvast bedankt!
1e je moet gewoon intensief gebruik maken van je onscreen toetsenbord om zo uit te sluiten dat het SA probleem er niet in zit.

2e hier is het programma magic button voor ik weet zo niet waar die te downloaden is volgens mij staat hij in het andere toppic zo wel eff zoeken.....

Hier downloaden

3e kan volgens mij niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Laatst online: 31-01-2021
is het mogelijk dat ik de muziek via m'n jabra bce-250 (bluetooth) luister?!

En hoe moet ik dat dan instellen in m'n Tytn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:16:

Please, verdiep je eerst eens in Windows Mobile...

Als je in WIndows Mobile op X klikt, dan worden programma's geminimaliseerd, NIET afgesloten.
Wil je ze toch afgesloten hebben, dan is SPB Pocket Plus een mooi programmaatje daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:41
fn002449 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:48:
is het mogelijk dat ik de muziek via m'n jabra bce-250 (bluetooth) luister?!

En hoe moet ik dat dan instellen in m'n Tytn?
Kijk eens bij XDA-developers:
Bluetooth Mono Headset + Redirect sound to it (cab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449

Programma net geinstalleerd -> WMP muziek aan -> gaat gewoon via de speaker, dus niet via m'n bluetooth headset... jammer jammer...

Nog meer dingen die ik kan proberen?

Stiekem werkt het toch :) was soft reset vergeten :D Danku danku!

[ Voor 7% gewijzigd door fn002449 op 20-10-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met het volgende probleempje, als ik de volgende
link http://broadband.xfm.nl:8100
open in mijn windows media player op mijn PC werkt het perfect.
Maar als ik dezelfde link open op mijn media player op met Vario II dan
krijg ik een foutmelding. (de parameter is onjuist)

Waar zit dat verschil in ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
zzz16 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:47:
1e je moet gewoon intensief gebruik maken van je onscreen toetsenbord om zo uit te sluiten dat het SA probleem er niet in zit.
Kan iemand me vertellen hoe lang het duurde tot de screen alignment fout ging? Ik heb net iets van 10 regels text in Word geschreven met het scherm-toetsenbord en er is nog geen probleem.
2e hier is het programma magic button voor ik weet zo niet waar die te downloaden is volgens mij staat hij in het andere toppic zo wel eff zoeken.....

Hier downloaden
Handig! Jammer dat ie de graphic van het sluit-knopje vervangt. Ik vind de oude mooier. :)

DaSaN, dat programma waar jij naar linkte is mij iets te uitgebreid. Ik heb alleen een werkende sluitknop nodig. :)
3e kan volgens mij niet......
Hm.. Niemand hierover een idee? Ik vind het erg irritant.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:06:
Kan iemand me vertellen hoe lang het duurde tot de screen alignment fout ging? Ik heb net iets van 10 regels text in Word geschreven met het scherm-toetsenbord en er is nog geen probleem.
Michiel, moeten we deze opmerking serieus nemen? :| Je snapt toch wel dat er niet 1 bepaald moment is waarop je TyTn zegt: en NU lijn ik niet goed meer uit. Intensief gebruik (lees: meer dan 10 regels tekst typen |:( ) zal het uitwijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:06:
Michiel, moeten we deze opmerking serieus nemen? :| Je snapt toch wel dat er niet 1 bepaald moment is waarop je TyTn zegt: en NU lijn ik niet goed meer uit. Intensief gebruik (lees: meer dan 10 regels tekst typen |:( ) zal het uitwijzen...

En dan nog, waarom op zoek gaan naar een probleem wat er niet (perse) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Hoe weet ik nou of het probleem na 10 regels of na 500 regels komt? Ineens of gradueel? Het kan allemaal met computers.

Als ik vandaag nog een probleem vind mag ik het toestel omruilen. Daarom zoek ik ernaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:23:
Hoe weet ik nou of het probleem na 10 regels of na 500 regels komt? Ineens of gradueel? Het kan allemaal met computers.

Als ik vandaag nog een probleem vind mag ik het toestel omruilen. Daarom zoek ik ernaar.
Het is en blijft een INTERMITTENT probleem. probleem dat dus uit het niets komt zonder een waarschuwing. HTC is hiervan al op de hoogte. Je moet gewoon naar de winkel gaan en het toestel laten repareren na je terugbreng garantie.

Ik begrjp je wel dat je zo zit te zoeken maar het is een productieprobleem. Ik heb dit ook gehad met me N91. Niks aan te doen.

HTC heeft een goede reputatie en naam en die hebben ze hoog te houden en aan de verhalen te zien leveren ze een goede service af.

Update: gisteren heb ik bij Belcompany Muntplein Amsterdam. mijn Orange 30 voro 1 jaar verlengd. ik mzou de HTC TyTN erbij nemen maar dat kon door omstandigheden niet. De versie die ze daar hadden was de 630 en hun zeggen van jah we hebben er veel verkocht en niemand heeft nog problemen ermee gehad. Jah Me Dikke P*K voor ze die verkooptrucjes ken ik al.

Ik heb vandaag Belcompany Nieuwendijk Amsterdam gebeld en gevraagd of hun een HTC TyTN hadden hoger dan 630 -> ja maar dat was een demo model.
ik gevraagd of ze een TyTN 638 of 640 konden regelen. Hij zei van: "als een belcompany het heeft dan moet muntplein ze bellen om het te laten sturen, want een losse bestelling duurt wat langer (2 weken). Ik hoop dat ze het kunnen regelen, want ik ben echt toe aan een nieuwe telefoon.

[ Voor 32% gewijzigd door crzyhiphopazn op 20-10-2006 15:44 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
Je hebt gelijk. Ik heb nu twee dagen geëxperimenteerd en er is nog niets mis gegaan. Ik riskeer het er maar op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb sinds vorige maand de vario II en het sa probleem dook inderdaad niet gelijk op. In het begin leek alles lekker te lopen maar na een week of 2 kreeg ik pas echt last van het s.a. probleem. Gelukkig had ik door middel van dit forum gelijk door dat het niet aan mij lag, maar wel degelijk aan de software. Had het 13 oktober weggebracht en gisteren kreeg ik een telefoontje dat ik het weer op kon halen. Men had een software update gedaan . Hopelijk is het euvel nu verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

Ben benieuwd!
Ik ben net gebeld door AMP, ze komen hem maandag brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Laurens-O schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:11:
Even weer heel wat anders: Ik ben laatst gebeld door orange i.v.m. het aflopen van mijn contract.
Ik heb toen gezegd dat ik eigenlijk graag de SPV M3100 wou hebben maar dat ze die in NL niet gingen uitbrengen volgens geruchten.

Toen wist de dame mij te vertellen dat dat helemaal fout was en dat de 'M3100' ZEKER WETEN uit gaat komen in NL!

Toen had ik zoiets van: relaxd! (Vind m n stuk mooier dan de Vario), maar euhh hoe lang gaat dat duren dan?

En toen kwam ook zij met het verhaal dat er een paar miljoen windhoos telefoons bij de douane vastgehouden worden i.v.m. licentieproblemen en dat het onduidelijk is wanneer dit opgelost gaat worden. Staat er nu al zo'n 3 maanden ofzo, damn wat een verlies aan inkomsten lijkt me...

Wanneer worden die dingen nou es doorgelaten? Zucht... Ik wil m hebben, NU! Maar ja, ik heb hoop en wacht nog geduldig af, heb nog tot december tot mn contract afloopt.

Als er iemand toevallig nog meer details over deze zaak weet, posten graag!
Ik vind het onderhand een beetje een vaag verhaal worden. Geen fabrikant die een handel zo lang laat staan en zeker niet als je weet dat opvolgers van je product al in de pijplijn zitten. Er zitten mega knaken in een containertje mobielen en kijk eens wat je afschrijft op die voorrraad in 3 maanden.....

Op zich kan het vreemd overkomen als je dat hoort.

Ik werd echter vanochtend gebeld, ook vanwege die contract datum en mijn hoge investeringen in Orange de afgelopen maandjes. Toen we het over een nieuw toestel hadden, kon ik er maar een bedenken die in combinatie met UMTS pakket (jawel!, binnen 2 maanden van nu werd me verteld) geschikt ging zijn..

die ligt dus nog bij de douane. Reden?

Meneer Philips, je weet wel die van de lampjes, zou een claim hebben gelegd aan de broek van HTC wegens niet betalen van rechten voor gebruik van MP3 functionaliteit....

ff Slinkse Sjaak bellen voor een 'aparte' zending dan maar?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:23:
[...]

Ik ben net gebeld door AMP, ze komen hem maandag brengen :D
Wanneer had jij hem besteld dan? Bij T-mobile en dan via de website!?
Ik heb heb vorige week vrijdag besteld... maar nog niks gehoord! :)

Geduld is een schone zaak!

Gohhh misschien is het handig als ik het geluid van mijn telefoontje aan zet... kan ik tenminste horen als AMP belt!! 2 gemiste oproepen...

Wel netjes dat je ze terug kunt bellen, Dinsdag komt de mijne!

[ Voor 23% gewijzigd door Smarty77 op 20-10-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:34:
Hoi

Weet iemand of er applicaties zijn voor de pocketpc die van je CAMERA een webcam maakt met de mogelijkheid om je camera beeld te streamen naar het internet/applicatie via WIFI/UMTS. Zodat je dan in principe een draadloze webcam hebt.

Manuel
Via internet, geen idee. Via bluetooth, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is CoolCamera zon programma, zelf nog nooit gehad, maar is hier wel langsgekomen...

Nu even iets anders, heel belangrijk, in iedergeval voor mij...

Ik ben een zakelijke gebruiker met een Zakelijk Optimaal abbo + PIT...
Heb mn eerste maandelijkse factuur nog niet, heb mn Vario pas net...
Ik zat bored weer eens over GoT en de T-Mobile site te browsen, toen ik besloot me maar eens even aan te melden voor My T-Mobile, gebruikersnaam, password, smsje gedoe etc.

Ik kijk bij iets van My T-Mobile Factuurstatus/analyse ofzo...

Staat er bij Overige Kosten opeens 530 euro!!!??
Ik kan me dit niet voorstellen, ik heb PIT afgesloten en de Tmobile Rom de instellingen laten doen...

Krijg ik als de factuur in de bus ligt straks een hartaanval? Of reduceert T-Mobile het aan het eind van de maand tot 9,50 (PIT)???

Wie hier antwoord op weet, post het... tis belangrijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hehe, als het goed is wordt het gewoon 9.50. Als je het echt zeker wilt weten bel dan even gratis 1200 met je mobiel. Suuces ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:53:
Volgens mij is CoolCamera zon programma, zelf nog nooit gehad, maar is hier wel langsgekomen...

Ik zat bored weer eens over GoT en de T-Mobile site te browsen, toen ik besloot me maar eens even aan te melden voor My T-Mobile, gebruikersnaam, password, smsje gedoe etc.

Ik kan me dit niet voorstellen, ik heb PIT afgesloten en de Tmobile Rom de instellingen laten doen...

Krijg ik als de factuur in de bus ligt straks een hartaanval? Of reduceert T-Mobile het aan het eind van de maand tot 9,50 (PIT)???

Hmm, dat is wel minder ze hadden mij laatst geblokt omdat ik aan mijn 250 euro zat! risico zeiden ze na een goeie babbel met de vriendelijk dame heeft ze me toch maar gedeblokt!! _/-|o_ denk toch dat de kosten van het gprs/umts of wifi op het T-mobile netwerk de boosdoender is! ik weet niet precies hoe het zit met de kosten wanneer je buiten de sites van T-mobile gaat surfen! }:0 Je kan bij de Klanten service navragen welke kosten dat zijn!!! Zou ik wel doen want de kosten worden niet gereduceert als dat op je factuur analyse staat! dusz euh,,, succes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Heeft iemand zijn onscreen keyboard al weten te veranderen naar de juist indeling (US indeling, met @ onder de 2 ipv " zoals dat is bij een Nederlandse indeling)? Ik heb de registry settings nagekeken, maar de settings staan precies zoals ze moeten staan volgens xda website.

Ik begrijp 't dus niet meer :). Op zich mee te leven, maar als 't een gewone indeling is hoef ik tenminste niet na te denken / te zoeken naar betreffende knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Alles mooi en aardig maare....

Kosten voor internet als je een PIT hebt???

Dacht het toch echt niet, met pocket internet totaal mag je (fair use) vrij downloaden van INTERnet!!
Het is geen vodafone live ofzo anders was ik daar wel gebleven!

Maar ik zou wel voor de zekerheid contact openen met de klantenservice!
Je PIT moet wel geactiveert staan natuurlijk! Anders ga je downloaden via gprs, en dat lijkt me ook niet de bedoeling...

Nu even hard op denken, het PIT abb. doe je toch niet via gprs inbellen!!!??? Het is toch edge of 3g.
Het zou betekenen dat bovenstaande user misschien wel heeft ingebeld naar gprs (is standaard volgens mij!) en niet van zijn pit gebruikt heeft gemaakt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een jaar lang PIT, bij mij word de kosten van het internet niet vermeld onder de extra kosten knop. Ze worden gewoonweg niet vermeld omdat ik PIT heb.

In mijn jaar met tmobile zijn de extrakosten die worden vermeld op mytmobile ook altijd in rekening gebracht.

Mijn advies: onmiddelijk bellen en vragen wat er loos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
InsjaHH schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:32:
Heeft iemand zijn onscreen keyboard al weten te veranderen naar de juist indeling (US indeling, met @ onder de 2 ipv " zoals dat is bij een Nederlandse indeling)? Ik heb de registry settings nagekeken, maar de settings staan precies zoals ze moeten staan volgens xda website.

Ik begrijp 't dus niet meer :). Op zich mee te leven, maar als 't een gewone indeling is hoef ik tenminste niet na te denken / te zoeken naar betreffende knopje.
Ik ben erachter gekomen dat iedere registery edit dat ik doe voor het keyboard, na de softreset gewoon weer teruggezet wordt door T-Mobile(?). Zou dat komen door het startup bootscherm, dat hij dat daar weer gewoon zijn settings erin zet? :/. Niet erg handig dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:54:

Dacht het toch echt niet, met pocket internet totaal mag je (fair use) vrij downloaden van INTERnet!!

Je PIT moet wel geactiveert staan natuurlijk! Anders ga je downloaden via gprs, en dat lijkt me ook niet de bedoeling...

Nu even hard op denken, het PIT abb. doe je toch niet via gprs inbellen!!!??? Het is toch edge of 3g.
Het zou betekenen dat bovenstaande user misschien wel heeft ingebeld naar gprs (is standaard volgens mij!) en niet van zijn pit gebruikt heeft gemaakt!?
hallo, pit = gprs en -als het beschikbaar is- umts en hsdpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN

Dat zijn de kosten voor je vario zelf, als je het telefonisch verlengd hebt tenminste. T-Mobile verrekent de toestelprijs dan met je factuur. Ik heb dat in het verleden ook eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Smarty77 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:54:

PIT is geen aparte manier van dataoverdracht hoor, het is gewoon een administratieve optie van t-mobile. PIT is onbeperkt (fair use) GPRS, EDGE en UMTS downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-O
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01-2023
Op zich kan het vreemd overkomen als je dat hoort.

Ik werd echter vanochtend gebeld, ook vanwege die contract datum en mijn hoge investeringen in Orange de afgelopen maandjes. Toen we het over een nieuw toestel hadden, kon ik er maar een bedenken die in combinatie met UMTS pakket (jawel!, binnen 2 maanden van nu werd me verteld) geschikt ging zijn..

die ligt dus nog bij de douane. Reden?

Meneer Philips, je weet wel die van de lampjes, zou een claim hebben gelegd aan de broek van HTC wegens niet betalen van rechten voor gebruik van MP3 functionaliteit....

ff Slinkse Sjaak bellen voor een 'aparte' zending dan maar?
Mmmm.... Maar dan vraag ik me af: Waar the ...! haalt T-Mobile zijn Vario's dan vandaan?
Via Duitsland gesmokkeld ofzo? :+
Of is het een bepaalde batch of een speciaal orange gerelateerd iets ofzo?

[ Voor 49% gewijzigd door Laurens-O op 21-10-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:51:
Je hebt gelijk. Ik heb nu twee dagen geëxperimenteerd en er is nog niets mis gegaan. Ik riskeer het er maar op. ;)
intensief wil zeggen een week of 2 elke dag veel gebruik maken van het onscreen tobo. Als dan alles nog werkt heb je een goed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Zullen we het even over de hermes hebben en het woord Pit, t-mobile en de kosten van ... in een ander topic onderbrengen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
marco899 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:06:
Zullen we het even over de hermes hebben en het woord Pit, t-mobile en de kosten van ... in een ander topic onderbrengen.
Je hebt gelijk.... dat kan ik niet ontkennen...

Maar er valt momenteel niet veel te vertellen en te tweaken met de tytn/vario/md3100!!

Dus om toch maar het toppic draaiende te houden vind ik het persoonlijk niet erg als er gerelateerde zaken aan bod komen bijv. PIT icm met de vario, hoe je het instelt, hoe het presteert!

Uiteraard mochten er weer nieuwtjes zijn over de hardware zelf en de kosten vragen en t-mobile zaken in de weg gaan lopen, dan kan er als nog besloten worden dat er alleen nog maar ontoppic gepost mag worden.... (dont shoot the messeger!! ;) )

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58
InsjaHH schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Ik ben erachter gekomen dat iedere registery edit dat ik doe voor het keyboard, na de softreset gewoon weer teruggezet wordt door T-Mobile(?). Zou dat komen door het startup bootscherm, dat hij dat daar weer gewoon zijn settings erin zet? :/. Niet erg handig dus..
Wat jullie nodig hebben, nu je een pda met toetsenbord hebt, is PQz, dit is een absolute musthave. Dit is het eerste programma dat ik instaleer na een hard reset. Hiermee kan je toetsencombinaties maken zoals je wilt, het geeft je een CTRL en ALT toets etc etc.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een tip voor mensen met 't SA probleem... Hoe 't met de garantie zit weet ik niet, dus op eigen risico:

Thought I'd let you know of a easy way to fix your screen allignment problems in just 10 seconds.

My Vario 2 was fine for around 6 weeks before it started going out of allignment. It got progressively worse and recently it would need redoing 10 - 15 times a day.

So, how did i fix it. Simple, with a business card. Here's how. Take the business card (preferably a thin one with sharp corners. Insert it under the edge of the screen and run it along all four edges. As you do this you'll feel the bond of the gasket breaking. Thats it. I did this 5 days ago and have had no issues since.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:21:
Hier een tip voor mensen met 't SA probleem... Hoe 't met de garantie zit weet ik niet, dus op eigen risico:

Thought I'd let you know of a easy way to fix your screen allignment problems in just 10 seconds.

My Vario 2 was fine for around 6 weeks before it started going out of allignment. It got progressively worse and recently it would need redoing 10 - 15 times a day.

So, how did i fix it. Simple, with a business card. Here's how. Take the business card (preferably a thin one with sharp corners. Insert it under the edge of the screen and run it along all four edges. As you do this you'll feel the bond of the gasket breaking. Thats it. I did this 5 days ago and have had no issues since.
als er dan maar geen stof inkomt (of later door de kieren die ontstaan) want dat is ook ergerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:45:
[...]

als er dan maar geen stof inkomt (of later door de kieren die ontstaan) want dat is ook ergerlijk
Dat is dus het voordeel van deze methode.... jou behoud het rubber om het stof en vuil buiten te houden...

Maar de problemen worden veroorzaakt door dat het rubber op de digitizer leunt/kleeft! Hierdoor denkt de digitizer dat ook daar het scherm word aangeraakt!
En dit is de reden dat dan de boel in de war raakt...

Digitizer = dun laagje (soort van plastic) over het lcd schermpje die er voor zorgt dat het touch gedeelte werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Smarty77 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:03:
[...]

Dat is dus het voordeel van deze methode.... jou behoud het rubber om het stof en vuil buiten te houden...
Maar nadat dat 'gebroken' is heb je dan nog wel je garantie?

Beetje offtopic, maar weet iemand toevallig nog een goede IRC-client?

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Lord op 21-10-2006 18:25 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Dark Lord schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

Maar nadat dat 'gebroken' is heb je dan nog wel je garantie?

Beetje offtopic, maar weet iemand toevallig nog een goede IRC-client?
Je breekt niks, je haalt alsware de "kit" (rubberen ring) los van het scherm... Waarschijnlijk was het daar ook voor bedoeld... Die rubberen rand zit er om vuil en stof buiten te houden... Maar door druk en warmte zal die aan het scherm gaan kleven... (nogmaals ik denk hard op) Maar als ik de foto's bekijk hoe het onder de motor kap eruit ziet zal het zo ongeveer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:09:
Ook ik heb sinds vorige maand de vario II en het sa probleem dook inderdaad niet gelijk op. In het begin leek alles lekker te lopen maar na een week of 2 kreeg ik pas echt last van het s.a. probleem. Gelukkig had ik door middel van dit forum gelijk door dat het niet aan mij lag, maar wel degelijk aan de software. Had het 13 oktober weggebracht en gisteren kreeg ik een telefoontje dat ik het weer op kon halen. Men had een software update gedaan . Hopelijk is het euvel nu verholpen.
Huh, heb ik iets gemist??? Het SA probleem ligt toch helemaal niet een de software!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Ik probeer mijn mda te laten paren met het bijgeleverde BT headset maar het wil van kanten werken. Headset werkt ook niet met mn 6230 terwijl mijn oude nokia BT headset dit wel deed. Mn mda ziet wel mijn 6230. Mijn werkwijze,

- BT mda inschakelen
- BT headset inschakelen
- Nieuw partnerverband mda aanmaken
- mda vind niets

De lampjes branden op de headset dus lijkt te werken maar hij wordt niet gevonden. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietrucci schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:40:
[...]
Huh, heb ik iets gemist??? Het SA probleem ligt toch helemaal niet een de software!?
klopt, is HW probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
chob schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 09:19:
Ik probeer mijn mda te laten paren met het bijgeleverde BT headset maar het wil van kanten werken. Headset werkt ook niet met mn 6230 terwijl mijn oude nokia BT headset dit wel deed. Mn mda ziet wel mijn 6230. Mijn werkwijze,

- BT mda inschakelen
- BT headset inschakelen
- Nieuw partnerverband mda aanmaken
- mda vind niets

De lampjes branden op de headset dus lijkt te werken maar hij wordt niet gevonden. Iemand een oplossing?
Even een bescheiden kickje want ik krijg het maar niet voor elkaar terwijl ik overal lees dat het zoooo simpel moet werken. Moet je misschien iets speciaal doen bij 1e x gebruik? Anders zal hij wel kapot zijn...Of kan hij conflicteren met een ander programma? Lijkt me niet want mn 6230 vindt hem ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door chob op 22-10-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
chob schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

Even een bescheiden kickje want ik krijg het maar niet voor elkaar terwijl ik overal lees dat het zoooo simpel moet werken. Moet je misschien iets speciaal doen bij 1e x gebruik? Anders zal hij wel kapot zijn...Of kan hij conflicteren met een ander programma? Lijkt me niet want mn 6230 vindt hem ook niet.
Heb je wel ergens een password ingevoerd... bij mijn bluetrek geval is dat 4 x een 0 of 4 x een 1 (weet het ff niet meer)

Maar dat is standaard bij bluetooth oortjes en gps muizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
lees anders even je gebruiksaanwijzing :S

watvoor headset heb je dan!?

[ Voor 28% gewijzigd door fn002449 op 22-10-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

IK ben nu zwaar aan het twijfelen of ik deze telefoon wil halen nu, omdat er problemen zijn met verschillende series (SA probleem) Ik wil het eigenlijk wel halen omdat ik geen andere telfoon zie die qua specs even goed is als deze.

Iemand misschien advies of ervaring??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
fn002449 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:47:
lees anders even je gebruiksaanwijzing :S

watvoor headset heb je dan!?
Die heb ik al meerdere malen gelezen en zelfs nogmaals van de bluetrek site gehaald maar krijg het niet voor elkaar. Het staat daarin precies zoals ik hierboven postte.

Vwb het invoeren van die pincode, dat weet ik maar dat kun je pas wanneer je mda de headset ziet en dat doet ie dus niet. Type bluetrek dat ik heb is S21, gewoon dat ding wat de meeste hier bij een twee-jarige verlenging hebben gekregen en aangezien ik daar niemand over klagen dat het niet werkt zal de mijne kapot zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
chob schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 08:29:
[...]

Die heb ik al meerdere malen gelezen en zelfs nogmaals van de bluetrek site gehaald maar krijg het niet voor elkaar. Het staat daarin precies zoals ik hierboven postte.

Vwb het invoeren van die pincode, dat weet ik maar dat kun je pas wanneer je mda de headset ziet en dat doet ie dus niet. Type bluetrek dat ik heb is S21, gewoon dat ding wat de meeste hier bij een twee-jarige verlenging hebben gekregen en aangezien ik daar niemand over klagen dat het niet werkt zal de mijne kapot zijn :|
Je moet je headset wel in PAIRFUNCTIE zetten he! Of doe je dat ook...

Wederom bij mijn oortje komt ie in pairstand als je de aan/uit knop lang ingedrukt houd, in gedrukt blijven houden ook al gaat het oortje aan!!! Waarschijnlijk gaat dan je lampje knipperen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Smarty77 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 08:50:
[...]
Je moet je headset wel in PAIRFUNCTIE zetten he! Of doe je dat ook...

Wederom bij mijn oortje komt ie in pairstand als je de aan/uit knop lang ingedrukt houd, in gedrukt blijven houden ook al gaat het oortje aan!!! Waarschijnlijk gaat dan je lampje knipperen!
Pairfunctie? Nog niet van gehoord of gelezen maar ikga het vanavond meteen proberen. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik hem 7 sec ingedrukt houden totdat het lampje rood/blauw begint te knipperen. Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
chob schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:43:
[...]

Pairfunctie? Nog niet van gehoord of gelezen maar ikga het vanavond meteen proberen. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik hem 7 sec ingedrukt houden totdat het lampje rood/blauw begint te knipperen. Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd tevergeefs.
Kijk en daar gaat het verkeerd bij jou.... :)

Je moet je headsetje uitzetten.. daarna je aan uit knop ingedrukt houden net zo lang todat het lampje (ledje) begint te knipperen! Daarna moet je hem kunnen zien in je pda... wel opschieten want hij blijft maar een beperkte tijd in pairstand staan!

Dan moet je hem koppelen, je krijgt dan een password vraag... 4x0 of 4x1 en daarna kun je kiezen wat het is dan kies je handsfree (of zoiets) en daarna kun je de headset gebruiken (misschien nog een keer uit en aan zetten!)

Laat maar horen of hij het doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Smarty77 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:36:
[...]
Laat maar horen of hij het doet!
Thanx Smarty, ik laat het je vanavond weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
super Smarty! works like a charm! trouwens dit post ik vanaf mn vario via mn wifi netwerk thuis, echt top app! Je went verbazingwekkend snel aan het tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
chob schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:05:
super Smarty! works like a charm! trouwens dit post ik vanaf mn vario via mn wifi netwerk thuis, echt top app! Je went verbazingwekkend snel aan het tobo
Nou ook weer opgelost! :Y)

Doet je vario het verder goed... heb je min of plus punten...
Wat vind je van de snelheid van het apparaat, heb je hiervoor een ander gehad waarmee je het kunt vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ff een snelle review van een trotse HTC TyTN bezitter.

Toestel info:
Versie: HT631F
ROM: 1.18.254.104
Winkel gekocht: Belcompany Nieuwendijk

Moest ff wennen aan me eerste PPC smartphone, maar ik ben er handig in te worden.

Wifi getest op G en met WPA TKIP -> wordt perfect zonder enige moeite ingesteld.
(Kmoest al1 met mac adres in met de mac filter van me linksys router zetten, anders kon ik geen connectie maken 8)7)

Gelijk msn uitgetest i.c.m. met het on screen tobo en fysieke tobo -> tot nu toe werk alles perfect.
(* 1 Min puntje is dat als er verlichting is op het tobo dan weet ik soms niet welke toets ik moet gebruiken als ik een speciale teken wil intypen.)

Active Sync 4.2 NL geinstalleerd en Skype hierdoor op me phone geinstalleerd -> installatie liep vlekkeloos.

Internet explorer getest -> werkt en ziet er goed uit.
Wilde naar www.tweakers.net gaan, maar werd netjes erop gewezen dat het een modernere webbrowser nodig had en werd toen doorgestuurd naar pda.tweakers.net.

Mp3 over gezet naar tel geheugen via WMP 11 beta2 -> geluid door me dopjes is een beetje aan de mindere kant geen geweldige bass maar het kan er mee door.
(ff rondkijken of ik ergens een adapter kan vinden naar een 3,5mm jack. Iemand een link misschien??)

Contactpersonen van je tel kan je maar per contact verwijderen,ik vind dat zwaar kut wnat ik moet meerdere sims met elkaar migreren op me tel en er staan dubbele personen op die ik per ongeluk al had gekopieerd zonder te kijken.
(tis een hels karwie om meer dan 200 contacten van 1 sim te verwijderen. Rare is wel dat ik me sim contacten wel in 1 x kan sleceteren maar me contacten van me tel niet :? of ben ik nou gek)

Vragen:
* Heeft iemand al een goede screen protector op zn TyTN zitten??
* Welke apps voor WM5 zijn nogal handig volgens jullie. (Ben nieuw op dit gebied)

Update:
* Wifi doet het bij mij nagenoeg zeer goed. Heb geen last van dropouts.

[ Voor 64% gewijzigd door crzyhiphopazn op 24-10-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20
Heb zelf een Brando gekocht, goede ervaringen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
zeef schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:24:
Heb zelf een Brando gekocht, goede ervaringen mee :)
Brando is hét merk!

Als je dan ook de ultra clear haalt met anti spiegeling dan heb je echt een super protector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Smarty77 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:44:
[...]

Brando is hét merk!

Als je dan ook de ultra clear haalt met anti spiegeling dan heb je echt een super protector!
Deze had ik ook gekocht na veel aanbevelingen hier op het forum. Had hem besteld en volgende dag in huis over de post in envelop en is echt super.

Ik had ook nog 1 vraag over het HW toetsenbord. als je een nummer wilt intypen is het handig dat je niet de hele tijd dat rode rondje moet indrukken voordat je een cijfer intoetst. Kan je die neit vastzetten? Net als hoofdletter dat is met "rondje + Cap". Ik dacht gelezen te hebben dat het met "rondje + Sym" moest maar werkt niet :'(

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
LockTar schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:15:
[...]

Deze had ik ook gekocht na veel aanbevelingen hier op het forum. Had hem besteld en volgende dag in huis over de post in envelop en is echt super.

Ik had ook nog 1 vraag over het HW toetsenbord. als je een nummer wilt intypen is het handig dat je niet de hele tijd dat rode rondje moet indrukken voordat je een cijfer intoetst. Kan je die neit vastzetten? Net als hoofdletter dat is met "rondje + Cap". Ik dacht gelezen te hebben dat het met "rondje + Sym" moest maar werkt niet :'(

Iemand ideeen?
ik geloof een van de 2 genoemde knopjes 2x achter elkaar indrukken?
had zoiets gelezen.
krijg mijn vario binnen de komende 2 uur, zal het zelf ff uittesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijski
  • Laatst online: 05-03 16:17
defusion schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:25:
[...]

krijg mijn vario binnen de komende 2 uur, zal het zelf ff uittesten :P
Kan je ff laten weten welk serienummer je hebt? Aangezien ze vorige week nog zeiden dat levertijd 3 weken was en ik nu ineens morgen hem al krijg, ben ik benieuwd of het geen 'oude' toestellen zijn, bv uit duitsland ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Ik heb de mijne vorige week woensdag ontvangen s/n 636xxxxx.
En idd het vastzetten van de cijfers op het HW tobo is 2x het rondje indrukken. Dan zie je in de display een rondje naast het tobo staan. Druk dan nog 1x dan zijn het weer letters.

@Smarty
Ik ben zeer tevreden over het app behalve de kleurstelling, ik vind hem écht spuuglelijk met dat bordeauxrood. Verder ligt hij goed in de hand en is hij makkelijk te bedienen. Soms reageert hij wat traag, vnml bij het openen van mn inbox. Mail ophalen gaat daarentegen zeer snel. Het laten werken op mn wifinetwerk thuis ging ook eenvoudig.

[ Voor 6% gewijzigd door chob op 24-10-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Wat hier stond was Niet belangrijk.....

[ Voor 88% gewijzigd door Smarty77 op 26-10-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijski
  • Laatst online: 05-03 16:17
doen we niet aan

[ Voor 90% gewijzigd door ACM op 26-10-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Wat hier stond was Niet belangrijk.....

[ Voor 108% gewijzigd door Smarty77 op 26-10-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

GRMBLL...nog steeds geen MDA Vario, scheelt dan wel 100 euro, maar sinds de telefonische vernieuwing aangevraagd te hebben wacht ik al een maand. Stomme T-mobile met z'n kan-geen-100-euro-teruggeven-dus-jij-moet-je-telefoon-terug-sturen-en-dan-sturen-wij-een-nieuwe-goedkoper.

Maar goed, zodra ik hem heb, een mooie review :D

en hier niet

[ Voor 10% gewijzigd door ACM op 26-10-2006 10:16 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
en hier ook niet aan

[ Voor 88% gewijzigd door ACM op 26-10-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Heeft iemand al ervaringen kunnen opdoen met een Bluetooth headset? En misschien de SE HBH-DS970 in het bijzonder?

Ik neem aan dat iedere headset gewoon gepaired en gebruikt kan worden i.c.m. de Vario II, toch? De net genoemde headset trekt mij wel aan, gezien je niet met een groot ding op je oor zit, maar gewone in-ear oordopjes met een dingetje dat om je hals hangt. Kent iemand misschien nog zo'n soort headset van een ander merk?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.