WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 20-09 10:11
Turn it up loud, captain!
TopicstarterVoor de gameplay zal het helemaal niets uitmaken. Sterker nog, ik denk dat Twilight Princess weleens het beste deel in de serie zou kunnen worden.Captain N schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 02:36:
Ik snap die heisa om die gemirrorde versie van Zelda weer niet helemaal... Lijkt me vrij eenvoudig om alles te spiegelen. Iets als x = -x in de videobuffer oid. Lijkt me iig niet zo enorm veel werk. Dus waarom niet? Het spel is nog steeds precies hetzelfde, alleen moet je nu soms linksaf ipv rechtsaf. Maar omdat in verhouding alles nog steeds hetzelfde is, is het geen mindere versie of zo. Maar goed, soms lijkt het wel of mensen altijd wel ergens over willen zeiken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
B3n666 geeft helemaal geen kritiek. Hij probeert alleen voor zichzelf duidelijk te maken wat de gevolgen van het spiegelen zullen zijn. Daarbij is dit voor zover ik kan lezen helemaal geen vervelende discussie. Het voordeel van GoT vind ik juist dat je hier nog fatsoenlijk kunt discussiëren over dingen. Dus ook in een Nintendo/PS/Xbox topic kunt zeggen wat er niet zo goed is aan die apparaten, zonder meteen als fanboy afgebrand te worden. Helaas is de cultuur op GoT wat dat betreft ook wel aan het achteruit gaan. Erg zonde vind ik dat.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:04:
b3n666, volgens mij merk je 'r he-le-maal niks van! Alleen als je de 2 spellen (gamecube and wii) naast elkaar ziet...
Volgende punt van kritiek???
B3n666 vraagt zich gewoon af (terecht of onterecht) of er misschien geen negatieve kanten aan het spiegel verhaal zitten. Dat kan toch? Moet hij dat dan maar niet meer zeggen om de hosanna stemming te behouden? In dat geval kunnen we het beter "Het Grote Prijs de Wii en GC de hemel in topic" van maken.
uhm...
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 23-09-2006 15:21 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
We zijn toch wel fanboys?Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:23:
Helemaal mee eensch, je moet in een topic alle kritiek kunnen leveren die je wilt. We zijn immers geen Nintendo verkopers ofo...
Gelijk heb je. Get a life people.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Oh ja, en verder staat nu nog een keer de Heroes trailer erop bij IGN: http://media.wii.ign.com/media/827/827358/vids_1.html. Blijft cool
Meer info op GoNintendo: http://gonintendo.com/?p=5988
[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 23-09-2006 15:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
verbetering : Rayman: Raving RabbidsHoedje schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:36:
Op IGN is wel een hele leuke blog te vinden van de makers van Rayman: Raving Rabbits: http://blogs.ign.com/raymanravingrabbids.
[ Voor 23% gewijzigd door Alien B.O.B. op 23-09-2006 15:43 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
En over dat spiegelen: het is mij echt nog niet opgevallen dat ie uberhaupt linkshandig was eigenlijk. En nu is ie dus rechts. Tjoh. Ik denk dat ik nu het spel maar niet meer koop
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
mokumouse schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:52:
Niet direct Wii/Gamecube gerelateerd, maar wat denken we hier van??
[...]
Wat zou dit betekenen voor de VC van de Wii?? Hier zouden ook sega titels op uitkomen (allen genesis voor zover nu bekend is).
Daarnaast riekt dit weer naar copycat gedrag als je het mij vraagt van sony....
//edit:
orginele artikel (franstalig!!): http://www.gamekult.com/articles/A0000051205/
TGS: Sega ontkent achterwaartse compatibiliteit met PS3
Een paar dagen maakte Sony's Ken Kutaragi bekend, dat de PS3 een achterwaartse compatibiliteit zou gaan krijgen met 16-bit spellen van de MegaDrive/Genesis. Het lijkt erop dat Kutaragi iets te voorbarig is geweest, aangezien Sega Japan vandaag een korte verklaring heeft uitgebracht, waarin het deze bewering van Kutaragi ontkent.
Volgens Sega wordt de optie om spellen van de MegaDrive/Genesis naar de PlayStation 3 nog onderzocht en zal het binnenkort uitsluitsel geven.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- MetroidPrime
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ome Ken toevallig weer? Die gast praat alleen maar onzin. En ach laat ze toch.MetroidPrime schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:12:
Vanwaar die arrogantie van Sony de laatste tijd? Één of andere hoge piet van Sony heeft gisteren gezegd dat de DS helemaal niet zo succesvol is en dat het de slechtst verkopende Nintendo console/handheld ooit is. Hoezo alle contact met de werkelijkheid verloren? De verkoopcijfers van de DS in Japan zijn nog altijd 2-3x zo hoog als die van de PSP en in het westen zijn er nog steeds meer units van de DS verkocht dan van de PSP.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
- MetroidPrime
TopicstarterNee, ene Jack Tretton. Ik vind het wel weer grappig dat ze zoveel onzin uitkramen over de concurrentie, terwijl analisten denken dat de PS3 prijsverlaging in Japan is doorgevoerd omdat ze juist bang zijn Japan aan de Wii te verliezen zoals bij de DS is gebeurd.schnumi schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:12:
[...]
Ome Ken toevallig weer? Die gast praat alleen maar onzin. En ach laat ze toch.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik snap het wel, vraag me alleen af of het niet vreemd overkomt, soms komt het gewoon vreemd over als je iets gaat spiegelen, ookal ken je het ''orgineel'' niet, het kan gewoon vreemd voelen. Bv de mirrormode in veel race games, ookal ken je de orginele banen niet, je merkt gewoon dat het niet klopt. Veder niet negatief bedoelt, vraag me alleen af of het niet vreemd gaat aanvoelen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:04:
b3n666, volgens mij merk je 'r he-le-maal niks van! Alleen als je de 2 spellen (gamecube and wii) naast elkaar ziet...
Volgende punt van kritiek???
lol de DS is toch juist de best verkopende handheld van nintendo? de DS zit goed op schema om meer te gaan verkopen dan de PS2 in minder tijd. De gba heeft bij elkaar geloof ik iets van 70 miljoen keer verkocht dus dat is dik minder, De DS zit nu al boven de 20 miljoen dus die 70miljoen gaan ze echt wel halen denk ik. In zo'n beetje elke verkooplijst staan wel DS games, bij gba games was dat niet het geval, dus het is onmogelijk dat de DS niet goed verkoopt. Wat helemaal grappig is zeggen dat de DS niet goed verkoopt terwijl je eigen handheld in bv Japan per week 5x minder verkooptMetroidPrime schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:12:
Vanwaar die arrogantie van Sony de laatste tijd? Één of andere hoge piet van Sony heeft gisteren gezegd dat de DS helemaal niet zo succesvol is en dat het de slechtst verkopende Nintendo console/handheld ooit is. Hoezo alle contact met de werkelijkheid verloren? De verkoopcijfers van de DS in Japan zijn nog altijd 2-3x zo hoog als die van de PSP en in het westen zijn er nog steeds meer units van de DS verkocht dan van de PSP.
heb pas een leuke samsung 32'' breedbeeld lcd gekocht.
alleen de gamecube spellen zien er niet echt mooi uit op mijn nieuwe tv ( op mijn ouwe toeter crt tv was het wel prima.. beeld was iets kleiner 55 cm) ..nu blokkerig/pixel beeld..
is dit een resolutie probleem van de cube spellen of kan het iets anders zijn,
N64 ziet er al helemaal niet uit, laats even aangesloten, kijkt wel een ps1 zo veel pixels haha..
Ik heb exact hetzelfde, maar volgens mij is er niets wat je eraan kunt doen. Het ligt eraan hoe je tv met rgb signalen omgaat. Het is dus eigenlijk een probleem van je tv. Maar volgens mij hebben alle LCD's er last van. Gelukkig kun je straks de Wii via component aansluiten, dat schijnt een veel beter beeld te geven op lcd's.Passie-m schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:54:
Even een gamecube vraag..
heb pas een leuke samsung 32'' breedbeeld lcd gekocht.
alleen de gamecube spellen zien er niet echt mooi uit op mijn nieuwe tv ( op mijn ouwe toeter crt tv was het wel prima.. beeld was iets kleiner 55 cm) ..nu blokkerig/pixel beeld..
is dit een resolutie probleem van de cube spellen of kan het iets anders zijn,
N64 ziet er al helemaal niet uit, laats even aangesloten, kijkt wel een ps1 zo veel pixels haha..
uhm...
zie nu meer streep en blok.. dan het spel zelf
Smoonshine schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:11:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, maar volgens mij is er niets wat je eraan kunt doen. Het ligt eraan hoe je tv met rgb signalen omgaat. Het is dus eigenlijk een probleem van je tv. Maar volgens mij hebben alle LCD's er last van. Gelukkig kun je straks de Wii via component aansluiten, dat schijnt een veel beter beeld te geven op lcd's.
- MetroidPrime
TopicstarterIk heb er helemaal geen problemen mee op mijn 32'' TV. Het beeld oogt alleen wat minder scherp, maar dat heb je bij alle non-HD bronnen. Gamecube spellen zien er prima uit op mijn scherm(aangesloten via RGB-scart).Smoonshine schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:11:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, maar volgens mij is er niets wat je eraan kunt doen. Het ligt eraan hoe je tv met rgb signalen omgaat. Het is dus eigenlijk een probleem van je tv. Maar volgens mij hebben alle LCD's er last van. Gelukkig kun je straks de Wii via component aansluiten, dat schijnt een veel beter beeld te geven op lcd's.
Ik heb overigens ook RGB via scart. Kan zijn dat passie-M nog met composiet aan het werk is. In dat geval zou ik snel een RGB kabel kopen. Dat scheelt al een slok op een borrel
[ Voor 27% gewijzigd door Smoonshine op 24-09-2006 17:01 ]
uhm...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja ik heb gewoon de kabels gebruikt die je er bij kreeg.. zal eens kijken voor zo'n rgb kabeltje..Smoonshine schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:00:
Het is ook niet foeilelijk ofzo. Het is wel minder mooi dan op een crt tv. Bij sommige spellen (voornamelijk EA) valt het meer op dan bij anderen. Spellen als Mario Smash Football, RE4, Zelda enz zien er niet veel minder uit dan op een crt.
Ik heb overigens ook RGB via scart. Kan zijn dat passie-M nog met composiet aan het werk is. In dat geval zou ik snel een RGB kabel kopen. Dat scheelt al een slok op een borrel
hopen dat het dan wel redelijk beeld is
Dat weet ik wel zeker. RGB is een hele grote verbetering tegenover composiet. Koop overigens wel de echte Nintendo RGB kabel en niet een 3th party kabel.Passie-m schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:52:
[...]
Ja ik heb gewoon de kabels gebruikt die je er bij kreeg.. zal eens kijken voor zo'n rgb kabeltje..
hopen dat het dan wel redelijk beeld is
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 24-09-2006 19:54 ]
Verwijderd
[...]
Ik snap het wel, vraag me alleen af of het niet vreemd overkomt, soms komt het gewoon vreemd over als je iets gaat spiegelen, ookal ken je het ''orgineel'' niet, het kan gewoon vreemd voelen. Bv de mirrormode in veel race games, ookal ken je de orginele banen niet, je merkt gewoon dat het niet klopt. Veder niet negatief bedoelt, vraag me alleen af of het niet vreemd gaat aanvoelen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was mijn bedoeling ook helemaal niet om jou van je "kritiek" te weerhouden... (en ookal zou ik het willen, ik denk niet dat jij je daar dan van zou weerhouden afgaande op je vorige posts
Een goede discussie kan ik ook zeker waarderen, maar dat is ook precies de reden waarom ik "volgende punt van kritiek" poste; zolang niemand het spel daadwerkelijk gespeeld heeft zal niemand weten of je er iets van merkt (tuurlijk zie je dat link z'n zwaard anders vast heeft als in voorgaande spellen, maar ik bedoel of het ook vervelend speelt). En dus tijd (naar mijn mening) voor 'n nieuwe discussie.
Dan toch nog even over dat spiegelen van Zelda: Misschien heb je wel gelijk en loopt Nintendo te hard van stapel door meteen heel het spel te spiegelen en zien ze dingen over het hoofd (het spel is immers anders ontworpen), ik denk echter dat dit niet zo is en sluit me aan bij hierboven: ik verwacht echt een super spel
But we'll see... ik kan in ieder geval bijna niet wachten!
[ Voor 5% gewijzigd door Alien B.O.B. op 24-09-2006 22:33 ]
Die nieuwe rayman lijkt me ook niet zoveel aan omdat je constant mini games speelt. Heb liever een constantie gameplay.. hierover heb ik nog wel mijn twijfels.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Is er eigenlijk al een command and conquer achtige rts game aangekondigd voor de wii? De Wiimote is daar echt geweldig voor denk ik. Ik vind het ook jammer dat dit er nog steeds op de DS er niet is.
Verwijderd
Wordt nu elke Wii-Game gespiegeld? Vind het nogal een vreemde gang van zaken om een spel te spiegelen vanwege linkshandigen, je hebt de Remote in je linkerhand terwijl Link met rechts zijn zwaardslagen uitvoerd beetje onnozel omdat het complete spel te gaan spiegelen.
Helpt wel bij de replay waarde om het spel nog een keer gespiegeld te doorlopen
Ik mag hopen dat Nintendo niet Super Mario Galaxy, Smash bros e.d. gaat spiegelen delays vanwege regiocodes en vertalingen zijn al genoeg imo.
Link had zijn zwaar in zijn linkerhand, de Wiimote die meestal in de rechterhand van de speler ligt werd dus gebruikt om de linkerhand van Link te bewegen. Dit vonden vele spelers vervelend en daarom draaien ze het om.
Ik zie ook geen reden waarom andere games dat opeens moeten doen..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
- MetroidPrime
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

This space is occupied
Verwijderd
tuurlijk zie je dat link z'n zwaard anders vast heeft als in voorgaande spellen

Whaha lekker wazig, ik had ook zo'n droom een paar dagen terugCollaborator schreef op maandag 25 september 2006 @ 01:07:
heb nu al 3x gedroomd dat ik wii aan het spelen was
Moet zeggen dat hoewel ik erg sceptisch over de Wii ben, de droom best tof was.
[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 25-09-2006 08:47 ]
Ik zoek alleen een game, misschien weet iemand wel wat ik bedoel. Ik noemde het zelf vroeger altijd "Chineesje", omdat je met een klein chineesje speelt. Het is een platform game en ziet er zo liev uit als mario. Als eindbaas had je een Boedha ofzo... Weet iemand welk ik bedoel? Ik wil het echt graag weten voor 8 december >D.
Some things can not happen until they happen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- MetroidPrime
TopicstarterJe kunt niet alle NES en SNES games spelen. Er zullen bij de launch maar een stuk of 30 spellen verkrijgbaar zijn, dus de kans is groot dat je een obscuur NES of SNES spel niet zal terugvinden op de Wii.Soef schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:42:
Vet dat je retro games van de SNES en NES kan spelen (tegen vergoeding -_-)
Ik zoek alleen een game, misschien weet iemand wel wat ik bedoel. Ik noemde het zelf vroeger altijd "Chineesje", omdat je met een klein chineesje speelt. Het is een platform game en ziet er zo liev uit als mario. Als eindbaas had je een Boedha ofzo... Weet iemand welk ik bedoel? Ik wil het echt graag weten voor 8 december >D.
Over dat spel, ik heb geen idee wat het is, maar je kunt het beter hier proberen: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 3. Het is misschien ook handig als je wat meer details weet van het spel, zoals bijvoorbeeld op welke console het spel is verschenen.
Nee, op de NES/SNES was 'ie ook gewoon rechtshandig.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:26:
[...]
ik denk dat ik niet eens verschil zou merken, had Link in alle voorgaande spellen het zwaard in zijn linkerhand
![]()
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
welke versie heb jij gespeeld? Links is altijd al linkshandig geweest.Captain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:35:
[...]
Nee, op de NES/SNES was 'ie ook gewoon rechtshandig.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Bron
Schild in de rechterhand:Captain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:35:
[...]
Nee, op de NES/SNES was 'ie ook gewoon rechtshandig.

Uit Wikipedia:
Lijkt erop dat het zwaard normaal met de linkerhand wordt/werd vastgehouden.Most 15th century fechtbücher teaching use of the langes schwert show two-handed use, either with both hands on the grip, or in half-sword, with the left hand gripping the center of the blade, in combat in plate armour.
M.a.w. de Wii versie is niet realistisch
[ Voor 10% gewijzigd door Icelus op 25-09-2006 13:54 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik wil eerst zeker weten over de niet regio vrijheid. Zo neit haal ik hem wel in amerika. Dan kan ik tenminste meteen spellen spelen. Anders staan we weer in de rij achteraan voor spellen en krijgen er bergen niet.Deddiekoel schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:39:
Er is een reele kans dat ik halverwege November naar de VS ga voor een paar maanden. Eerste gedachte was dan om daar een Wii te kopen. Maar omdat de Wii niet regio-vrij is lijkt me dat voor lange termijn weer geen optie. Weet iemand of er plannen zijn voor een soort van Freeloader voor de Wii?
En spellen kopen kan toch overal.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/12119
Zo een aantal is dus ook realiseerbaar in europa. 4 Miljoen Consoles voor het einde van het jaar heeft nintendo gezegd, dus ik hoef hem niet eens te reserveren
"Gepost door : SONY-MASTER
Geplaatst op 25 september 2006 om 14:42
Is niet gek, in Amerika weet iedereen wel dat de PS3 en Xbox beter zijn dan de Wii. In Japen wachten ze op de PS3.
Alleen in Europa zijn nog mensen die in de Wii geloven (zoals enkele hierboven). En de Japanners denken ook: "Weg ermee". "
Iig zou mooi zijn als er zoveel Wii's zouden komen!
Bedoel je misschien Jackie Chan's Action Kung Fu voor de NES?Soef schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:42:
Vet dat je retro games van de SNES en NES kan spelen (tegen vergoeding -_-)
Heerlijk spel
[ Voor 4% gewijzigd door SoulWar1 op 25-09-2006 15:34 ]
Know Thyself
Verwijderd
Inderdaad.MrVegeta schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:48:
Ach, die Sony-Master is toch een kansloze k*t knakker. Ik zit er nog op te wachten dat ze die gast bannen.MrVegeta schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:48:
Haha die reply daaronder,
"Gepost door : SONY-MASTER
Geplaatst op 25 september 2006 om 14:42
Is niet gek, in Amerika weet iedereen wel dat de PS3 en Xbox beter zijn dan de Wii. In Japen wachten ze op de PS3.
Alleen in Europa zijn nog mensen die in de Wii geloven (zoals enkele hierboven). En de Japanners denken ook: "Weg ermee". "
</off-topic>
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
The Adventure of Link:Boeb0e schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:44:
[...]
welke versie heb jij gespeeld? Links is altijd al linkshandig geweest.

A Link to the Past:

Zelda cartoon:

Maar nu ik even wat screenshots zocht vond ik ook shots waar het zwaard weer wel in de linkerhand zit. Lijkt wel of het afhankelijk is van de richting waarop Link kijkt in de sprites.
Mijn foto's op Flickr.

Nintendo is soms een beetje lui dus
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mijn foto's op Flickr.
Laat iets weten als je gaat! Dan kan je voor mij eentje gaan halen, en die opsturen als pakketje met daarop 'toys, 20$' ofzo opDeddiekoel schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:39:
Er is een reele kans dat ik halverwege November naar de VS ga voor een paar maanden. Eerste gedachte was dan om daar een Wii te kopen. Maar omdat de Wii niet regio-vrij is lijkt me dat voor lange termijn weer geen optie. Weet iemand of er plannen zijn voor een soort van Freeloader voor de Wii?
Zit met de regiovrijheid niets in, ga toch alle games importeren. Eerder, meer keus, goedkoper,...
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Uiteraard, scheelt je de helft aan opslagruimte voor die sprites als je ze kan spiegelenCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:07:
Lol, in de 2D Zelda's is 'ie dus gewoon rechts als 'ie naar rechts kijkt, en links in de andere gevallen.Maar hoe dan ook: who cares?
Nou die paar sprites zullen er ook nog wel op hebben gepastVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:35:
[...]
Uiteraard, scheelt je de helft aan opslagruimte voor die sprites als je ze kan spiegelen
Iedergeval, play.com heeft Wii play - Mini games te koop staan incl. Wii Remote
Ik ga steeds meer geld uitgeven op 8december dat weet ik nu al
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Mijn foto's op Flickr.
Cartoon? Komt die pic niet uit 1 vd manuals?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
ja iddCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:25:
64? Jezus, DAT is pas afzetterij. In Japan kost 'ie 4800 yen. Dat is de helft!
en moet je er dan ook nog de nun-chuck bij kope
Mijn foto's op Flickr.
oh ok... had ik het verkeerd gelezeCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:56:
Ja ok, maar die zit er in Japan ook niet bij.
Opzich valt het best mee. De Wii Remote is al 40euro. Dan hou je nog 24euro over. Aangezien Play.com met de Wii games wel duur is momenteel zal het hier in de winkels liggen voor 60euro. Dus betaalje maar 20euro voor Wii PlayCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:25:
64? Jezus, DAT is pas afzetterij. In Japan kost 'ie 4800 yen. Dat is de helft!
Als Wii Play al los verkocht gaat worden, kost het hier echt wel meer dan 20euro
Verwijderd
Super MetriodPrime! heb ook even een post geplaatst over een spel wat ik AL JAREN "zoek! thnx, dat scheelt misschien weer een paar slapeloze nachtenMetroidPrime schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:38:
[...]
Over dat spel, ik heb geen idee wat het is, maar je kunt het beter hier proberen: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 3. Het is misschien ook handig als je wat meer details weet van het spel, zoals bijvoorbeeld op welke console het spel is verschenen.
Omg dit brengt toch wel weer hele leuke herinneringen naar boven. Indd niet zo belangrijk of hij links of rechts is zolang ze het maar consequent door elkaar mixenCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:27:
[...]
The Adventure of Link:
[afbeelding]
A Link to the Past:
[afbeelding]
Zelda cartoon:
[afbeelding]
Maar nu ik even wat screenshots zocht vond ik ook shots waar het zwaard weer wel in de linkerhand zit. Lijkt wel of het afhankelijk is van de richting waarop Link kijkt in de sprites.
Plaatje van Zelda 1, Lvl 9, Ganon any1
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Ikke! Het feit dat link 'ambidexterious' is, bewijst gewoon hoe machtig hij is, dat zie ik de masterchief, of euh Dante (mascotte voor de playstationCaptain N schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:07:
Lol, in de 2D Zelda's is 'ie dus gewoon rechts als 'ie naar rechts kijkt, en links in de andere gevallen.Maar hoe dan ook: who cares?
Wat betreft ports....... poorts zijn mooi als je niet de mogelijkheid hebt om ze te spelen op het platform waarvoor ze bedoeld zijn. RE4 wil ik gewoon op de cube, niet op de ps2 hoewel hij daar al voor 20 is te krijgen, en de cube versie overal nog bijna 60 eur is.
Meest nfs, is de playstation versie waarschijnlijk de beste, omdat men daarop ontwikkeld heeft ipv de cube of de x-box (verhaal gaat wsl niet op voor de 360)
Maar stel je wilt deze games graag spelen dan is het vaak een acceptabele optie. Daarnaast is het voor de game ontwikkelaars volgens mij ook nog is easy money en een manier om de ontwikkel kosten te verspreiden.
Ik denk echter dat steeds meer mensen hier geen behoefte meer aan hebben. Vrijwel alle gamers hebben naast een console een goede pc. En volgens mij komen er ook steeds meer multi console owners. Dan kan je dus gewoon het sterkste platform uitzoeken.
10 second ninja DONE
Poll: Wat ga je gebruiken als next gen games machine?
• WII
• X-BOX 360
• PS3
• PC
• WII + PS3
• WII + PC
• WII + 360
• WII + 360 + PS3
• WII + PS3 + PC
• WII + 360 + PC
• Alles!
Ook een poll maken? Klik hier
* Ik weet dat ik niet alle mogelijk opties heb neergezet maar omdat dit het nintendo forum is lijkt me het niet nuttig om bv ps3 + pc neer te zetten
10 second ninja DONE
Een ps3 zal uiteindelijk ook wel komen na een aantal prijsdalingen, en pc gamen doe ik af een toe op lan parties, maar dit zal niet de hoofmoot vormen.
* Sagat gaat terug onder zijn steen en zal proberen even iets minder te posten nu

10 second ninja DONE
En je verwacht in het nintendo topic ook nog een realistisch beeld te krijgen?Sagat schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:05:
* Ik weet dat ik niet alle mogelijk opties heb neergezet maar omdat dit het nintendo forum is lijkt me het niet nuttig om bv ps3 + pc neer te zetten
uhm...
Hij wil juist weten wat de nintendo fans gaan doen geloof ikSmoonshine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:12:
[...]
En je verwacht in het nintendo topic ook nog een realistisch beeld te krijgen?
This space is occupied
Live van onder Sagat's steenSmoonshine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:12:
[...]
En je verwacht in het nintendo topic ook nog een realistisch beeld te krijgen?
Tsja, wellicht stemmen er wat niet HGNW>-ers, maar voornamelijk toch wel de regulars denk ik. En over het algemeen zijn we redenlijk openminded wat betreft andere consoles....toch?
10 second ninja DONE
ps3 topic nog niet bezocht? Tegenwoordig valt het enorm goed mee, maar nog geen 2 weken geleden was het een groot slagveld daarSagat schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:23:
[...]
En over het algemeen zijn we redenlijk openminded wat betreft andere consoles....toch?
Anyway, uitkomst gaat idd obvious zijn als je deze vraag in een nintendo topic stelt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
- MetroidPrime
TopicstarterVeel valt er niet meer vrij te geven, behalve de launch- en Virtual Console launch line-up.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:10:
Het is trouwens een beetje stil rond de Wii. Stilte voor de storm?
Specs kunnen nog worden vrijgegeven en ze kunnen nog een tijdje aankondigingen voor spellen doen. Bovendien zal er ook wel een keer een reclamecampagne gaan starten. Met een beetje creativiteit kan Nintendo denk ik best nog wel wat aandacht trekken.MetroidPrime schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:19:
Veel valt er niet meer vrij te geven, behalve de launch- en Virtual Console launch line-up.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
al zag ik wel wat nieuwe dingen (of heb ik de andere gewoon keer op keer niet goed gezien
Een hele tijd geleden heb ik es gelezen dat de Wii specs, als het aan nintendo ligt, nooit vrijgegeven zullen worden...Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:22:
[...]
Specs kunnen nog worden vrijgegeven en ze kunnen nog een tijdje aankondigingen voor spellen doen. Bovendien zal er ook wel een keer een reclamecampagne gaan starten. Met een beetje creativiteit kan Nintendo denk ik best nog wel wat aandacht trekken.
BronNintendo plant grote reclamecampagne voor de Wii
Over het algemeen staat Nintendo nou niet bepaald bekend om hun grote reclamecampagnes, maar daar komt verandering in. Rob Lowe, product manager van Nintendo's consoles, heeft namelijk gezegd dat het budget van de Wii-reclamecampagne ergens tussen de €15.000.000 en €16.500.000 ligt, dit wordt verdeeld onder TV, internet en sampling. Onder sampling zal in dit geval onder andere de plaatsing van demopods worden verstaan. Volgens Lowe zal een groot deel van het budget gestoken worden in internetmarketing.
De campagne gaat onder het motto Wii Move You halverwege oktober van start en zal steeds groter worden naarmate de launchdatum dichterbij komt. Grote sites als Yahoo, MSN en Lycos zullen dan bestookt worden met Wii-advertenties.
Dat is niet verkeerd mensen
je vergeet de holografische projectorMetroidPrime schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:19:
[...]
Veel valt er niet meer vrij te geven, behalve de launch- en Virtual Console launch line-up.
[ Voor 73% gewijzigd door rajackar op 26-09-2006 16:18 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
disjfa.nl
Heel goed punt, ik ben zeker benieuwd wat ze aan reclame gaan doen deze generatie, vooral NA de launch periode.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:22:
[...]
Specs kunnen nog worden vrijgegeven en ze kunnen nog een tijdje aankondigingen voor spellen doen. Bovendien zal er ook wel een keer een reclamecampagne gaan starten. Met een beetje creativiteit kan Nintendo denk ik best nog wel wat aandacht trekken.
Daar vind ik sony toch zeer goed in, de naam playstation is zeer goed 'alive' gehouden. Van x-box 360 heb ik zelf nog zeer weinig voorbij zien komen bijvoorbeeld. En van de cube hoorde je na de launch ook niks. Bij de DS doen ze het volgens mij wel goed, heck mijn pa heeft door de reclame zelfs meebetaald aan braintraining.
10 second ninja DONE
Dat zegt mij echt helemaal niks. Voor welke landen geldt dit budget? Is dat alleen Nederland (lijkt me niet) of is dat alleen Europa en is het alleen voor de periode tot aan de launch of ook daarna? Wat geven de concurrenten dan eigenlijk uit? Ik kan dus echt helemaal niks met dat getal.
Als je daartegenover MS en Nintendo zet, dan steken ze toch wel wat grauw af. Maar goed, dat Nintendo het (weinige) geld gaat gebruiken voor een internetcampagne lijkt me juist erg goed. Het lijkt me een prima manier om de first-adaptors the bereiken. De demopods zijn wat dat betreft ook ideaal. Het is toch vreemd en eng, omdat het anders is, als je mensen dan kan laten spelen, dan wordt de stap om het uiteindelijk te kopen veel lager.
Daarnaast moet je met zo'n budget wel creatief zijn...
lekker
las ik net ook op een andere site
Rare beslissing, misschien wil Nintendo zo de directe vergelijking tussen ps3/Xbox360 en Wii specs voorkomen? Vond het al vreemd dat de specs niet op de conferenties bekend waren gemaakt.Vanitas schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:14:
[...]
Een hele tijd geleden heb ik es gelezen dat de Wii specs, als het aan nintendo ligt, nooit vrijgegeven zullen worden...
De nl site van Nintendo zoekt in ieder geval mensen voor de Wii promotieteam (van november tot 2007 maart). En als je aanmeldt kan je misschien zelfs iets eerder met de Wii spelen.Sagat schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:19:
[...]
Heel goed punt, ik ben zeker benieuwd wat ze aan reclame gaan doen deze generatie, vooral NA de launch periode.
Die gratis Opera browser was al bekend voor de Japanners. Eindelijk wordt dit ook voor alle Wii gebruikers aangekondigd. Had niet minder verwacht van Nintendo. Good choice
Specs zijn toch oninteresant. Het is niet alsof je er ooit iets aan kan veranderen. Het is alleen leuk voor even de weet maar verder zijn specs van een console absoluut onnodig.Hironshy schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:53:
[...]
Rare beslissing, misschien wil Nintendo zo de directe vergelijking tussen ps3/Xbox360 en Wii specs voorkomen? Vond het al vreemd dat de specs niet op de conferenties bekend waren gemaakt.
disjfa.nl
Is niet echt bijzonder veel. Zeker niet als het een budget is voor alle landen. Als ze 4 miljoen Wii's omzetten eind van het jaar hebben ze ongeveer +800 miljoen euro aan omzet binnen. Waar flinke winst opzit aangezien maakkosten wellicht 150 zullen zijn, inkoopprijs jegens winkels 210, en nou verkoopprijs verschilt flink. En van die 800 miljoen zou best wel 5% voor marketing gebruikt mogen worden. 40 miljoen oid. Tenzij Nintendo het cheap houdt met 1 reclame globaal en wij ook op onze reclames Japanners zien Wii-en
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Even nuanceren, ze verdienen natuurlijk wel goed aan de spellen. Maar dat duurt nog even voordat dat op gang komt. Dat zul je pas het jaar daarop zien. Tot slot maken ze volgens mij nu ook verlies op de verkopen van de Gamecube hardware...
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 26-09-2006 17:53 ]
Plucked from the pages of a game mag, reader Bill was kind enough to send in a scan of one of the most confusing advertisements for a video game I've ever seen. I believe that if you cut this apart and put it together, as explained, you'll get some sort of proverb/clue that can be used while calling the number listed on the side.I kinda dig this Red Steel Ad because I love how puzzely it is.

Bron: Kotaku.com
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Compleet ernaast, Regie heeft immers al bevestigd dat Nintendo winst maakt vanaf het eerste moment. Reden gegeven was dat nintendo zich enkel concentreert op videogamesmarkt in tegenstelling tot microsoft en sony.Hoedje schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:18:
Sorry, maar het klopt gewoon niet wat jullie zeggen. Met de huidige prijs van de Wii en het pakket wat je krijgt maakt Nintendo gewoon niet tot nauwelijks winst op de console. Misschien maken ze zelfs nog wel iets verlies. Dat hebben ze zelf aangegeven tijdens het presenteren van hun vorige jaarcijfers: de omzet gaat omhoog, maar de winst nauwelijks. Ze gaan niet hun aandeelhouders voorliegen.
Even nuanceren, ze verdienen natuurlijk wel goed aan de spellen. Maar dat duurt nog even voordat dat op gang komt. Dat zul je pas het jaar daarop zien. Tot slot maken ze volgens mij nu ook verlies op de verkopen van de Gamecube hardware...
Best eerlijk toch...
Hoedje schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:18:
Sorry, maar het klopt gewoon niet wat jullie zeggen. Met de huidige prijs van de Wii en het pakket wat je krijgt maakt Nintendo gewoon niet tot nauwelijks winst op de console. Misschien maken ze zelfs nog wel iets verlies. Dat hebben ze zelf aangegeven tijdens het presenteren van hun vorige jaarcijfers: de omzet gaat omhoog, maar de winst nauwelijks. Ze gaan niet hun aandeelhouders voorliegen.
http://blog.wired.com/games/index.blog?entry_id=1556685"We will make a profit on the entire Wii proposition out of the box -- hardware and software," Reggie Fils-Aime told Reuters in an interview.
edit:
te laat...
"... a profit..." :zegt natuurlijk niets over de hoogte van de winst, het valt daarom ook prima te rijmen met hun eerdere uitspraken.
[ Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 26-09-2006 18:22 ]
Nog niets gehoord van enorm lage productiekosten, maar ze maken winst, of dit nou veel is of niet dat zullen ze ons wel weer niet vertellen...Hoedje schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:21:
Goed, maar dan nog, iedereen speculeert over de enorm lage "maakkosten", maar is dat echt wel zo?
"... a profit..." :zegt natuurlijk niets over de hoogte van de winst, het valt daarom ook prima te rijmen met hun eerdere uitspraken.
Geweldig trouwens dat we tot in juni gratis opera hebben op wii!!!
Dat is vergeleken met de afgelopen jaar een best wel fors lagere winst, bijna 33 % lager. $879m was de winst het afgelopen boekjaar. Als je dan meerekent dat het grootste gedeelte van de DS Lite en touch generation software valt in dit boekjaar (vanaf april)... dan zullen ze dus toch niet zoveel winst maken op de Wii hardware.For the next year, Nintendo forecasts a lower profit of ¥65 billion ($580m), in part also due to research, development and manufacturing costs for the Wii. Sales, though, are projected to increase to ¥600 billion ($5.36bn).
Vanaf de eerste 10 verkochte Wii's zullen de investeringen nog niet terugverdiend zijn, wel wordt de Wii voor meer dan de kostprijs verkocht. Zo kan het dus zijn dat "de Wii tegen winst wordt verkocht" maar drukken de gemaakte investeringen nog de winst.Hoedje schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:06:
Ik doel hierop overigens:
[...]
Dat is vergeleken met de afgelopen jaar een best wel fors lagere winst, bijna 33 % lager. $879m was de winst het afgelopen boekjaar. Als je dan meerekent dat het grootste gedeelte van de DS Lite en touch generation software valt in dit boekjaar (vanaf april)... dan zullen ze dus toch niet zoveel winst maken op de Wii hardware.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit topic is gesloten.