Om even terug te komen op die screens van Far Cry. Ik vraag me echt wat Ubisoft bezield om deze game in deze staat nog uit te brengen. Zelf komen ze al met Red Steel en daarnaast is er ook nog CoD3. Waarom zouden ze dan eigenlijk ook een Far Cry releasen met zwaar inferieure graphics. Ook kwa gameplay lijkt Red Steel in het voordeel, aangezien dat hele spel is geschreven voor de Wii. Bij Far Cry heb ik het idee dat ze even snel een poortje hebben gemaakt om er maar een spelletje bij te hebben voor de launch.
Hetzelfde geld voor GT Pro. Wie gaat dat spel nu kopen als er ook een NFS en ExciteTrucks met wel mooie graphics zijn. Een beetje overbodige racegame dan. Het lijkt mij in zo'n geval verstandiger om GT Pro en Far Cry uit te stellen, de graphics op te poetsen en dan te releasen op een gunstiger moment.
Hetzelfde geld voor GT Pro. Wie gaat dat spel nu kopen als er ook een NFS en ExciteTrucks met wel mooie graphics zijn. Een beetje overbodige racegame dan. Het lijkt mij in zo'n geval verstandiger om GT Pro en Far Cry uit te stellen, de graphics op te poetsen en dan te releasen op een gunstiger moment.
uhm...