Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.310 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 87302

krijgen we op de pal versie van de Wii ook balkjes boven en beneden en lopen spellen dan ook 16,67% trager dan de USA/JAP spellen?

of gaan ze alle spellen full screen full speed maken op de PAL markt?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

pagina 41 alweer... gaat hard ;)

nja dat wordt deel 66 of niet MetroidPrime? :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:15:
krijgen we op de pal versie van de Wii ook balkjes boven en beneden en lopen spellen dan ook 16,67% trager dan de USA/JAP spellen?

of gaan ze alle spellen full screen full speed maken op de PAL markt?
Heb jij ooit balkjes gezien bij nintendo spellen op de gamecube? Ik niet namelijk. Het speed gebeuren zou eventueel kunnen, daar weet ik verder niks van.

This space is occupied

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hey hier is wel een vette commercial van de wii waar je aardig wat stukjes ziet van games :)

http://media.wii.ign.com/articles/735/735335/vids_1.html

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

haha alweer :P al te vaak gezien ^^

nja geeft niet zijn vast wel mensen hier die het nog niet gezien hebben
(of mensen die het nog een keer willen zien maar zelf niet de moeite willen nemen om die pagina te openen :D)

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 30-09-2006 18:59 . Reden: typo ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 87302

Collaborator schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:46:
[...]

Heb jij ooit balkjes gezien bij nintendo spellen op de gamecube? Ik niet namelijk. Het speed gebeuren zou eventueel kunnen, daar weet ik verder niks van.
ik niet nee, maar ik heb een USA Gamecube. Ik dacht: balkjes op de NES. balkjes op de SNES. balkjes op de N64. Dan waarschijnlijk ook wel balkjes op de GC. Nintendo heeft nooit enige vorm van respect getoond voor de europese markt, niet in prijs/releasedates en/of conversie van NTSC->PAL.

Ik importeer dus alles. Maar het zou me niks verbazen als al die PAL spellen op 50 hz snelheid (16,67% trager dus) lopen met balkjes. Anyone?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 30-09-2006 19:04 ]

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 11:38
In SuperMarioSunshine heb je wel last van balkjes, maar daar kan je met goed timen simpel overheen springen.

You look like I need a drink.

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Aristagon schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:25:
In SuperMarioSunshine heb je wel last van balkjes, maar daar kan je met goed timen simpel overheen springen.
haha rofl :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:03:
Ik importeer dus alles. Maar het zou me niks verbazen als al die PAL spellen op 50 hz snelheid (16,67% trager dus) lopen met balkjes. Anyone?
De meeste Gamecube spellen hebben hier al geen last meer van, vrijwel alles is full-screen.

Ik zal wel weer even een nieuw topic aanmaken.

EDIT: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 30-09-2006 20:58 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.