Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.616 views sinds 30-01-2008

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Willybubba schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:26:
ALs je kijkt naar de analog port op de cube, ziet 'ie er (ook op je plaatje) toch echt hetzelfde uit...
oh ik vind van niet :P (krijgen we daar weer een discussie over :P)

maar we zien wel als we hem eenmaal hebben :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
ALs je kijkt naar de analog port op de cube, ziet 'ie er (ook op je plaatje) toch echt hetzelfde uit...
Juist niet, want bij de cube zit daar zo'n extra randje op.
En de Wii heeft 2 schuine kanten + 2 rechte, en de cube heeft 4 schuine kanten bij de poort.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:54
Ik heb misschien een hele rare vraag maar ik stel hem toch :)

Ik heb nu sinds kort ook een gamecube :) met het spel Zelda. Daarbij zat een ook een disc waar Ocarina of Time bij zat (de Nintendo64 versie van Zelda)

Maar als ik het ga spelen kan ik Navi (je hulp vliegje tijdens het spel :*) ) niet selecteren.
Het moet de bovenste C knop voor stellen op je controller, maar ik kom er niet uit welke dat is op me gamecube controller :?

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

De gele stick dacht ik...

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:54
lol :o dat was hem idd. ff de stick omhoog douwen en hij begint te praten _/-\o_

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
De Wii heeft een multi-AV poort, vergelijkbaar met de video-aansluiting op de Xbox 360. Dat houdt in dat zowel digitale als analoge signalen over dezelfde aansluiting kunnen komen. Dat bespaart weer wat geld bij het produktieprocess en als je het goed ontwerpt, is het zelfs mogelijk om op een later tijdstip ondersteuning voor een kabel toe te voegen waar je nog geen rekening mee gehouden hebt bij het releasen van de console, zoals bij de Xbox 360 kan(geloof ik).

Je kunt ook duidelijk zien dat de analoge poort een andere vorm heeft dan de multi-AV poort. Bij de analoge poort zit er een kleine inham boven in in het midden, maar bij de multi-AV poort niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Toffe MP3 walkthrough van een demo-level: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1979. Het is de vierde link van boven.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MetroidPrime schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:32:
[...]

De Wii heeft een multi-AV poort, vergelijkbaar met de video-aansluiting op de Xbox 360. Dat houdt in dat zowel digitale als analoge signalen over dezelfde aansluiting kunnen komen. Dat bespaart weer wat geld bij het produktieprocess en als je het goed ontwerpt, is het zelfs mogelijk om op een later tijdstip ondersteuning voor een kabel toe te voegen waar je nog geen rekening mee gehouden hebt bij het releasen van de console, zoals bij de Xbox 360 kan(geloof ik).

Je kunt ook duidelijk zien dat de analoge poort een andere vorm heeft dan de multi-AV poort. Bij de analoge poort zit er een kleine inham boven in in het midden, maar bij de multi-AV poort niet.
Okay, dit wetende, wat voor converter (niet type maar soort) zou jij aanraden om een Wii aan te sluiten op een VGA beeldscherm? Dan ga ik daar naar op zoek :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:32:
[...]

Oh, ik keek in het donker naar alleen de vorm :P

En ik HOOPTE dat 'ie hetzelfde was... Naja.

EDIT: Er is gisteren trouwens ook bekend gemaakt dat Guitar Hero naar "significante andere platformen" komt... Hopelijk de Wii :D

[ Voor 6% gewijzigd door Willybubba op 21-09-2006 08:51 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op donderdag 21 september 2006 @ 01:59:
[...]

Okay, dit wetende, wat voor converter (niet type maar soort) zou jij aanraden om een Wii aan te sluiten op een VGA beeldscherm? Dan ga ik daar naar op zoek :).
Dat hangt er van af welke kabels Nintendo gaat verkopen. Als ze een VGA-kabel verkopen, lijkt het me vrij simpel. Sommige schermen kunnen component over VGA of DVI aan, dan zou je de standaard meegeleverde kabel kunnen gebruiken(als de geruchten kloppen) en met een kleine adapter op e scherm aansluiten. Het is alleen afwachten wat Nintendo doet.

Overigens heeft Reggie vorige week tegen MTV gezegd dat ze in gesprek waren met Take Two en Rockstar North om "M-rated content" op de Wii te krijgen. GTA anyone?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MrVegeta schreef op donderdag 21 september 2006 @ 01:59:
[...]
aangezien nintendo blijkbaar toch geen plannen heeft om zelf een vga kabel uit te brengen, zou ik voor een component convertor gaan.
Alle andere convertors die met gewone interlaced signalen werken geven bijzonder brakke resultaten op je monitor. Over de component connectors lees ik vrij goede zaken al lijkt de kwaliteit sterk te verschillen van merk tot merk...
Vraag me af of de vga convertor van de xbox360 zou werken (klein ding, sluit je aan op componentkabel), of dat deze een speciaal signaal opvraagt van de 360.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• MetroidPrime
Boeb0e schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:33:
Vraag me af of de vga convertor van de xbox360 zou werken (klein ding, sluit je aan op componentkabel), of dat deze een speciaal signaal opvraagt van de 360.
Die gaat niet werken, het is namelijk geen convertor die je op een component-kabel aansluit maar echt een videokabel die je direct op de console aansluit.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 21-09-2006 09:41 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nog een stukje uit de ign wii faq
Q: Do GameCube component cables work with Wii?

A:
No. Wii features a new proprietary plug that simultaneously handles both component and audio output. GCN component cables are incompatible with the device, but even if they were gamers who used them would lose the ability to output audio through Wii because GCN component cables do not feature left/right audio.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
dat gaat over de component kabels, maar mischien dat RGB het wel doet?
nahja .. boeie :) ik ga er iig een component kabel bij kopen

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zoals ik het lees is het echt een andere aansluiting dus ik zou het knap vinden als jij je RGB kabel daarin gepropt krijgt ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• MetroidPrime
Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:16:
[...]

dat gaat over de component kabels, maar mischien dat RGB het wel doet?
nahja .. boeie :) ik ga er iig een component kabel bij kopen
Die stekker past er simpelweg niet in.

Verwijderd

Alles past. Als je maar wil :+

Verwijderd

Is er al iemand die bij de intertoys heeft gereserveerd? Ik heb het zojuist ingevuld maar was al nummer 8 op de lijst ( in Veghel ) heeft iemand hier slechte ervaringen mee of zal ik het maar laten staan ..

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:58:
Is er al iemand die bij de intertoys heeft gereserveerd? Ik heb het zojuist ingevuld maar was al nummer 8 op de lijst ( in Veghel ) heeft iemand hier slechte ervaringen mee of zal ik het maar laten staan ..
Hoe kan je een slechte ervaring hebben met het reserveren van een wii :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Mannes
is wii-gamer.nl dood?

krijg hier een page not found ..

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Als het niet rekt dan scheurt het wel :+

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:32:
is wii-gamer.nl dood?

Temporary Offline

Hier btw nog meer screenshots van Red Steel:

http://www.gamespot.com/pages/gamespace/index.php?pid=932528

[ Voor 46% gewijzigd door robvanderaart op 21-09-2006 14:41 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:00:
[...]

Hoe kan je een slechte ervaring hebben met het reserveren van een wii :P
:X

met een andere console ofzo .. of in ieder geval in het algemeen bedoel ik ...

ik bestelde namelijk bij dixons eerst de WoW collecter edition waarna ik nummer 12 op de lijst was maar ze kregen er maar 9 binnen .. maar in andere filialen hadden ze er zoveel gekregen dat ze gewoon in de schappen waren gelegd :?

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij Bart Smit online staat de Wii met als adviesprijs €299,- :(

Gewoon nog steeds niet goed geupdate hoop ik dan maar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Willybubba schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:02:
Bij Bart Smit online staat de Wii met als adviesprijs €299,- :(

Gewoon nog steeds niet goed geupdate hoop ik dan maar.
Die prijs staat daar al een paar maand :P

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Weet ik, alleen staat nu wel de goede releasedatum daar ;)

Verwijderd

Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:32:
is wii-gamer.nl dood?

Wii-Gamer.nl is niet dood, dont worry waarschijnlijk een probleempje met de database. Ik probeer op het moment de admin te pakken te krijgen.

Edit: ik gok op een probleem met de host.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 15:36 ]

• disjfa

disjfa

be

Willybubba schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:15:
Weet ik, alleen staat nu wel de goede releasedatum daar ;)
Wist je dat nog niet dan. De prijs is weer omhoog gegaan.

Echt serieus... Dan mensen zich daar nog druk over gaan maken. Een printfout. Mensen denken dat de bart smit wat weet of aanpast.

disjfa.nl

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• MetroidPrime
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik hiervan moet denken. Wat maakt het nu uit wat voor hand Link zijn zwaard in vasthoud? Dat zou toch geen reden moeten zijn om de hele game te spiegelen? Ik dacht eerst zelfs dat het een grap was. Misschien is dit een poging om er voor te zorgen dat Wii bezitters beide versies kopen? ;)

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:28:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik hiervan moet denken. Wat maakt het nu uit wat voor hand Link zijn zwaard in vasthoud? Dat zou toch geen reden moeten zijn om de hele game te spiegelen? Ik dacht eerst zelfs dat het een grap was. Misschien is dit een poging om er voor te zorgen dat Wii bezitters beide versies kopen? ;)
nou ja ik zou het opzich wel raar vinden als ik dan met me rechter hand loopt te "zwaaien" en dan ingame het links beweegt :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32
MetroidPrime schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:28:
[...]

Ik was eerst in de veronderstelling dat de Wii versie Link zowel links- als rechtshandig zou kunnen zijn d.m.v. een instelling (wel aardig voor linkshandigen). Maar als de hele game gespiegeld wordt, tja...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

disjfa schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:27:
[...]

Wist je dat nog niet dan. De prijs is weer omhoog gegaan.

Echt serieus... Dan mensen zich daar nog druk over gaan maken. Een printfout. Mensen denken dat de bart smit wat weet of aanpast.
Gozert. Tuurlijk niet. Het is echter wel mogelijk dat Bart SMit zich niet aan de adviesprijs gaan houden, en dat wil ik gewoon eerder weten zodat ik hem wel bij de goeie toko pre-order ;)

• MetroidPrime
Alien B.O.B. schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:32:
[...]

nou ja ik zou het opzich wel raar vinden als ik dan met me rechter hand loopt te "zwaaien" en dan ingame het links beweegt :P
Dat bedoel ik helemaal niet. Het is vreemd dat Nintendo dat als aanleiding ziet om het hele spel te spiegelen, wat ongelofelijk veel werk met zich met zou moeten brengen.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Whut?! schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:09:
[...]
:O

Dat wordt moeilijk bij de tekst...
Misschien even le-zen voordat je een beetje kort (en asociaal) reageert:
"Although Link is [traditionally] left-handed, at E3 we noticed people seemed to be using the right Wii controller to swing his sword. That's why we decided to make Link right-handed. The interesting thing is, on the GameCube Link is still left-handed; because of the mirror mode the game map is reversed."
De teksten staan niet in de [3d] game map, Link blijkbaar wel...

Beetje moeite, beleefdheid en fatsoen mag wel even toch? :>

Overigens had IGN dit gisteren ook gemeld, uit een Q&A met Miyamoto himself.

[ Voor 8% gewijzigd door Twee Dee op 21-09-2006 19:27 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

MetroidPrime schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:08:
[...]

Dat bedoel ik helemaal niet. Het is vreemd dat Nintendo dat als aanleiding ziet om het hele spel te spiegelen, wat ongelofelijk veel werk met zich met zou moeten brengen.
oh ok :P ik d8 al

maar of het nou onwijs veel werk was ... lijkt me niet. maar waarschijnlijk heb ik het mis :P

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Volgens mij is het juist helemaal niet zo moeilijk om alles te spiegelen, gewoon een paar waardes veranderen en klaar.

Dit is trouwens niet naar aanleiding gedaan van dat mensen het op de E3 vreemd vonden dat Link zijn linkerhand beweegt als je zelf met rechts beweegt.
Eerst was het namelijk zo dat je het zwaard met de nunchuck en het schild met de wiimote moest besturen, maar instinctief dachten de spelers dus het zwaard met de wii mote te moeten besturen (wat ik best logisch vind).

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Twee Dee schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:25:
[...]

Misschien even le-zen voordat je een beetje kort (en asociaal) reageert:

[...]

De teksten staan niet in de [3d] game map, Link blijkbaar wel...

Beetje moeite, beleefdheid en fatsoen mag wel even toch? :>

Overigens had IGN dit gisteren ook gemeld, uit een Q&A met Miyamoto himself.
Het leek mij een beetje een zuchtopmerking omdat het overduidelijk was wat er aan de hand was verwachtte dus niet dat iemand er op in zou gaan, maarrrrrr'ok :)

Is het trouwens niet alleen nodig om de modellen te mirroren?

• Twee Dee

Twee Dee

Whut?! schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:47:
[...]

Het leek mij een beetje een zuchtopmerking omdat het overduidelijk was wat er aan de hand was verwachtte dus niet dat iemand er op in zou gaan, maarrrrrr'ok :)

Is het trouwens niet alleen nodig om de modellen te mirroren?
Zullen ze ook wel over hebben gedacht, in het gequote artikel staat als verklaring:
What would be the best way to implement such a change so late in the development process? The most obvious choice would be to flip Link's character model, but with the rest of the game designed around Link attacking from a southpaw stance that would be sure to change the way at least some of the fights worked. No, the quickest and easiest solution was to simply mirror the entire game!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Far Cry Vengeance screens.

[ Voor 14% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 21-09-2006 20:15 ]

Verwijderd

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn god, het is nu gewoon jammer dat die eerdere fakescreens van de Xbox versie niet echt waren... die zagen er een stuk beter uit. Toch jammer voor een apparaat dat volgens mij meer in huis moet hebben dan een Xbox...

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gamecube walk through: [...] sla 2× links af [...]
Wii walk through: [...] sla 2× rechts af [...]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33
Tja, waarom zou je zo'n lelijke Far Cry versie kopen voor 50-60 euro, als je in de budget bak voor een tientje de PC versie van Far Cry kunt kopen ?
De Wii lijkt mij juist leuk om dingen mee te doen die NIET op andere consoles of de PC mogelijk zijn zoals bv. Wii Sports en Wii Play, en daarnaast games op te spelen die speciaal voor de Wii gemaakt zijn, en niet ports van andere platformen... Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ja maar het zou toch leuk zijn om zo'n game te kunnen spelen en toch nog wel wat betere kwaliteit te hebben dan wat je nu van farcry Vengeance ziet

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Haay schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:17:

Tja, waarom zou je zo'n lelijke Far Cry versie kopen voor 50-60 euro, als je in de budget bak voor een tientje de PC versie van Far Cry kunt kopen ?
De Wii lijkt mij juist leuk om dingen mee te doen die NIET op andere consoles of de PC mogelijk zijn zoals bv. Wii Sports en Wii Play, en daarnaast games op te spelen die speciaal voor de Wii gemaakt zijn, en niet ports van andere platformen... Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
ja idd dat vind ik dus ook zo.
Voor fps's en dikke graphics gebruik ik me pc wel en de Wii voor de innovatieve games / Nintendo games ofc ^^

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:33:
[...]

oh ok :P ik d8 al

maar of het nou onwijs veel werk was ... lijkt me niet. maar waarschijnlijk heb ik het mis :P
mario kart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Misschien stomme opmerking maar iedereen kent de Nintendo sterren wel he. Is de kans niet groot dat de punten gewoon straks worden omgezet in Nintendo points :) ? Aangezien je 1000points nodig had voor een N64 game, kun je deze dus verdien door 4Wii / 4Cube games te kopen. En elke dag de site te bezoeken. En dus bij elk Wii / Cube spel zou je al een NES game kunnen kopen :D

Wat denken jullie? ik hoop dat ze worden omgezet in Wii points :) kan ik lekker wat games halen voor VC :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Aap schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:10:
Misschien stomme opmerking maar iedereen kent de Nintendo sterren wel he. Is de kans niet groot dat de punten gewoon straks worden omgezet in Nintendo points :) ? Aangezien je 1000points nodig had voor een N64 game, kun je deze dus verdien door 4Wii / 4Cube games te kopen. En elke dag de site te bezoeken. En dus bij elk Wii / Cube spel zou je al een NES game kunnen kopen :D

Wat denken jullie? ik hoop dat ze worden omgezet in Wii points :) kan ik lekker wat games halen voor VC :) !
Nee hoor, ze zullen niet zomaar de punten omzetten in Wii points. Misschien af en toe een keer een beperkte set maar denk niet dat Nintendo zo goed en gek is om ze "ongelimiteerd" kado te doen... Daar zijn ze echt veel te zakelijk voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Denk niet dat de punten 1 op 1 worden omgezet, wel dat je je punten op de een of andere manier kunt omzetten naar vc content. Wel beetje erg toevallig he, dat vlak voor de WII de sterrencatalogus ineens met enorme aantallen per object wordt aangevult (tot 2 maal toe) ;)

mjah kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk :P

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
en die sterrencatalogus is ook voor mensen die geen Wii hebben maar een GC of DS, etc.

Wat me realistischer lijkt is dat je met je in de sterrencatalogus Wii points kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Haay schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:17:
[...]

Met Far Cry voor de Wii kun je Far Cry spelen met innovatieve controls. En daarbij, wat ik al eerder heb gezegd, nieuwe controls mogen voor developers geen excuus zijn om de graphics maar voor lief te nemen. Iedereen speelt graag games met een goede gameplay en die daarbij ook nog eens prettig voor de ogen zijn.

Tuurlijk hoef je voor een Wii sports/Brain Training/Wario ware niet alles uit de kast te trekken. Maar ik vind dat voor een spel dat realistisch probeert te zijn, toch ook wel flink wat aandacht naar de graphics mag.

Over die zelf te maken Mii karakters. Het lijkt me echt tof wanneer Nintendo hier meer gebruik van gaat maken. Vooral online kun je hier volgens mij echt mee scoren. Als je zo'n lijn opzet met bijvoorbeeld paintball/voetbal/basketbal voor een zacht prijsje, dan is dat multiplayer volgens mij harstikke tof :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Alien B.O.B. schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:32:
[...]nou ja ik zou het opzich wel raar vinden als ik dan met me rechter hand loopt te "zwaaien" en dan ingame het links beweegt :P
ik ben linkshandig en was aanvankelijk heel blij dat ik het spel op een "correcte" manier kon spelen. Een shooter game moet voor mij bv ook de mogelijkheid hebben om het wapen naar het linkerhand te plaatsen, anders speelt het gewoon heel raar.

Ik vind het dan ook heel teleurstellend dat je je favoriete hand niet gewoon kan kiezen in dit spel. Aangezien Miyamoto zelf ook linkshandig is had ik toch gehoopt dat hiermee rekening gehouden zou worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

psychoclown schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:00:
[...]

ja idd dat vind ik dus ook zo.
Voor fps's en dikke graphics gebruik ik me pc wel en de Wii voor de innovatieve games / Nintendo games ofc ^^
Wii is juist uitermate geschikt voor FPS, dus wat dat betreft goed dat er FPS spellen voor de Wii komen. Dikke graphics hoef je inderdaad niet te verwachten, maar bij de meeste FPS-en wil je toch wel zoveel mogelijk "realisme" zien. Dat was al zo sinds Wolfenstein. Dat de Wii niet de meest krachtige console ooit is weten we wel, dus wonderen hoef je niet te verwachten, maar je mag op zijn minst wel verwachten dat het er beter uitziet dan op de Xbox 1. De Wii is een doorontwikkeling van de Cube, dus hoe je ervoor moet programmeren moet toch wel bekend zijn, en de Wii zou in ieder geval krachtiger moeten zijn dan de Xbox 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sub TT (ja ik kom van fok :P )

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 66, waarin wij hopen dat de wii beter word als de xbox1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:12:
[...]
Gamecube walk through: [...] sla 2× links af [...]
Wii walk through: [...] sla 2× rechts af [...]
Dat is eigelijk wel idioot, je kan net zo goed alleen link spiegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:39:
[...]

Wii is juist uitermate geschikt voor FPS, dus wat dat betreft goed dat er FPS spellen voor de Wii komen. Dikke graphics hoef je inderdaad niet te verwachten, maar bij de meeste FPS-en wil je toch wel zoveel mogelijk "realisme" zien. Dat was al zo sinds Wolfenstein. Dat de Wii niet de meest krachtige console ooit is weten we wel, dus wonderen hoef je niet te verwachten, maar je mag op zijn minst wel verwachten dat het er beter uitziet dan op de Xbox 1. De Wii is een doorontwikkeling van de Cube, dus hoe je ervoor moet programmeren moet toch wel bekend zijn, en de Wii zou in ieder geval krachtiger moeten zijn dan de Xbox 1.
Ergens in een interview werd ook gezegd dat de Wii krachtiger is maar sommige effecten niet ondersteunt. Als ze dus gewoon de XBox versie hebben gebruikt zijn daar sommige effecten uitgesloopt en moeten er nog Wii-effecten worden gebruikt om de kwaliteit nog te verbeteren.

Overigens heb ik het idee dat de Wii met name goed is in het weergeven van ronde en gladde voorwerpen en een cellshaded-achtige look, dit was bijvoorbeeld goed te zien in het Pokemon filmpje van enige tijd terug. Ook bij Rayman RR krijg ik deze indruk.

Oh, en ik ben Wii-enabled op dag 1 (of dag -1 :P ) met alleen Zelda TP, daar kan ik wel even mee uit de voeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:57:
[...]

En de enemies. Alleen de character models dus.
Trouwens, Red Steel (ook ubisoft) ziet er wel gewoon goed uit... Waarom Far Cry dan niet... Beetje jammer.

[ Voor 60% gewijzigd door Willybubba op 22-09-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Willybubba schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:28:
[...]
Trouwens, Red Steel (ook ubisoft) ziet er wel gewoon goed uit... Waarom Far Cry dan niet... Beetje jammer.
Ik las in een interview met Ubi dat de crytech engine vrij kut was toen Ubi hem in handen kreeg voor de Xbox versie ervan. Uiteindelijk hebben ze rond de 70% opnieuw moeten coden om hem draaiend te krijgen op de Xbox / 360. Ik denk dat dit ook een probleem is bij de Wii versie.
Hij draaide al _net_ aan op de xbox, dus de Wii is dan misschien iets krachtiger, maar de effecten ben je dan kwijt en dan krijg je dit dus..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik krijg nu sterk het vermoeden dat Far Cry misschien niet eens de launch zal halen. Geen enkel filmpje is er vrij gegeven en nu pas slechts een paar screenshots. Aan de screens te zien is er nog een hoop werk te doen aan de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33
Tja, kijk naar het verschil tussen GTA en Saints Row voor de XBOX 360. Dan zie je dat een game die speciaal voor een console gemaakt wordt grafisch VEEL mooier is dan een port van een ander platform.

Als ik m'n Wii heb zal ik dan ook alleen games kopen die speciaal voor de Wii gemaakt zijn, en geen ports van een ander platform, of een game die tegelijkertijd op alle platformen ontwikkeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:28:
[...]

En de enemies. Alleen de character models dus.
En de omgevingen. Het hele spel dus. Anders krijg je het verhaal dat sommige models vast gaan zitten in bergen. Door het hele spel gespiegeld weer te geven los je alle problemen in een keer op. Als je alleen de character models spiegeld, krijg je bovenstaand probleem.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Haay schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:17:
Tja, kijk naar het verschil tussen GTA en Saints Row voor de XBOX 360. Dan zie je dat een game die speciaal voor een console gemaakt wordt grafisch VEEL mooier is dan een port van een ander platform.
GTA 3 SA was gemaakt voor de ps2 .... ?

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Haay schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:17:
Je vergelijkt nu appels met peren. GTA is van de ps2 generatie, en Saints Row is next gen. Dan is het nogal logisch dat deze veel mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:29:
[...]

En de omgevingen. Het hele spel dus. Anders krijg je het verhaal dat sommige models vast gaan zitten in bergen. Door het hele spel gespiegeld weer te geven los je alle problemen in een keer op. Als je alleen de character models spiegeld, krijg je bovenstaand probleem.
Waarom zou je überhaupt de character models spiegelen(behalve Link). Dat Link linkshandig is, is nooit van invloed geweest op de gameplay. Je zou Link volgens mij gewoon rechtshandig kunnen maken zonder dat je verder ook maar iets aan het spel zou hoeven aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jawel, vanwege gevechtsstances enzo, en hit animaties geloof ik. Ik heb er iets over gelezen, alleen weet ik zo 1-2-3 de bron ff niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Willybubba op 22-09-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
MetroidPrime schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:49:
[...]

Waarom zou je überhaupt de character models spiegelen(behalve Link). Dat Link linkshandig is, is nooit van invloed geweest op de gameplay. Je zou Link volgens mij gewoon rechtshandig kunnen maken zonder dat je verder ook maar iets aan het spel zou hoeven aan te passen.
Maar goed, zo heb je dus voor de GC een 'heel ander' spel dan voor de Wii, waardoor ze allebij nog enigzins interessant zijn.
en daarbij, wat maakt het uit, je gaat ze toch niet allebij kopen ofzo. als je een wii hebt koop je de wii versie, als je geen wii hebt maar een GC koop je de GC versie.

Lijkt mee een beetje zonde geld als je ze allebij gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mannes schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:00:
[...]

Maar goed, zo heb je dus voor de GC een 'heel ander' spel dan voor de Wii, waardoor ze allebij nog enigzins interessant zijn.
en daarbij, wat maakt het uit, je gaat ze toch niet allebij kopen ofzo. als je een wii hebt koop je de wii versie, als je geen wii hebt maar een GC koop je de GC versie.

Lijkt mee een beetje zonde geld als je ze allebij gaat kopen.
Voor de gameplay maakt het verder niet uit, maar ik vind het een enorm vreemde beslissing.

Dat van die twee versies kopen was overigens een grapje.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 22-09-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
MetroidPrime schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:03:
[...]

Voor de gameplay maakt het verder niet uit, maar ik vind het een enorm vreemde beslissing.

Dat van die twee versies kopen was overigens een grapje.
Zoiets dacht ik ook al wel :)

maar goed .. wat maakt het uit dat het spel gespiegeld is. het zal er heus niet minder op worden lijkt mij. Het word iig wel een van de spellen die ik bij mijn wii ga kopen :) zelda pwns :P
nu weer druk bezig met OOT (voor zoveelste keer) op de GC, geweldig dat ze die op zown verzamel disc hebben gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:49:
[...]

Wat in het stuk van Nintendo stond, was dat het hele spel ontworpen was voor een linkshandige Link. Dus ook de aanvallen van tegenstanders op Link. Met een linkshandige Link is een zwaai met het zwaard, het zwaard eerder aan de linkerkant, dan aan de rechterkant. Daar zal het spel wel op afgestemd zijn neem ik aan. Iets anders kan ik ook niet bedenken.

De reden dat dan het hele spel gespiegeld is, is dat je dan alle situaties waarbij je met een rechtshandige link nadeel zou hebben, meteen verholpen zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boeb0e schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:35:
Ik vind het dan ook heel teleurstellend dat je je favoriete hand niet gewoon kan kiezen in dit spel. Aangezien Miyamoto zelf ook linkshandig is had ik toch gehoopt dat hiermee rekening gehouden zou worden.
Miyamoto is zowel links- als rechtshandig. Net zoals tweebenige voetballers is Miyamoto uhm... tweehandig. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Mannes schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:15:

nu weer druk bezig met OOT (voor zoveelste keer) op de GC, geweldig dat ze die op zown verzamel disc hebben gegooid :)
Wat toevallig, heb die OOT (master quest) cd er ook vorige week in gedaan :p even voor het eerst een keer master quest spelen. Moet zeggen dat ik het niet veel moeilijker vind, alleen omdat de dungeons wat anders zijn doe ik er wel langer over dan de normale OOT, aangezien ik die al 20 x heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Captain N schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:38:
[...]

Miyamoto is zowel links- als rechtshandig. Net zoals tweebenige voetballers is Miyamoto uhm... tweehandig. :)

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Kororimba
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/kororimba/scr_004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/kororimba/scr_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/kororimba/scr_011.jpg
Bron: NGCFrance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
das ook een spel waar je op kan wachten als je een motion sensing controller hebt :)
ziet er wel grappig uit trouwens, maar denk niet dat het in mijn verzameling komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:53
Dat is dus min-of-meer vergelijkbaar met Monkeyball. Wel een beetje jammer van die graphics. Ik snap niet dat dat zo uit elkaar kan liggen tussen de verschillende spellen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:29:
Dat is dus min-of-meer vergelijkbaar met Monkeyball. Wel een beetje jammer van die graphics. Ik snap niet dat dat zo uit elkaar kan liggen tussen de verschillende spellen...
Ik denk dat het komt doordat veel developers verrast waren door het E3 succes van de Wii en dan even snel in 6 maanden tijd een compleet spel klaar proberen te krijgen voor de launch. Ik denk dat het de kwaliteit van een groot aantal van de launch titels niet ten goede zal komen, je kunt aan de screenshots nu al zien in welke spellen veel tijd is gestoken en in welke spellen niet.

Om nog maar even op de Virtual Console terug te komen, ik hoop dat Nintendo een save-state functie toevoegd aan de spellen die geen eigen save-functie hebben. In feite zou het er op neer komen dat je een soort sleep-mode krijgt voor Virtual Console spellen. Als je een spel zonder save-functie zou afsluiten, dan zou je een optie kunnen krijgen om de voortgang in het spel te kunnen bewaren voor de volgende keer. De volgende keer ga je weer verder op het exacte punt waar je gebleven bent en wordt de save-state save meteen gewist(om cheaten te voorkomen). Dat zou een oplossing kunnen zijn voor spellen zoals Super Mario Bros. 3, waar je uren achter elkaar zou moeten spelen om het spel zonder warp-zones te kunnen uitspelen.

Is de TGS trailer van Resident Evil: Umbrella Chronicles trouwens al gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 15:42

mokumouse

LOLstoel User

Niet direct Wii/Gamecube gerelateerd, maar wat denken we hier van??
It looks like retro gaming is now also part of Sony’s business plan. During its press conference yesterday, Sony Computer Entertainment announced that gamers will be able to download Genesis/Megadrive as well as NEC PC Engine games on the Playstation 3. Sony didn’t explain how this will work nor say how much games will cost though. Sounds like a last minute decision to me.

bron: gamekult.com / quote: destructoid.com
Wat zou dit betekenen voor de VC van de Wii?? Hier zouden ook sega titels op uitkomen (allen genesis voor zover nu bekend is).

Daarnaast riekt dit weer naar copycat gedrag als je het mij vraagt van sony....

//edit:

orginele artikel (franstalig!!): http://www.gamekult.com/articles/A0000051205/

[ Voor 6% gewijzigd door mokumouse op 22-09-2006 14:53 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:57:
[...]

Als je even de bron leest:
What would be the best way to implement such a change so late in the development process? The most obvious choice would be to flip Link's character model, but with the rest of the game designed around Link attacking from a southpaw stance that would be sure to change the way at least some of the fights worked. No, the quickest and easiest solution was to simply mirror the entire game!
Tada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
mokumouse schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:52:
Wat zou dit betekenen voor de VC van de Wii?? Hier zouden ook sega titels op uitkomen (allen genesis voor zover nu bekend is).
Het is maar de vraag of dit bericht klopt, alleen een onbekende Franse site komt hier mee, terwijl de grotere sites er helemaal niets over zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 22-09-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
mokumouse schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:52:
Niet direct Wii/Gamecube gerelateerd, maar wat denken we hier van??

[...]

Daarnaast riekt dit weer naar copycat gedrag als je het mij vraagt van sony....

//edit:

orginele artikel (franstalig!!): http://www.gamekult.com/articles/A0000051205/
Microsoft kondigde een soortgelijk iets aan voor de 360 een paar dagen geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

en dan nog... het zal volgens mij helemaal niks uitmaken voor VC
+ Nintendo heeft een pre omdat ze een eigen library hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:57:
[...]

Als je even de bron leest:

[...]

Tada :)
aha oke. Maar dan alsnog kan het best vreemd overkomen, het is toch ontworpen met een bepaald idee in gedachte en als je dat omdraait kan het best vreemd lijken of niet lekker lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3n666, volgens mij merk je 'r he-le-maal niks van! Alleen als je de 2 spellen (gamecube and wii) naast elkaar ziet...

Volgende punt van kritiek???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik vind het totaal niet erg om een ge-mirrorde of niet ge-mirrorde versie te spelen op de wii (ook al is dat raar spelen)

edit: de prijs bij bart smit is nu aangepast :)

[ Voor 17% gewijzigd door Alien B.O.B. op 22-09-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:43
Weet er iemand al wat over de usb-lan adapter die nintendo eens terloops vermeld had?
Heb enkel Wifinetwerk als ik telkens m'n pc aanzet en dat lijkt me nu niet de bedoeling van wiiconnect24. Nu zou ik gewoon een netwerkkabeltje van een paar meters willen trekken naar m'n tv(kast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

zezke schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:58:
Weet er iemand al wat over de usb-lan adapter die nintendo eens terloops vermeld had?
Heb enkel Wifinetwerk als ik telkens m'n pc aanzet en dat lijkt me nu niet de bedoeling van wiiconnect24. Nu zou ik gewoon een netwerkkabeltje van een paar meters willen trekken naar m'n tv(kast).
en dan heb ik nog een vraag over die wifi gedoe

kan je het af met alleen een usb-lan adapter of heb je echt wifi netwerk nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

nou zoals ik het begrepen heb:

WiFi voor als je een draadloos modem hebt etc
USB Lan adapter voor wired netwerk

maar ik vraag me af of het uit maakt of de usb lan adapter van Nintendo of van een third party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

psychoclown schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:29:
nou zoals ik het begrepen heb:

WiFi voor als je een draadloos modem hebt etc
USB Lan adapter voor wired netwerk

maar ik vraag me af of het uit maakt of de usb lan adapter van Nintendo of van een third party
maar je kan dus niet via 1 of andere manier verbinding maken met een niet draadloze router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:43
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:17:
[...]
kan je het af met alleen een usb-lan adapter of heb je echt wifi netwerk nodig ?
volgens mij kan het enkel met een lanadapter en heb je de wifi nodig enkel vr tss wii en ds
psychoclown schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:29:
That's my question too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
mhh met een 'niet-nintendo' usb lan adapter kan je ook je DS online krijgen, dus ik denk dat het voor de WII ook wel mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Alien B.O.B. schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:36:

maar je kan dus niet via 1 of andere manier verbinding maken met een niet draadloze router?
jawel, dat is dus via de USB Lan adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Jerox schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:10:
mhh met een 'niet-nintendo' usb lan adapter kan je ook je DS online krijgen, dus ik denk dat het voor de WII ook wel mogelijk wordt.
Je haalt nu een USB-ethernet adapter die je op de Wii moet aansluiten door elkaar met een USB-WiFi adapter die je op je PC moet aansluiten. Tenzij Nintendo bestaande USB-ethernet adapter chipsets gaat ondersteunen(bijv. Pegasus) of de specificaties van Nintendo's eigen adapter aan third-parties vrijgeeft, kun je geen third-party adapter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

owja daar had ik niet eens aan gedacht
mja we zien het wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

psychoclown schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:19:
[...]

jawel, dat is dus via de USB Lan adapter
ok chill :P :)

• Captain N
Ik snap die heisa om die gemirrorde versie van Zelda weer niet helemaal... Lijkt me vrij eenvoudig om alles te spiegelen. Iets als x = -x in de videobuffer oid. Lijkt me iig niet zo enorm veel werk. Dus waarom niet? Het spel is nog steeds precies hetzelfde, alleen moet je nu soms linksaf ipv rechtsaf. Maar omdat in verhouding alles nog steeds hetzelfde is, is het geen mindere versie of zo. Maar goed, soms lijkt het wel of mensen altijd wel ergens over willen zeiken. :)

Mijn foto's op Flickr.

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Captain N schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 02:36:
Ik snap die heisa om die gemirrorde versie van Zelda weer niet helemaal... Lijkt me vrij eenvoudig om alles te spiegelen. Iets als x = -x in de videobuffer oid. Lijkt me iig niet zo enorm veel werk. Dus waarom niet? Het spel is nog steeds precies hetzelfde, alleen moet je nu soms linksaf ipv rechtsaf. Maar omdat in verhouding alles nog steeds hetzelfde is, is het geen mindere versie of zo. Maar goed, soms lijkt het wel of mensen altijd wel ergens over willen zeiken. :)
inderdaad ja :P

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.