Wat zijn de verschillen met Itunes qua functionaliteit? Kan je ook Podcast automatisch binnen halen?HammerT schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:58:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens, maar het is zoals het is. Misschien kan je beter een alternatief gebruiken dan zoals ephod o.i.d
Verwijderd
Als iTunes wat efficienter met resources omging had dat geen probleem moeten zijn op die laptop, helaas trekt het voor een simpel beheerprogramma heel wat geheugen weg.
Verwijderd
Over het syncen van ongeveer 9gb doet hij ruim een uur dat lijkt mij ook veel te lang. De USB poort is een USB 2 dus zou moeten werken op ruim 45 mb (480mbit) per seconde en dus 2,7 gb per minuut -> 9gb in 4 minuten.
Werkt iTunes op een Mac wel comfortable of heb je daar ook de meest recente hardware voor nodig.
Werkt iTunes op een Mac wel comfortable of heb je daar ook de meest recente hardware voor nodig.
Verwijderd
Je mocht willen dat je die 480mbit haalt. Mijn shuffle doet zeer netjes 150 megabit, en dat vind ik razendsnel. Mijn externe hdd op USB is ongeveer even snelVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:53:
Over het syncen van ongeveer 9gb doet hij ruim een uur dat lijkt mij ook veel te lang. De USB poort is een USB 2 dus zou moeten werken op ruim 45 mb (480mbit) per seconde en dus 2,7 gb per minuut -> 9gb in 4 minuten.
Verwijderd
Ben het ook maar gaan gebruiken uit pure ellende. Ik krijg met Itunes ook alleen maar foutmeldingen en vastlopers. Extreem frustrerend. EphPod werkt snel en simpel. Precies wat ik zocht...Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:26:
2 woorden: iTunes 7 zuigt. Ik zag ff toelichten, maandje geleden geïnstalleerd maar kan met geen enkele mogelijkheid 'gratis gedownloade' muziek op m`n bloemPod zetten. Nu gebruik ik maar ephPod. Dus tot zover mijn mening.
Het lijkt haast wel of Itunes bijna op geen enkele windows machine goed werkt, maar op een mac wel.....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 13:51 ]
Hey mensen,
Ik heb een vraagje over iTunes maar vond het een beetje onzin om hierover een heel nieuw topic te openen. Ik heb hetvolgende (luxe)probleem, en denk dat iemand hier wel een soort van best-practice voor heeft.
Ik heb er een paar weken geleden voor gekozen om volledig op mijn iBook te gaan werken. Hiervoor heb ik een externe harde schijf gekocht en hierop mijn mp3 collectie gezet. Het is misschien handig om even te vermelden dat ik mijn iTunes muziek "handmatig" beheer, iTunes doet hier dus niets aan.
Als ik een nieuw album heb, zet ik dit eerst op de harde schijf van mijn iBook, ik luister een paar weken of het album mij bevalt en gooi het daarna weg, of ik hou het. Omdat ik het album al geluisterd heb, staat het dus in mijn iTunes library, en fysiek op de harde schijf van mijn iBook.
Bevalt het album me niet, gooi ik het weg (fysiek en in de iTunes library)
Bevalt het album me wel, dan zet ik het op mijn externe hd. Wat ik nu dus doe is het uit de iTunes library halen, en vervolgens toevoegen vanuit de externe hd. (zodat de paden goed staan)
Is hier geen makkelijkere manier voor?
Ik heb een vraagje over iTunes maar vond het een beetje onzin om hierover een heel nieuw topic te openen. Ik heb hetvolgende (luxe)probleem, en denk dat iemand hier wel een soort van best-practice voor heeft.
Ik heb er een paar weken geleden voor gekozen om volledig op mijn iBook te gaan werken. Hiervoor heb ik een externe harde schijf gekocht en hierop mijn mp3 collectie gezet. Het is misschien handig om even te vermelden dat ik mijn iTunes muziek "handmatig" beheer, iTunes doet hier dus niets aan.
Als ik een nieuw album heb, zet ik dit eerst op de harde schijf van mijn iBook, ik luister een paar weken of het album mij bevalt en gooi het daarna weg, of ik hou het. Omdat ik het album al geluisterd heb, staat het dus in mijn iTunes library, en fysiek op de harde schijf van mijn iBook.
Bevalt het album me niet, gooi ik het weg (fysiek en in de iTunes library)
Bevalt het album me wel, dan zet ik het op mijn externe hd. Wat ik nu dus doe is het uit de iTunes library halen, en vervolgens toevoegen vanuit de externe hd. (zodat de paden goed staan)
Is hier geen makkelijkere manier voor?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Eh... iTunes je bibliotheek laten beheren?
Als je uitzet dat iTunes automagisch je muziek naar de bibliotheek kopieert, blijft je muziek staan zolang als je de inhoud van de bibliotheek niet verzamelt. Als je op een bepaald moment je nieuwe muziek uitgezocht hebt, kun je wat je bewaren wilt verplaatsen naar je bibliotheek door Verzamel inhoud te kiezen in iTunes.
Hier stond achterhaalde informatie…
Serieus, dit is niet mijn programma. Ik wil gewoon netjes mijn muziek op mijn ipod zetten. Dus prima, als iTunes wil syncen, ok... Maar hoe kan ik makkelijk zien hoeveel muziek erop kan? Kwam er na een uur pas achter dat je ook handmatig kan beheren... Probeer ik nu maar, in ieder geval is dit niet mijn programma's. Dit weekend maar eens die andere iPod programma's proberen... *zucht*
Hm, heb er ff de helpfunctie op nageslagen, maar als ik het goed begrijp kopieert die verzamel-functie alle bestanden die ergens anders staan naar de iTunes map?DiGiSTORM_ schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:51:
Eh... iTunes je bibliotheek laten beheren?Als je uitzet dat iTunes automagisch je muziek naar de bibliotheek kopieert, blijft je muziek staan zolang als je de inhoud van de bibliotheek niet verzamelt. Als je op een bepaald moment je nieuwe muziek uitgezocht hebt, kun je wat je bewaren wilt verplaatsen naar je bibliotheek door Verzamel inhoud te kiezen in iTunes.
Hmm.. maar eens een backup maken en proberen.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Sinds wanneer kan zo'n klein hardeschijfje op 45MB/sec werken?Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:53:
De USB poort is een USB 2 dus zou moeten werken op ruim 45 mb (480mbit) per seconde en dus 2,7 gb per minuut -> 9gb in 4 minuten.
Een uur vind ik ook wel wat lang, dat is maar 2,5MB/sec en zo'n schijfje moet wel sneller kunnen (5-10MB/s?), maar die 45MB/sec van jou is ook niet reeel, daar heeft een moderne desktop-schijf nog altijd moeite mee.
Yep, itunes kopieert dan de boel naar de door jou ingestelde map en dan daarin naar een map artiestnaam/albumnaam/X stukjevantitel.mp3. En als er meerdere cd's zijn dan Y_X stukjevantitel.mp3domi235 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:27:
Hm, heb er ff de helpfunctie op nageslagen, maar als ik het goed begrijp kopieert die verzamel-functie alle bestanden die ergens anders staan naar de iTunes map?
Imho een prima naamgeving, de rest van de info zit wel in de id3-tags en dat ook weer in de database van itunes, waardoor je nummers makkelijk terug kunt vinden, ook als je een keertje geen itunes wilt gebruiken.
Mocht je files van je disk en uit de bibliotheek willen dan gooi je het in itunes weg (en die vraagt dan of je het ook van disk wilt verwijderen).
Verwijderd
Jep.domi235 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:27:
[...]
Hm, heb er ff de helpfunctie op nageslagen, maar als ik het goed begrijp kopieert die verzamel-functie alle bestanden die ergens anders staan naar de iTunes map?
Hmm.. maar eens een backup maken en proberen.
Ik raad je aan om je "tijdelijke" muziek even met VLC af te spelen, en zodra dat bevalt je externe HDD aan te sluiten, en de muziek naar iTunes te slepen. Deze kopieert het dan automatisch naar je externe hardeschijf toe (als je het dus automatisch laat beheren).
Even op je iPod item in de linkerbalk klikken, dan krijg je een heel mooi overzichtsbalkje, met hoeveel muziek er op staat, hoeveel foto's, hoeveel video's, hoeveel data en hoeveel er nog op kanbarrymossel schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:17:
Serieus, dit is niet mijn programma. Ik wil gewoon netjes mijn muziek op mijn ipod zetten. Dus prima, als iTunes wil syncen, ok... Maar hoe kan ik makkelijk zien hoeveel muziek erop kan? Kwam er na een uur pas achter dat je ook handmatig kan beheren... Probeer ik nu maar, in ieder geval is dit niet mijn programma's. Dit weekend maar eens die andere iPod programma's proberen... *zucht*
"Muziek handmatig beheren" en "iPod gebruiken als harde schijf" staan beide uitgevinkt. Toch geeft de iPod continu "Koppel niet los" aan. De iPod geeft pas "Loskoppelen toegestaan" aan nadat ik iTunes heb opgestart of nadat ik "Hardware veilig verwijderen" heb gebruikt.x Gotcha x schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:57:
Bor de Wollef, bij mij was dit omdat ik dan bij mijn Ipod had aangevinkt 'Muziek handmatig beheren'.
Als je dit uitvinkt zou hij normaal gezien gewoon los te koppelen zijn op elk moment.
Maar ik ben geen expert, heb mijn Nano net een paar uur.
Bij de vorige versies van iTunes kon ik mijn iPod gewoon op ieder moment loskoppelen. Graag zou ik dat nu ook willen. Welke instelling kan hiervoor zorgen?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik ben nog steeds op zoek naar een soort direct/x overlay waarmee ik het spelende nummer in itunes kan laten zien. Kent iemand een dergelijk programma of iTunes extention die dit kan?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je kon toch met iTunes 7 ook meerdere bibliotheken aanmaken? Zou wel handig zijn voor alle lokale playlisten en voor muziek die op mn server staat...
Wat mij momenteel irriteert dat ik het niet voorelkaar krijg om videos van 640x480 op mijn Ipod 5G te krijgen. Het lukt me wel met 7.0.1, maar 7.0.2 laat het niet toe... Sux...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Soms gebruik ik Tagscanner, daarmee kun je makkelijker en beter tags en filenamen beheren dan in iTunes. Als ik echter buiten iTunes om mijn mp3 mappen hernoem of mp3's weggooi, dan staan ze in iTunes met een grijs uitroeptekentje ervoor omdat iTunes die mp3's niet kan vinden. Op zich is dat logisch.
Wat ik echter niet snap is dat er geen enkele mogelijkheid is om all "onvindbare" items in één keer uit de bibliotheek te gooien. Ik moet ze bestand voor bestand aanklikken, en dan weggooien. Ik kan ook niet sorteren op wel / geen uitroeptekentje om ze zo snel te kunnen selecteren.
Waarom kan iTunes niet alle "uitroepteken" items in één keer weg gooien? Kan iTunes dit nou echt niet of kijk ik er gewoon overheen?
Wat ik echter niet snap is dat er geen enkele mogelijkheid is om all "onvindbare" items in één keer uit de bibliotheek te gooien. Ik moet ze bestand voor bestand aanklikken, en dan weggooien. Ik kan ook niet sorteren op wel / geen uitroeptekentje om ze zo snel te kunnen selecteren.
Waarom kan iTunes niet alle "uitroepteken" items in één keer weg gooien? Kan iTunes dit nou echt niet of kijk ik er gewoon overheen?
dr zijn wel programma's voor om alle dooie linkjes te verwijderen. Beetje googlen.
Verwijderd
Is het eigenlijk mogelijk om bij het syncen van een iPod (nano) alleen complete albums op de iPod te zetten? Als ik een 2GB nano aanschaf wil ik er natuurlijk wel regelmatig iets nieuws op zetten, maar dan wel alleen complete albums. Graag willekeurig gekozen en automatisch gekopieerd. 
Ik weet dat ml_iPod die functie sowieso heeft: 'Autofill full albums only'.
Is dat op de een of andere manier ook met iTunes mogelijk? Zo niet, dan is iTunes namelijk geen optie voor mij..
Ik weet dat ml_iPod die functie sowieso heeft: 'Autofill full albums only'.
Is dat op de een of andere manier ook met iTunes mogelijk? Zo niet, dan is iTunes namelijk geen optie voor mij..
Om de komst van m'n nieuwe speeltje (Nano Red 4GB) vast "voor te bereiden" heb ik iTunes 7.0.2 geïnstalleerd, en heb ik iTunes alvast een slinger gegeven.
Maar...
het "befaamde" gez**k met haperende muziekweergave / rippen begint ook hier z'n tol te eisen. Exit iTunes 7.0.2 dus, want door al dat gestotter heb ik nog geen CD fatsoenlijk kunnen importeren.
Ik ben nog geen zinnige oplossing / update tegengekomen voor bovengenoemde euvel, afgezien van de Winamp-spam
e.d. Dus heb ik hierna iTunes 6.0.0.18 geïnstalleerd, en deze werkt wél voorbeeldig.
Maar ik voel een buitje hangen: gaat een Nano 2nd generation wel samenwerken met iTunes 6
Maar...
Ik ben nog geen zinnige oplossing / update tegengekomen voor bovengenoemde euvel, afgezien van de Winamp-spam
Maar ik voel een buitje hangen: gaat een Nano 2nd generation wel samenwerken met iTunes 6
Omdat Apple bij de Nano 2nd generation specs aangeeft:Kaspers schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:08:
Waarom niet ?
Systeemvereisten voor Windows
* Pc met USB 2.0-poort
* Windows 2000 met Service Pack 4 of hoger, of Windows XP Home of Professional met Service Pack 2 of hoger
* iTunes 7 of hoger
In theorie zou het dus niet werken, maar het gaat mij juist om de praktijk
Verwijderd
Ja, het volgende programma heb ik gevonden:Rein_stein schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:51:
dr zijn wel programma's voor om alle dooie linkjes te verwijderen. Beetje googlen.
iTunes Library Updater
http://itlu.ownz.ch/wordpress/
Het blijft raar dat zo'n voor de hand liggende functie niet standaard in iTunes zit.
Zo gebruikersvriendelijk is Apple dus niet.
Ik zie heel vaak m'n iPod Shuffle (1e generatie) niet in m'n Finder. Of heel even. Firmware is bijgewerkt. Vroeger kon je ook instellen hoeveel je wilde reserveren voor muziek en hoeveel voor data en dat kan ik nu niet meer. Zie ik iets over het hoofd?
Edit : Da's ook suf. Ik scroll net per ongeluk bij de instellingen van m'n iPod en zie daar, de optie om data / muziek in te stellen. En daar heb ik al 10 x naar gezocht. Vensters met instellingen moeten ook geen scrollbalk hebben vind ik.
Edit : Da's ook suf. Ik scroll net per ongeluk bij de instellingen van m'n iPod en zie daar, de optie om data / muziek in te stellen. En daar heb ik al 10 x naar gezocht. Vensters met instellingen moeten ook geen scrollbalk hebben vind ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Dancing_Animal op 30-12-2006 22:20 ]
Ik heb de laatste tijd een vervelend probleem met iTunes (7.0.2.16). Als ik een podcast aan het downloaden ben, valt mijn verbinding uit. Dit kan komen door een brak apparaat tussen mijn verbinding, maar die kan ik momenteel even niet uitsluiten/vervangen. Maar dan is de podcast al voor over de helft binnen. Maar ik kan nergens kiezen verder te gaan! Ik moet steeds opnieuw downloaden. Als ik nou 2x de helft zou kunnen downloaden is ie binnen. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Het gaat om de podcast van Solid Steel
Hmmm, ik merk dat sommige andere podcasts wel geresumed kunnen worden, het zal aan de deze liggen.
Het gaat om de podcast van Solid Steel
Hmmm, ik merk dat sommige andere podcasts wel geresumed kunnen worden, het zal aan de deze liggen.
[ Voor 15% gewijzigd door samo op 03-01-2007 08:25 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Verwijderd
Hi..
Ik ben enorm n00b en heb al tig topics gelezen hier op GOT maar ik vind niet wat ik zoek.
Ik heb sinds kort een iPOD nano 2gb en de nieuwe iTunes.
Nu wil ik eigenlijk al mijn mp3s in iTunes zetten om zo een mooi overzicht te hebben op mijn collectie (plus/min 150gb). Maar als ik dan mijn iPOD aansluit wil hij gelijk alles op m`n iPOD zetten.
Nu mijn vraag:
Is er een optie dat ik vanuit iTUNES zelf albums selecteer om over te brengen naar mijn iPOD of is dit niet mogelijk omdat alles wat er in iTUNES staat automatisch op je iPOD gezet wordt?
Ik ben enorm n00b en heb al tig topics gelezen hier op GOT maar ik vind niet wat ik zoek.
Ik heb sinds kort een iPOD nano 2gb en de nieuwe iTunes.
Nu wil ik eigenlijk al mijn mp3s in iTunes zetten om zo een mooi overzicht te hebben op mijn collectie (plus/min 150gb). Maar als ik dan mijn iPOD aansluit wil hij gelijk alles op m`n iPOD zetten.
Nu mijn vraag:
Is er een optie dat ik vanuit iTUNES zelf albums selecteer om over te brengen naar mijn iPOD of is dit niet mogelijk omdat alles wat er in iTUNES staat automatisch op je iPOD gezet wordt?
Windows neem ik aan?
Ipod even aansluiten, en dan in aangeven in het ipod hoofdscherm "tracks en playlists zelf beheren", zo 123 uit m'n hoofd.
Ik heb nu 7.02, en ik moet zeggen dat eigenlijk wienig problemen meer heb. Momenteel gebruik ik dan ook m'n PDA voor muziek (iPod tijdelijk doorgeschoven naar m'n dinnetje, ga zelf een nieuwe halen), dus dat moet ik even handmatig regelen.
Ben benieuwd straks met een nieuwe ipod.
Ipod even aansluiten, en dan in aangeven in het ipod hoofdscherm "tracks en playlists zelf beheren", zo 123 uit m'n hoofd.
Ik heb nu 7.02, en ik moet zeggen dat eigenlijk wienig problemen meer heb. Momenteel gebruik ik dan ook m'n PDA voor muziek (iPod tijdelijk doorgeschoven naar m'n dinnetje, ga zelf een nieuwe halen), dus dat moet ik even handmatig regelen.
Ben benieuwd straks met een nieuwe ipod.
HENG HENG
Verwijderd
Bij mij werkte Itunes niet met Vista x86 en x64NEOeo schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:11:
[...]
Ik heb xp x64 geprobeerd en daar werkte mijn ipod niet.
Weet iemand of de ipod nano wel werkt op vista x64?
Voor de mensen die zich net als ik groen en geel ergeren aan het "determining gapless blabla" gezeik bij elke start van iTunes 7:
http://i.nconspicuo.us/20...ess-playback-information/
Ik was terug gegaan naar versie 6.X (op een Mac) maar misschien probeer ik 7.0.2 weer eens als dit gekloot nu eindelijk eens over is. Ik snap NIET dat een bedrijf als Apple, dat voor eenvoud en functionaliteit pleit, zo een stuk crap software uitbrengt. Enfin... genoeg geklaagd.. we gaan 't eens proberen
http://i.nconspicuo.us/20...ess-playback-information/
Ik was terug gegaan naar versie 6.X (op een Mac) maar misschien probeer ik 7.0.2 weer eens als dit gekloot nu eindelijk eens over is. Ik snap NIET dat een bedrijf als Apple, dat voor eenvoud en functionaliteit pleit, zo een stuk crap software uitbrengt. Enfin... genoeg geklaagd.. we gaan 't eens proberen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
iTunes werkt wel met Vista x86, gewoon goed.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:31:
[...]
Bij mij werkte Itunes niet met Vista x86 en x64
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen als jij iTunes niet even de kans geeft om het werk af te maken. Daarna ben je namelijk af van het 'gezeik'.Exirion schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 02:30:
Voor de mensen die zich net als ik groen en geel ergeren aan het "determining gapless blabla" gezeik bij elke start van iTunes 7:
Ik snap NIET dat een bedrijf als Apple, dat voor eenvoud en functionaliteit pleit, zo een stuk crap software uitbrengt. Enfin... genoeg geklaagd.. we gaan 't eens proberen
Ik heb totaal geen behoefte aan die feature, dus waarom zou ik? Waarom is er niet gewoon een optie om het uit te zetten? Het slaat echt helemaal nergens op en het is verre van gebruiksvriendelijk. En met mij denken massa's andere mensen er zo over dus ik snap niet waarom Apple er niet naar luistert.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 10:20:
Ik snap niet dat mensen als jij iTunes niet even de kans geeft om het werk af te maken. Daarna ben je namelijk af van het 'gezeik'.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sorry hoor, maar dit klinkt gewoon als stront eigenwijs en zeiken om het zeiken. Als je even een blokje om loopt om af te koelen is iTunes al lang en breed klaar als je terugkomt. De gapless playback van iTunes is helemaal geweldig, en iedereen met tenminste een album waarvan de nummers in elkaar overlopen is dolgelukkig met deze feature. Als je geen iTunes wilt gebruiken zoek je toch lekker een ander programma? Er zijn genoeg alternatieven.
Heb je ook een ipod?Pavla schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 08:37:
[...]
iTunes werkt wel met Vista x86, gewoon goed.
Verwijderd
Das een hele goede vraag. Want Itunes werkte wel. Maar Itunes en de Ipod werkten niet. Ik kon niet synchroniseren. Liep het programma de hele tijd vast. Ik kreeg er geen muziek op!
Sorry hoor, maar jij moet niet alleen je eigen situatie op die van een ander betrekken. Ik heb hier 16565 tracks via een Samba share in iTunes staan en het proces verloopt met grofweg 1 nummer per 3 a 4 seconden. Dat betekent dat ik 18 uur (!) moet wachten voor iets wat ik absoluut niet nodig hebt, en waarvan Apple vindt dat ik het maar moet accepteren zonder optie om het uit te zetten. Als jij dat normaal vindt dan ben je een weinig veeleisende gebruikerDiGiSTORM_ schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:39:
Sorry hoor, maar dit klinkt gewoon als stront eigenwijs en zeiken om het zeiken. Als je even een blokje om loopt om af te koelen is iTunes al lang en breed klaar als je terugkomt.

Sorry hoor, maar dan heb je wel een trage mac, bij mij verloopt het met 2 a 3 nummers per seconde. En ik vind het overigens wel een handige functie, aangezien ik nogal wat mix cd's in m'n itunes heb staan. OK, mssn maar 20% van mijn collectie, maar ach, net alsof het zoveel CPU/Ram zuipt, ik heb iig nergens last van als ik een grote batch aan nummers invoer..Exirion schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:15:
[...]
Sorry hoor, maar jij moet niet alleen je eigen situatie op die van een ander betrekken. Ik heb hier 16565 tracks via een Samba share in iTunes staan en het proces verloopt met grofweg 1 nummer per 3 a 4 seconden. Dat betekent dat ik 18 uur (!) moet wachten voor iets wat ik absoluut niet nodig hebt, en waarvan Apple vindt dat ik het maar moet accepteren zonder optie om het uit te zetten. Als jij dat normaal vindt dan ben je een weinig veeleisende gebruiker
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
vraag:
Onlangs heb ik de Top 2000 inlgezen in iTunes...nu had ik al heel veel nummers uit deze Top2000 in iTunes staan en die nummers staan er nu dus dubbel in.
De nieuw ingelezen nummers staan nietr in de iTunes map maar in een algemene mp3 map.
Het gaat om zo'n 750 nummers...als dat via de "dubbele nummers" functie in iTunes zou gaan zou dat natuurlijk heel mooi zijn..
Kan ik deze nummers uit iTunes verwijderen en ook de originele bestanden verwijderen? De ene keer vraagt iTunes wel of de originele verwijderd moeten worden, de andere keer niet...
Dus, kan dit via iTunes of zijn hier andere makkelijke oplossingen voor???
Onlangs heb ik de Top 2000 inlgezen in iTunes...nu had ik al heel veel nummers uit deze Top2000 in iTunes staan en die nummers staan er nu dus dubbel in.
De nieuw ingelezen nummers staan nietr in de iTunes map maar in een algemene mp3 map.
Het gaat om zo'n 750 nummers...als dat via de "dubbele nummers" functie in iTunes zou gaan zou dat natuurlijk heel mooi zijn..
Kan ik deze nummers uit iTunes verwijderen en ook de originele bestanden verwijderen? De ene keer vraagt iTunes wel of de originele verwijderd moeten worden, de andere keer niet...
Hier werkt Vista (RC2) i.c.m. iTunes 7 en een iPod 5G 30 GB prima samen!Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:18:
[...]
Das een hele goede vraag. Want Itunes werkte wel. Maar Itunes en de Ipod werkten niet. Ik kon niet synchroniseren. Liep het programma de hele tijd vast. Ik kreeg er geen muziek op!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Gapless scanning gaat heel snel als je bestanden met een recente LAME of iTunes 7 encoded zijn, voor oudere mp3s duurt het idd even. Maar het is een achtergrondproces, dus ik snap niet helemaal waarom er zo'n drama van wordt gemaakt - je hoeft niet te wachten totdat het klaar is, je kan gewoon afspelen/filteren/etc terwijl het op de achtergrond doorloopt. Al was een "pauzeer tijdelijk gapless scanning" knopje wel handig geweest.Exirion schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 02:30:
niemand?ForrestX schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:37:
vraag:
Verwijderd
Weet iemand of iTunes ook een functie heeft die wanneer ik nummers uit iTunes verwijder deze nummers ook meteen van mn HD verwijderd?
Ik vind het vervelend om nummers uit iTunes en dan ook nog eens van mn HD zelf af te moeten gooien. Beetje dubbel werk als je het mij vraagt.
Ik vind het vervelend om nummers uit iTunes en dan ook nog eens van mn HD zelf af te moeten gooien. Beetje dubbel werk als je het mij vraagt.
Als ik hier een nummer uit de bibliotheek verwijder vraagt iTunes of ie het origineel moet laten staan of verplaatsen naar de prullenmand.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:28:
Weet iemand of iTunes ook een functie heeft die wanneer ik nummers uit iTunes verwijder deze nummers ook meteen van mn HD verwijderd?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Hmmm, dat doet ie bij mij dus niet...
Denk dat ik misschien ooit voor "nee" gekozen heb en dat "niet meer vragen" ding heb aangevinkt.
Hoe krijg ik dat dan weer terug? Iemand?
Denk dat ik misschien ooit voor "nee" gekozen heb en dat "niet meer vragen" ding heb aangevinkt.
Hoe krijg ik dat dan weer terug? Iemand?
Ik merk nu dat er een verschil is tussen een nummer wissen met [delete] of met [cmd]+[backspace]. In het eerste geval wordt een nummer idd alleen uit de bibliotheek verwijderd. In het tweede geval wordt er wel gevraagd of het bestand ook naar de prullenmand verplaatst moet worden. De menu optie "Verwijder" onder Wijzig doet trouwens hetzelfde als [delete]. Ik heb nog geen menuitem gevonden die hetzelfde doet als [cmd]+[backspace].
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
ff een vraagje:
Als ik bij een download prog. (bijv. limewire) een nummer download, en die importeer in itunes, kan ik dan dat nummer (opgeslagen in limewire/downloads) verwijderen, zodat ie nog wel in itunes staat, maar niet meer in limewire/downloads???
alvast bedankt
Als ik bij een download prog. (bijv. limewire) een nummer download, en die importeer in itunes, kan ik dan dat nummer (opgeslagen in limewire/downloads) verwijderen, zodat ie nog wel in itunes staat, maar niet meer in limewire/downloads???
alvast bedankt
Nee, dat kan niet. iTunes speelt namelijk vanaf die locatie af. Jouw library is eigenlijk niets anders dan een xml file met alle filelocaties en wat andere info (speeltijd, bitrate enz.)
Edit: Op de manier zoals hieronder beschreven staat kan het dus wel, maar lijkt me een beetje onhandig. Je zet dan eigenlijk gewoon al je nummers in een andere map, wat dus alleen maar extra moeite vereist. En bovendien staat zover ik weet de iTunes map op de C: schijf dus als je windows een keer crasht/opnieuw moet installeren dan ben je ook alles kwijt. (ben overigens Windows user, weet niet hoe dit zit met macs
)
Edit: Op de manier zoals hieronder beschreven staat kan het dus wel, maar lijkt me een beetje onhandig. Je zet dan eigenlijk gewoon al je nummers in een andere map, wat dus alleen maar extra moeite vereist. En bovendien staat zover ik weet de iTunes map op de C: schijf dus als je windows een keer crasht/opnieuw moet installeren dan ben je ook alles kwijt. (ben overigens Windows user, weet niet hoe dit zit met macs
[ Voor 53% gewijzigd door Clox op 10-01-2007 17:24 ]
Macbook Pro, 640 WD extern
Dat kan wel. Je moet ervoor zorgen dat iTunes alle nummers naar z'n eigen directory kopieert als je muziek importeert.
Verwijderd
ik heb all nummer geconverteerd, ik kan ze zo wel terug vinden in muziek/itunes/itunes music, betekend dit dat ik die andere bestanden kan verwijderen??tweak_dude schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:17:
Dat kan wel. Je moet ervoor zorgen dat iTunes alle nummers naar z'n eigen directory kopieert als je muziek importeert.
alvast bedankt
Verwijderd
Dat doet ie bij mij niet. [backspace] is bij mij gelijk aan [cmnd]+[backspace]. Hij verwijderd bij allebei de commands de tracks wel uit iTunes maar niet van mn HD.Daedalus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:43:
Ik merk nu dat er een verschil is tussen een nummer wissen met [delete] of met [cmd]+[backspace]. In het eerste geval wordt een nummer idd alleen uit de bibliotheek verwijderd. In het tweede geval wordt er wel gevraagd of het bestand ook naar de prullenmand verplaatst moet worden. De menu optie "Verwijder" onder Wijzig doet trouwens hetzelfde als [delete]. Ik heb nog geen menuitem gevonden die hetzelfde doet als [cmd]+[backspace].
ForrestX schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:37:
vraag:
raarrrr....Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:28:
Als in muziek/itunes/itunes music/"album xxxxx"/ de .aac bestanden staan waarvan je de originelen wilt verwijderen: ja.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:39:
[...]
ik heb all nummer geconverteerd, ik kan ze zo wel terug vinden in muziek/itunes/itunes music, betekent dit dat ik die andere bestanden kan verwijderen??
gaat het om de locatie van het bestand of moet het ook .aac bestanden zijn?schooierd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:51:
[...]
Als in muziek/itunes/itunes music/"album xxxxx"/ de .aac bestanden staan waarvan je de originelen wilt verwijderen: ja.
Ander gooi ik gewoon al mijn muziek in di e iTunes map en importeer het vandaar uit in iTunes...
Nee, hoeft volgens mij niet per se een .aac bestand te zijn. Ik bedoelde eigenlijk meer --> als iTunes zelf een albummap + MP3's en/of AAC's heeft aangemaakt van je Limewire-bestanden, dan kun je de Limewire-bestanden in de oorspronkelijke map verwijderen.ForrestX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:51:
[...]
gaat het om de locatie van het bestand of moet het ook .aac bestanden zijn?
Ander gooi ik gewoon al mijn muziek in di e iTunes map en importeer het vandaar uit in iTunes...
gewoon importeren in iTunes zoals je elk ander bestand importeert in iTunes. iTunes kopieert eht betsand dan zelf naar de itunes bibliotheek. De originele bestanden (in de limewire map dus) kan je dan weghalen.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:08:
ff een vraagje:
alvast bedankt
Overigens heeft Limewire de grappige fucntie dat je de muziek kan delen met iTunes (als externe bibliotheek). De nummer staan dan gewoon in de Limewire map, en in iTunes komt dan gewoon een extra Library te staan genaam "Limewire tunes" o.i.d
zo dus:

HENG HENG
Hhmjah, inderdaad.
Overigens heb ik pas sinds kort last van het feit dat iTunes even stottert als ik begin te scrollen op een internetpagina (hoe rete-irritant is dat zeg
) Pas als de pagina helemaal geladen is houdt het op...
Ook duurt het soms bizar lang om van iTunes te schakelen naar een andere app, en ook dan hapert de muziek.
Snap er geen zak van hoe dat nu opeens komt, het enige wat ik hardwarematig heb veranderd is er een extra 19" tft aangehangen. Dat dat de videokaart zwaarder belast wil ik best geloven, maar moet iTunes daar ook last van hebben??
Overigens heb ik pas sinds kort last van het feit dat iTunes even stottert als ik begin te scrollen op een internetpagina (hoe rete-irritant is dat zeg

Snap er geen zak van hoe dat nu opeens komt, het enige wat ik hardwarematig heb veranderd is er een extra 19" tft aangehangen. Dat dat de videokaart zwaarder belast wil ik best geloven, maar moet iTunes daar ook last van hebben??
[ Voor 41% gewijzigd door Spacecowboy op 13-01-2007 00:43 ]
HENG HENG
iTunes 7 stotterde als de bezetene op m'n (overigens gloednieuwe en cleane) laptop. Daarna heb ik iTunes 6 erop gezet, die werkte voorbeeldig.Spacecowboy schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:41:
Overigens heb ik pas sinds kort last van het feit dat iTunes even stottert als ik begin te scrollen op een internetpagina (hoe rete-irritant is dat zeg)
...
Het achterlijke is dat ik enige tijd later versie 7 weer heb geïnstalleerd, en deze dagenlang voorbeeldig heeft gewerkt. Het haperen begon na ettelijke dagen weer van voren af aan, zonder dat ik ook maar iets aan hard- en/of software heb gewijzigd. En versie 7 stottert ook als er verder geen programma's (op antivirus e.d. na) actief zijn
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, omdat itunes zowel de nummers uit een dir als de playlist die er soms tussenstaat importeert, dan krijg je dus dupes. Ga deze eens proberen:ForrestX schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:37:
vraag:
http://www.hyperbolicsoftware.com/iTunesDupesBarrier.html
Ik snap er geen klap, lijkt zomaar opeens random te ontstaan. Deze install is 5 maanden oud, en ik draai nou niet op een hele krappe hardware config.schooierd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:44:
[...]
iTunes 7 stotterde als de bezetene op m'n (overigens gloednieuwe en cleane) laptop. Daarna heb ik iTunes 6 erop gezet, die werkte voorbeeldig.
Het achterlijke is dat ik enige tijd later versie 7 weer heb geïnstalleerd, en deze dagenlang voorbeeldig heeft gewerkt. Het haperen begon na ettelijke dagen weer van voren af aan, zonder dat ik ook maar iets aan hard- en/of software heb gewijzigd. En versie 7 stottert ook als er verder geen programma's (op antivirus e.d. na) actief zijn.
Ik zit echt met smart te wachten op een fatsoenlijke update van iTunes..
HENG HENG
Verwijderd
Mijn Ipod video wordt neit meer herkent in Itunes en hij laat nu ook niet meer op. Enig idee hoe dat kan? Hij zegt wel "Do not disconnect". Hij is dus wel aangesloten. Iemand vaker gehad?
post ff als je weet of en hoe goed het werkt!Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:40:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, omdat itunes zowel de nummers uit een dir als de playlist die er soms tussenstaat importeert, dan krijg je dus dupes. Ga deze eens proberen:
stekkertje stuk?? Ik heb ook zoiets en als ik het stekkertje in de iPod ietsje uit de iPod haal en 'zoek' naar een contactje pakt ie em wel...zit er dan half in zeg maar...Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:00:
Mijn Ipod video wordt neit meer herkent in Itunes en hij laat nu ook niet meer op. Enig idee hoe dat kan? Hij zegt wel "Do not disconnect". Hij is dus wel aangesloten. Iemand vaker gehad?
Verwijderd
Offtopic:Spacecowboy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:37:
[...]
gewoon importeren in iTunes zoals je elk ander bestand importeert in iTunes. iTunes kopieert eht betsand dan zelf naar de itunes bibliotheek. De originele bestanden (in de limewire map dus) kan je dan weghalen.
Overigens heeft Limewire de grappige fucntie dat je de muziek kan delen met iTunes (als externe bibliotheek). De nummer staan dan gewoon in de Limewire map, en in iTunes komt dan gewoon een extra Library te staan genaam "Limewire tunes" o.i.d
zo dus:
[afbeelding]
Heb jij 72 podcasts?!
Verwijderd
Even een paar keer in en uit de dockingstation hielp idd. Hij doet het weer in ieder geval.ForrestX schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:13:
[...]
stekkertje stuk?? Ik heb ook zoiets en als ik het stekkertje in de iPod ietsje uit de iPod haal en 'zoek' naar een contactje pakt ie em wel...zit er dan half in zeg maar...
Ik heb het volgende artikel nog kunnen vinden, misschien heb je er nog wat aan: Removing items from iTunes.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:41:
[...]
Dat doet ie bij mij niet. [backspace] is bij mij gelijk aan [cmnd]+[backspace]. Hij verwijderd bij allebei de commands de tracks wel uit iTunes maar niet van mn HD.
Ik heb 3 podcasts die ik volg, en in die dire heb ik er 72 nog niet geluisterd/gekeken...Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:39:
[...]
Nee, waarschijnlijk 72 nieuwe podcasts
HENG HENG
Weet er iemand nog een handige app om de tags van mp3's te veranderen?
Ik heb nu heel veel mp3's erin staan waarvan alle informatie in het titel veld staat, en niks in de artiest veld.
En om zon 2000 mp3's met de hand te wijzigen.... is niet mijn favo zondag idee
Ik heb nu heel veel mp3's erin staan waarvan alle informatie in het titel veld staat, en niks in de artiest veld.
Tag & RenameWarPuppy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:33:
Heel tevreden over;
Hmm...google kent die niet voor de Mac?
Als je 2000 verschillende MP3's hebt zit er denk ik toch weinig op dan ze met de hand te gaan renamen...

HENG HENG
Als je op Mac zit heb je AppleScript. En op deze site: http://www.dougscripts.com/itunes/ vind je AppleScripts voor bijna alle mogelijke veranderingen die je met je ID3 tags wilt uithalen.Spacecowboy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:18:
[...]
Als je 2000 verschillende MP3's hebt zit er denk ik toch weinig op dan ze met de hand te gaan renamen...
Tag en rename ondersteund ook het uitlezen van info uit de filename, freedb, amazon search e.a. Misschien kun je daar wat mee? Anders kun je natuurlijk altijd MusicBrainz tagger gebruiken hoewel ik daar zelf veel mindere ervaringen mee heb (anderen zijn en weer laaiend enthousiast over).Spacecowboy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:18:
[...]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
' t was het probleem van WarPuppy, ik heb alles zelf reeds mooi getagged in itunesWarPuppy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:33:
Anyhoe thx voor de replies
HENG HENG
Ik vind het tagsysteem van iTunes gewoon prima werken hoor. Ik werk bijna tot helemaal niet met losse nummers maar met albums. Gewoon selecteren, invullen wat je weet/opgezocht hebt. Voila.Spacecowboy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:56:
[...]
' t was het probleem van WarPuppy, ik heb alles zelf reeds mooi getagged in itunes
Anyhoe thx voor de repliesmaar taggen blijft gewoon een berewerk
Het enigste nadeel is dat ikzelf geen creditcard heb en daardoor niet automatisch via iTunes store de plaatjes kan opvragen. Jammer maar helaas.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Volgens mij heb je daar geen creditcard voor nodig. Ik heb er namelijk ook geen een, maar heb wel een iTunes account. Ik heb me aangemeld voor het 1-Click systeem. Dat kan via telebankieren (als ik me goed herinner). En ik kan iig plaatjes binnenhalen
1-Click systeem ?
Kun je dat verder uitleggen ?
Kun je dat verder uitleggen ?
Verwijderd
Ik heb een vraag over de nieuwe Itunes 7. Kan iemand mij vertellen hoe ik in dit programma mijn Ipod als externe harde schijf kan instellen? Ik maak gebruik van het programma iPodAccess en daarvoor moet mijn Ipod Video 30GB ingesteld worden als externe HD.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb sinds een tijd een iPod (5.5G) maar iTunes wil nog niet helemaal lukken.
Als ik op m'n iPod iets een rating geef en ik sync hem met iTunes, gooit ie alles wat ik op m'n iPod heb gedaan weer weg
.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat iTunes de ratings van de iPod over moet nemen?
Als ik op m'n iPod iets een rating geef en ik sync hem met iTunes, gooit ie alles wat ik op m'n iPod heb gedaan weer weg
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat iTunes de ratings van de iPod over moet nemen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ook zonder cc is dat mogelijk. Toen ik iTunes net had geinstalleerd had ik nog geen cc gegevens ingevoerd, maar kon ik wel bijna alle album art downloaden.Suaver schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:05:
[...]
Ik vind het tagsysteem van iTunes gewoon prima werken hoor. Ik werk bijna tot helemaal niet met losse nummers maar met albums. Gewoon selecteren, invullen wat je weet/opgezocht hebt. Voila.
Het enigste nadeel is dat ikzelf geen creditcard heb en daardoor niet automatisch via iTunes store de plaatjes kan opvragen. Jammer maar helaas.
Koppel je ipod aan, klik dan op de iPod in de lijst, en dan onder het tabje "Samenvatting" kan je "gebruik als schijf" aanvinken.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 23:05:
Ik heb een vraag over de nieuwe Itunes 7. Kan iemand mij vertellen hoe ik in dit programma mijn Ipod als externe harde schijf kan instellen? Ik maak gebruik van het programma iPodAccess en daarvoor moet mijn Ipod Video 30GB ingesteld worden als externe HD.
[ Voor 30% gewijzigd door Spacecowboy op 15-01-2007 13:32 ]
HENG HENG
ik snap het even niet meer..
Ik heb aardig wat dubbele liedjes in mijn afspeellijst. Dan klik ik op Toon Dubbele, en toont ie alle dubbele. Kan ik dan heel deze lijst verwijderen? (dus alle liedjes selecteren en verwijderen).
Nee toch? Want dan ben ik ook de originele kwijt in de afspeellijst lijkt het wel.
Maar het lijkt me ook niet dat ik ze dan om en om moet gaan selecteren, dan ben ik flink lang bezig.. hij geeft namelijk 1700 dubbele aan. Dus hoe werkt dit nu? Of is er een handig script voor?
Ik heb aardig wat dubbele liedjes in mijn afspeellijst. Dan klik ik op Toon Dubbele, en toont ie alle dubbele. Kan ik dan heel deze lijst verwijderen? (dus alle liedjes selecteren en verwijderen).
Nee toch? Want dan ben ik ook de originele kwijt in de afspeellijst lijkt het wel.
Maar het lijkt me ook niet dat ik ze dan om en om moet gaan selecteren, dan ben ik flink lang bezig.. hij geeft namelijk 1700 dubbele aan. Dus hoe werkt dit nu? Of is er een handig script voor?
Hyundai SX2 N-Line (2024)
even een bladzijde terug lezen...Beta schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:30:
Je krijgt er genoeg voor terug als je een audioscrobbler profiel hebtSpacecowboy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:56:
[...]
' t was het probleem van WarPuppy, ik heb alles zelf reeds mooi getagged in itunes
Anyhoe thx voor de repliesmaar taggen blijft gewoon een berewerk
Sinds kort zie ik op mijn desktop dat itunes bezig is de library te sluiten (progress bar) na het afsluiten van itunes. Vervolgens stikt het van de temp libraries in mijn itunes folder, voor elke keer aflsuiten eentje. Dezelfde itunes en library gebruik ik op mijn MCE en daar heb ik er geen last van
. Iemand hier ook last van danwel een oplossing (anders dan gewoon iedere keer temp files deleten)?

Ik weet niet precies wat 'ie dan doet, maar ik weet wel dat het lang duurt (15k nummers, 100GB ongeveer)...OnTheJazz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:35:
Sinds kort zie ik op mijn desktop dat itunes bezig is de library te sluiten (progress bar) na het afsluiten van itunes. Vervolgens stikt het van de temp libraries in mijn itunes folder, voor elke keer aflsuiten eentje. Dezelfde itunes en library gebruik ik op mijn MCE en daar heb ik er geen last van. Iemand hier ook last van danwel een oplossing (anders dan gewoon iedere keer temp files deleten)?
Da's waarDupje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:49:
[...]
Je krijgt er genoeg voor terug als je een audioscrobbler profiel hebt
HENG HENG
Vreemd probleeem!
Ik start net mijn iTunes op, is al mijn muziek weg
iTunes was weer helemaal schoon.. Als nieuw zeg maar..
Heb toch echt geen rare dingen gedaan met mijn PC (winXP) en heb iTunes de laatste keer normaal afgesloten, geen foutmeldingen ofzo.
Nu kan ik alle ±5000 nummers er opniew inzetten, afspeellijsten maken en dergelijke
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Ik start net mijn iTunes op, is al mijn muziek weg

Heb toch echt geen rare dingen gedaan met mijn PC (winXP) en heb iTunes de laatste keer normaal afgesloten, geen foutmeldingen ofzo.
Nu kan ik alle ±5000 nummers er opniew inzetten, afspeellijsten maken en dergelijke
Dat is er inderdaad, staat een paar pagina's terug.Beta schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:30:
Helaas werkt het (bij mij iig) niet met iTunes 7.
Verwijderd
Weet iemand hoe het nu precies zit met Album Art? Ik wil namelijk album art toevoegen, maar heb geen één plaatje op me pc. Op internet is het allemaal mager en slechte kwaliteit. Hoe gaat die via de muziekstore, kost het geld of niet, want ik ben huiverig als ik bankgegevens moet opgeven.. Hoe werkt dit click and buy systeem?
Dat click&buy systeem werkt zeer prettig. Je besteld wat en een paar weken later wordt het van je rekening afgeschreven. (automatische incasso kan je ook nog eens terugdraaien)
Maar die album art kost niets. Ookal is het meeste via Google zo te vinden.
Waar ik ook nog last van heb.
Sommige albums ziet iTunes als 1, maar andere ziet ie elk als apart nummer uit een apart album, ookal is de album name exact gelijk. Weet iemand hoe dit komt?
@hieronder: Perfect, bedankt
Sommige albums ziet iTunes als 1, maar andere ziet ie elk als apart nummer uit een apart album, ookal is de album name exact gelijk. Weet iemand hoe dit komt?
@hieronder: Perfect, bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 15-01-2007 23:14 ]
Dan moet je even de album artist goed invullenfsfikke schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:22:
Dat click&buy systeem werkt zeer prettig. Je besteld wat en een paar weken later wordt het van je rekening afgeschreven. (automatische incasso kan je ook nog eens terugdraaien)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je hebt goeie kans dat er iets aan de hand is met de XML file waarin itunes de gegevens van jouw bibliotheek bewaart. Die staat op "/mijn muziek/itunes/"Superhuuper schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:01:
Vreemd probleeem!![]()
Ik start net mijn iTunes op, is al mijn muziek weg![]()
Nu kan ik alle ±5000 nummers er opniew inzetten, afspeellijsten maken en dergelijke![]()
Kan je daar iets aan zien?
HENG HENG
alleen voor MacOS..Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:40:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, omdat itunes zowel de nummers uit een dir als de playlist die er soms tussenstaat importeert, dan krijg je dus dupes. Ga deze eens proberen:
Ook al eens gehad, vreselijk irritant is dat. Was met de 6 nog.Superhuuper schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:01:
Vreemd probleeem!![]()
Ik start net mijn iTunes op, is al mijn muziek weg![]()
Nu kan ik alle ±5000 nummers er opniew inzetten, afspeellijsten maken en dergelijke![]()
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar ideaal voor albumart:
Album Art Widget
De widget zoekt automatisch de albumart die bij het nummer hoort dat op dat moment wordt afgespeeld. Je kunt deze dan automatisch toekennen aan het hele album als je dat wilt.
Ik kan iig niet meer zonder.
Album Art Widget
De widget zoekt automatisch de albumart die bij het nummer hoort dat op dat moment wordt afgespeeld. Je kunt deze dan automatisch toekennen aan het hele album als je dat wilt.
Ik kan iig niet meer zonder.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ja die zoek ik dus ook. Bij veel muziek die ik ophaal

Kan je niet ergens aanvinken(uitvinken?) dat iTunes die bestanden niet moet meepakken?
HENG HENG
Verwijderd
Of je importeert alleen het m3u bestand en laat iTunes de rest doenSpacecowboy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:57:
[...]
Ja die zoek ik dus ook. Bij veel muziek die ik ophaalzit ook een M3u bestand, met als gevolg dus veel dubbelen.
Kan je niet ergens aanvinken(uitvinken?) dat iTunes die bestanden niet moet meepakken?
Verwijderd
Ik heb gister de nieuwste versie van itunes gedownload maar het lukt mij niet meer om muziek op mijn ipod te zetten. Van www.apple.nl word ik niks wijzer. En andere mensen die ik heb gevraagd lukt het ook niet meer om muziek op de ipod te krijgen.
Iemand die ervaring met de nieuwste itunes heeft?
Bij de oude itunes had ik gewoon als ik me ipod aansluit in itunes "on the go" staan. Als ik daar mp3's in zette stond het automatisch in me ipod. Maar nu als ik het in de bibliotheek zet ofzo dan komt het niet op me ipod. En ik kan ook nergens de functie ipod bijwerken vinden.
Iemand die ervaring met de nieuwste itunes heeft?
Bij de oude itunes had ik gewoon als ik me ipod aansluit in itunes "on the go" staan. Als ik daar mp3's in zette stond het automatisch in me ipod. Maar nu als ik het in de bibliotheek zet ofzo dan komt het niet op me ipod. En ik kan ook nergens de functie ipod bijwerken vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 21:15 ]
Welke versie heb je het over? Gewoon versie 7?
Als je je iPod aansluit, herkend iTunes hem dan wel? En zie je dan links in iTunes ook de iPod in dat lijstje staan? Daar kan je instellen hoe ie moet syncen.
Als je je iPod aansluit, herkend iTunes hem dan wel? En zie je dan links in iTunes ook de iPod in dat lijstje staan? Daar kan je instellen hoe ie moet syncen.
Verwijderd
Ja itunes herkent hem wel. Ik denk dat ik weet hoe het moet.fsfikke schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:29:
Welke versie heb je het over? Gewoon versie 7?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 22:13 ]
Dit topic is gesloten.