Nieuwe iTunes (7) wat denken jullie ervan Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
IT-Pro schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:20:
Competentere developers dan jij nu probeert te suggeren in ieder geval. Grotendeels heeft dat te maken met het feit dat iTunes de bibliotheek vooraf helemaal inlaad en dat kost nou eenmaal nogal wat MB's.
En ik denk dat het ook nogal verschil maakt of je in Cower Flow-modus zit of in de lijst-modus.
De library database is helemaal niet zo groot (de binary is hooguit een MB of tien). iTunes cached alleen ook de album art zoveel mogelijk, en dan gaat het heel hard. iTunes pikt bij mij makkelijk 200-300 MB geheugen sinds versie 7. Zoekresultaten en smart playlists worden ook gecached, en de hele library wordt ook een tweede keer in XML-vorm in het geheugen gehouden. Zolang ik nog vrij geheugen heb boeit het me niet zo. Neemt niet weg dat Apple best een voorbeeld aan WMP11 zou kunnen nemen qua performance (en MS vice versa, qua overzichtelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44
Ik heb met behulp van mediafork een iso omgezet naar een m4v file zodat ik deze met iTunes kan afspelen. Dat werkt ook allemaal maar ik zou graag "artwork" willen toevoegen zodat ik alles wat beter kan onderscheiden. Als ik dat echter doe krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://lowfi.nl/temp/m4v.jpg

Gekochte films in mijn iTunes hebben wel artwork dus het is mogelijk. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de laatste reinstall van mijn PC, waarbij ik gelijk de nieuwste iTunes heb geinstalleerd krijg ik bij het afsluiten van iTunes een voortgangsindicator met de mededeling "saving itunes library" welke ik voorheen nooit eerder zag. Is dit een nieuwe feature die uit is te zetten of is het een nieuwe eigenschap van de nieuwe iTunes waar ik mee moet leren te leven?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Bor de Wollef schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:49:
Sinds de laatste reinstall van mijn PC, waarbij ik gelijk de nieuwste iTunes heb geinstalleerd krijg ik bij het afsluiten van iTunes een voortgangsindicator met de mededeling "saving itunes library" welke ik voorheen nooit eerder zag. Is dit een nieuwe feature die uit is te zetten of is het een nieuwe eigenschap van de nieuwe iTunes waar ik mee moet leren te leven?
Tweede; niet uit te zetten.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 20:33
Ik heb een vraag over het sorteren van Muziek.

Een voorbeeld :

Er is een mp3 file met de volgende benaming : U2 feat. Mary J - One.mp3

De tags zijn als volgt :
Artiest : U2 feat. Mary J
Titel : One

Nu wil ga ik zoeken en kan ik bij Artiest U2 feat. Mary J aanklikken, wat ik wil is dat het nummer onder de artiest U2 valt en onder de artiest Mary J.

Kan dit ? Of is dit ook onmogelijk voor Itunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Maeslant schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:24:
Ik heb een vraag over het sorteren van Muziek.

Een voorbeeld :

Er is een mp3 file met de volgende benaming : U2 feat. Mary J - One.mp3

De tags zijn als volgt :
Artiest : U2 feat. Mary J
Titel : One

Nu wil ga ik zoeken en kan ik bij Artiest U2 feat. Mary J aanklikken, wat ik wil is dat het nummer onder de artiest U2 valt en onder de artiest Mary J.

Kan dit ? Of is dit ook onmogelijk voor Itunes ?
Hier heb ik dit nummer ook, maar dan met de tag "Mary J. Blige & U2" (officieel iTMS aanschaf).
Wordt zowel in de U2 playlist en de Mary J. Blige playlist netjes gezien; gebruik een smart playlist welke alle nummer van artiest x toevoegd.

Dus als dat is wat je bedoeld, dan kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:16
beetje offtopic; maar weet er iemand hoe je van de itunes library.itl kan gebruiken om de itunes music library.xml weer terug te krijgen??
Heb overal gelezen dat de itl de echte backup doc is van de xml. Maar iedereen heeft het over die itl terug krijgen vanuit de xml (vooral bij het verhuizen van je library). Ik moet het andersom doen, dus!

Heb de twee file's per ongeluk weggegooid en kon alleen maar de itl redden... |:( |:(

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 16:32
Gewoon iTunes starten? Bij mij werd die xml file toen gewoon opnieuw aangemaakt. Maar dat was bij de Mac versie, misschien is het bij de Windows versie niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:16
Bedankt voor je snelle reactie;

Maar dan krijg ik de boodschap dat die itl beschadigd is..

[ Voor 28% gewijzigd door Dzine op 30-03-2007 15:43 ]

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 20:33
antonie schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:19:
[...]

Hier heb ik dit nummer ook, maar dan met de tag "Mary J. Blige & U2" (officieel iTMS aanschaf).
Wordt zowel in de U2 playlist en de Mary J. Blige playlist netjes gezien; gebruik een smart playlist welke alle nummer van artiest x toevoegd.

Dus als dat is wat je bedoeld, dan kan het.
Dus als je boven in je artiesten ziet staan .. dan staat er niet Mary J. Blige & U2 ..

maar gewoon U2
(en onder Mary J. Blige ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:41

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Omdat dit deel vol is, heb ik maar even een iets fatsoenlijkere topicstart gemaakt en meteen een nieuw topic geopend :)

iTunes: Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

verder in iTunes: Ervaringen & Discussie dus :)
Bedankt ScottB!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.