Kan niet, je kunt muziek alleen verwijderen uit de 'Muziek'-sectie. Wat echter wel mogelijk is, is zo'n afspeellijst maken, dan alle nummers in die afspeellijst selecteren en de artiest bij allemaal veranderen in xxxx. Dan ga je naar muziek, sorteer je op Artiest, selecteer je alle xxxx'en en druk je op delete

pokeran schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:59:
haha nee k wil gewoon de mp3's weg van mn iPod om ruimte te maken voor andere mp3's. Dus om ze opnieuw in een playlist op te nemen lijkt me zinloos.
TENZIJ er een optie is om de nummers in een playlist ook 'fysiek' van je iPod weg te halen, maar voor zover ik weet is die er niet
Als je ze alleen van je iPod wilt hebben, kun je die nummers opnemen in een aparte playlist (zoals hierboven beschreven), en dan vink je de checkboxes voor de nummers uit. Dan ga je naar je iPod-instellingen, selecteer je 'Alleen gemarkeerde onderdelen synchroniseren' en dan staan je nummers niet meer op je iPod. Als je ze ook uit iTunes wilt hebben, kun je eens kijken naar de optie die ik hierboven gaf
Ik heb ook nog een vraag, is een crosspost uit het iPod-topic, maar vond hem hier ook wel passen:
Soms blijft m'n iPod (volgens mij volstrekt willekeurig) halverwege het nummer hangen, verspringt dan tot het eind van het nummer -1 seconde (hij slaat dus bijv. een halve minuut over oid), en doet niks meer. In de 'titelbalk' staat een play-icoontje en op het moment dat ik op volgende druk dan gaat hij ook naar de volgende nummer...
Ik heb gevonden bij welke nummers dit gebeurt, alleen de oorzaak en oplossing weet ik (nog) niet. De nummers waarbij dit gebeurt, zijn die waarvan ik ze los had (dus geen album waar ze op staan/stonden). Als ik er dan later toch een album van heb, dan verwijder ik de losse nummers en laat de verwijzingen in iTunes nu naar het nieuwe nummer verwijzen. Ik denk dat het daarbij fout gaat, alleen weet ik dus nog niet waar, want in iTunes kan ik de (nieuwe) nummers dus wel gewoon afspelen. Voorbeeldje:
Ik heb Wish I Could Fly - Roxette als los nummer in F: staan. Nu heb ik een nieuw album erbij waar dat nummer opstaat, die staat in F:/A Collection Of Roxette Hits - Roxette. In deze map staat 'Wish I Could Fly ook, maar dit is het nieuw verkregen nummer, die ik tegelijk kreeg met het album dus. Dit nieuwe nummer is iets korter (geen idee waarom, maarja). Ik verwijder Wish I Could Fly uit F:, iTunes herkent het nummer dan dus niet meer, maar ik verwijs hem dan naar F:/A Collect Of Roxette Hits - Roxette. Ditzelfde doe ik bij andere nummers van het album en daarbij treden dan dezelfde problemen op.
Inderdaad, gaat over een iPod, maar ik heb het idee dat het in iTunes fout gaat, hoewel die het nummer dus wel goed af kan spelen...
[
Voor 15% gewijzigd door
Scott op 05-03-2007 23:06
]