Ik heb 2 vraagjes, ben een onervaren gebruiker en heb pas sinds kort een iPod maar kom hier niet uit...
1) Weten jullie zo snel of het mogelijk is om een bepaalde muziekmap waarbinnen weer allerlei andere mappen zitten met bijv albums en mijn p2p downloads automatisch bij te laten houden door iTunes als je library?
Dus als ik wat losse mp3s of een compleet album download en toevoeg aan die mappen dat deze automatisch bij de library wordt gezet en bij inpluggen van de iPod ook daarop? En dus dat het wordt bijgehouden als ik losse mp3s of complete mappen verwijder..?
Ik heb er al wat naar gegoogled maar kom steeds bij de iTunes map uit, maar wat ik begrepen heb is dat die je muziek kopieert en de files volledig andere namen geeft. Dat wil ik dus niet, aan de ene kant omdat die mp3map 7gb is en het is zonde van mn schijfruimte om die 2x te hebben, plus hij moet gewoon mijn bestaande map (die volgens mijn inzichten al een goede indeling en bestandsnamen hebben) bij blijven houden, zodat ik niet eens in de zoveel tijd handmatig liedjes/mappen moet toevoegen of verwijderen.
2) Sommige albums hebben in de id3 tag al tracknummers zitten, en de meeste ook nog in de filename (bijv 01-armin_van_buuren-shivers.mp3, 02-max_graham_vs_yes-owner_of_a_lonely_heart.mp3, enz) maar iTunes maakt hier compleet zijn eigen volgorde van. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat iTunes automatisch naast op album, ook op tracknummers van die albums sorteert...?
[
Voor 42% gewijzigd door
CeeDeeS op 30-09-2006 14:54
]