Nieuwe iTunes (7) wat denken jullie ervan Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.615 views sinds 30-01-2008

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb nochtans geen problemen, hoor ...

Maar weet er iemand hoe je nou een account kan aanmaken, zonder creditcard gegevens?

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 22:39
Draait hier nu een aantal uren, maar kom toch ook wat vreemde dingen tegen. Zo hapert de muziek zodra er tegelijkertijd door een ander programma audio wordt afgespeeld (bv in m'n browser of windows live messenger). Erg irritant.

Verwijderd

F e r o x schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:26:
Ik heb nochtans geen problemen, hoor ...

Maar weet er iemand hoe je nou een account kan aanmaken, zonder creditcard gegevens?
Werkt wat ik zei niet dan? je moet dus niet creditcard aanklikken maar daarboven, "automatische afschrijving" en dan bank gegevens invullen (dit gebeurt allemaal op de site van click&buy)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:31:
[...]

Werkt wat ik zei niet dan? je moet dus niet creditcard aanklikken maar daarboven, "automatische afschrijving" en dan bank gegevens invullen (dit gebeurt allemaal op de site van click&buy)
Dat lukt mij niet. Wel kan ik voor PayPal kiezen, maar dan moet ik alsnog een creditcard toevoegen.

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Ik heb nooit creditcard gegevens of automatisch incasso moeten ingeven.
Ik heb ooit een account aangemaakt via de site van apple zelf denk ik toen ik mijn iPod gekocht heb. En daarbij kun je een iets aanvinken zodat je geen gegevens daarover moet afstaan (ik betaal altijd via overschrijving). Via iTunes zelf een account aanmaken vereist WEL een betalingsmethode bij mijn weten.

Verwijderd

Ok, hier een screenshot :D

Afbeeldingslocatie: http://img391.imageshack.us/img391/8204/clickandbuywe8.jpg

Ik heb het zo gisteren nog gedaan ;)

Verwijderd

ok heb v7 erop staan nu, maar nu skippen al me mp3's en wav's als een gek.
iTunes slaat soms gewoon een minuut over, iemand anders dit meegamaakt?

laat maar ik zie in dit topic dat meer mensen hier last van hebben :(

het opstarten van iTunes gaat nu ook veel trager.... minder hopelijk komt er snel een update

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 19:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:43:

[afbeelding]

Ja maar hoe kom je daar dan?

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:00
Julio_Ricardo schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:28:
Draait hier nu een aantal uren, maar kom toch ook wat vreemde dingen tegen. Zo hapert de muziek zodra er tegelijkertijd door een ander programma audio wordt afgespeeld (bv in m'n browser of windows live messenger). Erg irritant.
Jep, hier ook al last van. Blijkbaar niet de enige. Erg jammer want verder vind ik het een goede verbetering.

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

weet iemand waar dat analiseren voor is?

Verwijderd

Ik vind de interface er echt stukken op vooruit gegaan, ook vooral visueel.
Helaas werkt het nog voor geen ene meter, zit hier echt vol met bugs. Ik gebruik van ellende winamp weer, wachten op de update of wat dan ook

Verwijderd

Itunes 7 werkt op mijn ibookje helemaal 100% geen problemen. Frontrow werkt ook goed samen na de update. En met nano werkt ook alles super! Alleen ik heb wel een vraag. Ik mis bij het afspelen van podcasts een knopje wat er bij itunes 6 wel zat. Namelijk dat je direct naar hoofdstukken kan en zo, de titels en alles kunt zien. Dat is nu weg? Of is dat nu ergens anders te vinden?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:43:

[afbeelding]

Leuke is nu wel dat je Click&Buy account hiermee na een week wordt geblokkeerd. Je krijgt nl. € 0,01 op je rekening gestort met een pincode die je weer bij Click&Buy moet invoeren om zo je account te activeren.

Wat er met je iTunes account gebeurd als Click&Buy wordt geblokkeerd weet ik niet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Werkt goed maar gaat inderdaad erg haperen als er een website met audio ofzo komt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Mensen wat doe ik fout want ik vind dat Cover Browsing ERG irritant. Ik wil gewoon dat ik bovenin dus die lijst met albums heb (alfabetisch) en dat als ik dan op een album klik er onderin gewoon de inhoud van dat album gegeven wordt, gesorteerd op track #.

Lijkt me niet echt een vreemde wens toch? Toch krijg ik het NIET voor elkaar. Als ik sorteer op albums klopt de tracklisting niet, sorteer ik op tracklisting heb ik ineens 4000 albums omdat elk album er dan gewoon 20 keer instaat (20 tracks). Ik ben echt ten einde raad :?

Even voor de duidelijkheid, ik wil graag dat die cover browser dezelfde functionaliteit heeft als de "oude" quickbrowser als je dus Genre -> Artist -> Album doorklikt. Onderin krijg je dan een net (kort) lijstje van de inhoud van dat album en niet je gehele bibliotheek gesorteerd op album....

[ Voor 21% gewijzigd door BezurK op 14-09-2006 22:01 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
BezurK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:00:

Even voor de duidelijkheid, ik wil graag dat die cover browser dezelfde functionaliteit heeft als de "oude" quickbrowser als je dus Genre -> Artist -> Album doorklikt. Onderin krijg je dan een net (kort) lijstje van de inhoud van dat album en niet je gehele bibliotheek gesorteerd op album....
De button van die functie is gewijzigd naar de tweede knop van linksonder (met oog-symbool).

Vormkracht10

• BezurK
MarkvE schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:13:
[...]

De button van die functie is gewijzigd naar de tweede knop van linksonder (met oog-symbool).
Ja dat weet ik, maar die is shaded-out (onbruikbaar) tijdens het cover-view gebeuren omdat het een vervanging hoort te zijn, maar in mijn ogen een beroerd uitgewerkte op deze manier want het biedt NIET dezelfde functionaliteit. Tenzij ik dus iets mis natuurlijk

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Wat een ellende allemaal met iTunes 7. Ik gebruik weer lekker iTunes 6. Perfect stabiel en deze scrollt tenminste een beetje goed door m'n bieb heen. Ik wacht wel tot iTunes 8.

NOSIG

• BezurK
bigchristiaan schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:15:
Wat een ellende allemaal met iTunes 7. Ik gebruik weer lekker iTunes 6. Perfect stabiel en deze scrollt tenminste een beetje goed door m'n bieb heen. Ik wacht wel tot iTunes 8.
Mwah dat vind ik weer reuze meevallen. Zelfs op mijn relatief oude G4 1,25 Ghz met 768MB ram voelt iTunes heerlijk vlot aan hoor. En toch met een library van bijna 1700 items.

edit:

ik zie het al, je gebruikt windows ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BezurK op 14-09-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin_mi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Een bugje in itunes en quicktime voor windows: als je de folders hiervoor in "start/all programs" van plaats verwisselt, wordt het hele boeltje geherinstalleerd wanneer je itunes of quicktime player opent...

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik gewoon gedaan door op de site zelf op aanmelding te klikken (voor een nieuwe account).
Zie net dat je dan wel de nederlandstalige site voor je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 15:37
Vooreerst: ik heb nooit met iTunes 6 en iScrobbler gewerkt aangezien ik mijn MBP kreeg de dag iTunes 7 uitkwam. Dus ik weet niet echt hoe iTunes 6 en iScrobbler samenwerkten.

Vandaag: Ik installeerde iScrobbler en gaf m'n gegevens enzo in. Probleem: mijn tracks worden niet geupdate op mijn profielpagina.
Als ik kijk bij iScrobbler -> Statistics kijk dan zie ik hetvolgende:

http://img176.imageshack.us/img176/7694/afbeelding1ey7.png

Ook staat de muzieknoot constant in het rood.

Nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niks met iTunes 7 te maken, de communicatie tussen iTunes en iScrobbler gaat nog steeds hetzelfde.

Bij mij was het dacht ik iets met een fout password, dat het pref-venster open stond of dat Last.fm.app nog draaide. Probeer er eens mee te spelen, het ligt hem zeker niet in de iScrobbler - iTunes 7 combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:48:
[...]

Dat heb ik gewoon gedaan door op de site zelf op aanmelding te klikken (voor een nieuwe account).
Zie net dat je dan wel de nederlandstalige site voor je moet hebben.
Thx, werkt prima!

Ik probeer nu alleen mijn account om te toveren naar een amerikaans account, maar dan kan ik bij betaalwijze weer geen click & buy kiezen. Is er niet alsnog een optie dit te doen? Ik wil namelijk video's downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:45:
Heeft niks met iTunes 7 te maken, de communicatie tussen iTunes en iScrobbler gaat nog steeds hetzelfde.

Bij mij was het dacht ik iets met een fout password, dat het pref-venster open stond of dat Last.fm.app nog draaide. Probeer er eens mee te spelen, het ligt hem zeker niet in de iScrobbler - iTunes 7 combinatie :)
Wat bedoel je met 'het pref-venster'? Sorry, ik ben een switcher en ben dus compleet newbie ;)
Ik heb mijn gegevens nog eens ingetypt maar dat muzieknootje blijft rood.

Btw, nu krijg ik deze melding als ik kijk bij Statistics: FAILED Plugin bug: Not all request variables are set - no POST parameters.
INTERVAL 1

Vreemd, net toen ik dit aan het typen was, heeft hij mijn tracks gescrobbled :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pref-venster = Preferences = Voorkeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
BezurK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:17:
[...]

Mwah dat vind ik weer reuze meevallen. Zelfs op mijn relatief oude G4 1,25 Ghz met 768MB ram voelt iTunes heerlijk vlot aan hoor. En toch met een library van bijna 1700 items.
1.700 is natuurlijk geen grote library. Met 38.000 items is het wel degelijk heel erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:46
Hmm.. misschien niet voor dit iTunes topic, maar duidelijk is wel welke kant Apple op gaat met Leopard qua interface...

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/84/243619582_4a003613b9.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/89/243686913_ea4881ea6b.jpg?v=0

Lijkt me behoorlijk realistisch.... *O* Maar mooi is anders.... -O-

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenGans op 15-09-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

proest, iemand is leuk bezig geweest met paintshop :D lijkt me echt heel sterk dat als je finder opent en naar je HD gaat je een summary ziet :')

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
eendje schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:47:
proest, iemand is leuk bezig geweest met paintshop :D lijkt me echt heel sterk dat als je finder opent en naar je HD gaat je een summary ziet :')
Uhm.. wel als je (net als de finder in tiger...) op de HD link hebt geklikt.. en wanneer blader jij door je HD heen? Ik eigenlijk nooit, gebruik altijd de shortcuts in de finder zelf... Dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Bij mij bevalt de iTunes 7 iets minder goed.
Ik kan namellijk geen nummers meer op mijn iPod zetten, als ik mp3's erop sleep gaat hij ze vervolgens overpompen en de mb's worden netjes bij de statusbalk erbij geteld.
Als hij klaar is verdwijnen de nummers en is de statusbalk weer leeg!

Ik heb de laatste firmware op mijn nano, heb hem al geformateerd en hersteld. Werkt nog steeds niet.
Nadat ik iTunes 6 had gedownload werkte het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

kakature schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:35:
Vooreerst: ik heb nooit met iTunes 6 en iScrobbler gewerkt aangezien ik mijn MBP kreeg de dag iTunes 7 uitkwam. Dus ik weet niet echt hoe iTunes 6 en iScrobbler samenwerkten.

Vandaag: Ik installeerde iScrobbler en gaf m'n gegevens enzo in. Probleem: mijn tracks worden niet geupdate op mijn profielpagina.
Als ik kijk bij iScrobbler -> Statistics kijk dan zie ik hetvolgende:

http://img176.imageshack.us/img176/7694/afbeelding1ey7.png

Ook staat de muzieknoot constant in het rood.

Nog iemand met dit probleem?
Ik zou de officiële Last.fm cliënt downloaden: http://www.last.fm/tools/downloads/
-Gebruikt minder geheugen
-Uitgebreider
-Officieel, dus beter gesupport

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik vind hem wel leuk hoor, het starten van nr's gaat iets sneller en nadat ik de auto-playlists en de MS eruit gesloopt heb werkt ie weer precies zoals mijn oude itunes :)

Het enige wat er wmb wel in moet is een optie om alle nrs te checken op beschikbaarheid/of ze bestaan. Ik verplaats/delete nog wel eens een paar nrs uit mijn downloadmap naar mijn collectie, maar dan krijg je niet automatisch te zien dat ze er niet meer zijn. Ook sorteren op de ontbrekende nrs zou handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:51:
[...]

Ik zou de officiële Last.fm cliënt downloaden: http://www.last.fm/tools/downloads/
-Gebruikt minder geheugen
-Uitgebreider
-Officieel, dus beter gesupport
-Kost veel ruimte in je dock
-Draait niet mooi op de achtergrond
-Uitgebreider is niet beter. Ik hoef al die radio-zooi niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook een "probleem" met iTunes 7.0 (70) op mijn iBook 1.2G4 1.25GB
Wanneer ik mijn muziek (gesorteerd op "Album" in een Smart Folder van heel mijn library zonder de artiest "acda" :P) op standje Shuffle afspeel, verplaatst iTunes het nummer dat afgespeeld wordt naar het begin van de lijst met nummers van hetzelfde album, echter alleen wanneer alleen het track nummer is ingevuld en niet het "track nummer van totaal aantal nummers" is ingevuld.

Even een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.broes.nl/got/itunes7bug.png

Ik heb hiervan al een bugreport bij Apple achtergelaten (menu iTunes >> Provide iTunes Feedback), mocht iemand dezelfde "fout" opvallen, doe dat dan aub ook, dan is deze bug zo snel mogelijk verholpen.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:07

Nietzman

Woei!

Last.fm vreet hier 35 mb, iScrobbler 5. Veel lichter is de officiële dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:18:
Bij mij bevalt de iTunes 7 iets minder goed.
Ik kan namellijk geen nummers meer op mijn iPod zetten, als ik mp3's erop sleep gaat hij ze vervolgens overpompen en de mb's worden netjes bij de statusbalk erbij geteld.
Als hij klaar is verdwijnen de nummers en is de statusbalk weer leeg!

Ik heb de laatste firmware op mijn nano, heb hem al geformateerd en hersteld. Werkt nog steeds niet.
Nadat ik iTunes 6 had gedownload werkte het weer!
ik had dit ook, als je ze naar het icoontje van je ipod sleept, helemaal links, dan werkt het wel.

ben zelf overigens zeer te spreken over itunes7. ik kon namelijk met geen mogelijkheid nieuwe nummers op mijn nano krijgen, ook niet nadat ik deze gereset had. was al klaar om het ding op te sturen, maar toen ik eenmaal verbinding had gelegd met itunes7, werd de ipod direct als corrupt gemarkeerd, en op mijn verzoek gereset, en daarna werke deze weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vaag met iTunes7

Sommige albums gooit hij een nummer eruit en dan heb ik 2x dat album staan maar in een van de twee zit dan maar 1 nummer en in het andere geval is het een verzamelalbum waarbij hij het splitst door het verschil in "various artists" en "diverse artiesten". Ik kan niet vinden waar dat nou aan ligt. (zie 1.)

Ik heb 2 albums die stripped heten maar op de een of andere manier gooit hij ze om en om (zie 2.)

1. Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/6016/itunesvaag2zf8.th.jpg

2. Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/4623/itunesvaag1je2.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:57:
Ik heb iets vaag met iTunes7

Sommige albums gooit hij een nummer eruit en dan heb ik 2x dat album staan maar in een van de twee zit dan maar 1 nummer en in het andere geval is het een verzamelalbum waarbij hij het splitst door het verschil in "various artists" en "diverse artiesten". Ik kan niet vinden waar dat nou aan ligt. (zie 1.)

Ik heb 2 albums die stripped heten maar op de een of andere manier gooit hij ze om en om (zie 2.)

1. [afbeelding]

2. [afbeelding]
Staat bij een van die 2 soms het vinkje 'Part of a collection' (Maakt deel uit van een verzameling oid.) aan? (in de tag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:47:
[...]

ik had dit ook, als je ze naar het icoontje van je ipod sleept, helemaal links, dan werkt het wel.

ben zelf overigens zeer te spreken over itunes7. ik kon namelijk met geen mogelijkheid nieuwe nummers op mijn nano krijgen, ook niet nadat ik deze gereset had. was al klaar om het ding op te sturen, maar toen ik eenmaal verbinding had gelegd met itunes7, werd de ipod direct als corrupt gemarkeerd, en op mijn verzoek gereset, en daarna werke deze weer. :)
ThX man !
Wel een beetje raar dat het nu ineens op deze manier moet :-/
Voor de rest bevalt nr. 7 me best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er denk ik al uit. Het ging met name om de groep Album-Artiest. Bij de een stond various artiste en bij de andere diverse artiesten. Alles blanko gemaakt en nu staan ze weer in een album...in het geval van 2 albums die stripped heten weet ik niet echt meer hoe ik dat heb opgelost...ik heb geloof ik een nummer ingevuld bij nummer ... van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29
Dat gapless-gedoe vertraagd de boel hier kennelijk zo enorm dat het programma niet meer werkbaar is. Ik kan het programma amper bedienen, terwijl de CPU usage nagenoeg 0 is (maar er wel wordt geindexed en mijn netwerkverbinding plat wordt getrokken, alle muziek staat op het netwerk) hangt het hele programma.... hoe krijg ik dat gapless uit? Anders ga ik gewoon downgraden naar 6.0.3....

Het kán niet zo zijn dat het programma zo traag is op een Core Duo T2400 en 1,5GB geheugen....

[ Voor 15% gewijzigd door MisterData op 15-09-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 11-09 15:55
Nou dat automatisch opzoeken van artwork werkt ook perfect :N Ben paar uur bezig geweest om het dan maar zelf goed te zetten (>500 albums).

Ben nu klaar en moet zeggen dat het resultaat dan ook wel leuk is EN mn library is weer ontdaan van troep :) Alleen ben ik wel wat minder gechameerd van het ram verbruik nu:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.rienstra/itunes.JPG
-O-

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Ik heb mijzelf net overgehaald om te registreren bij de iTunes Music Store, ben op dit moment de albumart aan het downloaden. Ik hoop dat het een beetje fatsoenlijk werkt en dat ik niet een weekend aan m'n library hoef te sleutelen. I'll keep you guys updated.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sv3n schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:21:
Nou dat automatisch opzoeken van artwork werkt ook perfect :N Ben paar uur bezig geweest om het dan maar zelf goed te zetten (>500 albums).

Ben nu klaar en moet zeggen dat het resultaat dan ook wel leuk is EN mn library is weer ontdaan van troep :) Alleen ben ik wel wat minder gechameerd van het ram verbruik nu:
[afbeelding]
-O-
dik 350mb damn, das gewoon aso :/

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik weet niet ik twijfel nog of ik terug moet gaan naar een oudere versie....

Elke keer als ik aan het browsen ben begint de muziek over te slaan etc etc, nee het werkt hier nog niet echt lekker jammergenoeg. Het geheugengebruik is ook hier een stuk hoger als met de 6 versie.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• 3DDude
  • Laatst online: 22:32

3DDude

I void warranty's

zo das flink wat voor een programma.
oke misschien je hele library maar mijn windows media player gebruikt nu 11 mb ram.. ( oke maar 480 items :P ) niet om wmp te promoten maar gewoon vergelijking...
al 1/3e gig is inderdaad aso zelfs al is het itunes :P

[ Voor 12% gewijzigd door 3DDude op 16-09-2006 09:37 ]

Be nice, You Assholes :)

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

ik snap niet wat iedereen nou opeens heeft met het registreren.
zo erg, en zo moeilijk is dat toch niet?

ik heb me al een tijd geleden aangemeld. en ik kan alles in de iTMS (behalve aankopen doen dan :9 ), ik heb namelijk bij Payment Method gewoon None staan

vreemd trouwens dat de equalizer niet meer te benaderen is met apple-2. de equalizer is nu echt helemaal verstopt. zo irri. op een laptop wil ik namelijk wel graag wat meer lage tonen horen. en als ik mn macbook op mn stereo aansluit, wil ik dat weer uitschakelen. zeer irritant

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Meer mensen hier last van? Heb al een bugreport verstuurd.. :/

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/508/kleinrz2.png

• JeroenGans
matiasjansen schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:20:

[afbeelding]
Jep.. ik had het laatst ook.. tot nu toe vind ik iTunes 7 echt een flop.. Apple doet zijn naam niet eer aan, geef mij 6 maar.. In Frontrow nu ook dat lelijke logo, jekkes.. Ik wil die groen terug! En dat geheugengebruik is helemaal janken... Jammer Apple! -O-

• Matias
  • Niet online
Geheugen is bij mij maar 54MB, niks raars voor de rest.

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Ik zit hier op 44mb aan geheugenverbruik, met een library van 32GB en coverflow openstaan. Vind het ook wel meevallen eigenlijk.

En er is een resource replacementset voor de mensen de nieuwe look niet bij de rest van hun OS vinden passen. *O*.

http://www.macthemesforums.net/viewtopic.php?t=16777412

• MadFly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-04-2023
hbokh schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:39:
Maar ik heb "one more thing"... In deze versie van iTunes zou het volgende mogelijk zijn:

Multiple Libraries
Build your collection over multiple libraries, and keep them on different hard drives to save space.

bron: http://www.apple.com/itunes/overview/

En... hoe ga ik dat nu doen?
Iemand een idee?
Apple heeft het inderdaad over het beheer van meerdere bibliotheken:
Afbeeldingslocatie: http://www.ramonq.nl/got/biblio.jpg

Om een andere bibliotheek te gebruiken dien je iTunes op te starten met de SHIFT-knop ingedrukt. Vervolgens krijg je hetvolgende selectiescherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.ramonq.nl/got/biblio2.jpg

Het is helaas niet mogelijk om tussentijds van bibliotheken te switchen.

• JeroenGans
Nietzman schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:26:
Ik zit hier op 44mb aan geheugenverbruik, met een library van 32GB en coverflow openstaan. Vind het ook wel meevallen eigenlijk.

En er is een resource replacementset voor de mensen de nieuwe look niet bij de rest van hun OS vinden passen. *O*.

Tnx mate! :P 100x beter dan dat andere!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

MadFly schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:31:
[...]

Apple heeft het inderdaad over het beheer van meerdere bibliotheken:
[afbeelding]

Om een andere bibliotheek te gebruiken dien je iTunes op te starten met de SHIFT-knop ingedrukt. Vervolgens krijg je hetvolgende selectiescherm:
[afbeelding]

Het is helaas niet mogelijk om tussentijds van bibliotheken te switchen.
Opstarten met Shift geeft bij mij niet zo'n venstertje.... of moet dan je hele library leegzijn ofzo? Werk hier trouwens met OSX, en wat jij laat zien is alleen Windows dus misschien een andere shortkey?

Voor Apple is het de Option-key (oftewel Alt)

[ Voor 3% gewijzigd door Red op 16-09-2006 12:13 ]

Verwijderd

matiasjansen schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:20:

[afbeelding]
Beetje off, maar wat is het nut van een playlist per album? Daarvoor heb je toch je library-browser?

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-09 07:05
Klopt het dat de radiostream gewoon in je bibliotheek staat? Ik dacht namelijk dat hij nu apart onder het kopje radio zou komen te staan maar dat wil dus niet. (hij staat nu dus in dezelfde rij als mn muziek)

Verwijderd

Ik had gehoopt dat de radiostreams nu ook via Frontrow te kiezen zouden zijn. Helaas is dat nog geen mogelijkheid. :)

handig, alleen heb ik het niet zo op die 3rd party skins. Ik hoop dat Apple deze keuze zelf maakt in Leopard. Tot nu toe zijn er slechts 2 finderthemes (Aqua + Graphite) te kiezen. Ik hoop dat zwart er als 3e bijkomt.. optioneel :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 14:12 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat lijkt me duidelijk een pre-release versie die gebruikt is voor de screenshot.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:21

fjs

PSN: ftltc

Kijk ik op mijn creditcart info (abn-amro) zie ik dat er €1,98 aan autorisatie openstaat. Ik bellen met ABN, blijkt het iTunes music store te zijn. Maar ik heb nog nooit iets bij hun gekocht, sterker nog als ik kijk naar' Purchase History' geeft hij ook aan dat ik niks heb gekocht.

Is dit soms ook een bug in iTunes 7.

De datum van de autorisatie was 12 sept 19.45 uur. Toen heb ik wel iTunes 7 geinstalleerd, en voor de Album Illustraties (deze is toch gratis) moest ik mijn Credicart gegevens invullen.

Vind dit zeer kwalijk :(

To boldly go where no man has gone before...

Verwijderd

Ze moeten iets afschrijven om je leeftijd te kunnen checken volgens mij..

Meestal doen ze een euro ofzo..

Verwijderd

OMFG

Click and Buy heeft een eurocent van mijn rekening gehaald. Niet zozeer dat ik het niet kan missen, maar wel een kutstreek dat dit niet duidelijk vermeld is :{

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:51:
OMFG

Click and Buy heeft een eurocent van mijn rekening gehaald. Niet zozeer dat ik het niet kan missen, maar wel een kutstreek dat dit niet duidelijk vermeld is :{
Vreemd, bij mij hebben ze juist een eurocent overgeschreven?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• EdwinV
  • Laatst online: 27-08 09:44
OMFG

Bij mij schreven ze juist 1 cent bij en dat werd heel duidelijk aangegeven. (Al mogen ze natuurlijk altijd geld bijschrijven wat mij betreft ^^ )

Verwijderd

Nou, ik weet wel waar jullie eurocenten vandaan komen. Van mij blijkbaar :{

• fjs

fjs

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:38:
Ze moeten iets afschrijven om je leeftijd te kunnen checken volgens mij..

Meestal doen ze een euro ofzo..
Oh en waar staat dat dan? Vind dit een vreemde manier van zaken doen. Ik zal ook zeker reclameren als ik een telefoonnummer hierover kan vinden.

Verwijderd

heb een heel wazig probleem

met itunes. nadat ik had geupdate naar itunes 7 kon ik geen muziek meer overzetten naar zowel de nieuwe nano als de oude. hij zegt dat ie kopieert en daarna zie ik gewoon weer een lege nano.

weet iemand waaraan dit kan liggen?

Verwijderd

OMFG

Volgens mij is dat om te controleren of het jou rekening is? Mischien staat bij die boeking een bepaald iets wat je moet gebruiken ter bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:30:
[...]

Volgens mij is dat om te controleren of het jou rekening is? Mischien staat bij die boeking een bepaald iets wat je moet gebruiken ter bevestiging.
Yeh right. En als ik bij een ander bedrijf iets koop met mijn credicart wordt er zeker ook 1,98 afgeschreven om te kijken of dit mijn rekening is. Dit is je reinste diefstal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
fjs schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:15:
[...]

Yeh right. En als ik bij een ander bedrijf iets koop met mijn credicart wordt er zeker ook 1,98 afgeschreven om te kijken of dit mijn rekening is. Dit is je reinste diefstal :(
Bij de meeste mensen wordt er maar 1cent bijgezet of afgetrokken, bij jou lijkt het alsof je 2 liedjes gedownload hebt aan de prijs te zien.

En voor de mensen die niet van plan zijn liedjes te kopen via iTunes, maak eens gewoon een account aan op de site van Apple zelf, dan moet je geen betalingsgegevens opgeven. Als je dan nadien toch liedjes wilt downloaden verander je dit snel via de iTunes store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

eur0fighter schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:39:
[...]

Bij de meeste mensen wordt er maar 1cent bijgezet of afgetrokken, bij jou lijkt het alsof je 2 liedjes gedownload hebt aan de prijs te zien.

En voor de mensen die niet van plan zijn liedjes te kopen via iTunes, maak eens gewoon een account aan op de site van Apple zelf, dan moet je geen betalingsgegevens opgeven. Als je dan nadien toch liedjes wilt downloaden verander je dit snel via de iTunes store.
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik heb helemaal niks gedownload. Zelfs iTunes zelf zegt dat er op mijn account geen liedjes gedownload zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online

Je bent een held! Ik hou weer van iTunes! :D O-)

Die nieuwe versie was grafisch gezien niet eens lekker afgewerkt, echt een trieste boel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb blijkbaar niets anders dan problemen met die iTunes :X
Om een of andere reden is het font veranderd van alles in iTunes... Hier een screenshot. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Ik zal hem straks herinstalleren. Werk op OS X by the way.
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/7998/itunesbugox2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het stotteren van muziek in itunes is vanzelf verdwenen... raar maar waar.

Wel stottert het geluid in windows zelf nog af en toe, zit itunes dan zo diep in het os dat het problemen met geluid kan veroorzaken :?

verder wel tevreden met de neiuwe interface ziet er mooi uit

ik hoop wel dat er snel een fix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Zetten jullie trouwens al je mp3'tjes enzo in je itunes bibliotheek?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 22:19
NaZ- schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:31:
Zetten jullie trouwens al je mp3'tjes enzo in je itunes bibliotheek?
Heb ik al jaren zo. Ik vind het makkelijk en handig, omdat ik ze er alleen maar in hoef te slepen en itunes regelt de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Same.

Eerst moest iTunes met z'n poten van míjn dierbare mappenstructuur afblijven, maar op een gegeven moment ben ik toch over gegaan. Blij toe. Dergelijk bestandsbeheer heb je computers tenslotte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Nietzman schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:54:
Same.

Eerst moest iTunes met z'n poten van míjn dierbare mappenstructuur afblijven, maar op een gegeven moment ben ik toch over gegaan. Blij toe. Dergelijk bestandsbeheer heb je computers tenslotte voor.
Een zekere vorm van vendor lockin, want je migreert je mp3's moeilijker naar een andere muziek-tool, vanwege submappen en naamswijzigingen, maar daarnaast doet iTunes het goed, dus ook bij mij worden mijn mp3's gemanaged doro iTunes.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:17
Mwah voor filesharing is het niet handig en ook als je bv een ander apparaat hebt die nog gebruik maakt van mapstructuur (dvdspeler, autoradio etc) is het wel handig om dat zelf te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

_DH schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:23:
[...]

Een zekere vorm van vendor lockin, want je migreert je mp3's moeilijker naar een andere muziek-tool, vanwege submappen en naamswijzigingen, maar daarnaast doet iTunes het goed, dus ook bij mij worden mijn mp3's gemanaged doro iTunes.
Hmm ja, van submappen en naamswijzigingen heb ik tot nu toe geen last :? Het enige probleem wat ik heb, nadat ik al m'n mp3tjes heb geimporteerd, is dat iTunes nu zo'n 200 000 KB geheugen verbruikt, waardoor het afspelen van de liedjes erg gaat happeren..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:46:
het stotteren van muziek in itunes is vanzelf verdwenen... raar maar waar.

Wel stottert het geluid in windows zelf nog af en toe, zit itunes dan zo diep in het os dat het problemen met geluid kan veroorzaken :?

verder wel tevreden met de neiuwe interface ziet er mooi uit

ik hoop wel dat er snel een fix komt.
stotteren van muziek en een trage itunes 7 wordt meestal veroorzaakt doordat itunes bezig is met het verwerken van informatie voor het naadloos afspelen van nummers.. dit is eenmalig en daarna loopt itunes als een zonnetje.

veel mensen hebben het niet door en besluiten terug te gaan naar itunes 6. jammer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, wat slurpt de visualizer veel resources. 80% CPU :{

En dat op een Core Duo 2.00Ghz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Bij mij ook inderdaad :+ Sowieso een nutteloze feature imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In combinatie met drugs of alcohol is het anders best nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Same.
Ik heb 522 albums allemaal netjes onderverdeeld op mn HD, i'll be damned voordat iTunes dat zelf gaat organiseren. Er zitten gewoon teveel foutieve ID3 tags bij en verzamel CD's. Al m'n albums heb ik in iTunes onderverdeeld in playlists.
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:07:
In combinatie met drugs of alcohol is het anders best nuttig.
Een door een joint/alcohol icm de iTunes visualizer opgewekte meth/lsd achtige trip vind ik niet nuttig O-) :/

[ Voor 38% gewijzigd door Matias op 17-09-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

matiasjansen schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:08:
Ik heb 522 albums allemaal netjes onderverdeeld op mn HD, i'll be damned voordat iTunes dat zelf gaat organiseren. Er zitten gewoon teveel foutieve ID3 tags bij en verzamel CD's. Al m'n albums heb ik in iTunes onderverdeeld in playlists.
Tja, ik heb ook een paar daagjes uit moeten trekken om dat op orde te krijgen. :7...
lowfi schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:30:
Mwah voor filesharing is het niet handig
Och, ik vind het anders heerlijk als ik een mede-iTuneser op Soulseek tref hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Vandaag weer zoiets vaags, weet niet of het door iTunes komt maar raar vind ik het wel.

Ik heb in iTunes 7 wat albums naar me iPod Nano geschreven, deze aangesloten op me Xbox 360. Op afspelen drukken en de muziek die word afgespeeld is gigggaaaantiiissssccchhee traag. Terwijl albums die zijn geimporteerd met de iTunes 6 Library daar geen last van hebben :S.

Tevens het stotterent geluid waar ik al meer mensen over gelezen heb, heb ik ook last van and guess what... creative kaart. Het gaat vervormen op de raarste momenten. In Internet Explorer van website veranderen bijv.

Laat iTunes 7.01 maar snel komen.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauritsvanBaerle schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:06:
[...]

[...]

Ja, best complex ja.

Het probleem is dat alle lossy formaten (zoals MP3, AAC, Ogg) bij het encoderen stilte (gaps) voor en achter het originele nummer plakken, dat moet nou eenmaal om technische reden. Als je dus alle muziek gewoon achter elkaar plakt alsof het Notepad is krijg je precies die gaps die zo irritant zijn.

Wil je deze gaps overslaan moet je tijdens het encoderen opslaan hoe groot die twee gaps precies zijn (de voorste is een vaste grootte per encoder, de achterste is verschillend per nummer) en hoe lang het originele nummer duurde (het aantal samples). Bij het afspelen moet je dan in een buffer alle gaps er weer vanaf halen tot je de originele lengte terug hebt en in het geheugen aan elkaar plakken voor je het naar de geluidskaart stuurt.

Dit is op zich al complex genoeg als een encoder deze informatie bij het encoderen heeft opgeslagen (en de enige MP3 encoder die dat uberhaupt doet is LAME, de rest niet), als een encoder deze informatie niet bij het maken van het MP3'tje opslaat is het vrijwel onmogelijk om te reconstrueren. Apple is er in geslaagd om een methode te ontwikkelen die veel experts tot nu toe versteld doet staan en kan met analyse (dat is wat er nu éénmalig gebeurt de eerste keer dat je iTunes 7 opstart) heel dicht bij het ideaal komen. Ook voor MP3's die niet met LAME gemaakt zijn of met oudere LAME versies die die informatie nog niet opsloegen.

De resultaten die iTunes bereikt met deze methode zijn beter dan de meeste experts hadden verwacht. MP3's die met LAME zijn gemaakt zijn perfect gapless maar dus zelfs die niet met LAME gemaakt zijn hebben nauwelijks een gap. Schattingen zijn op dit moment richting 20milliseconden en dat is vrij weinig!

Programma's als Winamp kunnen pas sinds kort ook gapless afspelen, juist omdat het zo complex is. Bovendien werkt het bij Winamp en Foobar en dergelijke alleen met LAME gecodeerde MP3's, de rest is gewoon pech hebben en gaps moeten accepteren. Apple heeft heel veel moeite moeten doen om het voor alle MP3's voor elkaar te krijgen, daar mogen ze best wat erkenning voor krijgen. Bovendien hoeft die analyse maar één keer, daarna ben je er voor altijd van af.
zo, nu snap ik eindelijk waarom ik nooit live albums kon afspelen op mijn mp3 speler zonder die pauze ertussen. Dat ze dat pas in 2006 kunnen oplossen vind ik echter nog steeds vreemd, het zijn toch 1tjes en 0letjes....

Maar ik ben tevree!

Klopt het dat we alle art nu gratis mogen downloaden van iTunes zonder te betalen, alleen cc gegevens invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:25:
Klopt het dat we alle art nu gratis mogen downloaden van iTunes zonder te betalen, alleen cc gegevens invullen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamvoid schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:22:
[...]
Alleen met de 5G, met die nieuwe software update. Ik neem aan dat het bij de volgende software update voor oude produkten wel wordt toegevoegd.
Da's balen... Hopelijk gaat dit echt wel een keertje gebeuren. De b-side van Abbey Road is bijvoorbeeld zwaar irritant met die pauzes... Wat ik me wel afvraag: als er WEL stilte behoort te zijn tussen nummers, dan haalt iTunes die toch niet weg...? Je hebt wel eens mp3 die niet zo heel netjes zijn geripped en dat zit er echt een fractie stilte in het bestand zelf. Die stiltes blijf je zeker houden...? Ik neem aan dat dat gapless alleen werkt als zowel het eind van het ene nummer en het begin van het andere duidelijk op elkaar lijken of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! My goodness! Dit is echt SCHITTEREND! Ik heb net iTunes 7 geinstalleerd op de Apple op m'n werk omdat ik erg benieuwd was naar dat gapless gedoe. Als test ging ik vervolgens de b-kant van Abbey Road draaien en... potverdorie, alles loopt echt PERFECT door!!!!!! Ik dacht de nummers gaan in elkaar over op een of andere vage wijze, maar het is echt net alsof je de cd zelf beluisterd! Ik vermoedde dat het leuk zou zijn voor live-recordings (dat applaus gaat dan in elkaar over) maar niet dus! Ook bijvoorbeeld Sgt. Peppers Reprise en A Day In The Life gaan EXACT door zoals op de cd! WOW!

Shit.... Dit wil ik ook op m'n 4th Gen iPod! :( :( :( Man, ik hoop toch echt dat ze dat gaan regelen met een update!!!! Je zou er haast een nieuwe iPod om gaan kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same.

_DH schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:23:
[...]

??? Ik heb zelf een hele duidelijke en dierbare mappenstructuur en toch gebruik ik iTunes. Ik zie niet precies waarom die twee niet samen kunnen gaan...? Ik regel zelf waar alles staat op mijn computer en die indeling zit nu ook zo in iTunes. Dus ik vraag me dan af wat dat 'over gaan' dan precies inhoudt...

EDIT:
Oops, shit, sorry, ik had dit als edit willen toevoegen aan het vorige bericht (welke ook al een edit had moeten zijn): het is niet mijn gebruik tig keer achter elkaar te posten... EXCUSES!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen waar iTunes bijna 100% cpu gebruikt en richting de 189 mB geheugen gaat? Mijn notebook kan ik niet meer gebruiken als iTunes zo loopt te flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:03:
Zijn er meer mensen waar iTunes bijna 100% cpu gebruikt en richting de 189 mB geheugen gaat? Mijn notebook kan ik niet meer gebruiken als iTunes zo loopt te flippen.
Kijk eens in het LCD-tje van iTunes wat 'ie aan het doen is? Links in het grijze vlakje zit een knopje wat door de diverse schermpjes met info heen stapt. Ik gok dat 'ie met gapless playback of coverart bezig is, en dan moet je 'm gewoon z'n werk laten doen. Dat duurt 10-60 minuten, afhankelijk van hoe snel je PC en je netwerk-verbinding is en daarna heb je er geen last meer van.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zelf heb is dat als ik mn iPod in de dock knikker dat ie gaat updaten als je iTunes opstart. Tot zover geen probleem. Alleen nu zou het zo moeten zijn dat als je de iPod niet als hdd gebruikt hij na de update de iPod weer gewoon vrij hoort te geven. En dat doet hij de ene keer wel en de andere keer weer niet. Ook als ik handmatig mn iPod ontkoppel dmv dat safely remove hardware gedoe dan springt hij na een poostje gewoon weer terug naar dat scherm waarbij hij zegt Do not disconnect! Ook als iTunes niet aan staat. Of soms kan ik op geen mogelijkheid mn iPod ontkoppelen omdat hij dan aangeeft dat een programma hem nog in gebruik heeft.

Dit doet hij geheel random.... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens info vinden over een update die 'gapless' spelen ook voor oudere iPods mogelijk maakt, zoals in dit topic werd gesuggereerd. Was die gedachte gebaseerd op daadwerkelijk info of was het alleen maar wishfull thinking...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 15:03
Als ik muziek in iTunes afspeel kraakt het sinds kort de hele tijd tijdens het afspelen. Ik heb even gekeken in dit topic en daat stond zn truukje met quicktime, heb ik ook geprobeerd maar helaas, dat mocht niet baten. Nu hoor ik steeds gekraak tijdens het afspelen en dit vind ik behoorlijk irritant. Iemand een oplossing?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:59:
[...]

[...]

??? Ik heb zelf een hele duidelijke en dierbare mappenstructuur en toch gebruik ik iTunes. Ik zie niet precies waarom die twee niet samen kunnen gaan...? Ik regel zelf waar alles staat op mijn computer en die indeling zit nu ook zo in iTunes. Dus ik vraag me dan af wat dat 'over gaan' dan precies inhoudt...

EDIT:
Oops, shit, sorry, ik had dit als edit willen toevoegen aan het vorige bericht (welke ook al een edit had moeten zijn): het is niet mijn gebruik tig keer achter elkaar te posten... EXCUSES!!!
Dat 'over gaan' betekend dat je door itunes de mappen structuur en bestandsnamen laat regelen. Je gooit een mp3 in itunes en hij zet het in de juiste map met de juiste naam. Aan te zetten in de voorkeuren :)
Je krijgt dan mappen alla muziek/artiest/album/tracknaam.mp3
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.