Sommige oudere games lopen iets minder goed wanneer ze op 2 cores gedraaid worden. Medal of Honor is daar een voorbeeld van. Wanneer ik Medal of Honor draai op 2 cores (x2 4600+) , dan heb ik rare framedrops. Als ik via Task Manager de affinity aanpas zodat maar 1 core gebruikt wordt, dan loopt hij weer als een zonnetje.
"Nou, dan zet je die affinity toch op 1 core?" Juist, dat dacht ik ook. Maar: na iedere vid_restart (map change bijvoorbeeld, of server switch) schiet de affinity terug naar dual core en moet ik hem via Task Manager opnieuw aanpassen. Is er een methode om van een specifieke applicatie in te stellen dat hij altijd maar van 1 core gebruik mag maken?
@OlafvdSpek: ja, heb nieuwste drivers en DualCoreOptimizer
"Nou, dan zet je die affinity toch op 1 core?" Juist, dat dacht ik ook. Maar: na iedere vid_restart (map change bijvoorbeeld, of server switch) schiet de affinity terug naar dual core en moet ik hem via Task Manager opnieuw aanpassen. Is er een methode om van een specifieke applicatie in te stellen dat hij altijd maar van 1 core gebruik mag maken?
@OlafvdSpek: ja, heb nieuwste drivers en DualCoreOptimizer
[ Voor 4% gewijzigd door _fool op 25-09-2006 23:28 ]