Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch?
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?!Saturnus schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:58:
[...]
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch?
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is.
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 29-05-2007 16:30 ]
idd. altijd eerst op iets ouds ofzo uit proberen. als je een nieuw systeempje hebt staan van 1000 euri die van een fabrikant is en nniet zelfbouw, dan ga je ook niet zomaar een raampje in de kast maken als je weet dat dan de garantie vervalt.TheZeroorez schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:56:
[...]
OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?!
Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..
Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.
Verwijderd
Verwijderd in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:37:
haha je zou maar een processor als sleutelhanger willen hebben whahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 16:16 . Reden: paar woorden in Msn taal ;) ]
Verwijderd
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:13:
Die zitten er inzal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten
Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb
[ Voor 5% gewijzigd door AMDathlonxp op 29-05-2007 18:11 ]
ja dat wil ik ook wel is weten. misschien dat ik het ook is ga proberen. kan niet al te moeilijk zijn. je zou het moeten patenteren. (als het nog niet betsaat )AMDathlonxp schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:11:
[...]
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?
Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen?
Of heb je iets "orgineels" gedaan
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:26 ]
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel watVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:
denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja
dat was ook het deel wat mij verontwaardigde.Carpento schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:35:
[...]
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat
Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.
Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
hoezo?Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen
gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halenDe groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
laat maar, ik heb het al gevonden. dus gewoon zwart en rood. output van usb is 5 volt en dan 5 volt leds in parrelel schakelen en dan terug naar je pc. slim.teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:03:
[...]
hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald
Verwijderd
Verwijderd
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halenDe groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ziet er alemaal redlijk uit.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
crosspost
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.
Temps zijn stressed 35 graden () na een uur gamen. Kast is uberstil.
De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.
idd daar had ik ook al op gezocht. bestaan ook wel leds met ingebouwde weerstand. eerst vond ik he ook wel een beetje raar een led van 5v maar toen ik leds vond met ingebouwde weerstand snapte ik ook wel dat eyelock die had gebruikt( dat is tog, hoe heb je anders het voor elkaar gekregen? ik zie ook geen weerstand zitten). ik denk ook niet dat het heel slim is om een 3.2v led aan een 5v lijn te hangen. ik denk dat je dan nog een leuke rookmachine hebtDemoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
[ Voor 18% gewijzigd door teunos93 op 30-05-2007 20:30 ]
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:20:
[...]
een tip!ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af
( was wel een btx opstelling).
[...]
ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...CdD schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:46:
ff mierenneuken, hihi
[...]
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:
[afbeelding]
Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Verwijderd
OK dan Heeft die electronica boer mij wat verteltDemoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:39:
[...]
OK dan Heeft die electronica boer mij wat verteltmaar ze kunnen gewoon wel op 5 volt ? Ik geloof dat ze dan een ingeboude weerstand moeten hebben ! want ze zijn nog iet doorgebrand en ze branden nu al 3 dagen constant
Casemod: Cubeleon
kloptPeGys schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:02:
[...]
ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...
let er wel op dat je niet per ongeluk een standaard led hangt aan je 5v usb. dan heb je denk wel een probleempje. als je dat doet dan brand je led door en dat niet alleen maar je hebt ook kans dat je je hardware vernield... wel opletten dus.brinkdinges schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:
[...]
Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.
Verwijderd
Verwijderd
klok heb ik hier ook staan, komt volges mij van de blokker vandaan..Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:42:
sorry maar die klok is echt vet waar haal je die
Ziet er mooi uit. heb je ook een window gemaakt of laat je hem altijd open?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 22:44 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Thermaltake Sonic TowerDaywalk3r schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:48:
Die koeler lijkt van scythe (of CM of Gigabyte) maar welke is dat? (geen zin om te zoeken)
[ Voor 34% gewijzigd door CdD op 01-06-2007 11:00 ]
Verwijderd
k vond de sticker op de koeler altijd al vreemd. De kleurstelling (wit met wat kleuren van een poppetje) icm het groen van de fan zelf en het zwart van de koeler, stond mij niet aan. Ik vond het altijd al een beetje een ding wat de koeler nóg goedkoper deed aanzien. Het zat er scheef op, was niet verzonken, en glom niet mooi. Ik heb weleens een hoekje losgetrokken om te kijken of er niet toevallig een ander onder zat, maar dat was zwart, dus nee.
Tot ik vandaag m'n moederbord voor RMA loshaalde, en nog eens goed naar de kaart keek. Ik wilde het stickertje in het midden eraf halen, omdat het transparante groen mooier is dan een wit stickertje (dat uit het midden zit) met Asus erop. Tot mijn grote verbazing zat er een zwart stickertje onder... van nVidia. Het stickertje was niet veel mooier, dus dat haalde ik er ook maar af.
Ik ging meteen maar even de grote witte sticker weghalen, en kwam wat groen tegen! Onder de Asus-sticker zit een zwart met groene sticker, welke duidelijk van nVidia is. Deze sticker glimt als een dolle, is mooi verzonken, recht, en zeer stevig. Ik wist dat sommige kaarten dit hadden, maar van de EN7900GT was het niet bekend
Zie ook de foto voor de koeler die nu een stuk minder goedkoop/lelijk is...
De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Klopt, maar als ik het eraf haal zitten er wss gaten onder enzo (ik zie 'vreemde' hobbels in het groen), en zie je het randje waarin het verzonken zit. Echt mooi past het niet nee, maar meestal zit het toch dicht (DaWaN schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:07:
[...]
De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..
Verwijderd
heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?ThaDheiz NL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:35:
gister en vandaag ff bezig geweest met een afdek plaatje... Wat is die shit moeilijk passend te maken zegal die kabels enzo die elke keer maar weer in de weg zitten enzo... Maarja nu heb ik ook vrijwel geen kabel mess meer ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou moetie over een weekje weer helemaal leeg gehaald worden. Dr komt namelijk een 2x 120mm Acryan grill bovenop![]()
maar eerst morgen maar eens verder met mn IBM Resurrection mod, die heeft te lang stil gelegen![]()
worklog @ bit-tech
Zo te zien indd van buiten, maar dat vind ik juist wel mooi..Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:17:
[...]
heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?
Grappig dat deze foto ook gebruikt is bij de nieuwe Nvidia driver
Verwijderd
[ Voor 101% gewijzigd door naftebakje op 04-06-2007 21:14 ]
Kritiek is welkom, maar houd dat geflame lekker voor je
Eigenlijk deed ik het meer omdat die sticker lelijk is en scheef zat. Daarbij staat de merknaam 'Asus' mij met de dag minder aan. Nu jij weer...darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
geweldig...je hebt echt mensen die alles doen voor aandacht
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2007 21:07 ]
Verwijderd
Ik snap 'm niet...
Snap deze ook al niet...darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
geweldig...je hebt echt mensen die alles doen voor aandacht
Het was bedoeld als humor, niet als flameVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:11:
[MBR]een beetje meer respect voor je medemensen zou niet verkeer zijn[/]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
Als ie dan had gezegd: "Wat een afgang voor nVidia!"leonpwner1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:28:
[...]
Het was bedoeld als humor, niet als flame
Zowieso kan het al niet echt flame zijn omdat er niet echt iets negatiefs was, bovendien duidt dat smiley op sarcasme.
Mja, dan zou je toch wel een scheve sticker op een blanco koelertje verwachten, maar het ding is 'gewoon' van nVidia inderdaad.k8skaaay schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:05:
Dat is geen afgang hoor, kwestie van oa kostenbesparing.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 23:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Crp op 05-06-2007 22:07 ]
liever: www.xs.to
Joejoe!
Nee, nog steeds niet.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit; Zien jullie de foto's wel? Bij mij zeikt ie over datalimiet??
[ Voor 80% gewijzigd door Marcoos op 06-06-2007 18:50 . Reden: Een iets meer uitgebreide post. ]
Ook geen bad sectors enzo?Marcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Een kleine mod met een oude Quantium Maverick hdd van 512 mb.
http://img172.imageshack.us/img172/8065/dsc00962jf1.jpg
De hdd met plexi en de hdd doet het nog steeds.
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 06-06-2007 19:10 ]
Nope, nergens geen last van maar zoals franky al zei de hdd is vrij klein ik denk dat het daarom goed is gelukt.
MastercamMarcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Nog een kleine toevoeging: de simulatie van het frezen.
http://youtube.com/watch?v=VEVHAFngSk0
Casemod: Cubeleon
Hoezo alleen de contour?brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]
Mastercam![]()
Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen?
Was wel sneller geweest , maar zoals hierboven gezegd werd moest een hele kamer weggefreesd. En toen beslist werd om het met cnc ( en niet conventioneel) uit te frezen. Kon hij dus makkelijk het helemaal cnc gestuurd laten doen.brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]
Mastercam![]()
Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen?
[ Voor 53% gewijzigd door BARO op 10-06-2007 17:04 ]
There is no place like 127.0.0.1
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 19:09 ]
Gaaaaaaf!Mr-Beamer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:
Bavaria BIER Case mod
De zomer laat nog hier en daar op zich wachten maar ik ben er klaar voor.
Ik wilde wat muziek hebben voor bij het strand.
Dat wordt dus wat bouwen:
We pakken een bier kratje en zagen / dremelen daar alles uit wat we niet nodig hebben.
[afbeelding]
We zoeken een spieker die net wat te groot is en zagen daar de zijkanten af zodat het wel past.
[afbeelding]
Dan zoeken we een radio naar keuze. en gaan deze verbouwen
Dit omdat ik maar een woofer/mid spieker heb en de radio naar keuze heeft geen mono uit
dus dat heb ik zelf gemaakt door de ingang van de eindversterker te modden zodat op 1 ingang links en rechts komt staan (mono)
[afbeelding]
Dan de boel nog ff afwerken en wat tweeters plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het geheel is zo gemaakt dat je de radio krat gewoon tussen andere kratjes kan zetten of stapelen.
Er zit een 12V 12Ah accu in daarmee kan ik zo'n 11 uur mee spelen.
ook heb ik er een 12V aansluiting op gemaakt waar mee ik snel een 2de accu er aan kan hangen
of ik kan de acculader er aan hangen. maar een telefoon lader is natuurlijk ook mogelijk.
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
ik heb nu een akasa fan controller dan kun je je fans neit volledig uit zetten, maar zo ie zo wel de helft lager zodat je ze niet meer hoortComp-Freak schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:34:
Nu moet ik idd toegeven dat ik het niet zon heel fijn ding vind, maar gebruik hem toch al jaren nuBeetje bij gebrek aan beter. (maar hij is gelukkig beter dan de Aerogate III)
Is daar soms een tutorial op het internet van, ik heb namelijk een Radio CD speler van phillips(6 cd wisselaar zelfsMr-Beamer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:
Bavaria BIER Case mod
De zomer laat nog hier en daar op zich wachten maar ik ben er klaar voor.
Ik wilde wat muziek hebben voor bij het strand.
Dat wordt dus wat bouwen:
We pakken een bier kratje en zagen / dremelen daar alles uit wat we niet nodig hebben.
[afbeelding]
We zoeken een spieker die net wat te groot is en zagen daar de zijkanten af zodat het wel past.
[afbeelding]
Dan zoeken we een radio naar keuze. en gaan deze verbouwen
Dit omdat ik maar een woofer/mid spieker heb en de radio naar keuze heeft geen mono uit
dus dat heb ik zelf gemaakt door de ingang van de eindversterker te modden zodat op 1 ingang links en rechts komt staan (mono)
[afbeelding]
Dan de boel nog ff afwerken en wat tweeters plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het geheel is zo gemaakt dat je de radio krat gewoon tussen andere kratjes kan zetten of stapelen.
Er zit een 12V 12Ah accu in daarmee kan ik zo'n 11 uur mee spelen.
ook heb ik er een 12V aansluiting op gemaakt waar mee ik snel een 2de accu er aan kan hangen
of ik kan de acculader er aan hangen. maar een telefoon lader is natuurlijk ook mogelijk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 10:48 ]
Dat kun je het beste hier vragenTouchdomex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]
Is daar soms een tutorial op het internet van, ik heb namelijk een Radio CD speler van phillips(6 cd wisselaar zelfs) en daar wil ik ook een kratradio van maken. Nou ben ik wel handig als het aankomt op kabeltjes aansluiten en dingen isoleren en modellen maken en uitzagen.
MAAAAAR dus niet met elektronika en accu's en waarden van ohm die door verschillende versterkers gemaakt worden. Nu wil ik weten hoe jij aan die schema's komt
puur ervaring ik heb hier geen schema bij gebruiktTouchdomex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]
Is daar soms een tutorial op het internet van, ik heb namelijk een Radio CD speler van phillips(6 cd wisselaar zelfs) en daar wil ik ook een kratradio van maken. Nou ben ik wel handig als het aankomt op kabeltjes aansluiten en dingen isoleren en modellen maken en uitzagen.
MAAAAAR dus niet met elektronika en accu's en waarden van ohm die door verschillende versterkers gemaakt worden. Nu wil ik weten hoe jij aan die schema's komt
moet zeggen dt ik het niet erg mooi vind...Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:
Meer de Keuze van gekleurde Fans en een 2e ICage, maar vond het leuk t even te tonen. De Muismat die je ziet geeft ook 8 kleuren, tobo kleurt op int donker en kheb ook die frontjes voor de fans weggehaalt. Hoe ziet het er uit? Reacties nat. Altijd welkom! Specs in Sig.
Hele systeem: http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cm9xZJ1ikw/view/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
wel uikijken voor je vingertjesVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:
Meer de Keuze van gekleurde Fans en een 2e ICage, maar vond het leuk t even te tonen. De Muismat die je ziet geeft ook 8 kleuren, tobo kleurt op int donker en kheb ook die frontjes voor de fans weggehaalt. Hoe ziet het er uit? Reacties nat. Altijd welkom! Specs in Sig.
Hele systeem: http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cm9xZJ1ikw/view/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 53% gewijzigd door TheZeroorez op 14-06-2007 19:56 ]
op deze foto http://www.hardware.info/images/usersys/large/000742-1.jpgTheZeroorez schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:43:
Die frontjes zou ik lekker terugzetten. Scheelt je een enorme boel aan stof, is mooier, en scheelt gevloek als je vingers of wat papieren van school er eens langs gaan
Verder is het inderdaad niet boeiend als mod zijnde.
Ik zou eerder m'n speakers een fatsoenlijke plaats geven (vanaf daarboven komt het geluid slecht uit), en die kabelzooi fatsoenlijk wegwerken of recht hangen...)
Verwijderd
dat dacht ik al... vond het al een beetje raar dat je 4 speakers op je bureau had staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:57:
Ik moet nog Speakerstands kopen, mn kamer is namelijk wel lekker ruim, dus die 4 boxen op het bureau worden nog verspreid over mn kamer. Frontjes gaan er later trouwens wel voor.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 14:58 ]
Ik heb ook zo een akasa fan controller gehad,met drie verschillende frontjes, alleen na 3-4 weken begonnen de ledjes al te haperen, slecht te werken en volgens mij doet inmiddels de helft van de kleuren het niet meer...puddinkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 07:59:
[...]
ik heb nu een akasa fan controller dan kun je je fans neit volledig uit zetten, maar zo ie zo wel de helft lager zodat je ze niet meer hoort![]()
maar je kunt wel je temp. meters er af halen![]()
en er zitten ook nog verschillende frontjes bij zodat je hem aan kunt passen hoe je zelf wil
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq