Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
leonpwner1 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:30:
[...]

Dat stof zit op het plexi ;)
Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch? :)
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Saturnus schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch? :)
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is. :P
OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?! :(

Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn B)
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..

@onder: schijven gaan er sowieso kapot van. Enkel wanneer je de boel in een goed doorspoelde bakamer mod, en echt goed dicht maakt heb je kans van slagen.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 29-05-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:48

teunos93

discover discovery

TheZeroorez schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:56:
[...]

OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?! :(

Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn B)
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..
idd. altijd eerst op iets ouds ofzo uit proberen. als je een nieuw systeempje hebt staan van 1000 euri die van een fabrikant is en nniet zelfbouw, dan ga je ook niet zomaar een raampje in de kast maken als je weet dat dan de garantie vervalt. 8)7

Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:37:
haha je zou maar een processor als sleutelhanger willen hebben whahaha B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B)
Verwijderd in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

mijn neef heeft laatst eennnieuw systeempje aangeschaft. een packard hell ipower met 2x 7900 en e6600. en ik ben dus wezen kijken en het zat allemaal in deze kast.
Afbeeldingslocatie: http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/PB_iPower_2006.jpg

en ik denk.... die kast ken ik ergens van. is die niet van gigabyte?
Afbeeldingslocatie: http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/GZ-FSCA1-ANSANB.jpg
jep ik had gelijk. :P
ik vind het wel grappig dat packard hell de kasten gebruikt van gigabyte. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zonde... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:59
Of kopen beide 'fabrikanten' toevallig in bij dezelfde fabriek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister avond even bezig geweest met het modden van ledjes in men Boxxen :) 8)7

title

Dit is een van de twee Boxjes :P

title

Dit is de andere kant bij men Beeldscherm :)

title01

Bijde Boxjes te zien !

Vond et zelf wel leuk :) wat vinden jullie er van ?

snap er niet zoveel van ? de plaatjes wil niet echt lukken :P naja dan maar zo :X

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 16:16 . Reden: paar woorden in Msn taal ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Waar ergens zit de Led, hangt deze gewoon aan de boks of zit ie erin???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zitten er in :) zal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten

Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:13:
Die zitten er in :) zal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten

Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?

Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen? :P
Of heb je iets "orgineels" gedaan >:)

[ Voor 5% gewijzigd door AMDathlonxp op 29-05-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

AMDathlonxp schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:11:
[...]

Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?

Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen? :P
Of heb je iets "orgineels" gedaan >:)
ja dat wil ik ook wel is weten. misschien dat ik het ook is ga proberen. kan niet al te moeilijk zijn. je zou het moeten patenteren. (als het nog niet betsaat ) :9~ iig heel leuk bedacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen :P

gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halen :) De groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)

01

Zo zitten de ledjes er achter,zoals je kan zien gaan de draadjes de Box in en komen er aan de andere kant weer uit ! :)

02

Hier zie je de 2 draden die uit de boxen komen ! dit is aan elke kant zo :) Dit gaat morgen opgelost worden door een UTP kabeltje er heen te doen inplaats van 2 losse draadjes

offtopic:
sorry voor de dubbelpost van hieronder

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs er nog vragen zijn hoor ik het wel

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:
denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja ;)
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat :P

Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.

Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

Carpento schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:35:
[...]

Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat :P

Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.

Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
dat was ook het deel wat mij verontwaardigde. :) of wat jij zegt dus dat packard bell hier rechten voor moet hebben. packard bell is opzich best wel een groot merk en komt niet zomaar weg met zomaar de kast van gigabyte te gebruiken. (8> maar ik denk idd dat de kast word ingekocht bij een fabriek :Y eigenlijk best wel raar als je jezelf dan bedenkt dat de enige fabrikant gigabyte is en dan nu toevallig voor packard bell. ik zou als gigabyte dan zeggen wat jij ook zegt dat ze gewoon die kast een soort van moeten opijgenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen :P

gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halen :) De groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:03:
[...]

hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald :S
laat maar, ik heb het al gevonden. dus gewoon zwart en rood. output van usb is 5 volt en dan 5 volt leds in parrelel schakelen en dan terug naar je pc. slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

zelf ga ik het denk ik ook doen. ik heb zelf alleen niet zon handig te bewerken speakers. een gat aan de voorkant voor voor de speaker en dan nog 2 andere om de weerklank binnenin de speaker naar buiten te laten zodat het geluid voller klinkt.
Afbeeldingslocatie: http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/speaker.jpg
daar dus.

ik denk in de andere speaker ook 2 ledjes en dan moet het wel lukken. ik ga het ok uitproberen dus.
(sorry als ik je idee nu kopieer maar het ziet er dalijk wel nice uit denk ik) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het goed hoor ! het mag van mij :) ik heb er dus nog wel een schakelaartje tussen maar dat hoeft niet perse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crosspost

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2bd31ee98f5615dcb60af20688344bed/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1b9281fc0c58da77e2570b1afe917e73/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9db2e4196ac7fc61ba0f9ea45a3a65bc/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bba6a0c372eb28754cc26662e4f4b6b2/thumb.jpg

Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.

Temps zijn stressed 35 graden ( :9 ) na een uur gamen. Kast is uberstil.

De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
crosspost

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.

Temps zijn stressed 35 graden ( :9 ) na een uur gamen. Kast is uberstil.

De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.
ziet er alemaal redlijk uit.
een tip! :Y ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af :'( ( was wel een btx opstelling). hij heeft ook er ''zelf iets op verzonnen'' door lijm erop te doen. helaas heeft lijm nou niet echt een warmtevervoerend effect maar meer isolerend. hierdoor had hij 1 geheugenchip opgeblazen waarna zijn kaart ngmaar half functioneerde -O- . ik zou dus niet meteen overstappen op zelf iets proberen om de heatsinks vast te houden. aangezien je tog al je cpu watergelkoeld hebt kun je net zo goed voor niet te veel geld een graka koelblok halen ( watergekoeld) en deze er ook op aansluiten. die blijven wel goed vastzitten en er zijn er ook genoeg die meteen je geheugen koelen.
(koelt ook nog is veel beter dan passieve heatsinks.)
Demoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
idd daar had ik ook al op gezocht. bestaan ook wel leds met ingebouwde weerstand. eerst vond ik he ook wel een beetje raar een led van 5v maar toen ik leds vond met ingebouwde weerstand snapte ik ook wel dat eyelock die had gebruikt( dat is tog, hoe heb je anders het voor elkaar gekregen? ik zie ook geen weerstand zitten). ik denk ook niet dat het heel slim is om een 3.2v led aan een 5v lijn te hangen. ik denk dat je dan nog een leuke rookmachine hebt 8)7 . en misschien je pc als je ongeluk hebt.

veel bedrijven claimen dat hun leds 5v zijn maar dat is trouwens alleen omdat het het maximale voltage is dat de led aankan voordat hij net kapot gaat. dus een piek volage.

[ Voor 18% gewijzigd door teunos93 op 30-05-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

ff mierenneuken, hihi
teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:20:
[...]

een tip! :Y ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af :'( ( was wel een btx opstelling).

[...]
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1095242955.jpg

Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
CdD schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:46:
ff mierenneuken, hihi

[...]

Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:

[afbeelding]

Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..
ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMMerSB
  • Laatst online: 23-07 16:56
ik was ook zoiets van plan met m'n speakers. ik wil OF gewoon blauwe LEDs in de bass-poorten zodat er een blauwe gloed uit komt. Of ik wil rode die reageren op geluid. Wel vet met het spelen van games denk ik :)
Dat van het aansluiten op USB had ik zelf niet aan gedacht. Wel een goed idee.

Iemand enig idee waar dat soort LEDs online te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger plakte die sinkjes nog wel , nu helemaal niet meer. Ook echt stevig aandrukken haalt niets uit, 1 tik en hij verschuift al. Denkende dat ik een normale kast heb zoals elk ander zou binnen mum van tijd die sinkjes eraf flikkeren. Slecht hoor. Ik had het opgelost door de zelfde strips die nog op de stockcooling zaten, en die ertussenin>zalman blokje. Ik moest wel even de oudere strips op de heatsinkjes eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
je kan ook op de hoeken een klein beetje lijm doen, en dan die heatsinks erop plakken. Op die manier blijft het plakken en geleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
OK dan Heeft die electronica boer mij wat vertelt :( maar ze kunnen gewoon wel op 5 volt ? Ik geloof dat ze dan een ingeboude weerstand moeten hebben ! want ze zijn nog iet doorgebrand en ze branden nu al 3 dagen constant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:39:
[...]

OK dan Heeft die electronica boer mij wat vertelt :( maar ze kunnen gewoon wel op 5 volt ? Ik geloof dat ze dan een ingeboude weerstand moeten hebben ! want ze zijn nog iet doorgebrand en ze branden nu al 3 dagen constant
Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank je wel Brinkdinges ! Ik zit op iets van 10 mA dus dat zou dan moeten kunnen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

PeGys schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:02:
[...]

ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...
klopt
brinkdinges schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:
[...]

Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.
let er wel op dat je niet per ongeluk een standaard led hangt aan je 5v usb. dan heb je denk wel een probleempje. als je dat doet dan brand je led door en dat niet alleen maar je hebt ook kans dat je je hardware vernield... wel opletten dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even begonnen met het wegwerken van de kabels, en het aanbrengen van de nodige belichting. De kabelsleeves zijn UV, maar ik kan hier nergens UV CCFL's vinden in de buurt, dus die moet ik nog ff bestellen ergens, wanneer ik nog meer nodig heb.

Het beeld is even zonder sidepanels, omdat ik mijn window nog moet maken :Y)

Voor het hele gebeuren (incl stock koeler) :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/before1_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/before2_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/before3_klein.jpg

Na het afwerken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/Afwerking1_klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/Afwerking2_klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/Afwerking3_klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/Afwerking4_klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/nicodejonge/Mark/casemod/Afwerking5_klein.JPG

To zover aardig geslaagd. Heb er inmiddels nog een CCFL inhangen (bovenin, en een HD koeler bijgezet. Draden zijn zelfs nog iets beter weggewerkt omdat ik hele handige "cable management clips" zag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry maar die klok is echt vet waar haal je die :P

Ziet er mooi uit. heb je ook een window gemaakt of laat je hem altijd open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:42:
sorry maar die klok is echt vet waar haal je die :P

Ziet er mooi uit. heb je ook een window gemaakt of laat je hem altijd open?
klok heb ik hier ook staan, komt volges mij van de blokker vandaan..

@markster, nice geworden zo....ook wel chille koelblokken, is je systeem een beetje stil zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik nou geen plaatjes van me links gemaakt of zijn ze weggehaald?

Maargoed, er komt wel een window in, die moet alleen nog even ontworpen/gezaagd worden.
Stil is ie wel, alleen de 80mm fan voorin is niet echt stil, en die is met mijn rheobus ook niet stil te krijgen, want dan maakt ie een irritant geluid. (erger dan het harde gezoem) Moet ik dus even een oplossing voor vinden. De 120mm fans en voeding zijn gewoonweg niet te horen, zalman koeler op me vga evenmin (op low)

Volgende week ga ik denk ik beginnen aan me window, eerst ff me rijbewijs halen :Y)

Ow en die klok heb ik gekregen, dus weet niet, maar volgens mij is ie niet zo heel bijzonder hoor, gewoon blokker idd of expo, V&D etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Die koeler lijkt van scythe (of CM of Gigabyte) maar welke is dat? (geen zin om te zoeken)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

Ik heb inmiddels het frame gemaakt voor de onderkant van m'n kast :)

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/249/p1030186vl7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/6296/p1030188xu7.jpg

Er moeten dus nog platen omheen en HD's in. En omdat ie toch zo groot is dacht ik dat ik er ook wel m'n 2e pc in kan bouwen :) Maar dat weet ik nog niet zeker.

Check hier voor mijn plan.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

idd. het is nogal een heel geval. een 2e pc zou er wel in moeten passen. ziet er nu goed uit. dus je hebt ook de staalkernverbinders gebruikt die waterkoud had gebruikt. voor de rest ziet allees er oed uit hoor. en snel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

Ik heb trouwens plastic verbinders gebruikt om wat geld uit te sparen. Had wel een beetje versteviging nodig maar nu kan je er op staan.
En ik kreeg het spul ook pas afgelopen dinsdag binnen en door een reken foutje moest ik nog een extra profiel erbij kopen. (die mist trouwens nog op de foto's, achter onderaan)

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

@ markster:

Ziet er goed uit, je case!

Dat klokje is vet, ik wil 'm ook wel :9

Daywalk3r schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:48:
Die koeler lijkt van scythe (of CM of Gigabyte) maar welke is dat? (geen zin om te zoeken)
Thermaltake Sonic Tower

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmegastore.nl/catalog/images/thermaltakep0071_p1.jpg

@ J2S:

Ziet er wel mooi uit dat frame, hoe heet dat ook al weer? Ben even de naam kwijt, had een site in m'n favo's staan waar je die stukjes frame kon kopen, maar ik weet het niet meer..

[ Voor 34% gewijzigd door CdD op 01-06-2007 11:00 ]

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn aluminium profielen met staalkernverbindingen (in dit geval plastic zo te zien)

was een terrarium winkel die het verkocht, iets met rainforest frogs ofzoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDheiz NL
  • Laatst online: 16-06 14:15
gister en vandaag ff bezig geweest met een afdek plaatje... Wat is die shit moeilijk passend te maken zeg :? al die kabels enzo die elke keer maar weer in de weg zitten enzo... Maarja nu heb ik ook vrijwel geen kabel mess meer ^^

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/1720/p6020014ki0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/7461/p6020015xy5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/7742/p6020017cv0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/8110/p6020019do4.jpg

nou moetie over een weekje weer helemaal leeg gehaald worden. Dr komt namelijk een 2x 120mm Acryan grill bovenop _/-\o_

maar eerst morgen maar eens verder met mn IBM Resurrection mod, die heeft te lang stil gelegen :/
worklog @ bit-tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
k vond de sticker op de koeler altijd al vreemd. De kleurstelling (wit met wat kleuren van een poppetje) icm het groen van de fan zelf en het zwart van de koeler, stond mij niet aan. Ik vond het altijd al een beetje een ding wat de koeler nóg goedkoper deed aanzien. Het zat er scheef op, was niet verzonken, en glom niet mooi. Ik heb weleens een hoekje losgetrokken om te kijken of er niet toevallig een ander onder zat, maar dat was zwart, dus nee.
Tot ik vandaag m'n moederbord voor RMA loshaalde, en nog eens goed naar de kaart keek. Ik wilde het stickertje in het midden eraf halen, omdat het transparante groen mooier is dan een wit stickertje (dat uit het midden zit) met Asus erop. Tot mijn grote verbazing zat er een zwart stickertje onder... van nVidia. Het stickertje was niet veel mooier, dus dat haalde ik er ook maar af.
Ik ging meteen maar even de grote witte sticker weghalen, en kwam wat groen tegen! Onder de Asus-sticker zit een zwart met groene sticker, welke duidelijk van nVidia is. Deze sticker glimt als een dolle, is mooi verzonken, recht, en zeer stevig. Ik wist dat sommige kaarten dit hadden, maar van de EN7900GT was het niet bekend :o
Zie ook de foto voor de koeler die nu een stuk minder goedkoop/lelijk is...
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/230/527487232_695db77696.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/210/527487236_ad4065ecf5.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
DaWaN schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:07:
[...]

De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..
Klopt, maar als ik het eraf haal zitten er wss gaten onder enzo (ik zie 'vreemde' hobbels in het groen), en zie je het randje waarin het verzonken zit. Echt mooi past het niet nee, maar meestal zit het toch dicht ( :') ). Daarbij is m'n moederbord ook blauw, en zitten daar ook nog wat gele/goude accenten op (komt ook in koelertje terug).

Anyway, ik vind het nog altijd mooier dan dat scheve wit, met in het midden een groen koelertje :P Het heeft wel iets zo, het knalt er lekker uit :P

Die twee ronde stickertjes zitten nu trouwens op een oud P1 60mm fannetje dat ik aan een 5V molex gemod heb, welke aan m'n northbridge komt als m'n moederbord terug is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaDheiz NL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:35:
gister en vandaag ff bezig geweest met een afdek plaatje... Wat is die shit moeilijk passend te maken zeg :? al die kabels enzo die elke keer maar weer in de weg zitten enzo... Maarja nu heb ik ook vrijwel geen kabel mess meer ^^

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

nou moetie over een weekje weer helemaal leeg gehaald worden. Dr komt namelijk een 2x 120mm Acryan grill bovenop _/-\o_

maar eerst morgen maar eens verder met mn IBM Resurrection mod, die heeft te lang stil gelegen :/
worklog @ bit-tech
heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:17:
[...]

heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?
Zo te zien indd van buiten, maar dat vind ik juist wel mooi..

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Grappig dat deze foto ook gebruikt is bij de nieuwe Nvidia driver :+
meuktracker: nVidia ForceWare 158.24 WHQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
:D :o *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, wat een afgang :D
een beetje meer respect voor je medemensen zou niet verkeerd zijn :(

[ Voor 101% gewijzigd door naftebakje op 04-06-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
geweldig...je hebt echt mensen die alles doen voor aandacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kritiek is welkom, maar houd dat geflame lekker voor je ;)
Mijn excuses. Anyway, die :D is niet echt 'n smiley die enkel op sarcasme duidt, vandaar ;)
darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
Eigenlijk deed ik het meer omdat die sticker lelijk is en scheef zat. Daarbij staat de merknaam 'Asus' mij met de dag minder aan. Nu jij weer...

@onder: Ah, ik ben niet de enige, gelukkig maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap 'm niet... :/
darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
Snap deze ook al niet...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:11:
[MBR]een beetje meer respect voor je medemensen zou niet verkeer zijn :( [/]
Het was bedoeld als humor, niet als flame ;)

Zowieso kan het al niet echt flame zijn omdat er niet echt iets negatiefs was, bovendien duidt dat smiley op sarcasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
bmwmaster bedoelt een afgang voor nvidia/asus
Het is inderdaad wel grappig, en eigenlijk is VEEL nvidia spul gewoon oem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Dat is geen afgang hoor, kwestie van oa kostenbesparing.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:28:
[...]

Het was bedoeld als humor, niet als flame ;)

Zowieso kan het al niet echt flame zijn omdat er niet echt iets negatiefs was, bovendien duidt dat smiley op sarcasme.
Als ie dan had gezegd: "Wat een afgang voor nVidia!"
Dat had de boel aardig verduidelijkt... Nu snap ik 'm in der geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
k8skaaay schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:05:
Dat is geen afgang hoor, kwestie van oa kostenbesparing.
Mja, dan zou je toch wel een scheve sticker op een blanco koelertje verwachten, maar het ding is 'gewoon' van nVidia inderdaad.

Oh, er staan trouwens leuke lijnen voor de koeler van de EN7900GT TOP op het PCB. Misschien eens kijken of ik zo'n koeler, of zo'n kaart die dood is op de kop kan tikken. Zo'n Accelerero past alleen op de GTX, en een Zalman moet ik niet omdat die niet zijwaards koelt.

Als ik met die koeler op de RAM chips dan ook het RAM nog wat kan opkrikken, vervang ik meteen de sticker op de achterkant + het BIOS. Dan met RivaTuner de core speed nog wat hoger (die kan hoger dan die van de TOP), en ik heb een top \o/.

Maargoed, back ontopic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer even wat gedaan aan mijn inrichting :P

Ten eerste heb ik even de grote fan van mijn CPU koeler gehaald, omdat hij het passief ook wel uithoudt (tenslotte zit de andere fan dichtbij genoeg). De fan die ik eraf heb gehaald heb ik in mijn voeding gezet. Daar zat nog een gewone zwarte in.
(niet te zien op de foto's)

Daarna ben ik verder gegaan met de kabels. Ik heb even de witte tape-jes vervangen door blauwe tape en heb mijn IDE kabel geround (jaja, nog ouderwets zelf gemaakt :P )

Wat ik nog even moet doen is mijn HD koeler en front koeler op 7volt laten draaien (maken een herrie! staan nu ook niet aangesloten)

piccies:

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/xs.php?h=xs116&d=07232&f=Afwerking6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/xs.php?h=xs116&d=07232&f=Afwerking7.JPG

edit; Zien jullie de foto's wel? Bij mij zeikt ie over datalimiet??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:14

Crp

upload je foto's dan op www.imageshack.us

[ Voor 11% gewijzigd door Crp op 05-06-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

edit; Zien jullie de foto's wel? Bij mij zeikt ie over datalimiet??
Nee, nog steeds niet.

Je moet ff in je reply de code veranderen, dus zo:

[i m g]http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking6.JPG[/img]

en

[i m g]http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking7.JPG[/img]

maar dan zonder spaties, dus:

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking7.JPG

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh dat heb ik toch? of kijk ik echt zo scheel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Als ik het zo bekijk heb je het in de [ u r l ] tag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoos
  • Laatst online: 10-09 08:26
Een kleine mod met een oude Quantium Maverick hdd van 512 mb :P.

Het geheel werd gemaakt op een cnc freesmachine.

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07233/DSC00948.JPG.xs.jpg
En zo ziet het er dan uit op de pc.

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07233/DSC00952.JPG.xs.jpg
Het plankje hebben we trouwens gebruikt om ervoor te zorgen dat het plexiglas niet beschadigd bij het opspannen.
Nu dus alleen even opspannen... en frezen maar.

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07233/DSC00956.JPG.xs.jpg
Zo zag het eruit toen het gefreest was, nu rest alleen het schuren en polijsten nog.

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07233/DSC00962.JPG.xs.jpg
Tot slot het eindresultaat: hdd met plexi en hij doet het nog steeds.

Nog een kleine toevoeging: de simulatie van het frezen.
http://youtube.com/watch?v=VEVHAFngSk0

[ Voor 80% gewijzigd door Marcoos op 06-06-2007 18:50 . Reden: Een iets meer uitgebreide post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Marcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Een kleine mod met een oude Quantium Maverick hdd van 512 mb :P.

http://img172.imageshack.us/img172/8065/dsc00962jf1.jpg

De hdd met plexi en de hdd doet het nog steeds.
Ook geen bad sectors enzo? :o

edit: Dus het stof is tussen je data gevallen.. Vandaar :P ;) :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 06-06-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Laatst online: 09-09 13:01
De hdd is wel mooi gedaan , en hij werkt naar verluid nog perfect :)
Maar de datadichtheid is ook niet zo groot bij 2 platters van 256mb.

Heb je misschien nog wat foto's hoe je het gemaakt hebt ? vond die simulatie op school wel leuk voor het cnc werd gefreesd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoos
TheZeroorez schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:28:
[...]

Ook geen bad sectors enzo? :o
Nope, nergens geen last van maar zoals franky al zei de hdd is vrij klein ik denk dat het daarom goed is gelukt.

Aangezien ik hem gewoon heb opengedraait op mijn slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Laatst online: 23-06 10:46
Marcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Nog een kleine toevoeging: de simulatie van het frezen.
http://youtube.com/watch?v=VEVHAFngSk0
Mastercam d:)b :P Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen? ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoos
brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Mastercam d:)b :P Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen? ;)
Hoezo alleen de contour?
Er moest een heel oppervlak weg aangezien het plexi anders de schijf raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Laatst online: 09-09 13:01
brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Was wel sneller geweest , maar zoals hierboven gezegd werd moest een hele kamer weggefreesd. En toen beslist werd om het met cnc ( en niet conventioneel) uit te frezen. Kon hij dus makkelijk het helemaal cnc gestuurd laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Heb weer eens in m'n casemod-bak gekeken (waar alle casemod-spullen liggen ;)). Een heleboel gekocht, maar toch niet alles gebruikt. Binnenkort wellicht dus weer een paar leuke kleine mods ;).

als iemand interesse heeft in wat klein casemodspul, zoals CCFL's, stuur een e-mail
even een stukje weggehaald

[ Voor 53% gewijzigd door BARO op 10-06-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Verwacht geen wonderen. Dit is mijn eerste casemod. Maar wel een langgekoesterde wens die ten uitvoer gebracht is.

Onlangs heb ik het interieur van mijn kast vervangen door een ASUS P5B-E icm een E6700. Alles draait nu nog op stock snelheid. Naar mijn mening werd de temp in mijn kast wat hoog. Ondanks een Arctic Freezer Pro 7. Geen schikbarende temps, een paar uur S.T.A.L.K.E.R. en het kwam het nooit boven de 56 graden uit. Maar de temp in de kast daalde niet snel genoeg, naar mijn mening. Een slechte airflow volgens mij. (En dus had ik eindelijk een reden om mij case te gaan modden)

Een Coolermaster Silent Fan (met Rooie led omdat er al een rooie in mijn bak zit) moest het interne broeikas effect stoppen.

Ik wilde eerst nog met mijn slijptol aan de slag om het "gaatje" in het sidepanel te flexen. Leek mer niet de beste oplossing na het lezen van de Casemod FAQ.
Uiteindelijk heb ik een Dremel neppert gekocht (Gamma eigen merk, 25 euro) een setje Dremel slijpschijven met fiberglas verstevigd. (o en zelfs bij de HEMA een passer gekocht om rondjes te maken. Uit de hand worden dat driehoeken bij mij 8)7 )

Om hier op te houden met raaskallen:
Dit is het geworden (het gaat hier om een Aopen Bigtower):
Afbeeldingslocatie: http://www.theobreimer.nl/media/CM-mod.jpg

De fan is aangesloten op molex, draait dus niet op Qfan o.i.d.
De temps idle in Windows zijn 5 tot 7 graden gezakt! Ik heb Full load nog niet geprobeerd, maar ben er nu al wel erg tevreden mee.

Overigens: Ik heb mijn IDE kabel naar mijn DVD apparaten vervangen door een ronde ipv een platte.
De platte Floppy FDD heb ik er maar uit gehaald. Mijn floppydrive zit er toch in voor de sier.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Bavaria BIER Case mod :p

De zomer laat nog hier en daar op zich wachten maar ik ben er klaar voor.
Ik wilde wat muziek hebben voor bij het strand.
Dat wordt dus wat bouwen:
We pakken een bier kratje en zagen / dremelen daar alles uit wat we niet nodig hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.thebluethunder.nl/infra/krat/krat1.jpg
We zoeken een spieker die net wat te groot is en zagen daar de zijkanten af zodat het wel past.
Afbeeldingslocatie: http://www.thebluethunder.nl/infra/krat/krat2.jpg
Dan zoeken we een radio naar keuze. en gaan deze verbouwen :p
Dit omdat ik maar een woofer/mid spieker heb en de radio naar keuze heeft geen mono uit
dus dat heb ik zelf gemaakt door de ingang van de eindversterker te modden zodat op 1 ingang links en rechts komt staan (mono)
Afbeeldingslocatie: http://www.thebluethunder.nl/infra/krat/print.jpg
Dan de boel nog ff afwerken en wat tweeters plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://www.thebluethunder.nl/infra/krat/krat3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thebluethunder.nl/infra/krat/krat4.jpg

Het geheel is zo gemaakt dat je de radio krat gewoon tussen andere kratjes kan zetten of stapelen.
Er zit een 12V 12Ah accu in daarmee kan ik zo'n 11 uur mee spelen.
ook heb ik er een 12V aansluiting op gemaakt waar mee ik snel een 2de accu er aan kan hangen
of ik kan de acculader er aan hangen. maar een telefoon lader is natuurlijk ook mogelijk.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even begonnen met mijn raampie :Y)

Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07242/DSCF1015.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07242/DSCF1017.JPG

Ga alleen nog een logo of mijn nickname aan de linkerkant dremelen, maar dat moet ik nog even ontwerpen.

Moet ook nog even wat verzinnen op de afwerking (is dus nog niet gebeurd) dus tips zijn welkom.

Overigens moet het plexi er nog in :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Gisteren mn Lian Li PC-G70B binnen gekregen. Nu had ik nog een zilveren Aerogate II, maar dat staat voor geen meter. Vandaag dus maar de Aerogate ontmanteld, bij de Brezan ff een bus zwarte lak gehaald (matglans).
Gewoon het alu paneeltje gespoten, doorzichtige frontje en print is zo te verwijderen. Helaas geen foto's van het proces, maar dat kan iedereen wel verzinnen :p

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://whoei.net/crap/agiis.jpg

Na: (gemonteerd)
Afbeeldingslocatie: http://whoei.net/crap/agiib.jpg
Afbeeldingslocatie: http://whoei.net/crap/agiib2.jpg

Praktisch hetzelfde nu dus als de originele zwarte versie, alleen heeft die nog met witte lettertjes Min en Max op het frontje staan, bij de draaiknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
haha wens je veel succes die heb hem er ook in gehad maar vond hem niet lekker werken

maar staat verder wel goed ::D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Nu moet ik idd toegeven dat ik het niet zon heel fijn ding vind, maar gebruik hem toch al jaren nu :p Beetje bij gebrek aan beter. (maar hij is gelukkig beter dan de Aerogate III)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Mr-Beamer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:

We pakken een bier kratje en zagen / dremelen daar alles uit wat we niet nodig hebben.
[afbeelding]
We zoeken een spieker die net wat te groot is en zagen daar de zijkanten af zodat het wel past.
[afbeelding]
Dit omdat ik maar een woofer/mid spieker heb en de radio naar keuze heeft geen mono uit
dus dat heb ik zelf gemaakt door de ingang van de eindversterker te modden zodat op 1 ingang links en rechts komt staan (mono)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het geheel is zo gemaakt dat je de radio krat gewoon tussen andere kratjes kan zetten of stapelen.
ook heb ik er een 12V aansluiting op gemaakt waar mee ik snel een 2de accu er aan kan hangen
of ik kan de acculader er aan hangen. maar een telefoon lader is natuurlijk ook mogelijk.
Gaaaaaaf!
Ik ben benieuwd hoeveel je dat gekost heeft!

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer

Mr-Beamer

Niet al te veel op de radio na
is zo'n aldi ding, 79 euro geloof ik
De spieker is van ozio en heb ik overgehouden van een oude instalatie (prijs weet ik niet meer)
en de accu koste een 30 euro inkoop
en dan de prijs van het kratje he :p
Ik had gehoopt dat de aldi weer een 50 euro radio had maar helaas was die deze keer wat duurder.
op zich ben ik wel wat geld kwijd maar het is wel leuk om te maken EN ik kan er 12 uur mee spelen
bovendien komt er flink wat muziek uit
wat wil je nog meer

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
Comp-Freak schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:34:
Nu moet ik idd toegeven dat ik het niet zon heel fijn ding vind, maar gebruik hem toch al jaren nu :p Beetje bij gebrek aan beter. (maar hij is gelukkig beter dan de Aerogate III)
ik heb nu een akasa fan controller dan kun je je fans neit volledig uit zetten, maar zo ie zo wel de helft lager zodat je ze niet meer hoort :)

maar je kunt wel je temp. meters er af halen :)

en er zitten ook nog verschillende frontjes bij zodat je hem aan kunt passen hoe je zelf wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mr-Beamer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Is daar soms een tutorial op het internet van, ik heb namelijk een Radio CD speler van phillips(6 cd wisselaar zelfs :9~ ) en daar wil ik ook een kratradio van maken. Nou ben ik wel handig als het aankomt op kabeltjes aansluiten en dingen isoleren en modellen maken en uitzagen.

MAAAAAR dus niet met elektronika en accu's en waarden van ohm die door verschillende versterkers gemaakt worden. Nu wil ik weten hoe jij aan die schema's komt :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer de Keuze van gekleurde Fans en een 2e ICage, maar vond het leuk t even te tonen. De Muismat die je ziet geeft ook 8 kleuren, tobo kleurt op int donker en kheb ook die frontjes voor de fans weggehaalt. Hoe ziet het er uit? Reacties nat. Altijd welkom! Specs in Sig.
Hele systeem: http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cm9xZJ1ikw/view/

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/usersys/large/000742-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/usersys/large/000742-6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/usersys/large/000742-1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Is daar soms een tutorial op het internet van, ik heb namelijk een Radio CD speler van phillips(6 cd wisselaar zelfs :9~ ) en daar wil ik ook een kratradio van maken. Nou ben ik wel handig als het aankomt op kabeltjes aansluiten en dingen isoleren en modellen maken en uitzagen.

MAAAAAR dus niet met elektronika en accu's en waarden van ohm die door verschillende versterkers gemaakt worden. Nu wil ik weten hoe jij aan die schema's komt :o
Dat kun je het beste hier vragen

Mooiste krat radiootje

of anders in dat forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer

Mr-Beamer

Touchdomex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]

puur ervaring ik heb hier geen schema bij gebruikt
dus daar kan ik je niet bij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:
Meer de Keuze van gekleurde Fans en een 2e ICage, maar vond het leuk t even te tonen. De Muismat die je ziet geeft ook 8 kleuren, tobo kleurt op int donker en kheb ook die frontjes voor de fans weggehaalt. Hoe ziet het er uit? Reacties nat. Altijd welkom! Specs in Sig.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moet zeggen dt ik het niet erg mooi vind...

en je muismat is erg bekend, en dat tobo is gewoon een g15:/ dus niet echt noemswaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wel uikijken voor je vingertjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die frontjes zou ik lekker terugzetten. Scheelt je een enorme boel aan stof, is mooier, en scheelt gevloek als je vingers of wat papieren van school er eens langs gaan ;)

Verder is het inderdaad niet boeiend als mod zijnde.

Ik zou eerder m'n speakers een fatsoenlijke plaats geven (vanaf daarboven komt het geluid slecht uit), en die kabelzooi fatsoenlijk wegwerken of recht hangen...)

edit:
Ah, ik zie het, een 7.1 set. Dacht dat het 4/5.1 was, met die speakes eerst onder en toen boven, of zelfs 2.1...
Maar toch, het staat gaar. Lekker zonde van je 7.1 set nu, zoals het nu staat kon je beter hetzelfde geld in een setup van een dikke 2.1 set stoppen :P

[ Voor 53% gewijzigd door TheZeroorez op 14-06-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nouja jongens, wat een commentaar weer :P

Heel mooi hoor 360FlorisWii :P d:)b

Mooie Oblivion CD daarboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

TheZeroorez schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:43:
Die frontjes zou ik lekker terugzetten. Scheelt je een enorme boel aan stof, is mooier, en scheelt gevloek als je vingers of wat papieren van school er eens langs gaan ;)

Verder is het inderdaad niet boeiend als mod zijnde.

Ik zou eerder m'n speakers een fatsoenlijke plaats geven (vanaf daarboven komt het geluid slecht uit), en die kabelzooi fatsoenlijk wegwerken of recht hangen...)
op deze foto http://www.hardware.info/images/usersys/large/000742-1.jpg
zie je dat 360floriswii ( wat een naam) op zijn bureau al 4 speakers heeft staan( voor zover ik kan kijken met mijn ozo geweldige ogen :+ ). een 7.1 setje op 1 bureau past niet echt goed.
dus die andere 3 luidsprekers ook nog op zijn bureau word een beetje te veel van het goede.
maar idd ik zou het wel aanpassen.
en over die fans, gewoon fronts terug want scheelt idd een hele boel stof ;)
en anders gewoon de hele voorkant stealthen ( lijkt mij de beste oplossing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog Speakerstands kopen, mn kamer is namelijk wel lekker ruim, dus die 4 boxen op het bureau worden nog verspreid over mn kamer. Frontjes gaan er later trouwens wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:57:
Ik moet nog Speakerstands kopen, mn kamer is namelijk wel lekker ruim, dus die 4 boxen op het bureau worden nog verspreid over mn kamer. Frontjes gaan er later trouwens wel voor.
dat dacht ik al... vond het al een beetje raar dat je 4 speakers op je bureau had staan.
maar ik had het wel goed gezien :P
offtopic: heb vroeger bril gehad en mijn ogen zijn nog niet super. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: Heb je geen lenzen dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunos93

teunos93

discover discovery

offtopic: nee ik ben nu 13 ( word 23 juli 14 :o ) en ik heb mijn bril nu ongeveer 2-3 jaar niet meer. toen zijden ze bij de oogarts dat als ik het helemaal weg wou hebben ik nog 10 jaar een bril moest hebben ( of lenzen) en toen was het ook niet meer zo erg(slechte ogen) maar het word steeds weer erger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
puddinkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 07:59:
[...]

ik heb nu een akasa fan controller dan kun je je fans neit volledig uit zetten, maar zo ie zo wel de helft lager zodat je ze niet meer hoort :)

maar je kunt wel je temp. meters er af halen :)

en er zitten ook nog verschillende frontjes bij zodat je hem aan kunt passen hoe je zelf wil :)
Ik heb ook zo een akasa fan controller gehad,met drie verschillende frontjes, alleen na 3-4 weken begonnen de ledjes al te haperen, slecht te werken en volgens mij doet inmiddels de helft van de kleuren het niet meer...

Ik heb nu een aerogate 3 als ik het goed zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Oi dames und heren.

Ik heb geen kleine mod maar ik wil er ook geen topic voor aanmaken dus vraag ik jullie bij deze of ik van de

Spire Gigapod
Afbeeldingslocatie: http://www.impactns.com/images/SpireGigaPODV.jpg

gemakkelijk het logo af kan halen en wat zou ik dan met het alluminium kunnen doen om het mooi te maken?? Tevens een vraag om ideeën dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Al geprobeerd het er goed af te 'schrobben' met een doekje en alcohol?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed