ik fotografeer bij feestjes altijd alleen in de Thalia. Nadelen zijn dat het altijd dezelfde locatie is, en dat ik heel erg veel portretjes fotografeer (dat is wat men wil bij de website). Erg veel portretten dus, en geen portretoriëntatie mogelijkheden doordat de gallery dat niet aankan

. Voordelen zijn dat de tent regelmatig in een ander jasje wordt gestoken, dat er niet alleen feesten worden gehouden, en dat het altijd gezellig is met de nieuwe personen die je ontmoet, m'n vriendengroep gaat er ook vaak uit, en een grote groep bekenden die je regelmatig ziet in de Rotterdamse uitgangsscene. En verder nog wat losse scharrels naast de feesten, zoals een eetcafé in een Rotterdamse mall en een maandelijks pooltoernooi.
Ik zou graag wel eens een erg groot feest willen hebben, zoals Armin Only of een ander festival. Dat zou me echt gaaf lijken. Maar tot nu toe geen tijd gehad, geen contacten gehad, en geen tijd om contacten te leggen gehad.

Lijkt me wel gaaf om de hectiek van zo'n feest vast te leggen. De massale menigte. De standjes die je altijd hebt bij zo'n feest. Kortom, ik denk dat er veel meer mogelijkheden zijn om sfeerbeelden vast te leggen in een grote zaal met heel veel mensen dan in een kleinere toko met minder mensen. En mooie sfeerbeelden zijn vaak interessanter dan portretten imo. Of nou ja.. afhankelijk natuurlijk van wiens portret het is.
[
Voor 4% gewijzigd door
guillaumemay op 10-11-2006 17:51
]